Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ok εσυ περιμένεις ακόμα να κάνει την συγκεκριμένη προσφορά? καλά χριστούγεννα... τα επόμενα, γιατί για αυτά δεν το βλέπω!

Όπως δείχνουν τα πράγματα ότι ηταν να κάνει το έκανε, διπλάσιο χρόνο ομιλίας για τα νέα προγράμματα πάνω απο 30€... αυτό και πολύ ήτανε... και κατι δωρα home cinema κτλ οτι ναναι.

έχουν πέσει καβούρια στο Χαλάνδρι μου φαίνεται :Ρ

 

Sorry κι ολας, αλλα πιο πολυ κοστιζει στο δικτυο ο διπλσασιασμος παρα να δωσει on the net.

 

Ειναι το παλιο καλο "προς ολους" και οχι μονο on the net και με χρεωση.

 

Και αν δεν κανω λαθος πολλοι γκρινιαζαν οτι δεν δινουν προς ολους. Τωρα που δινει προς ολους, σιγουρα θα γκρινιαξουν γιατι δεν δινει 500 on the net.

Και ειναι 2 μηνες, ενω ο ανταγωνισμος εχει 3.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια μια ερωτηση...στα κινητα που εχουν ως στανταρ ενα πληκτρο συτνομευσης πιασμενο απο το vodafonelive σε περιπτωση που πατηθει αλλα προλαβεις να κανεις ακυρωση χρεωνεσαι? αν ναι ξερουμε ποια ειναι αυτη η χρεωση????

Αν προλάβει και μπεί στο live , χρεώνεσε με 0,5 ευρώ.

Υπάρχουν δύο τρόποι να μην χρεώνεσε.

α) πέρνεις την εξυπηρέτηση πελατών και ζητάς να σου αποσυνδέσουν το Vodafone live.

β) Αλλάζεις τις ρυθμίσεις internet , π.χ. αν είσαι σε σύνδεση βάζεις τις ρυθμίσεις του prepaid και αν είσαι με καρτοκινητό βάζεις τις ρυθμίσεις τής σύνδεσης ή των MMS, οπότε δεν μπορέι πλέον να συνδεθεί . Η δεύτερη λύση έχει το μειωνέκτημα ότι αν αλλάξεις συσκευή, θα μπαίνει κανονικά. Η πρώτη λύση είναι η πιο ενδεδειγμένη αν δεν σε ενδιαφέρει το Vodafone live

Link to comment
Share on other sites

με τη vodafone και μια και δεν είναι άλλος σήμερα σπίτι, θα τα γράψω στο φορουμ!

Πριν ένα μήνα και κάτι, κατά τις 5/11, πάω να ζητήσω αποσύνδεση από το Vodafone broadband, γιατί δεν το χρησιμοποιούσα άλλο. Μου λένε ότι αν το κάνω θα χρεωθώ και χρόνο που θα μου έχει αποσυνδεθεί, γιατί θα πρέπει να μείνει μέχρι τις 15/12 που λήγει το συμβόλαιο. Άρα η αίτηση για αποσύνδεση πρέπει να γίνει μετά τις 15/11. Ξαναπάω τελικά ξανά στις 17/11 (λες και δεν είχα άλλες δουλειες να κάνω) και ζητάω διακοπή. Γίνεται, αλλά στον επόμενο λογαριασμό με χρεώνουν ακόμα για το vodafone Broadband γιατί λέει ο λογαριασμός εκδόθηκε μια μέρα πριν από την αποσύνδεσή του. Και έρχομαι να ρωτήσω:

1. Αφού γνώριζαν για την αποσύνδεση, γιατί δεν προσάρμοζαν το πάγιο για τη μία μέρα παραπάνω, αντί να μου χρεώσουν ένα μήνα; Τους είναι τεχνολογικά αδύνατο;

2. Αφού τους είναι τόσο δύσκολο να υπολογίσουν το πάγιο για μία μέρα, γιατί δε με άφηναν να προσδιορίσω εγώ ως ημερομηνία διακοπής την 15/12, όταν πήγα στις 5/11 να ζητήσω διακοπή; Τους είναι και αυτό τεχνολογικά αδύνατο;

Θα μου επιστραφεί μου είπαν το πάγιο με τον επόμενο λογαριασμό. Επειδή όμως εγώ περίμενα 10 λεπτά στο 13830, στο οποίο η χρέωση δεν είναι δωρεάν, ακούγοντας όλα αυτά τα εκνευριστικά χαζομηνύματα της vodafone, θα κόψω και τη σύνδεση στο κινητό μου.

Το ξέρω ότι αυτή η "διαδικασία" με τις αποσυνδέσεις είναι σύνηθες φαινόμενο σε όλες τις εταιρίες, αλλά το ότι μας δουλεύουν όλοι μαζί, δεν πάει να πει ότι είναι και σωστό.

Link to comment
Share on other sites

γυρνωντας σου το παγιο δεν ειναι απατη. βεβαια ολοι το κανουν αυτο. το μονο που εχεις να κανεις ειναι να κοιταξεις ποσα σου χρωστανε για να μην σου φανε τιποτα.

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Έχω μία φίλη που είχε καρτοτηλέφωνο vodafone ala carte. Τώρα όμως επειδή κάνει περισσότερες κλήσεις ενδιαφέρεται να πάει σε συμβόλαιο. Σκέφτεται τα λεφτά που θα δίνει για το μήνα να είναι μέχρι 50 ευρώ (μαζί με ΦΠΑ, φόρο κινητής τηλεφωνίας κλπ.). Με αυτά τα χρήματα ποιο πρόγραμμα θα μου προτείνατε; Επίσης, το μοναδικό που την ενδιαφέρει είναι να μην αλλάξει το νούμερο που χρησιμοποιεί. Άρα, μήπως υπάρχει κάποια άλλη εταιρία που να έχει κάποιο πρόγραμμα πιο συμφέρον;
ANDROID DEVICES: OnePlus 7 Pro / ONEPLUS 6T / ONEPLUS 5T / ONEPLUS 3T / MOTOROLA NEXUS 6 / LG G2 / LG OPTIMUS G / LG E960 NEXUS 4 / GOOGLE NEXUS 7 / GOOGLE GALAXY NEXUS / NEXUS S (BY SAMSUNG) / NOKIA 5800 / SAMSUNG WAVE / SAZEM MY V-65
Link to comment
Share on other sites

με τη vodafone και μια και δεν είναι άλλος σήμερα σπίτι, θα τα γράψω στο φορουμ!

Πριν ένα μήνα και κάτι, κατά τις 5/11, πάω να ζητήσω αποσύνδεση από το Vodafone broadband, γιατί δεν το χρησιμοποιούσα άλλο. Μου λένε ότι αν το κάνω θα χρεωθώ και χρόνο που θα μου έχει αποσυνδεθεί, γιατί θα πρέπει να μείνει μέχρι τις 15/12 που λήγει το συμβόλαιο. Άρα η αίτηση για αποσύνδεση πρέπει να γίνει μετά τις 15/11. Ξαναπάω τελικά ξανά στις 17/11 (λες και δεν είχα άλλες δουλειες να κάνω) και ζητάω διακοπή. Γίνεται, αλλά στον επόμενο λογαριασμό με χρεώνουν ακόμα για το vodafone Broadband γιατί λέει ο λογαριασμός εκδόθηκε μια μέρα πριν από την αποσύνδεσή του. Και έρχομαι να ρωτήσω:

1. Αφού γνώριζαν για την αποσύνδεση, γιατί δεν προσάρμοζαν το πάγιο για τη μία μέρα παραπάνω, αντί να μου χρεώσουν ένα μήνα; Τους είναι τεχνολογικά αδύνατο;

2. Αφού τους είναι τόσο δύσκολο να υπολογίσουν το πάγιο για μία μέρα, γιατί δε με άφηναν να προσδιορίσω εγώ ως ημερομηνία διακοπής την 15/12, όταν πήγα στις 5/11 να ζητήσω διακοπή; Τους είναι και αυτό τεχνολογικά αδύνατο;

Θα μου επιστραφεί μου είπαν το πάγιο με τον επόμενο λογαριασμό. Επειδή όμως εγώ περίμενα 10 λεπτά στο 13830, στο οποίο η χρέωση δεν είναι δωρεάν, ακούγοντας όλα αυτά τα εκνευριστικά χαζομηνύματα της vodafone, θα κόψω και τη σύνδεση στο κινητό μου.

Το ξέρω ότι αυτή η "διαδικασία" με τις αποσυνδέσεις είναι σύνηθες φαινόμενο σε όλες τις εταιρίες, αλλά το ότι μας δουλεύουν όλοι μαζί, δεν πάει να πει ότι είναι και σωστό.

Θα εκδοθεί άλλος ένας λογαριασμός που θα είναι ο εκκαθαριστικός και στον οποίο θα σου επιστραφεί ό,τι πάγιο έχεις προπληρώσει και δεν χρησιμοποίησες λόγω διακοπής. Απλά πρέπει να περιμλενεις μέχρι την έκδοση του επόμενου... :)

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

γυρνωντας σου το παγιο δεν ειναι απατη. βεβαια ολοι το κανουν αυτο. το μονο που εχεις να κανεις ειναι να κοιταξεις ποσα σου χρωστανε για να μην σου φανε τιποτα.

Υπάρχει κανένας λόγος να γίνει όλη αυτή η φασαρία με χρεώσεις και επιστροφές; Απάτη δεν είναι να σε χρεώνουν υπηρεσίες που δε σου προσφέρουν, έστω και αν σου τα επιστρέφουν μετά; Εσύ δηλαδή αν κάποιος σου έπαιρνε με το έτσι θέλω 30 ευρώ και σου ελεγε ότι εντάξει θα σου τα επιστρέψω σε ένα μήνα, θα σου άρεσε;

Και ότι το κάνουν όλοι δεν είναι επιχείρημα. Το σωστό και το λάθος δεν είναι ζήτημα της στατιστικής επιστήμης. Δε γίνεται να κάνουμε γκάλοπ, για παράδειγμα, αν ισχύει 1+1=2 :!:

Link to comment
Share on other sites

Έχει να κάνει με το σύστημα τιμολόγησης... ο λογαριασμός σου εκδίδεται μία συγκεκριμένη μέρα η οποία δεν μπορεί να αλλάξει. Δεν μπορούσαν να σου πούνε στο κατάστημα φύγε κι έλα μια μέρα που θα βολεύει καλύτερα για να μην έχουμε επιστροφές μετά.

 

Καλώς ή κακώς έτσι λειτουργούν τα πράγματα. Και δεν είναι με το έτσι-θέλω. Η διαδικασία είναι συγκεκριμένη και είναι βεβαίως καλυμμένη νομικά.

Link to comment
Share on other sites

Καλώς ή κακώς έτσι λειτουργούν τα πράγματα. Και δεν είναι με το έτσι-θέλω. Η διαδικασία είναι συγκεκριμένη και είναι βεβαίως καλυμμένη νομικά.

 

Εφόσον στα επιστρέφουν εντόκως είναι καλλυμένη νομικά... διαφορετικά είναι 100% παράνομη, αλλά κανείς δε θα μπει στον κόπο και σε δικαστικά έξοδα για 30 ευρώ...

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

δυστυχως ετσι ειναι η διαδικασια. και εγω που μπηκα στον ΟΤΕ στο all in 1 πληρωσα πολλα χρηματα ΟΤΕ/COSMOTE μεχρι να βρουν την ακρη και μου τα επεστρεψαν ολα. και τωρα που εκανα φορητοτητα στην vodafone απο καρτοσυμβολαιο cosmote ειδαν οτι ειχα κανει αιτηση φορητοτητας και μου πιστωσαν 20€ γιατι ετσι ειναι το συστημα.σου λεει αν δεν το παρεις ειδηση και πας vodafone χωρις να τελειωσεις την καρτα σου τα παιρνουμε εμεις τα χρηματα και ΔΕΝ τα αφαιρουμε μετα στον μηνιαιο λογαριασμο. εξυπνοι οι κυριοι!

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

1. Αφού γνώριζαν για την αποσύνδεση, γιατί δεν προσάρμοζαν το πάγιο για τη μία μέρα παραπάνω, αντί να μου χρεώσουν ένα μήνα; Τους είναι τεχνολογικά αδύνατο;

2. Αφού τους είναι τόσο δύσκολο να υπολογίσουν το πάγιο για μία μέρα, γιατί δε με άφηναν να προσδιορίσω εγώ ως ημερομηνία διακοπής την 15/12, όταν πήγα στις 5/11 να ζητήσω διακοπή; Τους είναι και αυτό τεχνολογικά αδύνατο;

Θα μου επιστραφεί μου είπαν το πάγιο με τον επόμενο λογαριασμό. Επειδή όμως εγώ περίμενα 10 λεπτά στο 13830, στο οποίο η χρέωση δεν είναι δωρεάν, ακούγοντας όλα αυτά τα εκνευριστικά χαζομηνύματα της vodafone, θα κόψω και τη σύνδεση στο κινητό μου.

Το ξέρω ότι αυτή η "διαδικασία" με τις αποσυνδέσεις είναι σύνηθες φαινόμενο σε όλες τις εταιρίες, αλλά το ότι μας δουλεύουν όλοι μαζί, δεν πάει να πει ότι είναι και σωστό.

και εσυ να την έκανες την δουλεια έτσι θα την έκανες...

Υποβάλεις το αίτημα αποσύνδεσης. (Κατ αρχιν μπορείς να το υποβάλεις όποτε θες και 3 και 4 μήνες πριν τη λήξη του συμβολαίου - ο ένας μήνας πρίν είναι το ελάχιστο για να μην χρεωθείς επιπλέον πάγιο απο αυτό που έχεις συμφωνήσει - γι'αυτό θα έπρεπε να είσαι έξαλλος για την λανθασμένη ενημέρωση)

Βάσει όρων συμβολαίου θα ορίστει μια ημερομηνία αποσύνδεσης (συνήθως η ημ λήξης του συμβολαίου ή και νωρίτερα αν έχεις πληρώσει την επιδότηση που πήρες)

 

Τωρα αν ο λογαριαμός σου εκδίδεται νωρίτερα, τι περιμένεις να σε τιμολογήσει?

Οτι βλέπει εκεινη τη στιγμή το σύστημα τιμολογεί. Σε βλέπει ενεργό, σου βάζει την προχρέωση παγίου για 30 ημέρες.Τι ηθελες να λάβει υπόψιν το αίτημα αποσύνδεσης που έκανες πριν πχ 5 μήνες? κι αν εσύ πας αυριο και το ανακαλέσεις τι θα γίνει? θα σου στείλουν επόμενο με χρέωση 29 ημέρες πάγιο? δεν γίνονται αυτά πουθενά...

άσε που στην τελική μην τον πληρώνεις τον λογαριασμό, περίμενε να σου έρθει ο εκκαθαριστικός.

 

Νομίζω δεν θα υπήρχε πρόβλημα να ζητήσεις να ορίσουν ημ αποσύνδεσης,αρκεί αυτή να ήταν τουλάχιστον 30 ημέρες μετά την υποβολή του αιτήματος όπως ορίζει το συμβόλαιό σου.

 

Στο 13830 χρεώθηκες 0,12 ολόκληρα ευρω, -θα μου πείς γιατί να τα χρεωθείς? ε...τουλάχιστον είναι καλύτερα απο το να σε χρεώνουν ανα δλτ...

 

Δεν νομίζω οτι σε δουλεψε κανένας, μην τα ισοπεδώνεις όλα.

 

Εφόσον στα επιστρέφουν εντόκως είναι καλλυμένη νομικά... διαφορετικά είναι 100% παράνομη, αλλά κανείς δε θα μπει στον κόπο και σε δικαστικά έξοδα για 30 ευρώ...
ο λογαριασμός σου δείχνει τι σε χρεώνουν όχι τι πληρωσες! Με ποιά λογική να σου επιστρέψουν κάτι εντόκως αν δεν το έχεις πληρώσει, αλλά και με ποια λογική να απαιτήσεις εσύ τόκο όταν ο ληξιπρόθεσμος δεν τοκίζεται?
Link to comment
Share on other sites

και εσυ να την έκανες την δουλεια έτσι θα την έκανες...

Υποβάλεις το αίτημα αποσύνδεσης. (Κατ αρχιν μπορείς να το υποβάλεις όποτε θες και 3 και 4 μήνες πριν τη λήξη του συμβολαίου - ο ένας μήνας πρίν είναι το ελάχιστο για να μην χρεωθείς επιπλέον πάγιο απο αυτό που έχεις συμφωνήσει - γι'αυτό θα έπρεπε να είσαι έξαλλος για την λανθασμένη ενημέρωση)

Βάσει όρων συμβολαίου θα ορίστει μια ημερομηνία αποσύνδεσης (συνήθως η ημ λήξης του συμβολαίου ή και νωρίτερα αν έχεις πληρώσει την επιδότηση που πήρες)

?

Λοιπόν, να το πω πιο σύντομα: Είχα δηλώσει την πρόθεσή μου πηγαίνοντας σε κατάστημα vodafone να σταματήσω τη σύνδεση αμέσως με τη λήξη του συμβολαίου ήδη 1,5 μήνα πριν. Δε ρώτησα το γείτονα, ακολούθησα αυτό που μου είπαν οι υπάλληλοι του καταστήματος, να ξαναπάω αργότερα. Και τώρα μου έρχεται λογαριασμός για ένα πάγιο ακόμα. Εσύ δε θα εκνευριζόσουν αν είχες πάει 2 φορές σε κατάστημα vodafone για να μη χρεωθεί άλλο παγιο και το έβλεπες και πάλι μπροστά σου; Έστω και που θα επιστρέψουν τα χρήματα. Δεν έχει σημασία αν το λάθος έγινε από το κατάστημα και όχι από τα κεντρικά ή ο,τιδήποτε άλλο. Είχα σαφώς δηλώσει την προθεσή μου, είχα απόλυτο δικαίωμα να το κάνω και με αγνόησαν χωρίς να μου εξηγηθεί το γιατί. Μου είπαν στο 13830 να μην πληρώσω το νέο λογαριασμό. Αλλά αν ένας λογαριασμός δεν πρέπει να πληρωθεί, δεν εκδίδεται (νομίζω;). Τώρα το σκέφτομαι: να ακούσω αυτό που μου είπαν ή θα έχω καμιά νέα δυσάρεστη έκπληξη :worry: ;

Link to comment
Share on other sites

Έπρεπε να μην ακούσεις το κατάστημα όταν πήγες ενάμιση μήνα πριν και να κάνεις τότε την αιτηση διακοπής. Μην πληρώνεις τον λογαριασμό που σου ήρθε, περίμενε να εκδοθεί και ο εκκαθαριστικός όπου θα σου αφαιρείται το πάγιο που χρεώθηκες σε αυτόν που σου ήρθε τώρα. Και πας και πληρώνεις (εαν είναι χρεωστικός) τον εκκαθαριστικό μια και καλή.

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον στα επιστρέφουν εντόκως είναι καλλυμένη νομικά... διαφορετικά είναι 100% παράνομη, αλλά κανείς δε θα μπει στον κόπο και σε δικαστικά έξοδα για 30 ευρώ...

 

ο λογαριασμός σου δείχνει τι σε χρεώνουν όχι τι πληρωσες! Με ποιά λογική να σου επιστρέψουν κάτι εντόκως αν δεν το έχεις πληρώσει, αλλά και με ποια λογική να απαιτήσεις εσύ τόκο όταν ο ληξιπρόθεσμος δεν τοκίζεται?

 

Λέμε ότι το πληρώνει και θα του επιστραφούν μετά από ένα μήνα στην επόμενη έκδοση λογαριασμού. Άμα είναι νόμιμο να κρατάνε τα χρήματά του άτοκα για ένα μήνα, τότε εγώ πάω πάσο...

http://www.ibizaclub.gr/lottaria.gr/marras//titans/caliber002.jpg

Ευτυχώς που ξέχασα να μεγαλώσω...

Link to comment
Share on other sites

Στο 13830 χρεώθηκες 0,12 ολόκληρα ευρω, -θα μου πείς γιατί να τα χρεωθείς?

 

Άμα είναι για θέμα που φταίει η Vodafone να παίρνετε στο 1283 που είναι δωρεάν.

Το μπλα μπλα του "μενού" κρατάει περισσότερο χρόνο από ό,τι του 13830 αλλά αν δεν πατήσεις καμί επίλογή στο τέλος και πάλι συνδέεσαι με εκπρόσωπο.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, να το πω πιο σύντομα: Είχα δηλώσει την πρόθεσή μου πηγαίνοντας σε κατάστημα vodafone να σταματήσω τη σύνδεση αμέσως με τη λήξη του συμβολαίου ήδη 1,5 μήνα πριν. Δε ρώτησα το γείτονα, ακολούθησα αυτό που μου είπαν οι υπάλληλοι του καταστήματος, να ξαναπάω αργότερα. Και τώρα μου έρχεται λογαριασμός για ένα πάγιο ακόμα. Εσύ δε θα εκνευριζόσουν αν είχες πάει 2 φορές σε κατάστημα vodafone για να μη χρεωθεί άλλο παγιο και το έβλεπες και πάλι μπροστά σου; Έστω και που θα επιστρέψουν τα χρήματα. Δεν έχει σημασία αν το λάθος έγινε από το κατάστημα και όχι από τα κεντρικά ή ο,τιδήποτε άλλο. Είχα σαφώς δηλώσει την προθεσή μου, είχα απόλυτο δικαίωμα να το κάνω και με αγνόησαν χωρίς να μου εξηγηθεί το γιατί. Μου είπαν στο 13830 να μην πληρώσω το νέο λογαριασμό. Αλλά αν ένας λογαριασμός δεν πρέπει να πληρωθεί, δεν εκδίδεται (νομίζω;). Τώρα το σκέφτομαι: να ακούσω αυτό που μου είπαν ή θα έχω καμιά νέα δυσάρεστη έκπληξη :worry: ;
Δεν έγινα κατανοητός.

Το συμβόλαιο σου λήγει πχ 15/12.

Ο λογαρισμός σου εκδίδεται πχ κάθε 10 του μήνα.

 

Η αποσύνδεση που θα ζητήσεις λοιπόν εσύ, όποτε κι αν την ζητήσεις, ΟΤΙ και να ζητήσεις εσυ, δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί πχ στις 13/12 έτσι απλά επειδή το ζήτησες για να μην μπλέξεις με προχρεωμένα πάγια.Το συμβόλαιο είναι 12μηνο και αυτό ειναι σαφές στους όρους που υπογράφουμε σε οποιαδήποτε εταιρεία, που σημαίνει οτι θα αποσυνδεθεί 15/12 ή αργότερα, πάντως όχι πριν.

 

Οτι και να έκανες λοιπόν εσύ θα γινόταν αυτό.

Ακόμη κι αν ο λογαρισμός σου έβγαινε πιο μετά πχ στις 20κάθε μήνα, εσύ στο λογαριασμό του Νοεμβριου θα είχες πληρώσει πάγιο μέχρι τις 20/12 ενώ θα είχες υπηρεσία μέχρι τις 15/12, και το πάγιο 5ημερών θα στο επεστρεφαν στον λογαριασμό 20/12.

 

ΔΕΝ θα πληρώσεις κάτι παραπάνω απο αυτό που πρέπει, αυτό πρέπει να σου μείνει απο την όλη κουβέντα.

 

Ειναι κλασσική περίπτωση σε λογαριασμούς υπηρεσιών που το πάγιο χρεώνεται προκαταβολικά και όχι απολογιστικά, τι να κάνουμε τώρα...

 

@marras δεν είμαι νομικός αλλά φαντάζομαι όπως δεν τοκίζεται ο ληξιπρόθεσμος λογαριασμός (μπορεί να μην σου δίνουνε λεφτά, αλλά σου παρέχουν υπηρεσία με σκοπό να πληρωθεί σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα), έτσι αντίστοιχα κι εσυ σαν πελάτης δεν θα μπορείς να απαιτήσεις κάποιο τόκο.

 

Εξάλλου εσύ μπορεί απο ψώνιο να κάνεις κατάθεση 1.000€ στο μητρωο σου με σκοπό να εξοφληθούν επόμενοι λογαριασμοί, σημαίνει οτι επειδη θα έχεις πιστωτικό υπόλοιπο μπορείς κάποια στιγμη να το απαιτήσεις πίσω με τόκο?

Εταιρεία τηλεπικοινωνιών είναι, όχι τράπεζα.

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα,

επειδή αρκετοί τα ψάχνετε τα πράγματα ενώ εγώ όχι θα ήθελα μια συμβουλή.

 

Σε λίγες ημέρες λήγει το συμβόλαιο που έχω με την Vodafone.

Συγκεκριμένα έχω το πρόγραμμα Vodafone 120+ Parent (είναι ένα παλιό πρόγραμμα με 120 δωρεάν λεπτά χρόνου ομιλίας).

Η χρήση που κάνω είναι περίπου 120 λεπτά ομιλίας τον μήνα και 50 SMS τον μήνα, και πληρώνω περίπου 26 ευρώ.

 

Θα ήθελα να ρωτήσω εάν με βάση τα παραπάνω έχετε να μου προτείνετε κάποια αλλαγή συμβολαίου στην ίδια εταιρεία ή σε κάποια άλλη.

 

Με συμφέρει να πάω σε κάποιο άλλο πρόγραμμα;

Με συμφέρει να πάω σε κάποια άλλη εταιρεία που ίσως θα πάρω και κανένα δωράκι;

 

Να σημειώσω ότι ως συσκευή έχω το iphone 3G το οποίο πήρα απο την Vodafone χωρίς συμβόλαια κλπ άλλα αγορά ως απλή συσκευή.

 

Αν πάω σε άλλη εταιρεία μπορώ να κρατήσω-μεταφέρω το ίδιο νούμερο έτσι;

Να ληφθεί υπόψην ότι απο την vodafone μου ήρθε ένα email που αναφέρει ότι αν κάνω ανανέωση συμβολαίου χωρίς να χρησιμοποιήσω την επιδότηση (περίπου 50ευρω) για αγορά συσκευής τότε μπορώ να έχω έκπτωση στα πάγια του επόμενου χρόνου χωρίς όμως να λέει πόση θα είναι αυτή η έκπτωση.

 

Εσείς με βάση όλα τα παραπάνω τι θα κάνατε?

 

ευχαριστώ

η παιδεία απλά... https://www.ipedia.gr

Link to comment
Share on other sites

Στο πρόγραμμα που είσαι δεν παίζει η έκπτωση, θα πρέπει να είσαι σε κάποιο απο τα εμπορικά διαθέσιμα.(που θα σου έρθει μια η άλλη καθώς τα καινούρια προγράμματα είναι πιο ακριβά σε γενικές γραμμές σε όλες τις εταιρείες)

Σαν πρόγραμμα είναι καλό, και εφόσον σε εξυπηρετεί θα πρότεινα να παραμείνεις σ'αυτό.

 

Θα προτεινα να σκεφτείς αν σε ενδιαφέρει συσκευή και τι μόντελο, και επειτα να δείς αν παίζει κάποια προσφορά σε κάποιο δίκτυο.

Link to comment
Share on other sites

Στο πρόγραμμα που είσαι δεν παίζει η έκπτωση, θα πρέπει να είσαι σε κάποιο απο τα εμπορικά διαθέσιμα.(που θα σου έρθει μια η άλλη καθώς τα καινούρια προγράμματα είναι πιο ακριβά σε γενικές γραμμές σε όλες τις εταιρείες)

 

σίγουρος είσαι φίλε μου;

όταν μου έστειλαν ειδοποίηση δεν ήξεραν το πρόγραμμα στο οποίο είμαι;

 

αν πάω εκεί και μου πουν ....μα,μου..... μαμούνια θα τους πω και ότι αλλάζω εταιρεία (μπορώ να γίνω πολύ κακός όταν θέλω :):):) )

η παιδεία απλά... https://www.ipedia.gr

Link to comment
Share on other sites

σίγουρος είσαι φίλε μου;

όταν μου έστειλαν ειδοποίηση δεν ήξεραν το πρόγραμμα στο οποίο είμαι;

ναι σίγουρος... εδώ στο παρελθόν έχουν στείλει επιστολές επιδότησης για σταθερά :Ρ
Link to comment
Share on other sites

βγηκε σημερα η επιδοτηση μου.για λογαριασμους κατα μεσο ορο 50 ευρω μου δινουν το htc touch cruise 399 ευρω (δηλαδη μου κοβουν 130 ευρω) και το diamonod 436 ευρω (εκπτωση 163 ευρω).ειναι καλες αυτες οι επιδοτησεις ή πρεπει να απαιτησω μεγαλυτερες;και αν ναι με ποιον τροπο να το ζητησω;

My History:

Ericsson 337-Ericsson 768-Nokia 5110-Ericsson 788-Nokia 8210-Nokia 8510-Nokia 6510-Sharp Gx20-Sharp SH703-Nokia 6288-Samsung i560-HTC Diamond-Nokia E51-HTC Hero-HTC Legend-Sony Xperia S-Sony Xperia Z1-HTC 10-Samsung Note 9-Samsung Galaxy S23 UTRA

Link to comment
Share on other sites

ξαναπηρα τηλ στην βοντα να ρωτησω παλι για την επιδοτηση μου.το ποσο δεν αλλαξε καθολου! στασιμο στα 59,50€!

τους ειπα οτι θα κανω μεταφορα ή διακοπη και απλα μου ειπαν την διαδικασια που πρεπει να ακολουθησω! ουτε λογος για παραπανω επιδοτηση ή εκπτωση σε παγιο ή κατι αλλο βρε αδερφε!

ενω σε ενα φιλο μου που ειπε οτι θα κανει μεταφορα αμεσως του ειπαν διπλασιασμος επιδοτησης! και ειχα 77 αρχικη επιδοτηση! τελικα πηγε στην κοσμοτε!

αλλα σε μενα ουτε λογος ετσι?

αν παω σε καταστημα βοντα δεν μπορουν να κανουν κατι εκει για παραπανω επιδοτηση?

Link to comment
Share on other sites

βγηκε σημερα η επιδοτηση μου.για λογαριασμους κατα μεσο ορο 50 ευρω μου δινουν το htc touch cruise 399 ευρω (δηλαδη μου κοβουν 130 ευρω) και το diamonod 436 ευρω (εκπτωση 163 ευρω).ειναι καλες αυτες οι επιδοτησεις ή πρεπει να απαιτησω μεγαλυτερες;και αν ναι με ποιον τροπο να το ζητησω;

 

Παρε 13830 και ζητα επανεξεταση επιδοτησης. Ακομα κι αν σου πουν οτι δεν γινεται καλεσε εναν αριθμο φορητοτητας αλλης εταιρειας, ζητα τους τιμη για 3-4 συσκευες για να κανεις μια 3λεπτη συνομιλια και μετα απο λιγες μερες περιμενε τηλ απο βοντα :p

Link to comment
Share on other sites

πηγα σημερα το πρωι σε ενα καταστημα της βοντα και μετα στο πλαισιο και τις ιδιες συσκευες το πλαισιο μου τις δινει πιο φθηνα απο τη βονταφον.αυτα μονο στην ελλαδα γινονται

My History:

Ericsson 337-Ericsson 768-Nokia 5110-Ericsson 788-Nokia 8210-Nokia 8510-Nokia 6510-Sharp Gx20-Sharp SH703-Nokia 6288-Samsung i560-HTC Diamond-Nokia E51-HTC Hero-HTC Legend-Sony Xperia S-Sony Xperia Z1-HTC 10-Samsung Note 9-Samsung Galaxy S23 UTRA

Link to comment
Share on other sites

καλεσε εναν αριθμο φορητοτητας αλλης εταιρειας, ζητα τους τιμη για 3-4 συσκευες για να κανεις μια 3λεπτη συνομιλια και μετα απο λιγες μερες περιμενε τηλ απο βοντα :p
αν εννοεις τα 13897 και 13846 τα έχω καλέσει πολλές φορές χωρίς να επικοινωνήσει καποιος μαζί μου...
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...