Jump to content

Vodafone: Συμβόλαια, χρεώσεις, επιδοτήσεις συσκευών


con
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 21,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

9 ώρες πριν, prototypegr said:

Ήδη έκανα αίτημα ακύρωσης της έξτρα κάρτας και περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο, καθώς με αυτά τα δεδομένα δεν με εξυπηρετεί.

Το ελάχιστο χρονικό όριο που μπορείς να είσαι κάτοχος μιας extra κάρτας i4s είναι ένα χρόνος, είναι όρος του συμβολαίου χρήσης της i4s.

Edited by terkos2

3 Λαλούν και 2 Χορεύουν

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, terkos2 said:

Το ελάχιστο χρονικό όριο που μπορείς να είσαι κάτοχος μιας extra κάρτας i4s είναι ένα χρόνος, είναι όρος του συμβολαίου χρήσης της i4s.

Έχω screenshot της συνομιλίας με το τσατ όπου με διαβεβαίωναν ότι δεν υπάρχει περιορισμός ταχύτητας. Αν δεν το δεχτούν θα προχωρήσω σε καταγγελία για εξαπάτηση στις αρμόδιες αρχές. Μάλιστα και όταν πήγα να την πάρω, ρώτησα ξανά την υπάλληλο εάν υπάρχει περιορισμός στην ταχύτητα και κατηγορηματικά μου απάντησε ότι δεν έχει λόγω του προγράμματος που έχω. Παρόν ήταν και συνάδελφός μου.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό φίλε μου καλέ είναι άλλο θέμα, και καλά θα κάνεις να τους κάνεις καταγγελία γιατί τους χρειάζεται.

Εγώ έγραψα για το υποχρεωτικό 12μηνο στην i4s.

Το business unlimited έχεις;

3 Λαλούν και 2 Χορεύουν

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, terkos2 said:

Αυτό φίλε μου καλέ είναι άλλο θέμα, και καλά θα κάνεις να τους κάνεις καταγγελία γιατί τους χρειάζεται.

Εγώ έγραψα για το υποχρεωτικό 12μηνο στην i4s.

Το ξέρω ότι είναι υποχρεωτικό, αλλά όταν δεν τηρούνται οι συμφωνηθέντες όροι μπορεί το συμβόλαιο να σπάσει.

Άλλωστε από μόνη της η υπάλληλος πρότεινε να προχωρήσει σε ακύρωση της κάρτας.

Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, geofak said:

Ούτε εγώ μπορώ να βγάλω κλήση 

Τώρα που δοκιμάζω προς Vodafone βγαίνει κλήση, προς Nova κλείνει κατευθείαν.

Υπήρχε γενικότερο θέμα νωρίτερα σήμερα:

https://www.sportime.gr/extratime/technologia/vodafone-epese-to-diktio-ti-egine/

Link to comment
Share on other sites

On 12/1/2024 at 3:00 ΜΜ, aektzhs 1 said:

Εγώ στην θέση σου πρώτα θα ζητούσα από την Vodafone και μετά από τέτοιου είδους συνεργάτες. Το λέω αυτό γιατί σε περίπτωση προβλήματος επικοινωνείς με Biznest και όχι με την Vodafone

Καλησπέρα, επανέρχομαι στο θέμα μιας και πριν λίγο με κάλεσαν από Biznest και μου έδωσαν μία πάρα πολύ καλή προσφορά ώστε να μεταφέρω 3 αριθμούς στην Vodafone από την Cosmote.

Απλά επειδή έχουν ειπωθεί διάφορα, θα ήθελα κάποιες διευκρινήσεις από όποιον γνωρίζει.

Τελικά αν εγώ θέλω να καλέσω την εξυπηρέτηση της Vodafone για κάποιο θέμα, δεν θα με εξυπηρετήσουν;

Αν θέλω να ενεργοποιήσω υπηρεσίες κλπ. σε ποιον θα απευθύνομαι; 

Δεν θα μπορώ να τα κάνω και μέσα από την εφαρμογή της Vodafone στο κινητό ή στην ιστοσελίδα της μέσω του My Vodafone;

Έχω μπερδευτεί λίγο...   

Edited by jimmis11
Το μεγαλύτερο λάθος ενός ανθρώπου είναι όταν δεν καταλαβαίνει τα λάθη που κάνει, ώστε να τα διορθώσει!
Link to comment
Share on other sites

58 minutes ago, jimmis11 said:

Καλησπέρα, επανέρχομαι στο θέμα μιας και πριν λίγο με κάλεσαν από Biznest και μου έδωσαν μία πάρα πολύ καλή προσφορά ώστε να μεταφέρω 3 αριθμούς στην Vodafone από την Cosmote.

Απλά επειδή έχουν ειπωθεί διάφορα, θα ήθελα κάποιες διευκρινήσεις από όποιον γνωρίζει.

Τελικά αν εγώ θέλω να καλέσω την εξυπηρέτηση της Vodafone για κάποιο θέμα, δεν θα με εξυπηρετήσουν;

Αν θέλω να ενεργοποιήσω υπηρεσίες κλπ. σε ποιον θα απευθύνομαι; 

Δεν θα μπορώ να τα κάνω και μέσα από την εφαρμογή της Vodafone στο κινητό ή στην ιστοσελίδα της μέσω του My Vodafone;

Έχω μπερδευτεί λίγο...   

Ας απαντήσει κάποιος γνώστης. Νομίζω για βλάβη καλείς κανονικά vf. Για θέματα προγράμματος απευθύνεσαι στους συνεργάτες 

Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχω το βασικό μου νούμερο πάνω από δέκα χρόνια σε αντίστοιχη εταιρία (ελληνικές ραδιοϋπηρεσιες) θα σου πω τα εξής που ισχύουν εκεί που είμαι εγω (δεν νομίζω να διαφέρει ιδιαίτερα!) 

Το κινητό δεν ανήκει στο Αφμ σου και κατ επέκταση στο όνομα σου. Ανήκει στο Αφμ της εταιρίας. Για οτιδήποτε θέμα έχεις μπορεις να επικοινωνήσεις με την εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών vodafone αλλά κατά 95% δεν θα κάνεις δουλειά (γιατί δεν θα υπάρχει ταυτοποίηση προσώπου-γραμμής) και θα σε παραπέμψουν στην εταιρία η οποία δουλεύει εργάσιμες μέρες κ ώρες! Οπότε αν σου τύχει κάτι το σκ... Bad luck!!! 

Τώρα όσον αφορά τους λογαριασμούς δεν λαμβάνεις τον κλασικό της vodafone αλλά μια απόδειξη πληρωμής όπου με διάφορους τρόπους πληρώνεις την εταιρία.. Και αυτό το χαρτί χρησιμοποιήσεις σε υπηρεσίες που ζητάνε αριθμό κινητού κλπ. 

Από την εφαρμογή της vodafone το μόνο που μπορείς να κάνεις ειναι να βλέπεις τα υπόλοιπα σου (εφόσον συνδεθείς όχι με username-password αλλα με τα δεδομένα της vodafone) και μόνο αυτό (αφού οποιαδήποτε ενεργοποίηση υπηρεσίας θα γίνεται μέσω της εταιρίας) 

Ελπίζω να σου έλυσα κάποιες απορίες και συγνώμη για το σεντόνι!!! 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, thansof_7 said:

Επειδή έχω το βασικό μου νούμερο πάνω από δέκα χρόνια σε αντίστοιχη εταιρία (ελληνικές ραδιοϋπηρεσιες) θα σου πω τα εξής που ισχύουν εκεί που είμαι εγω (δεν νομίζω να διαφέρει ιδιαίτερα!) 

Το κινητό δεν ανήκει στο Αφμ σου και κατ επέκταση στο όνομα σου. Ανήκει στο Αφμ της εταιρίας. Για οτιδήποτε θέμα έχεις μπορεις να επικοινωνήσεις με την εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών vodafone αλλά κατά 95% δεν θα κάνεις δουλειά (γιατί δεν θα υπάρχει ταυτοποίηση προσώπου-γραμμής) και θα σε παραπέμψουν στην εταιρία η οποία δουλεύει εργάσιμες μέρες κ ώρες! Οπότε αν σου τύχει κάτι το σκ... Bad luck!!! 

Τώρα όσον αφορά τους λογαριασμούς δεν λαμβάνεις τον κλασικό της vodafone αλλά μια απόδειξη πληρωμής όπου με διάφορους τρόπους πληρώνεις την εταιρία.. Και αυτό το χαρτί χρησιμοποιήσεις σε υπηρεσίες που ζητάνε αριθμό κινητού κλπ. 

Από την εφαρμογή της vodafone το μόνο που μπορείς να κάνεις ειναι να βλέπεις τα υπόλοιπα σου (εφόσον συνδεθείς όχι με username-password αλλα με τα δεδομένα της vodafone) και μόνο αυτό (αφού οποιαδήποτε ενεργοποίηση υπηρεσίας θα γίνεται μέσω της εταιρίας) 

Ελπίζω να σου έλυσα κάποιες απορίες και συγνώμη για το σεντόνι!!! 

Αν θέλεις να φύγεις τι γίνεται;;;;

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, aektzhs 1 said:

Αν θέλεις να φύγεις τι γίνεται;;;;

Αν θες να διατηρήσεις τον αριθμό κάνεις ένα αίτημα έτσι ώστε να έρθει στο Αφμ σου. Αυτή η διαδικασία παίρνει από 1-3 μήνες. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, thansof_7 said:

Επειδή έχω το βασικό μου νούμερο πάνω από δέκα χρόνια σε αντίστοιχη εταιρία (ελληνικές ραδιοϋπηρεσιες) θα σου πω τα εξής που ισχύουν εκεί που είμαι εγω (δεν νομίζω να διαφέρει ιδιαίτερα!) 

Το κινητό δεν ανήκει στο Αφμ σου και κατ επέκταση στο όνομα σου. Ανήκει στο Αφμ της εταιρίας. Για οτιδήποτε θέμα έχεις μπορεις να επικοινωνήσεις με την εξυπηρέτηση εταιρικών πελατών vodafone αλλά κατά 95% δεν θα κάνεις δουλειά (γιατί δεν θα υπάρχει ταυτοποίηση προσώπου-γραμμής) και θα σε παραπέμψουν στην εταιρία η οποία δουλεύει εργάσιμες μέρες κ ώρες! Οπότε αν σου τύχει κάτι το σκ... Bad luck!!! 

Τώρα όσον αφορά τους λογαριασμούς δεν λαμβάνεις τον κλασικό της vodafone αλλά μια απόδειξη πληρωμής όπου με διάφορους τρόπους πληρώνεις την εταιρία.. Και αυτό το χαρτί χρησιμοποιήσεις σε υπηρεσίες που ζητάνε αριθμό κινητού κλπ. 

Από την εφαρμογή της vodafone το μόνο που μπορείς να κάνεις ειναι να βλέπεις τα υπόλοιπα σου (εφόσον συνδεθείς όχι με username-password αλλα με τα δεδομένα της vodafone) και μόνο αυτό (αφού οποιαδήποτε ενεργοποίηση υπηρεσίας θα γίνεται μέσω της εταιρίας) 

Ελπίζω να σου έλυσα κάποιες απορίες και συγνώμη για το σεντόνι!!! 

Έτσι όπως το περιγράφεις μου μοιάζει κάτι σαν Leasing, πως είναι δυνατόν να μην σου ανήκει πλέον ο αριθμός αφού δεν δίνεις καμία ανάλογη εξουσιοδότηση;

Άλλωστε μου ζητούν να τους στείλω τα κλασσικά έγγραφα που απαιτούνται σε ένα συμβόλαιο, όπως ταυτότητα, λογαριασμό κινητής από την προηγούμενη εταιρία, διεύθυνση κλπ...

Τέλος επειδή ζήτησα και μία extra sim μου γράφουν ότι θα πρέπει να την πάρω από κατάστημα Vodafone μετά την ενεργοποίηση του συμβολαίου μου. Τέλος με ρώτησαν αν όλα τα νούμερα, (3 συγκεκριμένα) θα είναι στο ΑΦΜ μου και όταν το επιβεβαίωσα μου έκαναν και επιπλέον έκπτωση. 

Το μεγαλύτερο λάθος ενός ανθρώπου είναι όταν δεν καταλαβαίνει τα λάθη που κάνει, ώστε να τα διορθώσει!
Link to comment
Share on other sites

Τι να σου πω... Έτσι είναι εκεί που είμαι εγώ αυτά σου λέω... Παλαιότερα είχα κ το σταθερό μου εκεί... Όμως λόγω πολλών προβλημάτων σε θέματα ίντερνετ και εξυπηρέτησης θέλησα να το πάω cosmote... Για να έρθει στο όνομα μου και να γίνει η φορητοτητα πέρασαν 6 (!) μήνες με συνεχή επικοινωνία και ένα γενικο μπάχαλο! Κοινώς δεινοπαθησα!! Ας όψεται που μου δίνουν καλή προσφορά στο κινητό και παραμένω (σε σχέση και με την ελαχιστη ανανέωση στα καρτοκινητα πλέον) αλλιώς θα την είχα κάνει προ πολλού... 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, thansof_7 said:

Τι να σου πω... Έτσι είναι εκεί που είμαι εγώ αυτά σου λέω... Παλαιότερα είχα κ το σταθερό μου εκεί... Όμως λόγω πολλών προβλημάτων σε θέματα ίντερνετ και εξυπηρέτησης θέλησα να το πάω cosmote... Για να έρθει στο όνομα μου και να γίνει η φορητοτητα πέρασαν 6 (!) μήνες με συνεχή επικοινωνία και ένα γενικο μπάχαλο! Κοινώς δεινοπαθησα!! Ας όψεται που μου δίνουν καλή προσφορά στο κινητό και παραμένω (σε σχέση και με την ελαχιστη ανανέωση στα καρτοκινητα πλέον) αλλιώς θα την είχα κάνει προ πολλού... 

Εγώ πάντως τους ρώτησα στα ίσια, πως υπογράφω τα συμβόλαια;

πως θα παραλάβω τις sim;  

με ποιόν επικοινωνώ σε περίπτωση προβλημάτων & εξυπηρέτησης

και αν οι λογαριασμοί θα είναι στο όνομά μου και η απάντησή τους ήταν αυτή:

"1)Τα συμβολαια θα τα υπογραψετε ηλεκτρονικα (δεν χρειαζεται εκτυπωση).
2)Τις κάρτες sim θα τις παραλαβετε με elta ή aiolos courier.
3)H εξυπηρετηση πελατων μας ειναι ανοιχτη απο 9:30 μέχρι 20:00(το τμήμα λογαριασμών μεχρι τις 5)
4)Σε περιπτωση βοηθειας μετα το περας του ωραριου  μπορειτε να καλεσετε στο 1399 δωρεαν(24ωρο).
5)Τα συμβολαια γινονται σε μορφη project, ο λογαριασμός εκδίδεται κανονικα στα στοιχεια σας"

Το μεγαλύτερο λάθος ενός ανθρώπου είναι όταν δεν καταλαβαίνει τα λάθη που κάνει, ώστε να τα διορθώσει!
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, jimmis11 said:

5)Τα συμβολαια γινονται σε μορφη project, ο λογαριασμός εκδίδεται κανονικα στα στοιχεια σας"

Σωστά, πλέον και τα εταιρικά έτσι βγαίνουνε συνήθως. Είναι το παλιότερο που λέγαμε split bill

Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, thansof_7 said:

 Ας όψεται που μου δίνουν καλή προσφορά στο κινητό και παραμένω (σε σχέση και με την ελαχιστη ανανέωση στα καρτοκινητα πλέον) αλλιώς θα την είχα κάνει προ πολλού... 

Η ελάχιστη ανανεωση στo καρτοκινητo της vodafone είναι 7 ευρω το μήνα (13 ευρω το 2μηνο για την ακρίβεια) , και έχεις μέχρι 1800 λεπτα/sms , ή 10gb για τους 2 μηνες μαζι με όποιο συνδιασμό data/λεπτων θέλεις (πχ μισα -μισα η οτι αλλο) και όποτε τα θελεις  .
Αν δεν τα χαλάσεις μάλιστα ειναι σαν roll over για την συνεχεια δεν τα χανεις οπως σε συμβόλαιο ... Το καλύτερο οτι οποτε αποφασίσεις μπορείς να τα μετατρέψεις σε κουπόνια για e-food (για καθε 13 ευρω που έχεις δώσει και δεν τα έχεις καταναλώσει σε data/ομιλία 13 ευρω σουβλάκια πχ) η να αγοράσεις αλλα πακέτα αφου παραμενουν ως χρήματα στο λογαριασμό σου.

Δεν νομίζω να υπάρχει συμβόλαιο που να ειναι πιο χαμηλό η με πιο πολλά δώρα και ευκολία ....   το μόνο που πρεπει να κάνεις ειναι μια απλή κίνηση καθε 2μηνο .
Αν αφήσεις αυτόματη χρέωση καθε μηνα όμως δεν κανεις ουτε αυτο και έχεις και επιπλεον δώρα όπως απεριοριστη ομιλια με 15 αντι 13 ευρω για ενα μηνα, και ετσι κερδιζεις πιο πολλα  data.
( εχει ακομα και πακέτα 200gb με 10 ευρω αλλα θέλει αγορα απο το big bang)

Edited by blizard
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μίλησα ξανά στο τηλέφωνο με την κοπέλα που μου έκανε την προσφορά και της ρώτησα όλα όσα με απασχολούν.

Παραθέτω την συνομιλία μας...

!) Ο λογαριασμός θα εκδίδεται στο όνομά μου;  Ναι, θα είναι στο όνομά μου, απλά είναι επαγγελματικό συμβόλαιο, όχι ιδιώτη.

2) Μπορώ να επικοινωνώ με την Vodafone αν θέλω εξυπηρέτηση;  Ναι θα μπορώ να επικοινωνώ κανονικά και θα εξυπηρετούμαι κανονικά, απλά για να έχω γρηγορότερη εξυπηρέτηση και να γλυτώνω τις μεγάλες αναμονές, όταν είναι ανοιχτή η εταιρία μπορώ να καλώ αυτούς ώστε να έχω γρηγορότερη εξυπηρέτηση.

3) Η extra sim δεν έχει όριο 300GB ώστε να μειώνεται η ταχύτητα και θα την παραλάβω από κατάστημα μετά την ενεργοποίηση των συμβολαίων μου. Δεν μου ανέφερε επιπλέον 3€ για την extra sim... (ξέχασα να την ρωτήσω κι εγώ είναι αλήθεια).

Τέλος μου είπε πως και η ίδια η Vodafone μπορεί να δώσει επαγγελματικό συμβόλαιο σε ιδιώτη αλλά σε μεγαλύτερη τιμή.

Λέω να το κάνω το βήμα, τι να πω, να φάω τέτοια ήττα;

Το μεγαλύτερο λάθος ενός ανθρώπου είναι όταν δεν καταλαβαίνει τα λάθη που κάνει, ώστε να τα διορθώσει!
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, jimmis11 said:

Παιδιά μίλησα ξανά στο τηλέφωνο με την κοπέλα που μου έκανε την προσφορά και της ρώτησα όλα όσα με απασχολούν.

Παραθέτω την συνομιλία μας...

!) Ο λογαριασμός θα εκδίδεται στο όνομά μου;  Ναι, θα είναι στο όνομά μου, απλά είναι επαγγελματικό συμβόλαιο, όχι ιδιώτη.

2) Μπορώ να επικοινωνώ με την Vodafone αν θέλω εξυπηρέτηση;  Ναι θα μπορώ να επικοινωνώ κανονικά και θα εξυπηρετούμαι κανονικά, απλά για να έχω γρηγορότερη εξυπηρέτηση και να γλυτώνω τις μεγάλες αναμονές, όταν είναι ανοιχτή η εταιρία μπορώ να καλώ αυτούς ώστε να έχω γρηγορότερη εξυπηρέτηση.

3) Η extra sim δεν έχει όριο 300GB ώστε να μειώνεται η ταχύτητα και θα την παραλάβω από κατάστημα μετά την ενεργοποίηση των συμβολαίων μου. Δεν μου ανέφερε επιπλέον 3€ για την extra sim... (ξέχασα να την ρωτήσω κι εγώ είναι αλήθεια).

Τέλος μου είπε πως και η ίδια η Vodafone μπορεί να δώσει επαγγελματικό συμβόλαιο σε ιδιώτη αλλά σε μεγαλύτερη τιμή.

Λέω να το κάνω το βήμα, τι να πω, να φάω τέτοια ήττα;

Κι εγώ σκέφτομαι να κάνω το βήμα. Από biznest την πήρες την προσφορά; Απεριόριστα όλα; Και σε τι τιμή;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Για να μάθω για το liquid είναι εδώ το καταλληλο νήμα ή πρέπει να ρωτήσω αλλού; 

Το liquid θέλει να βάζεις χρήματα κάθε 2 μήνες; το σκέφτομαι σαν δεύτερη backup σύνδεση σε μια συσκευή που θα τρώει λίγα δεδομένα κάθε μήνα. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Gv2008 said:

Κι εγώ σκέφτομαι να κάνω το βήμα. Από biznest την πήρες την προσφορά; Απεριόριστα όλα; Και σε τι τιμή;

Biznest, έβαλα το κινητό μου και με κάλεσαν.

3 αριθμούς από Cosmote, το ένα απεριόριστα τα πάντα όλα, στα 22,88€ και τα άλλα 2, το καθ' ένα, με 1000' προς κινητά, 1500' προς σταθερά, 500 sms και 43GB και απεριόριστη επικοινωνία μεταξύ μας. στα 14,77€ το καθ' ένα. 

Η τιμή είναι λόγω ότι και οι 3 αριθμοί θα είναι στο ΑΦΜ μου.

Edited by jimmis11
Το μεγαλύτερο λάθος ενός ανθρώπου είναι όταν δεν καταλαβαίνει τα λάθη που κάνει, ώστε να τα διορθώσει!
Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, jimmis11 said:

Biznest, έβαλα το κινητό μου και με κάλεσαν.

3 αριθμούς από Cosmote, το ένα απεριόριστα τα πάντα όλα, στα 22,88€ και τα άλλα 2, το καθ' ένα, με 1000' προς κινητά, 1500' προς σταθερά, 500 sms και 43GB και απεριόριστη επικοινωνία μεταξύ μας. στα 14,77€ το καθ' ένα. 

Η τιμή είναι λόγω ότι και οι 3 αριθμοί θα είναι στο ΑΦΜ μου.

Πολύ καλές τιμές 

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, jimmis11 said:

Biznest, έβαλα το κινητό μου και με κάλεσαν.

3 αριθμούς από Cosmote, το ένα απεριόριστα τα πάντα όλα, στα 22,88€ και τα άλλα 2, το καθ' ένα, με 1000' προς κινητά, 1500' προς σταθερά, 500 sms και 43GB και απεριόριστη επικοινωνία μεταξύ μας. στα 14,77€ το καθ' ένα. 

Η τιμή είναι λόγω ότι και οι 3 αριθμοί θα είναι στο ΑΦΜ μου.

Κάτι αντίστοιχο έχω κι εγώ εκεί που είμαι.. 3000' προς κινητά, 3000' σταθερά, 3000 sms 100' προς ΕΕ, 46Gb, απεριόριστα ενδοεταιρικα με 13€

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gv2008 said:

Πολύ καλές τιμές 

Πράγματι.

Κι αν όλα κυλίσουν ομαλά χωρίς προβλήματα, όπως με διαβεβαίωσε η ευγενέστατη κοπέλα που με εξυπηρέτησε, την οποία σημειωτόν την βομβάρδισα κυριολεκτικά με ερωτήσεις και απορίες, τότε μπορείς να τις πεις και super...

Το μεγαλύτερο λάθος ενός ανθρώπου είναι όταν δεν καταλαβαίνει τα λάθη που κάνει, ώστε να τα διορθώσει!
Link to comment
Share on other sites

Τα γίγα που δίνουν είναι καλά. Κάνεις δουλειά.

Μήπως είναι και rollover?

1 ώρα πριν, jimmis11 said:

 

Τέλος μου είπε πως και η ίδια η Vodafone μπορεί να δώσει επαγγελματικό συμβόλαιο σε ιδιώτη αλλά σε μεγαλύτερη τιμή.

Λέω να το κάνω το βήμα, τι να πω, να φάω τέτοια ήττα;

Για πόσο χρονικό διάστημα θέλουν συμβόλαιο?

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, hercoulis said:

Τα γίγα που δίνουν είναι καλά. Κάνεις δουλειά.

Μήπως είναι και rollover?

Για πόσο χρονικό διάστημα θέλουν συμβόλαιο?

Αν δεν κάνω λάθος, νομίζω πως η συζήτηση έγινε για 24μηνο...

Λες να το διευκρινίσω πάλι.

Σε κάθε περίπτωση όταν μου στείλουν τα συμβόλαια στο mail μου θα τα κοιτάξω καλά πριν τα επιστρέψω υπογεγραμμένα.

Το μεγαλύτερο λάθος ενός ανθρώπου είναι όταν δεν καταλαβαίνει τα λάθη που κάνει, ώστε να τα διορθώσει!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...