Teiresias_ Δημ. 23 Οκτωβρίου Κοινοποίηση Δημ. 23 Οκτωβρίου Μόλις το είδα με φοιτητικό. 58 minutes ago, HEO said: Το δοκίμασα και εγώ σε ένα άλλο cu ταισμενο μόνο με Cashback μη φοιτητικό Και τα μηδενικά χρηματικά πακέτα δεν δουλεύουν Κάτι πρέπει να παίζει μόνο με τα φοιτητικά, μπορεί κάποιος να δοκιμάσει;; Ισχύει αυτό που περιγράψαμε. Το φοιτητικό δεν το πιάνουν οι προϋποθέσεις. 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HEO Δημ. 23 Οκτωβρίου Κοινοποίηση Δημ. 23 Οκτωβρίου σορρυ ημουν σε λαθος νημα, αν μπορει καποιος να τα μεταφερει 3 Παράθεση Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή, παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minast Δημ. 24 Οκτωβρίου Κοινοποίηση Δημ. 24 Οκτωβρίου 15 ώρες πριν, Antonio21 said: Στην δική μου περίπτωση που έχω στείλει μήνυμα κατάργησης για 2 κάρτες i4s δεν μου τις έχουν απενεργοποιησει ακόμα, εγώ τις πέταξα στα σκουπίδια πάντως. Αύριο ζητάω και κατάργηση του ενός αριθμού που είχε i4s sim. Εάν δεν είναι αορίστου, είναι πιθανό να προσπαθήσουν να σε χρεώσουν για πρόωρη διακοπή, εάν το κάνεις πριν τις 28/10, δεδομένου ότι οι αλλαγές στο i4s ξεκινούν 29/10. 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. 24 Οκτωβρίου Κοινοποίηση Δημ. 24 Οκτωβρίου (edited) Η ανακοίνωση γράφει το εξης: Οι συνδρομητές έχουν το δικαίωμα απενεργοποίησης του πακέτου Internet4Sharing, οποτεδήποτε και αζημίως. Η ανακοίνωση βγήκε 27 Αυγούστου. Με εφαρμογή 29 Οκτωβρίου όσον αφορά τα όρια. Θεωρώ ότι δεν θα πρέπει με βάση την ανακοίνωση να υπάρξει οποιαδήποτε χρέωση πρόωρης διακοπής, οποτε και αν την αιτηθεί κάποιος. Όπως και η διακοπή μπορεί να γίνει οποτεδήποτε από τη στιγμή που έχει σταλεί το μήνυμα διακοπής, εφόσον η εταιρεία (κακώς) δεν διευκρινίζει κάτι άλλο. Γι'αυτό στον φίλο στην προηγούμενη σελίδα έγινε μπάχαλο. Θα μπορούσε στο μήνυμα επιβεβαίωσης (που από ότι κατάλαβα δεν στέλνουν) να αναφέρεται ημερομηνία διακοπής. Edited 24 Οκτωβρίου by kmpatra 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ParafronGR Δημ. 24 Οκτωβρίου Κοινοποίηση Δημ. 24 Οκτωβρίου Το μήνυμα της VF περί δωρεάν ακύρωσης ήταν από την αρχή παραπλανητικό καθώς το Φλεβάρη του 23 που έβγαλα την i4s μου είπε η κοπέλα ότι μπορεί να κοπεί δωρεάν (!!!) οποτεδήποτε καθώς δεν είναι συνδεδμένη με το συμβόλαιο και τους όρους αυτού - κάτι που ξαναρωτησα και τώρα με την κατασταση μου και μου είπαν ότι αν θέλω να το ξανα κόψω, μπορώ να στείλω το μήνυμα ή να πάω σε κατάστημα και να μου το κόψουν όποτε θελω δωρεάν, ακόμα και μετά την εφαρμογή των νέων χρεωσεων (βεβαίως, θα πληρωσω την αυξηση στον επομενο λογαριασμό αν το κρατήσω). οι νέες τιμές και το νέο cap, θα εφαρμοστούν από 18/11! έχει μετατεθεί ο χρόνος υλοποίησης για να συμπέσει μαζί με τις αλλάγες που κάνει η COSMOTE στις δικές της κάρτες. 3 Παράθεση & άλλα που δεν φαίνονται =( myName: Γιαννης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minast Δημ. 24 Οκτωβρίου Κοινοποίηση Δημ. 24 Οκτωβρίου 1 ώρα πριν, kmpatra said: Η ανακοίνωση γράφει το εξης: Οι συνδρομητές έχουν το δικαίωμα απενεργοποίησης του πακέτου Internet4Sharing, οποτεδήποτε και αζημίως. Η ανακοίνωση βγήκε 27 Αυγούστου. Με εφαρμογή 29 Οκτωβρίου όσον αφορά τα όρια. Θεωρώ ότι δεν θα πρέπει με βάση την ανακοίνωση να υπάρξει οποιαδήποτε χρέωση πρόωρης διακοπής, οποτε και αν την αιτηθεί κάποιος. Όπως και η διακοπή μπορεί να γίνει οποτεδήποτε από τη στιγμή που έχει σταλεί το μήνυμα διακοπής, εφόσον η εταιρεία (κακώς) δεν διευκρινίζει κάτι άλλο. Γι'αυτό στον φίλο στην προηγούμενη σελίδα έγινε μπάχαλο. Θα μπορούσε στο μήνυμα επιβεβαίωσης (που από ότι κατάλαβα δεν στέλνουν) να αναφέρεται ημερομηνία διακοπής. Οι κάρτες για i4s μπορούν να διακοπούν οποτεδήποτε και αζημίως ούτως ή άλλως. Για γραμμές που έχουν ενεργή σύμβαση και υποχρέωση παραμονής (όπως ο αριθμός κάτω από τον οποίο ήταν κουμπωμένες i4s) συνήθως ισχύει ότι μπορούν να διακοπούν αζημίως μία ημέρα πριν την αλλαγή όρων και για δύο μήνες. 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
belial Δημ. 24 Οκτωβρίου Κοινοποίηση Δημ. 24 Οκτωβρίου Καλώς τα δεχτήκαμε. ΣAΣ YΠENΘYMIZOYME OTI ΣYMΦΩNA ME TOYΣ OPOYΣ THΣ ΣYMBAΣHΣ ΣAΣ, AΠO 24/11 TO MHNIAIO ΠAΓIO TOY ΠPOΓPAMMATOΣ ΣAΣ ΘA ΠPOΣAYΞHΘEI KATA 1,5e/MHNA (ΣYMΠEPIΛAMBANOMENOY ΦΠA KAI ΦOPOY KINHTHΣ) H 1,36e (ME AΠAΛΛAΓH ΦOPOY KINHTHΣ). EYXAPIΣTOYME. 4 Παράθεση Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gv2008 Δημ. 24 Οκτωβρίου Κοινοποίηση Δημ. 24 Οκτωβρίου Τραγικά τα προαναφερθέντα με την i4s του συμφορουμιτη που βρίσκεται στο εξωτερικό. Μου θύμισε εξυπηρέτηση nova😂 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ParafronGR Δημ. 24 Οκτωβρίου Κοινοποίηση Δημ. 24 Οκτωβρίου (edited) On 23/10/2024 at 5:20 ΜΜ, ParafronGR said: Μεγαλύτερο ρδελομπου από τη Vodafone δεν υπάρχει.- Μου έρχεται στις 12/10 μήνυμα περί αύξησης της i4s. Στέλνω μήνυμα στο τσατ να ρωτήσω πότε θα διακοπεί και μου λέει ο εκπρόσωπος ότι όλες οι i4s κάρτες θα διακοπούν στις 18/11 για να μην υπάρξει εφαρμογή των χρεώσεων σε όσους έχουν στείλει μήνυμα. Σκεπτόμενος λοιπόν ότι οι παροχές μου ανανεώνονται κάθε 11 του μήνα, σκέφτομαι ότι αν στείλω μήνυμα , θα με χρεώσουν κανονικά στις 10/11 και μετα στις 10/12, θα μου χρεώσουν αναλογικά την i4s για χρήση από 11-17/11. Αυτό απ' ότι φάνηκε ήταν too much για τη vf η οποία 4 (!!) μέρες μετα την αποστολή του μηνύματος, στις 17/10, μου κόβει την i4s χωρίς προηγούμενη ενημέρωση. Επειδή είμαι εξωτερικό, στην αρχή πήγε το μυαλό μου ότι κάνει έγινε με αυτό. Παίρνω λοιπόν τηλ και μου λέει ένας αγενεναστατος "δώσατε τη συναίνεση σας να γίνει διακοπή, τέλος. Λάθος καταλάβατε, οι διακοπές γίνονται εντός μιας εργάσιμες ή αν είναι ΣΚ, την αμέσως επόμενη εργάσιμη" , για να του απαντήσω, " για αυτό μου την κόψατε 4 μέρες μετά?" Επειδή δεν θα έβρισκα το δίκιο μου, τους ξανά πήρα τηλ στις 18/10 για να ζητήσω να γίνει εκ νέου ενεργοποίηση. Ένας εξυπηρετικοτατος υπάλληλος, αφού μου εξηγεί ότι πρέπει να υπογράψω ψηφιακά από την αρχή κτλ, μέσα σε λίγες ώρες, την ίδια μέρα, μου την είχε ενεργοποιήσει ξανά. Σήμερα, 23/10, πριν από μισή ώρα, η i4s ,ξανά βγήκε εκτός. Κυριολεκτικά τους πήρε ο διάολος. Μίλησα με την κοπέλα και δεν ήξερε τι να απαντήσει. Μου λέει στην αρχή, "ζητήσατε βλέπω διακοπή και στείλατε μήνυμα" & αφού της εξηγω τι έχει γίνει από τότε που έστειλα το μήνυμα (τηλ, νέα συμβόλαια, νέες υπογραφές, κτλ κτλ), και αφού δεν έβλεπε καμμία ενέργεια από πλευράς μου για απενεργοποίηση, με άφησε στο περίμενε και με ενημέρωσε ότι θα πρέπει να ξανά λάβω μήνυμα με αποδοχή των όρων συμβολαίου δλδ να ξανά προστεθεί η ,i4s. 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 2 ώρες πριν, Gv2008 said: Τραγικά τα προαναφερθέντα με την i4s του συμφορουμιτη που βρίσκεται στο εξωτερικό. Μου θύμισε εξυπηρέτηση nova😂 Το θέατρο σκιών της VF δυστυχώς, είχε και συνέχεια. Στις 16.28 (ώρα ιταλίας) μου έρχεται μήνυμα να αποδεχτω τη νέα σύμβαση δλδ την προσθηκή της i4s στη γραμμή μου. Στις 17.00 μου έρχεται νέο μήνυμα "η υπηρεσία i4s ενεργοποιήθηκε". Μέχρι τις 17.30 εξακολουθούσα να μην έχω σήμα. Παίρνω εκ νέου τηλ, το κοιτούσανε κτλ και εν τέλει, έφτασε η ώρα 19.00 όπου ήμουν μέσα στο αεροπλάνο για να με πάρουν από το τεχνικό τμήμα για να πουν ότι "ε, επειδή είστε εξωτερικό γι'αυτό αργεί η ενεργοποίηση της υπηρεσίας, εμείς βλέπουμε κανονικά ότι συνδέεται στη vodafone italy, αλλά δεν έχει δοθεί ακόμα σήμα στην κάρτα, θα πρέπει να περιμένετε". 22.00 προσγειωνόμαστε στο βενιζέλος με την κάρτα να παραμένει ανενεργή. Σήμερα το πρωί, πάλι τα ίδια! Ξανά από την αρχή τηλ, ξανά όλοι την ίδια καραμέλα "μήπως στείλατε μήνυμα για απενεργοποιηση? γιατί βλέπουμε ένα από πριν μέρες" κτλ κτλ. Με τα πολλά, πάνε να με συνδέσουν ξανά με το τεχνικό τμήμα, αλλά ξαφνικά μετά από αναμονή 2-3 λεπτών, μου λέει η κοπέλα "κάτι έκανα εγώ τελικά, δοκιμάστε ξανά" και ώς εκ θαύματος, συνδεθηκα και αρχισαν να έρχονται βροχή μηνυμα "η φραγή απενεργοποιηθηκε, αν δεν έχετε πρόσβαση , κάντε restart". Την ρώτησα κι εκείνη από περιέργεια για ποιο λόγο έγινε όλη αυτή η ιστορία και η απάντησή της ήταν ότι λόγω συστημικού λάθους, η απενεργοποιήση έγινε 2 φορές στη γραμμή μου. Κι όντως, αφού έψαξα στο τηλ είδα μήνυμα από τη Vodafone που μου έστειλε μία μέρα ΜΕΤΑ (!!) την εκ νέου ενεργοποιηση της i4s που έλεγε, "σε συνέχεια του αιτήματός σας, η υπηρεσία i4s έχει απενεργοποιηθεί". Δλδ στείλανε μήνυμα περί απενεργοποιησης μία μέρα ΜΕΤΑ την έκ νεου ενεργοποίηση, και ΔΥΟ μέρες αργότερα, την έκλεισαν ξανά. Σούμα: 13/10 στέλνω μήνυμα για απενεργοποιηση (νομίζοντας ότι θα κοπεί στις 18/11) 17/10 μου κόβεται η i4s χωρίς προηγούμενη ενημέρωση 18/10 ενεργοποιείται εκ νέου η i4s 19/10 μήνυμα περί ολοκλήρωσης απενεργοποίησης της i4s 23/10 εκ νέου απενεργοποίηση της i4s χωρίς καμμία ενεργεία εκ μέρους μου Edited 24 Οκτωβρίου by ParafronGR 1 4 Παράθεση & άλλα που δεν φαίνονται =( myName: Γιαννης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Antonio21 Δημ. 24 Οκτωβρίου Κοινοποίηση Δημ. 24 Οκτωβρίου 8 ώρες πριν, minast said: Εάν δεν είναι αορίστου, είναι πιθανό να προσπαθήσουν να σε χρεώσουν για πρόωρη διακοπή, εάν το κάνεις πριν τις 28/10, δεδομένου ότι οι αλλαγές στο i4s ξεκινούν 29/10. Θα πληρώσω 25€ λόγο διακοπής αριθμού πριν το 24 μηνο δεν έχει σχέση με την i4s. 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. Παρασκευή στις 08:26 μμ Κοινοποίηση Δημ. Παρασκευή στις 08:26 μμ On 24/10/2024 at 6:19 ΜΜ, ParafronGR said: Το θέατρο σκιών της VF δυστυχώς, είχε και συνέχεια. Στις 16.28 (ώρα ιταλίας) μου έρχεται μήνυμα να αποδεχτω τη νέα σύμβαση δλδ την προσθηκή της i4s στη γραμμή μου. Στις 17.00 μου έρχεται νέο μήνυμα "η υπηρεσία i4s ενεργοποιήθηκε". Μέχρι τις 17.30 εξακολουθούσα να μην έχω σήμα. Παίρνω εκ νέου τηλ, το κοιτούσανε κτλ και εν τέλει, έφτασε η ώρα 19.00 όπου ήμουν μέσα στο αεροπλάνο για να με πάρουν από το τεχνικό τμήμα για να πουν ότι "ε, επειδή είστε εξωτερικό γι'αυτό αργεί η ενεργοποίηση της υπηρεσίας, εμείς βλέπουμε κανονικά ότι συνδέεται στη vodafone italy, αλλά δεν έχει δοθεί ακόμα σήμα στην κάρτα, θα πρέπει να περιμένετε". 22.00 προσγειωνόμαστε στο βενιζέλος με την κάρτα να παραμένει ανενεργή. Σήμερα το πρωί, πάλι τα ίδια! Ξανά από την αρχή τηλ, ξανά όλοι την ίδια καραμέλα "μήπως στείλατε μήνυμα για απενεργοποιηση? γιατί βλέπουμε ένα από πριν μέρες" κτλ κτλ. Με τα πολλά, πάνε να με συνδέσουν ξανά με το τεχνικό τμήμα, αλλά ξαφνικά μετά από αναμονή 2-3 λεπτών, μου λέει η κοπέλα "κάτι έκανα εγώ τελικά, δοκιμάστε ξανά" και ώς εκ θαύματος, συνδεθηκα και αρχισαν να έρχονται βροχή μηνυμα "η φραγή απενεργοποιηθηκε, αν δεν έχετε πρόσβαση , κάντε restart". Την ρώτησα κι εκείνη από περιέργεια για ποιο λόγο έγινε όλη αυτή η ιστορία και η απάντησή της ήταν ότι λόγω συστημικού λάθους, η απενεργοποιήση έγινε 2 φορές στη γραμμή μου. Κι όντως, αφού έψαξα στο τηλ είδα μήνυμα από τη Vodafone που μου έστειλε μία μέρα ΜΕΤΑ (!!) την εκ νέου ενεργοποιηση της i4s που έλεγε, "σε συνέχεια του αιτήματός σας, η υπηρεσία i4s έχει απενεργοποιηθεί". Δλδ στείλανε μήνυμα περί απενεργοποιησης μία μέρα ΜΕΤΑ την έκ νεου ενεργοποίηση, και ΔΥΟ μέρες αργότερα, την έκλεισαν ξανά. Σούμα: 13/10 στέλνω μήνυμα για απενεργοποιηση (νομίζοντας ότι θα κοπεί στις 18/11) 17/10 μου κόβεται η i4s χωρίς προηγούμενη ενημέρωση 18/10 ενεργοποιείται εκ νέου η i4s 19/10 μήνυμα περί ολοκλήρωσης απενεργοποίησης της i4s 23/10 εκ νέου απενεργοποίηση της i4s χωρίς καμμία ενεργεία εκ μέρους μου Vodafone the space network only 🤣🤣🤣🤣 5 Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
katsiletra Δημ. Σάββατο στις 08:24 πμ Κοινοποίηση Δημ. Σάββατο στις 08:24 πμ 11 ώρες πριν, cmvr said: Vodafone the space network only 🤣🤣🤣🤣 Ένα είπαμε ότι είναι το space network. Οι άλλοι απλά προσπαθούν να το φτάσουν... 😂😂😂 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minast Δημ. Σάββατο στις 09:16 πμ Κοινοποίηση Δημ. Σάββατο στις 09:16 πμ On 24/10/2024 at 6:28 ΜΜ, Antonio21 said: Θα πληρώσω 25€ λόγο διακοπής αριθμού πριν το 24 μηνο δεν έχει σχέση με την i4s. Ακριβώς αυτό σου λέω. Εάν η i4s συνδυαζόταν (ως πρόσθετη παροχή) με τον αριθμό που θα διακόψεις, μπορείς να το κάνεις σε έναν μήνα που εφαρμόζονται οι αλλαγές, και να διεκδικήσεις να μην χρεωθεί η διακοπή, λόγω της αλλαγής όρων εκ μέρους τους. 4 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Antonio21 Δημ. Σάββατο στις 01:35 μμ Κοινοποίηση Δημ. Σάββατο στις 01:35 μμ (edited) Ναι κατάλαβα τι λέτε. Όχι δεν γίνεται αυτό ρώτησα δεν έχουν σχέση οι όροι της i4s με τον αριθμό το πιάνει σαν υπηρεσία ξεχωριστή. Ό αριθμός έχει διακοπή ήδη και έχω βάλει ήδη τα 25€ περιμένω απλά να κάνουν την εκκαθάριση. 1 minute ago, Antonio21 said: Edited Σάββατο στις 01:36 μμ by Antonio21 5 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
minast Δημ. Κυριακή στις 08:07 πμ Κοινοποίηση Δημ. Κυριακή στις 08:07 πμ Εφόσον το έχεις ήδη διακόψει, όλα καλά. Εξάλλου και το ποσό δεν είναι μεγάλο. Για τους επόμενους όμως επισημαίνω ότι αυτό που λέει η Vodafone (και η Cosmote στο αντίστοιχο δικό της με τις extra SIM) είναι καταχρηστικό και μη εφαρμόσιμο. Προφανώς και θέλουν να συνεχίσουν να εισπράττουν πάγια από το συμβόλαιο ή να ζητήσουν τέλος πρόωρης διακοπής, αλλά: Παρότι η i4s και η extra SIM πράγματι αποτελούν χωριστό προϊόν, είναι απαραίτητα συνδεδεμένες με τον βασικό αριθμό και τη σύμβασή του. Εφόσον ένα υπο-προϊόν της βασικής σύμβασης αλλάζει ουσιαστικά, αυτοδίκαια ο συνδρομητής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αζημίως και από την βασική σύμβαση. Πιθανόν να χρειαστεί να προστρέξει κάποιος σε ΣτΚ και ΕΕΤΤ, αλλά με μεγάλο βαθμό βεβαιότητας θα δικαιωθεί εάν με αφορμή τις αλλαγές αποφασίσει να κάνει φορητότητα ή να διακόψει αζημίως τον βασικό αριθμό. 6 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Antonio21 Δημ. Κυριακή στις 09:25 πμ Κοινοποίηση Δημ. Κυριακή στις 09:25 πμ Συμφωνώ απόλυτα μαζί σας. 1 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.