minast Δημ. April 15, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 15, 2021 Το έκανα και δε προσφέρουν τπτ καλύτερο. Κάτοχος 2 Red 1 old με έκπτωση λόγω σταθερού και με 65% έκπτωση δίνω 52,42 για τα 2 νούμερα. Λένε ότι άλλαξαν τα προγράμματα και είναι πιο φτηνά τώρα. Από το τμήμα προσφορών πήρα τις καλύτερες τιμές και είναι Family Red Start με 2 νούμερα στα 47,63 με διπλασιασμό Gb λόγω σταθερού Family Red Plus με 2 νούμερα στα 55,48 με διπλασιασμό Gb λόγω σταθερού ή Red Start ατομικό το κάθε νούμερο με έκπτωση λόγω σταθερού και τα 2 νούμερα στα 54,27 Γύρεψα και vodafone tv στα οικογενειακά (μιας και το δίνουν στις νέες συνδέσεις) αλλά δεν το δίνουν Οι προσφορές μου είπαν ισχύουν μέχρι τέλος του μήνα. Να κλείσω ή να περιμένω τον άλλο μήνα. Αυτό με το τέλος του μήνα είναι πάγια τακτική. Το πιθανότερο είναι ότι δεν θα αλλάξει κάτι τον επόμενο μήνα. Πάντως εάν σου αρκούν τα Start, γλιτώνεις αμέσως ~5€/μήνα. Μπορεί να βρεις κάτι καλύτερο στο μέλλον, μπορεί και όχι... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
macom162 Δημ. April 15, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 15, 2021 Αυτό με το τέλος του μήνα είναι πάγια τακτική. Το πιθανότερο είναι ότι δεν θα αλλάξει κάτι τον επόμενο μήνα. Πάντως εάν σου αρκούν τα Start, γλιτώνεις αμέσως ~5€/μήνα. Μπορεί να βρεις κάτι καλύτερο στο μέλλον, μπορεί και όχι... Είχα 2gb στο κάθε red 1 και τώρα μου δίνει 8gb και στους 2 μαζί. Άρα διπλάσια gb. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. April 15, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 15, 2021 Και παλιότερα είχες 1500’ ενώ πλέον απεριόριστα. Το plus στα 55 και κάτι€ είναι αρκετά συμφέρον, αλλά αν σου φτάνουν τα δεδομένα μπορείς να γλιτώσεις 5€. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
x700 Δημ. April 17, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 17, 2021 Καλησπερα σας. Μετά την αλλαγή των όρων στο πρόγραμμα μου σκέφτομαι να φύγω και να πάω προς κοσμοτε Ξέρει κανένας τη διαδικασία; Κανω μόνο αίτημα φορητότητας η πρεπει να στείλω μια ενημέρωση και προς τη Vodafone πουθα την ενήμερωνει ότι φεύγω λόγω την μονομερής αλλαγής των όρων του συμβολαίου μου; Μη με χρεώσουν άδικα αφού δεν έχω πάρει επιδότηση συσκευής. Προσπάθησα να βγάλω άκρη καλώντας την εξυπηρέτηση αλλά σαφή απάντηση δε δώσανε. Σας Ευχαριστω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dennis99 Δημ. April 17, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 17, 2021 (edited) Καλησπερα σας. Μετά την αλλαγή των όρων στο πρόγραμμα μου σκέφτομαι να φύγω και να πάω προς κοσμοτε Ξέρει κανένας τη διαδικασία; Κανω μόνο αίτημα φορητότητας η πρεπει να στείλω μια ενημέρωση και προς τη Vodafone πουθα την ενήμερωνει ότι φεύγω λόγω την μονομερής αλλαγής των όρων του συμβολαίου μου; Μη με χρεώσουν άδικα αφού δεν έχω πάρει επιδότηση συσκευής. Προσπάθησα να βγάλω άκρη καλώντας την εξυπηρέτηση αλλά σαφή απάντηση δε δώσανε. Σας Ευχαριστω. Όχι δεν χρειάζεται να τους ενημερώσεις. Μιλάς με την Cosmote και αν σε βολεύει το πακέτο που σου προσφέρουν ξεκινάς την διαδικασία. Αυτοι ζητούν αίτημα φορητότητας του αριθμού σου από την Vodafone στην Cosmote και η Vodafone θα σε πάρει πίσω για να σου κάνει καμία προσφορά για να μείνεις στο δίκτυο τους.Αν δεν την δεχτείς λογικά η Vodafone εγκρίνει το αίτημα φορητότητας σου και ολοκληρώνεται η διαδικασία φορητότητας υπογράφοντας τα χαρτιά είτε ηλεκτρονικά (απαιτούν να στείλεις μια selfie και φωτογραφία της ταυτότητας σου μπρος πίσω για ταυτοποίηση σε κάποιον αριθμό, μάλλον στο Viber), είτε μέσω κουριερ και παίρνοντας την sim και η διαδικασία ολοκληρώνεται όταν βάλεις την sim στο κινητό σου και έτσι ενεργοποιειται η σύνδεση σου στην Cosmote Edited April 17, 2021 by dennis99 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. April 17, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 17, 2021 Φυσικά και τους ενημερώνεις. Πρώτα θα στείλεις ένα γραπτό αίτημα στη Vodafone ενημερώνοντας τους ότι επιθυμείς να καταγγείλεις αζημίως την σύμβασή σου λόγω των τελευταίων αλλαγών και να προχωρησεισ σε φορητότητα. Μόλις λάβεις γραπτή επιβεβαιωση ότι είσαι οκ, επικοινωνείς με την εταιρία της επιλογής σου για τη μεταφορά. Σε περίπτωση που στον εκκαθαριστικό της Vodafone έχει χρεώσεις, έχεις τη γραπτή βεβαίωσή τους και πράττεις ανάλογα. Γραπτό αίτημα υποβάλλεις εδώ: https://www.vodafone.gr/aitima-grapto/ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Teo010 Δημ. April 17, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 17, 2021 Καλησπερα σας. Μετά την αλλαγή των όρων στο πρόγραμμα μου σκέφτομαι να φύγω και να πάω προς κοσμοτε Ξέρει κανένας τη διαδικασία; Κανω μόνο αίτημα φορητότητας η πρεπει να στείλω μια ενημέρωση και προς τη Vodafone πουθα την ενήμερωνει ότι φεύγω λόγω την μονομερής αλλαγής των όρων του συμβολαίου μου; Μη με χρεώσουν άδικα αφού δεν έχω πάρει επιδότηση συσκευής. Προσπάθησα να βγάλω άκρη καλώντας την εξυπηρέτηση αλλά σαφή απάντηση δε δώσανε. Σας Ευχαριστω. Αν ψαξεις στο θεμα κατι χρονι πιο πισω το ιδιο ειχα παθει και εγω. Νομιζω οτι εχει συγκεκριμενες μερες για να φυγεις αρα αν περιμενεις να σου απαντησουν θα περασει κανας μηνα και δεν θ μπορεις να φυγεις. Ψαξε τα ποστ που εχω κανει γιατι δεν τα θυμαμαι ολα τωρα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. April 18, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2021 Έχεις μέχρι 14/6 περιθώριο, σίγουρα θα απαντήσουν μέχρι τότε γιατί έχουν 20 μέρες διορία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
x700 Δημ. April 18, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2021 Έχεις μέχρι 14/6 περιθώριο, σίγουρα θα απαντήσουν μέχρι τότε γιατί έχουν 20 μέρες διορία. Καλημέρα. Γιατί όμως να περιμένω το οκ; Δε θα μπορούσα π.χ. Να καλέσω την ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ να τους ανακοινώσω ότι αποχωρώ λόγω των αυξήσεων; Ηχογραφώ και τη συνομιλία και είμαι καλυμμένος. Δε θα μπορούν να πουν ότι δεν τους ενημέρωσα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. April 18, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2021 Θα μπορούσε να γίνει, αν καταγράψεις εσυ τη συνομιλία θα πρέπει πρώτα να το ανακοινώσεις και να δώσει ο λειτουργός του τηλεφωνικού κέντρου το οκ (ότι δέχεται να καταγραφεί η κλήση). Θεωρητικά και από τον tobi είσαι καλυμμένος, το λέω γιατί πάντα η γραπτή επιβεβαίωση είναι πιο εύκολο να αποδειχθεί και να χρησιμοποιηθεί. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
x700 Δημ. April 18, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2021 Φυσικα και θα επιμείνω να απαντήσει ξεκάθαρα ότι συναινεί. Όσο για τις 20 μέρες είναι λίγο σχετικό. Πρόσφατα εστειλα έγγραφο αίτημα/παράπονα Οι 20 μέρες ισχύουν από την ημέρα που θα δώσουν το μοναδικό κωδικό στο αίτημα σου. Στη δίκη μου περίπτωση δώσανε τον κωδικό 3-4 μέρες αφού εστειλα το mail και απαντήσαμε στις ~23 μέρες άρα πήρε 26-27 μέρες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. April 18, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2021 Δοκιμασε πρώτα στον tobi (διάλεξε αποστολή στο mail), μπορεί να σου δώσουν κατευθείαν επιβεβαιωση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vaskor Δημ. April 18, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2021 Είμαι τώρα ον λαιν και το κάνω για τη δικη μου γραμμη. Στην αρχή μου είπε πως δε δικαιουμαι (Οι επανατιμολογήσεις υπηρεσιών είναι στην ευχέρεια της εταιρείας οπότε η φορητότητα που ζητάτε χωρίς το αναπόσβεστο ποσό για πρόωρη λήξη συμβολαίου δεν είναι εφικτή. Όλες οι αλλαγές ελέγχονται κανονικά από την ΕΕΕΤ.), ομως της αντέγραψα ακριβως το κειμενο (Γ. Τροποποίηση υπηρεσίας Αυτομάτου Τηλεφωνητή Από 12/04/2021 για όλους τους συνδρομητές Συμβολαίου, Καρτοκινητής και Καρτοπρογράμματος (Ιδιώτες και Επαγγελματίες) η χρέωση του τηλεφωνητή για την ακρόαση μηνυμάτων ( κλήση στο 121 από την Ελλάδα) αυξάνεται από 0,50€ σε 0,70€/κλήση.του λογαριασμου. Δυνάμει των ανωτέρω αλλαγών (Α,Β,Γ), οι συνδρομητές που επηρεάζονται έχουν το δικαίωμα καταγγελίας της σύμβασής τους αζημίως (εξαιρούνται τυχόν επιδοτήσεις), εντός δύο μηνών από την ημερομηνία εφαρμογής τους.) Τελικά, αφου απολογήθηκε διότι δε γνώριζε τα καθέκαστα, μου απαντά 'Θα προωθήσω το ζήτημά σας στο αρμόδιο τμήμα για έλεγχο ώστε να σας εξυπηρετήσουν σχετικά με την καταγγελία της σύμβασης. Πράγματι το ΑΠΕ εξαιρείται. Μόνο σε περίπτωση επιδότησης συσκευής δεν εξαιρείται. ΘΑ λάβετε κλήση εντός 2 εργάσιμων ημερών.' Παράθεση :ninja: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. April 18, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2021 Το τελευταίο σε καλύπτει. Περίμενε και τη κλήση, αλλά είσαι οκ ήδη. Ελπίζω να κράτησες τη συνομιλία σε mail. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Teo010 Δημ. April 18, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2021 Φυσικα και θα επιμείνω να απαντήσει ξεκάθαρα ότι συναινεί. Όσο για τις 20 μέρες είναι λίγο σχετικό. Πρόσφατα εστειλα έγγραφο αίτημα/παράπονα Οι 20 μέρες ισχύουν από την ημέρα που θα δώσουν το μοναδικό κωδικό στο αίτημα σου. Στη δίκη μου περίπτωση δώσανε τον κωδικό 3-4 μέρες αφού εστειλα το mail και απαντήσαμε στις ~23 μέρες άρα πήρε 26-27 μέρες. Εγω αυτα εκανα πανω κατω. http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=7151154#post7151154 Πρωτα εγυγα αφου ειχα το δικαιωμα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dennis99 Δημ. April 23, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 23, 2021 (edited) Χθες ενεργοποιηθηκε το συμβόλαιο στην Cosmote GIGAMAX 1 M. Σήμερα με πήραν τηλέφωνο και μου έκαναν προσφορά το Red Start στα 17.20 και το Red Start Family στα 32 ευρώ. Λουκούμια προσφορές. Σκεφτομαι να γυρίσω πίσω Update: Τελικά θα γυρίσω πίσω αυτή την φορά σε family πακέτο θα πληρώσω την ρήτρα στην Cosmote και μου είπαν ότι θα μου την δώσουν πίσω εφάπαξ. Edited April 24, 2021 by dennis99 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
skiace Δημ. April 26, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2021 Χθες ενεργοποιηθηκε το συμβόλαιο στην Cosmote GIGAMAX 1 M. Σήμερα με πήραν τηλέφωνο και μου έκαναν προσφορά το Red Start στα 17.20 και το Red Start Family στα 32 ευρώ. Λουκούμια προσφορές. Σκεφτομαι να γυρίσω πίσω Update: Τελικά θα γυρίσω πίσω αυτή την φορά σε family πακέτο θα πληρώσω την ρήτρα στην Cosmote και μου είπαν ότι θα μου την δώσουν πίσω εφάπαξ. Πόση ειναι η ρήτρα ; Η βονταφον θα σου την επιστρέψει εφαπαξ ; Sent from my iPad using Tapatalk Παράθεση Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vaskor Δημ. April 26, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2021 Χθες ενεργοποιηθηκε το συμβόλαιο στην Cosmote GIGAMAX 1 M. Σήμερα με πήραν τηλέφωνο και μου έκαναν προσφορά το Red Start στα 17.20 και το Red Start Family στα 32 ευρώ. Λουκούμια προσφορές. Σκεφτομαι να γυρίσω πίσω Update: Τελικά θα γυρίσω πίσω αυτή την φορά σε family πακέτο θα πληρώσω την ρήτρα στην Cosmote και μου είπαν ότι θα μου την δώσουν πίσω εφάπαξ. Οταν λενε θα σου επιστρεψουν τη ρητρα, με τι τροπο? Τους λες εσυ ενα ποσο που σε χρεωσαν και σου το αφαιρουν απο λογαριασμο? Τους στελνεις καποιο αποδεικτικο που να αναφερει το ποσο που χρεωθηκες, π.χ. το λογαριασμο που ελαβες απο την κοσμοτε? Η απλά τους λες οτι με χρεωσαν τόσα χρήματα, δώστε τα πίσω? Παράθεση :ninja: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dennis99 Δημ. April 26, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2021 (edited) η ρήτρα ειναι 64 ευρω και θα μου επιστραφει ως πιστωτικο υπολοιπο στον λογαριασμό μου οπότε για δύο μήνες θα εκδοθεί μηδενικός λογαριασμός κινητης 32+32. Μου το επιβεβαιωσε και ο υπαλληλος που μου εκανε την προσφορα για την επαναφορα του κινητου μου στην βονταφον και η αλλη υπαλληλος που πηρε την γυναικα μου για την φορητοτητα του αριθμου της ωστε να πάμε μαζί πακετο στην βονταφον και υστερα να ενεργοποιηθει η family γραμμη και με τους δυο μας. Η βλακεία στην όλη υπόθεση είναι ότι για να ενεργοποιηθεί η family γραμμη πρέπει και οι δύο να μεταβούμε πρώτα σε flex προγραμμα και ύστερα να πάρουμε τηλεφωνο ώστε να ενεργοποιηθεί η family γραμμη, και υπάρχει περίπτωση εγώ να χρεωθώ αναλογικα το flex αν με προλάβει η περίοδος τιμολόγησης, τουλάχιστον έτσι μου είπε η δεύτερη υπάλληλος ενώ αυτός που με πήρε για την προσφορά μου είπε ότι δεν πρόκειται να χρεωθώ το flex Edited April 26, 2021 by dennis99 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ditheo Δημ. April 27, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 27, 2021 Η βλακεία στην όλη υπόθεση είναι ότι για να ενεργοποιηθεί η family γραμμη πρέπει και οι δύο να μεταβούμε πρώτα σε flex προγραμμα και ύστερα να πάρουμε τηλεφωνο ώστε να ενεργοποιηθεί η family γραμμη, και υπάρχει περίπτωση εγώ να χρεωθώ αναλογικα το flex αν με προλάβει η περίοδος τιμολόγησης, τουλάχιστον έτσι μου είπε η δεύτερη υπάλληλος ενώ αυτός που με πήρε για την προσφορά μου είπε ότι δεν πρόκειται να χρεωθώ το flex Έτσι ακριβώς έκανα και εγώ την μετάβαση σε family προγραμμα. Επιστρέφεται το ποσό που θα χρεωθείς αλλά να ξέρεις πως θα πρέπει να ξαναεπικοινωνήσεις μαζί τους. Μάλιστα στη δέυτερη γραμμή οι χρεώσεις είχαν ξεπεράσει τα 60-70 ευρώ (η γραμμή της γυναικας !) αλλά πιστώθηκαν στον επόμενο. και θέλει και υπομονή , η δική μου μετάβαση κράτησε περίπου 2 μήνες. Παράθεση Δημοσθένης Θεοχαρίδης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vaskor Δημ. April 27, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 27, 2021 η ρήτρα ειναι 64 ευρω και θα μου επιστραφει ως πιστωτικο υπολοιπο στον λογαριασμό μου οπότε για δύο μήνες θα εκδοθεί μηδενικός λογαριασμός κινητης 32+32. Μου το επιβεβαιωσε και ο υπαλληλος που μου εκανε την προσφορα για την επαναφορα του κινητου μου στην βονταφον και η αλλη υπαλληλος που πηρε την γυναικα μου για την φορητοτητα του αριθμου της ωστε να πάμε μαζί πακετο στην βονταφον και υστερα να ενεργοποιηθει η family γραμμη και με τους δυο μας. Η βλακεία στην όλη υπόθεση είναι ότι για να ενεργοποιηθεί η family γραμμη πρέπει και οι δύο να μεταβούμε πρώτα σε flex προγραμμα και ύστερα να πάρουμε τηλεφωνο ώστε να ενεργοποιηθεί η family γραμμη, και υπάρχει περίπτωση εγώ να χρεωθώ αναλογικα το flex αν με προλάβει η περίοδος τιμολόγησης, τουλάχιστον έτσι μου είπε η δεύτερη υπάλληλος ενώ αυτός που με πήρε για την προσφορά μου είπε ότι δεν πρόκειται να χρεωθώ το flex Το ποσο αυτο τους το μετέφερες απλα δια τηλεφώνου; Σου ζητήθηκε κάποιο αποδεικτικό που να αναφέρει το ποσο; Απλα τους το είπες κ θα στο δώσουν; Επισης αν μπορείς έστω κ σε προσωπικό μνμ , πως προέκυψε το ποσο; Ειναι δυο πάγια στην αρχική τιμή κ κάποια αναλογία για χρήση ημερών βάσει της έκπτωσης που είχες; Ενημέρωσε αν μπορείς παρακαλω. Παράθεση :ninja: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dennis99 Δημ. April 28, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2021 (edited) Το ποσο αυτο τους το μετέφερες απλα δια τηλεφώνου; Σου ζητήθηκε κάποιο αποδεικτικό που να αναφέρει το ποσο; Απλα τους το είπες κ θα στο δώσουν; Επισης αν μπορείς έστω κ σε προσωπικό μνμ , πως προέκυψε το ποσο; Ειναι δυο πάγια στην αρχική τιμή κ κάποια αναλογία για χρήση ημερών βάσει της έκπτωσης που είχες; Ενημέρωσε αν μπορείς παρακαλω. Ναι το ποσό τους το είπα δια τηλεφώνου ήταν αυτό που αναγράφεται στον 1ο μήνα πρόωρης διακοπής στην σύμβαση μου στην Cosmote.Δεν μου ζήτησαν κάποιο αποδεικτικό ακόμα, μπορεί να ζητήσουν στην πορεία μπορεί και όχι.Το πόσο θα μου επιστραφεί ως πιστωτικό υπόλοιπο στον λογαριασμό μου άρα για 2 μήνες θα εκδοθεί μηδενικός λογαριασμός (32+32).Περιμένω λογαριασμό εκκαθάρισης από την Cosmote στα μέσα Μαΐου, έχει ήδη εκδοθεί ο πρώτος αναλογικός λογαριασμός στην Cosmote στα 26 ευρώ δεν ξέρω αν θα συμπεριληφθεί στην εκκαθάριση αλλά που με πήραν από την Cosmote και τους ρώτησα μου είπαν να μην πληρώσω τίποτα ακόμα και να περιμένω την εκκαθάριση. Ερώτηση τώρα, αν ο λογαριασμός εκκαθάρισης περιλαμβάνει και τον πρώτο αναλογικό λογαριασμό (26€) και το τέλος πρόωρης διακοπής (64). Υπάρχει περίπτωση η Vodafone να μου επιστρέψει και τα δύο ποσά αυτά ή θα μου επιστρέψει μόνο το τέλος πρόωρης διακοπής? Edited April 28, 2021 by dennis99 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vaskor Δημ. April 28, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2021 Λένε πως καλύπτουν όλο το ποσο, μια εκπρόσωπος. Μια άλλη ειπε πως καλύπτουν το λογαριασμό ενός μήνα. Υπάρχει ασάφεια. Κάλεσε τον εκπρόσωπο που σε εξυπηρέτησε για αποσαφήνιση. Παράθεση :ninja: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dennis99 Δημ. April 28, 2021 Κοινοποίηση Δημ. April 28, 2021 (edited) Σήμερα που υπογράφω συμβόλαια και θα παραλάβω και τον εξοπλισμό θα επικοινωνήσω με τον εκπρόσωπο που με κάλεσε και θα τον ρωτήσω, μιας και λογικά σήμερα προχωρήσει η διαδικασία Edited April 28, 2021 by dennis99 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DJ_THEO Δημ. May 19, 2021 Κοινοποίηση Δημ. May 19, 2021 Υπαρχει καποιος να πετυχουμε καποια καλη τιμη για ανανεωση σε συμβολαιο vodafone? Αν θελει ας μου στειλει πμ Sent from my iPhone using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.