Jump to content

Τα πάντα για την Orizon Mobile


eridion25
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

On 19/4/2025 at 6:20 ΜΜ, Chrisovergisk said:

Περιμένω να βγάλει καρτοκινητο και θα την δοκιμάσω...θα βγάλει όμως;

Από την στιγμή που προωθεί την ενοποίηση λογαριασμών κινητού και ενέργειας, είναι δεδομένο ότι δεν θα βγάλει. 

Θεωρώ ότι γνωρίζει εκ των προτέρων ότι δεν θα έχει κέρδη από την τηλεφωνία. Την χρησιμοποιεί για να ενισχύσει τις πωλήσεις σε ενέργεια. 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, EllinikoNisi said:

Από την στιγμή που προωθεί την ενοποίηση λογαριασμών κινητού και ενέργειας, είναι δεδομένο ότι δεν θα βγάλει. 

Θεωρώ ότι γνωρίζει εκ των προτέρων ότι δεν θα έχει κέρδη από την τηλεφωνία. Την χρησιμοποιεί για να ενισχύσει τις πωλήσεις σε ενέργεια. 

Θα βγάλει καρτοκινητο το οποίο θα μπορεί να αποκτήσει κάποιος-α που θα έχει ήδη συμβόλαιο στην κινητή ή συμβόλαιο ενέργειας.

Link to comment
Share on other sites

17 ώρες πριν, elkons said:

Ακόμα να κλείσει ;

Η Orizon ενώνει τις δυνάμεις της με την Vodafone. Ενώνουμε τον κόσμο σε ενέργεια και επικοινωνία. Χάρη στην τεχνογνωσία της Volton δημιουργούμε με την Vodafone το πρώτο σχήμα σε ενέργεια και τηλεπικοινωνίες. Καλωσορίζουμε την Voltafone! :classic_biggrin:

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, EllinikoNisi said:

Η Orizon ενώνει τις δυνάμεις της με την Vodafone. Ενώνουμε τον κόσμο σε ενέργεια και επικοινωνία. Χάρη στην τεχνογνωσία της Volton δημιουργούμε με την Vodafone το πρώτο σχήμα σε ενέργεια και τηλεπικοινωνίες. Καλωσορίζουμε την Voltafone! :classic_biggrin:

Μπα πιο πολύ θα ταίριαζε με τη νοντ να είναι μαζί νονταβολτ 🤣

Powered by Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON.

Link to comment
Share on other sites

Ξεχάστε την Orizon έρχεται η Revolut με τα προγράμματα Mobile Plans χωρης δέσμευση. Δεν ξέρω πότε θα έρθει στην Ελλάδα αλλά είναι στα πλάνα της

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, eridion25 said:

Ξεχάστε την Orizon έρχεται η Revolut με τα προγράμματα Mobile Plans χωρης δέσμευση. Δεν ξέρω πότε θα έρθει στην Ελλάδα αλλά είναι στα πλάνα της

Και με δυνατότητα φορητοτητας από ότι διαβάζω (όταν έρθει Ελλάδα) 

Edited by George6633
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, George6633 said:

Και με δυνατότητα φορητοτητας από ότι διαβάζω (όταν έρθει Ελλάδα) 

Επιτέλους για σταθερή ίντερνετ ήρθε η starlink και μας εσοσε από το καρτελ σειρά των eSim providers για να καταστροφή το καρτελ κινητής

Link to comment
Share on other sites

22 ώρες πριν, George6633 said:

Και με δυνατότητα φορητοτητας από ότι διαβάζω (όταν έρθει Ελλάδα) 

Εντυπωσιακό 

Link to comment
Share on other sites

On 30/4/2025 at 7:00 ΜΜ, eridion25 said:

Ξεχάστε την Orizon έρχεται η Revolut με τα προγράμματα Mobile Plans χωρης δέσμευση. Δεν ξέρω πότε θα έρθει στην Ελλάδα αλλά είναι στα πλάνα της

Μπορεί να είναι τσιμπημένο, ίσως  θα προσφέρει αλλά πλεονεκτήματα. Πχ χαμηλές χρεώσεις στο εξωτερικό 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εγώ σχεδόν δύο βδομάδες το έχω και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Μεγάλο πλεονέκτημα το rollover, για όσους δεν χρειάζονται πολλά δεδομένα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 21/5/2025 at 11:07 ΜΜ, atc34 said:

Εγώ σχεδόν δύο βδομάδες το έχω και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Μεγάλο πλεονέκτημα το rollover, για όσους δεν χρειάζονται πολλά δεδομένα.

Μπορείς να κάνεις ένα Speedtest να μας ανεβάσεις;

Link to comment
Share on other sites

On 21/5/2025 at 11:07 ΜΜ, atc34 said:

Εγώ σχεδόν δύο βδομάδες το έχω και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Μεγάλο πλεονέκτημα το rollover, για όσους δεν χρειάζονται πολλά δεδομένα.

και τι πληρωνεις; 37,90 ευρω μαζι με το ρευμα ; . τα δημοτικα τελη και τα υπολοιπα ποσο ανεβαζουν τον λογαριασμο ρευματος σου; και επισης οταν υπερβεις τις 150 κιλοβατωρες τι γινεται ποσο σε χρεωνει; . 

απο 24/10/2025 nova 5g internet , αντιο cosmote σταθερη adsl 7-9mbs+booster 2 . 

εχω δει 92mbs και 19 mbs up. . γενικα το up ενω ειναι εως 10 πιανει παραπανω το χαμηλοτερο που εχω δει 15up. και το χαμηλοτερο που εχω δει σε down 35. Μακαρι να μην εχει προβληματα σε βαθος χρονου θα δειξει.  Παντως το εξωτερικο modem ειναι στο αυτοματο 5g nsa και 4g . Δεν την κλειδωνουνε στο μονο 5g οπως ονομαζεται το προγραμμα. 

Link to comment
Share on other sites

Για τον φίλο που ρώτησε δεν έχω κάνει συνδυαστικό πακέτο με ρεύμα. Έχω κάνει πακέτο family με την σύζυγο μου. Με συγχωρείτε για την καθυστέρηση. Η μέτρηση έχει γίνει σε ένα χωριό της Ορεστιάδας. Και για να σας προλάβω, το κινητό μου δεν έχει 5G.

Screenshot_2025-06-17-10-01-11-433_org.zwanoo.android.speedtest.jpg

Edited by atc34
Link to comment
Share on other sites

On 17/6/2025 at 10:04 ΠΜ, atc34 said:

Για τον φίλο που ρώτησε δεν έχω κάνει συνδυαστικό πακέτο με ρεύμα. Έχω κάνει πακέτο family με την σύζυγο μου. Με συγχωρείτε για την καθυστέρηση. Η μέτρηση έχει γίνει σε ένα χωριό της Ορεστιάδας. Και για να σας προλάβω, το κινητό μου δεν έχει 5G.

Screenshot_2025-06-17-10-01-11-433_org.zwanoo.android.speedtest.jpg

καλα εισαι. Το upload δυστυχως πεφτει στην vodafone . παντως μια χαρα κανεις την δουλεια σου . Εγω με home booster του οτε εδω και πανω μια εβδομαδα το upload δεν λεει να ανεβει πανω απο 0,60. Οσο για το down στα ιδια ειμαι και εγω. 

απο 24/10/2025 nova 5g internet , αντιο cosmote σταθερη adsl 7-9mbs+booster 2 . 

εχω δει 92mbs και 19 mbs up. . γενικα το up ενω ειναι εως 10 πιανει παραπανω το χαμηλοτερο που εχω δει 15up. και το χαμηλοτερο που εχω δει σε down 35. Μακαρι να μην εχει προβληματα σε βαθος χρονου θα δειξει.  Παντως το εξωτερικο modem ειναι στο αυτοματο 5g nsa και 4g . Δεν την κλειδωνουνε στο μονο 5g οπως ονομαζεται το προγραμμα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Να ρωτήσω όσους (και αν) έχουν Orizon, τι PLMN έχει; (MMC+MNC) φαίνονται στο APN. 

Βλέπω έχουν πολλούς πελάτες.

fWXFNFj.md.png%22

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μου έκαναν πρόταση από την orizon να μεταφερθώ στο δίκτυο τους. Δέχτηκα, αλλά η nova έκανε αντιπρόταση όταν πήγα να αποχωρήσω. Επικοινώνησα εγκαίρως στο 13803 και 13898 και έκανα αίτηση ακύρωσης φορητοτητας που το ρομπότ στο 13898 έκανε δεκτό. Μετά από 1 ώρα μου έστειλε sms η orizon ότι η φορητοτητα προχωρά  και μετά από άλλη 1 ώρα κόπηκε η σύνδεση μου 

Link to comment
Share on other sites

15 ώρες πριν, indiananonymous said:

Μου έκαναν πρόταση από την orizon να μεταφερθώ στο δίκτυο τους. Δέχτηκα, αλλά η nova έκανε αντιπρόταση όταν πήγα να αποχωρήσω. Επικοινώνησα εγκαίρως στο 13803 και 13898 και έκανα αίτηση ακύρωσης φορητοτητας που το ρομπότ στο 13898 έκανε δεκτό. Μετά από 1 ώρα μου έστειλε sms η orizon ότι η φορητοτητα προχωρά  και μετά από άλλη 1 ώρα κόπηκε η σύνδεση μου 

Η πολιτική της nova είναι να χάνεις την αντιπροσφορα αν προλάβει να σε τραβήξει ο άλλος πάροχος, ενώ κοντά και κοσμοτε σε τραβάνε πίσω στο δίκτυο αν προλάβει το δίκτυο το άλλο να σε τραβήξει. Προτείνω καταγγελία στην Οραιζον που σε τράβηξαν και επικοινωνία με τη νοβα μήπως σου δώσουν την τιμή αυτή για να επιστρέψεις. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...