Chrisovergisk Δημ. April 19, 2025 Κοινοποίηση Δημ. April 19, 2025 Περιμένω να βγάλει καρτοκινητο και θα την δοκιμάσω...θα βγάλει όμως; 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
EllinikoNisi Δημ. April 22, 2025 Κοινοποίηση Δημ. April 22, 2025 On 19/4/2025 at 6:20 ΜΜ, Chrisovergisk said: Περιμένω να βγάλει καρτοκινητο και θα την δοκιμάσω...θα βγάλει όμως; Από την στιγμή που προωθεί την ενοποίηση λογαριασμών κινητού και ενέργειας, είναι δεδομένο ότι δεν θα βγάλει. Θεωρώ ότι γνωρίζει εκ των προτέρων ότι δεν θα έχει κέρδη από την τηλεφωνία. Την χρησιμοποιεί για να ενισχύσει τις πωλήσεις σε ενέργεια. 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chrisovergisk Δημ. April 22, 2025 Κοινοποίηση Δημ. April 22, 2025 2 ώρες πριν, EllinikoNisi said: Από την στιγμή που προωθεί την ενοποίηση λογαριασμών κινητού και ενέργειας, είναι δεδομένο ότι δεν θα βγάλει. Θεωρώ ότι γνωρίζει εκ των προτέρων ότι δεν θα έχει κέρδη από την τηλεφωνία. Την χρησιμοποιεί για να ενισχύσει τις πωλήσεις σε ενέργεια. Θα βγάλει καρτοκινητο το οποίο θα μπορεί να αποκτήσει κάποιος-α που θα έχει ήδη συμβόλαιο στην κινητή ή συμβόλαιο ενέργειας. 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. April 25, 2025 Κοινοποίηση Δημ. April 25, 2025 Ακόμα να κλείσει ; 6 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
EllinikoNisi Δημ. April 26, 2025 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2025 17 ώρες πριν, elkons said: Ακόμα να κλείσει ; Η Orizon ενώνει τις δυνάμεις της με την Vodafone. Ενώνουμε τον κόσμο σε ενέργεια και επικοινωνία. Χάρη στην τεχνογνωσία της Volton δημιουργούμε με την Vodafone το πρώτο σχήμα σε ενέργεια και τηλεπικοινωνίες. Καλωσορίζουμε την Voltafone! 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. April 26, 2025 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2025 6 minutes ago, EllinikoNisi said: Η Orizon ενώνει τις δυνάμεις της με την Vodafone. Ενώνουμε τον κόσμο σε ενέργεια και επικοινωνία. Χάρη στην τεχνογνωσία της Volton δημιουργούμε με την Vodafone το πρώτο σχήμα σε ενέργεια και τηλεπικοινωνίες. Καλωσορίζουμε την Voltafone! Μπα πιο πολύ θα ταίριαζε με τη νοντ να είναι μαζί νονταβολτ 🤣 2 Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited, Q VIP, Nova Fiber 500 + EON. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eridion25 Δημ. April 30, 2025 Author Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2025 Ξεχάστε την Orizon έρχεται η Revolut με τα προγράμματα Mobile Plans χωρης δέσμευση. Δεν ξέρω πότε θα έρθει στην Ελλάδα αλλά είναι στα πλάνα της 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
George6633 Δημ. April 30, 2025 Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2025 (edited) 5 minutes ago, eridion25 said: Ξεχάστε την Orizon έρχεται η Revolut με τα προγράμματα Mobile Plans χωρης δέσμευση. Δεν ξέρω πότε θα έρθει στην Ελλάδα αλλά είναι στα πλάνα της Και με δυνατότητα φορητοτητας από ότι διαβάζω (όταν έρθει Ελλάδα) Edited April 30, 2025 by George6633 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eridion25 Δημ. April 30, 2025 Author Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2025 13 minutes ago, George6633 said: Και με δυνατότητα φορητοτητας από ότι διαβάζω (όταν έρθει Ελλάδα) Επιτέλους για σταθερή ίντερνετ ήρθε η starlink και μας εσοσε από το καρτελ σειρά των eSim providers για να καταστροφή το καρτελ κινητής 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gv2008 Δημ. May 1, 2025 Κοινοποίηση Δημ. May 1, 2025 22 ώρες πριν, George6633 said: Και με δυνατότητα φορητοτητας από ότι διαβάζω (όταν έρθει Ελλάδα) Εντυπωσιακό 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chrisovergisk Δημ. May 1, 2025 Κοινοποίηση Δημ. May 1, 2025 Πάντως είναι ο μοναδικός πάροχος κινητής από Έλληνες επιχειρηματίες... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hercoulis Δημ. May 1, 2025 Κοινοποίηση Δημ. May 1, 2025 On 30/4/2025 at 7:00 ΜΜ, eridion25 said: Ξεχάστε την Orizon έρχεται η Revolut με τα προγράμματα Mobile Plans χωρης δέσμευση. Δεν ξέρω πότε θα έρθει στην Ελλάδα αλλά είναι στα πλάνα της Μπορεί να είναι τσιμπημένο, ίσως θα προσφέρει αλλά πλεονεκτήματα. Πχ χαμηλές χρεώσεις στο εξωτερικό Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hercoulis Δημ. May 11, 2025 Κοινοποίηση Δημ. May 11, 2025 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aristarxos1978 Δημ. May 19, 2025 Κοινοποίηση Δημ. May 19, 2025 Υποστηρίζει φορητότητα ο Oriozon?? 4 Παράθεση One Plus 6 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paanos Δημ. May 20, 2025 Κοινοποίηση Δημ. May 20, 2025 Ναι, κανονικά 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
EllinikoNisi Δημ. May 21, 2025 Κοινοποίηση Δημ. May 21, 2025 Το καλύτερο δίκτυο του κόσμου. Μπράβο παιδιά! Μόνο orizon! 1 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
atc34 Δημ. May 21, 2025 Κοινοποίηση Δημ. May 21, 2025 Εγώ σχεδόν δύο βδομάδες το έχω και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Μεγάλο πλεονέκτημα το rollover, για όσους δεν χρειάζονται πολλά δεδομένα. 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gv2008 Δημ. June 10, 2025 Κοινοποίηση Δημ. June 10, 2025 On 21/5/2025 at 11:07 ΜΜ, atc34 said: Εγώ σχεδόν δύο βδομάδες το έχω και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Μεγάλο πλεονέκτημα το rollover, για όσους δεν χρειάζονται πολλά δεδομένα. Μπορείς να κάνεις ένα Speedtest να μας ανεβάσεις; 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JOHNMEGARYTHMOS Δημ. June 12, 2025 Κοινοποίηση Δημ. June 12, 2025 On 21/5/2025 at 11:07 ΜΜ, atc34 said: Εγώ σχεδόν δύο βδομάδες το έχω και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Μεγάλο πλεονέκτημα το rollover, για όσους δεν χρειάζονται πολλά δεδομένα. και τι πληρωνεις; 37,90 ευρω μαζι με το ρευμα ; . τα δημοτικα τελη και τα υπολοιπα ποσο ανεβαζουν τον λογαριασμο ρευματος σου; και επισης οταν υπερβεις τις 150 κιλοβατωρες τι γινεται ποσο σε χρεωνει; . 2 Παράθεση απο 24/10/2025 nova 5g internet , αντιο cosmote σταθερη adsl 7-9mbs+booster 2 . εχω δει 92mbs και 19 mbs up. . γενικα το up ενω ειναι εως 10 πιανει παραπανω το χαμηλοτερο που εχω δει 15up. και το χαμηλοτερο που εχω δει σε down 35. Μακαρι να μην εχει προβληματα σε βαθος χρονου θα δειξει. Παντως το εξωτερικο modem ειναι στο αυτοματο 5g nsa και 4g . Δεν την κλειδωνουνε στο μονο 5g οπως ονομαζεται το προγραμμα. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
atc34 Δημ. June 17, 2025 Κοινοποίηση Δημ. June 17, 2025 (edited) Για τον φίλο που ρώτησε δεν έχω κάνει συνδυαστικό πακέτο με ρεύμα. Έχω κάνει πακέτο family με την σύζυγο μου. Με συγχωρείτε για την καθυστέρηση. Η μέτρηση έχει γίνει σε ένα χωριό της Ορεστιάδας. Και για να σας προλάβω, το κινητό μου δεν έχει 5G. Edited June 17, 2025 by atc34 8 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JOHNMEGARYTHMOS Δημ. June 21, 2025 Κοινοποίηση Δημ. June 21, 2025 On 17/6/2025 at 10:04 ΠΜ, atc34 said: Για τον φίλο που ρώτησε δεν έχω κάνει συνδυαστικό πακέτο με ρεύμα. Έχω κάνει πακέτο family με την σύζυγο μου. Με συγχωρείτε για την καθυστέρηση. Η μέτρηση έχει γίνει σε ένα χωριό της Ορεστιάδας. Και για να σας προλάβω, το κινητό μου δεν έχει 5G. καλα εισαι. Το upload δυστυχως πεφτει στην vodafone . παντως μια χαρα κανεις την δουλεια σου . Εγω με home booster του οτε εδω και πανω μια εβδομαδα το upload δεν λεει να ανεβει πανω απο 0,60. Οσο για το down στα ιδια ειμαι και εγω. 2 Παράθεση απο 24/10/2025 nova 5g internet , αντιο cosmote σταθερη adsl 7-9mbs+booster 2 . εχω δει 92mbs και 19 mbs up. . γενικα το up ενω ειναι εως 10 πιανει παραπανω το χαμηλοτερο που εχω δει 15up. και το χαμηλοτερο που εχω δει σε down 35. Μακαρι να μην εχει προβληματα σε βαθος χρονου θα δειξει. Παντως το εξωτερικο modem ειναι στο αυτοματο 5g nsa και 4g . Δεν την κλειδωνουνε στο μονο 5g οπως ονομαζεται το προγραμμα. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elkons Δημ. December 29, 2025 Κοινοποίηση Δημ. December 29, 2025 Να ρωτήσω όσους (και αν) έχουν Orizon, τι PLMN έχει; (MMC+MNC) φαίνονται στο APN. Βλέπω έχουν πολλούς πελάτες. 1 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
indiananonymous Δημ. 20 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 20 Μαρτίου Μου έκαναν πρόταση από την orizon να μεταφερθώ στο δίκτυο τους. Δέχτηκα, αλλά η nova έκανε αντιπρόταση όταν πήγα να αποχωρήσω. Επικοινώνησα εγκαίρως στο 13803 και 13898 και έκανα αίτηση ακύρωσης φορητοτητας που το ρομπότ στο 13898 έκανε δεκτό. Μετά από 1 ώρα μου έστειλε sms η orizon ότι η φορητοτητα προχωρά και μετά από άλλη 1 ώρα κόπηκε η σύνδεση μου Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gv2008 Δημ. 21 Μαρτίου Κοινοποίηση Δημ. 21 Μαρτίου 15 ώρες πριν, indiananonymous said: Μου έκαναν πρόταση από την orizon να μεταφερθώ στο δίκτυο τους. Δέχτηκα, αλλά η nova έκανε αντιπρόταση όταν πήγα να αποχωρήσω. Επικοινώνησα εγκαίρως στο 13803 και 13898 και έκανα αίτηση ακύρωσης φορητοτητας που το ρομπότ στο 13898 έκανε δεκτό. Μετά από 1 ώρα μου έστειλε sms η orizon ότι η φορητοτητα προχωρά και μετά από άλλη 1 ώρα κόπηκε η σύνδεση μου Η πολιτική της nova είναι να χάνεις την αντιπροσφορα αν προλάβει να σε τραβήξει ο άλλος πάροχος, ενώ κοντά και κοσμοτε σε τραβάνε πίσω στο δίκτυο αν προλάβει το δίκτυο το άλλο να σε τραβήξει. Προτείνω καταγγελία στην Οραιζον που σε τράβηξαν και επικοινωνία με τη νοβα μήπως σου δώσουν την τιμή αυτή για να επιστρέψεις. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.