theo4850 Δημ. February 7, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2019 Πάντως δεν υπάρχει χειρότερη εξυπηρέτηση κατά την άποψή μου από αυτή της wind. Να παίρνεις 100.000 φορές τηλέφωνο, να σου λένε θα σας ενημερώσουμε και τελικά ξανά από την αρχή γιατί δεν γνωριζουν τίποτα. Από την nova που έχω εμπειρία ήταν ένα κλικ καλύτερα σε αυτό το κομμάτι(δεν κοιτάω το κομμάτι της ευγένειας γιατί σκοπός είναι να διορθωθεί το οποιοδήποτε θέμα προκύψει) και η Vodafone(τουλαχιστον στην κινητή, για την σταθερή δεν γνωρίζω) ήταν πολύ καλύτερη.. Ξεκαθαροι από την αρχή. Είχα ένα θέμα, τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν το θέμα από την αρχή. Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. February 7, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2019 Πάντως δεν υπάρχει χειρότερη εξυπηρέτηση κατά την άποψή μου από αυτή της wind. Να παίρνεις 100.000 φορές τηλέφωνο, να σου λένε θα σας ενημερώσουμε και τελικά ξανά από την αρχή γιατί δεν γνωριζουν τίποτα. Από την nova που έχω εμπειρία ήταν ένα κλικ καλύτερα σε αυτό το κομμάτι(δεν κοιτάω το κομμάτι της ευγένειας γιατί σκοπός είναι να διορθωθεί το οποιοδήποτε θέμα προκύψει) και η Vodafone(τουλαχιστον στην κινητή, για την σταθερή δεν γνωρίζω) ήταν πολύ καλύτερη.. Ξεκαθαροι από την αρχή. Είχα ένα θέμα, τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν το θέμα από την αρχή. Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Όντως, οι άλλοι πάροχοι καταγράφουν στην καρτέλα σου το πρόβλημα που έχεις, ώστε να το δουν και άλλοι υπάλληλοι. Στη WIND, είναι σαν να παίζεις χαλασμένο τηλέφωνο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
theo4850 Δημ. February 7, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2019 Όντως, οι άλλοι πάροχοι καταγράφουν στην καρτέλα σου το πρόβλημα που έχεις, ώστε να το δουν και άλλοι υπάλληλοι. Στη WIND, είναι σαν να παίζεις χαλασμένο τηλέφωνο...Μα είναι δυνατόν να ασχολούμαστε εδώ και μια βδομάδα με ένα πρόβλημα του Internet το οποίο με την nova πριν δεν το είχαμε(το είχαμε κάποιες φορές αλλά λυνόταν μετά από κάποιο χρονικό διάστημα); Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Και το χειρότερο είναι πως είναι σαν να σε ακούν για πρώτη φορά.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
damianos Δημ. February 7, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2019 8 χρόνια wind στα Χανιά, μονίμως αποσύνδεσεις, τεχνικα προβλήματα, μεγαλες καθυστερήσεις σε βλαβες, και το αιώνιο πρόβλημα οι εξυπηρέτηση πελατών.... Χίλιες φορές να εξηγήσεις το πρόβλημα, καθε φορα απο την αρχη σε αλλον υπάλληλο, και έπρεπε να παρακαλώ για να με πιστωσουν.... Τους αλλαξα και ησύχασα... Ποτέ ξανά wind Ούτε δωρεάν Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akapsali Δημ. February 7, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2019 Καλησπέρα.. Μπορεί να μου πει κάποιος τι ενοει η WIND Τέλ.διακοπής προσφοράς ανανέωσης 69,34 euro [ATTACH]67180[/ATTACH] Αν προκειτε για ποινής διακοπής δεν θα επρεπε επειδή εληξε το συμβολαιο Το συμβόλαιο με την wind ηταν 24 μηνο με ημερομηνια υπογραφής 24/01/2017 και εληξε Η ενεργοποιηση στην νεα εταιρία (nova) εγινε στις 2/2/2019 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. February 7, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2019 Αυτο εννοεί μαλλον και όντως δεν θα έπρεπε. Πιθανόν έλαβαν υπόψη την ημερομηνία αίτησης φορητότητας. Πότε την έκανες? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akapsali Δημ. February 7, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2019 Αν υποθεσουμε οτι ειναι προστιμο διακοπής εστω για λιγες μερες διαφορα ενεργοποιησης και αιτησης φορητοτητας το προσστιμο διακοπηςθα επρεπε να ειναι συμφωνα με τους ορους του συμβολαιου να ειναι 13,33 [ATTACH]67181[/ATTACH] Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. February 7, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2019 δεν παει παντα ετσι. Αυτο που λες ισχυει για τα 2 πρωτα χρονια του συμβολαιου. Απο εκει και περα μετραει η ανανεωση,και εκει ο ορος ειναι η επιστροφη της επωφελουμενης εκπτωσης επι τους μηνες που μεσολαβουν ως τη διακοπη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
balkos Δημ. February 7, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2019 Καλησπέρα.. Μπορεί να μου πει κάποιος τι ενοει η WIND Τέλ.διακοπής προσφοράς ανανέωσης 69,34 euro [ATTACH]67180[/ATTACH] Αν προκειτε για ποινής διακοπής δεν θα επρεπε επειδή εληξε το συμβολαιο Το συμβόλαιο με την wind ηταν 24 μηνο με ημερομηνια υπογραφής 24/01/2017 και εληξε Η ενεργοποιηση στην νεα εταιρία (nova) εγινε στις 2/2/2019 και εμένα μου το στείλανε το καλοκαίρι που αποχώρησα από τη wind σταθερή τους έστειλα ένα μειλ για να έχω αποδεικτικό (μην πάρεις τηλέφωνο) και τους ρώτησα να μου απαντήσουν τι είναι αυτό το ποσό και ότι αν δεν μου απαντήσουν δεν πρόκειται να το πληρώσω. Δεν μου απάντησαν, δεν το πλήρωσα, δεν έγινε τπτ έκτοτε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. February 7, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2019 ναι ειναι καλυτερο η επικοινωνια να ειναι γραπτη,απο την στιγμη που δεν υπαρχει και πιεση χρονου. Παρατηρησα οτι μιλαμε για το παλιο double play οποτε : αν ειναι συμβολαιο 2 ετων δεν δικαιολογειται καμμια χρεωση τετοιου υψους. Αν ειναι απο ανανεωση (μετα τα 2 ετη) υπολογιζω γυρω στα 3 ευρω το μηνα οτι βγαινει η αποζημιωση,αλλα δεν νομιζω οτι και παλι δικαιολογειται,γιατι το συγκεκριμενο προγραμμα στανταρ παιζει με μεγαλυτερη εκπτωση,σε οσους το εχουν ακομα...το μονο που μπορω να υποθεσω ειναι να προκειται περι αποζημιωσης της προσθετης υπηρεσιας wind 300 και παλι οχι σιγουρα. Και εγω ειμαι της αποψης να ζητηθει επισημη γραπτη απαντηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akapsali Δημ. February 7, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2019 και εμένα μου το στείλανε το καλοκαίρι που αποχώρησα από τη wind σταθερή τους έστειλα ένα μειλ για να έχω αποδεικτικό (μην πάρεις τηλέφωνο) και τους ρώτησα να μου απαντήσουν τι είναι αυτό το ποσό και ότι αν δεν μου απαντήσουν δεν πρόκειται να το πληρώσω. Δεν μου απάντησαν, δεν το πλήρωσα, δεν έγινε τπτ έκτοτε. Τι αιτιολογια ειχε σε σενα? Τέλ.διακοπής προσφοράς ανανέωσης? Σε ποιο mail to εστειλες? ----- προσθήκη μηνύματος 72 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- ναι ειναι καλυτερο η επικοινωνια να ειναι γραπτη,απο την στιγμη που δεν υπαρχει και πιεση χρονου. Παρατηρησα οτι μιλαμε για το παλιο double play οποτε : αν ειναι συμβολαιο 2 ετων δεν δικαιολογειται καμμια χρεωση τετοιου υψους. Αν ειναι απο ανανεωση (μετα τα 2 ετη) υπολογιζω γυρω στα 3 ευρω το μηνα οτι βγαινει η αποζημιωση,αλλα δεν νομιζω οτι και παλι δικαιολογειται,γιατι το συγκεκριμενο προγραμμα στανταρ παιζει με μεγαλυτερη εκπτωση,σε οσους το εχουν ακομα...το μονο που μπορω να υποθεσω ειναι να προκειται περι αποζημιωσης της προσθετης υπηρεσιας wind 300 και παλι οχι σιγουρα. Και εγω ειμαι της αποψης να ζητηθει επισημη γραπτη απαντηση. Προκειτε για αρχικο συμβολαιο 24 μηνων Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. February 7, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2019 βλεπω στο λογαριασμο τελικη ημερομηνια υπηρεσιων 4/2 και οχι 1/2 δηλ. την τελευταια ημερα που ησουν στη wind...υπαρχει καποιο ιστορικο με αντιπροσφορες πριν γινει η τελικη μεταβαση? Μηπως πριν αλλαξεις ειχες αποδεχθει προσφορα ανανεωσης για 2 ακομα χρονια στην wind,και μετά πήρες προσφορα απο νοβα κι εφυγες? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akapsali Δημ. February 7, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2019 Στις 20/1/2015 ηρθε ο κουριερ και υπέγραψα συμβολαιο με την nova . Μετα απο μερικές μερες με πηραν απο την wind προσφεροντας ανανεωση συμβολαιου με του ορους που ειχα. Τους το αρνηθηκα κατηγοριματικά..Σε κανα δυο μερες με πηραν και μου δωσαν προσφορα ιδια με της NOVA Τους το αρνηθηκα και παλι κατηγοριματικά . Μεχρι και την προηγουμενη της ενεργοπιησης στην Νοβα Δεχτηκα στο σπιτι και στο κινητο καθημερινα πολαπλες κλησεις ( δεν το σηκωνα ). Ουδεποτε εκανα προφορική ανανεωση ισα ισα που τους αρνηθηκα την συνεχιση και μαλιστα σε οξυ τονο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. February 7, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2019 Ωραία κάνε αυτό που εγραψε ο φίλος,ζήτα γραπτές εξηγήσεις για τη χρέωση,εξηγώντας ότι είχες φύγει μετά τη λήξη χωρίς να έχεις ανανεώσει και δεν αποδέχεσαι καμμία επιπλέον χρέωση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimpe Δημ. February 8, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2019 Αν δεν είχες voip πιθανών να σε αφήσουν όπως είσαι τώρα και απλά να σου αλλάξουν προφίλ και να σου δώσουν το technicolor που αναφέρετε παραπάνω. Εμένα πάντως μου έδωσαν από καμπίνα και δεν μου έδωσαν voip. Τελικά μου έστειλα σήμερα το ΖΤΕ ZXHN H268N . Δεν ξέρω αν είναι καλύτερο απο το technicolor. Μου είπαν οτι δε θα είναι voip συνεπώς λέω να πάρω ένα πιο σοβαρό router. Με ενδιαφέρει να έχει VPN server και ddns. Φυσικά και καλό wifi! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cyberbop Δημ. February 8, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2019 Καλησπερα, Εδω και 2 εβδομαδες περιπου εκανα νεα συνδεση σταθερη και ιντερνετ και με το καλημερα στον ελεγχο απο τον τεχνικο της wind διαπιστωθηκε προβλημα στο δίκτυο που αναμενομενο το αποδιδουν στον οτε. Δεν υπαρχει καμια εξελιξη σχετικα με την αρση της βλαβης και σε επικοινωνια παντα δικη μου με παραπεμπουν απο εβδομαδα σε εβδομαδα. Υπαρχει καποιος αντιδρασης ωστε να επιταχυνθει η διαδικασια αρσης της βλαβης ή εστω να καταγγειλω και να ακυρωσω την συμβαση? Ευχαριστω εκ των προτερων Παράθεση LG G4 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
P_papadis Δημ. February 8, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2019 Καλησπερα, Εδω και 2 εβδομαδες περιπου εκανα νεα συνδεση σταθερη και ιντερνετ και με το καλημερα στον ελεγχο απο τον τεχνικο της wind διαπιστωθηκε προβλημα στο δίκτυο που αναμενομενο το αποδιδουν στον οτε. Δεν υπαρχει καμια εξελιξη σχετικα με την αρση της βλαβης και σε επικοινωνια παντα δικη μου με παραπεμπουν απο εβδομαδα σε εβδομαδα. Υπαρχει καποιος αντιδρασης ωστε να επιταχυνθει η διαδικασια αρσης της βλαβης ή εστω να καταγγειλω και να ακυρωσω την συμβαση? Ευχαριστω εκ των προτερων Είχες 24αρι και πήγες σε 50αρι η πας πάλι σε 24αρι της wind? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cyberbop Δημ. February 8, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2019 Είχες 24αρι και πήγες σε 50αρι η πας πάλι σε 24αρι της wind? οχι τιποτα απο τα 2..... νεα εγκατασταση στο διαμερισμα...νεα συνδεση για 24ρη... τους εστειλα εδω και 2-3 ημερες email επικοινωνιας με το προβλημα...αλλα ...σιωπη... Παράθεση LG G4 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
P_papadis Δημ. February 8, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2019 οχι τιποτα απο τα 2..... νεα εγκατασταση στο διαμερισμα...νεα συνδεση για 24ρη... τους εστειλα εδω και 2-3 ημερες email επικοινωνιας με το προβλημα...αλλα ...σιωπη... Τότε οπλισου με αρκετή υπομονή γιατί επειδή είναι νέα σύνδεση σε καινούργιο διαμέρισμα θα πρέπει να σε συνδέσει ο ΟΤΕ στην Wind και φυσικά ο ΟΤΕ έχει πάντα προτεραιότητα τους δικούς του πελάτες και μετά στους υπόλοιπους. Μόνο αν ήσουν στον ΟΤΕ ί(ανάλογα την περιοχή) ίσως στο έφτιαχναν πιο γρήγορα Για την ενημέρωση σε γνωστό μου που μπήκε σε καινούριο σπίτι και έκανε σύνδεση στον ΟΤΕ έκανε 1 μήνα για να τον συνδέσουν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasosathan Δημ. February 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2019 (edited) Η υπομονή μου εξαντλείται ταχύτατα πλέον με την Wind. Είμαι χωρίς internet από την πρώτη μέρα της ενεργοποίησης της σύνδεσης μου. Την πρώτη μέρα που τους το ανέφερα, μου λέγανε ότι δεν βλέπουνε τίποτα στο σύστημα. Την δεύτερη μέρα το δήλωσαν ως βλάβη και είπαν ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου για να κλείσουμε ραντεβού με τον τεχνικό (κάτι που δεν έγινε ποτέ) Την τρίτη μέρα, ούτε φωνή ούτε ακρόαση και την τέταρτη μέρα από το πουθενά το δήλωσαν στον ΟΤΕ ως βλάβη, φυσικά όμως χωρίς να μου δώσουν ενα χρονοδιάγραμμα για το πότε θα γίνει. Τόσες μέρες μου λένε ότι θα με κρατήσουν ενήμερο αλλά έχω τρελαθεί τελείως με την αδιαφορία τους Τόσες βλακείες μαζεμένες δεν έχω ακούσει Το συμβόλαιο που υπέγραψα, μου δίνει την δυνατότητα να αποχωρήσω / ληξω το συμβόλαιο μου αν η βλάβη δεν έχει φτιαχτεί μέσα σε 6 ημερολογιακές μέρες Το ερώτημα που σας θέτω είναι Υπάρχει κανένα τηλέφωνο που να είναι τζάμπα αντί του 13800? Γιατί άμα καλέσεις το 13700, δεν σε συνδέουν με το 13800 Edited February 9, 2019 by tasosathan Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. February 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2019 Βλαβες και παράπονα ειναι το 13700 και ειναι δωρεάν. Για οτιδήποτε αλλο αναγκαστικά χρεωνεσαι στο 13800. Προσπαθησε και μεσω fb μηπως βγάλεις άκρη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bayern4 Δημ. February 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2019 παρε αριθμο αναφορας/πρωτοκολου και να εχεις ετοιμες γραπτες αναφορες προς την ΕΕΤΤ. Με τηλεφωνα δε προκειται ποτέ να βγάλεις ακρη. Καποτε ειχα ζητησει φορητοτητα απο μια εταιρεια σε αλλη και ειχαν περασει τρεις μηνες. Με μια γραπτη καταγγελια στην ΕΕΤΤ λυθηκαν ολα. Παράθεση GreekSupporters | To cult κοινωνικό, πολιτικό και αθλητικό forum Telegram Messenger Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makisubi Δημ. February 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2019 Καλησπέρα Είμαι συνδρομητής στη Wind περίπου 5 χρόνια χωρίς προβλήματα (!) . Με 24άρι adsl στα 11 - 1 Mbps down-up . Επειδή έχουν περάσει ίνα στην περιοχή μου (Καλλιθέα) μπήκα στο site και βάζοντας τα στοιχεία μου είδα προσφορά 50άρι vdsl 28Ε/μήνα με απεριόριστο ιντερνετ και σταθερά , 300 προς κινητά και 1500 προς wind/q . Πήγα και στο κατάστημα για να επιβεβαιώσω και μου το επιβεβαίωσαν και μάλιστα με δωρεάν τα τέλη ενεργοποίησης και το router . Μπαίνοντας όμως ξανά στη Wind είδα οτι : " * Η τιμή ισχύει μόνο για νέες ενεργοποιήσεις σταθερής με 24μηνη διάρκεια συμβολαίου που θα πραγματοποιηθούν μέσω online shop. Η παραπάνω τιμή περιλαμβάνει ΦΠΑ 24% και φόρο Σταθερής Τηλεφωνίας 5%. → * Τα τέλη ενεργοποίησης για νέους πελάτες σταθερής είναι δωρεάν για ενεργό και ανενεργό βρόχο." (τα αντέγραψα απο τη σελίδα ) Υπάρχει όπως βλέπετε κάποια ασάφεια ... Εκείνο που δεν ρώτησα και βέβαια πρέπει να ξαναπάω να ρωτήσω (και είναι σχετικά δύσκολο για εμένα μιας και μένω στο Βραχάτι) είναι εάν θα μείνει το σπίτι χωρίς τηλέφωνο για κάποιες μέρες , πόσες μέρες θα καθηστερήσει η ενεργοποίηση , πώς , πότε και από πού θα παραλάβω το router , τί επιπλέον ρυθμίσεις (εάν) χρειάζονται , εάν πρέπει να έρθει τεχνικός στο σπίτι ... Ποιά είναι η γνώμη σας ; Έχει κανείς ανάλογη εμπειρία να μου πεί ; Η καμπίνα της Wind απέχει λιγότερο απο 150 μέτρα απο το σπίτι (πολυκατοικία του 1974 μέ ότι αυτό συνεπάγεται στην καλωδίωση) . Το ΚΑΦΑΟ του ΟΤΕ είναι περίπου στα 200 μέτρα αλλα απο αντίθετη μεριά ... Παράθεση Μάκης "ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΥΕΙΝ ΒΟΥΛΕΤΑΙ" "ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΑΛΛΩΣ ΕΧΕΙΝ " Όταν εμείς τα λέγαμε αυτά οι "άλλοι" απλώς δεν υπήρχαν ... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
theo4850 Δημ. February 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2019 Καλησπέρα παιδιά. Θέλω να επανέλθω με το πρόβλημα που είχα με τις αποσυνδέσεις. Πήραμε τηλέφωνο και αυτοί μας άλλαξαν απλά κανάλι στο router για το WiFi. Ομως, ακόμα έχω θέματα.. Εκεί που παίζουν όλες συσκευές κανονικά, μαζί με την wind vision, ξαφνικά κολλάει το Internet και ουσιαστικά δεν έχει καμία συσκευή Internet. Ούτε η vision, ούτε οι υπόλοιπες συσκευές. Είμαι πεπεισμένος πως δεν φταίει η vision, γιατί στην αρχή παίζουν όλες οι συσκευές και μάλιστα ταυτόχρονα χωρίς πρόβλημα. Τι μπορεί να φταίει ρε παιδιά; Δεν βγάζουμε άκρη με δαύτους... Λέτε να φταίει το router που μας έδωσαν; Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panosss567 Δημ. February 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2019 Καλησπέρα παιδιά. Θέλω να επανέλθω με το πρόβλημα που είχα με τις αποσυνδέσεις. Πήραμε τηλέφωνο και αυτοί μας άλλαξαν απλά κανάλι στο router για το WiFi. Ομως, ακόμα έχω θέματα.. Εκεί που παίζουν όλες συσκευές κανονικά, μαζί με την wind vision, ξαφνικά κολλάει το Internet και ουσιαστικά δεν έχει καμία συσκευή Internet. Ούτε η vision, ούτε οι υπόλοιπες συσκευές. Είμαι πεπεισμένος πως δεν φταίει η vision, γιατί στην αρχή παίζουν όλες οι συσκευές και μάλιστα ταυτόχρονα χωρίς πρόβλημα. Τι μπορεί να φταίει ρε παιδιά; Δεν βγάζουμε άκρη με δαύτους... Λέτε να φταίει το router που μας έδωσαν; Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Κατεβάστε σε μια android συσκευή το wifi analyser . Θα σας δείξει αν στο κανάλι που εκπέμπει το router εκπέμπουν κι άλλα router. Αν συμβαίνει αυτό αλλάξτε το κανάλι του WiFi του router σε κάποιο που δεν εκπέμπει κάνεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.