Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ενεργοποίησε και το σταθερό του στο mywind;

Πως έγινε αυτό, αφού η ιστοσελίδα επιτρέπει την εγγραφή μόνο κινητών (69 ...)

Διευκρινίζει πως πρόκειται είτε για αριθμό κίνητου που αφορά το συμβόλαιό σου, είτε τηλέφωνο επικοινωνίας που είχες δηλώσει κατά την έναρξη του συμβολαίου. Κι εγώ έχω λογαριασμό στο mywind χωρίς να έχω συμβόλαιο κινητού στην εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Ενεργοποίησε και το σταθερό του στο mywind;

Πως έγινε αυτό, αφού η ιστοσελίδα επιτρέπει την εγγραφή μόνο κινητών (69 ...)

 

Το mywind ενεργοποιείται και για κινητή και για σταθερή τηλεφωνία. Το νούμερο κινητού που ζητά στην φόρμα εγγραφής είναι αυτό που έχει δηλωθεί για επικοινωνία-ώστε στη συνέχεια να λάβεις κωδικό με sms για την ολοκλήρωση της εγγραφής. Ωστόσο επειδή στο mywind φαίνονται όλα τα νούμερα (κινητά και σταθερό) που είναι συνδεδεμένα με το αφμ σου, το ερώτημα μου είναι πως μπορείς εάν μπορείς να ενεργοποίησεις το ebill μόνο για ένα εκ των τηλεφώνων αυτών (του σταθερού στην προκειμένη περίπτωση).

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ο Tasos30 έγραψε ότι ο γαμπρός του έχει 3 νούμερα στην Wind, 2 κινητά και 1 σταθερό και τα ενεργοποίησε στο mywind.

Το ερώτημά μου ήταν και παραμένει αν μπορούμε να γραφτούμε στο mywind και για σταθερό.

 

Edit

Όταν έγραφα, είχε αναρτήσει την απάντησή του ο Τάσος και τη διάβασα εκ των υστέρων

Edited by makap
Link to comment
Share on other sites

Μήπως έχεις μετακομίσει και έχεις κανει μεταφορά του αριθμού σου από άλλο αστικό κέντρο?

 

Στο ίδιο σπίτι είμαι εδώ και χρόνια. Απλά η WIND τον ένα μήνα βγάζει διαθεσιμότητα, τον άλλο όχι... Με διεύθυνση όμως, βγάζει κανονικά διαθεσιμότητα, με το τηλέφωνο όχι! Μας δουλεύει, για να μαζέψει πελάτες...

 

Χρεώθηκα χτες 0,25€ για κλήση στο 13800, ώστε να μου κάνουν επιβεβαίωση πως δεν υπάρχει VDSL στην περιοχή μου. Η WIND είναι η μόνη που δε δίνει. :sick:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλή χρονιά

Στο καρτοκινητο f2g με τα 120 λεπτά δώρο (απο σύνδεση double play) δεν μπορώ να βάλω λιγότερο απο 5€ το τρίμηνο ; Ρωτάω γιατι ουσιαστικά το χρησιμοποιώ μόνο για να καταναλώνω τα 120 λεπτά αντί να τηλεφωνώ απο τη σύνδεσή μου (αφού μου το δώσανε είπα να το εκμεταλευθώ...) . Αυτή τη στιγμή έχει μέσα 3 € τα οποία θα χαθούν στις 20 ΙΑΝ . Εάν βάλω 1 ή 2 € αντί για 5 δεν γίνεται τίποτα ;

Μάκης

"ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΥΕΙΝ ΒΟΥΛΕΤΑΙ"

"ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΑΛΛΩΣ ΕΧΕΙΝ "

Όταν εμείς τα λέγαμε αυτά οι "άλλοι" απλώς δεν υπήρχαν ...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλή χρονιά

Στο καρτοκινητο f2g με τα 120 λεπτά δώρο (απο σύνδεση double play) δεν μπορώ να βάλω λιγότερο απο 5€ το τρίμηνο ; Ρωτάω γιατι ουσιαστικά το χρησιμοποιώ μόνο για να καταναλώνω τα 120 λεπτά αντί να τηλεφωνώ απο τη σύνδεσή μου (αφού μου το δώσανε είπα να το εκμεταλευθώ...) . Αυτή τη στιγμή έχει μέσα 3 € τα οποία θα χαθούν στις 20 ΙΑΝ . Εάν βάλω 1 ή 2 € αντί για 5 δεν γίνεται τίποτα ;

 

Δεν υπαρχει τροπος να βαλεις λιγότερα απο 5€ (νομιζω)

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Η ελάχιστη ανανέωση ειναι 5 ευρώ,παρακάτω δεν μπορείς να βάλεις.
Link to comment
Share on other sites

Για όσους χρησιμοποιούν το δωρεαν f2g στοιχειωδώς έστω, στο τρίμηνο θα τα βάλουν τα 5Ε. Το θεωρώ πολύ καλή έξτρα παροχή με τα συμβόλαια double play
Link to comment
Share on other sites

Κακό δεν είναι ότι σου δίνουν δωρεάν. Ωστόσο όταν δεν χρειαζόταν ανανέωση με 5€ κάθε τρίμηνο, για κάποιον που δεν χρησιμοποιεί και τόσο το συγκεκριμένο αριθμό, ήταν σαφώς καλύτερα.
Link to comment
Share on other sites

Πήγα σήμερα στο κατάστημα της WIND-άρας στην Πανόρμου (νομίζω είναι εταιρικό) και ζήτησα να μου στείλουν την καταγγελία λόγω αυξήσεων με Φαξ. Τους λέω ότι θέλω και αποδεικτικό και μου λένε "Ααα, εμείς δε δίνουμε τέτοια"!! Όμως τον είδα ότι το έστειλε μπροστά μου και έκανε πάνω από 5 λεπτά. Επίσης, είπε σε μια άλλη υπάλληλο να μην πάρει τηλέφωνο ακόμα, γιατί στέλνει αυτός το Φαξ.

 

Αύριο θα κάνω αίτηση στη Cyta, για φορητότητα του αριθμού. Λέτε να έχω πρόβλημα, αν οι υπάλληλοι καλύπτουν τη WIND στην καταγγελία; :mad: Έχει τύχει τίποτα ανάλογο σε κάποιον;

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί δεν στέλνεις ο ίδιος ένα φαξ, ή αν δεν έχεις να πας σε κάποιο κατάστημα που το κάνει; Το κόστος δεν θα είναι μεγάλο.

Υπάρχει έγγραφο συγκεκριμένο για την καταγγελία ή απλά τους το γράφεις;

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί δεν στέλνεις ο ίδιος ένα φαξ, ή αν δεν έχεις να πας σε κάποιο κατάστημα που το κάνει; Το κόστος δεν θα είναι μεγάλο.

Υπάρχει έγγραφο συγκεκριμένο για την καταγγελία ή απλά τους το γράφεις;

 

Έχω συντάξει ο ίδιος την καταγγελία, την τύπωσα από τον υπολογιστή μου και ζήτησα να την στείλουν μαζί με αντίγραφο της ταυτότητάς μου.

Link to comment
Share on other sites

Αλλο σε ρώτησε....

Γιατί δεν πήγες σε ενα Βιβλιοπολείο να το στείλεις Μόνος ΣΟΎ το φαξ Αλλά έκανες την ζωή ΣΟΎ ΠΙΟ δύσκολη_???

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω μεινει χωρις ιντερνετ απο 9 του μηνος δεν αναβει καθολου το λεντακι DSL στο ρουτερ εκανα τα παντα μεχρι και ρουτερ αλλαξα μεχρι και σκετο το εβαλα τιποτα και οπως καταλαβα ειναι δικο τους προβλημα και οχι δικο μου η κατι στα καλωδια γιατι θα ειχαν στειλει τεχνικο.

 

Το ασχημο ειναι οτι μου ειχαν πει οτι 13/1 θα το φτιαξουν μετα το πηγαν για σημερα 16/1 και ακομα δεν εχω τιποτα.

 

Να κανω καταγγελια τι να κανω;

Link to comment
Share on other sites

Αλλο σε ρώτησε....

Γιατί δεν πήγες σε ενα Βιβλιοπολείο να το στείλεις Μόνος ΣΟΎ το φαξ Αλλά έκανες την ζωή ΣΟΎ ΠΙΟ δύσκολη_???

 

Καλά, θα ψάξω για βιβλιοπωλείο με φαξ το απόγευμα. Θα το στείλω και από εκεί, για να είμαι σίγουρος ότι η WIND δε θα με κοροϊδέψει...

Link to comment
Share on other sites

Καλά, θα ψάξω για βιβλιοπωλείο με φαξ το απόγευμα. Θα το στείλω και από εκεί, για να είμαι σίγουρος ότι η WIND δε θα με κοροϊδέψει...

Στειλε το fax απο τον υπολογιστη σου, απο εδω

http://www.myfax.com/free/

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Στειλε το fax απο τον υπολογιστη σου, απο εδω

http://www.myfax.com/free/

 

Έχω διαβάσει για την υπηρεσία, αλλά στο χαρτί υπάρχουν όλα τα προσωπικά μου δεδομένα. Πόσο αξιόπιστο είναι; :worry:

Link to comment
Share on other sites

Έχω διαβάσει για την υπηρεσία, αλλά στο χαρτί υπάρχουν όλα τα προσωπικά μου δεδομένα. Πόσο αξιόπιστο είναι; :worry:

Δεν πιστεύω να περιμενεις απαντηση .......

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, θέλω να καταθέσω την εμπειρία μου με σταθερή τηλεφωνία στην Wind. Είμαι σε αυτήν την εταιρία 8 χρόνια, από τις 17/12/2016 παρουσιάστηκε μια βλάβη και δεν έχω καθόλου τηλέφωνο, πηρά την εξ. Πελ. Και μου είπαν ότι υπάρχει βλάβη στον τάδε βρόγχο, ήρθαν σπίτι 2 φορές μια στις 28/12/2016 και μια στις 3/1/2017 καναν κάτι μετρήσεις και έκτατε σιωπή , σήμερα κλείνω 1 μήνα χωρίς τηλ στο σπίτι. Τι άλλο μπορώ να κάνω να τους πιέσω, έχει άλλος κανείς παρόμοιε εμπειρία;
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου μεσα απο την φορμα επικοινωνιας στειλε την καταγγελια.Μπορεις να την σκαναρεις και να την κανεις attachment.

Δεν μπορουν μετα να σου που δεν ηρθε..παραεπεσε..την εφαγε ο σκυλια γιατι σου δινεις αριθμο κλησης.Σαν αριθμο πρωτοκολλου.

Και εισαι καλυμμενος απο παντου.

Link to comment
Share on other sites

Πήγα σήμερα στο κατάστημα της WIND-άρας στην Πανόρμου (νομίζω είναι εταιρικό) και ζήτησα να μου στείλουν την καταγγελία λόγω αυξήσεων με Φαξ. Τους λέω ότι θέλω και αποδεικτικό και μου λένε "Ααα, εμείς δε δίνουμε τέτοια"!! Όμως τον είδα ότι το έστειλε μπροστά μου και έκανε πάνω από 5 λεπτά. Επίσης, είπε σε μια άλλη υπάλληλο να μην πάρει τηλέφωνο ακόμα, γιατί στέλνει αυτός το Φαξ.

 

Αύριο θα κάνω αίτηση στη Cyta, για φορητότητα του αριθμού. Λέτε να έχω πρόβλημα, αν οι υπάλληλοι καλύπτουν τη WIND στην καταγγελία; :mad: Έχει τύχει τίποτα ανάλογο σε κάποιον;

 

Πήρα σήμερα το 13800, για να ρωτήσω αν πήραν την καταγγελία και μου απάντησαν θετικά. Όμως επειδή δεν εμπιστεύομαι τη WIND, θα την στείλω ξανά σήμερα από κάποιο βιβλιοπωλείο, ώστε να έχω και αποδεικτικό.

 

Είμαι 99,9% σίγουρος, ότι θα μου "πουλήσει" τρελιτσα, μόλις δει την αίτηση για Cyta (αύριο)... :down:

Link to comment
Share on other sites

Πήρα σήμερα το 13800, για να ρωτήσω αν πήραν την καταγγελία και μου απάντησαν θετικά. Όμως επειδή δεν εμπιστεύομαι τη WIND, θα την στείλω ξανά σήμερα από κάποιο βιβλιοπωλείο, ώστε να έχω και αποδεικτικό.

 

Είμαι 99,9% σίγουρος, ότι θα μου "πουλήσει" τρελιτσα, μόλις δει την αίτηση για Cyta (αύριο)... :down:

 

Θέλω να κάνω καταγγελία αλλά με ενημέρωσαν cyta ότι πρέπει να κάνω πρώτα φορητότητα και μετά καταγγελία γιατί υπάρχει περίπτωση να μην δώσει την γραμμή η wind αλλά να την κόψει.

 

Επιπλέον με ενημέρωσαν ότι πρέπει να βεβαιωθώ ότι θα γίνει αζημίως διότι πρόσφατα χρέωσαν πελάτες με πρόστιμο!

Μου είπαν να τηλεφωνήσω στο 13800 και να βεβαιώθώ ότι ισχύει το αζημίως.

Μπλεγμένα πράγματα....

 

Αν μπορείς ενημέρωσε με για την συνέχεια της καταγγελίας σου.

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να κάνω καταγγελία αλλά με ενημέρωσαν cyta ότι πρέπει να κάνω πρώτα φορητότητα και μετά καταγγελία γιατί υπάρχει περίπτωση να μην δώσει την γραμμή η wind αλλά να την κόψει.

 

Επιπλέον με ενημέρωσαν ότι πρέπει να βεβαιωθώ ότι θα γίνει αζημίως διότι πρόσφατα χρέωσαν πελάτες με πρόστιμο!

Μου είπαν να τηλεφωνήσω στο 13800 και να βεβαιώθώ ότι ισχύει το αζημίως.

Μπλεγμένα πράγματα....

 

Αν μπορείς ενημέρωσε με για την συνέχεια της καταγγελίας σου.

 

Αυτό που σου είπαν από τη Cyta, δεν ισχύει. Πρώτα κάνεις καταγγελία και μετά φορητότητα.

 

Εγώ το έγραψα στη WIND, πως: Δεν επιθυμώ τη διακοπή/κατάργηση των υπηρεσιών, αλλά προχωρώ σε καταγγελία της σύμβασης, διατηρώντας το δικαίωμα για φορητότητα προς άλλο πάροχο αζημίως, εντός ενός (1) μηνός, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωσή σας.

 

Είμαι όμως σίγουρος, πως η WIND θα μας απειλήσει με τέλη διακοπής. Κάνει συνεχώς αυξήσεις, αλλά δεν αφήνει τους συνδρομητές να φύγουν... Όταν μας πάρει ο υπάλληλος τηλέφωνο για προσφορά, θα μας "τρομάξει" για να μη φύγουμε. Εγγυημένο αυτό... :mad:

 

Υ.Γ. Η Vodafone με άφησε παλιότερα να φύγω δωρεάν, κάνοντας καταγγελία μέσω e-mail!!! Τ' ακούς κυρία WIND;;; :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που σου είπαν από τη Cyta, δεν ισχύει. Πρώτα κάνεις καταγγελία και μετά φορητότητα.

 

Εγώ το έγραψα στη WIND, πως: Δεν επιθυμώ τη διακοπή/κατάργηση των υπηρεσιών, αλλά προχωρώ σε καταγγελία της σύμβασης, διατηρώντας το δικαίωμα για φορητότητα προς άλλο πάροχο αζημίως, εντός ενός (1) μηνός, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωσή σας.

 

Είμαι όμως σίγουρος, πως η WIND θα μας απειλήσει με τέλη διακοπής. Κάνει συνεχώς αυξήσεις, αλλά δεν αφήνει τους συνδρομητές να φύγουν... Όταν μας πάρει ο υπάλληλος τηλέφωνο για προσφορά, θα μας "τρομάξει" για να μη φύγουμε. Εγγυημένο αυτό... :mad:

 

Υ.Γ. Η Vodafone με άφησε παλιότερα να φύγω δωρεάν, κάνοντας καταγγελία μέσω e-mail!!! Τ' ακούς κυρία WIND;;; :shifty:

 

ΣΕ ευχαριστώ

Περιμένουμε νέα σου από την wind

Link to comment
Share on other sites

Το δεν επιθυμώ που γράφεις είναι λίγο αντιφατικό. Εγώ θα έγραφα, "μετά τις αυξήσεις τάδε που αναφέρονται στην ανακοίνωση σας που έγινε την τάδε, καταγγέλω τη σύμβασή μου για τον αριθμό ___________ , που βάση του νόμου έχω το δικαίωμα να το κάνω αζημίως μιας και σας το γνωστοποιώ εντός τις προθεσμίας που ορίζει(1 μηνός), και σας γνωστοποιώ πως επιθυμώ να προχωρήσω σε φορητότητα του αριθμού μου."
Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...