vaniasgr Δημ. December 6, 2018 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2018 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Data-rate_units Κοιτα στο kb/sec και στο mb/sec. Το overhead ειναι ο λόγος που χοντρικα δεν τηρειται επακριβώς η αναλογία 1mb/sec=8mbps. Αυτο γράφει ουσιαστικά το παιδί από πανω. Αν τωρα δεν ονομάζεταi overhead αλλά κάπως αλλιώς οκ... ;) και άν το θες ακόμα πιο θεωρητικά 8 bit = 1 byte.. να το πιάσουμε από εκεί!? Ρε παιδιά, μπάχαλο είναι εταιρεία.. έχω εμπειρία από όλους τους παρόχους.. Αυτή, ΔΕΝ υπάρχει! Παράθεση paniwnioi...ligoi kai kaloi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. December 6, 2018 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2018 φιλικά πάντα, χωρίς καμία διάθεση ειρωνίας: ας μείνω εγώ στο μηχανικό της υπόθεσης και εσύ στα καλλιτεχνικά! Πρώτα από όλα: η όλη διαδικασία ενημέρωσης των αντίστοιχων τηλεφωνικών name servers διαρκεί: 18 ώρες! Ok μέχρι εδώ? Επίσης: έχοντας ταχύτητα συγχρονισμού 10Mbit , είναι αυτονόητο από δυνατούς servers, καλή ώρα του ΠΟλυτεχνείου της Αθήνας να κατεβάζεις με μια ταχύτητα γύρω 100kb/sec.. Αυτά τα overhead... δεν ξέρω πού τα έχεις ακούσει.. ίσως να είναι οι παπάτζες της Wind Που πουλάει στους φουκαριάριδες τους συνδρομητές της... και εμένα μαζί πλέον. Τέλος, στην Vodafone, στο ίδιο σπίτι, με την ίδια καλωδίοση, με την ίδια συνδεσμολογία, με τον ίδιο εξοπλισμό, συγχρόνιζα στα 11.5Mbit.. και κατέβαζα από το Πολυτεχνείο γύρω στα 110Kb/Sec... Αν τώρα όλα αυτά δεν σε κάνουν να αναθεωρήσεις και να εμπιστευτείς κάποιον που το κατέχει καλύτερα από σένα το θέμα, όλα καλά φίλε μου! Καλές γιορτές να έχεις... αλλά μην βασίζεσαι στον @5^@$^&*πάροχο που έχουμε.. ----- προσθήκη μηνύματος 49 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Πού να πρωτοεξετάσεις , πού είναι το πρόβλημα....ΜΑΥΡΗ η ΜΕΡΑ! Δεν είμαι ειδικός και δεν επιμένω όταν ξέρω ότι κάνω λάθος, αλλά τυχαίνει να γνωρίζω 2 πράγματα από σταθερή και κινητή τηλεφωνία/ίντερνετ. :cool: Τα 1100 KBps που κατέβαζες στη Vodafone, είναι 8,8 Mbps... Οπότε με συγχρονισμό 11.500 που είχες, καλύτερα παίζει να είσαι στη WIND. :p Το overhead δεν είναι παραμύθι, ισχύει και δε μου το έχει πει κανένας πάροχος. Κανείς δε μπορεί να πιάσει όσο συγχρονίζει, ειδικά σε ADSL... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. December 6, 2018 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2018 Μήτσο, άλλο kb/s και άλλο kbps... Sent from my SM-G930F Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vaniasgr Δημ. December 6, 2018 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2018 Μήτσο, άλλο kb/s και άλλο kbps... Sent from my SM-G930F ας το αφήσουμε... κούρασε πολύ η θεωρία των bits και bytes... ας επικεντρωθούμε πόσο μπου!$12λο είναι η wind! :lol: Παράθεση paniwnioi...ligoi kai kaloi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilka71 Δημ. December 6, 2018 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2018 συγνώμη(χωρίς να διαφωνώ για τον χαρακτηρισμό της εταιρίας) μια μέρα είσαι wind. κάνε υπομονή λίγο.... Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. December 6, 2018 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2018 ας το αφήσουμε... κούρασε πολύ η θεωρία των bits και bytes... ας επικεντρωθούμε πόσο μπου!$12λο είναι η wind! :lol: Αν γκρινιαζεις τόσο για ένα αστείο πρόβλημα (κατεβάζεις με 0,8 Mbps λιγότερο και δεν έχεις σταθερό λόγω ΟΤΕ), τότε φαντάσου να προκύψει και τίποτα σοβαρό. Εκεί να δεις πόσο (αυτό που είπες) είναι η WIND... :rolleyes: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. December 6, 2018 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2018 καλα δεν ειναι μονο αυτο,ουτε εισερχομενες δεν εχει... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JOHN_ONLY Δημ. December 10, 2018 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2018 Γεια σας, για μια συνδεση cosmote σταθερης δινεται η δυνατοτητα λογω αυξησης χρεωσεων να αποχωρησει ο συνδρομητης αζημιως. Ποιος θα ηταν ο καλυτερος τροπος να γινει μεταφορα στην wind? Αν παει στη wind δεν θα ερθει προστιμο; Θα πρεπει μετα να επικαλεστει τις αυξησεις; Αν αλλιιως πρωτα καταγγειλει την συμβαση πριν παει στην wind δεν υπαρχει κινδυνος να χαθει ο αριθμος; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vaniasgr Δημ. December 10, 2018 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2018 (edited) Αν γκρινιαζεις τόσο για ένα αστείο πρόβλημα (κατεβάζεις με 0,8 Mbps λιγότερο και δεν έχεις σταθερό λόγω ΟΤΕ), τότε φαντάσου να προκύψει και τίποτα σοβαρό. Εκεί να δεις πόσο (αυτό που είπες) είναι η WIND... :rolleyes: καλα δεν ειναι μονο αυτο,ουτε εισερχομενες δεν εχει... Σήμερα, 10/12/18, μόλις 6η μέρα στο ΑΘΛΙΟ δίκτυο της wind, οι εισερχόμενες κλήσεις παίζουον όποτε τους γουστάρουν... Κλασσικά σήμερα πάλι δήλωση βλάβης.. Κλασσικές @@ριες και ερωτήσεις από το technical support: μήπως έχει πρόβλημα η συσκευή σας? Μήπως το καλωδιακι είναι φθαρμένο?!!? Και τους λέω: επειδή οι συνομιλίες μας είναι καταγεγραμένες, έχω να σας πώ το εξής: έχω την σύζυγο εγκυμονούσα στο σπίτι(αλήθεια λέω... εκτός άν θέλει και τεστ εγκυμοσύνης και υπέρηχο το καφενείο η wind!!!!!!) Αν προκύψει το οτιδήποτε και δεν μπορεί να με καλέσει, σας @@σα!!! Καπάκια τηλ στο τμήμα εξυπηρέτησης, τους ξεχέζω και εκεί και ζητάω να με αποδεσμεύσουν ΑΤΕΛΩΣ! Μου λένε αυτό δεν γίνεται , είναι υπο διερεύνηση το πρόβλημα σας! Από τις 6/12 έχουν 10 καταγεγραμμένες δηλώσεις βλάβεων! ΗΜΑΡΤΟΝΝΝΝΝ!!! Ρώτησα το πέναλτυ αποχώρησης: 135€ αν δεν κάνω λάθος... Ειλικρινά, θα φύγω και να τα φάνε στους γιατρούς οι @@μενοι! Αύριο κιόλας περιμένω την πρόταση της Vodafone VDSL μέσω οπτικής, στα 23.5€, που μου είχε προταθεί, αλλά ...εντέχνως η wind καταχώρησε την αίτηση την 13η μέρα και δεν είχα περιθώρια αντίδρασης!!! Θα βάλω μπροστά την Vodafone να με καθοδηγήσει στην ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΕΜΠΛΟΚΗ από το @@ρδελο Wind... Και κάτι τελευταίο, @MitsosDaBest13: ειλικρινά, ΑΝ ΔΕΝ είσαι μέτοχος, ή δεν σου δίνουν και κάποια χρήματα μηνιαιώς, ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ, δεν μπορώ να πιστέψω πώς υποστηρίζεις ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ??? έχεις υπάρξει στην ζωή σου σε άλλο πάροχο??? :angry::angry::angry: ----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Γεια σας, για μια συνδεση cosmote σταθερης δινεται η δυνατοτητα λογω αυξησης χρεωσεων να αποχωρησει ο συνδρομητης αζημιως. Ποιος θα ηταν ο καλυτερος τροπος να γινει μεταφορα στην wind? Αν παει στη wind δεν θα ερθει προστιμο; Θα πρεπει μετα να επικαλεστει τις αυξησεις; Αν αλλιιως πρωτα καταγγειλει την συμβαση πριν παει στην wind δεν υπαρχει κινδυνος να χαθει ο αριθμος; καλέ μου άνθρωπε, γιατί εκεί?!?!?! πήγαινε όπου αλλού θέλεις...θέλεις να φας την ταλαιπώρια του αιώνα με το κουτάλι κιόλας?!?!?!? Edited December 10, 2018 by vaniasgr Παράθεση paniwnioi...ligoi kai kaloi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JOHN_ONLY Δημ. December 10, 2018 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2018 Σκέφτομαι με λίγο φόβο βέβαια... Αλλά έχει το καλύτερο πακετο. Σε πρόσφατη νέα σύνδεση δική μου ναι η αλήθεια είναι ότι είχα σοβαρό θέμα 5 μέρες αλλά διορθώθηκε μόνο του. Ο βασικός λόγος είναι η τιμή και ελπίζω να πάνε όλα καλά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. December 10, 2018 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2018 (edited) Σήμερα, 10/12/18, μόλις 6η μέρα στο ΑΘΛΙΟ δίκτυο της wind, οι εισερχόμενες κλήσεις παίζουον όποτε τους γουστάρουν... Κλασσικά σήμερα πάλι δήλωση βλάβης.. Κλασσικές @@ριες και ερωτήσεις από το technical support: μήπως έχει πρόβλημα η συσκευή σας? Μήπως το καλωδιακι είναι φθαρμένο?!!? Και τους λέω: επειδή οι συνομιλίες μας είναι καταγεγραμένες, έχω να σας πώ το εξής: έχω την σύζυγο εγκυμονούσα στο σπίτι(αλήθεια λέω... εκτός άν θέλει και τεστ εγκυμοσύνης και υπέρηχο το καφενείο η wind!!!!!!) Αν προκύψει το οτιδήποτε και δεν μπορεί να με καλέσει, σας @@σα!!! Καπάκια τηλ στο τμήμα εξυπηρέτησης, τους ξεχέζω και εκεί και ζητάω να με αποδεσμεύσουν ΑΤΕΛΩΣ! Μου λένε αυτό δεν γίνεται , είναι υπο διερεύνηση το πρόβλημα σας! Από τις 6/12 έχουν 10 καταγεγραμμένες δηλώσεις βλάβεων! ΗΜΑΡΤΟΝΝΝΝΝ!!! Ρώτησα το πέναλτυ αποχώρησης: 135€ αν δεν κάνω λάθος... Ειλικρινά, θα φύγω και να τα φάνε στους γιατρούς οι @@μενοι! Αύριο κιόλας περιμένω την πρόταση της Vodafone VDSL μέσω οπτικής, στα 23.5€, που μου είχε προταθεί, αλλά ...εντέχνως η wind καταχώρησε την αίτηση την 13η μέρα και δεν είχα περιθώρια αντίδρασης!!! Θα βάλω μπροστά την Vodafone να με καθοδηγήσει στην ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΕΜΠΛΟΚΗ από το @@ρδελο Wind... Και κάτι τελευταίο, @MitsosDaBest13: ειλικρινά, ΑΝ ΔΕΝ είσαι μέτοχος, ή δεν σου δίνουν και κάποια χρήματα μηνιαιώς, ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ, δεν μπορώ να πιστέψω πώς υποστηρίζεις ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ??? έχεις υπάρξει στην ζωή σου σε άλλο πάροχο??? :angry::angry::angry: ----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- καλέ μου άνθρωπε, γιατί εκεί?!?!?! πήγαινε όπου αλλού θέλεις...θέλεις να φας την ταλαιπώρια του αιώνα με το κουτάλι κιόλας?!?!?!? Εσύ βρίζεις σαν μέτοχος αντιπάλου. :rolleyes: Εμείς έχουμε 5 γραμμές WIND στην οικογένεια, χωρίς προβλήματα. Στη δική μου γραμμή κιόλας, έχω δοκιμάσει όλες τις εταιρείες, εκτός από την Forthnet... H WIND είναι όντως χάλια σε εξυπηρέτηση, είναι να μη σου τύχει σοβαρό πρόβλημα, γιατί με όσα διαβάζω στα forums, θα τρομάξει να λυθεί... Υ.Γ. Μη νομίζεις ότι η Vodafone είναι κάτι το τρομερό. Η εξυπηρέτησή της, είναι μόνο ελάχιστα καλύτερη από WIND... Με αυτήν είχα τα περισσότερα προβλήματα εγώ. Υ.Γ.2. Απλά κάνε καταγγελία στην ΕΕΤΤ και περίμενε την απάντηση που θα πάρεις από τη WIND. Edited December 10, 2018 by MitsosDaBest13 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vaniasgr Δημ. December 10, 2018 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2018 Εσύ βρίζεις σαν μέτοχος αντιπάλου. :rolleyes: Εμείς έχουμε 5 γραμμές WIND στην οικογένεια, χωρίς προβλήματα. Στη δική μου γραμμή κιόλας, έχω δοκιμάσει όλες τις εταιρείες, εκτός από την Forthnet... H WIND είναι όντως χάλια σε εξυπηρέτηση, είναι να μη σου τύχει σοβαρό πρόβλημα, γιατί με όσα διαβάζω στα forums, θα τρομάξει να λυθεί... Υ.Γ. Μη νομίζεις ότι η Vodafone είναι κάτι το τρομερό. Η εξυπηρέτησή της, είναι μόνο ελάχιστα καλύτερη από WIND... Με αυτήν είχα τα περισσότερα προβλήματα εγώ. Με φιλική και χιουμοριστική διάθεση: οκ.. εσύ δεν τα "παίρνεις" από την wind... μήπως κάποιος άλλος από τους συγγενείς σου?! :lol::lol::lol: Παράθεση paniwnioi...ligoi kai kaloi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. December 10, 2018 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2018 Με φιλική και χιουμοριστική διάθεση: οκ.. εσύ δεν τα "παίρνεις" από την wind... μήπως κάποιος άλλος από τους συγγενείς σου?! :lol::lol::lol: Όχι, δεν παίρνει κανείς μας τίποτα. Μόνο μια μακρινή μου θεία, ήταν παλιότερα στον ΟΤΕ. :p Είμαι σίγουρος όμως, ότι αν σου συμβεί παρόμοιο πρόβλημα με άλλο πάροχο, δε θα αντιδράσεις τόσο υπερβολικά... Απλά υπάρχει αυτή η προκατάληψη με τη WIND και στο πιο μικρό πρόβλημα, αρχίζει το κράξιμο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vaniasgr Δημ. December 10, 2018 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2018 Όχι, δεν παίρνει κανείς μας τίποτα. Μόνο μια μακρινή μου θεία, ήταν παλιότερα στον ΟΤΕ. :p Είμαι σίγουρος όμως, ότι αν σου συμβεί παρόμοιο πρόβλημα με άλλο πάροχο, δε θα αντιδράσεις τόσο υπερβολικά... Απλά υπάρχει αυτή η προκατάληψη με τη WIND και στο πιο μικρό πρόβλημα, αρχίζει το κράξιμο... Μπορεί και να έχεις δίκιο...αλλά...: ΔΕΝ μου έχει ξανατύχει τέτοιο πράγμα...:blink: Παράθεση paniwnioi...ligoi kai kaloi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vabiris Δημ. December 11, 2018 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2018 Ρε παιδιά έχει κανείς άλλος πρόβλημα με το ρούτερ Technicolor TG788v v3? Κολλάει πολλές φορές και δε λειτουργεί το web interface και θέλει reset. Επίσης το WiFi έχει πολλά κολλήματα και σταματάει η ροή δεδομένων χωρίς λόγο! Έχω στείλει μήνυμα στη wind και εδώ και 10 ημέρες με μηδενική απάντηση! Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmpatra Δημ. December 11, 2018 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2018 (edited) 13700 δωρεάν κλήση. Λογικά θα στο αντικαταστήσουν. Edited December 11, 2018 by Vasileios Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ilka71 Δημ. December 15, 2018 Κοινοποίηση Δημ. December 15, 2018 ρε τους άχρηστους με την τελευταία αναβάθμιση του wind vision δεν δουλεύει καθόλου ο ήχος μέσω ενισχυτή! μόνο εάν το hdmi πάει απευθείας στην τιβι! έκανα και φορματ τίποτα Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
balkos Δημ. December 20, 2018 Κοινοποίηση Δημ. December 20, 2018 Καλησπέρα στην παρέα, ... υπάρχει κάποιος τρόπος να βλέπω τα εναπομείναντα δωρεάν λεπτά ομιλίας προς τα κινητά, μέσα από κάποια πλατφόρμα της wind? My wind? έχω ήδη γραφτεί εκεί.. αλλά δεν το πρόσεξα κάπου αυτό.. και γενικότερα μια "live" απεικόνιση των κλήσεών μου!??! ... Την τύχη μου.. Μόνο στη ... μακαρίτισα τη vivodi γινότανε. Η καλύτερη εξυπηρέτηση και υπηρεσίες. Τέσπα. Άρα δεν είναι τεχνικό το θέμα. Εξάλλου σε όλα τα apps της κινητής φαίνετε το υπόλοιπό σου όποτε θέλεις. Απλά δεν θέλουν να το ξέρουμε. ----- προσθήκη μηνύματος 9 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- ------------------------------------------------------------------------ Επίσης για ενημέρωση Πριν 2,5 χρόνια άλλαξα το σταθερό από cyta σε wind. Ενώ ανέφερα στη wind τηλεφωνικά σε πόσες μέρες λήγει το συμβόλαιό μου και θέλω να γίνει η αλλαγή , αυτοί βιάστηκαν και μου έκαναν πρόωρη διακοπή με αποτέλεσμα η cyta να μου ζητά περίπου 60€ για τη μ@1@**@ της wind. Χθες ήρθε δικαστικός επιμελητής οπότε αναγκάστηκα και τα πλήρωσα:mad::mad::mad:. Σας συμβουλεύω Α)οποιαδήποτε αλλαγή εταιρείας να την κάνετε αφού λήξει το συμβόλαιο Β) Συνομιλίες από το κινητό και όταν λέει ο υπάλληλος η κλήση θα ηχογραφηθεί να του λέτε ότι θα το ηχογραφήσω και εγώ και να πατάτε το κουμπί της ηχογράφησης Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vaniasgr Δημ. December 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. December 21, 2018 Μόνο στη ... μακαρίτισα τη vivodi γινότανε. Η καλύτερη εξυπηρέτηση και υπηρεσίες... καλησπέρα και καλές γιορτές! Καλά, κόψε κάτι... είμαι από τους πρώτους πρώτους συνδρομητές της Vivodi... το ΜΟΝΟ ΑΔΙΑΜΦΗΣΒΗΤΗΤΟ ήταν οι ΠΑΡΑ πολύ χαμηλές μηνιαίες συνδρομές, ειδικά σε σχέση με τον ανταγωνιοσμό της εποχής... Αλλά....ΑΜΑ έβρεχε... την είχες @@σει! χαχαχαχα δεν έπαιζε τηλέφωνο, ίντερνετ κουκουρούκου κτλ κτλ ... Και για την υποστήριξή τους: κλείσε τον ρούτερ.. άνοιξέ τον... βγάλε καλώδιο... βάλε καλώδιο... για τα μπάζα! Μια πιο εξελιγμένη εκδοχή της ήταν η On.. αλλά .. πάει κι αυτή! Παράθεση paniwnioi...ligoi kai kaloi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MitsosDaBest13 Δημ. December 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. December 21, 2018 καλησπέρα και καλές γιορτές! Καλά, κόψε κάτι... είμαι από τους πρώτους πρώτους συνδρομητές της Vivodi... το ΜΟΝΟ ΑΔΙΑΜΦΗΣΒΗΤΗΤΟ ήταν οι ΠΑΡΑ πολύ χαμηλές μηνιαίες συνδρομές, ειδικά σε σχέση με τον ανταγωνιοσμό της εποχής... Αλλά....ΑΜΑ έβρεχε... την είχες @@σει! χαχαχαχα δεν έπαιζε τηλέφωνο, ίντερνετ κουκουρούκου κτλ κτλ ... Και για την υποστήριξή τους: κλείσε τον ρούτερ.. άνοιξέ τον... βγάλε καλώδιο... βάλε καλώδιο... για τα μπάζα! Μια πιο εξελιγμένη εκδοχή της ήταν η On.. αλλά .. πάει κι αυτή! Σου έφτιαξε τελικά το τηλέφωνο η WIND; :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vaniasgr Δημ. December 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. December 21, 2018 (edited) Σου έφτιαξε τελικά το τηλέφωνο η WIND; :p φίλε μου καλησπέρα, δεν ήθελα να "ενοχλήσω" την παρέα με την 'φανταστική' εταιρεία wind.. το τηλέφωνο διορθώθηκε... αλλά το ίντερνετ... για καρπαζιες... ΑΛΛΑ: ίσως να βγήκε και κάτι 'καλό'.. με την καταγγελία που έκανα στην ΕΕΤΤ - που ακόμα δεν μου έχει απαντήσει, στις 3/1 θα απαντήσουν- και μιλώντας για 65η φορά με το customer support, μάλλον θα με αφήσουν να φύγω από το @@ρδελο χώρις penalty, έχουν ήδη καταγεγραμμένες πάνω από 15 δηλώσεις βλαβών!!! είχαν το θράσσος να μου κάνουν και αντιπρόταση για καλύτερη τιμή, στα 16€ /μήνα.. ρε και τσάμπα να μου πείτε ΦΕΥΓΩ τους είπα... και γι ' αυτό αφιερώνω αυτό το τραγουδάκι από την ΑΘΛΙΑ εμπειρία που είχα , έστω για 15 μέρες , σε αυτόν τον 'μαγικό' πάροχο...https://www.youtube.com/watch?v=dWsn8B8pTyU το ηθικό δίδαγμα σε όλη αυτήν εμπειρία: -Δεν ξεμπλέκεις από το μπάχαλο, ΑΝ δεν σπαταλήσεις σημαντικό από τον ελεύθερό σου χρόνο στα τηλέφωνα και στο ίντερνετ - Να μην ΣΥΜΒΙΒΑΖΕΣΤΕ με υπηρεσίες ΟΤΑΝ τις πληρώνετε! Πρέπει και οφείλει και η εταιρεί, ο πάροχος στην προκειμένη, να παρέχει ΣΩΣΤΕΣ υπηρεσίες -Στο τέλος, ΑΝ έχεις δίκιο, ΠΑΝΤΑ δικαιώνεσαι -ΜΗΝ απελπίζεσαι.... γενικότερα στην ζωή.. Τέλος, φίλε, θα μου 'λείψουν', αυτές οι αντιλογίες μας σχετικά με την ΑΘΛΙΑ αυτή εταιρεία.. χαχαχα Edited December 21, 2018 by vaniasgr ορθογραφικό.. Παράθεση paniwnioi...ligoi kai kaloi Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest Bernadi7 Δημ. December 22, 2018 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2018 Καλησπέρα και καλές γιορτές!!!! Στο λογαριασμό σταθερής, έχοντας το wind international σαν πακέτο συγκεκριμένα για Αμερική, εμφανίζει 1 κλήση προς " ΖΩΝΗ D " με διάρκεια 40 δευτερολέπτων, σε κανονική χρέωση... Το θέμα είναι πως ψάχνοντας τον τιμοκατάλογο της Wind δεν υπάρχει ζώνη D, αλλά κι αναλογικά αν το πάμε σα ζώνη 4 είναι χώρες που δεν έχουμε επικοινωνία (τύπου Μπαχρέιν, Λίβανο κλπ). Γνωρίζετε τί παίζει? Ευχαριστώ εκ των προτέρων Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. December 22, 2018 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2018 Έχεις χρεωθεί μία κλήση προς προορισμό της ζώνης Δ Μία ερώτηση στην εξυπηρέτηση πελατών ή μια αίτηση αναλυτικού λογαριασμού θα σου λύσει την απορία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tasosathan Δημ. December 23, 2018 Κοινοποίηση Δημ. December 23, 2018 Καλησπέρα σε όλους Έχετε εμπειρία με το 100αρι ή 200αρι της wind στην Θεσσαλονίκη? Γιατί είδα ότι είναι διαθέσιμο στην περιοχή μου (και φτηνό σε σχέση με την κοσμοτε) και το συμβόλαιο με την forthnet που έχω τελειώνει μέσα στον Ιανουάριο Ευχαριστώ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bursa2005 Δημ. December 24, 2018 Κοινοποίηση Δημ. December 24, 2018 Ρε παιδιά έχει κανείς άλλος πρόβλημα με το ρούτερ Technicolor TG788v v3? Κολλάει πολλές φορές και δε λειτουργεί το web interface και θέλει reset. Επίσης το WiFi έχει πολλά κολλήματα και σταματάει η ροή δεδομένων χωρίς λόγο! Έχω στείλει μήνυμα στη wind και εδώ και 10 ημέρες με μηδενική απάντηση! Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk Nα συμπληρωσω οτι και γω εχω τα ιδια προβληματα με το συγκεκριμενο ρουτερ Technicolor TG788v v3. Κολλαει το interface, και θελει κανα δεκαλεπτο να συγχρονισει. Επικοινωνησα μαζι τους, δεν το αντικαθιστουν, γιατι αυτο δεν ειναι λογος αλλαγης. Επι τι ευκαιρια, με το συγκεκριμενο ρουτερ εχει κανεις συνδεσει πεπιτυχως κανενα wifi-repeater και ποιο? Εχω προσπαθησει να σευνδεσω δυο και δεν εχω προσβαση στο internet. Με τα ιδια repeater στο ρουτερ ΖΤΕ που δινει η Wind επισης συνδεθηκα στο λεπτο. Ευχαριστω εκ των προτερων. Χρονια πολλα σε ολους. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.