Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Data-rate_units

Κοιτα στο kb/sec και στο mb/sec. Το overhead ειναι ο λόγος που χοντρικα δεν τηρειται επακριβώς η αναλογία 1mb/sec=8mbps. Αυτο γράφει ουσιαστικά το παιδί από πανω. Αν τωρα δεν ονομάζεταi overhead αλλά κάπως αλλιώς οκ...

 

;)

και άν το θες ακόμα πιο θεωρητικά 8 bit = 1 byte.. να το πιάσουμε από εκεί!?

Ρε παιδιά, μπάχαλο είναι εταιρεία..

έχω εμπειρία από όλους τους παρόχους..

Αυτή, ΔΕΝ υπάρχει!

paniwnioi...ligoi kai kaloi
Link to comment
Share on other sites

φιλικά πάντα, χωρίς καμία διάθεση ειρωνίας:

ας μείνω εγώ στο μηχανικό της υπόθεσης και εσύ στα καλλιτεχνικά!

 

Πρώτα από όλα: η όλη διαδικασία ενημέρωσης των αντίστοιχων τηλεφωνικών name servers διαρκεί: 18 ώρες!

Ok μέχρι εδώ?

Επίσης: έχοντας ταχύτητα συγχρονισμού 10Mbit , είναι αυτονόητο από δυνατούς servers, καλή ώρα του ΠΟλυτεχνείου της Αθήνας να κατεβάζεις με μια ταχύτητα γύρω 100kb/sec..

Αυτά τα overhead... δεν ξέρω πού τα έχεις ακούσει.. ίσως να είναι οι παπάτζες της Wind Που πουλάει στους φουκαριάριδες τους συνδρομητές της... και εμένα μαζί πλέον.

Τέλος, στην Vodafone, στο ίδιο σπίτι, με την ίδια καλωδίοση, με την ίδια συνδεσμολογία, με τον ίδιο εξοπλισμό, συγχρόνιζα στα 11.5Mbit.. και κατέβαζα από το Πολυτεχνείο γύρω στα 110Kb/Sec...

Αν τώρα όλα αυτά δεν σε κάνουν να αναθεωρήσεις και να εμπιστευτείς κάποιον που το κατέχει καλύτερα από σένα το θέμα, όλα καλά φίλε μου!

Καλές γιορτές να έχεις... αλλά μην βασίζεσαι στον @5^@$^&*πάροχο που έχουμε..

 

----- προσθήκη μηνύματος 49 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

Πού να πρωτοεξετάσεις , πού είναι το πρόβλημα....ΜΑΥΡΗ η ΜΕΡΑ!

 

Δεν είμαι ειδικός και δεν επιμένω όταν ξέρω ότι κάνω λάθος, αλλά τυχαίνει να γνωρίζω 2 πράγματα από σταθερή και κινητή τηλεφωνία/ίντερνετ. :cool:

 

Τα 1100 KBps που κατέβαζες στη Vodafone, είναι 8,8 Mbps... Οπότε με συγχρονισμό 11.500 που είχες, καλύτερα παίζει να είσαι στη WIND. :p Το overhead δεν είναι παραμύθι, ισχύει και δε μου το έχει πει κανένας πάροχος. Κανείς δε μπορεί να πιάσει όσο συγχρονίζει, ειδικά σε ADSL...

Link to comment
Share on other sites

Μήτσο, άλλο kb/s και άλλο kbps...

 

Sent from my SM-G930F

 

ας το αφήσουμε... κούρασε πολύ η θεωρία των bits και bytes... ας επικεντρωθούμε πόσο μπου!$12λο είναι η wind!

:lol:

paniwnioi...ligoi kai kaloi
Link to comment
Share on other sites

συγνώμη(χωρίς να διαφωνώ για τον χαρακτηρισμό της εταιρίας) μια μέρα είσαι wind. κάνε υπομονή λίγο....

 

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ας το αφήσουμε... κούρασε πολύ η θεωρία των bits και bytes... ας επικεντρωθούμε πόσο μπου!$12λο είναι η wind!

:lol:

 

Αν γκρινιαζεις τόσο για ένα αστείο πρόβλημα (κατεβάζεις με 0,8 Mbps λιγότερο και δεν έχεις σταθερό λόγω ΟΤΕ), τότε φαντάσου να προκύψει και τίποτα σοβαρό. Εκεί να δεις πόσο (αυτό που είπες) είναι η WIND... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας, για μια συνδεση cosmote σταθερης δινεται η δυνατοτητα λογω αυξησης χρεωσεων να αποχωρησει ο συνδρομητης αζημιως. Ποιος θα ηταν ο καλυτερος τροπος να γινει μεταφορα στην wind? Αν παει στη wind δεν θα ερθει προστιμο; Θα πρεπει μετα να επικαλεστει τις αυξησεις; Αν αλλιιως πρωτα καταγγειλει την συμβαση πριν παει στην wind δεν υπαρχει κινδυνος να χαθει ο αριθμος;
Link to comment
Share on other sites

Αν γκρινιαζεις τόσο για ένα αστείο πρόβλημα (κατεβάζεις με 0,8 Mbps λιγότερο και δεν έχεις σταθερό λόγω ΟΤΕ), τότε φαντάσου να προκύψει και τίποτα σοβαρό. Εκεί να δεις πόσο (αυτό που είπες) είναι η WIND... :rolleyes:

 

καλα δεν ειναι μονο αυτο,ουτε εισερχομενες δεν εχει...

 

Σήμερα, 10/12/18, μόλις 6η μέρα στο ΑΘΛΙΟ δίκτυο της wind, οι εισερχόμενες κλήσεις παίζουον όποτε τους γουστάρουν...

Κλασσικά σήμερα πάλι δήλωση βλάβης..

Κλασσικές @@ριες και ερωτήσεις από το technical support: μήπως έχει πρόβλημα η συσκευή σας?

Μήπως το καλωδιακι είναι φθαρμένο?!!?

 

Και τους λέω: επειδή οι συνομιλίες μας είναι καταγεγραμένες, έχω να σας πώ το εξής: έχω την σύζυγο εγκυμονούσα στο σπίτι(αλήθεια λέω... εκτός άν θέλει και τεστ εγκυμοσύνης και υπέρηχο το καφενείο η wind!!!!!!)

Αν προκύψει το οτιδήποτε και δεν μπορεί να με καλέσει, σας @@σα!!!

 

Καπάκια τηλ στο τμήμα εξυπηρέτησης, τους ξεχέζω και εκεί και ζητάω να με αποδεσμεύσουν ΑΤΕΛΩΣ!

Μου λένε αυτό δεν γίνεται , είναι υπο διερεύνηση το πρόβλημα σας!

 

Από τις 6/12 έχουν 10 καταγεγραμμένες δηλώσεις βλάβεων!

ΗΜΑΡΤΟΝΝΝΝΝ!!!

Ρώτησα το πέναλτυ αποχώρησης: 135€ αν δεν κάνω λάθος...

Ειλικρινά, θα φύγω και να τα φάνε στους γιατρούς οι @@μενοι!

 

Αύριο κιόλας περιμένω την πρόταση της Vodafone VDSL μέσω οπτικής, στα 23.5€, που μου είχε προταθεί, αλλά ...εντέχνως η wind καταχώρησε την αίτηση την 13η μέρα και δεν είχα περιθώρια αντίδρασης!!!

Θα βάλω μπροστά την Vodafone να με καθοδηγήσει στην ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΕΜΠΛΟΚΗ από το @@ρδελο Wind...

 

Και κάτι τελευταίο, @MitsosDaBest13:

ειλικρινά, ΑΝ ΔΕΝ είσαι μέτοχος, ή δεν σου δίνουν και κάποια χρήματα μηνιαιώς, ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ, δεν μπορώ να πιστέψω πώς υποστηρίζεις ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ???

έχεις υπάρξει στην ζωή σου σε άλλο πάροχο???

:angry::angry::angry:

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Γεια σας, για μια συνδεση cosmote σταθερης δινεται η δυνατοτητα λογω αυξησης χρεωσεων να αποχωρησει ο συνδρομητης αζημιως. Ποιος θα ηταν ο καλυτερος τροπος να γινει μεταφορα στην wind? Αν παει στη wind δεν θα ερθει προστιμο; Θα πρεπει μετα να επικαλεστει τις αυξησεις; Αν αλλιιως πρωτα καταγγειλει την συμβαση πριν παει στην wind δεν υπαρχει κινδυνος να χαθει ο αριθμος;

 

καλέ μου άνθρωπε, γιατί εκεί?!?!?!

πήγαινε όπου αλλού θέλεις...θέλεις να φας την ταλαιπώρια του αιώνα με το κουτάλι κιόλας?!?!?!?

Edited by vaniasgr
paniwnioi...ligoi kai kaloi
Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι με λίγο φόβο βέβαια... Αλλά έχει το καλύτερο πακετο. Σε πρόσφατη νέα σύνδεση δική μου ναι η αλήθεια είναι ότι είχα σοβαρό θέμα 5 μέρες αλλά διορθώθηκε μόνο του. Ο βασικός λόγος είναι η τιμή και ελπίζω να πάνε όλα καλά.
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα, 10/12/18, μόλις 6η μέρα στο ΑΘΛΙΟ δίκτυο της wind, οι εισερχόμενες κλήσεις παίζουον όποτε τους γουστάρουν...

Κλασσικά σήμερα πάλι δήλωση βλάβης..

Κλασσικές @@ριες και ερωτήσεις από το technical support: μήπως έχει πρόβλημα η συσκευή σας?

Μήπως το καλωδιακι είναι φθαρμένο?!!?

 

Και τους λέω: επειδή οι συνομιλίες μας είναι καταγεγραμένες, έχω να σας πώ το εξής: έχω την σύζυγο εγκυμονούσα στο σπίτι(αλήθεια λέω... εκτός άν θέλει και τεστ εγκυμοσύνης και υπέρηχο το καφενείο η wind!!!!!!)

Αν προκύψει το οτιδήποτε και δεν μπορεί να με καλέσει, σας @@σα!!!

 

Καπάκια τηλ στο τμήμα εξυπηρέτησης, τους ξεχέζω και εκεί και ζητάω να με αποδεσμεύσουν ΑΤΕΛΩΣ!

Μου λένε αυτό δεν γίνεται , είναι υπο διερεύνηση το πρόβλημα σας!

 

Από τις 6/12 έχουν 10 καταγεγραμμένες δηλώσεις βλάβεων!

ΗΜΑΡΤΟΝΝΝΝΝ!!!

Ρώτησα το πέναλτυ αποχώρησης: 135€ αν δεν κάνω λάθος...

Ειλικρινά, θα φύγω και να τα φάνε στους γιατρούς οι @@μενοι!

 

Αύριο κιόλας περιμένω την πρόταση της Vodafone VDSL μέσω οπτικής, στα 23.5€, που μου είχε προταθεί, αλλά ...εντέχνως η wind καταχώρησε την αίτηση την 13η μέρα και δεν είχα περιθώρια αντίδρασης!!!

Θα βάλω μπροστά την Vodafone να με καθοδηγήσει στην ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΕΜΠΛΟΚΗ από το @@ρδελο Wind...

 

Και κάτι τελευταίο, @MitsosDaBest13:

ειλικρινά, ΑΝ ΔΕΝ είσαι μέτοχος, ή δεν σου δίνουν και κάποια χρήματα μηνιαιώς, ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ, δεν μπορώ να πιστέψω πώς υποστηρίζεις ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ???

έχεις υπάρξει στην ζωή σου σε άλλο πάροχο???

:angry::angry::angry:

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

καλέ μου άνθρωπε, γιατί εκεί?!?!?!

πήγαινε όπου αλλού θέλεις...θέλεις να φας την ταλαιπώρια του αιώνα με το κουτάλι κιόλας?!?!?!?

 

Εσύ βρίζεις σαν μέτοχος αντιπάλου. :rolleyes:

 

Εμείς έχουμε 5 γραμμές WIND στην οικογένεια, χωρίς προβλήματα. Στη δική μου γραμμή κιόλας, έχω δοκιμάσει όλες τις εταιρείες, εκτός από την Forthnet... H WIND είναι όντως χάλια σε εξυπηρέτηση, είναι να μη σου τύχει σοβαρό πρόβλημα, γιατί με όσα διαβάζω στα forums, θα τρομάξει να λυθεί...

 

Υ.Γ. Μη νομίζεις ότι η Vodafone είναι κάτι το τρομερό. Η εξυπηρέτησή της, είναι μόνο ελάχιστα καλύτερη από WIND... Με αυτήν είχα τα περισσότερα προβλήματα εγώ.

 

Υ.Γ.2. Απλά κάνε καταγγελία στην ΕΕΤΤ και περίμενε την απάντηση που θα πάρεις από τη WIND.

Edited by MitsosDaBest13
Link to comment
Share on other sites

Εσύ βρίζεις σαν μέτοχος αντιπάλου. :rolleyes:

 

Εμείς έχουμε 5 γραμμές WIND στην οικογένεια, χωρίς προβλήματα. Στη δική μου γραμμή κιόλας, έχω δοκιμάσει όλες τις εταιρείες, εκτός από την Forthnet... H WIND είναι όντως χάλια σε εξυπηρέτηση, είναι να μη σου τύχει σοβαρό πρόβλημα, γιατί με όσα διαβάζω στα forums, θα τρομάξει να λυθεί...

 

Υ.Γ. Μη νομίζεις ότι η Vodafone είναι κάτι το τρομερό. Η εξυπηρέτησή της, είναι μόνο ελάχιστα καλύτερη από WIND... Με αυτήν είχα τα περισσότερα προβλήματα εγώ.

 

Με φιλική και χιουμοριστική διάθεση: οκ.. εσύ δεν τα "παίρνεις" από την wind... μήπως κάποιος άλλος από τους συγγενείς σου?!

:lol::lol::lol:

paniwnioi...ligoi kai kaloi
Link to comment
Share on other sites

Με φιλική και χιουμοριστική διάθεση: οκ.. εσύ δεν τα "παίρνεις" από την wind... μήπως κάποιος άλλος από τους συγγενείς σου?!

:lol::lol::lol:

 

Όχι, δεν παίρνει κανείς μας τίποτα. Μόνο μια μακρινή μου θεία, ήταν παλιότερα στον ΟΤΕ. :p

 

Είμαι σίγουρος όμως, ότι αν σου συμβεί παρόμοιο πρόβλημα με άλλο πάροχο, δε θα αντιδράσεις τόσο υπερβολικά... Απλά υπάρχει αυτή η προκατάληψη με τη WIND και στο πιο μικρό πρόβλημα, αρχίζει το κράξιμο...

Link to comment
Share on other sites

Όχι, δεν παίρνει κανείς μας τίποτα. Μόνο μια μακρινή μου θεία, ήταν παλιότερα στον ΟΤΕ. :p

 

Είμαι σίγουρος όμως, ότι αν σου συμβεί παρόμοιο πρόβλημα με άλλο πάροχο, δε θα αντιδράσεις τόσο υπερβολικά... Απλά υπάρχει αυτή η προκατάληψη με τη WIND και στο πιο μικρό πρόβλημα, αρχίζει το κράξιμο...

 

Μπορεί και να έχεις δίκιο...αλλά...: ΔΕΝ μου έχει ξανατύχει τέτοιο πράγμα...:blink:

paniwnioi...ligoi kai kaloi
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά έχει κανείς άλλος πρόβλημα με το ρούτερ Technicolor TG788v v3? Κολλάει πολλές φορές και δε λειτουργεί το web interface και θέλει reset. Επίσης το WiFi έχει πολλά κολλήματα και σταματάει η ροή δεδομένων χωρίς λόγο! Έχω στείλει μήνυμα στη wind και εδώ και 10 ημέρες με μηδενική απάντηση!

 

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

13700 δωρεάν κλήση. Λογικά θα στο αντικαταστήσουν. Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

ρε τους άχρηστους με την τελευταία αναβάθμιση του wind vision δεν δουλεύει καθόλου ο ήχος μέσω ενισχυτή! μόνο εάν το hdmi πάει απευθείας στην τιβι! έκανα και φορματ τίποτα

 

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα,

... υπάρχει κάποιος τρόπος να βλέπω τα εναπομείναντα δωρεάν λεπτά ομιλίας προς τα κινητά, μέσα από κάποια πλατφόρμα της wind? My wind?

έχω ήδη γραφτεί εκεί.. αλλά δεν το πρόσεξα κάπου αυτό..

και γενικότερα μια "live" απεικόνιση των κλήσεών μου!??!

...

Την τύχη μου..

 

Μόνο στη ... μακαρίτισα τη vivodi γινότανε. Η καλύτερη εξυπηρέτηση και υπηρεσίες. Τέσπα. Άρα δεν είναι τεχνικό το θέμα. Εξάλλου σε όλα τα apps της κινητής φαίνετε το υπόλοιπό σου όποτε θέλεις. Απλά δεν θέλουν να το ξέρουμε.

 

----- προσθήκη μηνύματος 9 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

------------------------------------------------------------------------

Επίσης για ενημέρωση

Πριν 2,5 χρόνια άλλαξα το σταθερό από cyta σε wind. Ενώ ανέφερα στη wind τηλεφωνικά σε πόσες μέρες λήγει το συμβόλαιό μου και θέλω να γίνει η αλλαγή , αυτοί βιάστηκαν και μου έκαναν πρόωρη διακοπή με αποτέλεσμα η cyta να μου ζητά περίπου 60€ για τη μ@1@**@ της wind. Χθες ήρθε δικαστικός επιμελητής οπότε αναγκάστηκα και τα πλήρωσα:mad::mad::mad:.

Σας συμβουλεύω Α)οποιαδήποτε αλλαγή εταιρείας να την κάνετε αφού λήξει το συμβόλαιο Β) Συνομιλίες από το κινητό και όταν λέει ο υπάλληλος η κλήση θα ηχογραφηθεί να του λέτε ότι θα το ηχογραφήσω και εγώ και να πατάτε το κουμπί της ηχογράφησης

Link to comment
Share on other sites

Μόνο στη ... μακαρίτισα τη vivodi γινότανε. Η καλύτερη εξυπηρέτηση και υπηρεσίες...

καλησπέρα και καλές γιορτές!

Καλά, κόψε κάτι... είμαι από τους πρώτους πρώτους συνδρομητές της Vivodi... το ΜΟΝΟ ΑΔΙΑΜΦΗΣΒΗΤΗΤΟ ήταν οι ΠΑΡΑ πολύ χαμηλές μηνιαίες συνδρομές, ειδικά σε σχέση με τον ανταγωνιοσμό της εποχής...

 

Αλλά....ΑΜΑ έβρεχε... την είχες @@σει!

χαχαχαχα

δεν έπαιζε τηλέφωνο, ίντερνετ κουκουρούκου κτλ κτλ ...

Και για την υποστήριξή τους: κλείσε τον ρούτερ.. άνοιξέ τον... βγάλε καλώδιο... βάλε καλώδιο... για τα μπάζα!

Μια πιο εξελιγμένη εκδοχή της ήταν η On.. αλλά .. πάει κι αυτή!

paniwnioi...ligoi kai kaloi
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα και καλές γιορτές!

Καλά, κόψε κάτι... είμαι από τους πρώτους πρώτους συνδρομητές της Vivodi... το ΜΟΝΟ ΑΔΙΑΜΦΗΣΒΗΤΗΤΟ ήταν οι ΠΑΡΑ πολύ χαμηλές μηνιαίες συνδρομές, ειδικά σε σχέση με τον ανταγωνιοσμό της εποχής...

 

Αλλά....ΑΜΑ έβρεχε... την είχες @@σει!

χαχαχαχα

δεν έπαιζε τηλέφωνο, ίντερνετ κουκουρούκου κτλ κτλ ...

Και για την υποστήριξή τους: κλείσε τον ρούτερ.. άνοιξέ τον... βγάλε καλώδιο... βάλε καλώδιο... για τα μπάζα!

Μια πιο εξελιγμένη εκδοχή της ήταν η On.. αλλά .. πάει κι αυτή!

 

Σου έφτιαξε τελικά το τηλέφωνο η WIND; :p

Link to comment
Share on other sites

Σου έφτιαξε τελικά το τηλέφωνο η WIND; :p

 

φίλε μου καλησπέρα, δεν ήθελα να "ενοχλήσω" την παρέα με την 'φανταστική' εταιρεία wind..

το τηλέφωνο διορθώθηκε... αλλά το ίντερνετ... για καρπαζιες...

 

ΑΛΛΑ: ίσως να βγήκε και κάτι 'καλό'..

με την καταγγελία που έκανα στην ΕΕΤΤ - που ακόμα δεν μου έχει απαντήσει, στις 3/1 θα απαντήσουν- και μιλώντας για 65η φορά με το customer support, μάλλον θα με αφήσουν να φύγω από το @@ρδελο χώρις penalty, έχουν ήδη καταγεγραμμένες πάνω από 15 δηλώσεις βλαβών!!!

είχαν το θράσσος να μου κάνουν και αντιπρόταση για καλύτερη τιμή, στα 16€ /μήνα..

ρε και τσάμπα να μου πείτε ΦΕΥΓΩ τους είπα...

 

και γι ' αυτό αφιερώνω αυτό το τραγουδάκι από την ΑΘΛΙΑ εμπειρία που είχα , έστω για 15 μέρες , σε αυτόν τον 'μαγικό' πάροχο...https://www.youtube.com/watch?v=dWsn8B8pTyU

 

το ηθικό δίδαγμα σε όλη αυτήν εμπειρία:

-Δεν ξεμπλέκεις από το μπάχαλο, ΑΝ δεν σπαταλήσεις σημαντικό από τον ελεύθερό σου χρόνο στα τηλέφωνα και στο ίντερνετ

- Να μην ΣΥΜΒΙΒΑΖΕΣΤΕ με υπηρεσίες ΟΤΑΝ τις πληρώνετε! Πρέπει και οφείλει και η εταιρεί, ο πάροχος στην προκειμένη, να παρέχει ΣΩΣΤΕΣ υπηρεσίες

-Στο τέλος, ΑΝ έχεις δίκιο, ΠΑΝΤΑ δικαιώνεσαι

-ΜΗΝ απελπίζεσαι.... γενικότερα στην ζωή..

 

Τέλος, φίλε, θα μου 'λείψουν', αυτές οι αντιλογίες μας σχετικά με την ΑΘΛΙΑ αυτή εταιρεία.. χαχαχα

Edited by vaniasgr
ορθογραφικό..
paniwnioi...ligoi kai kaloi
Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7

Καλησπέρα και καλές γιορτές!!!!

 

Στο λογαριασμό σταθερής, έχοντας το wind international σαν πακέτο συγκεκριμένα για Αμερική, εμφανίζει 1 κλήση προς " ΖΩΝΗ D " με διάρκεια 40 δευτερολέπτων, σε κανονική χρέωση... Το θέμα είναι πως ψάχνοντας τον τιμοκατάλογο της Wind δεν υπάρχει ζώνη D, αλλά κι αναλογικά αν το πάμε σα ζώνη 4 είναι χώρες που δεν έχουμε επικοινωνία (τύπου Μπαχρέιν, Λίβανο κλπ). Γνωρίζετε τί παίζει?

 

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Έχεις χρεωθεί μία κλήση προς προορισμό της ζώνης Δ

Μία ερώτηση στην εξυπηρέτηση πελατών ή μια αίτηση αναλυτικού λογαριασμού θα σου λύσει την απορία.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους

Έχετε εμπειρία με το 100αρι ή 200αρι της wind στην Θεσσαλονίκη?

Γιατί είδα ότι είναι διαθέσιμο στην περιοχή μου (και φτηνό σε σχέση με την κοσμοτε) και το συμβόλαιο με την forthnet που έχω τελειώνει μέσα στον Ιανουάριο

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά έχει κανείς άλλος πρόβλημα με το ρούτερ Technicolor TG788v v3? Κολλάει πολλές φορές και δε λειτουργεί το web interface και θέλει reset. Επίσης το WiFi έχει πολλά κολλήματα και σταματάει η ροή δεδομένων χωρίς λόγο! Έχω στείλει μήνυμα στη wind και εδώ και 10 ημέρες με μηδενική απάντηση!

 

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Nα συμπληρωσω οτι και γω εχω τα ιδια προβληματα με το συγκεκριμενο ρουτερ Technicolor TG788v v3. Κολλαει το interface, και θελει κανα δεκαλεπτο να συγχρονισει.

Επικοινωνησα μαζι τους, δεν το αντικαθιστουν, γιατι αυτο δεν ειναι λογος αλλαγης. Επι τι ευκαιρια, με το συγκεκριμενο ρουτερ εχει κανεις συνδεσει πεπιτυχως

κανενα wifi-repeater και ποιο? Εχω προσπαθησει να σευνδεσω δυο και δεν εχω προσβαση στο internet. Με τα ιδια repeater στο ρουτερ ΖΤΕ που δινει η Wind επισης

συνδεθηκα στο λεπτο. Ευχαριστω εκ των προτερων. Χρονια πολλα σε ολους.

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...