Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά!! Τέλος του μήνα λήγει το σταθερό μου που το έχω στη Vodafone και σκέπτομαι να παω στη wind λόγω συνδυαστικου πακέτου με το κινητό (έχω συμβόλαιο) μου βγαίνει πιο οικονομικό. Με την Vodafone δεν έχω θέμα με τις ταχύτητες (πιάνει 14 στα 24) αλλά επειδή είναι θέμα δουλειάς και το ίντερνετ είναι βασικό μου εργαλείο, με τόσα που έχω ακούσει για τη wind δυσκολεύομαι να κάνω αυτό το βήμα. Ξέρετε αν χρησιμοποιούν τις ίδιες κεραίες; η περιοχή μου είναι ενδιάμεσα Αγίου Ιωάννη και νέου κόσμου επί της Ηλία ηλίου. Υπάρχει κάποιος που μένει εδώ γύρω ώστε να έχει παροχο την wind: Σας ευχαριστώ.
Link to comment
Share on other sites

Ναι δίκιο έχεις οι κεραιες είναι για την κινητή τηλεφωνία ίσως η πιο σωστή λέξη να ήταν δίκτυο μάλλον αλλά δεν ήξερα πως να το παραθέσω. Σωστή η παρατήρηση!!
Link to comment
Share on other sites

Ναι δίκιο έχεις οι κεραιες είναι για την κινητή τηλεφωνία ίσως η πιο σωστή λέξη να ήταν δίκτυο μάλλον αλλά δεν ήξερα πως να το παραθέσω. Σωστή η παρατήρηση!!

 

Λογικά τα ίδια θα πιάνεις και με τη WIND.

Link to comment
Share on other sites

Λογικά τα ίδια θα πιάνεις και με τη WIND.

 

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου! Για κάποιο λόγο η wind μου βγάζει ανασφάλεια ως προς το δίκτυο και τις παροχές της.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου! Για κάποιο λόγο η wind μου βγάζει ανασφάλεια ως προς το δίκτυο και τις παροχές της.

Τα ίδια πιστεύω θα πιάνεις σε ταχύτητα.

 

 

Send by ASUS Zenfone 3 Ultra 6.8" by Tapatalk

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

Γενικά μικροδιαφορές μπορεί να υπάρξουν. Στο ίδιο κτήριο είναι το σπίτι μου με της θείας μου, και πάνω από 4 με 4,5 Mbps δεν βλέπει με wind. Το καλύτερο που είχα εγώ ήταν 5,5 με 6 σε άλλη εταιρεία. Αλλά ενδεχομένως αυτά προκύπτουν από διαφορές στο snr. Αν θες να είσαι σίγουρος ότι δεν θα έχεις πρόβλημα και υποστηρίζεται βάλε vdsl.

 

Sent from my SM-G930F

Link to comment
Share on other sites

Γενικά μικροδιαφορές μπορεί να υπάρξουν. Στο ίδιο κτήριο είναι το σπίτι μου με της θείας μου, και πάνω από 4 με 4,5 Mbps δεν βλέπει με wind. Το καλύτερο που είχα εγώ ήταν 5,5 με 6 σε άλλη εταιρεία. Αλλά ενδεχομένως αυτά προκύπτουν από διαφορές στο snr. Αν θες να είσαι σίγουρος ότι δεν θα έχεις πρόβλημα και υποστηρίζεται βάλε vdsl.

 

Sent from my SM-G930F

 

Το σκεπτόμουν για vdsl γιατί η διαφορά από adsl για vdsl 100 είναι δέκα ευρώ (με το πακέτο που μου δίνουν). Δυστυχώς η wind δεν το διαθέτει στη γειτονιά μου ενώ η Vodafone δείχνει διαθεσιμότητα. Ρώτησα τη Wind και δεν γνωρίζουν τι και πότε. Μια συνάδελφος που μένει αρκετά κοντά μου είπε ότι είχε θέμα με το ίντερνετ της Wind (adsl), αρκετές φορές δεν είχαν ή σερνόταν και δεν υπήρχε συνεννόηση με τους τεχνικούς. Έτσι αναγκάστηκε να σπάσει το συμβόλαιο, να πάει στη Vodafone και τώρα είναι όλα μια χαρά.

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω τι περιεργα παιζουν με τις διαθεσιμοτητες,εμενα σε συνδεση μου που ξεκινησαν οι προσφορες λογω τελους συμβολαιου (πρωτη φορα με ειδοποιησαν με μηνυμα οτι υπαρχουν προσφορες ανανεωσης,και μαλιστα 2 μηνες προ της ληξης),στο καταστημα ειχαν διαθεσιμη προσφορα με fiber,στο 13800 ελεγαν οτι δεν υπαρχει προσφορα fiber αλλα ουτε διαθεσιμοτητα. Το site με το νούμερό μου εβγαζε διαθεσιμοτητα,αλλα με την διευθυνση οχι.
Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω τι περιεργα παιζουν με τις διαθεσιμοτητες,εμενα σε συνδεση μου που ξεκινησαν οι προσφορες λογω τελους συμβολαιου (πρωτη φορα με ειδοποιησαν με μηνυμα οτι υπαρχουν προσφορες ανανεωσης,και μαλιστα 2 μηνες προ της ληξης),στο καταστημα ειχαν διαθεσιμη προσφορα με fiber,στο 13800 ελεγαν οτι δεν υπαρχει προσφορα fiber αλλα ουτε διαθεσιμοτητα. Το site με το νούμερό μου εβγαζε διαθεσιμοτητα,αλλα με την διευθυνση οχι.

 

Όταν μίλησα με τα κεντρικά και τους ρώτησα μου είπαν ότι η κάθε εταιρία δε διαθέτει στα ίδια σημεία για fiber. Στο ίντερνετ υπάρχει διαθέσιμος χάρτης με τα cabinets vdsl (αν τα λέω σωστά) που δείχνει ποια εταιρία και που διαθέτει vdsl. Στο σαιτ της Vodafone μου δείχνει ότι υπάρχει διαθεσιμότητα για την περιοχή μου ενώ η wind όχι. Ούτε εγώ ξέρω τι παίζει με αυτό το κομμάτι!!!

Link to comment
Share on other sites

Ήθελα να πάρω το 1535 για να κλέισω νοσοκομείο. Googlαρα -wind σταθερή 1535 χρεωση- και με οδήγησε στη σελίδα

<<χρεωσεις συντομων κωδικων - Wind>>

που οδηγεί στο https://www.wind.gr/files/1/statheri-pricelist-new/Other-Calls-Pricelist_20131101.pdf

Ε από wind.gr αρχίζει , το εμπιστεύτηκα κ πήρα 5 τηλέφωνα στο 1535 <<1535 ΟΤΕ - ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΙΑΣΙΣ 0,1230 € Χρέωση ανά κλήση>>.

Αμ δε . όταν ήρθε ο λογαριασμός κ πήρα τηλ στο 8005000200 για παράπονα μου είπαν ότι ισχύει το link

https://www.wind.gr/gr/wind/upiresies/statheri-internet/enimerotiko-uliko-statheris-internet/

όπου αναφέρει <<1535 ΟΤΕ - ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΙΑΣΙΣ 0.3255 € Χρέωση ανά λεπτό>>

Είναι λάθος ή απάτη. Και εάν είναι λάθος γιατί δεν μου επιστρέφουν τα 5€;

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει λάθος ούτε απάτη. Αντί να μπεις στην σελίδα της εταιρείας και να βρεις τον ισχύοντα δημοσιευμένο τιμοκατάλογο,μπηκες στην αναζητηση του google και σου έβγαλε τιμοκατάλογο του 2013 ο οποίος έχει προφανώς αναθεωρηθεί από τότε. Βέβαια τον λόγο που κρατάνε στο σερβερ τους παλιούς τιμοκαταλόγους δεν τον ξέρω. Αυτό που ισχύει όμως είναι αυτό που σου είπανε. Το τι βγάζει η google είναι άλλο θέμα.
Link to comment
Share on other sites

TIP: Επειδή ο αυτόματος τηλεφωνητής της WIND στο 1212 είναι για τα μπάζα και σου λέει να πάρεις το 13800 (με χρέωση) για να δηλώσεις βλάβη, βρήκα το εξής κόλπο...

 

Όσες φορές σας ρωτάει τι θέλετε ή να περιγράψτε το πρόβλημα, να της λέτε συνέχεια "Θέλω Τεχνική Υποστήριξη". Μόνο έτσι θα σε συνδέσει με αυτούς δωρεάν (όπως πρέπει) και να δηλώσεις βλάβη χωρίς χρέωση... Αν ζητήσει το τηλέφωνό σας, γράψτε το ή πείτε το.

Link to comment
Share on other sites

TIP: Επειδή ο αυτόματος τηλεφωνητής της WIND στο 1212 είναι για τα μπάζα και σου λέει να πάρεις το 13800 (με χρέωση) για να δηλώσεις βλάβη, βρήκα το εξής κόλπο...

 

Όσες φορές σας ρωτάει τι θέλετε ή να περιγράψτε το πρόβλημα, να της λέτε συνέχεια "Θέλω Τεχνική Υποστήριξη". Μόνο έτσι θα σε συνδέσει με αυτούς δωρεάν (όπως πρέπει) και να δηλώσεις βλάβη χωρίς χρέωση... Αν ζητήσει το τηλέφωνό σας, γράψτε το ή πείτε το.

Γιατί να το κάνεις αυτό για βλάβη ρε μιτσο αφού υπάρχει το 1212 χωρίς χρέωση από κινητό ή σταθερό τηλέφωνο

 

 

Λες βλάβη μετά εκπρόσωπο 1-2 φορές και σε βγάζει να μιλήσεις...

 

Εγώ δεν είχα ποτέ θέμα όταν εκανα τα παραπάνω

Edited by oxxy

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Γιατί να το κάνεις αυτό για βλάβη ρε μιτσο αφού υπάρχει το 1212 χωρίς χρέωση από κινητό ή σταθερό τηλέφωνο

 

 

Λες βλάβη μετά εκπρόσωπο 1-2 φορές και σε βγάζει να μιλήσεις...

 

Εγώ δεν είχα ποτέ θέμα όταν εκανα τα παραπάνω

 

Μα έπαιρνα το 2111201212, έλεγα ότι θέλω να δηλώσω βλάβη, δεν έχω τηλέφωνο ούτε ίντερνετ και μου έλεγε ο αυτόματος πάρε το 13800 με χρέωση!! Το ίδιο έγινε 5 φορές, ώσπου βρήκα το παραπάνω "κόλπο" και με άφησε να μιλήσω δωρεάν...

Link to comment
Share on other sites

Οκ το συγκεκριμένο σύστημα προφανώς δεν είναι κανένα ΑΙ με υψηλή αντίληψη,αν του πεις την ιστορία της ζωής σου δεν σε πιάνει,και σε παραπέμπει στο 13800. Ψάχνει λέξεις-κλειδιά π.χ. βλάβη σταθερού ή δήλωση βλάβης ίντερνετ,σύνδεση με εκπρόσωπο κλπ.

Έτσι καταλαβαίνει καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Οκ το συγκεκριμένο σύστημα προφανώς δεν είναι κανένα ΑΙ με υψηλή αντίληψη,αν του πεις την ιστορία της ζωής σου δεν σε πιάνει,και σε παραπέμπει στο 13800. Ψάχνει λέξεις-κλειδιά π.χ. βλάβη σταθερού ή δήλωση βλάβης ίντερνετ,σύνδεση με εκπρόσωπο κλπ.

Έτσι καταλαβαίνει καλύτερα.

Έτσι είναι αλλά το χειρότερο είναι το 13888 εκεί να δεις τι πρέπει να κάνεις για να μπορέσεις να μιλήσεις iq ραδικιού έχουν και τα δύο... Πάντως

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7
TIP: Επειδή ο αυτόματος τηλεφωνητής της WIND στο 1212 είναι για τα μπάζα και σου λέει να πάρεις το 13800 (με χρέωση) για να δηλώσεις βλάβη, βρήκα το εξής κόλπο...

 

Όσες φορές σας ρωτάει τι θέλετε ή να περιγράψτε το πρόβλημα, να της λέτε συνέχεια "Θέλω Τεχνική Υποστήριξη". Μόνο έτσι θα σε συνδέσει με αυτούς δωρεάν (όπως πρέπει) και να δηλώσεις βλάβη χωρίς χρέωση... Αν ζητήσει το τηλέφωνό σας, γράψτε το ή πείτε το.

Μου είχαν πει απ' την Εξυπηρέτηση σα λεκτικό να λέω το εξής: "τεχνικό πρόβλημα", συνδέθηκα αμέσως. Ελπίζω να δουλέψει και για 'σας.

Ήθελα μόνο αλλαγή σε fast path :D

Link to comment
Share on other sites

Μου είχαν πει απ' την Εξυπηρέτηση σα λεκτικό να λέω το εξής: "τεχνικό πρόβλημα", συνδέθηκα αμέσως. Ελπίζω να δουλέψει και για 'σας.

Ήθελα μόνο αλλαγή σε fast path :D

Το σωστό εκεί θα ήταν να μην υπάρχει καθόλου αυτό το σύστημα στο 1212 αφού ο μοναδικός λόγος που καλείς 1212 είναι για βλάβη...

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Το σωστό εκεί θα ήταν να μην υπάρχει καθόλου αυτό το σύστημα στο 1212 αφού ο μοναδικός λόγος που καλείς 1212 είναι για βλάβη...

 

Μάλλον το έχουν κάνει έτσι, για να μην παίρνουν όλοι τσάμπα το 1212 και ζητάνε σύνδεση με Εξυπηρέτηση Πελατών από τους Τεχνικούς. :p

Link to comment
Share on other sites

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ WIND ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΑΡΙΘΜΩΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ

 

21/05/2018

 

Η WIND ΕΛΛΑΣ Τηλεπικοινωνίες Α.Ε.Β.Ε. ανακοινώνει ότι από 23 Μαΐου 2018 το 13800 θα αποτελεί το βασικό τηλεφωνικό αριθμό Εξυπηρέτησης Οικιακών Πελατών.

 

*Όσον αφορά στις χρεώσεις:

 

Από σταθερό τηλέφωνο Wind η κλήση χρεώνεται με 0,26€ ,ανεξαρτήτως διάρκειας, με ΦΠΑ και τέλη σταθερής τηλεφωνίαςΑπό κινητό τηλέφωνο συμβολαίου Wind / Q η χρέωση της κλήσης διαμορφώνεται στα 0,25€, ανεξαρτήτως διάρκειας, με ΦΠΑ και εφαρμόζεται επιπλέον τέλος κινητής τηλεφωνίας 12,15,18 ή 20% ανάλογα με το, προ ΦΠΑ , ύψος του μηνιαίου λογαριασμούΑπό καρτοκινητό Wind / Q η κλήση χρεώνεται με 0,25€ ,ανεξαρτήτως διάρκειας, με ΦΠΑΑπό άλλο δίκτυο η χρέωση της κλήσης ορίζεται βάσει τιμοκαταλόγου του εκάστοτε παρόχου

 

Για βλάβες και παράπονα κινητής τηλεφωνίας ο αριθμός εξυπηρέτησης είναι 8005001380, χωρίς χρέωση. Η πρόσβαση στην Ομάδα Εξυπηρέτησης Wind από τηλέφωνα εξωτερικού ή Wind Πελάτες σε καθεστώς διεθνούς περιαγωγής παρέχεται μέσω του +306935613800

 

Η WIND ΕΛΛΑΣ Τηλεπικοινωνίες Α.Ε.Β.Ε. ανακοινώνει ότι από 23 Μαΐου 2018 το 13800 θα αποτελεί το βασικό τηλεφωνικό αριθμό Εξυπηρέτησης Οικιακών Πελατών.

 

*Όσον αφορά στις χρεώσεις:

 

Από σταθερό τηλέφωνο Wind η κλήση χρεώνεται με 0,26€ ,ανεξαρτήτως διάρκειας, με ΦΠΑ και τέλη σταθερής τηλεφωνίαςΑπό κινητό τηλέφωνο συμβολαίου Wind / Q η χρέωση της κλήσης διαμορφώνεται στα 0,25€, ανεξαρτήτως διάρκειας, με ΦΠΑ και εφαρμόζεται επιπλέον τέλος κινητής τηλεφωνίας 12,15,18 ή 20% ανάλογα με το, προ ΦΠΑ, ύψος του μηνιαίου λογαριασμούΑπό καρτοκινητό Wind / Q η κλήση χρεώνεται με 0,25€ ,ανεξαρτήτως διάρκειας, με ΦΠΑΑπό άλλο δίκτυο η χρέωση της κλήσης ορίζεται βάσει τιμοκαταλόγου του εκάστοτε παρόχου*

 

Για βλάβες και παράπονα κινητής τηλεφωνίας ο αριθμός εξυπηρέτησης είναι 8005001380, χωρίς χρέωση. Η πρόσβαση στην Ομάδα Εξυπηρέτησης Wind από τηλέφωνα εξωτερικού ή Wind Πελάτες σε καθεστώς διεθνούς περιαγωγής παρέχεται μέσω του +306935613800.*

 

Από 23/8/2018 οι βασικοί αριθμοί εξυπηρέτησης των Οικιακών Πελατών κινητής 1260 ,1222, 1227, 8005000200 & +306935601260 δεν θα είναι προσβάσιμοι.

 

Αναλυτικότερα:

 

Από τις 23/5/18 -22/8/18 οι Πελάτες που θα καλούν τους υπό κατάργηση αριθμούς, θα ενημερώνονται ότι από 23/8/18 η εξυπηρέτηση παρέχεται μόνο μέσω των νέων αριθμών και η κλήση θα δρομολογείται σε εκπρόσωποΑπό 23/8/18 -22/2/19 θα υπάρχει ενημερωτικό μήνυμα στους μη προσβάσιμους πλέον αριθμούς βάσει του οποίου οι Πελάτες θα καθοδηγούνται να καλέσουν τους νέους αριθμούς για να εξυπηρετηθούνΑπό 23/2/19 θα υπάρχει το ακόλουθο μήνυμα στους εν λόγω αριθμούς “Ο αριθμός που καλέσατε δεν υπάρχει ή δεν είναι προσβάσιμος από το δίκτυο μας. Παρακαλούμε καλέστε στο 11818 υπηρεσία καταλόγου Ελλάδος”*

 

Η εξυπηρέτηση μέσω των ανωτέρω αριθμών παρέχεται αδιαλείπτως 24 ώρες την ημέρα, 7 ήμερες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο.

 

Οι αριθμοί* Τεχνικής Εξυπηρέτησης Σταθερής και Internet παραμένουν ως έχουν.*

 

*Από 23/8/2018 οι βασικοί αριθμοί εξυπηρέτησης των Οικιακών Πελατών κινητής 1260 ,1222, 1227, 8005000200 & +306935601260 δεν θα είναι προσβάσιμοι.*

 

Αναλυτικότερα:

 

Από τις 23/5/18 -22/8/18 οι Πελάτες που θα καλούν τους υπό κατάργηση αριθμούς, θα ενημερώνονται ότι από 23/8/18 η εξυπηρέτηση παρέχεται μόνο μέσω των νέων αριθμών και η κλήση θα δρομολογείται σε εκπρόσωποΑπό 23/8/18 -22/2/19 θα υπάρχει ενημερωτικό μήνυμα στους μη προσβάσιμους πλέον αριθμούς βάσει του οποίου οι Πελάτες θα καθοδηγούνται να καλέσουν τους νέους αριθμούς για να εξυπηρετηθούνΑπό 23/2/19 θα υπάρχει το ακόλουθο μήνυμα στους εν λόγω αριθμούς “Ο αριθμός που καλέσατε δεν υπάρχει ή δεν είναι προσβάσιμος από το δίκτυο μας. Παρακαλούμε καλέστε στο 11818 υπηρεσία καταλόγου Ελλάδος”

 

Η εξυπηρέτηση μέσω των ανωτέρω αριθμών παρέχεται αδιαλείπτως 24 ώρες την ημέρα, 7 ήμερες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο.

 

Οι αριθμοί*Τεχνικής Εξυπηρέτησης Σταθερής και Internet παραμένουν ως έχουν.

 

https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=493

Edited by oxxy

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

16 Ιουνίου λήγει συμβόλαιο σταθερής, ξέρετε πότε πρέπει να κάνω αίτηση φορητότητας ώστε να μην πληρώσω Ρήτρα ;

 

Αν φύγεις πριν τις 16 Ιουνίου, τότε θα πληρώσεις ρήτρα. Αφού λήξει το συμβόλαιο, μπορείς να πας όπου θες. Από τις 17 του μήνα και μετά.

 

Βέβαια, συνήθως λίγες μέρες πριν λήξει το συμβόλαιο, η WIND παίρνει τηλέφωνο για προσφορά. Αν σου αρέσει, τότε τη δέχεσαι και μένεις στη WIND για άλλα 2 χρόνια, χωρίς φυσικά να πληρώσεις ρήτρα (μπορεί να σου χρεώσει 5€ για την ανανέωση του συμβολαίου).

Link to comment
Share on other sites

Από τις 16 μέχρι τις 17 που θα κάνω την αίτηση ,και από τις 17 μέχρι να γίνει η μετάβαση όμως δεν θα χρεώνομαι μεγάλα ποσά για κάθε κλάση ;
Link to comment
Share on other sites

Από τις 16 μέχρι τις 17 που θα κάνω την αίτηση ,και από τις 17 μέχρι να γίνει η μετάβαση όμως δεν θα χρεώνομαι μεγάλα ποσά για κάθε κλάση ;

 

Λογικά θα συνεχίσεις με το ίδιο πρόγραμμα, έως ότου γίνει η φορητότητα σε άλλο πάροχο. Απλά θα πληρώνεις κανονικά το πάγιο του προγράμματος (π.χ. 40€ το μήνα) αντί για την τιμή προσφοράς που είχες ως τώρα (π.χ. 25€).

Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...