Jump to content

Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σε σταθερό wind μπορει να γίνει αλλαγη συνδρομητή (απο την συζυγο στον συζυγο, στο ιδιο σπιτι), χωρις ν α αλλαξουν η τιμη, οι παροχές και η διαρκεια του συμβολαίου ;
Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα παλιό πρόγραμμα double play medium με απεριόριστα σταθερά και 2 ώρες κινήτα με 19 ευρώ μαζί με αναγνώριση κλήσεων κλπ. Με πήραν σήμερα από τη wind (13800) και μου έδωσαν το double play στα 20 ευρώ για 2 χρόνια. Έχουν πάρει κανέναν άλλο; που είναι η παγίδα; :worry:

 

τι εκανες τελικα, δεχτηκες; απο ποιο τηλεφωνο σου εκαναν τη προσφορα;

το εκανε και συγγενικο μου προσωπο.

Link to comment
Share on other sites

Παιδες καλημερα! Ειμαι στην Wind εδω και ενα χρονο. Μιλαμε για την πολη της Ροδου.

Τις πρωτες μερες ειχα καποιο θεματακι με την ταχυτητα του ιντερνετ αλλα μεσα σε δυο μερουλες φτιαχτηκε καθως μιλησα με ενα πολυ εξυπηρετικο παλικαρι και μου "κλειδωσε" την γραμμη στα 11.2mb ακατεβατα. Ουτε αποσυχρονισμοι ουτε τιποτα. Ολα μια χαρα μεχρι που πριν 10 μερες πηραν τηλεφωνο απ την HOL και εκαναν προσφορα στην μανα μου (επειδη ημασταν παλιοι πελατες της HOL ) και της εταξαν λαγους και πετραχειλια!

Ξαφνικα το ιντερνετ αρχισε να μου κανει τρελλες αποσυνδεσεις, συχρονισμους σε πολυ χαμηλες ταχυτητες και ολα αυτα ενω ειμαι 1.7 χιλιομετρα απ το κεντρο. Λεω ενταξει μωρε κατι τρεχει με τον καιρο γιατι ετυχε να εχουμε κακοκαιρια και δεν εδωσα βαση. Παιρνουν τηλεφωνο εντωμεταξυ απ την wind για να κανουν αντι-προσφορα ενα πακετακι στα 17ευρω με απεριοριστο μπλα μπλα ιντερνετ 24ρι, αρκετες ωρες ομιλιας και δωρο ενα F2G με δυο ωρες καθε μηνα. Δεν με ενδιαφερει η ομιλια γιατι δεν τα ξεπερναω και εφοσον εχο Voda εταιρικο με απασχολει ελαχιστα. Ο μονος λογος που παραμενω wind ειναι η καλυτερες ταχυτητες και σταθεροτητα που προσεφερε εως τωρα (προσωπικη αποψη και εμπειρια για την περιοχη που μενω)

Τωρα τι γινεται..... Εχθες καλεσα στο 1212 να μιλησω με καποιο τεχνικο μου ειπε να κανω τις γνωστες διαδικασιες, τον ενημερωσα οτι εδω και 5 ωρες δεν ειχα τιποτε αλλο παρα το ρουτερ μονο του (dlink DSL-2640B το μοντελο του 08) και εβλεπα αποσυχρονισμους και αισχος ταχυτητες. Μιλαμε σε διαστημα μιας ωρας πανω απο 20 χωρις υπερβολες) Ειπαν οτι θα με καλεσουν, πραγμα το οποιο δεν εγινε ποτε. Ξανα περνω τηλεφωνο εχθες το απογευματακι μιλαω με αλλο τεχνικο μου λεει να κανω ξανα την ιδια διαδικασια και να καλεσω σε μια ωρα να δουμε τι γινεται. Τον καντηλιασα κανονικα και εξηγησα οτι δεν γινεται να μεινω χωρις τηλεφωνο ανθρωποι ειμαστε καποιος μπορει να με ψαχνει κτλ. Κλεινω το τηλεφωνο κανω την διαδικασια και στις 9 το βραδυ περνω ξανα και μιλαω με αλλο τεχνικο. Απλα μου ειπε να κανει κατι μετρησεις με / και χωρις το ρουτερ πανω. Υπ οψην οτι στο διαστημα αυτο που αρχισαν τα κολπα της γραμμης δεν ειχα πειραξει τιποτα απο ρυθμισεις / μετακινησεις αντικιμενων κτλ .

Ολα ηταν οπως τα ειχα σεταρει ενα χρονο πριν. Το κερασακι της τουρτας μετα απο της μετρησεις το βραδυ οταν συνδεσα πανω την τηλεφωνικη συσκευη δεν ειχα καθολου τηλεφωνο σταθερο. Δεν εδινε σημα. Ελεος!

Πριν λιγο με καλεσε μια κυρια απ τα κεντρικα και ηθελε επιβεβαιωση στοιχειων για να ερθει τεχνικος να κοιταξει το θεμα.

Ερωτηση : Ποσο χρεωνεται η επισκεψη τεχνικου κατοικον?

Ειναι διαβολικη συμπτωση να ξεκινανε τα κολπα με το που τους εστειλε η HOL αιτημα μεταφορας και ξεκλειδωσαν το προφιλ της γραμμης μου? Εχουνε παιξει τα νευρα μου. Δεν θελω και πολυ να παω σε δικηγορο :lol:

Eπισυναπτω και ενα screenshot απο το ρουτερ. Αttenuation απειρο ! Αλλαζει καθε τρεις και λιγο.....

Eκανα τροποποιηση για να προσθεσω ακομα ενα screenshot απο ΕΕΕΤ. Η κοκκινη κουκιδα ειναι το σπιτι μου.... 16-24Mbps υποδομη υπαρχει.... Πως και πως περιμενω τον τεχνικο να ερθει... Να δω τι δικαιολογια θα βρεθει......

Edited by hotmanolo
Link to comment
Share on other sites

νομιζω πως ειναι τυχαιο συμβαν.

Αν για κάθε πελάτη που τους εφευγε, του "χαλούσαν" τη γραμμη και παιρνουσαν στο συστημα το "μη τον εξυπηρετειτε σωστα, θα μας φυγει" τότε όλη τη μέρα αυτη τη δουλεια θα εκαναν..

Αλλωστε η γουιντ φημιζεται για την κακη της εξυπηρετηση.Πρεπει να εισαι τυχερος για να πεσεις σε εξυπηρετηση πελατων που να ξερει τι να κανει..

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

νομιζω πως ειναι τυχαιο συμβαν.

Αλλωστε η γουιντ φημιζεται για την κακη της εξυπηρετηση.Πρεπει να εισαι τυχερος για να πεσεις σε εξυπηρετηση πελατων που να ξερει τι να κανει..

 

 

Εγω που έχω εμπειρία τις τελευταίες μέρες και από εξυπηρέτηση πελατών της Cyta και της cosmote και της wind έχω να πω ότι όλοι είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ !θεωρω ότι δεν είναι θέμα ασχετοσύνης αλλα πολιτική της εταιρείας να ταλαιπωρούν τον πολίτη προς όφελος των εταιρειών!

s7 edge 935F

LG Gpad V500

Link to comment
Share on other sites

Ειχα πτωση της ταχύτητας απο τα 19 στα 16 οταν το συμβόλαιο έγινε αοριστου χρονου τοσο σε φορθνετ οσο και σε on. Αναλογη πτωση ειχα και στην wind, λιγες μερες πριν γίνει αοριστου, η οποία διορθώθηκε απο μονη της μετα την ανανέωση του συμβολαίου.
Link to comment
Share on other sites

νομιζω πως ειναι τυχαιο συμβαν.

Αν για κάθε πελάτη που τους εφευγε, του "χαλούσαν" τη γραμμη και παιρνουσαν στο συστημα το "μη τον εξυπηρετειτε σωστα, θα μας φυγει" τότε όλη τη μέρα αυτη τη δουλεια θα εκαναν..

Αλλωστε η γουιντ φημιζεται για την κακη της εξυπηρετηση.Πρεπει να εισαι τυχερος για να πεσεις σε εξυπηρετηση πελατων που να ξερει τι να κανει..

 

Μακαρι να ειναι τυχαιο, αλλα οπως και να εχει δεν ειμαι παιδακι για να παιξω το παιχνιδι τους. Απ την στιγμη που ειμαι στο δικτυο της Wind και τους πληρωνω εχω απαιτησεις. Θελω τουλαχιστον 16Μbps ακατεβατα εφοσον δειχνει ο χαρτης της EETT 16/24.

Μεχρι στιγμης το προβλημα παραμενει αλυτο και δεν εχω τηλεφωνο. Σηκωνεις το ακουστικο και νεκρικη σιγη. Περνω τηλεφωνο στο σταθερο μου απ το κινητο χτυπαει και ως δια μαγειας εχω τηλεφωνο για μερικα λεπτα μετα παλι τα ιδια. Αυτο το παρατηρησα σημερα. Στις 21:58 για να ειμαι ακριβης κλεινω μια εργασιμη ημερα απ την στιγμη που δηλωθηκε η βλαβη εχω και τα μηνυματα στο κινητο απ το τεχνικο τμημα. Αν και η βλαβη υπαρχει παραπανω απο μια ημερα και εχουν καταγραφει οι κλησεις (καλο για μενα κακο για αυτους) η καταχωρηση απ την πλευρα της εταιριας εγινε εχθες. Και παλι νομικα ειμαι ειμαι κατοχυρωμενος. :ninja:

Οσο για τον τεχνικο και την χρεωση θα τους κοντραρω με

http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Instructions/NewRegulation_info.html

3η παραγραφος...

Επιστροφή παγίου σε περιπτώσεις καθυστερημένης αποκατάστασης βλάβης: Εάν ο συνδρομητής δηλώσει βλάβη - η διάρκεια της οποίας υπερβαίνει τη μία εργάσιμη ημέρα και δεν οφείλεται σε δική του υπαιτιότητα - ο πάροχος υποχρεούται σε αυτόματη (δηλ. χωρίς να προηγηθεί σχετικό έγγραφο/προφορικό αίτημα του συνδρομητή) επιστροφή του ανάλογου παγίου σε επόμενο λογαριασμό.

Εχω αδικο ρε παιδια? Καταναλωτης ειμαι και θελω να βρω το δικιο μου. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Μακαρι να ειναι τυχαιο, αλλα οπως και να εχει δεν ειμαι παιδακι για να παιξω το παιχνιδι τους. Απ την στιγμη που ειμαι στο δικτυο της Wind και τους πληρωνω εχω απαιτησεις. Θελω τουλαχιστον 16Μbps ακατεβατα εφοσον δειχνει ο χαρτης της EETT 16/24.

 

Μεχρι στιγμης το προβλημα παραμενει αλυτο και δεν εχω τηλεφωνο. Σηκωνεις το ακουστικο και νεκρικη σιγη. Περνω τηλεφωνο στο σταθερο μου απ το κινητο χτυπαει και ως δια μαγειας εχω τηλεφωνο για μερικα λεπτα μετα παλι τα ιδια. Αυτο το παρατηρησα σημερα. Στις 21:58 για να ειμαι ακριβης κλεινω μια εργασιμη ημερα απ την στιγμη που δηλωθηκε η βλαβη εχω και τα μηνυματα στο κινητο απ το τεχνικο τμημα. Αν και η βλαβη υπαρχει παραπανω απο μια ημερα και εχουν καταγραφει οι κλησεις (καλο για μενα κακο για αυτους) η καταχωρηση απ την πλευρα της εταιριας εγινε εχθες. Και παλι νομικα ειμαι ειμαι κατοχυρωμενος. :ninja:

 

Οσο για τον τεχνικο και την χρεωση θα τους κοντραρω με

http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Instructions/NewRegulation_info.html

3η παραγραφος...

 

Επιστροφή παγίου σε περιπτώσεις καθυστερημένης αποκατάστασης βλάβης: Εάν ο συνδρομητής δηλώσει βλάβη - η διάρκεια της οποίας υπερβαίνει τη μία εργάσιμη ημέρα και δεν οφείλεται σε δική του υπαιτιότητα - ο πάροχος υποχρεούται σε αυτόματη (δηλ. χωρίς να προηγηθεί σχετικό έγγραφο/προφορικό αίτημα του συνδρομητή) επιστροφή του ανάλογου παγίου σε επόμενο λογαριασμό.

 

 

Εχω αδικο ρε παιδια? Καταναλωτης ειμαι και θελω να βρω το δικιο μου. :cool:

 

 

Έκανα συμβόλαιο από φορητότητα και ενεργοποιήθηκε από τις 10/10 αλλα δεν είχα τηλέφωνο και Ίντερνετ 9 ημέρες!!! Μετά από δεκάδες τηλεφωνήματα χθες λύθηκαν όλα ..επίσης πήρα τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση και μου είπαν θα πιστωθούν οι εννιά μέρες στον επόμενο λογαριασμό..

s7 edge 935F

LG Gpad V500

Link to comment
Share on other sites

http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Instructions/NewRegulation_info.html

3η παραγραφος...

Επιστροφή παγίου σε περιπτώσεις καθυστερημένης αποκατάστασης βλάβης: Εάν ο συνδρομητής δηλώσει βλάβη - η διάρκεια της οποίας υπερβαίνει τη μία εργάσιμη ημέρα και δεν οφείλεται σε δική του υπαιτιότητα - ο πάροχος υποχρεούται σε αυτόματη (δηλ. χωρίς να προηγηθεί σχετικό έγγραφο/προφορικό αίτημα του συνδρομητή) επιστροφή του ανάλογου παγίου σε επόμενο λογαριασμό.

Εχω αδικο ρε παιδια? Καταναλωτης ειμαι και θελω να βρω το δικιο μου. :cool:

 

πριν ενα μηαν με άφησαν χωρίς τηλέφωνο για λίγες μέρες.Είχα γράψει και τότε, πως μου είχαν πει πως ειναι θέμα του Οτε και θα έστελνε ο ΟΤΕ τεχνικο.Μου τις πίστωσαν κανονικά στον λογαριασμό που βγήκε χτες.

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

πριν ενα μηαν με άφησαν χωρίς τηλέφωνο για λίγες μέρες.Είχα γράψει και τότε, πως μου είχαν πει πως ειναι θέμα του Οτε και θα έστελνε ο ΟΤΕ τεχνικο.Μου τις πίστωσαν κανονικά στον λογαριασμό που βγήκε χτες.

 

Ουδέποτε είδα πίστωση σε Hol και Forthnet, παρότι η δεύτερη με είχε λιώσει στις μακροχρόνιες αποσυνδέσεις...

Link to comment
Share on other sites

Ουδέποτε είδα πίστωση σε Hol και Forthnet, παρότι η δεύτερη με είχε λιώσει στις μακροχρόνιες αποσυνδέσεις...

 

για 2η φορά μου πιστώνει η γουιντ.Η μια πριν χρόνια, που με αφηνε κάθε απογευμα χωρίς τηλέφωνο για 2 μηνες.Τότε δεν πλήρωσα καθολου σε αυτούς και με το που έληξε το συμβόλαιο μου έφυγα για σιτα.

Εκεί έμεινα 1-2 χρόνια, παράπονα δεν έχω ιδιαίτερα.

Μετά επανήλθα στη γουιντ, τον 1ο χρόνο κανένα πρόβλημα.Τωρα που ξεκίνησε ο 2ος είχα αυτό που ανέφερα και μου πίστωσαν τις 2 μέρες που δεν είχα τηλέφωνο.

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

Καλο τελος ειχε η δικη μου ιστορια!

Το αποκορυφωμα ηταν οτι σκαει ο τεχνικος και απλα πεθανα στα γελια! Ηταν γνωστος μου! :lol:

Το προβλημα ηταν εξωτερικο. Το καλωδιο που δινει τηλεφωνο στο σπιτι ηταν μαυρο χαλι απο υγρασια οποτε εφοσον δεν ηταν εντος οικιας η βλαβη δεν χρεωθηκα τιποτα. Μετα απο μιση ωρα δουλεια ολα κομπλε αλλα το καλωδιο θελει αλλαγη οπως και να εχει.

Εχω ενα belkin cat6 20m και εφοσον καθεται λεω να αλλαξω το σαπιο καλωδιο απ την ερχομενη εβδομαδα με το belkin.

Ακριβως δεν ξερω ποσο θα χρειαστει γιατι η αποσταση οπτικα ειναι 4 μετρα απο κουτι σε πριζα αλλα ελπιζω να φτασει.

Οι μετρησεις που εγιναν μετα την εργασια στην πριζα του τηλεφωνου ειναι :

max rate : 13200 down / 1021 up

synch rate: 10230 down / 1021 up

attenuation: 25,8 down / 17,5 up

SNR 9.5~9.6

Αλλαζοντας το καλωδιο μου ειπε θα δω διαφορα και ανοδο στην ταχυτητα. Το ελπιζω. Και επισης με ενημερωσαν τηλεφωνικως οτι επειδη δυο ημερες ημουν χωρις τηλεφωνο εντελως δεν θα πληρωσω το παγιο αυτου το μηνα.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποιος να μου πει αν μπορεί να γίνει υπαναχώρηση σε αίτημα φορητότητας από OTE σε WIND, που υπογραμμίζω ότι έγινε τηλεφωνικά;

Οι γραμμές είναι δύο και στη μία έγινε ενεργοποίηση από τη WIND πριν σταλεί το fax ακύρωσης. Υπογραφές βεβαίως έπεσαν κατά την παράδοση των router.

Το 14ήμερο ισχύει από τη μέρα της αίτησης ή της ενεργοποίησης;

Σε τι ενέργειες πρέπει να προβώ;

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Έχετε και άλλοι πρόβλημα σήμερα με το ίντερνετ?τα τηλέφωνα της εξυπηρέτησης σταθερής είναι πεσμένα λόγω φόρτου,πήρα από το κινητό τελικά και με ενημέρωσαν ότι υπάρχει γενικότερο πρόβλημα στο δίκτυο,οποτε αν είστε κι άλλοι χωρίς νετ είναι γενικο το φαινόμενο!
Beauty Lies In The Eyes Of The Beholder
Link to comment
Share on other sites

Έχω vdsl και από το πρωί δεν είχα κανένα πρόβλημα στη σύνδεση και τα DL/UL τρέχουν κανονικά.
Link to comment
Share on other sites

Έχω vdsl και από το πρωί δεν είχα κανένα πρόβλημα στη σύνδεση και τα DL/UL τρέχουν κανονικά.

 

 

 

Μάλλον ανήκεις στους τυχερούς :)

 

Αν και εγώ έχω adsl...παιζει πρόβλημα πάντως ίσως όχι σε όλες τις περιοχές...μενει να δω τώρα πόσες ώρες θα κάνει να επανέλθει!

Beauty Lies In The Eyes Of The Beholder
Link to comment
Share on other sites

Εντελει επανήλθε πριν λίγο..οτι και αν ήταν,το διόρθωσαν σχετικά γρήγορα!
Beauty Lies In The Eyes Of The Beholder
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα είχα και εγώ διακοπή για 20' (από 07.50 έως 08.10) στο ίντερνετ και όχι στην τηλεφωνία, τηλεφώνησα στο 1212 και ενώ περίμενα να μιλήσω με υπάλληλο, ήρθε πάλι το ίντερνετ και η κοπέλα μου είπε ότι είχαν αναφορά από τους τεχνικούς για βλάβη, που θα αποκατασταθεί.
Link to comment
Share on other sites

μετά απο μεταφορά γραμμής απο μια περιοχή σε αλλη, σε ποιον λογαριασμο ερχονται τα 75 ευρω που χρεωνουν?
:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

  • This topic was featured and featured

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...