Jump to content

Αεροπορικές εταιρείες: Αγαπημένες, εμπειρίες, απορίες


lewton
 Κοινοποίηση

Ψηφίστε μια ή περισσότερες.  

836 members have voted

  1. 1. Ψηφίστε μια ή περισσότερες.

    • Ολυμπιακή (παλιά και νέα)
      159
    • Aegean
      170
    • Cyprus Airways
      23
    • Air France/KLM
      50
    • Lufthansa
      96
    • Easyjet
      51
    • British Airways
      123
    • Alitalia
      43
    • Singapore Airlines
      22
    • Άλλη
      99


Recommended Posts

Παιδια, δεν εχω ταξιδεψει μεχρι στιγμης καθολου με αεροπλανο, αλλα μια εμπιστοσυνη και μια ταση υποστηριξης στην Ολυμπιακη την ειχα ανεκαθεν...Εθνικη αεροπορικη εταιρια γαρ...Με αυτα που εχω διαβασει εδω ομως, μπορω να πω οτι ...θα αλλαξοπιστησω! Τοσο χαλια ειναι τα πραγματα ρε παιδες;

εγώ αυτό που έχω να πω είναι ολυμπιακή και μόνο ολυμπιακή. Καταρχάς για να ξέρετε είναι η μοναδική εταιρεία εδώ και χρόνια όπου έχει τα πιο αξιοπιστα αεροπλάνα. Τα ανταλλακτικά πριν φθάσει ακόμη τα αεροπλάνο για service τα έχουν αλλάξει σε σχέση με την aegean που πετάνε τα αεροπλάνα με διάφορα προβλήματα. Γι αυτό φυσικά θα αναλάβει η ολυμπιακή το service των αεορπλάνων της aegean στην Ελλάδα. Το να πετάς με ασφάλεια πιστεύω ότι είναι πιο σημαντικό σε σχέση με το φαγητό κλπ

:X
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 748
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Εμένα συγγενείς μου ήρθαν πριν 2 εβδομάδες με ολυμπιακή είχαν την χειρότερη πτήση ever. Πέραν του ότι την πρώτη φορά δεν τους επιβίβασαν ενώ είχαν κανονικά εισιτήρια πληρωμένα κλπ, στην επόμενη το αεροπλάνο ήταν τόσο στενό, μα τόσο στενό, που τα τραπεζάκια έρχονταν σε όλους στο λαιμό. :p
http://img515.imageshack.us/img515/4932/moodswf6.jpg
Link to comment
Share on other sites

εγώ αυτό που έχω να πω είναι ολυμπιακή και μόνο ολυμπιακή. Καταρχάς για να ξέρετε είναι η μοναδική εταιρεία εδώ και χρόνια όπου έχει τα πιο αξιοπιστα αεροπλάνα. Τα ανταλλακτικά πριν φθάσει ακόμη τα αεροπλάνο για service τα έχουν αλλάξει σε σχέση με την aegean που πετάνε τα αεροπλάνα με διάφορα προβλήματα. Γι αυτό φυσικά θα αναλάβει η ολυμπιακή το service των αεορπλάνων της aegean στην Ελλάδα. Το να πετάς με ασφάλεια πιστεύω ότι είναι πιο σημαντικό σε σχέση με το φαγητό κλπ

 

Οποιος σου λεει τετοια πραγματα περι συντηρησης α/φ... να του πεις πως εκτιθετε ανεπανορθωτα... :O

Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

Έχει παραγίνει το κακό με την οικονομική θέση... Οι σαρδέλες πιο άνετα ταξιδεύουν... Εγώ με Sky Europe την γλίτωσα επειδή είχα κενή θέση δίπλα μου (1.88 εκ ύψος), αλλιώς...

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να μην ήταν κάποιο από τα 3 καινούρια Airbus A320!

 

Τα καινουργια airbus της aegean εχουν μπολικο χωρο (1.85 ειμαι) και γενικα φυσανε! :happy:

Link to comment
Share on other sites

Τα καινουργια airbus της aegean εχουν μπολικο χωρο (1.85 ειμαι) και γενικα φυσανε! :happy:

Πότε πέταξες με τέτοιο!!!

Πες τα όλα!

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

εγώ αυτό που έχω να πω είναι ολυμπιακή και μόνο ολυμπιακή. Καταρχάς για να ξέρετε είναι η μοναδική εταιρεία εδώ και χρόνια όπου έχει τα πιο αξιοπιστα αεροπλάνα. Τα ανταλλακτικά πριν φθάσει ακόμη τα αεροπλάνο για service τα έχουν αλλάξει σε σχέση με την aegean που πετάνε τα αεροπλάνα με διάφορα προβλήματα. Γι αυτό φυσικά θα αναλάβει η ολυμπιακή το service των αεορπλάνων της aegean στην Ελλάδα. Το να πετάς με ασφάλεια πιστεύω ότι είναι πιο σημαντικό σε σχέση με το φαγητό κλπ

 

Τι προβλήματα έχουν τα αεροπλάνα της Aegean δηλαδή? :confused:

 

PS: Να υποθέσω ότι η πληροφόρηση είναι από κάποιον που δουλεύει στην Ολυμπιακή; :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Τι προβλήματα έχουν τα αεροπλάνα της Aegean δηλαδή? :confused:

 

PS: Να υποθέσω ότι η πληροφόρηση είναι από κάποιον που δουλεύει στην Ολυμπιακή; :whistle:

 

Μάλλον η διαφωνία Alphaleader και kalimeraellada δεν είναι σε αυτό αλλά στο ότι ειπώθηκε ότι αλλάζονται εξαρτήματα πριν τον προβλεπόμενο χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ thetoday7. Αναφέρομαι στα εξαρτήματα. Οσο για το αν δουλέυει κάποιος στην Ολυμπιακή γνωρίζω αρκετό κόσμο που δουλευει και στις δυο εταιρείες και έχω και από τους δύο πληροφόρηση.
:X
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως το θέμα kalimeraellada δεν είναι Aegean Vs Οlympic (που εννοείται κερδίζει κατά κράτος η Aegean, όσες φορές έχω ταξιδέψει έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος και δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα, σε αντίθεση με Olympic).

 

Eδώ συγκρίνουμε όλες τις αεροπορικές εταιρείες. Συγκρίνεται η Oλυμπιακή με Lufthansa, Air France κ.λ.π???:O H μήπως συγκρίνεται με Singapore και Emirates, τις καλύτερες αεροπορικές στο κόσμο??? :lol: Μη τρελαθούμε. Εκτός αν οι παραπάνω εταιρείες δεν ξέρουν να κάνουν service στα αεροπλάνα τους, μόνο το τεχνικό τμήμα της Ολυμπιακής έχει τη φοβερή τεχνογνωσία (όταν δεν απεργεί και αναγκάζεται η καημένη η εταιρεία να νοικιάζει αεροσκάφη-σαράβαλα από κάτι άσχετες εταιρείες...).

 

Όσο για την εξυπηρέτηση λυπάμαι αλλά παίζει τεράστιο ρόλο. Το να πληρώνεις τόσα λεφτά και να βαριούνται να σε εξυπηρετήσουν ακόμα και σε υπερατλαντικές πτήσεις ή ακόμα χειρότερα να έχει καθυστέρηση ωρών η πτήση και να μην ζητάνε ούτε συγνώμη, δεν νομίζω ότι είναι ότι καλύτερο...

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον η διαφωνία Alphaleader και kalimeraellada δεν είναι σε αυτό αλλά στο ότι ειπώθηκε ότι αλλάζονται εξαρτήματα πριν τον προβλεπόμενο χρόνο.

 

Σε ευχαριστώ thetoday7. Αναφέρομαι στα εξαρτήματα. Οσο για το αν δουλέυει κάποιος στην Ολυμπιακή γνωρίζω αρκετό κόσμο που δουλευει και στις δυο εταιρείες και έχω και από τους δύο πληροφόρηση.

 

Οποια κι αν είναι η διαφωνία τους ειπώθηκε ότι τα αεροπλάνα της Aegean πετάνε με προβλήματα, οποτε θα ήθελα να μάθω τι είδους προβλήματα είναι αυτά. :) :O

Link to comment
Share on other sites

Μια τουλάχιστον εταιρεία που είναι χειρότερη από ολυμπιακή είναι η alitalia. Και ειδικά σε φαγητό νομίζω, όπως είναι τα πράγματα σήμερα, η olympic catering είναι σε πολύ καλό επίπεδο.

 

Συγκρίνοντας τώρα τις 2 ελληνικές γενικά σαν εταιρείες, δεν θεωρώ τόοοοσο μπροστά πια την Aegean. Η τελευταία μου έχει κάνει κάτι "λαδιές" σε τιμές που με στείλανε κατευθείαν στην ολυμπιακή. Οι προσφορές των 29-39...69 ευρώ ισχύουν μόνο όταν και όπου την συμφέρει, αλλιώς οι τιμές μπορεί να βρεθούν και πάνω από της ολυμπιακής, γι'αυτό και το ψάχνω πάντα.

Ασε που έχω πετάξει σε αεροπλάνο aegean που κρατάγαμε τα "ατομικά τραπεζάκια" στην απο-προσγείωση γιατί δεν στεκόταν με τίποτα κλειστά, ενώ στο touchdown ανοιγόκλειναν οι πόρτες από τις τουαλέτες και κόντεψε μία να μη χτυπήσει γιατί ήμουν τελευταία σειρά. Θέλω να πω εκπτώσεις στην ποιότητα γίνονται παντού ότι και να λένε.

Στην alitalia έχω πετύχει κάθισμα που δεν ασφάλιζε η πλάτη και στην απογείωση αυτός παυ καθόταν εκεί... οριζοντιώθηκε. Μιλάμε για ασφάλεια πτήσεων σε όλα τα παραπάνω έτσι; lol

 

Δεν ξέρω αν είδε κανείς στη Μηχανή του Χρόνου (καταπληκτική εκπομπή γενικά) για την Ολυμπιακή απόταν ιδρύθηκε που λέγανε τι σερβις υπήρχε κλπ

Απλά αυτά δεν θα τα ξαναδούμε σε πτήσεις κοινών θνητών, όλες οι εταιρείες κοιτάνε να μειώσουν το κόστος.

 

Παρεπιπτόντως χτες που επέστρεψα με την Aegean είχε ένα απλά καλό αεροπλάνο στο οποίο χωρούσα χωρίς να ακουμπάνε τα γόνατα στο μπροστινό κάθισμα. :p Είχα προνοήσει να ζητήσω έξοδο κινδύνου αλλά ο χώρος ήταν όπως τον περιγράφω.

KCB
Link to comment
Share on other sites

Αυτές που έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος είναι η Swiss και η Alpi Eagles. Ειδικά η ελβετική, στους χρόνους της είναι γνήσιοι Ελβετοί.
Link to comment
Share on other sites

πεταω για βαρκελωνη με vuelling

μου πανε ειναι ιδια με την Easyjet. Κοινως ουτε νερο δε προσφερει

 

αλλα τι να κανουμε... ηταν παμφθηνη! :p

:X
Link to comment
Share on other sites

πεταω για βαρκελωνη με vuelling

μου πανε ειναι ιδια με την Easyjet. Κοινως ουτε νερο δε προσφερει

 

αλλα τι να κανουμε... ηταν παμφθηνη! :p

Είναι χειρότερη από την Easy.

Πολύ καλή μεν, αλλά κατώτερη από την τελειότητα της Easy.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Πότε πέταξες με τέτοιο!!!

Πες τα όλα!

 

Πριν 2 εβδομαδες, Θεσσαλονικη - Ηρακλειο και τουμπαλιν!! Φυσικα ηταν γιαλισμενα (καινουργια γαρ!!), ειχανε οθονες ανα 4-5 σειρες που εδειχναν τη διαδρομη και το καλυτερο ηταν πως οταν περιμενες για να ξεκινησει τη διαδικασια απογειωσης δεν εβγαζες τη μπεμπελη αλλα δουλευε κανονικα ο κλιματισμος και επισης λιγο πανω απο τα παραθυρα εβγαινε κρυος ατμος (γ@ματο!!).

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως το θέμα kalimeraellada δεν είναι Aegean Vs Οlympic (που εννοείται κερδίζει κατά κράτος η Aegean, όσες φορές έχω ταξιδέψει έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος και δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα, σε αντίθεση με Olympic).

 

Eδώ συγκρίνουμε όλες τις αεροπορικές εταιρείες. Συγκρίνεται η Oλυμπιακή με Lufthansa, Air France κ.λ.π???:O H μήπως συγκρίνεται με Singapore και Emirates, τις καλύτερες αεροπορικές στο κόσμο??? :lol: Μη τρελαθούμε. Εκτός αν οι παραπάνω εταιρείες δεν ξέρουν να κάνουν service στα αεροπλάνα τους, μόνο το τεχνικό τμήμα της Ολυμπιακής έχει τη φοβερή τεχνογνωσία (όταν δεν απεργεί και αναγκάζεται η καημένη η εταιρεία να νοικιάζει αεροσκάφη-σαράβαλα από κάτι άσχετες εταιρείες...).

 

Όσο για την εξυπηρέτηση λυπάμαι αλλά παίζει τεράστιο ρόλο. Το να πληρώνεις τόσα λεφτά και να βαριούνται να σε εξυπηρετήσουν ακόμα και σε υπερατλαντικές πτήσεις ή ακόμα χειρότερα να έχει καθυστέρηση ωρών η πτήση και να μην ζητάνε ούτε συγνώμη, δεν νομίζω ότι είναι ότι καλύτερο...

έχεις δίκιο σε αυτό αλλά να ξέρεις ότι σε πολλές περιπτώσεις φταίει και το αεροδρόμιο το οποίο είναι υπεύθυνο για την ενημέρωση του κόσμου όταν υπάρχει μία καθυστέρηση και μετά όλοι βρίζουν την ΟΑ. Όσο για τις απεργίες επειδή μπαίνουμε σε άλλο θέμα νομίζω, η ΟΑ ανήκει στο κράτος όπως και όπως θα γνωρίζεις αρκετές κρατικές εταιρείες πραγματοποιούν απεργίες με το έτσι θέλω. Δεν νομίζω όμως ότι σχέση με το θέμα ούτε το ποιος κερδίζει. Επίσης δεν σύγκρινα την ΟΑ με την Alitalia, British κλπ. Μάλλον δεν διάβασες καλά τις παρατηρήσεις μου.:down:

:X
Link to comment
Share on other sites

Οποια κι αν είναι η διαφωνία τους ειπώθηκε ότι τα αεροπλάνα της Aegean πετάνε με προβλήματα, οποτε θα ήθελα να μάθω τι είδους προβλήματα είναι αυτά. :) :O

 

 

Αγαπητε... ενα αεροσκαφος αποτελειτε απο χιλιαδες μηχανισμους, απο πολλα εκατονταδες χιλιομετρα καλωδιων κλπ κλπ... Προβληματα προς επιλυση σχεδον παντα υπαρχουν. Το θεμα ειναι η σοβαροτητα αυτων, και φυσικα οταν κρινετε απο τον πιλοτο η τον τεχνικο πως η οποια βλαβη ειναι ικανη να επηρεασει την ασφαλεια της πτησης, πιστεψε με... θα καθηλωθει το α/φ. Η απωλεια ενος α/φ ειναι πολυ ποιο ακριβη υποθεση απο ποιο οποιοδηποτε ανταλλακτικο.

 

Αιτιασεις του στυλ:

Αλλαζουνε ανταλλακτικα πριν φτασει η ωρα του σερβις (υποτιθεται χωρις καποιο ιδιαιτερο λογο) μονο ως αστειο ακουγονται στον αεροπορικο χωρο. Ποιος θα αυξανε το κοστος συντηρησης χωρις λογο? Ποιος θα οδηγουνταν πρωτος σε κλεισιμο λογω οικονομικων δυσχερειων?

 

ή

 

Τα αεροπλανα της Ολυμπιακης πετανε χωρις προβληματα, ενω οι αλλοι.... το οποιο το εθιξα αρχικα...

 

Επισης... η Aegean εχει αναθεσει εκπαιδευση πληρωματων στην Lufthansa καθως και service στην Lufthansa Technik για το συνολο του στολου (αυτα οσον αφορα τις ανακριβειες περι Τεχνικης υποστηριξης απο Ολυμπιακη. Αλλωστε πως θα μπορουσε η Ολυμπιακη... οταν ουσιαστικα Airbus δεν διαθετει πλην μιας χουφτας a340). Επισης πριν λιγες μερες δοθηκε εγκριση απο τους διαχειριστες του Ελ. Βενιζελος για την κατασκευη ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ απο την Aegean.

 

Απο εκει και περα.... ποιος εχει καλυτερες πιθανοτητες να αποφυγει ενα ατυχημα? Η Aegean με πεντακαινουργια αεροσκαφη τα οποια διαθετουν TCAS, GPWS και ενα σορο αλλους αυτοματισμους που προστατευουν ακομα και απο λαθη πιλοτων? η τα σχετικα παλαια 737-300?

 

Προς θεου... δεν υποννοω οτι ειναι ανασφαλη προς πτηση. Οποιοδηποτε αεροσκαφος συντηρημενο (ασχετως ηλικιας) και τηρωντας τους κανονες αεροπλοιας μπορει να πεταξει με ασφαλεια... κακα τα ψεμματα ομως, ενα συγχρονο αεροσκαφος περιλαμβανει παραπανω fool proof συστηματα δια παν ενδεχομενο, κατα συνεπεια αυξανουν οι πιθανοτητες επιβιωσης.

 

Αυτα...:)

Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

Alphaleader στο πρώτο μισό συμφωνώ μαζί σου. Σε μία πτήση πάντοτε παρουσιάζονται προβλήματα τα οποία δεν γίνονται αντιληπτά στους επιβάτες και φυσικά συμφωνώ στο θέμα των ανταλακτικών.

 

Στο δεύτερο σκέλος θα διαφωνήσω ελαφρώς σε δύο σημεία:

 

1. Τεχνική βάση: Μπορεί μια εταιρεία να ιδρύσει τεχνική βάση αλλά η τεχνογνωσία της Ολυμπιακής ξεκινάει από την ΤΑΕ και φτάνει μέχρι σήμερα και οι παλιοί την μεταφέρουν στους νεώτερους. Δεν μπορεί μια εταιρεία όσο καλή και να είναι με το καλημέρα σας να φτάσει αυτό το επίπεδο, όπως άλλωστε συμβαίνει σε όλους τους τομείς. Έχει να αντιμετωπίσει την καμπύλη της μάθησης. Αντιγράφω από το περιοδικό Πτήση, τεύχος 262, Ιούλιος 2007:

 

'Η δομική τροποποίηση την οποία υπέστησαν το διάστημα 1976-77 τα επτά Β720-051Β που αγοράσθηκαν από την Northwest είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Έδειξε τις δυνατότητες της τεχνικής βάσης, γέμισε υπερηφάνεια το προσωπικό της και εξοικονόμησε στην εταιρεία κάπου 644.000 δολάρια.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εργασίες ξεκίνησαν υπό το άγρυπνο βλέμμα τεχνικού εκπροσώπου της Boeing και ενός εκπροσώπου της FAA. Κανονικά επρόκειτο να επιβλέψουν την εφαρμογή της τροποποίησης και στα επτά αεροσκάφη, αλλά μετά την περάτωση του πρώτου κατάλαβαν ότι η δουλειά τους στην Αθήνα τελείωσε. Επέστρεψαν στις ΗΠΑ κάνοντας λόγω για "outstanding workmanship" εκ μέρους των τεχνικών.'

 

2. Δεν υπάρχει σαφές πόρισμα για το αν η σχολή της Airbus με επιβολή ορίων στους χειρισμούς του κυβερνήτη έχει αυξητική ή μειωτική επίδραση στην συχνότητα ατυχημάτων σε αντιπαραβολή με την σχολή της Boeing, οπότε είναι απλά 2 διαφορετικές σχολές και δεν σημαίνει ότι κανείς από τους 2 κατασκευαστές είναι επικίνδυνος. Η ΟΑ έχει τεράστια εμπειρία από Airbus με τα Α300 που διέθετε και τα Α300-600 και Α340 που διαθέτει.

 

Τέλος θα συμφωνήσω απόλυτα στο ότι η παλαιότητα του αεροπλάνου δεν παίζει κανένα ρόλο αν γίνεται σωστή συντήρηση (μπορεί δηλαδή ένα παλιό να είναι υπερασφαλές και 1 νέο σαπάκι) και αυτό πρέπει να γίναι αντιληπτό από το επιβατικό κοινό και να μην κοιτάει μόνο το φαίνεσθαι. Υπάρχουν μέθοδοι όπως το Shot Peening που έχουν επιφέρει επανάσταση στη συντήρηση των αεροσκαφών και είναι τεκμηριωμένο επιστημονικά ότι μετατρέπει 1 μεταχειρισμένο εξάρτημα σε καλύτερη κατάσταση από πλευράς αντοχής σε κόπωση και διάβρωση από το όμοιο του που μόλις βγήκε από το εργοστάσιο. Όσο αφορά τα ηλεκτρονικά αυτά συνεχώς αναβαθμίζονται βάσει των κανονισμών γιατί αλλιώς απαγορεύεται να πετάξει το αεροσκάφος και συνεχώς γίνονται δομικές και άλλες μετατροπές με εντολή της κατασκευάστριας για να επιλυθούν αδυναμίες που αποδεδειγμένα οδήγησαν σε πτώσεις και άλλα δυστυχήματα.

 

Τέλος μακάρι να άνοιγαν όλοι Τεχνικές Βάσεις να βρίσκαμε ευκολότερα δουλειές και εμείς του τεχνικού κλάδου.:p

Link to comment
Share on other sites

Απο εκει και περα.... ποιος εχει καλυτερες πιθανοτητες να αποφυγει ενα ατυχημα? Η Aegean με πεντακαινουργια αεροσκαφη τα οποια διαθετουν TCAS, GPWS και ενα σορο αλλους αυτοματισμους που προστατευουν ακομα και απο λαθη πιλοτων? η τα σχετικα παλαια 737-300?

 

Τώρα βγαίνω ίσως λίγο offtopic αλλά με αυτό που γράφεις θυμήθηκα ενα ντοκιμαντερ που έλεγε για τα προβλήματα του ελέγχου εναεριας κυκλοφορίας που όσο πάει αυξάνονται επικίνδυνα λόγω traffic. Έλεγε και για τη μη χρήση κοινής γλώσσας για συνεννόηση π.χ. οι γάλλοι να μιλάνε γαλλικά με τον πύργο και έφερνε παράδειγμα ένα τρομερό δυστήχημα που έγινε στο έδαφος όταν το φτερό ενός αφους πέρασε μέσα από το πιλοτήριο άλλου που περίμενε να πάρει θέση και αποκεφάλισε τον πιλότο.

Τέλος έλεγε και για περιπτώσεις όπου δύο αφη ήταν σε τροχιά σύγκρουσης, το αυτόματο σύστημα έλεγε στον πιλότο να ανέβει και ο πύργος να κατέβει... :confused:

Οι πολλοί αυτοματισμοί δεν μπορούν ακόμα να λύσουν τα πάντα και με τέτοια παραδείγματα αναρωτιέμαν αν είναι και προς όφελος.

KCB
Link to comment
Share on other sites

Παντως δεν υπαινιχθηκα κατι περι ανωτεροτητας οποιας τεχνικης βασης της Aegean. Καμπυλη μαθησης οντως υπαρχει... αλλα δεν θα ελεγα πως εχει να κανει με την ποιοτητα των τεχνικων υπηρεσιων τα οποια ειναι πληρως standardized (υποτιθεται τελος παντων πως ολα γινονται by the book), αλλα μονο ως προς την εκταση των υπηρεσιων. Σιγουρα δεν περιμενω να ξεκινησουν με εργοστασιακου επιπεδου service οπου λυνονται ολοκληρα αεροσκαφη...

 

Σχετικα με την επιβολη "οριων" η μη στους χειριστες. Εχει αποδειχθει παντως σε μερικα αεροπορικα ατυχηματα πως εαν υπηρχαν οι μηχανισμοι προστασιας της airbus... η αν οι πιλοτοι δεν αντιμαχονταν τα ηλεκτρονικα συστηματα των airbus.... οι onboard υπολογιστες θα ειχαν σωσει α/φοι. Δεν ειναι πανακεια σιγουρα... αλλα ως τωρα νομιζω πως η οποια εμπειρια δεν προκαλεσε προβληματα. Τουλαχιστον δεν εχω σχηματισει τετοια εικονα.

 

Η Ολυμπιακη ειναι κατα κυριο λογο Boeing Company... σε αντιθεση με την Aegean που επελεξε νεας γενιας Α320 τιγκα στα composite materials, με αγνωστους σε αυτη κινητηρες... τα οποια δεν ειναι δυνατον να εξυπηρετηθουν απο μια εταιρια που δεν εχει εμπειρια σε αυτου του τυπου. Αυτο ηθελα να πω...

Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

Οι πολλοί αυτοματισμοί δεν μπορούν ακόμα να λύσουν τα πάντα και με τέτοια παραδείγματα αναρωτιέμαν αν είναι και προς όφελος.

 

Σε αυτο ακριβως το ατυχημα που συνεβει στην Γερμανια, αν οι πιλοτοι ειχαν υπακουσει στο TCAS του αεροσκαφους και ΟΧΙ τον πυργο ελεγχου, ολα θα ηταν καλα.

 

Τα ηλεκτρονικα συστηματα, εφοσον χρησιμοποιουνται σωστα ειναι σωτηρια σε πολλες περιπτωσεις. Μην αναρωτιεσαι καν, αν ειναι προς οφελος....

Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

by the book αλλά φθάνοντας στα κατώτερα στρώματα της οργάνωσης έχουμε πχ έναν ελασματουργό. Αλλιώς είναι κάποιος που το κάνει 20 χρόνια και έχει εκπαιδευτεί από μαθουσάλες και αλλιώς ένας που μόλις έπιασε δουλειά και πριν δούλευε σε συνεργείο αυτοκινήτων. Θέλω να πω by the book αλλά δεν θα φτιαχτεί διά της τηλεπάθειας το έλασμα.:p:lol:

 

To A320 βγήκε στην παραγωγή 2 χρόνια πριν το 340 οπότε δεν νομίζω ότι το 340 σαν πιο νέο και πιο μεγάλο δεν θα έχει αντίστοιχης έκτασης ή και περισότερο χρήση συνθετων υλικών, οπότε δεν βλέπω το πρόβλημα να εξυπηρετηθούν τα 320 αν ήθελε η Aegean να το αναθέσει στην Ολυμπιακή.

 

http://www.airliners.net/info/stats.main?id=23

 

http://www.airliners.net/info/stats.main?id=27

Link to comment
Share on other sites

Alphaleader στο πρώτο μισό συμφωνώ μαζί σου. Σε μία πτήση πάντοτε παρουσιάζονται προβλήματα τα οποία δεν γίνονται αντιληπτά στους επιβάτες και φυσικά συμφωνώ στο θέμα των ανταλακτικών.

 

Στο δεύτερο σκέλος θα διαφωνήσω ελαφρώς σε δύο σημεία:

 

1. Τεχνική βάση: Μπορεί μια εταιρεία να ιδρύσει τεχνική βάση αλλά η τεχνογνωσία της Ολυμπιακής ξεκινάει από την ΤΑΕ και φτάνει μέχρι σήμερα και οι παλιοί την μεταφέρουν στους νεώτερους. Δεν μπορεί μια εταιρεία όσο καλή και να είναι με το καλημέρα σας να φτάσει αυτό το επίπεδο, όπως άλλωστε συμβαίνει σε όλους τους τομείς. Έχει να αντιμετωπίσει την καμπύλη της μάθησης. Αντιγράφω από το περιοδικό Πτήση, τεύχος 262, Ιούλιος 2007:

 

'Η δομική τροποποίηση την οποία υπέστησαν το διάστημα 1976-77 τα επτά Β720-051Β που αγοράσθηκαν από την Northwest είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Έδειξε τις δυνατότητες της τεχνικής βάσης, γέμισε υπερηφάνεια το προσωπικό της και εξοικονόμησε στην εταιρεία κάπου 644.000 δολάρια.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εργασίες ξεκίνησαν υπό το άγρυπνο βλέμμα τεχνικού εκπροσώπου της Boeing και ενός εκπροσώπου της FAA. Κανονικά επρόκειτο να επιβλέψουν την εφαρμογή της τροποποίησης και στα επτά αεροσκάφη, αλλά μετά την περάτωση του πρώτου κατάλαβαν ότι η δουλειά τους στην Αθήνα τελείωσε. Επέστρεψαν στις ΗΠΑ κάνοντας λόγω για "outstanding workmanship" εκ μέρους των τεχνικών.'

 

2. Δεν υπάρχει σαφές πόρισμα για το αν η σχολή της Airbus με επιβολή ορίων στους χειρισμούς του κυβερνήτη έχει αυξητική ή μειωτική επίδραση στην συχνότητα ατυχημάτων σε αντιπαραβολή με την σχολή της Boeing, οπότε είναι απλά 2 διαφορετικές σχολές και δεν σημαίνει ότι κανείς από τους 2 κατασκευαστές είναι επικίνδυνος. Η ΟΑ έχει τεράστια εμπειρία από Airbus με τα Α300 που διέθετε και τα Α300-600 και Α340 που διαθέτει.

 

Τέλος θα συμφωνήσω απόλυτα στο ότι η παλαιότητα του αεροπλάνου δεν παίζει κανένα ρόλο αν γίνεται σωστή συντήρηση (μπορεί δηλαδή ένα παλιό να είναι υπερασφαλές και 1 νέο σαπάκι) και αυτό πρέπει να γίναι αντιληπτό από το επιβατικό κοινό και να μην κοιτάει μόνο το φαίνεσθαι. Υπάρχουν μέθοδοι όπως το Shot Peening που έχουν επιφέρει επανάσταση στη συντήρηση των αεροσκαφών και είναι τεκμηριωμένο επιστημονικά ότι μετατρέπει 1 μεταχειρισμένο εξάρτημα σε καλύτερη κατάσταση από πλευράς αντοχής σε κόπωση και διάβρωση από το όμοιο του που μόλις βγήκε από το εργοστάσιο. Όσο αφορά τα ηλεκτρονικά αυτά συνεχώς αναβαθμίζονται βάσει των κανονισμών γιατί αλλιώς απαγορεύεται να πετάξει το αεροσκάφος και συνεχώς γίνονται δομικές και άλλες μετατροπές με εντολή της κατασκευάστριας για να επιλυθούν αδυναμίες που αποδεδειγμένα οδήγησαν σε πτώσεις και άλλα δυστυχήματα.

 

Τέλος μακάρι να άνοιγαν όλοι Τεχνικές Βάσεις να βρίσκαμε ευκολότερα δουλειές και εμείς του τεχνικού κλάδου.:p

Μην ανησυχείς.. εκλογές έρχονται :food: όλο και κάποιες θέσεις θα ανοιξουν για εσάς του κλάδου και τότε εύχομαι να μας ενημερώσεις εκ των έσω..:whistle:

:X
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...