Jump to content

Αεροπορικές εταιρείες: Αγαπημένες, εμπειρίες, απορίες


lewton
 Κοινοποίηση

Ψηφίστε μια ή περισσότερες.  

836 members have voted

  1. 1. Ψηφίστε μια ή περισσότερες.

    • Ολυμπιακή (παλιά και νέα)
      159
    • Aegean
      170
    • Cyprus Airways
      23
    • Air France/KLM
      50
    • Lufthansa
      96
    • Easyjet
      51
    • British Airways
      123
    • Alitalia
      43
    • Singapore Airlines
      22
    • Άλλη
      99


Recommended Posts

Δεν καταλαβαίνω το συλλογισμό σου, με την παράθεση των ιστοσελίδων. Πού αποσκοπεί η σύγκριση των sites των εταιρειών;

 

Απο το site και μονο καταλαβαινει καποιος τη σοβαροτητα της εταιριας, εαν βεβαια δεν την εχει γνωρισει ηδη :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 748
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Επειδή μόλις διάβασα τα παραπάνω posts, και οφείλω να ομολογήσω ότι εκνευρίστηκα λιγάκι, θα απαντήσω:

1) Η Ολυμπιακή είναι μια εταιρεία με ιστορία μισού αιώνα. Η Aegean ιδρύθηκε τη δεκαετία του 90 και η RyanAir το 1985. Καμία από τις προαναφερθείσες εταιρείες (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων) δεν πρόλαβε την εποχή των εμβολοφόρων ελικοφόρων αεροσκαφών (που χωρίς ραδιοβοηθήματα ταξίδευαν με τις χειρότερες καιρικές συνθήκες και ήταν περισσότερο επιρρεπή σε ατυχήματα). Η σύγκριση λοιπόν πρέπει να γίνεται με εταιρείες του βεληνεκούς της Ο.Α., και όχι με άσχετες, απλά για να δημιουργηθούν εντυπώσεις στο forum.

2) Δεν είμαι, ούτε έχω, καμία απολύτως σχέση, με άτομο που επίσης να έχει οποιαδήποτε σχέση με τον κρατικό αερομεταφορέα. Είμαι απλά επιβάτης, και όσα είπα για το πού οφείλονται οι καθυστερήσεις της Ο.Α. στον μεγαλύτερο αριθμό τους, προέρχονται από ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας, στον πύργο ελέγχου του "Ελευθέριος Βενιζέλος".

3) Όσο για την KLM που ακούστηκε προηγουμένως, μήπως να σας θυμίσω το δυστύχημα της Τενερίφης; Μήπως να σας θυμίσω ότι η British Airways κόντεψε να χάσει αεροσκάφος με 100 επιβάτες, jet, λόγω κακής συντήρησης; Μήπως να σας θυμίσω το ωραιότατο δυστύχημα της British Midland με Boeing 737-400 που έγινε διότι το πλήρωμα δεν ήξερε να διαβάσει τις ενδείξεις των οργάνων;

4) Το θανατηφόρο δυστύχημα της Ολυμπιακής πάνω από τον Ατλαντικό, έγινε όχι διότι έβαλαν τον άνθρωπο και κάθισε σε θέση καπνιστών, αλλά επειδή η θέση του ήταν πέντε σειρές από τις θέσεις καπνιζόντων, σε μια εποχή που σε πολλές ακόμα, "οργανωμένες" αεροπορικές εταιρείες, γινόταν ακριβώς το ίδιο.

5) Ποια κρίση του κλάδου έχει παρέλθει; Η Swiss μήπως ανέκαμψε ποτέ οικονομικά; Ή μήπως η Alitalia;

6) Η SAS, ανήκει όχι στη Σουηδία, αλλά σε ολόκληρη τη Σκανδιναβία, και στη Δανία, και στην Νορβηγία. Οι Φινλανδοί, έχουν τη δικιά τους Finnair, την οποία και προτιμούν.

Μήπως, λέω μήπως, πρέπει να θυμηθούμε ότι η Ολυμπιακή Αεροπορία και οι Ολυμπιακές Αερογραμμές δεν είχαν ατύχημα, η μεν μετά το '76 και η δεν ποτέ; Το ελικοφόρο της Ολυμπιακής Αεροπλοϊας που έπεσε το 89 στη Σάμο, μήπως θυμάστε γιατί έπεσε; Μήπως το YS-11 στη Βούλα; Μήπως το YS-11 στην Κοζάνη; Ή μήπως γιατί έπεσε το DC-6 και το DC-3 που αναφέρατε; Μήπως λόγω βλαβών και συντήρησης;

 

Αυτά, γιατί ΕΤΣΙ μιλάμε με στοιχεία, και δεν δημιουργούμε εντυπώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Απο το site και μονο καταλαβαινει καποιος τη σοβαροτητα της εταιριας, εαν βεβαια δεν την εχει γνωρισει ηδη :rolleyes:

 

Και η Enron, φίλε μου, ωραιότατο site είχε πριν χρεοκοπήσει. Σημασία όμως έχει το περιεχόμενο, και όχι η εμφάνιση. Η Ολυμπιακή ούτως ή άλλως, ήταν άθλια πάντα στις δημόσιες σχέσεις. Σημασία όμως έχει η ουσία.

Link to comment
Share on other sites

Και η Enron, φίλε μου, ωραιότατο site είχε πριν χρεοκοπήσει. Σημασία όμως έχει το περιεχόμενο, και όχι η εμφάνιση. Η Ολυμπιακή ούτως ή άλλως, ήταν άθλια πάντα στις δημόσιες σχέσεις. Σημασία όμως έχει η ουσία.

 

Περιεχομενο? Τεμπεληδες δημοσιουπαλληλισκους? Μπα δε θα παρω. Το website δεν ειναι δημοσιες σχεσεις, υπηρεσια προς τους επιβατες ειναι. Οπως επισης και το call center που κλεινει απο τις 9 (!!) και αν τους πετυχεις σου μιλαμε με ευγενεια λιμενοεργατη.

Link to comment
Share on other sites

Περιεχομενο? Τεμπεληδες δημοσιουπαλληλισκους? Μπα δε θα παρω. Το website δεν ειναι δημοσιες σχεσεις, υπηρεσια προς τους επιβατες ειναι. Οπως επισης και το call center που κλεινει απο τις 9 (!!) και αν τους πετυχεις σου μιλαμε με ευγενεια λιμενοεργατη.

 

Ένα κακό που έχουμε εμείς οι Έλληνες, είναι η γενίκευση. Αν πω ότι οι Έλληνες έχουν τη φήμη φοροφυγάδων, τι καταλαβαίνεις; Δεν καταλαβαίνεις ότι εννοώ και εσένα μαζί; (δεν μίλησα για εξαιρέσεις) Μήπως έχεις γνωρίσει όλους τους υπαλλήλους της Ολυμπιακής; Ή μήπως βασίζεσαι στην κλασική ελληνική νοοτροπία, "τίποτα σε αυτή τη χώρα δεν λειτουργεί, α ρε αθάνατη Ελλαδάρα!";

 

Δείξτε μου έναν που πιστεύει πως η Ολυμπιακή έφερε κακό και δεινά στη χώρα, με αιτιολόγηση όμως.

Link to comment
Share on other sites

Μα στη συγκεκριμενη εταιρια ειναι γενικο το κακο, οπως και οι φοροφυγαδες ειναι μεγαλο μερος και οχι εξαιρεση. Τωρα αν νομιζεις οτι στον οτε,δεη,ελτα,ολυμπιακη κ.α. οι τεμπεληδες ειναι μειοψηφια...
Link to comment
Share on other sites

Επειδή μόλις διάβασα τα παραπάνω posts, και οφείλω να ομολογήσω ότι εκνευρίστηκα λιγάκι, θα απαντήσω:

1) Η Ολυμπιακή είναι μια εταιρεία με ιστορία μισού αιώνα. Η Aegean ιδρύθηκε τη δεκαετία του 90 και η RyanAir το 1985. Καμία από τις προαναφερθείσες εταιρείες (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων) δεν πρόλαβε την εποχή των εμβολοφόρων ελικοφόρων αεροσκαφών (που χωρίς ραδιοβοηθήματα ταξίδευαν με τις χειρότερες καιρικές συνθήκες και ήταν περισσότερο επιρρεπή σε ατυχήματα). Η σύγκριση λοιπόν πρέπει να γίνεται με εταιρείες του βεληνεκούς της Ο.Α., και όχι με άσχετες, απλά για να δημιουργηθούν εντυπώσεις στο forum.

2) Δεν είμαι, ούτε έχω, καμία απολύτως σχέση, με άτομο που επίσης να έχει οποιαδήποτε σχέση με τον κρατικό αερομεταφορέα. Είμαι απλά επιβάτης, και όσα είπα για το πού οφείλονται οι καθυστερήσεις της Ο.Α. στον μεγαλύτερο αριθμό τους, προέρχονται από ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας, στον πύργο ελέγχου του "Ελευθέριος Βενιζέλος".

3) Όσο για την KLM που ακούστηκε προηγουμένως, μήπως να σας θυμίσω το δυστύχημα της Τενερίφης; Μήπως να σας θυμίσω ότι η British Airways κόντεψε να χάσει αεροσκάφος με 100 επιβάτες, jet, λόγω κακής συντήρησης; Μήπως να σας θυμίσω το ωραιότατο δυστύχημα της British Midland με Boeing 737-400 που έγινε διότι το πλήρωμα δεν ήξερε να διαβάσει τις ενδείξεις των οργάνων;

4) Το θανατηφόρο δυστύχημα της Ολυμπιακής πάνω από τον Ατλαντικό, έγινε όχι διότι έβαλαν τον άνθρωπο και κάθισε σε θέση καπνιστών, αλλά επειδή η θέση του ήταν πέντε σειρές από τις θέσεις καπνιζόντων, σε μια εποχή που σε πολλές ακόμα, "οργανωμένες" αεροπορικές εταιρείες, γινόταν ακριβώς το ίδιο.

5) Ποια κρίση του κλάδου έχει παρέλθει; Η Swiss μήπως ανέκαμψε ποτέ οικονομικά; Ή μήπως η Alitalia;

6) Η SAS, ανήκει όχι στη Σουηδία, αλλά σε ολόκληρη τη Σκανδιναβία, και στη Δανία, και στην Νορβηγία. Οι Φινλανδοί, έχουν τη δικιά τους Finnair, την οποία και προτιμούν.

Μήπως, λέω μήπως, πρέπει να θυμηθούμε ότι η Ολυμπιακή Αεροπορία και οι Ολυμπιακές Αερογραμμές δεν είχαν ατύχημα, η μεν μετά το '76 και η δεν ποτέ; Το ελικοφόρο της Ολυμπιακής Αεροπλοϊας που έπεσε το 89 στη Σάμο, μήπως θυμάστε γιατί έπεσε; Μήπως το YS-11 στη Βούλα; Μήπως το YS-11 στην Κοζάνη; Ή μήπως γιατί έπεσε το DC-6 και το DC-3 που αναφέρατε; Μήπως λόγω βλαβών και συντήρησης;

 

Αυτά, γιατί ΕΤΣΙ μιλάμε με στοιχεία, και δεν δημιουργούμε εντυπώσεις.

1. Μιλάμε για τις εταιρίες σήμερα.

2. Και η Ολυμπιακή -αν νομίζει ότι ρίχνεται από το Ελ. Βενιζέλος- γιατί δεν αντιδρά; (και μάλιστα σε ένα αεροδρόμιο για το οποίο είναι πρώτη ή έστω δεύτερη σε κίνηση)

Τόσο πολύ σέβεται του επιβάτες της...:rolleyes:

3. Αυτά είναι επιχειρήματα για να αποδείξεις ότι η Ολυμπιακή είναι η ασφαλέστερη εταιρία στον κόσμο;

4. Είπε νομίζω ο gtlzs ότι δεν αναφέρεται αυτό το δυστύχημα στην έρευνά που βρήκε. Εσύ το πρωτοανέφερες, εσύ εξακολουθείς να μιλάς για αυτό.

5. Δες τα κέρδη άλλων εταιριών. Παρά την τεράστια άνοδο των τιμών του πετρελαίου μέσα στο 2005, οι περισσότερες εταιρίες κατάφεραν να αυξήσουν τα κέρδη τους.

Από αυτές που αναφέρεις, η Alitalia είναι εξίσου καθυστερημένη με την Ολυμπιακή, όσο για τη Swiss, τα τελευταία χρόνια προσπάθησε να διαφοροποιηθεί από τις υπόλοιπες κάνοντας στροφή στην πολυτέλεια, το οποίο ανέβασε τις τιμές και ο κόσμος σταμάτησε να την προτιμάει.

6. Εσύ την χαρακτήρισες σουηδική.

7. Γιατί πέσανε αυτά που αναφέρεις;

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

1. Μιλάμε για τις εταιρίες σήμερα.

Όταν λέγατε για δυστυχήματα του 70 και του 60 δεν μιλάγατε για τις εταιρείες σήμερα, όμως.

2. Και η Ολυμπιακή -αν νομίζει ότι ρίχνεται από το Ελ. Βενιζέλος- γιατί δεν αντιδρά; (και μάλιστα σε ένα αεροδρόμιο για το οποίο είναι πρώτη ή έστω δεύτερη σε κίνηση)

Τόσο πολύ σέβεται του επιβάτες της...:rolleyes:

 

Διότι ο λόγος της Ολυμπιακής έχει αποδυναμωθεί τόσο πολύ και απαξιωθεί από τις διάφορες κυβερνήσεις, που ό,τι και αν πει για να υπερασπιστεί την ίδια της την περιουσία, την παίρνουμε από τη μύτη. Ξέρεις πόσοι έχουν συμφέρον να μην ακούγεται η Ολυμπιακή;

 

3. Αυτά είναι επιχειρήματα για να αποδείξεις ότι η Ολυμπιακή είναι η ασφαλέστερη εταιρία στον κόσμο;

Όχι, αυτά είναι επιχειρήματα που αντικρούουν ότι οι εταιρείες που αναφέρετε είναι ασφαλέστερες από την Ολυμπιακή.

 

4. Είπε νομίζω ο gtlzs ότι δεν αναφέρεται αυτό το δυστύχημα στην έρευνά που βρήκε. Εσύ το πρωτοανέφερες, εσύ εξακολουθείς να μιλάς για αυτό.

Ο gtlzs μπορεί να μην το ανέφερε, το ανέφερε όμως κάποιο άλλο μέλος, ο mouyias.

 

5. Δες τα κέρδη άλλων εταιριών. Παρά την τεράστια άνοδο των τιμών του πετρελαίου μέσα στο 2005, οι περισσότερες εταιρίες κατάφεραν να αυξήσουν τα κέρδη τους. Από αυτές που αναφέρεις, η Alitalia είναι εξίσου καθυστερημένη με την Ολυμπιακή, όσο για τη Swiss, τα τελευταία χρόνια προσπάθησε να διαφοροποιηθεί από τις υπόλοιπες κάνοντας στροφή στην πολυτέλεια, το οποίο ανέβασε τις τιμές και ο κόσμος σταμάτησε να την προτιμάει.

 

H Ολυμπιακή έχει να εμφανίσει κέρδη από το 1975, και για αυτό δεν ευθύνονται ούτε οι εργαζόμενοι, ούτε η μη εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού. Ευθύνονται οι κυβερνήσεις που έβαζαν τη μία ανίκανη διοίκηση πίσω από την άλλη. Ο μόνος πρόεδρος Δ.Σ. της Ο.Α. που κατάφερε να εμφανίσει κέρδη το 1996, καρατομήθηκε την ίδια μόλις στιγμή. Η Swiss δεν έκανε στροφή στην πολυτέλεια, αυτή ήταν η Swissair, η προκάτοχος. Όταν βάζεις γεύμα επί πληρωμή έξτρα εν πτήσει, δεν κάνεις στροφή στην πολυτέλεια. Η Alitalia είναι εξίσου καθυστερημένη με την Ολυμπιακή (μάλλον και χειρότερα), συμφωνώ, αλλά είναι ευρωπαϊκή.

 

6. Εσύ την χαρακτήρισες σουηδική.

 

Δεν τη χαρακτήρισα εγώ σουηδική, αν δεις πιο πίσω.

 

7. Γιατί πέσανε αυτά που αναφέρεις;

Το μεν YS-11 της Βούλας λόγω καιρικών συνθηκών (όπως και το DC-6 και το DC-3), που έκαναν τον πιλότο να μπερδέψει το τότε εντελώς ανοργάνωτο αεροδρόμιο Ελληνικού, με τα φώτα της Παραλιακής. Το δεύτερο YS-11 στην Κοζάνη, λόγω ομίχλης. Το Shorts 330 στη Σάμο λόγω ομίχλης που οδήγησε σε συνδυασμό με ένα σφοδρό κύμα αέρα το αεροσκάφος στην πλαγιά.

Link to comment
Share on other sites

Ετοιμαζόμουν να απαντήσω επί μακρόν... αλλά άλλαξα γνώμη. Όταν παραθέτεις στοιχεία και σου απαντάνε με επιχειρήματα του τύπου "αυτό το αεροπλάνο ήταν πρωτόγονο, άρα δεν πειράζει που έπεσε το 1989 και σκοτώθηκαν όλοι οι επιβαίνοντες", δεν αξίζει τον κόπο. ΑΝ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΟΓΟΝΟ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΦΗΝΑΝ ΝΑ ΠΕΤΑΕΙ? Όταν νομίζουν ότι κοροϊδεύουν τους συνομιλητές και τον εαυτό τους με λογικές του τύπου "άλλο Ολυμπιακές Αερογραμμές, άλλο Ολυμπιακή Αεροπορία", είναι χαμένη υπόθεση. Προφανώς μόνο η... Ελλάδα είχε αεροπορικό μεταφορέα από το 1950. Είτε αυτό, ή μόνος ο αερομεταφορέας της Ελλάδας εξακολούθησε να χρησιμοποιεί τα "εμβολοφόρα ελικοφόρα αεροσκαφη που χωρίς ραδιοβοηθήματα ταξίδευαν με τις χειρότερες καιρικές συνθήκες και ήταν περισσότερο επιρρεπή σε ατυχήματα". Αυτός είναι λοιπόν ο σεβασμός της Ολυμπιακής για την ασφάλεια των επιβατών της?

 

Απέδειξα με επιχειρήματα και στατιστικές ότι οι συκοφαντίες των κάθε λογής κομματικών αφισοκολλητών της Ολυμπιακής περί "ανασφάλειας όλων των υπολοίπων αερομεταφορέων" δεν στηρίζονται πουθενά (πέρα από τα προσωπικά τους συμφέροντα και την υπεράσπιση των παχυλών και εξωφρενικών μισθών τους), αντιστρέφουν μάλιστα την πραγματικότητα. Νομίζω ότι η απάντηση του συνομιλητή μου με δικαιώνει.

 

Τον διαβεβαιώ ότι όσο και αν προπαγανδίζει την ανύπαρκτη ανωτερότητα της εταιρείας του, και όσο και αν επιχειρεί να σπιλώσει τους ανταγωνιστές της με τις συκοφαντίες που "άκουσε" ("λέγεται ότι η Aegean δεν συντηρεί τα αεροσκάφη της", από ποιόν άραγε?), δεν πρόκειται να πείσει χωρίς αντικειμενικά επιχειρήματα. Οι στατιστικές έρευνες είναι ισχυρότερες από την ραδιοαρβύλλα.

 

ΥΓ: Σε συνολικό τζίρο 240 δισεκατομμυρίων, τα έξοδα συντήρησης στην ΟΑ είναι μόλις 6 δις. Για να έχετε μέτρο σύγκρισης, τα έξοδα για την υπηρεσία φαγητού (catering) είναι 13 δις. (πηγή: δηλώσεις Γιώργου Μαυραντωνάκη, επί τετραετία γενικού διευθυντή επιχειρησιακού κλάδου της «Ολυμπιακής»). Αυτά για όσους νομίζουν αφελώς ότι για να κάνει οικονομία ένας αερομεταφορέας χρειάζεται να αμελεί την ασφάλεια διαπράττοντας επιχειρηματική αυτοκτονία. Υπάρχουν δεκάδες τομείς όπου μπορεί να γίνει οικονομία χωρίς τον παραμικρό συμβιβασμό στην ασφάλεια. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για τους αφισοκολλητές του κομματικού κράτους, οι οποίοι συνήθισαν να απολαμβάνουν Ελβετικούς μισθούς και προνόμια σε μια βουλιαγμένη στα χρέη εταιρεία (παρασιτώντας σε βάρος του Έλληνα φορολογούμενου, βεβαίως βεβαίως)

Link to comment
Share on other sites

1. Όταν λέγατε για δυστυχήματα του 70 και του 60 δεν μιλάγατε για τις εταιρείες σήμερα, όμως.

2. Διότι ο λόγος της Ολυμπιακής έχει αποδυναμωθεί τόσο πολύ και απαξιωθεί από τις διάφορες κυβερνήσεις, που ό,τι και αν πει για να υπερασπιστεί την ίδια της την περιουσία, την παίρνουμε από τη μύτη. Ξέρεις πόσοι έχουν συμφέρον να μην ακούγεται η Ολυμπιακή;

3. Όχι, αυτά είναι επιχειρήματα που αντικρούουν ότι οι εταιρείες που αναφέρετε είναι ασφαλέστερες από την Ολυμπιακή.

4. Ο gtlzs μπορεί να μην το ανέφερε, το ανέφερε όμως κάποιο άλλο μέλος, ο mouyias.

5. H Ολυμπιακή έχει να εμφανίσει κέρδη από το 1975, και για αυτό δεν ευθύνονται ούτε οι εργαζόμενοι, ούτε η μη εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού. Ευθύνονται οι κυβερνήσεις που έβαζαν τη μία ανίκανη διοίκηση πίσω από την άλλη. Ο μόνος πρόεδρος Δ.Σ. της Ο.Α. που κατάφερε να εμφανίσει κέρδη το 1996, καρατομήθηκε την ίδια μόλις στιγμή. Η Swiss δεν έκανε στροφή στην πολυτέλεια, αυτή ήταν η Swissair, η προκάτοχος. Όταν βάζεις γεύμα επί πληρωμή έξτρα εν πτήσει, δεν κάνεις στροφή στην πολυτέλεια. Η Alitalia είναι εξίσου καθυστερημένη με την Ολυμπιακή (μάλλον και χειρότερα), συμφωνώ, αλλά είναι ευρωπαϊκή.

6. Δεν τη χαρακτήρισα εγώ σουηδική, αν δεις πιο πίσω.

7. Το μεν YS-11 της Βούλας λόγω καιρικών συνθηκών (όπως και το DC-6 και το DC-3), που έκαναν τον πιλότο να μπερδέψει το τότε εντελώς ανοργάνωτο αεροδρόμιο Ελληνικού, με τα φώτα της Παραλιακής. Το δεύτερο YS-11 στην Κοζάνη, λόγω ομίχλης. Το Shorts 330 στη Σάμο λόγω ομίχλης που οδήγησε σε συνδυασμό με ένα σφοδρό κύμα αέρα το αεροσκάφος στην πλαγιά.

1. H Oλυμπιακή σήμερα εξακολουθεί να πετάει ελικοφόρα ή όχι;

 

2. Μάλιστα. Έχει απαξιωθεί η Ολυμπιακή. Συμφωνώ απόλυτα.

Πώς λοιπόν να πιστέψω ότι είναι ασφαλής όταν αυτό στο οποίο όλοι συμφωνούμε είναι ότι έχει απαξιωθεί;

 

3. Προσωπικά ανέφερα μόνο Easyjet και Aegean, αλλά πέρα από το τι ανέφερα εγώ, δε νομίζω ότι η ύπαρξη δυστυχημάτων από κάποιες άλλες εταιρίες είναι άλλοθι για την Ολυμπιακή, και κυρίως δεν είναι απόδειξη ότι η Ολυμπιακή είναι η ασφαλέστερη στον κόσμο.

 

4. Έχεις δίκιο, συγνώμη.

Ο mouyias όμως που το ανέφερε έχει την ίδια γνώμη με εσένα για την Ολυμπιακή (βλ. εδω).

Το θέμα είναι ότι κανείς δεν αναφέρθηκε σε αυτό το περιστατικό για να αποδείξει ότι η Ολυμπιακή δεν είναι ασφαλής, οπότε δεν υπάρχει λόγος να επιστρέφουμε σε αυτό.

 

5. Όπως λες και εσύ λοιπόν, η Ολυμπιακή είναι μόνιμα σε κρίση.

Οπότε η γενική κρίση του κλάδου (που επαναλαμβάνω ότι έχει πλέον παρέλθει) δεν αποτελεί άλλοθι για το ότι την πληρώνει το κράτος (δηλαδή εμείς) τόσα χρόνια.

 

6. ΟΚ δεν έχει τόση σημασία (αν και γράφεις "...i SAS tis souidias pou o stolos tis...").

Μιας και μιλάμε για τη SAS όμως, μήπως οι Σκανδιναβοί την προτιμούν επειδή τους προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες από τους ανταγωνιστές της;

Στο κάτω κάτω και στην Ελλάδα πρώτες με διαφορά είναι οι 2 ελληνικές εταιρίες, Ολυμπιακή και Aegean. Ο λόγος για αυτό όμως δεν είναι το ότι είναι ελληνικές, αλλά το ότι είναι οι μόνες που κάνουν πτήσεις στο εσωτερικό και κάνουν τις περισσότερες πτήσεις από Ελλάδα για εξωτερικό.

Και δεν είναι τυχαίο το ότι σε όποια γραμμή αρχίζει η Aegean, σύντομα ξεπερνάει την Ολυμπιακή σε κίνηση.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη, αγαπητέ gtlzs, μήπως εγώ τα λέω και εγώ τα ακούω; Όταν λέω πρωτόγονα, εννοώ με τα σημερινά δεδομένα. Μήπως κάποιοι άλλοι

 

Απέδειξα με επιχειρήματα και στατιστικές ότι οι συκοφαντίες των κάθε λογής κομματικών αφισοκολλητών της Ολυμπιακής περί "ανασφάλειας όλων των υπολοίπων αερομεταφορέων" δεν στηρίζονται πουθενά (πέρα από τα προσωπικά τους συμφέροντα και την υπεράσπιση των παχυλών και εξωφρενικών μισθών τους), αντιστρέφουν μάλιστα την πραγματικότητα. Νομίζω ότι η απάντηση του συνομιλητή μου με δικαιώνει.

 

Τον διαβεβαιώ ότι όσο και αν προπαγανδίζει την ανύπαρκτη ανωτερότητα της εταιρείας του, και όσο και αν επιχειρεί να σπιλώσει τους ανταγωνιστές της με τις συκοφαντίες που "άκουσε" ("λέγεται ότι η Aegean δεν συντηρεί τα αεροσκάφη της", από ποιόν άραγε?), δεν πρόκειται να πείσει χωρίς αντικειμενικά επιχειρήματα. Οι στατιστικές έρευνες είναι ισχυρότερες από την ραδιοαρβύλλα.

 

βρίσκονται σε παραλήρημα; Διότι από αυτά φαίνεται ότι μάλλον άλλο topic διαβάζεις. Έχεις συναίσθηση του τι έχω απαντήσει; Είπα εγώ ποτέ ότι όλες οι άλλες εταιρείες είναι ανασφαλείς; Όσο για το παραληρηματικό "παχυλούς μισθούς, κλπ.", σε διαβεβαιώ πως στα 20 μου χρόνια δεν έχω την τιμή να εργάζομαι σε αυτή την εταιρεία. Καλά λοιπόν θα κάνεις να προσέχεις τους τρόπους σου και να μην προσβάλλεις με χυδαίες και ψευδέστατες κατηγορίες όποιον βρίσκεις στο δρόμο σου. Δηλαδή η συκοφαντία δεν έχει όριο για σένα, μάλλον. Δεν είπα ποτέ ότι "η Aegean δεν συντηρεί τα αεροσκάφη της", όπως ισοπεδωτικά έβαλες λόγια στο στόμα μου, αλλά ότι υπάλληλος που δουλεύει στην ίδια την εταιρεία μου έχει πει ότι υπάρχουν κάποια προβλήματα με τη συντήρηση. Ξέρω τι θα μου πεις λοιπόν. Ότι ο υπάλληλος αυτός είναι κατάσκοπος της Ο.Α. και μου λέει ψέμματα για να προτιμώ την εταιρεία του.

 

Αφού τόσο έξυπνα παραθέτεις τα λόγια του Μαυραντωνάκη, που, σημειωτέον δεν μας είπες πότε ήταν γεν. διευθυντής, μπορώ και εγώ να παραθέσω τα λόγια του κ. Λάϊνου, επί σειρά ετών διευθυντή οικονομικών μελετών της Ο.Α. και πανεπιστημιακού καθηγητού οικονομικών, με τα χρέη του κράτους προς την Ο.Α., και τις οφειλές, που εδικαιούτο να πάρει από αυτό (που αν τις εισέπραττε, θα ήταν όχι μόνο κερδοφόρος, αλλά μια από τις κορυφαίες της Ευρώπης). Αντ' αυτού τι έκαναν; Την έστειλαν ως χρεοκοπημένη στην Ευρώπη. Όμως εγώ σου έχω μια έκπληξη. Για να μην παθαίνουν τα νεύρα μου κάθε φορά που θα διαβάζω τις χυδαίες συκοφαντίες σου, δεν θα σου ξανααπαντήσω. Θα απαντήσω με όποιον έχει όρεξη για συζήτηση, και δεν μπήκε μέσα στο forum με τα νεύρα του για να βρίσει τον συνομιλητή σου. Όταν θα πάψεις να είσαι αγενής και γίνεις συζητήσιμος, τα ξαναλέμε.

 

Έτσι λοιπόν, περνάω στον lewton.

1. Ναι, η Ολυμπιακή πετάει ελικοφόρα, αλλά η τεχνολογία έχει εξελιχθεί από τότε. Για να κάνετε μια επί ίσοις όροις σύγκριση Aegean Ολυμπιακής, δεν έχετε παρά να συγκρίνετε τις περιόδους που αυτές συνυπάρχουν.

2. Διότι αν προσέχατε τι έλεγα, δεν θα μου κάνατε τέτοιες ερωτήσεις. Η εταιρεία βασίζεται στον επαγγελματισμό των υπαλλήλων της, όπως και η προκάτοχος Ολυμπιακή, όπως και η προκάτοχός της Τ.Α.Ε.

3. Αρχίζω να εκνευρίζομαι με το ότι βάζετε μονίμως λόγια στο στόμα μου. Είπα ποτέ οτι η Ολυμπιακή είναι Η ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!!!;;;;;; Μήπως είπα ότι είναι άλλοθι για την Ολυμπιακή; Είπα απλά ότι μην σας παραπλανεί το γεγονός ότι τις έχει ασφαλέστερες από την Ολυμπιακή, διότι το αν είναι ασφαλής μια εταιρεία δεν φαίνεται από τον αριθμό δυστυχημάτων και νεκρών. Φαίνεται από τον τύπο του αεροσκάφους, την αιτία του δυστυχήματος, κλπ.

4. Το ότι ο mouyias έχει την ίδια γνώμη με μένα, δεν μου προκαλεί εντύπωση, και ούτε έπεσα να φάω κανέναν. Εσείς πέσατε να με φάτε, μόλις είπα την γνώμη μου για την αγαπημένη μου εταιρεία.

5. Ωραία. Εσύ πληρώνεις την Ολυμπιακή. Μέχρι το 1994, το ίδιο έκανε και ο Ιταλός, και ο Ισπανός, και ο Γάλλος (μην θυμίσω ότι η Air France έφτασε στα πρόθυρα χρεοκοπίας) και ο Ιρλανδός, και ο Σκανδιναβός και ο Γερμανός. Ο Ελβετός πλήρωνε μέχρι πριν από δύο μήνες. Σκέφτηκες όμως τα οφέλη που προσέφερε η Ολυμπιακή; Θα υπήρχε αεροπορία στην Ελλάδα, αν δεν υπήρχε η Ολυμπιακή; Διότι μόνο ο Ωνάσης και το κράτος είχαν ανέκαθεν την οικονομική δυνατότητα να συντηρήσουν αεροπορική εταιρεία μέχρι πρόσφατα. Ξεχνάς ότι η Ολυμπιακή συνέβαλε τα μέγιστα στην ανάπτυξη του τουρισμού μας; Ξεχνάς ότι η Ολυμπιακή εξυπηρετεί άγονες γραμμές και ανθρώπους που είναι απομονωμένοι στις άκρες της Ελλάδας; Αν τα θυμιθείς αυτά, τότε τα 10, 20, 30, 150 ευρώ που πληρώνεις παραπάνω στη φορολογία, μάλλον θα το ξανασκεφτείς να μην το δώσεις.

6. (αν και γράφεις "...i SAS tis souidias pou o stolos tis...") αυτό καταρχάς επαναλαμβάνω δεν το έχω γράψει εγώ, διότι ούτως ή άλλως δεν γράφω σε greeklish. Δεύτερον, η SAS έχει από ελάχιστους εως κανέναν ανταγωνιστή στη Σκανδιναβία. Τρίτον, το ότι η ΟΑ και η Α3 κάνουν περισσότερες πτήσεις προς το εξωτερικό, δεν νομίζω ότι μπορεί να εμποδίσει επιβάτη. Η Ολυμπιακή πετάει για Εμιράτα, όπως και η Emirates (κλάσεις ανώτερη της ΟΑ), αλλά οι πτήσεις της Ο.Α. είναι πάντα γεμάτες.

Link to comment
Share on other sites

Τα πράγματα είναι απλά. Την ίδια περίοδο που δεκάδες άλλες εταιρείες της Ευρώπης δεν είχαν ούτε ένα θανατηφόρο ατύχημα, ή είχαν πολύ λιγότερα ατυχήματα ανά πτήση, η Ολυμπιακή είχε 213 θανάτους σε συντριβές πτήσεών της, που την τοποθετούν κάτω από τον μέσο Ευρωπαικό όρο. Ως επιβάτη δεν με παρηγορεί καθόλου αν τα ατυχήματα αυτά έγιναν σε απηρχαιωμένα ελικοφόρα αεροσκάφη που ακόμη χρησιμοποιούνται και όχι σε jet, αν είχε ομίχλη όταν έγιναν (λες και η ομίχλη είναι Ελληνική ιδιαιτερότητα), αν ο Ωνάσης ίδρυσε την ΟΑ πριν από 50 χρόνια και όλοι του άνοιγαν τις πόρτες, ή οποιαδήποτε άλλη φαιδρή δικαιολογία. Αυτό που με απασχολεί είναι το ιστορικό ασφαλείας πτήσεων της εταιρείας, και το γεγονός ότι αυτό διαψεύδει τους ισχυρισμούς των αφισοκολλητών δημοσιουπαλλήλων που δουλεύουν σε αυτή. Κατά τα λοιπά είναι προφανής και η έλλειψη επιχειρημάτων σου, και η απώλεια της ψυχραιμίας σου. Δεν πειράζει. Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του, και εγώ επιμένω στις τεκμηριωμένες απόψεις που διατύπωσα. :D

 

ΥΓ: Δεν ισχυρίζομαι ότι ο υπάλληλος της Aegean "ήταν κατάσκοπος της ΟΑ", γιατί πολύ απλούστατα δεν υπήρξε ποτέ υπάλληλος της Aegean. Όλα σου τα επιχειρήματα εξαντλούνται σε ραδιοαρβύλλες μικρού παιδιού ("άκουσα", "μου είπαν", "έχω υψηλά ιστάμενο φίλο" κοκ).

 

Για να μην παθαίνουν τα νεύρα μου κάθε φορά που θα διαβάζω τις χυδαίες συκοφαντίες μου, δεν θα σου ξανααπαντήσω.

 

Συ είπας.

Link to comment
Share on other sites

Έτσι λοιπόν, περνάω στον lewton.

1. Ναι, η Ολυμπιακή πετάει ελικοφόρα, αλλά η τεχνολογία έχει εξελιχθεί από τότε. Για να κάνετε μια επί ίσοις όροις σύγκριση Aegean Ολυμπιακής, δεν έχετε παρά να συγκρίνετε τις περιόδους που αυτές συνυπάρχουν.

2. Διότι αν προσέχατε τι έλεγα, δεν θα μου κάνατε τέτοιες ερωτήσεις. Η εταιρεία βασίζεται στον επαγγελματισμό των υπαλλήλων της, όπως και η προκάτοχος Ολυμπιακή, όπως και η προκάτοχός της Τ.Α.Ε.

3. Αρχίζω να εκνευρίζομαι με το ότι βάζετε μονίμως λόγια στο στόμα μου. Είπα ποτέ οτι η Ολυμπιακή είναι Η ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!!!;;;;;; Μήπως είπα ότι είναι άλλοθι για την Ολυμπιακή; Είπα απλά ότι μην σας παραπλανεί το γεγονός ότι τις έχει ασφαλέστερες από την Ολυμπιακή, διότι το αν είναι ασφαλής μια εταιρεία δεν φαίνεται από τον αριθμό δυστυχημάτων και νεκρών. Φαίνεται από τον τύπο του αεροσκάφους, την αιτία του δυστυχήματος, κλπ.

4. Το ότι ο mouyias έχει την ίδια γνώμη με μένα, δεν μου προκαλεί εντύπωση, και ούτε έπεσα να φάω κανέναν. Εσείς πέσατε να με φάτε, μόλις είπα την γνώμη μου για την αγαπημένη μου εταιρεία.

5. Ωραία. Εσύ πληρώνεις την Ολυμπιακή. Μέχρι το 1994, το ίδιο έκανε και ο Ιταλός, και ο Ισπανός, και ο Γάλλος (μην θυμίσω ότι η Air France έφτασε στα πρόθυρα χρεοκοπίας) και ο Ιρλανδός, και ο Σκανδιναβός και ο Γερμανός. Ο Ελβετός πλήρωνε μέχρι πριν από δύο μήνες. Σκέφτηκες όμως τα οφέλη που προσέφερε η Ολυμπιακή; Θα υπήρχε αεροπορία στην Ελλάδα, αν δεν υπήρχε η Ολυμπιακή; Διότι μόνο ο Ωνάσης και το κράτος είχαν ανέκαθεν την οικονομική δυνατότητα να συντηρήσουν αεροπορική εταιρεία μέχρι πρόσφατα. Ξεχνάς ότι η Ολυμπιακή συνέβαλε τα μέγιστα στην ανάπτυξη του τουρισμού μας; Ξεχνάς ότι η Ολυμπιακή εξυπηρετεί άγονες γραμμές και ανθρώπους που είναι απομονωμένοι στις άκρες της Ελλάδας; Αν τα θυμιθείς αυτά, τότε τα 10, 20, 30, 150 ευρώ που πληρώνεις παραπάνω στη φορολογία, μάλλον θα το ξανασκεφτείς να μην το δώσεις.

6. (αν και γράφεις "...i SAS tis souidias pou o stolos tis...") αυτό καταρχάς επαναλαμβάνω δεν το έχω γράψει εγώ, διότι ούτως ή άλλως δεν γράφω σε greeklish. Δεύτερον, η SAS έχει από ελάχιστους εως κανέναν ανταγωνιστή στη Σκανδιναβία. Τρίτον, το ότι η ΟΑ και η Α3 κάνουν περισσότερες πτήσεις προς το εξωτερικό, δεν νομίζω ότι μπορεί να εμποδίσει επιβάτη. Η Ολυμπιακή πετάει για Εμιράτα, όπως και η Emirates (κλάσεις ανώτερη της ΟΑ), αλλά οι πτήσεις της Ο.Α. είναι πάντα γεμάτες.

1-2. Προφανώς δεν αμφισβητώ την ασφάλεια της Ολυμπιακής, έτσι;

 

3. Όχι δεν το είπες εσύ, αλλά είναι κάτι που ακούω συνέχεια, και με εκνευρίζει, σε βαθμό που αν ξεκινήσω συζήτηση για την Ολυμπιακή δε μπορώ να μην το αναφέρω.

Χαίρομαι που δεν το πιστεύεις.

 

4. Ναι αλλά το κουράσαμε πολύ το θέμα με τον ασθματικό που τον έβαλαν να κάτσει κοντά στους καπνίζοντες, δε νομίζεις;

 

5. Τα έχω σκεφτεί τα οφέλη της Ολυμπιακής, αλλά μου τη δίνει να ξέρω ότι με λίγο καλύτερη διαχείριση δε θα ήταν ζημιογόνα. Πχ.

-Έχω ταξιδέψει Αθήνα-Μιλάνο με Ολυμπιακή, με Being 737 που είχε 25 επιβάτες και υπήρχαν 4 αεροσυνοδοί (τη στιγμή που μεγάλο μέρος τους είναι ωρομίσθιοι χωρίς συγκεκριμένο πρόγραμμα, και θα μπορούσαν πολύ απλά αφού το αεροπλάνο είναι άδειο να μην πάρουν τόσο πολλούς)! Στην ίδια πτήση με Aegean, με τον ίδιο τύπο αεροσκάφους αλλά γεμάτο, υπήρχαν επίσης 4 αεροσυνοδοί.

-Το περιβόητο e-ticket, που επιτέλους απέκτησε, γιατί να στο στέλνει σπίτι; Δε θα γλίτωναν τα ταχυδρομικά έξοδα αν δούλευε όπως το e-ticket της Aegean και των περισσότερων άλλων εταιριών;

Αυτά είναι 2 πράγματα που πρόσεξα τη μόνη φορά που ταξίδεψα με Ολυμπιακή τα τελευταία χρόνια (α, και το φαγητό της Aegean είναι ακριβώς στο ίδιο επίπεδο).

 

6. Έχεις δίκιο, το ξανακοίταξα και πάλι μου φάνηκε ότι το είχες πει εσύ. Συγνώμη :O

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

-Το περιβόητο e-ticket, που επιτέλους απέκτησε, γιατί να στο στέλνει σπίτι; Δε θα γλίτωναν τα ταχυδρομικά έξοδα αν δούλευε όπως το e-ticket της Aegean και των περισσότερων άλλων εταιριών;

Αυτά είναι 2 πράγματα που πρόσεξα τη μόνη φορά που ταξίδεψα με Ολυμπιακή τα τελευταία χρόνια (α, και το φαγητό της Aegean είναι ακριβώς στο ίδιο επίπεδο).

 

6. Έχεις δίκιο, το ξανακοίταξα και πάλι μου φάνηκε ότι το είχες πει εσύ. Συγνώμη :O

 

Μα δεν ειναι e-ticket, ticket κανονικοτατο ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν ειναι e-ticket, ticket κανονικοτατο ειναι.

Aφού το αγοράζεις on-line με πιστωτική, είναι e-ticket.

Αλλά μετά πρέπει να σου έρθει σπίτι.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

1-2. Προφανώς δεν αμφισβητώ την ασφάλεια της Ολυμπιακής, έτσι;

 

3. Όχι δεν το είπες εσύ, αλλά είναι κάτι που ακούω συνέχεια, και με εκνευρίζει, σε βαθμό που αν ξεκινήσω συζήτηση για την Ολυμπιακή δε μπορώ να μην το αναφέρω.

Χαίρομαι που δεν το πιστεύεις.

 

4. Ναι αλλά το κουράσαμε πολύ το θέμα με τον ασθματικό που τον έβαλαν να κάτσει κοντά στους καπνίζοντες, δε νομίζεις;

 

5. Τα έχω σκεφτεί τα οφέλη της Ολυμπιακής, αλλά μου τη δίνει να ξέρω ότι με λίγο καλύτερη διαχείριση δε θα ήταν ζημιογόνα. Πχ.

-Έχω ταξιδέψει Αθήνα-Μιλάνο με Ολυμπιακή, με Being 737 που είχε 25 επιβάτες και υπήρχαν 4 αεροσυνοδοί (τη στιγμή που μεγάλο μέρος τους είναι ωρομίσθιοι χωρίς συγκεκριμένο πρόγραμμα, και θα μπορούσαν πολύ απλά αφού το αεροπλάνο είναι άδειο να μην πάρουν τόσο πολλούς)! Στην ίδια πτήση με Aegean, με τον ίδιο τύπο αεροσκάφους αλλά γεμάτο, υπήρχαν επίσης 4 αεροσυνοδοί.

-Το περιβόητο e-ticket, που επιτέλους απέκτησε, γιατί να στο στέλνει σπίτι; Δε θα γλίτωναν τα ταχυδρομικά έξοδα αν δούλευε όπως το e-ticket της Aegean και των περισσότερων άλλων εταιριών;

Αυτά είναι 2 πράγματα που πρόσεξα τη μόνη φορά που ταξίδεψα με Ολυμπιακή τα τελευταία χρόνια (α, και το φαγητό της Aegean είναι ακριβώς στο ίδιο επίπεδο).

 

6. Έχεις δίκιο, το ξανακοίταξα και πάλι μου φάνηκε ότι το είχες πει εσύ. Συγνώμη :O

 

1. Εγώ δεν έχω απολύτως κανένα πρόβλημα να μου παραθέσετε μια αντίθετη άποψη, αρκεί αυτή να βασίζεται στην πραγματικότητα, και να λείπουν οι συκοφαντίες και η αγένεια. Όποιος έχει όρεξη να φαντασιώνεται, ας φαντασιώνεται. Όχι όμως στη δική μου αξιοπρέπεια και υπόληψη, πόσο μάλλον να με κρίνει από την ηλικία μου. Γιατί εγώ ξέρω πολλούς μεγαλύτερούς μου που είναι πολύ χειρότεροι από εντεκάχρονα. Αν σου έλεγα ότι μόνο σε μία πτήση KLM πέθαναν 250+ άτομα, θα σταματούσες να πετούσες με την εν λόγω εταιρεία; Ας είμαστε λογικοί, δεν βλάπτει.

 

3. Εγώ δεν υποστήριξα ποτέ κάτι τέτοιο για την Ολυμπιακή, εξαρχής. Δεν θα ήταν άλλωστε δυνατόν. Υπάρχουν εταιρείες όπως Qantas, κλπ. που τον αξίζουν πραγματικά αυτόν τον τίτλο. Και ας θέλουν μερικοί μερικοί να με παρουσιάσουν ως εγκάθετο και κρατικοδίαιτο δημοσιουπαλληλίσκο της Ολυμπιακής. Διότι εγώ δεν έχω κάποιο συμφέρον είτε η ΟΑ κλείσει, είτε όχι. Έχω όμως όφελος ως επιβάτης. Ποιος μου λέει ότι τη στιγμή που η Ολυμπιακή θα κλείσει, η Aegean δεν θα ανεβάσει τις τιμές; Επίσης, ούτως ή άλλως αν η Α3 ήθελε να αναλάβει τις άγονες γραμμές, θα το έκανε πολύ καιρό τώρα.

 

4. Συμφωνώ, αλλά τονίζω ξανά πως εγώ δεν το έφερα αυτό το θέμα.

 

5. Αν κάποιος σκοτώσει τον αδερφό σου, θα κατηγορήσεις τον αδερφό σου που βρέθηκε κάτω από το μαχαίρι του εγκληματία;

Και εγώ ταξίδεψα πριν από μία εβδομάδα στο Λονδίνο με τα Α340, και για 100 επιβάτες από τους 295 που χωράει το αεροσκάφος, υπήρχαν γύρω στα 8-9 μέλη πληρώματος. Όσο για το e-ticket, απ' όσο ξέρω, αυτό πολύ σύντομα θα γίνει, αν μείνει ανοικτή. Αυτό το οποίο ξεκίνησε, είναι το e-check in, για πτήσεις εσωτερικού.

 

6. Δεκτή η συγνώμη σου, αν και ξαναλέω ότι δεν βασίζομαι σε συγνώμες για να κάνω ένα διάλογο. Βασίζομαι σε λογική, ευγένεια και επιχειρήματα. Και επιχείρημα δεν είναι σίγουρα το να κολλάς ταμπέλες σε ανθρώπους.

Link to comment
Share on other sites

Ξέχασα φυσικά και το άλλο. Κάθε ζημιογόνος κρατική επιχείρηση που είναι βυθισμένη στα χρέη επικαλείται και έναν κρυμμένο θησαυρό που θα την έσωζε "αν υπήρχε απλώς η βούληση". Θεωρίες συνομωσίας για να δικαιολογείται η διαιώνιση της ίδιας κατάστασης. Περίεργο ότι το κράτος αισθάνθηκε την ανάγκη να σπαταλήσει 700 δις δραχμές στην τελευταία αποτυχημένη αναδιοργάνωση της Ολυμπιακής, με τον κίνδυνο να επιβληθεί από την Ευρωπαική Ένωση η επιστροφή τους ως παράνομης επιδότησης (όπως και έγινε), ενώ "υπήρχαν χρέη" που μπορούσε απλώς να αποπληρώσει αποφεύγοντας τον κίνδυνο προστίμου από την Κομισιόν (που οδήγησε τα πράγματα στο γνωστό αδιέξοδο).

 

Φυσικά όλα αυτά δεν έχουν βάση στην πραγματικότητα.

 

Και για να μην δημιουργούνται σκόπιμα εσφαλμένες εντυπώσεις, οι άγονες γραμμές μπορούν να καλυφθούν πολύ αποδοτικότερα μετά από αξιοκρατικό διαγωνισμό που θα αναδείξει τον αερομεταφορέα ο οποίος θα τις αναλάβει (και θα εισπράξει την ανάλογη επιδότηση). Είναι σίγουρα πολύ οικονομικότερο από το να βυθίζουμε κάθε πέντε-έξι χρόνια 1 τρις δραχμές στην μαύρη τρύπα του δημοσίου χρήματος που ονομάζεται ΟΑ.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή μόλις διάβασα τα παραπάνω posts, και οφείλω να ομολογήσω ότι εκνευρίστηκα λιγάκι, θα απαντήσω:

1) Η Ολυμπιακή είναι μια εταιρεία με ιστορία μισού αιώνα. Η Aegean ιδρύθηκε τη δεκαετία του 90 και η RyanAir το 1985. Καμία από τις προαναφερθείσες εταιρείες (εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων) δεν πρόλαβε την εποχή των εμβολοφόρων ελικοφόρων αεροσκαφών (που χωρίς ραδιοβοηθήματα ταξίδευαν με τις χειρότερες καιρικές συνθήκες και ήταν περισσότερο επιρρεπή σε ατυχήματα). Η σύγκριση λοιπόν πρέπει να γίνεται με εταιρείες του βεληνεκούς της Ο.Α., και όχι με άσχετες, απλά για να δημιουργηθούν εντυπώσεις στο forum.

2) Δεν είμαι, ούτε έχω, καμία απολύτως σχέση, με άτομο που επίσης να έχει οποιαδήποτε σχέση με τον κρατικό αερομεταφορέα. Είμαι απλά επιβάτης, και όσα είπα για το πού οφείλονται οι καθυστερήσεις της Ο.Α. στον μεγαλύτερο αριθμό τους, προέρχονται από ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας, στον πύργο ελέγχου του "Ελευθέριος Βενιζέλος".

3) Όσο για την KLM που ακούστηκε προηγουμένως, μήπως να σας θυμίσω το δυστύχημα της Τενερίφης; Μήπως να σας θυμίσω ότι η British Airways κόντεψε να χάσει αεροσκάφος με 100 επιβάτες, jet, λόγω κακής συντήρησης; Μήπως να σας θυμίσω το ωραιότατο δυστύχημα της British Midland με Boeing 737-400 που έγινε διότι το πλήρωμα δεν ήξερε να διαβάσει τις ενδείξεις των οργάνων;

4) Το θανατηφόρο δυστύχημα της Ολυμπιακής πάνω από τον Ατλαντικό, έγινε όχι διότι έβαλαν τον άνθρωπο και κάθισε σε θέση καπνιστών, αλλά επειδή η θέση του ήταν πέντε σειρές από τις θέσεις καπνιζόντων, σε μια εποχή που σε πολλές ακόμα, "οργανωμένες" αεροπορικές εταιρείες, γινόταν ακριβώς το ίδιο.

5) Ποια κρίση του κλάδου έχει παρέλθει; Η Swiss μήπως ανέκαμψε ποτέ οικονομικά; Ή μήπως η Alitalia;

6) Η SAS, ανήκει όχι στη Σουηδία, αλλά σε ολόκληρη τη Σκανδιναβία, και στη Δανία, και στην Νορβηγία. Οι Φινλανδοί, έχουν τη δικιά τους Finnair, την οποία και προτιμούν.

Μήπως, λέω μήπως, πρέπει να θυμηθούμε ότι η Ολυμπιακή Αεροπορία και οι Ολυμπιακές Αερογραμμές δεν είχαν ατύχημα, η μεν μετά το '76 και η δεν ποτέ; Το ελικοφόρο της Ολυμπιακής Αεροπλοϊας που έπεσε το 89 στη Σάμο, μήπως θυμάστε γιατί έπεσε; Μήπως το YS-11 στη Βούλα; Μήπως το YS-11 στην Κοζάνη; Ή μήπως γιατί έπεσε το DC-6 και το DC-3 που αναφέρατε; Μήπως λόγω βλαβών και συντήρησης;

 

Αυτά, γιατί ΕΤΣΙ μιλάμε με στοιχεία, και δεν δημιουργούμε εντυπώσεις.

 

 

Simfono me afta pou les.

To souidika to ipa gennika gia proionta....pignene souidia kai ta 3/4 ton aftokiniton ine VOLVO:shifty:

OSO gia afto:

6) Η SAS, ανήκει όχι στη Σουηδία, αλλά σε ολόκληρη τη Σκανδιναβία, και στη Δανία, και στην Νορβηγία. Οι Φινλανδοί, έχουν τη δικιά τους Finnair, την οποία και προτιμούν.

ennoousa akrivos to idio ektos apo to oti oi finlandoi protimoun tin Finnair.....

misos souidos ime! oli sxedon i skandinavia exi taksidepsi to ligotero 5 fores me SAS sti zoi tou!

PROUD ARSENAL FAN

http://images.skysports.com/images/badges/100x100/3.gif

Link to comment
Share on other sites

Aφού το αγοράζεις on-line με πιστωτική, είναι e-ticket.

Αλλά μετά πρέπει να σου έρθει σπίτι.

 

e-ticket ειναι το εισητηριο που το αγοραζεις μεσω ιντερνετ και σου στελνουν το εισητηριο στο email. Αυτο που κανεις με την Ολυμπιακη, ειναι να αγοραζεις online το εισητηριο και να σου στελνουν στο σπιτι το κανονικο χαρτινο εισητηριο.

Link to comment
Share on other sites

e-ticket ειναι το εισητηριο που το αγοραζεις μεσω ιντερνετ και σου στελνουν το εισητηριο στο email. Αυτο που κανεις με την Ολυμπιακη, ειναι να αγοραζεις online το εισητηριο και να σου στελνουν στο σπιτι το κανονικο χαρτινο εισητηριο.

Ίσως είναι έτσι.

Πάντως η πλάκα με την Ολυμπιακή είναι ότι αν το αγοράσεις τις τελευταίες 2 μέρες δε στο στέλνουν σπίτι, και πας στο γκισέ χωρίς εισιτήριο.

Δηλαδή ενώ μπορούν να σε αφήσουν να πετάξεις χωρίς να το έχεις μαζί, κάθονται και μπλέκουν με τα ΕΛΤΑ (και όχι μόνο αυτά αφού στο στέλνουν οπουδήποτε στον κόσμο). :wacko:

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Ίσως είναι έτσι.

Πάντως η πλάκα με την Ολυμπιακή είναι ότι αν το αγοράσεις τις τελευταίες 2 μέρες δε στο στέλνουν σπίτι, και πας στο γκισέ χωρίς εισιτήριο.

Δηλαδή ενώ μπορούν να σε αφήσουν να πετάξεις χωρίς να το έχεις μαζί, κάθονται και μπλέκουν με τα ΕΛΤΑ (και όχι μόνο αυτά αφού στο στέλνουν οπουδήποτε στον κόσμο). :wacko:

Basika milane gia 72 wres prin to ligotero alla den einai alhtheia!

Agora sa eishthrio prin mia bdomada gia tis 28 febrouariou kai me phran thlefwno proxtes gia na mou poun pws to eishthrio mou tha me perimenei sto Milano telika;)

To site tous otan douleuei den einai kako.Proteimw omws to site ths Aegean kai bebaiws poteimw to e tichet;) Polu poio eukolo polu poio aneto kanena problhma!Na sas pw thn alhtheia thn olumpiakh thn fobamai ligaki kai den eimai sigouros pws tha petaksw 28:lol: :lol:

ΘΑΣΟΣ το σμαραγδενιο νησι!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/12161p_goldenbeach1.JPG

Link to comment
Share on other sites

easy jet για λονδίνο.

οικονομική, εξυπηρετική, γρήγορη, ασφαλης

 

Εξυπηρετικη δεν θα το ελεγα γιατι απο Λονδινο πεταει 6:40 :knife: και τελευταια δεν ειναι οσο οικονομικη ηταν. Αλλα σε σχεση με τον ανταγωνισμο σιγουρα ειναι αρκετα φθηνοτερη αν κλεισεις νωρις.

Link to comment
Share on other sites

τι εννοεις 6:40? εχει και 20:55

 

Ναι αλλα απο το Luton το οποιο ειναι αρκετα μακρια αν μενεις στην Δυτικη Αγγλια (οπως εγω). Απο gatwick που ειναι πολυ βολικο για οσους μενουν εκτος Λονδινου πεταει 6:40 το πρωι :cry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...