Jump to content

Περί... οχημάτων γενικά


tzivanas
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μπορεί να είναι οκ το βολάν, αλλα πες τους να το κοιτάξουνε

 

 

ρωτοντας μου ειπαν οτι για να κοιταξουν το βολαν θα μου παρουν κγυρω στα 200ευρω για το ανεβα κατεβα λυσε δεσε....

Να υποθεσω πως δεν υπαρχει αλλος τροπος ε?

min kaneis tpt ayrio otan mporeis na to kaneis me8ayrio
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Απαντήσεις 540
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

παιδες εχει διαφορα σε αυτοκινητο? μου εχουν πει οτι αλλαζει η συμπεριφορα στο πενταλ, αληθευει??
Link to comment
Share on other sites

Γειά σου Γρηγόρη με τις ορεξάτες μετατροπές σου:D

Τα σωληνάκια υψηλής πίεσης αλλάζουν αρκέτα τη συμπεριφορά στο πάτημα του πεντάλ (σε βρεγμένο οδόστρωμα..ο θεός βοηθός) που συνήθως τα συνοδεύεις με καλύτερες δισκόπλακες - δαγκάνες - τακάκια.Αυτά τα βάζουν σε αυτοκινήτα με πολύ tunning στη μηχάνη.Το κόστος είναι αρκέτα υψηλό (ανάλογα το κίτ).Αν το αυτοκίνητο είναι εργοστάσιο είναι αχρείαστα εφόσον τα φρένα του κάθε αυτοκινήτου έχουν μελετηθεί και σχεδιαστεί στις ανάγκες του:)

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Οτι να ναι....

 

Τα σωληνακια υψηλης πιεσης -αλλιως ονομαζονται αεροπορικου τυπου- δεν βελτιωνουν το φρεναρισμα και για αυτο δεν συνδιαζονται παντα με καλυτερες δισκοπλακες η τακακια! Το μονο που κανουν αυτα τα σωληνακια ειναι να βελτιωνουν την αισθηση που σου δινει το καθε αυτοκινητο στο φρεναρισμα... Απλα, απο αυτο που νιωθεις οταν πατας το πενταλ του φρενου, τα συγκεκριμενα σωληνακια τα οποια ειναι καλυμενα με μεταλλικο διχτυ, αφαιρουν την "λαστιχιλα" που προκαλει η διογκωση των συμβατικων σωληνωσεων οταν αυξανεται η πιεση σε αυτα! Ουσιαστικα δεν αφηνουν την ενεργεια που ασκεις εσυ στο πενταλ του φρενουν να χαθει -υπο την μορφη δυναμικης ενεργειας- κατα την μεταφορα αυτης μεσω των σωληνωσεν στα εμβολα και την επαναφορα της οταν αφηνεις το πενταλ...!

 

Αρκετη λεπτομερια το ξερω αλλα το ρεζουμε ειναι οτι απλα βελτιωνουν την αισθηση και κατ' επεκταση το φρεναρισμα!

Link to comment
Share on other sites

Οτι να ναι....

 

Τα σωληνακια υψηλης πιεσης -αλλιως ονομαζονται αεροπορικου τυπου- δεν βελτιωνουν το φρεναρισμα και για αυτο δεν συνδιαζονται παντα με καλυτερες δισκοπλακες η τακακια! Το μονο που κανουν αυτα τα σωληνακια ειναι να βελτιωνουν την αισθηση που σου δινει το καθε αυτοκινητο στο φρεναρισμα... Απλα, απο αυτο που νιωθεις οταν πατας το πενταλ του φρενου, τα συγκεκριμενα σωληνακια τα οποια ειναι καλυμενα με μεταλλικο διχτυ, αφαιρουν την "λαστιχιλα" που προκαλει η διογκωση των συμβατικων σωληνωσεων οταν αυξανεται η πιεση σε αυτα! Ουσιαστικα δεν αφηνουν την ενεργεια που ασκεις εσυ στο πενταλ του φρενουν να χαθει -υπο την μορφη δυναμικης ενεργειας- κατα την μεταφορα αυτης μεσω των σωληνωσεν στα εμβολα και την επαναφορα της οταν αφηνεις το πενταλ...!

 

Αρκετη λεπτομερια το ξερω αλλα το ρεζουμε ειναι οτι απλα βελτιωνουν την αισθηση και κατ' επεκταση το φρεναρισμα!

 

Χωρίς παρεξήγηση,σωστά και αναλυτικά περιέγραψες τη λειτουργία των σωλήνων αεροπορικού τύπου (εν συντομία,σωλήνες υψηλής) αλλά ανάλογα το αυτοκίνητο δεν προσφέρει πάντα θέτικα αποτελέσματα (παίζει έναν βασικό ρόλο ο οδηγός και το στήσιμο του κάθε αυτοκινήτου).Έχωντας οδηγήσει διαφόρετικα αυτοκίνητα (επίσης συνοδηγός σε αρκετά άλλα) με προσθήκη αεροπορικου τύπου σωληνάκια καθώς και με προσθήκη δισκόπλακων - δαγκάνες και αλλαγμένη ακτινική αντλία φρένου (εν συντομία ακτινική τρόμπα) έχω σχηματίσει μια άποψη για τα φρεναρίσματα.Παραδείγματος χάρην,σε Fiat Punto Spοrting με σωληνάκια υψηλής πίεσης το αυτοκίνητο χόρευε στα φρεναρίσματα εκτάτου ανάγκης (τα λάστιχα με λίγα χλμ πάνω).Ξαναέβαλε τα μαμά Fiat σωληνάκια πάνω και έμεινε πιο ικανοποιημένος απ'ότι με τα υψηλής.Δεύτερο παράδειγμα,σε VW Golf IV με Brembo δισκόπλακες - δαγκάνες 4απίστονες - σωλήνες υψηλής και ακτινικη τρόμπα της Brembo,το αυτοκίνητο κυριολεκτικά τρένο,δοκιμάσμενο πάμπολες φορές σε απότομα φρεναρίσματα οι τροχοί δεν μπλοκάρουν και έχει αισθητή διαφορά απ'ότι πριν.Στο δικό μου Golf IV με τα μαμά φρένα τα φρένα καμία σχέση με το άλλο.Μπορώ να σου δώσω πολλά παραδείγματα ακόμα...νομίζω ότι είναι αρκετά.Το αποτέλεσμα είναι οτι όντως δίνουν άλλη αίσθηση στο φρεναρίσμα,όμως το κατά πόσο βελτιώνουν ή όχι σε πολλές περιπτώσεις,αυτό εξαρτάτε απο το κάθε αυτοκίνητο,τον οδηγό κ.α.

 

Καλημέρα:)

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο πραγμα λεμε.. Τα σωληνακια υψηλης βελτιωνουν ΠΑΝΤΑ την αισθηση και μονο την αισθηση! Δεν αλλαζουν το φρεναρισμα... Απλα για μερικους ακομα και η βελτισωση της αισθησης συνεπαγεται με βελτιωση των φρενων! Το αν σε καποιους δεν αρεσει το αποτελεσμα αυτο ειναι θεμα επιλογων... Προφανως ο φιλος σου με το Punto ειχε συνηθησει αλλιως και αλλιως του βγηκαν τα πραγματα! Η αισθηση παντως βελτιωνεται και μαλιστα αισθητα σε αυτοκινητα που πασχουν εκει...
Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο πραγμα λεμε.. Τα σωληνακια υψηλης βελτιωνουν ΠΑΝΤΑ την αισθηση και μονο την αισθηση! Δεν αλλαζουν το φρεναρισμα... Απλα για μερικους ακομα και η βελτισωση της αισθησης συνεπαγεται με βελτιωση των φρενων! Το αν σε καποιους δεν αρεσει το αποτελεσμα αυτο ειναι θεμα επιλογων... Προφανως ο φιλος σου με το Punto ειχε συνηθησει αλλιως και αλλιως του βγηκαν τα πραγματα! Η αισθηση παντως βελτιωνεται και μαλιστα αισθητα σε αυτοκινητα που πασχουν εκει...

 

Συμφωνώ απολύτως,έτσι έχουν τα πράγματα;)

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά κάθεστε και συγκρίνετε φρενάρισμα αυτοκινήτων όταν το άλλο έχει και άλλες αλλαγές πέραν των μαρκουτσιών;;;

 

Τέσπα όπως είπε ο amelidis βελτιώνει την αίσθηση αλλά και την απόδοση του συστήματος πέδησης στα πολλά φρεναρίσματα...Όταν για παράδειγμα οδηγήσεις κάπου με δυο ίδια αμάξια σε απαιτητική διαδρομή, στην αρχή θα είναι το ίδιο όμως όσο θα περνάει η ώρα τα εργοστασιακά θα χαλαρώνουν εν αντιθέση με τα αεροπορικού τύπου μαρικούτσια που έχουν μεγαλύτερη αντοχή. Άρα εφόσον διατηρούν τις διαστάσεις τους, θα διατηρούν αμείωτη την πίεση που θα ασκούν στα έμβολα της δαγκάνας. Αυτό όμως θα φανεί στα πολλά φρεναρίσματα ή σε μια μέρα με πολύ υψηλή θερμοκρασία.

 

Το κόστος δεν είναι υπερβολικό, δεν ξέρω όμως κατά πόσο αξίζει σε ένα εργοστασιακό σετ πέδησης σε νορμάλ συνθήκες. Αν και το καλό φρένο ποτέ δεν είναι κακό να το χουμε...

Link to comment
Share on other sites

με 150ευρω βαζεις σωληνακια υψηλης αν δεν απατωμαι. το κοστος δεν ειναι απαγορευτικο, εαν καποιος εχει σκοπο να βελτιωσει γενικα τα φρενα του. αν μιλαμε για μαμα φρενα, τοτε η κοπωση στα σωληνακια απο τα απανωτα φρεναρισματα λογω συνεχους χρησης (σε μια δυσκολη διαδρομη), θεωρω πως ειναι αμελητεα σε σχεση με την κοπωση και την πτωση της αποδοσης που θα εχουν αυτα καθεαυτα τα φρενα του αμαξιου (δηλαδη δισκοι/τακακια)...

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

βασικα εγω εχω βαθυ πενταλ το οποιο δεν σου δινει την εσθηση οτι φρεναρεις καλα αν και το αυτοκινητο σταματαει πολυ καλα. βασικα το πανταλ του lacetti σου κανει πως θελει εξαεροση αλλα ετσι δουλευει ανεκαθεν. αυτο θελω να διορθοσω. πιστευω οτι θα μου κανουν δουλεια!
Link to comment
Share on other sites

Η στάθμη των υγρών είναι καλή; Τα υγρά καθε'αυτό είναι εντάξει, μην έχουν διαβρωθεί. Βάλε υψηλής όσο για το κόστος και εγώ για 140-160 ξέρω αλλά δεν θυμάμαι αν είναι μέσα κια τα υγρά που δεν νομίζω.
Link to comment
Share on other sites

με 150ευρω βαζεις σωληνακια υψηλης αν δεν απατωμαι. το κοστος δεν ειναι απαγορευτικο, εαν καποιος εχει σκοπο να βελτιωσει γενικα τα φρενα του. αν μιλαμε για μαμα φρενα, τοτε η κοπωση στα σωληνακια απο τα απανωτα φρεναρισματα λογω συνεχους χρησης (σε μια δυσκολη διαδρομη), θεωρω πως ειναι αμελητεα σε σχεση με την κοπωση και την πτωση της αποδοσης που θα εχουν αυτα καθεαυτα τα φρενα του αμαξιου (δηλαδη δισκοι/τακακια)...

 

 

για 150 ευρω ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ καποιος να τα βαλει....

 

για 70 ευρω που τα περνει καποιος απο αγγλια, ισως, αλλα και παλι εξαρταται το αμαξι και την χρηση των φρενων που κανει

Link to comment
Share on other sites

150 γιουρια μαζι με την τοποθετηση εννοουσα. και αν δεν κανω λαθος και με υγρα 5.1...

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

To πρόβλημα που έχουν τα σωληνάκια υψηλής πίεσης είναι ότι πολλές φορές κάνουν το ABS να μπαίνει πιο εύκολα ακριβώς επειδή δεν έχουν καθόλου ενδοτικότητα τα τοιχώματά τους.

Το κατά πόσο αυτό θα είναι πρόβλημα εξαρτάται από το μοντέλο.

Αυτό που λέει ο grigoriso δε νομίζω ότι θα το λύσουν τα σωληνάκια υψηλής πίεσης. Ίσως θέλει μια πιο ισχυρή τρόμπα που θα του επιτρέπει να φρενάρει με μικρότερη διαδρομή του πεντάλ.

Link to comment
Share on other sites

παιδες εχει διαφορα σε αυτοκινητο? μου εχουν πει οτι αλλαζει η συμπεριφορα στο πενταλ, αληθευει??

Eγώ δεν κατάλαβα καμία διαφορά..

Link to comment
Share on other sites

Η διαφορά φαίνεται:

 

Τέσπα όπως είπε ο amelidis βελτιώνει την αίσθηση αλλά και την απόδοση του συστήματος πέδησης στα πολλά φρεναρίσματα...Όταν για παράδειγμα οδηγήσεις κάπου με δυο ίδια αμάξια σε απαιτητική διαδρομή, στην αρχή θα είναι το ίδιο όμως όσο θα περνάει η ώρα τα εργοστασιακά θα χαλαρώνουν εν αντιθέση με τα αεροπορικού τύπου μαρικούτσια που έχουν μεγαλύτερη αντοχή. Άρα εφόσον διατηρούν τις διαστάσεις τους, θα διατηρούν αμείωτη την πίεση που θα ασκούν στα έμβολα της δαγκάνας. Αυτό όμως θα φανεί στα πολλά φρεναρίσματα ή σε μια μέρα με πολύ υψηλή θερμοκρασία.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

καλημερα παιδια και χρονια πολλα!

λοιπον επανερχομαι στο θεμα υστερα απο δυο μηνες και το αποτελεσμα??? στραβωμενο πλατο....!

σας λεει κατι?!?!(εμενα μου ειπε η μαμα peygeot 700 ευρω με τα εργατικα...)

ηθελα απλα να συμπληρωσω οτι τωρα το αμαξι ειχε 55.600 χιλιομετρα...

min kaneis tpt ayrio otan mporeis na to kaneis me8ayrio
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Καλησπέρα ήθελα να ρωτήσω αρχικά αν εβαλε κανεις xenon στην μηχανη ή μηχανακι του και αν ειναι τελικα αξιόπιστο.Επίσης ήθελα να μάθω και τιμές.Ακόμα ήθελα να ρωτήσω αν έχει κανεις αυτόν τον συναγερμό http://www.saveltrade.gr/prd_details.php?id=104 ή ποιον αλλον εχετε εσείς και παλι τιμές :rolleyes: ΑΑ!και αν μπορω να τον περασω μόνος!

 

Ευχαριστώ για την υπομονή σας :)

Δεν υπάρχουν κακοί άνθρωποι,υπάρχουν άνθρωποι που εκμεταλλεύονται την καλοσύνη σου.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα συμπατριότη!! Για τα xenon έβαλαν πολοί και έμειναν ευχαριστιμένοι αλλα να προσέξεις να μην είναι τελείως της πλάκας... Όσο για το συναγερμό δεν νομίζω να μην μπορείς να τον βάλεις ο ίδιος γιατί και άλλοι γνωστοί μου έβαλαν που δεν ήταν ειδήμονες στο θέμα!! Βασικά καλό θα ήταν να πας σε ηλεκτρολόγο να γίνει ποιό σωστή δουλειά!!!
Link to comment
Share on other sites

Γειά σου ρε συμπατριώτη!! ναι ξέρω υπάρχουν xenon λαμπες και ολο το kit..κανεις αλλος καμια γνώμη?
Δεν υπάρχουν κακοί άνθρωποι,υπάρχουν άνθρωποι που εκμεταλλεύονται την καλοσύνη σου.
Link to comment
Share on other sites

Εχει αρκετα ξενον κιτ και σε καλες τιμες και ειδικα αν ψαξεις στο ebay.Γνωμη μου ειναι καλυτερα να βαλεις εναν καλο συναγερμο σε εναν εμπειρο ηλεκτρολογο και με τα λεφτα για τα ξενον να αγορασεις εξοπλισμο για σενα οπως γαντια, μπουφαν αν δεν εχεις.
Link to comment
Share on other sites

1.ξενον επελεξε 4.300 κελβιν απο κει κ πανω μπλεδιζουν(ξεχνα τα 6-8.000Κ που εχει γεμισει ο κοσμος)

http://www.google.gr/search?hl=el&q=xenon&meta=

2.ο συναγερμος πρεπει να χει τουλ.κυλιομενους μεταβλητους κωδικους(+ανεξαρτητη μπαταρια)

γι αυτο οταν επιλεγετε αυτοκ/μηχανη μην παρετε δωρο τον συναγερμο που βαζουν αυτοι...ο συναγερμος που βαζουν ειναι για πεταμα .

Link to comment
Share on other sites

Οταν λες ανεξάρτητη μπαταρία για τον συναγερμό τί εννοείς?δεν παιρνει δηλαδη απο την μπαταρία απο την μηχανη?
Δεν υπάρχουν κακοί άνθρωποι,υπάρχουν άνθρωποι που εκμεταλλεύονται την καλοσύνη σου.
Link to comment
Share on other sites

Οταν λες ανεξάρτητη μπαταρία για τον συναγερμό τί εννοείς?δεν παιρνει δηλαδη απο την μπαταρία απο την μηχανη?

 

Οχι εχει δικια της.Ετσι σε περιπωση ακινησιας της μηχανης να μην αδειασει την μπαταρια της μηχανης.

Link to comment
Share on other sites

Εχει αρκετα ξενον κιτ και σε καλες τιμες και ειδικα αν ψαξεις στο ebay.Γνωμη μου ειναι καλυτερα να βαλεις εναν καλο συναγερμο σε εναν εμπειρο ηλεκτρολογο και με τα λεφτα για τα ξενον να αγορασεις εξοπλισμο για σενα οπως γαντια, μπουφαν αν δεν εχεις.

 

βαζουν οι ηλεκτρολογοι σωστα συναγερμο??? ηλεκτρονικος χρειαζεται! ειναι χαοτικη η διαφορα μεταξυ τους.....

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... οχημάτων γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...