Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

5 ώρες πριν, minast said:

Ακόμα καλύτερα, μπορείς να ρυθμίσεις το modem σου από VDSL σε ADSL, και θα ξέρεις ακριβώς την ταχύτητα που θα πιάσεις. Πρέπει να πω βέβαια ότι στην θέση σου δεν θα γυρνούσα σε ADSL.

Δεν ισχύει πάντα αυτό. Με ενεργό vectoring στη γραμμή δε θα συγχρονίσει καν σε ADSL ή θα συγχρονίσει σε κάτι εικονικό 

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Πήρα τηλ σήμερα στη Vodafone και μου είπε τιμή 19.60 και θα κατέβει και κάποιο ποσό στο κινητό μου που είναι σύνδεση στη Vodafone 

Η ταχύτητα που πιάνει μέσο όρο μου είπε 13.5 mpps 

Ζήτησα  να κάνω φορητοτητα στη Vodafone με σκοπό να μου κάνει αντιπροσφορα η cosmote. 

Οποτε θα περιμένω την κίνηση της cosmote (ελπίζω να την κάνει και να μη με πάρει αμέσως η Vodafone) 

Τι να πω; ελπίζω να πετύχω κάτι καλύτερο από τα 30 ευρώ που δίνω τώρα και να παραμείνω κόσμοτε 

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν με πήρε η κόσμοτε για αντιπροσφορα μου εδώσε 2 ευρώ κάτω στην 50αρα και 1000 λεπτά ομιλίας σε 2 γουατσ απ που έχω. Συμφώνησα με κόσμοτε και μου λέει πάρε στη βονταφον και ακύρωσε τη φορητοτητα. 

Στις 28 Μάρτιου παίρνω στο 13830 μιλάω με εκπρόσωπο και ζητάω ακύρωση. Μου λέει θα το προωθήσω στο ανάλογο τμήμα. 

Παρ όλα αυτά μου έρχετε sms ότι μπορώ να παραλάβω τον εξοπλισμό από οποιοδήποτε κατάστημα Vodafone 

Ε λέω αυτοματοποιημένο θα είναι. 

Δεν κάνω κάτι άλλο ήσυχος πως έγινε η ακύρωση 

Και σήμερα; δεν έχω ίντερνετ από κόσμοτε με τράβηξε η βονταφον μου ήρθε και ενημέρωση να συνδέσω τον εξοπλισμό για να κάνουν τις ρυθμίσεις... 

Τι μπορώ να κανω τώρα; 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, patrik said:

Λοιπόν με πήρε η κόσμοτε για αντιπροσφορα μου εδώσε 2 ευρώ κάτω στην 50αρα και 1000 λεπτά ομιλίας σε 2 γουατσ απ που έχω. Συμφώνησα με κόσμοτε και μου λέει πάρε στη βονταφον και ακύρωσε τη φορητοτητα. 

Στις 28 Μάρτιου παίρνω στο 13830 μιλάω με εκπρόσωπο και ζητάω ακύρωση. Μου λέει θα το προωθήσω στο ανάλογο τμήμα. 

Παρ όλα αυτά μου έρχετε sms ότι μπορώ να παραλάβω τον εξοπλισμό από οποιοδήποτε κατάστημα Vodafone 

Ε λέω αυτοματοποιημένο θα είναι. 

Δεν κάνω κάτι άλλο ήσυχος πως έγινε η ακύρωση 

Και σήμερα; δεν έχω ίντερνετ από κόσμοτε με τράβηξε η βονταφον μου ήρθε και ενημέρωση να συνδέσω τον εξοπλισμό για να κάνουν τις ρυθμίσεις... 

Τι μπορώ να κανω τώρα; 

Άρα τώρα είσαι συνδρομητήτης της Vodafone. Μπορείς να φύγεις χωρίς συνέπειες μέσα σε 2 μήνες αν θυμάμαι καλά (ένα μήνα σίγουρα). Οπότε παίρνεις τον εκπρόσωπο της Cosmote και ζητάς φορητότητα σε αυτούς με τους όρους που σου υποσχέθηκαν.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι "χωρίς συνέπειες".
Σε διακοπή εντός των δύο πρώτων μηνών οφείλει το πάγιο δύο μηνών ως τέλος πρόωρης διακοπής.

Link to comment
Share on other sites

Βάσει κανονισμού της ΕΕΤΤ (δημοσιευμένου σε ΦΕΚ), είτε ο πελάτης απεμπολεί το δικαίωμα αναίτιας υπαναχώρησης για να υλοποιηθεί άμεσα, είτε ο πάροχος περιμένει τις νόμιμες 14 μέρες και διεκπεραιώνει την φορητότητα όταν λήξουν.

Από τη στιγμή που έχει γίνει η φορητότητα, το τέλος πρόωρης διακοπής είναι 2 πάγια αν γίνει τους πρώτους δύο μήνες και 1/4 των υπολοιπόμενων παγίων για όλους τους υπόλοιπους, πλέον όποιου αναπόσβεστου επιδότησης, εφόσον υπάρχει.

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, minast said:

Βάσει κανονισμού της ΕΕΤΤ (δημοσιευμένου σε ΦΕΚ), είτε ο πελάτης απεμπολεί το δικαίωμα αναίτιας υπαναχώρησης για να υλοποιηθεί άμεσα, είτε ο πάροχος περιμένει τις νόμιμες 14 μέρες και διεκπεραιώνει την φορητότητα όταν λήξουν.

Από τη στιγμή που έχει γίνει η φορητότητα, το τέλος πρόωρης διακοπής είναι 2 πάγια αν γίνει τους πρώτους δύο μήνες και 1/4 των υπολοιπόμενων παγίων για όλους τους υπόλοιπους, πλέον όποιου αναπόσβεστου επιδότησης, εφόσον υπάρχει.

Απο τα γραφόμενα του φαίνεται όμως ότι ο πάροχος δεν περίμενε 14 μέρες.
Βεβαία δεν μπορώ να το ξέρω σίγουρα αυτό, αλλά αν είναι έτσι μπορεί να διαμαρτυρηθεί.
Κάτι σαν ένσταση.

Link to comment
Share on other sites

Μου είπαν απ τη βονταφον  πως φεύγω χωρίς χρέωση επειδή είμαι μέσα σε 14 μέρες αλλά θα πληρωσω κάτι απ το πάγιο αναλογικά. Για τις μέρες που με τράβηξαν στο δίκτυο τους. 

Το θεμα είναι ότι εγω ζήτησα έγκαιρα ακύρωση. Αυτοί με τράβηξαν όμως. Τέλος πάντων 

Επίσης επειδή έγινε αυτό θα μου στείλουν άλλο ρουτερ από κόσμοτε και θα στείλω το παλιό πίσω. Αυτό δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να γίνει... 

 

Edited by patrik
Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, patrik said:

Μου είπαν απ τη βονταφον  πως φεύγω χωρίς χρέωση επειδή είμαι μέσα σε 14 μέρες αλλά θα πληρωσω κάτι απ το πάγιο αναλογικά. Για τις μέρες που με τράβηξαν στο δίκτυο τους. 

Το θεμα είναι ότι εγω ζήτησα έγκαιρα ακύρωση. Αυτοί με τράβηξαν όμως. Τέλος πάντων 

Επίσης επειδή έγινε αυτό θα μου στείλουν άλλο ρουτερ από κόσμοτε και θα στείλω το παλιό πίσω. Αυτό δεν κατάλαβα γιατί πρέπει να γίνει... 

 

Και όταν βγάλει η Vodafone λογαριασμό μίλα στο τσατ να το μηδενίσουν γιατί φταίνε. Αν αρνηθούν, προχωράς σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ και να δεις πως θα μαζευτούν τα λαμόγια.

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, MIKU said:

Και όταν βγάλει η Vodafone λογαριασμό μίλα στο τσατ να το μηδενίσουν γιατί φταίνε. Αν αρνηθούν, προχωράς σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ και να δεις πως θα μαζευτούν τα λαμόγια.

Δεν έγινε κάποια λαμογιά σε αυτήν την περίπτωση. Όταν κάνεις αίτηση φορητότητας έχεις δύο επιλογές είτε άμεση ενεργοποίηση που σημαίνει χάνεις το δικαίωμα υπαναχώρησης της φορητότητας είτε περιμένεις 14 ημέρες και μετά γίνεται η φορητότητα με το δικαίωμα υπαναχώρησης μέσα σε 14 ημέρες. Εφόσον είχε λάβει μήνυμα ότι θα ενεργοποιηθεί την τάδε ημερομηνία έπρεπε να καλέσει τον ανάλογο 5 ψηφίο αριθμό που έχουν οι εταιρείες για ακύρωση φορητότητας το οποίο γίνεται άμεσα. Ακύρωση φορητότητας γίνεται μέχρι και μια μέρα πριν αν δεν κάνω λάθος

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, AlexM2 said:

Δεν έγινε κάποια λαμογιά σε αυτήν την περίπτωση. Όταν κάνεις αίτηση φορητότητας έχεις δύο επιλογές είτε άμεση ενεργοποίηση που σημαίνει χάνεις το δικαίωμα υπαναχώρησης της φορητότητας είτε περιμένεις 14 ημέρες και μετά γίνεται η φορητότητα με το δικαίωμα υπαναχώρησης μέσα σε 14 ημέρες. Εφόσον είχε λάβει μήνυμα ότι θα ενεργοποιηθεί την τάδε ημερομηνία έπρεπε να καλέσει τον ανάλογο 5 ψηφίο αριθμό που έχουν οι εταιρείες για ακύρωση φορητότητας το οποίο γίνεται άμεσα. Ακύρωση φορητότητας γίνεται μέχρι και μια μέρα πριν αν δεν κάνω λάθος

Γίνεται και την ίδια μέρα, αρκεί να προλάβεις πριν σε "τραβήξει" ο νέος πάροχος.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, minast said:

Γίνεται και την ίδια μέρα, αρκεί να προλάβεις πριν σε "τραβήξει" ο νέος πάροχος.

Δεν το ήξερα. Ευχαριστώ για την πληροφορία

Link to comment
Share on other sites

On 26/3/2024 at 2:18 ΜΜ, paanos said:

Δεν ισχύει πάντα αυτό. Με ενεργό vectoring στη γραμμή δε θα συγχρονίσει καν σε ADSL ή θα συγχρονίσει σε κάτι εικονικό 

IMG_4266.thumb.jpeg.8329550199fd86785be754ece0b83b6f.jpeg

το καφάσι ίνας απεναντί μου στα 30μ και δεν ξέρω γιατί το WiFi ειναι κολλημένο στα 80-83  ενώ παλαιότερα ειχα με  Cosmote 90-95. 2 χρόνια εχουν περάσει Οπτικές μπροστά απο το σπίτι και ακόμα δεν μπορούμε ούτε αίτηση να κάνουμε.

Link to comment
Share on other sites

Θέμα στη καλωδίωση μου φαίνεται. Έχεις splitter; Είναι το ρουτερ συνδεδεμένο στη πρώτη πρίζα; 

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, paanos said:

Θέμα στη καλωδίωση μου φαίνεται. Έχεις splitter; Είναι το ρουτερ συνδεδεμένο στη πρώτη πρίζα; 

Ναι στην πρώτη πρίζα. Η αλήθεια είναι οτι και ο τεχνικός της vf αυτό μου είπε οτι θέμα καλωδίωσης είναι και επειδή το σπίτι ειναι 30τίας με τα κλασικά παλιά καλώδια να βάλω utp απο το κουτί κάτω μέχρι το σπίτι αλλα αυτό δεν ξέρω τι δουλειά χρειάζεται και τι μερεμέτια θα μου ανοίξει.

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, zerokill said:

Ναι στην πρώτη πρίζα. Η αλήθεια είναι οτι και ο τεχνικός της vf αυτό μου είπε οτι θέμα καλωδίωσης είναι και επειδή το σπίτι ειναι 30τίας με τα κλασικά παλιά καλώδια να βάλω utp απο το κουτί κάτω μέχρι το σπίτι αλλα αυτό δεν ξέρω τι δουλειά χρειάζεται και τι μερεμέτια θα μου ανοίξει.

Έχεις άλλες πρίζες τηλεφώνου στο σπίτι που να έχουν σήμα; 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, CaptainNickGR said:

Έχεις άλλες πρίζες τηλεφώνου στο σπίτι που να έχουν σήμα; 

Οχι μόνο μία είναι που εχει σήμα.Θέλει να ανοίξω τα κουτάκια να δω τις τηλεφωνικές μήπως οι παππούδες παλαιότερα είχαν ματίσει τιποτα καλώδια γιατι θυμάμαι ειχε και πρίζα στο σαλόνι αλλά εκεί δεν εχει πλεον σήμα καθολου.

Edited by zerokill
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, zerokill said:

Οχι μόνο μία είναι

Την έχεις πειράξει καθόλου αυτή την μία και μοναδική πρίζα που έχεις ποτέ; Εννοώ να την αλλάξεις από τότε που πρωτοεβαλαν πριν 30 χρόνια. Δεν παίρνεις να βάλεις μια ολοκαίνουργια (τιποτενιο κόστος) να δεις μπας και φταίει αυτή; 🤔Έτσι για να σου φύγει η έγνοια αν τυχόν φταίει αυτή. Και δεν είναι και κάτι δύσκολο φυσικά να την αλλάξεις 

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, zerokill said:

Οχι μόνο μία είναι που εχει σήμα.Θέλει να ανοίξω τα κουτάκια να δω τις τηλεφωνικές μήπως οι παππούδες παλαιότερα είχαν ματίσει τιποτα καλώδια γιατι θυμάμαι ειχε και πρίζα στο σαλόνι αλλά εκεί δεν εχει πλεον σήμα καθολου.

καποια διακλάδωση προκαλεί θόρυβο είτε παρεμβολές οπότε σου ρίχνει αρκετά την γραμμή. 

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, CaptainNickGR said:

καποια διακλάδωση προκαλεί θόρυβο είτε παρεμβολές οπότε σου ρίχνει αρκετά την γραμμή. 

Ναι νομίζω ξέρω που παίζει το θέμα.Οκ το κοιτάξω απο το κουτί στην πριζα και αν μπορώ να κάνω κάτι θα το κάνω. Εν αναμονή της ενεργοποίησης των οπτικών νομίζω δέν αξίζει να ασχοληθώ με τα χαλκό καλώδια εφόσον αργά η γρήγορα θα μπεί Οπτική. 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, zerokill said:

Ναι νομίζω ξέρω που παίζει το θέμα.Οκ το κοιτάξω απο το κουτί στην πριζα και αν μπορώ να κάνω κάτι θα το κάνω. Εν αναμονή της ενεργοποίησης των οπτικών νομίζω δέν αξίζει να ασχοληθώ με τα χαλκό καλώδια εφόσον αργά η γρήγορα θα μπεί Οπτική. 

Κάνε μια προσπάθεια με το 13840 να δεις αν μπορούν να σου στείλουν τεχνικό τους, λογικά θα σου κόψει τις διακλαδώσεις ο ίδιος εφόσον το πρόβλημα διαπιστωθεί εκεί.

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, CaptainNickGR said:

Κάνε μια προσπάθεια με το 13840 να δεις αν μπορούν να σου στείλουν τεχνικό τους, λογικά θα σου κόψει τις διακλαδώσεις ο ίδιος εφόσον το πρόβλημα διαπιστωθεί εκεί.

Παίζει αυτο; Να δηλώσω βλάβη απλά επειδή έχω 15-20 mbps λιγότερα και θόρυβο στη γραμμή; 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, zerokill said:

Παίζει αυτο; Να δηλώσω βλάβη απλά επειδή έχω 15-20 mbps λιγότερα και θόρυβο στη γραμμή; 

Εγώ θα έπαιρνα ένα τηλέφωνο αύριο το πρωί πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...