Jump to content

Vodafone HOME Internet & Double Play


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τι εννοείς?Πως μπορώ να το δω αυτό?

28,4 πληρώνω τώρα.

Με αυτά που έγραψα..dsl,αστικα υπεραστικα,σε κινητά και τηλεόραση. έχω δηλώσει κ ένα κινητό κ έχω κ από κει έκπτωση.

έτσι τελικά πληρώνω 28,4

Το βλέπεις στον αναλυτικό λογαριασμό όπου αναφέρει την αρχική τιμή του παγιου σου, και μετά αρχίζει προσθέτει/αφαιρεί τις διάφορες εκπτώσεις/υπηρεσίες. Αν παρατηρήσεις θα σου λεει έκπτωση (λογω συμβολαίου αν θυμαμαι καλα) χχ% και παραδίπλα το ποσό σε ευρώ.

 

Η έκπτωση στο adsl ήταν 35% και 50% στο family pack στην tv.

Με το vdsl αρχική τιμή 59,34 και τελική (αυτό που πληρώνω ) 36,61 με το full πακέτο στην tv.

Έπαιξε μεγάλο ρόλο στην τελική τιμή η σημείωση του τεχνικού ότι τα προβλήματα στην γραμμή με το adsl δεν ήταν δική μου ευθύνη αλλά ευθύνη της voda και δεν μπορούσαν να διορθωθούν.

Και εγώ σε μη επιλύσιμο είμαι και επειδή η έκπτωση στο ADSL είναι στο 65% (με αρχική τιμή στα 48,5 Ευρω) κοιτάζω μήπως πάρω αντίστοιχη έκπτωση σε VDSL προγραμμα με ίδιο αρχικό κόστος.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Επανέρχομαι στο θέμα μου, σήμερα με πήραν τηλέφωνο από το τεχνικό τμήμα και μου είπαν αν το πρόβλημα συνεχίζεται.

Τους απάντησα ότι, ναι δεν έχει αλλα9κατι και ότι πάλι χτες το βράδυ είχα πρόβλημα με το streaming βλέποντας κάτι από το open tv (κάθε 10 λεπτά έβλεπα με χάλια ποιότητα και πιξελ).

Μου είπε ο τεχνικός ότι από μεριά τους είναι όλα ok και να αλλάξω λέει dns.

Το έψαξα λίγο στο Google και έβαλα dns του Google αλλά στο PC γιατί στο ρουτερ της Vodafone δεν βρήκα αυτή την ρύθμιση......

Έκανα δοκιμή να δω πάλι το μεσημέρι κάτι από open tv και μου έκανε πάλι τα ίδια.

Κάνω τεστ ταχύτητας και βλέπω 28download και 3up.

Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω, δεν τα πάω και τόσο καλά με εξειδικευμένες ρυθμίσεις στα PC.

Να αλλάξω παροχο και να πληρώσω την ρήτρα των 120€ περίπου;

Με το παραπάνω πρόβλημα μπορώ να γλυτώσω το πρόστιμο;

Μήπως δεν είναι πρόβλημα παροχου και με cosmote έχω πάλι πρόβλημα;

 

καλησπέρα, σήμερα μου ήρθε από vodafone το παρακάτω email:

ΘΕΜΑ: Διαμαρτυρία κ. …………….

Αξιότιμοι Κύριοι,

Σε συνέχεια των της άνω επιστολών σας γνωρίζουμε δια της παρούσης ότι η εταιρεία μας προέβη σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες και ενδελεχείς ελέγχους προκειμένου να αποκαταστήσει οποιοδήποτε ζήτημα παρουσιάστηκε στην τηλεπικοινωνιακή σύνδεση με γεωγραφικό αριθμό 21024…………. Συγκεκριμένα, εντός των τελευταίων επτά (7) μηνών ο συνδρομητής επικοινώνησε μία (1) φορά με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της εταιρείας μας στις 21/02/2020 και δήλωσε χαμηλή ταχύτητα στην πρόσβαση στο διαδίκτυο. Κατόπιν του απαραίτητου εξ αποστάσεως ελέγχου αποφασίστηκε η αποστολή τεχνικού στο χώρο εγκατάστασης, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 24/02/2020. Κατά την εν λόγω μετάβαση δε διαπιστώθηκε δυσλειτουργία στο δίκτυο ή τον τερματικό εξοπλισμό. Στις 26/02/2020 σε επικοινωνία μας με το συνδρομητή στο πλαίσιο επανελέγχου, τον ενημερώσαμε εκ νέου ότι κατόπιν επιπλέον ελέγχου δεν εντοπίστηκε η δηλωθείσα δυσλειτουργία.

Σε κάθε περίπτωση προτρέπουμε το συνδρομητή μας σε περίπτωση που αντιμετωπίζει οιαδήποτε ζήτημα στις παρεχόμενες υπηρεσίες να επικοινωνεί άμεσα με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της εταιρείας μας. Εν προκειμένω, η εταιρεία μας προέβη σε πίστωση αναλογίας παγίου για το ως άνω χρονικό διάστημα του ζητήματος μολονότι δεν εντοπίστηκε βλάβη. Η εν λόγω πίστωση θα αποτυπωθεί σε επόμενο λογαριασμό. Περαιτέρω, δίνουμε τη δυνατότητα στο συνδρομητή, στο πλαίσιο της πολυετούς μας συνεργασίας, να καταγγείλει αζημίως τη μεταξύ μας σύμβαση εντός ενός (1) μήνα από την ημερομηνία της παρούσας. Σε αυτή την περίπτωση, με την έκδοση του εκκαθαριστικού λογαριασμού, παρακαλείται ο κ. …………………. να επικοινωνήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας, προκειμένου να πιστωθεί το τέλος διακοπής συμβολαίου.

Κλείνοντας την παρούσα επιστολή, τονίζουμε ότι η εταιρεία μας τηρεί απαρέγκλιτα τη σχετική νομοθεσία περί ηλεκτρονικών επικοινωνιών, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για την αντιμετώπιση των όποιων προβλημάτων παρουσιάζονται. Η άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση των καταναλωτών αποτελεί κεντρικό στόχο της Vodafone, σε πνεύμα βεβαίως κατανόησης, σεβασμού και αμοιβαίας εμπιστοσύνης.

 

Θα ήθελα να ρωτήσω αν σύμφωνα με τα παραπάνω μπορώ να φύγω από vodafone χωρίς να πληρώσω την ρίτρα του συμβολαίου μου που λήγει σε 1 χρόνο.

Αν ναι τι πρέπει να κάνω;

Ευχαριστώ

Να έχεις υπομονή με τους ανθρώπους...δεν ξέρεις τι ζόρια κουβαλάει ο καθένας...
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα, σήμερα μου ήρθε από vodafone το παρακάτω email:

ΘΕΜΑ: Διαμαρτυρία κ. …………….

Αξιότιμοι Κύριοι,

Σε συνέχεια των της άνω επιστολών σας γνωρίζουμε δια της παρούσης ότι η εταιρεία μας προέβη σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες και ενδελεχείς ελέγχους προκειμένου να αποκαταστήσει οποιοδήποτε ζήτημα παρουσιάστηκε στην τηλεπικοινωνιακή σύνδεση με γεωγραφικό αριθμό 21024…………. Συγκεκριμένα, εντός των τελευταίων επτά (7) μηνών ο συνδρομητής επικοινώνησε μία (1) φορά με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της εταιρείας μας στις 21/02/2020 και δήλωσε χαμηλή ταχύτητα στην πρόσβαση στο διαδίκτυο. Κατόπιν του απαραίτητου εξ αποστάσεως ελέγχου αποφασίστηκε η αποστολή τεχνικού στο χώρο εγκατάστασης, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 24/02/2020. Κατά την εν λόγω μετάβαση δε διαπιστώθηκε δυσλειτουργία στο δίκτυο ή τον τερματικό εξοπλισμό. Στις 26/02/2020 σε επικοινωνία μας με το συνδρομητή στο πλαίσιο επανελέγχου, τον ενημερώσαμε εκ νέου ότι κατόπιν επιπλέον ελέγχου δεν εντοπίστηκε η δηλωθείσα δυσλειτουργία.

Σε κάθε περίπτωση προτρέπουμε το συνδρομητή μας σε περίπτωση που αντιμετωπίζει οιαδήποτε ζήτημα στις παρεχόμενες υπηρεσίες να επικοινωνεί άμεσα με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης της εταιρείας μας. Εν προκειμένω, η εταιρεία μας προέβη σε πίστωση αναλογίας παγίου για το ως άνω χρονικό διάστημα του ζητήματος μολονότι δεν εντοπίστηκε βλάβη. Η εν λόγω πίστωση θα αποτυπωθεί σε επόμενο λογαριασμό. Περαιτέρω, δίνουμε τη δυνατότητα στο συνδρομητή, στο πλαίσιο της πολυετούς μας συνεργασίας, να καταγγείλει αζημίως τη μεταξύ μας σύμβαση εντός ενός (1) μήνα από την ημερομηνία της παρούσας. Σε αυτή την περίπτωση, με την έκδοση του εκκαθαριστικού λογαριασμού, παρακαλείται ο κ. …………………. να επικοινωνήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας, προκειμένου να πιστωθεί το τέλος διακοπής συμβολαίου.

Κλείνοντας την παρούσα επιστολή, τονίζουμε ότι η εταιρεία μας τηρεί απαρέγκλιτα τη σχετική νομοθεσία περί ηλεκτρονικών επικοινωνιών, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για την αντιμετώπιση των όποιων προβλημάτων παρουσιάζονται. Η άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση των καταναλωτών αποτελεί κεντρικό στόχο της Vodafone, σε πνεύμα βεβαίως κατανόησης, σεβασμού και αμοιβαίας εμπιστοσύνης.

 

Θα ήθελα να ρωτήσω αν σύμφωνα με τα παραπάνω μπορώ να φύγω από vodafone χωρίς να πληρώσω την ρίτρα του συμβολαίου μου που λήγει σε 1 χρόνο.

Αν ναι τι πρέπει να κάνω;

Ευχαριστώ

 

Απορώ πως δεν σου προσφέρουν έκπτωση στο πάγιο. Ναι μπορείς να αποχωρήσεις αζημίως. Βέβαια αν ζητήσεις διακοπή ίσως χάσεις την γραμμή άρα λογικά θα κάνεις φορητότητα και οταν βγει ο εκκαθαριστικός θα σου έχουν χρεώσει το ποσό της διακοπής αλλά θα στο πιστώσουν. Αυτό βέβαια δεν μου αρέσει προσωπικά γιατί εσύ θα τρέχεις για να πιστώσουν το ποσο.

Link to comment
Share on other sites

το πάγιο μου το κατέβασαν 1.5€. Από 26,5 μου το πήγαν 25€.

Αυτό που μου είπες παραπάνω δεν το κατάλαβα καλά....

Οι ενέργειές μου δηλαδή το επόμενο διάστημα θα είναι να πάω στον ΟΤΕ να ζητήσω φορητότητα και όταν θα μου ο τελευταίος λογαριασμός από vodafone τι πρέπει να κάνω;

Θα πρέπει να ενημερώσω την vodafone πριν παω να κάνω αίτηση στον ΟΤΕ;

Να έχεις υπομονή με τους ανθρώπους...δεν ξέρεις τι ζόρια κουβαλάει ο καθένας...
Link to comment
Share on other sites

το πάγιο μου το κατέβασαν 1.5€. Από 26,5 μου το πήγαν 25€.

Αυτό που μου είπες παραπάνω δεν το κατάλαβα καλά....

Οι ενέργειές μου δηλαδή το επόμενο διάστημα θα είναι να πάω στον ΟΤΕ να ζητήσω φορητότητα και όταν θα μου ο τελευταίος λογαριασμός από vodafone τι πρέπει να κάνω;

Θα πρέπει να ενημερώσω την vodafone πριν παω να κάνω αίτηση στον ΟΤΕ;

 

Πρώτα από όλα δεν θα πας πουθενά γιατί δεν είναι τίποτα ανοιχτό. Δεύτερον όλα θα τα κανεις τηλεφωνικά. Τρίτον πάρε τηλ τηλ εξυπηρέτηση της vodafone να σου πουν ακριβώς τι να κάνεις.. Αν δεν σου που ζητάς προσφορά από άλλο παροχο και ρωτα αυτός πως να το διαχειριστεις. Μόνο ετσι θα βγάλεις άκρη. Ρωτώντας εδώ δεν θα αποφύγεις καταλαθος χρέωση.

Link to comment
Share on other sites

έχεις δίκιο, ευχαριστώ
Να έχεις υπομονή με τους ανθρώπους...δεν ξέρεις τι ζόρια κουβαλάει ο καθένας...
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Φτάνει η ημερομηνία που λήγει το συμβόλαιο και δεν ξέρω με τα τόσα προβλήματα στο ίντερνετ τον τελευταίο καιρό (από τον Γενάρη), αν αξίζει να ανανεώσω ή να δοκιμάσω αλλού ; Με μεγάλη πιθανότητα να έχω και εκεί προβλήματα...

 

Ξέρουμε τι προσφορές παίζουν για ανανέωση συμβολαίου τον τελευταίο καιρό ; Για το πρόγραμμα : 24, απεριόριστα σταθερά, 300 κινητά.

 

Επίσης ξέρουμε κάποιο νούμερο, για το τμήμα προσφορών που να μιλάω με vodafone και όχι εξωτερικό συνεργάτη της ;

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασε στο 2106702206. Από κει με πήραν κ μου είπαν ότι ήταν από Vodafone.

Καλησπέρα. Φτάνει η ημερομηνία που λήγει το συμβόλαιο και δεν ξέρω με τα τόσα προβλήματα στο ίντερνετ τον τελευταίο καιρό (από τον Γενάρη), αν αξίζει να ανανεώσω ή να δοκιμάσω αλλού ; Με μεγάλη πιθανότητα να έχω και εκεί προβλήματα...

 

Ξέρουμε τι προσφορές παίζουν για ανανέωση συμβολαίου τον τελευταίο καιρό ; Για το πρόγραμμα : 24, απεριόριστα σταθερά, 300 κινητά.

 

Επίσης ξέρουμε κάποιο νούμερο, για το τμήμα προσφορών που να μιλάω με vodafone και όχι εξωτερικό συνεργάτη της ;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και ευχομαι υγεια σε ολους,εχω vf triple play με τα αθλητικα+adsl εως 24+300'σε κινητα+ απεριοριστα σταθερα και μεχρι τωρα πληρωνα 31.82€,πηρα τηλεφωνο στο cs για να ρωτησω για ανανεωση μιας και το συμβολαιο πλησιαζει στην ληξη(τελη Ιουλιου ληγει) και μου προτειναν το ιδιο πακετο που εχω τωρα +τον καινουργιο αποκωδηκοποιητη στα 29,70€ ,διαφορετικα αν δεν θελω τον αποκωδ. 1€ μειον δλδ στα 28,74€.

Ειμαι σε διλλημα και δεν ξερω τι να κανω,και επισης παιζει τιποτα αλλο ποιο φθηνο απο αυτο η τζαμπα ο κοπος για 1-2 € επιπλεον μειωση?

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν κατάλαβα έχεις δυο επιλογές. (δίλλημα ) Να μείνεις όπως είσαι ή να παρεις τρία ευρώ λιγώτερα.

Προφανώς να πάρεις τα τρία ευρώ λιγώτερα. Τσάμπα δεν δίνει κανένας.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να μου πει κάποιος αν γνωρίζει, γιατί τις τελευταίες δύο μέρες φαίνεται σαν να είμαι cyta και όχι Vodafone, αφού ποτέ δεν ήμουν στην cyta και είμαι 6 μήνες μόνο στην Vodafone?

Ξέρω ότι την έχει αγοράσει η Vodafone τη cyta αλλά γιατί αυτή η αλλαγή τις τελευταίες 2 μέρες ενώ μέχρι πριν ήμουν Vodafone.

Πρέπει να προσέξω κάτι?

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να μου πει κάποιος αν γνωρίζει, γιατί τις τελευταίες δύο μέρες φαίνεται σαν να είμαι cyta και όχι Vodafone, αφού ποτέ δεν ήμουν στην cyta και είμαι 6 μήνες μόνο στην Vodafone?

Ξέρω ότι την έχει αγοράσει η Vodafone τη cyta αλλά γιατί αυτή η αλλαγή τις τελευταίες 2 μέρες ενώ μέχρι πριν ήμουν Vodafone.

Πρέπει να προσέξω κάτι?

 

 

Κάνε restart το μόντεμ ώστε να πάρεις διαφορετική IP.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κάνε restart το μόντεμ ώστε να πάρεις διαφορετική IP.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Το έκανα δεν άλλαξε κάτι.

Η διαφορά πια είναι?

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν κατάλαβα έχεις δυο επιλογές. (δίλλημα ) Να μείνεις όπως είσαι ή να παρεις τρία ευρώ λιγώτερα.

Προφανώς να πάρεις τα τρία ευρώ λιγώτερα. Τσάμπα δεν δίνει κανένας.

 

Το διλλημα αφορα αν θα μπορουσα να πετυχω καλυτερη τιμη,οπως και να εχει,ανανεωσα τελικα στα 28,70€ ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Το έκανα δεν άλλαξε κάτι.

Η διαφορά πια είναι?

 

Καμία απολύτως. Απλα οι διευθύνσεις που παίρνεις τυχαίνει και είχαν αγοραστεί από την Cyta, και δεν έχουν μπει στον κόπο να επικαιροποιήσουν τον ιδιοκτήτη.

Πλέον όλη η δρομολόγηση και η διαχείριση του δικτύου Cyta/Vodafone είναι ενιαία.

Link to comment
Share on other sites

Καμία απολύτως. Απλα οι διευθύνσεις που παίρνεις τυχαίνει και είχαν αγοραστεί από την Cyta, και δεν έχουν μπει στον κόπο να επικαιροποιήσουν τον ιδιοκτήτη.

Πλέον όλη η δρομολόγηση και η διαχείριση του δικτύου Cyta/Vodafone είναι ενιαία.

 

Αυτό που είναι παράξενο είναι ότι άλλαξε από μόνο του τις 2 τελευταίες μέρες που είχα κάτι διαφωνίες μαζί τους και ότι πάντα πριν ήταν Vodafone.

Το κακό είναι ότι στην περιοχή μου είναι η μόνη εταιρεία που δεν δίνει πάνω από 24 γραμμή, έχει πέσει πολύ σε απόδοση από 13 που είχα σε 5 (πιστεύω ότι έχουν βάλει κόφτη γιατί έχω σταθερό 5 και δεν αυξομειώνει λόγο υπερφόρτωσης κ. τ. λ. ) και δεν μπορώ να κάνω ότι έκανα πριν.

Το να αλλάξω εταιρεία είναι μια λύση αλλά θέλει χρόνο και έχει πρόστιμο που δεν θέλω να τους δώσω.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που είναι παράξενο είναι ότι άλλαξε από μόνο του τις 2 τελευταίες μέρες που είχα κάτι διαφωνίες μαζί τους και ότι πάντα πριν ήταν Vodafone.

Το κακό είναι ότι στην περιοχή μου είναι η μόνη εταιρεία που δεν δίνει πάνω από 24 γραμμή, έχει πέσει πολύ σε απόδοση από 13 που είχα σε 5 (πιστεύω ότι έχουν βάλει κόφτη γιατί έχω σταθερό 5 και δεν αυξομειώνει λόγο υπερφόρτωσης κ. τ. λ. ) και δεν μπορώ να κάνω ότι έκανα πριν.

Το να αλλάξω εταιρεία είναι μια λύση αλλά θέλει χρόνο και έχει πρόστιμο που δεν θέλω να τους δώσω.

 

Συμβουλή. Τους ταράζεις σε βλάβες και εννοω απανωτά, με το που κλείνει η μία βλάβη ανοίγεις άλλη για το ίδιο θέμα και ζητάς να έρθει τεχνικός. Δεν γίνεται να έπιανες 13Mbps και να δουλεύεις με 5Mbps. Βλάβες μέχρι ή να πιάσεις την προηγούμενη(εδώ θέλει την προσοχή γιατί δεν ζητάς κάτι παράλογο αλλά ξέρεις οτι τόσα χρόνια συγχρόνιζες πιο ψηλά) ταχύτητα ή να σου πουν οτι έχεις μόνιμη βλάβη και εκεί μπορείς να φύγεις χωρίς να πληρώσεις ρήτρα. Μπορείς και μέσω ΕΕΤΤ να φύγεις αλλά θα σου πάρει αυτή την περίοδο κανένα δίμηνο χοντρικά.

Link to comment
Share on other sites

Το γνωστό ΚΛΑΤΑΡΙΣΜΑ-ΜΠΟΥΚΩΜΑ της VOdafone, είναι πάλι εδώ!

 

Δεν παίζονται οι τύποι... συγχρονίζει η γραμμή στα 49999 / 4999 και κατεβάζεις με 32 Kb/sec!!!

Όλα αυτά από τις 21.00 το βράδυ μέχρι τις 00.30!!

 

Κάντε κάτι

Δεν φορτώνει καν υπηρεσίες τύπου Netflix...

Ο γείτονας, με Cosmote παίζει ΣΦΕΡΑ!

 

Τί σκατά δεν καταλαβαίνετε...

Βάζετε τον κάθε φουκαρά στο τμήμα Τεχνικής υποστήριξης να λέει : αφού συγχρονίζει τόσο καλά, δεν φταίμε εμείς!

 

Την ώρα και την στγμή που πήγα σε οπτική ίνα..

Βάζουν κάτι σαν φρένο για να μην γωνατισει εντελώς το δίκτυό τους...

 

Και όλα αυτά στην ευρύτερη περιοχή της Νέας Σμύρνης σύνορα με Αγιο Δημήτριο...

 

άλλοι από την παρέα με παρόμοια προβλήματα?

(Εχτές έπαιζε μια χαρά.. .θα μου πείτε.. ναι.. ήταν Τρίτη...:lol::lol::lol::lol::lol:)

Edited by Vasileios
Προσωπικοί χαρακτηρισμοί.
paniwnioi...ligoi kai kaloi
Link to comment
Share on other sites

Το γνωστό ΚΛΑΤΑΡΙΣΜΑ-ΜΠΟΥΚΩΜΑ της VOdafone, είναι πάλι εδώ!

 

Δεν παίζονται οι τύποι... συγχρονίζει η γραμμή στα 49999 / 4999 και κατεβάζεις με 32 Kb/sec!!!

Όλα αυτά από τις 21.00 το βράδυ μέχρι τις 00.30!!

 

Κάντε κάτι

Δεν φορτώνει καν υπηρεσίες τύπου Netflix...

Ο γείτονας, με Cosmote παίζει ΣΦΕΡΑ!

 

Τί σκατά δεν καταλαβαίνετε...

Βάζετε τον κάθε φουκαρά στο τμήμα Τεχνικής υποστήριξης να λέει : αφού συγχρονίζει τόσο καλά, δεν φταίμε εμείς!

 

Την ώρα και την στγμή που πήγα σε οπτική ίνα..

Βάζουν κάτι σαν φρένο για να μην γωνατισει εντελώς το δίκτυό τους...

 

Και όλα αυτά στην ευρύτερη περιοχή της Νέας Σμύρνης σύνορα με Αγιο Δημήτριο...

 

άλλοι από την παρέα με παρόμοια προβλήματα?

(Εχτές έπαιζε μια χαρά.. .θα μου πείτε.. ναι.. ήταν Τρίτη...:lol::lol::lol::lol::lol:)

 

Eγώ πάντως με μια ταπεινή 24άρα που συγχρονίζει στα ~13 όλα κομπλέ... Και browsing, streaming και download ~1.2-1.3 σταθερά...

Link to comment
Share on other sites

Το γνωστό ΚΛΑΤΑΡΙΣΜΑ-ΜΠΟΥΚΩΜΑ της VOdafone, είναι πάλι εδώ!

 

Δεν παίζονται οι τύποι... συγχρονίζει η γραμμή στα 49999 / 4999 και κατεβάζεις με 32 Kb/sec!!!

Όλα αυτά από τις 21.00 το βράδυ μέχρι τις 00.30!!

 

Κάντε κάτι

Δεν φορτώνει καν υπηρεσίες τύπου Netflix...

Ο γείτονας, με Cosmote παίζει ΣΦΕΡΑ!

 

Τί σκατά δεν καταλαβαίνετε...

Βάζετε τον κάθε φουκαρά στο τμήμα Τεχνικής υποστήριξης να λέει : αφού συγχρονίζει τόσο καλά, δεν φταίμε εμείς!

 

Την ώρα και την στγμή που πήγα σε οπτική ίνα..

Βάζουν κάτι σαν φρένο για να μην γωνατισει εντελώς το δίκτυό τους...

 

Και όλα αυτά στην ευρύτερη περιοχή της Νέας Σμύρνης σύνορα με Αγιο Δημήτριο...

 

άλλοι από την παρέα με παρόμοια προβλήματα?

(Εχτές έπαιζε μια χαρά.. .θα μου πείτε.. ναι.. ήταν Τρίτη...:lol::lol::lol::lol::lol:)

 

Προχθές που είχα καλέσει τεχνική υποστήριξη, ανέφερε στο μήνυμα αναμονής ότι παρατηρούνται καθυστερήσεις λόγω φόρτου δικτύου. Το γνωρίζουν και λένε ότι προσπαθούν να το διαχειριστούν. Δεν το κρύβουν...

Link to comment
Share on other sites

Μεγαλο μπουκωμα η Vodafone

https://ibb.co/87jQGxx

Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε:

Huawei, Apple, Vodafone

Link to comment
Share on other sites

Μεγαλο μπουκωμα η Vodafone

 

https://ibb.co/87jQGxx

Το ότι ανεβάζεις εικόνα ότι κατεβάζεις Torrent κάτι που είναι παράνομο για να δείξεις την ταχύτητα μόνο στην Ελλάδα γίνονται. Υπάρχουν και τα speedtest :lol:

 

 

 

Στάλθηκε από το EVR-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100 ,  F2G. 

Link to comment
Share on other sites

Το ότι ανεβάζεις εικόνα ότι κατεβάζεις Torrent κάτι που είναι παράνομο για να δείξεις την ταχύτητα μόνο στην Ελλάδα γίνονται. Υπάρχουν και τα speedtest :lol:

 

 

 

Στάλθηκε από το EVR-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Το speed test μπορείς άνετα να το φτάσεις τέρμα και το torrenting δεν είναι παράνομο.

Το έβαλα για να δουν μερικοί ότι ακόμα και σε ώρα αιχμής κατεβάζει full, γιατί ας είμαστε και λίγο ειλικρινείς, όταν κάποιος λέει ότι κατεβάζει εννοεί κατά 90% ταινίες από torrents και gamato movies.

 

Να σου βάλω μήπως και μέτρηση από dslreports να δεις και για bufferbloat;

Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε:

Huawei, Apple, Vodafone

Link to comment
Share on other sites

Eγώ πάντως με μια ταπεινή 24άρα που συγχρονίζει στα ~13 όλα κομπλέ... Και browsing, streaming και download ~1.2-1.3 σταθερά...

 

Πρέπει να είσαι από τους λίγους.

Αναφέρω και τα παράπονα ποιο πάνω και τον κόφτη που έχουν βάλει.

 

----- προσθήκη μηνύματος 6 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Προχθές που είχα καλέσει τεχνική υποστήριξη, ανέφερε στο μήνυμα αναμονής ότι παρατηρούνται καθυστερήσεις λόγω φόρτου δικτύου. Το γνωρίζουν και λένε ότι προσπαθούν να το διαχειριστούν. Δεν το κρύβουν...

 

Δεν το κρύβουν αλλά τη να το κάνω που δεν μπορώ να κάνω σωστά τη δουλειά μου εδώ και καιρό .

Δεν κατάλαβα πάντως πως όλοι οι άλλοι στην περιοχή μου σε άλλες εταιρείες είναι μια χαρά και η Vodafone έχει θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...