Gx2 Δημ. May 18, 2023 Κοινοποίηση Δημ. May 18, 2023 On 16/5/2023 at 2:56 ΜΜ, josuts said: Σε ευχαριτσω.Μου ειχαν πει 20 ευρω το μηνα.τηλεφωνο σταθερο κ ιντερνετ.24 asdl κ οι πρωτοι 6 μηνες δωρεαν.Σημερα το πρωι τους καλεσα εγω μηπως γινει ακυρωση αφου αποδεχθηκα την νεα προσφορα της κοσμοτε αλλα λογο οτι εχουν περασει οι 14 μερες δεν γινεται.Κ η κοπελα καπως νευριασμενη στην φωνη ειπε οτι βλεπει αυριο να ενεργοιποιηθει το νουμερο μου σε αυτους κ μετα να ξαναμιλαω με την κοσμοτε ωστε να αρχισει η διαδικασια επιστροφης μου στην προσφορα που μου εκανανΛοιπόν όσοι θέλουν να κάνουν αλλαγή παρόχου αλλά να έχουν και το δικαίωμα υπαναχώρησης σε περίπτωση καλύτερης αντιπροσφοράς από τον προηγούμενο πάροχο η λύση είναι να επιλέγεις την παραίτηση από το δικαίωμα της ατελούς υπαναχώρησης εντός 14 ημερών.( Υπάρχει μια επιλογή στο συμβόλαιο που σου στέλνουν) Σε αυτή την περίπτωση ο νέος πάροχος ξεκινάει άμεσα τη διαδικασία μεταφοράς της γραμμής και ο νέος πάροχος ενημερώνεται άμεσα και σου κάνει (αν θέλει) αντιπροσφορά. Η διαδικασία της μεταφοράς κρατάει κάποιες μέρες. Παρόλο που έχεις παραιτηθεί από το δικαίωμα υπαναχώρησης, βάσει νόμου μπορείς ακόμη να υπαναχωρήσεις εντός 14 ημερών με την προϋπόθεση να μην έχεις ενεργοποιηθεί στο νέο πάροχο.Αν δεν έχεις επιλέξει να παραιτηθείς από το δικαίωμα της 14 ημερών, ο νέος πάροχος καθυστερεί το αίτημα και το στέλνει μετά την πάροδο των 14 ημερών, οπότε δεν προλαβαίνεις να κάνεις τίποτα. Όταν ενημερώνεται ο παλιός πάροχος και σου κάνει αντιπροσφορά είσαι εκτός προθεσμίας σε αυτή τη περίπτωση! 1 Παράθεση :innocent: Όλα είναι σχετικά... :devil: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andreasomageiras Δημ. May 19, 2023 Κοινοποίηση Δημ. May 19, 2023 On 16/5/2023 at 3:58 ΜΜ, andreasomageiras said: 🤔 Expand Χθες (18 Μάι) κατά τις 11 το πρωί γύρισα σπίτι. Κάπου 12:30 δέχτηκα τηλεφώνημα από τον τεχνικό του ΟΤΕ που άρχισε να ρωτάει και αυτός με την σειρά του το τι αντιμετωπίζω, μου φάνηκε αρκετά συμπαθής με πέτυχε σε καλή διάθεση και το πήγαμε βήμα βήμα για να μπει στο νόημα ώστε να δει πως θα προχωρήσει. Κάναμε όλα τα βήματα και ήρθε η σειρά να μου πει "κάντε και ένα Speedtest να δω κάτι" κάπου στα 3 λεπτά δεν ξεκινούσε το τεστ και ανάλογες προσπάθειες "κύριε Ανδρέα, έρχομαι από εκεί". Ήρθε είδε και "αυτό δεν το έχω δει ξανά". Στο δια ταύτα, δεν ξέρω τι δεν έχει δει, μου άλλαξε πόρτα (όχι του σπιτιού) και μου έκανε αναπάντητη για τον καλέσω προσωπικά όταν δω ξανά κάτι. Δεν πιστεύω ότι τελειώσαμε, όταν θα έρθει το πλήρωμα του χρόνου και αλλάξουν οι βουλές των άστρων και θα επανέλθει το πρόβλημα, θα δούμε τι θα κάνουμε. Βλέπω να κάνουμε καμιά κουμπαριά με τον τεχνικό, από το πολύ αλισβερίσι... 😁 2 Παράθεση http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς! (έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgeavl3 Δημ. May 19, 2023 Κοινοποίηση Δημ. May 19, 2023 Τώρα όλα καλά δηλαδή; Για το ιστορικό (και την περιέργεια τη δική μου πιο πολύ ) τι στατιστικά έχεις τώρα; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andreasomageiras Δημ. May 19, 2023 Κοινοποίηση Δημ. May 19, 2023 On 19/5/2023 at 6:27 ΠΜ, georgeavl3 said: Τώρα όλα καλά δηλαδή; Για το ιστορικό (και την περιέργεια τη δική μου πιο πολύ ) τι στατιστικά έχεις τώρα; Expand Τώρα όλα καλά (για την ώρα) όπως κάθε φορά που λειτουργεί η γραμμή. Όπως έχω δηλώσει όταν η γραμμή λειτουργεί, πάει σφαίρα για έως 24, όταν σκαλώσει... Μέχρι την επόμενη φορά που θα έχω πρόβλημα, βλέπουμε. Τα στατιστικά, όταν γυρίσω σπίτι το απόγευμα. 3 Παράθεση http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς! (έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnny_htc Δημ. May 21, 2023 Κοινοποίηση Δημ. May 21, 2023 On 19/5/2023 at 7:03 ΠΜ, andreasomageiras said: Τώρα όλα καλά (για την ώρα) όπως κάθε φορά που λειτουργεί η γραμμή. Όπως έχω δηλώσει όταν η γραμμή λειτουργεί, πάει σφαίρα για έως 24, όταν σκαλώσει... Μέχρι την επόμενη φορά που θα έχω πρόβλημα, βλέπουμε. Τα στατιστικά, όταν γυρίσω σπίτι το απόγευμα. Expand Απαντώ τώρα γτ με Tapatalk χάνεσαι με τις ειδοποιήσεις και αναγκαζεσαι να δουλέψεις τελικά με τον πατροπαραδοτο τρόπο μέσω browser 😛. Οπότε εύχομαι να κρατηθεί όρθια η γραμμή και μπράβο που φαίνεται επιτέλους να δίνουν σημασία. Τρόπος του λέγειν δεν το έχω ξαναδεί αυτό σου λέει ο τεχνικός τέτοιο πράμα και στη πραγματικότητα εννοεί "ποιος μάστορας πειραματιστηκε εδώ το στανιο μου μέσα 😛" και κάτι δεν θα είχε κουμπώσει καλα(το επόμενο που θα σου έλεγα - άλλωστε φαινόταν ότι ήταν δικό τους προβλημα ". Τώρα το απεύχομαι να ξαν γυρίσει στα ίδια χάλια, αλλά αν τυχόν γίνει κάτι τέτοιο η cosmote δεν δουλεύει πλέον τα προφίλ της 8 mbps ταχύτητας που έδινε κάποτε; και στη τελική 6να σου έδινε speedbooster χωρίς να πληρώσεις φράγκο παραπάνω. Όπως και να έχει η σταθερή είναι σταθερή και αναντικαταστατη και πρέπει πάντα να δουλεύει σωστά. Πάντως στην επαρχία για να λέμε και τα καλά της (στο κομμάτι της τηλεφωνίας, δεν μιλάω γενικά) άμα δηλώσεις βλάβη και από άλλη εταιρεία και είναι θέμα ΟΤΕ, θα τρέξει ο ΟΤΕ να διορθώσει χωρίς να το παίξει ιστορία, επειδή πάνω κάτω έχουν χωρισμένα τα "τσανακια" τους και γνωρίζει ο ένας τον άλλον κάπως καλύτερα. Στις πόλεις όμως αυτό αλλάζει αρκετά... 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andreasomageiras Δημ. May 21, 2023 Κοινοποίηση Δημ. May 21, 2023 (edited) Από την Παρασκευή, δεν έχω ούτε μια φορά χωρίς ίντερνετ, ενώ έχω χορτάσει "μπαφερινγκ" από την μία έχω σύνδεση από την άλλη κολλάει τόσο πολύ που γυρίζουμε οικογενειακός σε δεδομένα. Μένει να δούμε εάν παρουσιάσει και τα υπόλοιπα συμπτώματα (αν και έτσι κι αλλιώς είναι μη λειτουργική η σύνδεση). 2 ώρες πέρασαν που προσπαθώ να έρθω σε επικοινωνία με κάποιον από την Cosmote. 2ωρες με την πίεση να χτυπάει μέχρι 185. Όλοι έχουν άποψη και γνώση για το ότι δεν φέρει καμία ευθύνη η εταιρεία σε περίπτωση αδυναμίας παροχής των όσων αναφέρει το συμβόλαιο, κανείς όμως δεν έχει γνώση και άποψη στο που οφείλεται η ασταθής σύνδεση της γραμμής μου. Έγραψα και επανέλαβα και προφορικά τα όσα τράβηξα όλο αυτό το διάστημα, τόνισα ότι κλήση μας καταγράφεται για δική μου ασφάλεια και να μην εκφέρει γνώμη ο υπάλληλος για τις περαιτέρω κινήσεις της εταιρείας, έχω αιτηθεί να πιστωθεί ο σημερινός λογαριασμός και το πρόστιμο που θα πλήρωνα εάν και εφόσον έκανα διακοπή για το έτσι θέλω. Το θέμα της ψυχικής μου αποζημίωσης θα τεθεί παρά κάτω στο ανάλογο τμήμα που θα με καλέσει. Επίσης ζήτησα να ενημερωθώ για το λόγο που δεν μπορεί να έχει ένα σπίτι, στην επαρχία αλλά όχι σε καμία άγονη γραμμή, σταθερή σύνδεση στο διαδίκτυο, κάτι που εν έτη 2023 είναι βασικό αγαθό όπως ορίζουν "Οι κανόνες της ΕΕ για το ανοικτό διαδίκτυο παρέχουν στους χρήστες το δικαίωμα πρόσβασης και/ή διανομής όσον αφορά οποιοδήποτε διαδικτυακό περιεχόμενο και υπηρεσίες της επιλογής τους. Ο πάροχος διαδικτύου δεν μπορεί να αποκλείει, να επιβραδύνει ή να μεταχειρίζεται διακριτικά περιεχόμενα, εφαρμογές ή υπηρεσίες στο διαδίκτυο, με εξαίρεση 3 συγκεκριμένες περιπτώσεις, όταν πρέπει: να συμμορφωθεί με νομικές υποχρεώσεις, όπως, δικαστική απόφαση για αποκλεισμό συγκεκριμένου παράνομου περιεχομένου να διατηρήσει την ασφάλεια και την ακεραιότητα του δικτύου, όπως, για την καταπολέμηση ιών ή κακόβουλων λογισμικών να διαχειριστεί έκτακτη προσωρινή συμφόρηση του δικτύου." Δε με νοιάζει πλέον η όποια προσπάθεια αποκατάστασης της γραμμής. Μόλις τελειώσει η δική μου περίπτωση, πάω στο σταθερό του πεθερού μου, του μπατζανακι μου, του γείτονα και σιγά σιγά στα γύρω χωριά... Επανάσταση στην ηγεμονία την καταπίεση και την εκμετάλλευση των εταιριών τηλεπικοινωνιών...😂😂😂 Έπρεπε να προλάβω να κατέβω... 😂😂😂 Υ. Γ. Δεν ζήτησα μεγάλες ταχύτητες, σταθερή πρόσβαση στο διαδίκτυο ζήτησα. Edited May 21, 2023 by andreasomageiras Παράθεση http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς! (έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mol Δημ. May 21, 2023 Κοινοποίηση Δημ. May 21, 2023 Πόσες ημέρες διαρκεί η φορητοτητα από νοβα σε κοσμοτε? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andreasomageiras Δημ. May 22, 2023 Κοινοποίηση Δημ. May 22, 2023 Δέχτηκα εκ νέου τηλεφώνημα σήμερα από τεχνικό του ΟΤΕ. "ναι κύριε Μάγειρα ο τεχνικός είμαι, βλέπω στα σχόλια πως επικαλείστε ότι ο συγχρονισμός που βλέπετε στο ρουτερ είναι ψευδείς..." τον σταμάτησα. Ο συγχρονισμός δεν ξέρω τι είναι, σε άτακτα συχνά διαστήματα έχω διακοπή της ασύρματης σύνδεσης με αποτέλεσμα να κάνω την δουλεία μου με δεδομένα. Έχετε σκεφτεί μήπως φταίει το ασύρματα και να συνδέεστε ενσύρματα; Υπήρξα ξανά είρωνας, ωωω δε το είχα σκεφτεί, θα μου φέρετε 3 καλώδια από type c σε Ethernet από 20 μέτρα το κάθε ένα; Ξέρεις δεν υπάρχουν! Ωραία, πάμε τώρα ξανά; Πήγε είδε, εκτός γιατί απουσιάζουμε όλοι από το σπίτι και τώρα που με κάλεσε "βρήκα ένα καλώδιο σκισμένο, υγρασία στο κουτί του ΟΤΕ επάνω στην κολόνα και σκουριά σε επαφές μιας άλλης σύνδεσης, ίσως να φταίει αυτό". Ίσως, ίσως να είναι παρόμοια η κατάσταση και στα υπόλοιπα μέρη ως το "κουτί του ΟΤΕ" η καλωδίωση είναι άνω των 45 ετών μη πω 50. Έπρεπε να περάσει ένας χρόνος και βάλε για να το δούμε; Υ. Γ. Η επίσκεψη της προηγούμενης εβδομάδας, από τον άλλο τεχνικό, είχε μια κουβέντα που με έκανε να αποφύγω την επίσκεψη στον ψυχίατρο. "ξέρεις κυρ - τεχνικέ μου, για κάποια φάση άρχισα να αμφιβάλω για τον εαυτό μου, μήπως έχω εγώ το πρόβλημα και βλέπω γύρω μου προβλήματα;" η επιβεβαίωση του όμως για το παράλογο της φύσης της σύνδεσης/γραμμής μου, μου έδωσε την ψυχική δύναμη να συνεχίσω, ή θα διορθωθεί ή θα διακοπεί η σύνδεση. Κλήση από τμήμα εξυπηρέτησης πελατών/αποχρέωσης. Μπλα μπλα μπλα... Βλέπω ότι δεν λύνεται το πρόβλημα, μάλλον είναι παλιά τα καλώδια, να κάνουμε ατελώς διακοπή; -Όχι! Να λύσετε το πρόβλημα! Αν δε μπορείτε το θέλω γραπτός. 1 Παράθεση http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς! (έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. May 22, 2023 Κοινοποίηση Δημ. May 22, 2023 On 22/5/2023 at 9:10 ΠΜ, andreasomageiras said: Δέχτηκα εκ νέου τηλεφώνημα σήμερα από τεχνικό του ΟΤΕ. "ναι κύριε Μάγειρα ο τεχνικός είμαι, βλέπω στα σχόλια πως επικαλείστε ότι ο συγχρονισμός που βλέπετε στο ρουτερ είναι ψευδείς..." τον σταμάτησα. Ο συγχρονισμός δεν ξέρω τι είναι, σε άτακτα συχνά διαστήματα έχω διακοπή της ασύρματης σύνδεσης με αποτέλεσμα να κάνω την δουλεία μου με δεδομένα. Έχετε σκεφτεί μήπως φταίει το ασύρματα και να συνδέεστε ενσύρματα; Υπήρξα ξανά είρωνας, ωωω δε το είχα σκεφτεί, θα μου φέρετε 3 καλώδια από type c σε Ethernet από 20 μέτρα το κάθε ένα; Ξέρεις δεν υπάρχουν! Ωραία, πάμε τώρα ξανά; Πήγε είδε, εκτός γιατί απουσιάζουμε όλοι από το σπίτι και τώρα που με κάλεσε "βρήκα ένα καλώδιο σκισμένο, υγρασία στο κουτί του ΟΤΕ επάνω στην κολόνα και σκουριά σε επαφές μιας άλλης σύνδεσης, ίσως να φταίει αυτό". Ίσως, ίσως να είναι παρόμοια η κατάσταση και στα υπόλοιπα μέρη ως το "κουτί του ΟΤΕ" η καλωδίωση είναι άνω των 45 ετών μη πω 50. Έπρεπε να περάσει ένας χρόνος και βάλε για να το δούμε; Υ. Γ. Η επίσκεψη της προηγούμενης εβδομάδας, από τον άλλο τεχνικό, είχε μια κουβέντα που με έκανε να αποφύγω την επίσκεψη στον ψυχίατρο. "ξέρεις κυρ - τεχνικέ μου, για κάποια φάση άρχισα να αμφιβάλω για τον εαυτό μου, μήπως έχω εγώ το πρόβλημα και βλέπω γύρω μου προβλήματα;" η επιβεβαίωση του όμως για το παράλογο της φύσης της σύνδεσης/γραμμής μου, μου έδωσε την ψυχική δύναμη να συνεχίσω, ή θα διορθωθεί ή θα διακοπεί η σύνδεση. Κλήση από τμήμα εξυπηρέτησης πελατών/αποχρέωσης. Μπλα μπλα μπλα... Βλέπω ότι δεν λύνεται το πρόβλημα, μάλλον είναι παλιά τα καλώδια, να κάνουμε ατελώς διακοπή; -Όχι! Να λύσετε το πρόβλημα! Αν δε μπορείτε το θέλω γραπτός. Expand Χάος με τους τεχνικούς πεδίου γνωστά και μη εξαιρετέα ιδιαίτερα που έφυγαν οι παλιοί με εθελουσία γιατί τους έκαναν τον βίο αβίωτο και οι νέοι και επειδή περνούν λίγα γκρινιάζουν και άλλοι τα παρατάνε μέσα στον μήνα. 1 Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100, F2G Promo Unlimited. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andreasomageiras Δημ. May 24, 2023 Κοινοποίηση Δημ. May 24, 2023 (edited) Καλημέρα. Χθες Τρίτη δέχτηκα ακόμη ένα τηλεφώνημα από τεχνικό "Ναι καλημέρα, ο τεχνικός του ΟΤΕ είμαι... Για μια βλάβη που έχετε δώσει... Το εννοείται έχει έρθει και άλλος;... Και άλλοι;... Όχι δεν έχουμε μιλήσει... Να έρθω να δω εγώ τι συμβαίνει... Πήγα, είδα, μέτρησα με το δικό μου τάμπλετ, αυτό γράφει όσο έχει η γραμμή δεν γίνεται να δείξει λάθος. Πιάνετε το μέγιστο, τι εννοείτε ότι δεν έχετε σύνδεση ανά διαστήματα; αφού έχετε πολύ καλό συγχρονισμό το βλέπω τώρα. Αν έχετε ξανά πρόβλημα δεν γίνεται τίποτα καλύτερο, ότι ήταν να πιάσει η γραμμή το πιάνει". Σήμερα κατά τις 11:00 θα περιμένω τηλέφωνο από τον τεχνικό του ΟΤΕ, αυτόν που δε θα έχει μιλήσει με τους προηγούμενους και θα έχει ένα τάμπλετ που "ότι γρσφει είναι θεϊκή εντολή δίχως δικαίωμα έφεσης" Το έχω πάρει απόφαση ότι δε θα βγει άκρη, περιμένω απλά το επόμενο κόλλημα της γραμμής, σε μερικές μέρες για να κάνω την διακοπή της και να ξεμπερδέψω για την ώρα. Μετά θα ζητήσω να μάθω γιατί είναι ανέφικτη η ενσύρματη σύνδεση στην οικία μου, αυτό όμως θα είναι μια άλλη ιστορία. Edited May 24, 2023 by andreasomageiras 1 Παράθεση http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς! (έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
p_k Δημ. May 24, 2023 Κοινοποίηση Δημ. May 24, 2023 Φίλε μου καλημέρα, αυτό το σίριαλ ίσως να ξεπερνάει και την "Τόλμη και γοητεία", για όσους θυμούνται... Με τον μεγάλο έρωτα Ριτζ και Μπρουκ (αν δεν κάνω λάθος) 1 3 Παράθεση Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί. Παύλος Παυλίδης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andreasomageiras Δημ. May 24, 2023 Κοινοποίηση Δημ. May 24, 2023 On 24/5/2023 at 5:06 ΠΜ, p_k said: Φίλε μου καλημέρα, αυτό το σίριαλ ίσως να ξεπερνάει και την "Τόλμη και γοητεία", για όσους θυμούνται... Με τον μεγάλο έρωτα Ριτζ και Μπρουκ (αν δεν κάνω λάθος) Expand Η Μπρουκ, ήταν δεύτερη, την Καρολάιν είχε στην αρχή ο Ριτζ. Μη στρεβλώσουμε και την ιστορία... Είχαν καεί φαγητά τότε... 1 1 Παράθεση http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς! (έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
p_k Δημ. May 24, 2023 Κοινοποίηση Δημ. May 24, 2023 On 24/5/2023 at 12:35 ΜΜ, andreasomageiras said: Η Μπρουκ, ήταν δεύτερη, την Καρολάιν είχε στην αρχή ο Ριτζ. Μη στρεβλώσουμε και την ιστορία... Είχαν καεί φαγητά τότε... Expand Ναι! Έχεις απόλυτο δίκιο. Πιο ωραία όμως η Μπρουκ (κατ' εμέ) Παράθεση Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί. Παύλος Παυλίδης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andreasomageiras Δημ. May 25, 2023 Κοινοποίηση Δημ. May 25, 2023 On 24/5/2023 at 2:10 ΜΜ, p_k said: Ναι! Έχεις απόλυτο δίκιο. Πιο ωραία όμως η Μπρουκ (κατ' εμέ) Expand Συμφωνω και επαυξάνω. 1 Παράθεση http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς! (έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andreasomageiras Δημ. June 2, 2023 Κοινοποίηση Δημ. June 2, 2023 (edited) Προχθές Δευτέρα 29 Μαΐου: Καλημέρα κύριε "Μάγειρα" ο εργολάβος για το καλώδιο είμαι, θα πάω να το αλλάξω. Μπορώ να μπω στην αυλή μου επιτρέπεις; να αλλάξω και αυτό το κομμάτι να τελειώσει το βάσανο σου; Καλημέρα εργολάβε, να μπεις να το φτιάξεις φυσικά. Πήγε (ήμουν στη δουλεία) το άλλαξε και είπα να περιμένω μερικές μέρες να δω πως θα πάει. Τρίτη 30 Μαΐου: Καλημέρα κύριε Μάγειρα, ο τεχνικός είμαι. Τι πιος τεχνικός Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ λέμε από τον ΟΤΕ! Τι θα πει έχει έρθει κι άλλος; Εγώ δεν έχω έρθει! Άκου εγώ βλέπω δήλωση βλάβης, δεν έχω έρθει εγώ οπότε ήρθα, έδωσα εντολή για αλλαγή καλωδίου. Ναι, εντάξει έχουν έρθει και άλλοι αλλά όλα τα δάχτυλα δεν είναι ίδια. Εγώ θα το λύσω. Τι θα πει έχουν γίνει εργασίες και περιμένεις να δεις πως θα πάει; Άκου αν είναι έτσι, εγώ δηλώνω αποκατάσταση και πως δεν υπάρχει πρόβλημα πλέον, ότι λύθηκε. Όχι δεν θα έχεις πρόβλημα ξανά. Άκου αν έχεις, μη δηλώσεις βλάβη πάρε εμένα στο κινητό αυτό που βλέπεις, άκουσες ΜΗ ΔΗΛΏΣΕΙΣ ΒΛΆΒΗ να πάρεις εμένα ώρες εργασίας όμως. Παρασκευή σήμερα. 2 Ιουνίου 12:00 το μεσημέρι τηλεφωνεί η σύζυγος: Πάλι δεν έχουμε ίντερνετ, τι θα γίνει; έκανες κάτι ξανά; έκανα επανεκκίνηση του ρουτερ και ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ... Δεν μπορούσα να κάνω κάτι από την δουλειά: Όταν γυρίσω θα το δω και θα αρχίσω από την αρχή κορίτσι μου. 16:00 άρχισα επικοινωνία μέσω "τσατ" μετά από την απαραίτητη απαράδεκτη τακτική να μην δίνουν σημασία σε οσα γράφει ο πελάτης που περιγράφει όλο το ιστορικό: -"κύριε Μάγειρα, ποιά λαμπάκια ανάβουν στο..." -Τα λαμπάκια από το κεφάλι μου. -μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα... Πρέπει να γίνει επαναφορά του ρουτερ σε εργοστασιακή κατάσταση, έχετε πειράξει τις ρυθμίσεις; -Όχι δεν πειράζω τίποτα γιατί περιμένω την στιγμή που θα ρωτήσετε. Έγινε η επαναφορά. -όλα καλά κύριε Μάγειρα; -Όχι γιατί εδώ και ενάμιση χρόνο τώρα... -ευχαριστούμε για την προτίμηση σας μπλα μπλα μπλα... Επικοινωνία ξανά σε δευτερόλεπτα, συνομιλία μέχρι πριν λίγο. Αποτέλεσμα: Εγώ να λέω ότι έχω πρόβλημα ενάμιση χρόνο και αυτή να μου λέει "δεν εντοπίζεται κάποιο πρόβλημα στην γραμμή σας". Δεν μου έμεινε άλλος δρόμος. Αίτηση να μου παραδοθεί το αρχείο καταγραφής κλήσεων (από όσο πίσω υπάρχει) γιατί έχει ειπωθεί και ένα χοντρό ψέμα από κάποιον "τεχνικό". Αν μου δοθεί απομαγνητοφωνημένο θα ζητήσω και το ηχητικό (όπως ορίζει το δικαίωμα μου ο νόμος) Αίτηση διακοπής συμβολαίου, πριν από 2 εβδομάδες μου το πρότεινε μια κυρία ατελώς γιατί δεν μπορούν να βγάλουν άκρη, αλλά το αφήσαμε μέχρι την αλλαγή των καλωδίων. Θα έμενε ανοιχτή η αίτηση και προέγκριση διακοπής για έναν μήνα σε (απίθανη) περίπτωση που δεν υπήρχε αποκατάσταση της βλάβης. Το επόμενο βήμα είναι ανάληψη του πιστωτικού υπολοίπου από το λογαριασμό μου και κατάθεση εφάπαξ (και όχι μήνα - μήνα) στο ίδρυμα για το οποίο είχα διεκδικήσει το εν λόγω ποσό ως αποζημίωση για την ταλαιπωρία και το ψέμα που δέχτηκα. Υ. Γ. 1 Η πίεση ξέφυγε και τζάμπα η θεραπεία... Θα με σκάσουν τελικά. Υ. Γ. 2 θέλετε ένα μεγάλο επεισόδιο μια φορά την εβδομάδα (όπως τα σοβαρά σήριαλ) ή καθημερινά επεισόδια (σαν της σαπουνόπερες); Edited June 2, 2023 by andreasomageiras 2 Παράθεση http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς! (έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmvr Δημ. June 2, 2023 Κοινοποίηση Δημ. June 2, 2023 (edited) On 2/6/2023 at 5:37 ΜΜ, andreasomageiras said: Προχθές Δευτέρα 29 Μαΐου: Καλημέρα κύριε "Μάγειρα" ο εργολάβος για το καλώδιο είμαι, θα πάω να το αλλάξω. Μπορώ να μπω στην αυλή μου επιτρέπεις; να αλλάξω και αυτό το κομμάτι να τελειώσει το βάσανο σου; Καλημέρα εργολάβε, να μπεις να το φτιάξεις φυσικά. Πήγε (ήμουν στη δουλεία) το άλλαξε και είπα να περιμένω μερικές μέρες να δω πως θα πάει. Τρίτη 30 Μαΐου: Καλημέρα κύριε Μάγειρα, ο τεχνικός είμαι. Τι πιος τεχνικός Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ λέμε από τον ΟΤΕ! Τι θα πει έχει έρθει κι άλλος; Εγώ δεν έχω έρθει! Άκου εγώ βλέπω δήλωση βλάβης, δεν έχω έρθει εγώ οπότε ήρθα, έδωσα εντολή για αλλαγή καλωδίου. Ναι, εντάξει έχουν έρθει και άλλοι αλλά όλα τα δάχτυλα δεν είναι ίδια. Εγώ θα το λύσω. Τι θα πει έχουν γίνει εργασίες και περιμένεις να δεις πως θα πάει; Άκου αν είναι έτσι, εγώ δηλώνω αποκατάσταση και πως δεν υπάρχει πρόβλημα πλέον, ότι λύθηκε. Όχι δεν θα έχεις πρόβλημα ξανά. Άκου αν έχεις, μη δηλώσεις βλάβη πάρε εμένα στο κινητό αυτό που βλέπεις, άκουσες ΜΗ ΔΗΛΏΣΕΙΣ ΒΛΆΒΗ να πάρεις εμένα ώρες εργασίας όμως. Παρασκευή σήμερα. 2 Ιουνίου 12:00 το μεσημέρι τηλεφωνεί η σύζυγος: Πάλι δεν έχουμε ίντερνετ, τι θα γίνει; έκανες κάτι ξανά; έκανα επανεκκίνηση του ρουτερ και ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΝΤΕΡΝΕΤ... Δεν μπορούσα να κάνω κάτι από την δουλειά: Όταν γυρίσω θα το δω και θα αρχίσω από την αρχή κορίτσι μου. 16:00 άρχισα επικοινωνία μέσω "τσατ" μετά από την απαραίτητη απαράδεκτη τακτική να μην δίνουν σημασία σε οσα γράφει ο πελάτης που περιγράφει όλο το ιστορικό: -"κύριε Μάγειρα, ποιά λαμπάκια ανάβουν στο..." -Τα λαμπάκια από το κεφάλι μου. -μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα... Πρέπει να γίνει επαναφορά του ρουτερ σε εργοστασιακή κατάσταση, έχετε πειράξει τις ρυθμίσεις; -Όχι δεν πειράζω τίποτα γιατί περιμένω την στιγμή που θα ρωτήσετε. Έγινε η επαναφορά. -όλα καλά κύριε Μάγειρα; -Όχι γιατί εδώ και ενάμιση χρόνο τώρα... -ευχαριστούμε για την προτίμηση σας μπλα μπλα μπλα... Επικοινωνία ξανά σε δευτερόλεπτα, συνομιλία μέχρι πριν λίγο. Αποτέλεσμα: Εγώ να λέω ότι έχω πρόβλημα ενάμιση χρόνο και αυτή να μου λέει "δεν εντοπίζεται κάποιο πρόβλημα στην γραμμή σας". Δεν μου έμεινε άλλος δρόμος. Αίτηση να μου παραδοθεί το αρχείο καταγραφής κλήσεων (από όσο πίσω υπάρχει) γιατί έχει ειπωθεί και ένα χοντρό ψέμα από κάποιον "τεχνικό". Αν μου δοθεί απομαγνητοφωνημένο θα ζητήσω και το ηχητικό (όπως ορίζει το δικαίωμα μου ο νόμος) Αίτηση διακοπής συμβολαίου, πριν από 2 εβδομάδες μου το πρότεινε μια κυρία ατελώς γιατί δεν μπορούν να βγάλουν άκρη, αλλά το αφήσαμε μέχρι την αλλαγή των καλωδίων. Θα έμενε ανοιχτή η αίτηση και προέγκριση διακοπής για έναν μήνα σε (απίθανη) περίπτωση που δεν υπήρχε αποκατάσταση της βλάβης. Το επόμενο βήμα είναι ανάληψη του πιστωτικού υπολοίπου από το λογαριασμό μου και κατάθεση εφάπαξ (και όχι μήνα - μήνα) στο ίδρυμα για το οποίο είχα διεκδικήσει το εν λόγω ποσό ως αποζημίωση για την ταλαιπωρία και το ψέμα που δέχτηκα. Υ. Γ. 1 Η πίεση ξέφυγε και τζάμπα η θεραπεία... Θα με σκάσουν τελικά. Υ. Γ. 2 θέλετε ένα μεγάλο επεισόδιο μια φορά την εβδομάδα (όπως τα σοβαρά σήριαλ) ή καθημερινά επεισόδια (σαν της σαπουνόπερες); Expand Είναι αυτό που λέω δεν έχουν μείνει τεχνικοί πεδίου και όσοι έμειναν είναι κατάκοποι και οι άλλοι ετοιμάζονται να φύγουν για εθελουσία γιατί δεν αντέχουν που τους βγάζουν το λάδι. Edited June 2, 2023 by cmvr 1 Παράθεση Powered by : Cosmote Unlimited , Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100, F2G Promo Unlimited. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mol Δημ. June 10, 2023 Κοινοποίηση Δημ. June 10, 2023 Μπορώ να δω την πορεία της φορητοτητας? Έχω τον αριθμό αιτησης Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
AlexM2 Δημ. June 10, 2023 Κοινοποίηση Δημ. June 10, 2023 On 10/6/2023 at 8:26 ΠΜ, mol said: Μπορώ να δω την πορεία της φορητοτητας? Έχω τον αριθμό αιτησης Expand Μόνο με τηλέφωνο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CaptainNickGR Δημ. June 10, 2023 Κοινοποίηση Δημ. June 10, 2023 On 10/6/2023 at 8:26 ΠΜ, mol said: Μπορώ να δω την πορεία της φορητοτητας? Έχω τον αριθμό αιτησης Expand Μέσω του MyCosmote στις παραγγελίες σου, αλλά αυτό μόνο αν ήσουν πελάτης τους παλιότερα και είχες βάλει τον αριθμό σου στο MyCosmote ID σου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mol Δημ. June 10, 2023 Κοινοποίηση Δημ. June 10, 2023 On 10/6/2023 at 10:51 ΠΜ, CaptainNickGR said: Μέσω του MyCosmote στις παραγγελίες σου, αλλά αυτό μόνο αν ήσουν πελάτης τους παλιότερα και είχες βάλει τον αριθμό σου στο MyCosmote ID σου. Expand Το έχω τον αριθμό μου στο cosmote Id (είχα παλιότερα κοσμοτε σταθερή και έχω νούμερο wu)αλλά δε βλέπω κάτι στις παραγγελίες Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
karib Δημ. June 13, 2023 Κοινοποίηση Δημ. June 13, 2023 Έρχονται αυξήσεις σε τηλεφωνία και Ίντερνετ μετά τις εκλογές https://www.aftodioikisi.gr/oikonomia/erchontai-ayxiseis-se-tilefonia-kai-internet-meta-tis-ekloges/ 1 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andreasomageiras Δημ. June 14, 2023 Κοινοποίηση Δημ. June 14, 2023 (edited) Από 2 Ιουνίου πιάσαμε 14. Σήμερα παίζουμε στα 4.5 download Φαντάζομαι ότι με την άλλη που δε δίνει από vdsl θα χρωστάω κιόλας 😁 Το δήλωσε, μια ευγενική κυρία, βλάβη. Έχω απορία εάν θα έρθει κάποιος καινούργιος τεχνικός ή ένας από τους Γιώργιδες που πέρασαν. Θα φροντίσω να έχω μεζέ για τσίπουρο, να ετοιμάσω και τον ξενώνα, δε πρόκειται να τον αφήσω να φύγει εάν δεν φτιαχτεί το ίντερνετ ή δεν γίνει άμεσα διακοπή με καταβολή των εξόδων του ψυχολόγου 😂 Αυτή τη φορά, νομίζω ότι τους έπαιξε άσχημο παιχνίδι ή διακοπή της ΔΕΔΗΕ, ο γείτονας κλαίει ταμειακή μηχανή και pc, εγώ τηλεόραση και ρουτερ, ο άλλος γείτονας κλαίει φωτοβολταϊκά... Πολύ πιθανό κάτι να άρπαξε και από τον εξοπλισμό της cosmote. Τέτοια γρήγορη αντίδραση δε περίμενα: 0 διαδίκτυο Πιτζάμες να πάρει το συνεργείο μαζί του, οι δικές μου είναι large και θέλουν σίδερο 😂😂😂 Edited June 14, 2023 by andreasomageiras 1 Παράθεση http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς! (έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andreasomageiras Δημ. June 15, 2023 Κοινοποίηση Δημ. June 15, 2023 Σήμερα το πρωί (όχι από τα χαράματα) "κύριε Ανδρέα, ο τεχνικός του ΟΤΕ είμαι, όχι δεν είμαι Γιώργος εγώ, ναι έχουμε πολλούς Γιώργους... Να ξέρετε, για την βλάβη, πέρασα και έχει αποκατασταθεί σας άλλαξα ζεύγος, είχαμε βλάβη. Είχαν και άλλοι πολλοί στην γειτονιά αλλά δεν το δήλωσε κανείς" Πολύ σβέλτα ανταποκρίνονται, με βάζει σε σκέψεις 🤔 "πω, πάλι αυτός, τι θέλει πάλι;" εκτός κι αν έχουν καταλάβει ότι με την επόμενη αφορμή διακόπτω ατελώς, οπότε δε μου αφήνουν περιθώρια! 1 1 Παράθεση http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς! (έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zurabi_97 Δημ. June 17, 2023 Κοινοποίηση Δημ. June 17, 2023 Well, με τη σημερινή κακοκαιρία και τα αστραπόβροντα, αν και οι γείτονες έχουνε ίντερνετ, εγώ δυστυχώς δεν. Ο ΟΤΕ δεν βλέπει πρόβλημα στις γραμμές. Μόνο η ληχνία power και wlan δουλεύουν. Μάλλον θα κάηκε στο Speedport Plus κάτι, ίσως το DSL port. Long live Speedport Plus. Με είπαν για αντικατάσταση εξοπλισμού. (Αν δεν κάνει κάτι και εκείνο, μάλλον παει για βλάβη). 1 Παράθεση [img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zerokill Δημ. June 17, 2023 Κοινοποίηση Δημ. June 17, 2023 On 17/6/2023 at 6:01 ΜΜ, zurabi_97 said: Well, με τη σημερινή κακοκαιρία και τα αστραπόβροντα, αν και οι γείτονες έχουνε ίντερνετ, εγώ δυστυχώς δεν. Ο ΟΤΕ δεν βλέπει πρόβλημα στις γραμμές. Μόνο η ληχνία power και wlan δουλεύουν. Μάλλον θα κάηκε στο Speedport Plus κάτι, ίσως το DSL port. Long live Speedport Plus. Με είπαν για αντικατάσταση εξοπλισμού. (Αν δεν κάνει κάτι και εκείνο, μάλλον παει για βλάβη).Προσωπικά έχω κουμπώσει το router πίσω από αυτό το Mini ups 30wκαι είμαι ήσυχος. Όσοι δεν έχετε θα το πάρετε και θα ησυχάσετε. Υπάρχουν 2 εκδόσεις μια 15w με 2800mha μπαταρία και το μαύρο στα 30w με 8800mhA .Sent from my iPhone using Tapatalk Παράθεση Vodafone:Ανακοινώσεις για συνδρομητές Cosmote: Ανακοινώσεις για συνδρομητές NOVA: Γενικές ανακοινώσεις συνδρομητών. zerokill@mowned.com Οδηγίες προς ναυτιλομένους Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.