MIKU Δημ. December 10, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2017 Δεν συνδέεται για κάποιο λόγο... Θα μιλήσω με την υπηρεσία τους ----- προσθήκη μηνύματος 12 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- τελικα μπηκα,αλλα πως στελνουμε σμσ?η διευθυνση επανω γραφει tools.otenet αλλα ειναι το μειλ μου στην ουσια επισης υπαρχει μια υπηρεσια to web2sms στο playstore αλλα δε συνδεεται εκει.. Είναι email και sms.Θα τα βρεις πανω δεξια. Παράθεση COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
blade_ Δημ. December 11, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 11, 2017 σημερα ειχα δραματα,μετα απο κατι refresh που εκανα στη σελιδα τους ενεργοποιηθηκαν κατι πακετα cloud k mail που ουτε κατα διανοια ηθελα..και φανηκε το εικονιδιο του websms επανα δεξια ενω δε φαινοταν τις αλλες μερες...επικοινωνησα μαζι τους κ ελπιζω να μου τα αφαιρεσουν αλλα να μεινουν τα websms Παράθεση Vamos Aris Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vasilimertzani Δημ. December 14, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2017 Σε σταθερό τηλέφωνο δυο μέρες τώρα μου έχει επαναφέρει στην μνήμη εποχές pstn internet. Τι μου ήρθε και εμένα να πάρω τηλέφωνο στις βλάβες να το δηλώσω. Δυο μέρες τώρα συνομιλώ με ένα bot.ιδιο και πάτα το ένα και πάρε το 3(τα μάλλον θέλει να πει) και κάνει έλεγχο στην γραμμή και με συνδέει,και εκεί που λες ο Γολγοθάς τελείωσε,όλες οι γραμμές είναι κατειλημμένες και μου το κλείνει. Αφού βέβαια με ενημερώσει ότι μπορώ να επισκεφτώ το my cosmote να δω σχετικά βίντεο,προφανώς δεν έχει περάσει κανενός από το μυαλό ότι για να παίρνω να δηλώσω βλάβη δεν μπορώ να μπω.... Παράθεση Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PP6210 Δημ. December 14, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2017 κατι λάθος θα έχεις κάνει, πήρε βραβείο ΕΙΕΠ αφου......:lol: :lol: .....Cosmote (Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μεγάλος Οργανισμός)...... http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=65976 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giannis42 Δημ. December 14, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2017 Είχαν απεργία χθές και σήμερα. Παράθεση Samsung Galaxy S9+,Samsung Galaxy Tab S3. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vasilimertzani Δημ. December 14, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2017 κατι λάθος θα έχεις κάνει, πήρε βραβείο ΕΙΕΠ αφου......:lol: :lol: .....Cosmote (Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μεγάλος Οργανισμός)...... http://www.marketingweek.gr/default.asp?pid=9&la=1&arId=65976 :lol::lol: Παω συνταγμα να πυρποληθω Είχαν απεργία χθές και σήμερα. Ελπιζω αυριο να μην με στελνει να στο site της υποστηριξης να δω video :p Παράθεση Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manosn2 Δημ. December 15, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 15, 2017 Παιδιά καλημέρα. Έλειπα για ένα διάστημα από τη βάση μου σπίτι μου και έληξε ο λογαριασμός σταθερής, μόλις ήρθα πριν λίγο, πλήρωσα on line το ληξιπροσθεσμο υπόλοιπο, θα με συνδέσουν αυτόματα το VDSL μου και το σταθερό; Παράθεση ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Grgasteus Δημ. December 15, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 15, 2017 Παιδιά καλημέρα. Έλειπα για ένα διάστημα από τη βάση μου σπίτι μου και έληξε ο λογαριασμός σταθερής, μόλις ήρθα πριν λίγο, πλήρωσα on line το ληξιπροσθεσμο υπόλοιπο, θα με συνδέσουν αυτόματα το VDSL μου και το σταθερό;Ναι αλλά δεν υπάρχει στάνταρ χρονικό διάστημα... Όταν το δούνε... Εγώ θα επερνα και ένα τηλέφωνο πάντως αν μπορούσα. Sent from my SM-G610F using Tapatalk Παράθεση http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=55736 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JOHNMEGARYTHMOS Δημ. December 15, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 15, 2017 Σε σταθερό τηλέφωνο δυο μέρες τώρα μου έχει επαναφέρει στην μνήμη εποχές pstn internet. Τι μου ήρθε και εμένα να πάρω τηλέφωνο στις βλάβες να το δηλώσω. Δυο μέρες τώρα συνομιλώ με ένα bot.ιδιο και πάτα το ένα και πάρε το 3(τα μάλλον θέλει να πει) και κάνει έλεγχο στην γραμμή και με συνδέει,και εκεί που λες ο Γολγοθάς τελείωσε,όλες οι γραμμές είναι κατειλημμένες και μου το κλείνει. Αφού βέβαια με ενημερώσει ότι μπορώ να επισκεφτώ το my cosmote να δω σχετικά βίντεο,προφανώς δεν έχει περάσει κανενός από το μυαλό ότι για να παίρνω να δηλώσω βλάβη δεν μπορώ να μπω.... έλεος και σε εμένα τα ίδια τους έπαιρνα για την κολώνα του οτε που έχει πέσει το καλώδιο στο πάτωμα και θα κοπεί και συνέχεια έχει αναμονή και πέφτει η γραμμή πολύ ξέφτυλες ! επίσης στο site τους δεν βρήκα την επιλογή chat και για κλικ του call και video κλήση που είχε πάλια τα έβγαλαν? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
emeliss Δημ. December 15, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 15, 2017 Απεργία είχε Τετάρτη - Πέμπτη. Επικοινωνία στο παρακάτω. https://help.cosmote.gr/system/templates/selfservice/gnosisgr/#!portal/201600000002048/contact_us Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
adelinio Δημ. December 19, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 19, 2017 Δεν θέλω να σας κουράσω οπότε θα σας διηγηθώ συνοπτικά την ιστορία μου. Έκανα αίτημα φορητότητας από cosmote σε cyta. Μετά από αντιπροσφορά της cosmote δέχτηκα να παραμείνω και προχώρησα σε ακύρωση φορητότητας. Και οι δύο εταιρίες με ενημέρωσαν ότι η ακύρωση πραγματοποιήθηκε και παραμένω στην Cosmote. 3 μέρες μετά ξαφνικά κόβεται το τηλέφωνο και το internet. Σε επικοινωνία με την Cosmote παραδέχτηκε ότι παρά το γεγονός ότι όλα έγιναν σωστά από τη πλευρά μου και από τη cyta λόγω κάποιυ λάθους (τεχνικού μάλλον) ο βρόγχος μεταφέρθηκε και ότι θα τον πάρουν πισω άμεσα. Μετά από 4-5 μέρες που δεν υπήρχε ενημέρωση τους ξαναπαίρνω και μου λένε ότι προσπαθούν να βρουν λύση στο πρόβλημα μου χωρίς να μπορουν να μου πουν τπτ άλλο. Σήμερα τους ξανακάλεσα προσπαθώντας να απαιτήσω εξήγηση καθώς έχω 12 μέρες χωρίς γραμμή. Η αναλυτική απάντηση είναι ότι το πρόβλημα είναι συστημικό (εσωτερικό δικο τους) και δεν αφορά τεχνικό θέμα, ούτε φορητότητα ούτε τπτ (με βλέπουν σαν συνδρομητή, δεν μπορούν να ενεργοποιήσουν την γραμμή). Και τα συστημικά προβλήματα είναι τα πιο δύσκολα και ότι δεν μπορούν να υποσχεθούν πότε θα φτιαχτεί, μπορεί να πάρει μια μέρα, μπορεί και ένα μήνα. Μου έδωσαν δωρεάν 10gb στο κινητό για να ηρεμήσω. Θα ήθελα τη βοήθεια κάποιου έμπειρου χρήστη ή κάποιου που του έχει συμβει κάτι τέτοιο. Τι μπορώ να κάνω? Μου λένε το πρόβλημα είναι συστημικό, δεν μπορώ να κάνω ούτε φορητότητα ούτε τπτ. Τι μπορώ να διεκδικήσω? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Brainmorf Δημ. December 19, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 19, 2017 Δεν θέλω να σας κουράσω οπότε θα σας διηγηθώ συνοπτικά την ιστορία μου. Έκανα αίτημα φορητότητας από cosmote σε cyta. Μετά από αντιπροσφορά της cosmote δέχτηκα να παραμείνω και προχώρησα σε ακύρωση φορητότητας. Και οι δύο εταιρίες με ενημέρωσαν ότι η ακύρωση πραγματοποιήθηκε και παραμένω στην Cosmote. 3 μέρες μετά ξαφνικά κόβεται το τηλέφωνο και το internet. Σε επικοινωνία με την Cosmote παραδέχτηκε ότι παρά το γεγονός ότι όλα έγιναν σωστά από τη πλευρά μου και από τη cyta λόγω κάποιυ λάθους (τεχνικού μάλλον) ο βρόγχος μεταφέρθηκε και ότι θα τον πάρουν πισω άμεσα. Μετά από 4-5 μέρες που δεν υπήρχε ενημέρωση τους ξαναπαίρνω και μου λένε ότι προσπαθούν να βρουν λύση στο πρόβλημα μου χωρίς να μπορουν να μου πουν τπτ άλλο. Σήμερα τους ξανακάλεσα προσπαθώντας να απαιτήσω εξήγηση καθώς έχω 12 μέρες χωρίς γραμμή. Η αναλυτική απάντηση είναι ότι το πρόβλημα είναι συστημικό (εσωτερικό δικο τους) και δεν αφορά τεχνικό θέμα, ούτε φορητότητα ούτε τπτ (με βλέπουν σαν συνδρομητή, δεν μπορούν να ενεργοποιήσουν την γραμμή). Και τα συστημικά προβλήματα είναι τα πιο δύσκολα και ότι δεν μπορούν να υποσχεθούν πότε θα φτιαχτεί, μπορεί να πάρει μια μέρα, μπορεί και ένα μήνα. Μου έδωσαν δωρεάν 10gb στο κινητό για να ηρεμήσω. Θα ήθελα τη βοήθεια κάποιου έμπειρου χρήστη ή κάποιου που του έχει συμβει κάτι τέτοιο. Τι μπορώ να κάνω? Μου λένε το πρόβλημα είναι συστημικό, δεν μπορώ να κάνω ούτε φορητότητα ούτε τπτ. Τι μπορώ να διεκδικήσω? Εννοείτε ότι δεν πληρώνεις για το χρονικό διάστημα που υπάρχει το πρόβλημα ( αν δεν κάνουν οι ίδιοι αποχρέωση ) στην Cosmote. Από την Cyta τι σου είπαν; Παράθεση Everything is a frequency Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
adelinio Δημ. December 19, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 19, 2017 Εννοείτε ότι δεν πληρώνεις για το χρονικό διάστημα που υπάρχει το πρόβλημα ( αν δεν κάνουν οι ίδιοι αποχρέωση ) στην Cosmote. Από την Cyta τι σου είπαν; Προφανώς και αυτό εννοείται. Το θέμα μου είναι να ξαναποκτήσω internet. Απο την cyta δεν υπάρχει θέμα, την είδαν την γραμμή πριν 12 μέρες, τους έκανε εντύπωση διότι είχα στείλει την ακύρωση. Με πήραν τηλ να επιβεβαιώσουν ότι πράγματι ήθελα να παραμείνω στην cosmote και μου είπαν απλά να πάρ τηλ την cosmote για να την πάρουν πίσω. Δεν με ενεργοποιήσαν σαν πελάτη διότι είχα στείλει εγκαίρως την υπαναχώρηση. Μα και h cosmote μου λέει ότι δεν υπάρχει θέμα με την cyta ούτε με το να πάρουν πίσω την γραμμή (με βλέπουν πελάτη cosmote). Το πρόβλημα τους είναι συστημικό (όχι τεχνικό). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgemv Δημ. December 20, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 20, 2017 Για αρχή ζήτα 100GB, όχι 10. Μετά, εφ' όσον έχουν περάσει 48 ώρες βλάβης μπορείς να καταγγείλεις το θέμα πιο πάνω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panosz75 Δημ. December 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 21, 2017 Καλησπέρα στην παρέα. Έχω σύνδεση adsl εδώ και αρκετά χρόνια, μαζί με κλασική τηλεφωνία, σε PSTN γραμμή. Σήμερα μου γύρισαν το σύστημα σε VOIP. Όλα καλά, τα συνέδεσα όλα πάνω στο κλασικό ZTE speedport router, κι έρχομαι να ρωτήσω αν μπορώ κάποια στιγμή να αλλάξω router και να βάλω κάποιο πιο αξιόπιστο, κάποιου καλύτερου κατασκευαστή με περισσότερες δυνατότητες, όπως κάνω συνήθως (βάζω στην άκρη τον εξοπλισμό της Cosmote και χρησιμοποιώ το δικό μου); Κάπου διάβασα ότι ο ΟΤΕ σε δεσμεύει και δεν σου επιτρέπει να βάλεις άλλο router, με το να μη σου δίνει username+password και να τα κρατάει αποθηκευμένα στο router που σου δίνει. Ισχύει αυτό; Μπορεί να παρακαμφθεί κάπως; Αν ζητήσω τους κωδικούς από την Cosmote, υπάρχει περίπτωση να μου τους δώσουν; Ευχαριστώ προκαταβολικά. Παράθεση Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgemv Δημ. December 22, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2017 Καλησπέρα στην παρέα. Έχω σύνδεση adsl εδώ και αρκετά χρόνια, μαζί με κλασική τηλεφωνία, σε PSTN γραμμή. Σήμερα μου γύρισαν το σύστημα σε VOIP. Όλα καλά, τα συνέδεσα όλα πάνω στο κλασικό ZTE speedport router, κι έρχομαι να ρωτήσω αν μπορώ κάποια στιγμή να αλλάξω router και να βάλω κάποιο πιο αξιόπιστο, κάποιου καλύτερου κατασκευαστή με περισσότερες δυνατότητες, όπως κάνω συνήθως (βάζω στην άκρη τον εξοπλισμό της Cosmote και χρησιμοποιώ το δικό μου); Κάπου διάβασα ότι ο ΟΤΕ σε δεσμεύει και δεν σου επιτρέπει να βάλεις άλλο router, με το να μη σου δίνει username+password και να τα κρατάει αποθηκευμένα στο router που σου δίνει. Ισχύει αυτό; Μπορεί να παρακαμφθεί κάπως; Αν ζητήσω τους κωδικούς από την Cosmote, υπάρχει περίπτωση να μου τους δώσουν; Ευχαριστώ προκαταβολικά. Όταν ζητάς κωδικούς σου τους στέλνουν σε 1 ώρα με SMS. Έχεις άλλες 2 ώρες μπροστά σου για να τους βάλεις στο UI του modem του ΟΤΕ και μόνο. Όταν το κάνεις αυτό και το δικό τους modem αποκτήσει και πάλι τηλεφωνία οι κωδικοί παγιώνονται και θα ισχύουν για πάντα (ή μέχρι να σου κάνει reset τις ρυθμίσεις της γραμμής ο ΟΤΕ). Σε αυτό το στάδιο μπορείς να αντικαταστήσεις τον εξοπλισμό του ΟΤΕ με τον δικό σου χωρίς πρόβλημα. Αν δεν χρησιμοποιήσεις έστω για μια φορά τους κωδικούς τις πρώτες 2 ώρες από το SMS ακυρώνονται και πρέπει να αιτηθείς καινούργιους. Έχε υπ' όψιν σου ότι αν η γραμμή σου τερματίζει σε καμπίνα (KV) και όχι σε αστικό κέντρο, είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ το modem σου να υποστηρίζει (super) vectoring ανεξάρτητα από την ταχύτητα που συγχρονίζεις, αλλιώς δεν θα σου επιτρέψει το KV να συγχρονίσει το modem σου. Γενικά είναι στρωτή διαδικασία, την έχει κάνει πολύς κόσμος χωρίς προβλήματα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panosz75 Δημ. December 22, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2017 Όταν ζητάς κωδικούς σου τους στέλνουν σε 1 ώρα με SMS. Έχεις άλλες 2 ώρες μπροστά σου για να τους βάλεις στο UI του modem του ΟΤΕ και μόνο. Όταν το κάνεις αυτό και το δικό τους modem αποκτήσει και πάλι τηλεφωνία οι κωδικοί παγιώνονται και θα ισχύουν για πάντα (ή μέχρι να σου κάνει reset τις ρυθμίσεις της γραμμής ο ΟΤΕ). Σε αυτό το στάδιο μπορείς να αντικαταστήσεις τον εξοπλισμό του ΟΤΕ με τον δικό σου χωρίς πρόβλημα. Αν δεν χρησιμοποιήσεις έστω για μια φορά τους κωδικούς τις πρώτες 2 ώρες από το SMS ακυρώνονται και πρέπει να αιτηθείς καινούργιους. Έχε υπ' όψιν σου ότι αν η γραμμή σου τερματίζει σε καμπίνα (KV) και όχι σε αστικό κέντρο, είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ το modem σου να υποστηρίζει (super) vectoring ανεξάρτητα από την ταχύτητα που συγχρονίζεις, αλλιώς δεν θα σου επιτρέψει το KV να συγχρονίσει το modem σου. Γενικά είναι στρωτή διαδικασία, την έχει κάνει πολύς κόσμος χωρίς προβλήματα. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση. Άρα είναι εφικτό. Πολύ ωραία, κάποια στιγμή θα το κάνω. :) Παράθεση Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evripidis4 Δημ. December 22, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2017 Καλησπέρα.. Έχει κανείς άλλος θέμα με το ίντερνετ της Cosmote? Έχει καμιά ώρα που πραγματικά Δεν υπάρχει!!! Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JOHNMEGARYTHMOS Δημ. December 22, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 22, 2017 Καλησπέρα.. Έχει κανείς άλλος θέμα με το ίντερνετ της Cosmote? Έχει καμιά ώρα που πραγματικά Δεν υπάρχει!!! Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk σε πια περιοχή είσαι? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GREGORYMO Δημ. December 24, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 24, 2017 Πηρε κανεις τηλεφωνο στο 13888 για τα δωρα της cosmote, να μας πει πως ακριβως γινεται ? Ευχαριστω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elteo Δημ. December 24, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 24, 2017 Αναβαθμιστηκα από adsl σε vdsl. Ρωτάω στο κέντρο μια μαγδαλω κάπου τον Ιούλιο, πως να επιστρέψω το ρουτερ. Εκείνο το παλιό με την κεραία, της ΖΤΕ. Μου λέει δεν χρειάζεται. Ωραία λέω και το βάζω στην αποθήκη. Μου ήρθε χθες λογαριασμός με +20 ευρώ. Wtf λέω. Κοιτάω.... Τέλος μη επιστροφής adsl εξοπλισμού. Εκτός των μπινελικίων που θα τους ρίξω από βδομάδα τι άλλο να κάνω για να μην τα χρεωθω; Έχει τύχει σε άλλον; Παράθεση Ι need a six month vacation, twice a year. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikos_s3 Δημ. December 24, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 24, 2017 Αναβαθμιστηκα από adsl σε vdsl. Ρωτάω στο κέντρο μια μαγδαλω κάπου τον Ιούλιο, πως να επιστρέψω το ρουτερ. Εκείνο το παλιό με την κεραία, της ΖΤΕ. Μου λέει δεν χρειάζεται. Ωραία λέω και το βάζω στην αποθήκη. Μου ήρθε χθες λογαριασμός με +20 ευρώ. Wtf λέω. Κοιτάω.... Τέλος μη επιστροφής adsl εξοπλισμού. Εκτός των μπινελικίων που θα τους ρίξω από βδομάδα τι άλλο να κάνω για να μην τα χρεωθω; Έχει τύχει σε άλλον; σε μένα πριν κανά 2 χρόνια...και μάλιστα στο τηλέφωνο το τσακάλι με μια άνεση υποδειγματική με προέτρεψε να μην πλήρώσω το 20άρικο και θα πιστωθεί στον επόμενο (μετά 2 μήνες)....δεν πλήρωσα και στον επόμενο ήρθε "κανονικά" το 20άρικο πάλι..με τόκο!!!!:X με τα πολλά πολλά και έπειτα από μπινελίκια , τμήματα παραπόνων κτλ....πιστώθηκαν όλα μαζί (20άρικο και τόκοι) μετά από 4 λογαρισμούς (8 μήνες):!: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elteo Δημ. December 24, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 24, 2017 Κατάλαβα......... Παράθεση Ι need a six month vacation, twice a year. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. December 25, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 25, 2017 Αναβαθμιστηκα από adsl σε vdsl. Ρωτάω στο κέντρο μια μαγδαλω κάπου τον Ιούλιο, πως να επιστρέψω το ρουτερ. Εκείνο το παλιό με την κεραία, της ΖΤΕ. Μου λέει δεν χρειάζεται. Ωραία λέω και το βάζω στην αποθήκη. Μου ήρθε χθες λογαριασμός με +20 ευρώ. Wtf λέω. Κοιτάω.... Τέλος μη επιστροφής adsl εξοπλισμού. Εκτός των μπινελικίων που θα τους ρίξω από βδομάδα τι άλλο να κάνω για να μην τα χρεωθω; Έχει τύχει σε άλλον; Παρε τηλεφωνο στο 13888,ριξε τα μπινελικια και πες τους εγω επιστρεφω το ρουτερ την επομενη μερα σε καταστημα και ζητα να πιστωθει η χρεωση στον επομενο λογαριασμο. Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
JOHNMEGARYTHMOS Δημ. December 27, 2017 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2017 (edited) καλησπερα εδω και πολυ καιρο καλουσα το 13888 και ακουγα μυνημα οτι υπαρχει φορτος εργασιας και επεφτε η γραμμη , μαλλον καποια απεργια ειχε αναφερθει στο φορουμ οτι ειχανε. Τελος παντων εβγαλα γραμμη στο 13888 και τους εκανα παραπονα οτι δεν βρισκω το κουμπι του chat και της video call που ειχανε παλια και μου ειπανε οτι αυτα δεν υπαρχουνε πια και οτι υπαρχει αλλος τροπος να δεις την βλαβη και μετα να ζητησεις να σε καλεσουνε . Λοιπον μπαινεις στην κεντρικη σελιδα https://www.cosmote.gr/hub/ και επιλεγεις << ελενχος για τεχνικο θεμα >> που θα βρεις κατω απο το slide φωτογραφιων ειναι το πρωτοτελευταιο. http://i64.tinypic.com/2utq6bs.jpg επιλεγεις αμα εισαι ιδιωτης ή επιχειρηση http://i63.tinypic.com/2mxen14.jpg μετα βαζεις τον αριθμο του τηλεφωνο σου και πατας ελενχος , γινεται καποιος ελενχος και σου βγαζει αμα υπαρχει προβλημα , αμα θελεις να σε καλεσει η εξηπηρετηση πελατων στο τελος της σελιδας επιλεγεις το << χρειαζεστε βοηθεια; >> , και εκει επιλεγεις το θεμα που θελεις εχει μονο 3 επιλογες cosmote tv , internet και τηλεφωνο και συμπληρωνεις το αριθμο του τηλεφωνο σου και πατας υποβολη. http://i65.tinypic.com/34t9xyg.jpg Παντως πολυ ασχημο να υπαρχει μονο εκει και σε ενα μερος που δυσκολευει το ματι να το δει . Edited December 27, 2017 by JOHNMEGARYTHMOS Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.