Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ναι καλά λες, 0.19 με χρέωνε μπερδεύτικα. Απλώς με τα μειωμένα τέλη roaming έγραφε στο site ότι είναι 0.09 λεπτά. Αλλά τα 0.79 γιατί?? Ούτε το mms δεν χρέωνε τόσο. Όλες τα ίδια @@@τά είναι οι εταιρείες.

Τα μειωμενα τελη roaming δεν αφορουν τα sms.

Αν εισαι Αγγλια και σε καλεσει καποιος, θα χρεωθεις εσυ 0,09/1' οταν απαντησεις.

Το 0,79 δεν μπορω να το εξηγησω, εκτος αν καταλαθος το εστειλες mms..... Δεν ξερω.

Οτι ολες εξαπατουν, οπως μπορουν ειναι αληθεια.

Αλλα καπως ετσι δεν ειναι παντου στη ζωη;

Και η βαφη των μαλλιων, το βγαλσιμο των φρυδιων, το λιφτινγκ, η αποτριχωση, κλπ μιας μορφης εξαπατησης δεν ειναι;

Αν ενημερωθουμε σωστα και απαιτουμε, μειωνεται η εξαπατηση.:D

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 43,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

παιδια σε λιγες μέρες τελειώνει η προσφορά του 1,5γβ ιντερνετ και θα ηθελα να το σταματησω, δε το χρειαζομαι προς το παρον. τη πρέπει να κάνω, στελνω κάπου μήνυμα?

 

στειλε info στο 1313 για να μαθεις το υπολοιπο καθως και το ποτε ληγει το πακετο του 1,5γκ ιντερνετ.

Link to comment
Share on other sites

Και η βαφη των μαλλιων, το βγαλσιμο των φρυδιων, το λιφτινγκ, η αποτριχωση, κλπ μιας μορφης εξαπατησης δεν ειναι;

Αν ενημερωθουμε σωστα και απαιτουμε, μειωνεται η εξαπατηση.:D

 

 

:clap::clap::clap: :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

στειλε info στο 1313 για να μαθεις το υπολοιπο καθως και το ποτε ληγει το πακετο του 1,5γκ ιντερνετ.

 

το πότε λήγει και το υπόλοιπο το ξέρω. το πως το κόβω δεν ξέρω. προφανως θα κάνω αυτό που είπε ο συνάδελφος παραπάνω!

Link to comment
Share on other sites

το πότε λήγει και το υπόλοιπο το ξέρω. το πως το κόβω δεν ξέρω. προφανως θα κάνω αυτό που είπε ο συνάδελφος παραπάνω!

 

Δεν έχει νόημα να απενεργοποιήσεις το Cosmote internet εντελώς. Απλά κλείσε τα δεδομένα από το κινητό σου, αλλά αν θες, για ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια, μπορείς να διαγράψεις το σημείο πρόσβασης του Cosmote internet (APN) από τις ρυθμίσεις του κινητού σου.

Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

Ποιος θα μου πει έναν τρόπο να απενεργοποιήσω το ίντερνετ όταν δεν έχω κάποιο πακέτο ΜΒ ώστε να μην χρεώνομαι το 1Ε?

Device : Samsung Galaxy 3 (GT I5801)

Rom : Kyrillos' ROM v10 GWK74 beta

Kernel : CM7-kernel 1.3 H.V.

Min Freq: 83Mhz, Max Freq:1200Mhz

Init.d Scripts: Supercharger Storage Method Used: Hybrid Data2SD

Link to comment
Share on other sites

Ποιος θα μου πει έναν τρόπο να απενεργοποιήσω το ίντερνετ όταν δεν έχω κάποιο πακέτο ΜΒ ώστε να μην χρεώνομαι το 1Ε?

 

Μπορείς να να καλέσεις στην εξυπηρέτηση και να ζητήσεις να σου απενεργοποιήσει τα δεδομένα. Αυτός είναι ο ασφαλέστερος για κάποιον που δεν χρησιμοποιεί καθόλου δεδομένα και θέλει να έχει το κεφάλι του ήσυχο.

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να να καλέσεις στην εξυπηρέτηση και να ζητήσεις να σου απενεργοποιήσει τα δεδομένα. Αυτός είναι ο ασφαλέστερος για κάποιον που δεν χρησιμοποιεί καθόλου δεδομένα και θέλει να έχει το κεφάλι του ήσυχο.

 

Το θέμα είναι ότι χρησιμοποιώ τα δεδομένα (όχι συχνά αρκετές φορές όμως) και δεν θα ήθελα ολική απενεργοποίηση.Χρησιμοποιώ τα δεδομένα μόνο όταν ενεργοποιώ κάποιο πακέτο...

Device : Samsung Galaxy 3 (GT I5801)

Rom : Kyrillos' ROM v10 GWK74 beta

Kernel : CM7-kernel 1.3 H.V.

Min Freq: 83Mhz, Max Freq:1200Mhz

Init.d Scripts: Supercharger Storage Method Used: Hybrid Data2SD

Link to comment
Share on other sites

Ποιος θα μου πει έναν τρόπο να απενεργοποιήσω το ίντερνετ όταν δεν έχω κάποιο πακέτο ΜΒ ώστε να μην χρεώνομαι το 1Ε?

 

 

Μπορείς να να καλέσεις στην εξυπηρέτηση και να ζητήσεις να σου απενεργοποιήσει τα δεδομένα. Αυτός είναι ο ασφαλέστερος για κάποιον που δεν χρησιμοποιεί καθόλου δεδομένα και θέλει να έχει το κεφάλι του ήσυχο.

 

Και να ζητησεις να σου επιστρεψουν τα € που σου φαγανε.

Link to comment
Share on other sites

Έχω ανοίξει κατά λάθος τα δεδομένα περίπου 5 φορές και μου έχει φάει αντίχτοιχα ένα ευρώ την φορά.Θα μου πεις να προσέχω τι πατάω αλλά άνθρωποι είμαστε και καμιά φορά μπορεί να ξεχαστούμε...

Device : Samsung Galaxy 3 (GT I5801)

Rom : Kyrillos' ROM v10 GWK74 beta

Kernel : CM7-kernel 1.3 H.V.

Min Freq: 83Mhz, Max Freq:1200Mhz

Init.d Scripts: Supercharger Storage Method Used: Hybrid Data2SD

Link to comment
Share on other sites

Έχω ανοίξει κατά λάθος τα δεδομένα περίπου 5 φορές και μου έχει φάει αντίχτοιχα ένα ευρώ την φορά.Θα μου πεις να προσέχω τι πατάω αλλά άνθρωποι είμαστε και καμιά φορά μπορεί να ξεχαστούμε...

 

Συμφωνω...γιαυτο και τα επιστρεφουν. Και δεν σου στελνουν ειδοποιηση αμεσως αλλα κατοπιν εορτης.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω...γιαυτο και τα επιστρεφουν. Και δεν σου στελνουν ειδοποιηση αμεσως αλλα κατοπιν εορτης.

 

Επιστροφή γίνεται μόνο αν η εταιρεία καταναλώσει 1€ χωρίς να έχει γίνει χρήση ίντερνετ. Αν εσύ δεν έχεις πακέτο, έχεις ενεργά τα δεδομένα κι έχεις ξεχάσει κάποια μικροεφαρμογή ανοικτή (π.χ καιρός) ή μπεις καταλάθος στο ίντερνετ, τότε δεν φταίει η εταιρεία και δεν είναι υποχρεωμένη να σου επιστρέψει το ποσό.

Link to comment
Share on other sites

Επιστροφή γίνεται μόνο αν η εταιρεία καταναλώσει 1€ χωρίς να έχει γίνει χρήση ίντερνετ. Αν εσύ δεν έχεις πακέτο, έχεις ενεργά τα δεδομένα κι έχεις ξεχάσει κάποια μικροεφαρμογή ανοικτή (π.χ καιρός) ή μπεις καταλάθος στο ίντερνετ, τότε δεν φταίει η εταιρεία και δεν είναι υποχρεωμένη να σου επιστρέψει το ποσό.

 

Από τη στιγμή που δεν σε ειδοποιει τη στιγμή της εισοδου είναι παράνομο και σε μένα στην κοσμοτε πριν δυο τρια χρονια μου επέστεψαν σε κοσμοκαρτα 4&7 €.

Τώρα το αν είναι υποχρεωμένοι η όχι είναι άλλη κουβέντα.

Ας κάνει ο φίλος μια προσπάθεια με σθένος και ας μας ενημερώσει.

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που δεν σε ειδοποιει τη στιγμή της εισοδου είναι παράνομο και σε μένα στην κοσμοτε πριν δυο τρια χρονια μου επέστεψαν σε κοσμοκαρτα 4&7 €.

Τώρα το αν είναι υποχρεωμένοι η όχι είναι άλλη κουβέντα.

Ας κάνει ο φίλος μια προσπάθεια με σθένος και ας μας ενημερώσει.

 

Παράνομο είναι ότι είναι αντίθετο στο νόμο

Ποιον ακριβώς νόμο παραβιάζει η cosmote ;

Εξάλλου η cosmote είναι η μόνη που ειδοποιεί αμέσως

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να να καλέσεις στην εξυπηρέτηση και να ζητήσεις να σου απενεργοποιήσει τα δεδομένα. Αυτός είναι ο ασφαλέστερος για κάποιον που δεν χρησιμοποιεί καθόλου δεδομένα και θέλει να έχει το κεφάλι του ήσυχο.

 

END DAY STO 1333 :-)

Link to comment
Share on other sites

Παράνομο είναι ότι είναι αντίθετο στο νόμο

Ποιον ακριβώς νόμο παραβιάζει η cosmote ;

Εξάλλου η cosmote είναι η μόνη που ειδοποιεί αμέσως

 

Της μη ενημερωσης για τις χρεωσεις οταν υπογραφεις και της ενεργοποιησης ενος πακετου δεδομενων χωρις να το ζητησει ο πελατης καθως και η ενημερωση χρεωσης που ερχεται εκ των υστερων.

Θα μπορουσε να σου στειλει ενα μηνυμα οτι αν σκοπευεις να κανεις χρηση δεδομενων να ενεργοποιησεις καποιο πακετο κλπ.

Το αφηνει ομως γιατι πολλοι την πατανε. Ο δολος φαινεται με κλειστα ματια. Για ολες τις εταιριες φυσικα.

Η αποκρυψη της αληθειας, συμφωνα με τον νομο, λεγεται απατη.

Link to comment
Share on other sites

Οταν έχεις smartphone ειναι λογικο να υπαρχουν εφαρμογές οι οποιες οταν ανοίγεις το ίντερνετ αυτες να κανουν καποια ενημέρωση. ..ειναι υποχρεωμενη η κοσμοτε και η καθε κοσμοτε να σε ενημερωνει οτι προκειται να συνδεθεις στο ίντερνετ. ..

Device : Samsung Galaxy 3 (GT I5801)

Rom : Kyrillos' ROM v10 GWK74 beta

Kernel : CM7-kernel 1.3 H.V.

Min Freq: 83Mhz, Max Freq:1200Mhz

Init.d Scripts: Supercharger Storage Method Used: Hybrid Data2SD

Link to comment
Share on other sites

Της μη ενημερωσης για τις χρεωσεις οταν υπογραφεις και της ενεργοποιησης ενος πακετου δεδομενων χωρις να το ζητησει ο πελατης καθως και η ενημερωση χρεωσης που ερχεται εκ των υστερων.

Θα μπορουσε να σου στειλει ενα μηνυμα οτι αν σκοπευεις να κανεις χρηση δεδομενων να ενεργοποιησεις καποιο πακετο κλπ.

Το αφηνει ομως γιατι πολλοι την πατανε. Ο δολος φαινεται με κλειστα ματια. Για ολες τις εταιριες φυσικα.

Η αποκρυψη της αληθειας, συμφωνα με τον νομο, λεγεται απατη.

 

Συμπέρασμα , κανέναν συγκεκριμένο νόμο δεν παραβιάζει , αλλά γενικά και αόριστα.

Μέχρι τώρα έλεγες ότι είναι παράνομη γιατί δεν σε ειδοποιεί αμέσως. Τώρα που σε βεβαιώσαμε ότι αυτό ακριβώς γίνετε , ζητάς να σε ενημερώνει πριν την χρέωση . Έχεις καμμία ιδέα για το αν αυτό είναι τεχνικά εφικτο ; δηλαδή να αντιλαμβάνετε την πρόθεση , και να σου λέει , ωπ προσοχή , πας να μπείς στο internet ; και μάλιστα να το κάνει πριν μπεις , κοντολογής να αποκτήσει μαντικές και προφητικές ικανότητες ;

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Συμπέρασμα , κανέναν συγκεκριμένο νόμο δεν παραβιάζει , αλλά γενικά και αόριστα.

Μέχρι τώρα έλεγες ότι είναι παράνομη γιατί δεν σε ειδοποιεί αμέσως. Τώρα που σε βεβαιώσαμε ότι αυτό ακριβώς γίνετε , ζητάς να σε ενημερώνει πριν την χρέωση . Έχεις καμμία ιδέα για το αν αυτό είναι τεχνικά εφικτο ; δηλαδή να αντιλαμβάνετε την πρόθεση , και να σου λέει , ωπ προσοχή , πας να μπείς στο internet ; και μάλιστα να το κάνει πριν μπεις , κοντολογής να αποκτήσει μαντικές και προφητικές ικανότητες ;

 

Δουλευεις στην κοσμοτε η απλως δεν θελεις να καταλαβεις;

Εκτος απο τα αλλα....(βαριομουνα να ψαξω...αν σε ενδιαφερει να μαθεις, ψαχτο) αρθρο 140 του ΑΚ.

 

http://www.capital.gr/law/articles.asp?id=504746&subcat=103

Γενικα και ωρισμενα....οι συμβασεις διεπονται απο νομους.

Δεν θα ειναι ασχημο να μαθουμε τα δικαιωματα μας.

Θελει ο νομοθετης να προστατευσει τον πολιτη, αλλα πρεπει κι αυτος να κανει κατι.

Φιλικα παντα και νομιζω να σε καλυψα λιγο.

ΥΓ

Αστικος Κωδικας-Απατη-συμβασεις.

Οποιος το ψαξει θα μαθει πολλα οπως το οτι δεν ξερεις, δεν σημαινει οτι ο αλλος μπορει να σε εκμεταλλευτει.

Ανεξαρτητα αν γινεται, δεν παυει να ειναι παρανομο.

Link to comment
Share on other sites

Δουλευεις στην κοσμοτε η απλως δεν θελεις να καταλαβεις;

Εκτος απο τα αλλα....(βαριομουνα να ψαξω...αν σε ενδιαφερει να μαθεις, ψαχτο) αρθρο 140 του ΑΚ.

 

http://www.capital.gr/law/articles.asp?id=504746&subcat=103

Γενικα και ωρισμενα....οι συμβασεις διεπονται απο νομους.

Δεν θα ειναι ασχημο να μαθουμε τα δικαιωματα μας.

Θελει ο νομοθετης να προστατευσει τον πολιτη, αλλα πρεπει κι αυτος να κανει κατι.

Φιλικα παντα και νομιζω να σε καλυψα λιγο.

ΥΓ

Αστικος Κωδικας-Απατη-συμβασεις.

Οποιος το ψαξει θα μαθει πολλα οπως το οτι δεν ξερεις, δεν σημαινει οτι ο αλλος μπορει να σε εκμεταλλευτει.

Ανεξαρτητα αν γινεται, δεν παυει να ειναι παρανομο.

 

Ας το ξεκαθαρίσουμε λίγο χωρίς νομικούς όρους.

Η Cosmote έχει κάποια πακέτα ίντερνετ και το daily pass, το ημερήσιο πάσο το οποίο προσφέρει πρόσβαση στο διαδίκτυο με κόστος 1€ σε περίπτωση που δεν υπάρχει κάποιο ενεργοποιημένο πακέτο.

Στα smartphone, υπάρχουν διάφορες εφαρμογές (π.χ καιρός) οι οποίες κάνουν αυτόματα ενημέρωση χωρίς να το επιλέξεις ή μπορεί και να ανοίξεις καταλάθος το φυλλομετρητή του κινητού και να αρχίσει να καταναλώνει δεδομένα. Αν έχεις ενεργοποιημένα τα δεδομένα και δεν έχεις ενεργοποιήσει κάποιο πακέτο, σύμφωνα με τα παραπάνω, θα χρεωθείς 1€ για σύνδεση στο ίντερνετ.

 

Γιατί, λοιπόν, η εταιρεία θα πρέπει να επιστρέψει το 1€ στον συνδρομητή τη στιγμή που εκείνος έχει υποπέσει στα εξής σφάλματα:

1) Έχει ενεργοποιημένα τα δεδομένα του κινητού κι έτσι επιτρέπεται η σύνδεση στο ίντερνετ και

2) Δεν έχει ενεργοποιημένο πακέτο κι έτσι θα χρεωθεί βάσει του τιμοκαταλόγου της Cosmote.

 

Αν σε χρεώσουν 1€ ενώ δεν έχεις χρησιμοποιήσει το ίντερνετ (έχεις κλείσει τα δεδομένα, δεν "τρέχουνε" μικροεφαρμογές κτλ), τότε η εταιρεία θα πρέπει να εξετάσει το θέμα και να σου επιστρέψει το ποσό.

 

Που είναι λοιπόν η εξαπάτηση σ'αυτή την περίπτωση; Γιατί η εταιρεία να πιστώσει το ποσό από τη στιγμή που υπήρξε λάθος του συνδρομητή και η ίδια τον είχε ενημερώσει;

Link to comment
Share on other sites

Ας το ξεκαθαρίσουμε λίγο χωρίς νομικούς όρους.

Γιατί, λοιπόν, η εταιρεία θα πρέπει να επιστρέψει το 1€ στον συνδρομητή τη στιγμή που εκείνος έχει υποπέσει στα εξής σφάλματα:

1) Έχει ενεργοποιημένα τα δεδομένα του κινητού κι έτσι επιτρέπεται η σύνδεση στο ίντερνετ και

2) Δεν έχει ενεργοποιημένο πακέτο κι έτσι θα χρεωθεί βάσει του τιμοκαταλόγου της Cosmote.

 

Αν σε χρεώσουν 1€ ενώ δεν έχεις χρησιμοποιήσει το ίντερνετ (έχεις κλείσει τα δεδομένα, δεν "τρέχουνε" μικροεφαρμογές κτλ), τότε η εταιρεία θα πρέπει να εξετάσει το θέμα και να σου επιστρέψει το ποσό.

 

Που είναι λοιπόν η εξαπάτηση σ'αυτή την περίπτωση; Γιατί η εταιρεία να πιστώσει το ποσό από τη στιγμή που υπήρξε λάθος του συνδρομητή και η ίδια τον είχε ενημερώσει;

 

Καταρχάς, είναι αδύνατο να μη ληφθεί υπόψη η νομική πλευρά του θέματος, να μη σου πω μάλιστα ότι είναι η μόνη...Ισχύουν βέβαια σε γενικές γραμμές αυτά που λες, μόνο εν μέρει όμως. Το sms που στέλνεται είναι σαφές:"Κάθε φορά που θα πλοηγείστε στο ίντερνετ από το κινητό σας η χρέωση θα είναι 1 ευρώ/ημέρα". Σχετικά δύσκολο να ισχυριστεί κάποιος ότι δεν είχε ενημερωθεί.

 

Εκεί που υπάρχουν σοβαρές ενστάσεις είναι στην αυτόματη ενεργοποίηση του Cosmote Internet Day Pass...Είναι το πρώτο μήνυμα που στέλνεται στους συνδρομητές καρτοκινητής! Θεωρώ ότι το να μπεις στη διαδικασία να καλείς την εξυπηρέτηση πελατών και να χρεώνεσαι (δεν σου δίνεται άλλη επιλογή άλλωστε στο sms) για να μάθεις γιατί έγινε αυτό και το πώς να απενεργοποιήσεις την υπηρεσία είναι κοροϊδία και εξαπάτηση. Δηλαδή η κουβέντα πρέπει να γίνεται για την αυτόματη ενεργοποίηση, αναγράφει άραγε κάτι σχετικό στο συμβόλαιο; (τη σύμβαση εννοώ)

 

Νομίζω ότι υπάρχει παραβίαση διατάξεων της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή, αλλά δεν ξέρω αν το έχει ψάξει κανείς το θέμα...

Think Positive
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή και κάποιος που θα θέλει να μπει στο m.whatsup (που είναι δωρεάν) για να ενημερωθεί για το υπόλοιπό του ή έστω να μπει για λίγο 0.facebook τι θα πρέπει να κάνει?Να χρεωθεί κάθε φορά 1Ε ή να αλλάξει κινητό?? Δεν είναι παράλογο αυτό που λέω...

Device : Samsung Galaxy 3 (GT I5801)

Rom : Kyrillos' ROM v10 GWK74 beta

Kernel : CM7-kernel 1.3 H.V.

Min Freq: 83Mhz, Max Freq:1200Mhz

Init.d Scripts: Supercharger Storage Method Used: Hybrid Data2SD

Link to comment
Share on other sites

Ας το ξεκαθαρίσουμε λίγο χωρίς νομικούς όρους.

 

Που είναι λοιπόν η εξαπάτηση σ'αυτή την περίπτωση; Γιατί η εταιρεία να πιστώσει το ποσό από τη στιγμή που υπήρξε λάθος του συνδρομητή και η ίδια τον είχε ενημερώσει;

Οχι. Χωρις νομικους ορους δεν ξεκαθαριζεται. Η απλοικη λογικη σου δεν σε αφηνει να δεις το λαθος σου.

Απο τη στιγμη που καποιος εδω στο φορουμ ζηταει βοηθεια για να απαλλαγει απο αυτο το πακετο και δεν ξερει πως, σημαινει οτι δεν εχει ενημερωθει.

Και η μη ενημερωση σημαινει απατη. Δεν λεω σε βαθμο κακουργηματος, αλλα μολις ο πελατης το ζητησει ειναι υποχρεωμενοι (και το ξερουν) να δωσουν τα λεφτα πισω.

Ενεργοποιηση πακετων χωρις την αδεια του πελατη, απλα απαγορευεται.

Τωρα αν το καταλαβες εχει καλως.

Δεν γραφω για σενα αλλα για τους υπολοιπους που μπορουν να διαβασουν και το λινκ που εχω δωσει.

Διαβασε το κι εσυ και δεν ειναι κακο να δεχτεις οτι δεν ηξερες.

http://www.capital.gr/law/articles.asp?id=504746&subcat=103

Ακομα και αν απο αγνοια την πατησες, εχεις δικαιωμα να ζητησεις τα χρηματα σου πισω.

Η καλη πιστη στις συναλλαγες ειναι απαραιτητη.

Κανανωλωτης ενημερωμενος δεν γινεται ευκολο θυμα της εταιριας σου.:D

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή και κάποιος που θα θέλει να μπει στο m.whatsup (που είναι δωρεάν) για να ενημερωθεί για το υπόλοιπό του ή έστω να μπει για λίγο 0.facebook τι θα πρέπει να κάνει?Να χρεωθεί κάθε φορά 1Ε ή να αλλάξει κινητό?? Δεν είναι παράλογο αυτό που λέω...

 

Όντως, το m.whatsup.gr και το 0.facebook.com ορισμένες φορές δεν είναι δωρεάν όπως ενημερώνει η Cosmote και σ'αυτή την περίπτωση θα πρέπει να γίνει πίστωση του ποσού.

 

Οχι. Χωρις νομικους ορους δεν ξεκαθαριζεται. Η απλοικη λογικη σου δεν σε αφηνει να δεις το λαθος σου.

Απο τη στιγμη που καποιος εδω στο φορουμ ζηταει βοηθεια για να απαλλαγει απο αυτο το πακετο και δεν ξερει πως, σημαινει οτι δεν εχει ενημερωθει.

Και η μη ενημερωση σημαινει απατη. Δεν λεω σε βαθμο κακουργηματος, αλλα μολις ο πελατης το ζητησει ειναι υποχρεωμενοι (και το ξερουν) να δωσουν τα λεφτα πισω.

Ενεργοποιηση πακετων χωρις την αδεια του πελατη, απλα απαγορευεται.

Τωρα αν το καταλαβες εχει καλως.

Δεν γραφω για σενα αλλα για τους υπολοιπους που μπορουν να διαβασουν και το λινκ που εχω δωσει.

Διαβασε το κι εσυ και δεν ειναι κακο να δεχτεις οτι δεν ηξερες.

http://www.capital.gr/law/articles.asp?id=504746&subcat=103

Ακομα και αν απο αγνοια την πατησες, εχεις δικαιωμα να ζητησεις τα χρηματα σου πισω.

Η καλη πιστη στις συναλλαγες ειναι απαραιτητη.

Κανανωλωτης ενημερωμενος δεν γινεται ευκολο θυμα της εταιριας σου.:D

 

Διάβασα το άρθρο περί του Άρθρου 140 του Α.Κ, όμως δεν έχει καμμία σχέση με τη συγκεκριμένη περίπτωση καθώς το ημερήσιο πάσο δεν είναι ούτε προϊόν απάτης, ούτε πλάνης. Ο συνδρομητής γνωρίζει από πριν ότι αν συνδεθεί στο ίντερνετ θα χρεωθεί με 1€/μέρα καθώς οι πληροφορίες του προγράμματος αναγράφονται στην ιστοσελίδα της εταιρείας. Επιπροσθέτως, ο συνδρομητής γνωρίζει για τις χρεώσεις και τον τρόπο απενεργοποίησης της υπηρεσίας μέσω του γραπτού μηνύματος που αποστέλλεται από την εκάστοτε εταιρεία κινητής τηλεφωνίας.

 

Επομένως, αν κάποιος έχοντας γνώση των ανωτέρω προβεί σε χρήση του ίντερνετ, τότε δεν μπορεί να ζητήσει τα χρήματά του πίσω. Φυσικά κι έχει το δικαίωμα να το κάνει, αλλά αν η εταιρεία δεν βρει κάποιο σφάλμα από μέρους της, το να μην πιστώσει το ποσό δεν θεωρείται δικό της λάθος.

 

Επίσης, αν ο συνδρομητής κάνει είτε ηθελημένα, είτε ακούσια χρήση του ίντερνετ (πχ. μέσω της αυτόματης ενημέρωσης μιας μικροεφαρμογής της συσκευής) αλλά δεν γνωρίζει ότι θα χρεωθεί με 1€ αν δεν έχει ενεργοποιημένο πακέτο, το τίμημα το πληρώνει ο ίδιος διότι σ'αυτή την περίπτωση υπάρχει αμέλεια, καθώς ο συνδρομητής μπορεί να ενημερωθεί και μέσω της ιστοσελίδος της Cosmote, αλλά ενημερώνεται και με γραπτό μήνυμα την πρώτη φορά που ενεργοποιείται το ίντερνετ στη γραμμή του.

 

Τέλος, το ημερήσιο πάσο δεν είναι πρόγραμμα για να ζητήσει κάποιος πίστωση, είναι η νέα μορφή της ογκοχρέωσης που υπήρχε μέχρι πριν λίγα χρόνια όπου ο συνδρομητής σ'εκείνη την περίπτωση πλήρωνε ανάλογα με τον όγκο κατανάλωσης. Και σ'εκείνη, όμως, την περίπτωση, η εταιρεία επέστρεφε ολόκληρο ή μέρος του ποσού για χρήση ίντερνετ μόνο όταν: α) υπήρχε χρέωση χωρίς ο συνδρομητής να έχει πλοηγηθεί στο ίντερνετ, να'χει ενεργές μικροεφαρμογές κτλ (δείτε αναφορές σε παλαιότερα θέματα και στα θέματα των τριών εταιρειών κυρίως στα νήματα των συμβολαίων όπου υπήρχανε χρεώσεις ακόμα και σε dumbphone συσκευές οι οποίες δεν είχαν δυνατότητα πλοήγησης στο διαδίκτυο (!) ) και β) η χρέωση γινόταν λανθασμένα και δεν ακολουθούσε τις ισχύουσες χρεώσεις, δηλαδή σε πολλές περιπτώσεις αν η Χ εταιρεία χρέωνε 10€/mb και κάποιος είχε καταναλώσει 2mb, αντί να υπάρξει χρέωση της τάξης των 20€, η τελική χρέωση ήτανε μεγαλύτερη.

 

 

Καταρχάς, είναι αδύνατο να μη ληφθεί υπόψη η νομική πλευρά του θέματος, να μη σου πω μάλιστα ότι είναι η μόνη...Ισχύουν βέβαια σε γενικές γραμμές αυτά που λες, μόνο εν μέρει όμως. Το sms που στέλνεται είναι σαφές:"Κάθε φορά που θα πλοηγείστε στο ίντερνετ από το κινητό σας η χρέωση θα είναι 1 ευρώ/ημέρα". Σχετικά δύσκολο να ισχυριστεί κάποιος ότι δεν είχε ενημερωθεί.

Εκεί που υπάρχουν σοβαρές ενστάσεις είναι στην αυτόματη ενεργοποίηση του Cosmote Internet Day Pass...Είναι το πρώτο μήνυμα που στέλνεται στους συνδρομητές καρτοκινητής! Θεωρώ ότι το να μπεις στη διαδικασία να καλείς την εξυπηρέτηση πελατών και να χρεώνεσαι (δεν σου δίνεται άλλη επιλογή άλλωστε στο sms) για να μάθεις γιατί έγινε αυτό και το πώς να απενεργοποιήσεις την υπηρεσία είναι κοροϊδία και εξαπάτηση. Δηλαδή η κουβέντα πρέπει να γίνεται για την αυτόματη ενεργοποίηση, αναγράφει άραγε κάτι σχετικό στο συμβόλαιο; (τη σύμβαση εννοώ)

 

Νομίζω ότι υπάρχει παραβίαση διατάξεων της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή, αλλά δεν ξέρω αν το έχει ψάξει κανείς το θέμα...

 

Όπως αναφέρεις κι εσύ, ο συνδρομητής ενημερώνεται για τις ισχύουσες χρεώσεις και για την πολιτική της εταιρείας στο θέμα "ίντερνετ" οπότε είναι υπεύθυνος για οποιαδήποτε χρήση γίνει από μέρους τού είτε κάνοντας χρήσης αυτός, είτε δίνοντας τη δυνατότητα στο κινητό του να κάνει χρήση του ίντερνετ.

Όσον αφορά το θέμα της διακοπής της υπηρεσίας, στο ίδιο μήνυμα όπου αναφέρεται ότι ο συνδρομητής θα χρεώνεται 1€/μέρα για κάθε φορά που θα πλοηγείται στο διαδίκτυο αναφέρεται ότι η διακοπή του ημερήσιου πάσο γίνεται μέσω της αποστολής της εντολής "end day" στο σχετικό αριθμό, οπότε δεν είναι υποχρεωτικό κάποιος να καλέσει στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για να ζητήσει τη διακοπή της υπηρεσίας.

 

Έχω χρεωθεί κι εγώ 2 φορές από 1€, τη μία χρεώθηκα λόγω της χρήσης του m.whatsup.gr το οποίο υποτίθεται πως είναι δωρεάν και σ'αυτή την περίπτωση έγινε πίστωση του ποσού, αλλά στη δεύτερη, όπου έγινε χρέωση λόγω της μικροεφαρμογής του καιρού που διαθέτει η συσκευή, όπως είναι και το λογικό, δεν έλαβα καμμία πίστωση και ούτε ζήτησα εξ'αρχής.

Εκτός, λοιπόν, από το να μάθουμε πως λειτουργούν οι εταιρείες, θα πρέπει να μάθουμε πως λειτουργούνε και τα κινητά μας τηλέφωνα, διότι δεν είναι δυνατόν να επιτρέπουμε στη συσκευή μας να κάνει συγχρονισμούς, να "κατεβάζει" ενημερώσεις κτλ χωρίς να έχουμε ενεργοποιημένο κάποιο πακέτο δεδομένων και αφού χρεωθούμε όπως ορίζει η εταιρεία, να ζητάμε πίστωση. Πίστωση μπορεί να υπάρξει μόνο αν η χρέωση είναι μεγαλύτερη από το ποσό που έχει οριστεί (1€).

Edited by DonJuan
Link to comment
Share on other sites

Για να μην το συνεχίζουμε χωρίς λόγο. Η ενεργοποιηση αυτόματα τοu Daily Pass χωρίς την εγκριση του πελάτη και χωρίς την δυνατότητά του να αποφασίζει το πότε θέλει να αρχίσει (και ναι είναι πακέτο το ημερησιο) ειναι μιας μορφής ζημιά για τον ένα συμβαλλόμενο και υποχρεούται να τον αποζημιώσει.

Ευτυχώς που αυτό πιστεύουν και οι εταιρίες και όταν κάποιος διαμαρτυρηθεί, αμέσως του επιστρέφουν τα χρήματα.

Δυστυχώς είναι πάρα πολλοί αυτοί που δεν το αντιλαμβάνονται, όπως και πολλοί που όταν το αντιληφθούνε "ντρέπονται" να μπούν σ αυτό το κανάλι για "λιγα €".

Τέλος απο μένα για το θέμα.

Αν έχετε χρόνο όσοι διαβάζετε υπάρχουν και εφαρμογές στο μάρκετ που εχουν το δικαιο της Ελλάδας για όλα ώστε να μπορέσετε να υπερασπίσετε τα δικαιώματά σας.

αφού αυτός μπορεί να ζητήσει την ακύρωση της σύμβασης ακόμα και αν δεν κατέβαλλε την απαιτούμενη επιμέλεια για να διαπιστώσει την υφιστάμενη πραγματική κατάσταση.

 

Περαιτέρω, με τη διάταξη του άρθρου 147 ΑΚ, προβλέπεται ως λόγος ακυρωσίας μιας σύμβασης και η απάτη. Ως απάτη νοείται κάθε σκόπιμη συμπεριφορά που τείνει στην παραγωγή, ενίσχυση ή διατήρηση πεπλανημένης αντίληψης ή εντύπωσης, είτε η συμπεριφορά αυτή συνίσταται στην παράσταση ψευδών γεγονότων ως αληθών, είτε στην απόκρυψη ή αποσιώπηση ή ατελή ανακοίνωση των αληθών γεγονότων, των οποίων η αποκάλυψη στον αγνοούντα συμβαλλόμενο ήταν επιβαλλόμενη από την καλή πίστη ή από την υφιστάμενη ιδιαίτερη σχέση μεταξύ αυτού και του δηλούντος.

Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να προσθέσω κάτι άλλο.

Φιλικά πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...