Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

10 minutes ago, paanos said:

 

Δουλεύω σε τράπεζα και μερικές μέρες τώρα έρχεται συνέχεια κόσμος που κάνει παράπονα ότι η κάρτα του δεν ανανεώθηκε, ενώ έγινε η χρέωση. Προφανώς υπάρχει θέμα στα συστήματα τους. Στείλε μήνυμα ή κάλεσε 13788 (πες πρόβλημα με σήμα) για να το δουν. 

Δεν πλήρωσα με τραπεζική,με payzy

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44,8χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Δεν έχει σχέση η κάρτα αφού δεν είναι θέμα τραπεζικού, θέμα της Cosmote είναι 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, paanos said:

Δεν έχει σχέση η κάρτα αφού δεν είναι θέμα τραπεζικού, θέμα της Cosmote είναι 

Αν πάρω 13888 και τους πω τι έγινε πιστεύεις θα γίνει τίποτα ή τζάμπα ο κόπος 

Link to comment
Share on other sites

Θα βγάλεις άκρη. Μήπως έχεις αφήσει ενεργοποιημένο κάποιο αυτόματο πακέτο και τραβάει μετά τη λήξη του από το υπόλοιπο κάθε φορά βρίσκει διαθέσιμο αυτό το ποσό?

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, elkons said:

Αν πάρω 13888 και τους πω τι έγινε πιστεύεις θα γίνει τίποτα ή τζάμπα ο κόπος 

Όσες φορές παρακάλεσα έφαγα μία δικαιολογία της πλάκας και περίμενα και μία ώρα αναμονή.

Για λόγους αξιοπρέπειας δηλώνω ήττα και συνεχίζω με περισσότερη εμπειρία και γνώσεις.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, kmpatra said:

Θα βγάλεις άκρη. Μήπως έχεις αφήσει ενεργοποιημένο κάποιο αυτόματο πακέτο και τραβάει μετά τη λήξη του από το υπόλοιπο κάθε φορά βρίσκει διαθέσιμο αυτό το ποσό?

Πήρα 13888 50λ αναμονή... ξενέρωσα 

Τίποτα δεν είχα κάνει έβαζα υπόλοιπο και έβαζα κανονικά το πακέτο 

Εντύπωση μου έκανε που δεν μπήκε Τίποτα και αφαίρεσε ενώ τα sms δεν εμφανίζονται καν. Το δοκίμασα σε άλλη συσκευή τα ίδια 

*Κάτι παρόμοιο είχα με την Q αλλά άλλη ιστορία ,βέβαια ούτε εκεί δεν έβγαλα άκρη 

Edited by elkons
Link to comment
Share on other sites

Βασικά κάλεσε το 1330 πρέπει να υπάρχει κάπου επιλογή απενεργοποίησης αυτόματου πακέτου

Ή κάλεσε τις βλάβες 13738

χωρίς χρέωση

Στην εφαρμογή της cosmote βλέπεις το ίδιο υπόλοιπο?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, elkons said:

Σωστά και δεν έχει καν τα sms στην αρχική σελίδα ενώ δεν πήγε κανένα sms ότι μπήκε υπόλοιπο.. για πες μου τώρα το να κάνω 

Καλησπέρα, αν έχεις κινητό με 2 κάρτες sim, κάνε το εξής. 

Βγάλε τις κάρτες και βάλε μόνο αυτή, cosmote, κάνε μια επανεκκίνηση και δες αν έφτιαξε. 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Siberian Tiger said:

Καλησπέρα, αν έχεις κινητό με 2 κάρτες sim, κάνε το εξής. 

Βγάλε τις κάρτες και βάλε μόνο αυτή, cosmote, κάνε μια επανεκκίνηση και δες αν έφτιαξε. 

Μια σιμ έχει, What's Up έχει το κινητό του. Δοκίμασα στο κινητό ενός άλλου που έχει What's Up που του λειτουργεί κανονικά και με το που έβαλα το άλλο εξακολουθεί το θέμα και ούτε εκεί δεν φαίνονται τα sms

Link to comment
Share on other sites

Ενεργοποίησα χθες το student diy πακέτο που δίνει και δωρεάν cosmote tv family pack.

Δεν έχω λάβει ακόμα το sms με το κουπόνι ενεργοποίησης. Τι κάνω;

[ f i l i p p o s ]

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθώ να συνδεθώ με το cosmote id που είναι στο whats up νούμερο αλλά μου γράφει
 

Quote

Your login session has timed out. Please login again.

Τελικά δική μου χαζομάρα. Είχα βάλει το diy που δεν δίνει cosmote tv.

Edited by filippos

[ f i l i p p o s ]

Link to comment
Share on other sites

Έχω στο What's Up υπόλοιπο 10,52€ ,αν δώσω σε εναν άλλο αριθμό What's Up 10€ μέσω Cosmote easy transfer θα δώσει απευθείας τα 10€? Ή θα τραβήξει κάτι παραπάνω ή κάτι άλλο για την επόμενη ανανέωση?

Link to comment
Share on other sites

On 26/6/2024 at 8:50 ΜΜ, elkons said:

1374937978_Screenshot_20240626_204952_WhatsUp.thumb.jpg.44d618de2bd3dd75163b95b1ed045495.jpg

Είχα 5.30€ εκανα ανανέωση άλλα 13 ,να το αποτέλεσμα 

EDIT Σήμερα λέει 1.49 χωρίς να έχω μα είναι τίποτα απολύτως.  Πριν γίνει και αυτό είχα πάρει τηλ από άλλο αριθμό και είπαν θα με ξανά πάρουν αλλά δεν πήραν. 

Τι να κάνω λέτε στο τσατ να γίνει κάτι 

Edited by elkons
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά η εφαρμογή what’s up σε iPhone δουλεύει σωστά; Βλέπω δεν ενημερώνει τα υπόλοιπα ενώ κάνω χρήση λεπτών και mb 

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, rs280ps said:

Παιδιά η εφαρμογή what’s up σε iPhone δουλεύει σωστά; Βλέπω δεν ενημερώνει τα υπόλοιπα ενώ κάνω χρήση λεπτών και mb 

Εμένα μου έρχεται sms πως τα Mb έληξαν και είχα άλλα 20λ χρήσης και όταν έληξαν δεν ήρθε,και όχι Λία φορά έγινε αύριο, 6 φορές, επίσης έχω αναφέρει και παραπάνω μερικά προβλήματα με μια ανανέωση που έκανα 

Link to comment
Share on other sites

Πως μπορώ να μιλήσω με κάποιον εκπρόσωπο σε chat. Στην εφαρμογή μου έχει το μποτ και δεν με βάζει με εκπρόσωπο 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Jimakos43 said:

Πως μπορώ να μιλήσω με κάποιον εκπρόσωπο σε chat. Στην εφαρμογή μου έχει το μποτ και δεν με βάζει με εκπρόσωπο 

Γράψε στο μποτ σήμα, μετά ενημέρωση για κάλυψη δικτύου και μετά Γράψε Θέλω εκπρόσωπο τότε θα σε συνδέσει 

Link to comment
Share on other sites

On 26/6/2024 at 10:59 ΜΜ, filippos said:

Ενεργοποίησα χθες το student diy πακέτο που δίνει και δωρεάν cosmote tv family pack.

Δεν έχω λάβει ακόμα το sms με το κουπόνι ενεργοποίησης. Τι κάνω;

Επι τοπου ερχεται, μολις ενεργοποιεις το πακετο. Σιγουρα το εκανες σωστα;

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

On 28/6/2024 at 9:51 ΜΜ, rs280ps said:

Παιδιά η εφαρμογή what’s up σε iPhone δουλεύει σωστά; Βλέπω δεν ενημερώνει τα υπόλοιπα ενώ κάνω χρήση λεπτών και mb 

Μόνο εγώ έχω θέμα με τα υπόλοιπα; Δεν ενημερώνει την χρήση που κάνω 

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, rs280ps said:

Μόνο εγώ έχω θέμα με τα υπόλοιπα; Δεν ενημερώνει την χρήση που κάνω 

Στα δικαιώματα της εφαρμογής μήπως έχεις αφαιρέσει τίποτα;

Redmi By Xiaomi
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Nikos_96 said:

Στα δικαιώματα της εφαρμογής μήπως έχεις αφαιρέσει τίποτα;

Όχι είναι σωστά όλα τικαρισμένα και η τοποθεσία στη θέση πάντα. Έχω κάνει επανεγκατάσταση την εφαρμογή και αποσύνδεση του λογαριασμού και πάλι τπτ.. αλλά βλέπω ότι και στην εφαρμογή της COSMOTE γίνεται το ίδιο.. μάλλον έχει φάει κόλλημα η γραμμή 

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Teiresias_ said:

Πρέπει να είναι γενικό το πρόβλημα σήμερα.. λένε ότι δεν μπορούν να πάρουν ούτε στην εξυπηρέτηση..

Και όχι μόνο όπως είχα πει τις προηγούμενες ημέρες έκανα ανανέωση και δεν έγινε καν ενώ αφαιρεσε κιόλας. Πήρα σήμερα τηλέφωνο και μου είπαν θα με πάρουν αργότερα να το φτιάξουμε.. θα δείξει 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...