Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η νέα εφαρμογη με την ενημέρωση whats up είναι χάλια χίλιες φορές καλύτερη πριν

 

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Εγώ διαφωνώ. Μια χαρά είναι. Μην γινόμαστε υπερβολικοί και γκρινιάζουμε για τα πάντα πια.
Η προηγούμενη ήταν πολύ καλύτερη σχεδόν σε όλα interface εύχρηστη κλπ

 

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Για σένα. Αυτό λέω.
Ωστόσο δε γκρινιάζω ούτε είμαι υπερβολικός καλύτερα να σκεφτόμαστε πριν γράψουμε κάτι είπα απλά ότι δε μου αρέσει

 

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ωστόσο δε γκρινιάζω ούτε είμαι υπερβολικός καλύτερα να σκεφτόμαστε πριν γράψουμε κάτι είπα απλά ότι δε μου αρέσει

 

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Δεν σε ανέφερα προσωπικά. Το σχόλιο είναι γενικό. Ποτέ τόσα χρόνια (31) που είμαι στην τεχνολογία δεν υπάρχει ανανέωση σε κάτι και να μην υπάρξει γκρίνια. Ποτέ! Είναι λογικό γιατί ο χρήστης έχει συνηθίσει κάτι και καλείται λόγω ανανέωσης να προσαρμοστεί σε κάτι άλλο. Δεν είναι κακό να παραπονεθεί αλλά είναι άνευ ουσίας γιατί δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι. Και το τελευταίο στο υπογράφω.

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Δεν μαζεύει τα δεδομένα από τα άτομα που χρησιμοποιούν την εφαρμογή. Κανένα από τα τρία

 

Οκ. Πως τότε όταν κάποιος με παρει τηλ (που δεν τον έχω αποθηκευμενο) το app θα μου λέει ποιος είναι;

 

----- προσθήκη μηνύματος 51 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Το νέο app σε μένα αργεί αρκετά να ανοίξει

Link to comment
Share on other sites

Δεν σε ανέφερα προσωπικά. Το σχόλιο είναι γενικό. Ποτέ τόσα χρόνια (31) που είμαι στην τεχνολογία δεν υπάρχει ανανέωση σε κάτι και να μην υπάρξει γκρίνια. Ποτέ! Είναι λογικό γιατί ο χρήστης έχει συνηθίσει κάτι και καλείται λόγω ανανέωσης να προσαρμοστεί σε κάτι άλλο. Δεν είναι κακό να παραπονεθεί αλλά είναι άνευ ουσίας γιατί δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι. Και το τελευταίο στο υπογράφω.
Δε συμπεριλαμβάνομαι δλδ στο γενικό σου σχόλιο?χαχαχ

 

Καλά ας μη δώσω άλλη έκταση

 

Στάλθηκε από το Mi A3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ο καθένας ότι καταλαβαίνει. Σχόλιο έκανα με αφορμή το δικό σου. Αν θες να μείνεις στο αν σε αφορά ή όχι χάνεις το νόημα. Συνέχισε όπως νομίζεις.
Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Θελω να κανω για το Μαρτιο online ανανεωση 30€, σε σχεση με reload κλπ τι συμφέρει πιο πολυ;

 

3 x 10€ 2 x 15€ ή απλά μια 30αρα;

Αν χρειάζεσαι τα mb συμφέρει το 3x10 γιατί θα πάρεις τρεις κωδικούς Reloadit δώρο. Αλλιώς 30 ευρώ γιατί δίνει 3 ευρώ δώρο
Link to comment
Share on other sites

Αν χρειάζεσαι τα mb συμφέρει το 3x10 γιατί θα πάρεις τρεις κωδικούς Reloadit δώρο. Αλλιώς 30 ευρώ γιατί δίνει 3 ευρώ δώρο

 

Δεν το ηξερα για τα 3 ευρω, thanks!

Link to comment
Share on other sites

Πρώτα από όλα κάλεσε την εξυπηρέτηση πελατών και ζητά να γραφτείς στο άρθρο δέκα για να μην δίνεται το τηλέφωνο σε διαφημιστικές εταιρείες, θα πάρει κάποιους μήνες να σταματήσουν. Μετά μπλόκαρε τα νούμερα που σε καλούν έτσι ώστε να απορρίπτονται όταν σε παίρνουν, επιπροσθέτως άμα έχεις κινητό Android κατέβασε την εφαρμογή true caller η οποία έχοντας ανοιχτό το Wi-Fi ή τα δεδομένα σού εμφανίζει στην οθόνη ποιος σε καλεί δηλαδή πια εταιρεία είναι, επίσης μέσα στις ρυθμίσεις ορίζεις τι θέλεις να γίνεται όταν η κλήση είναι ανεπιθυμητη δηλαδή άμα θα απορρίπτεται αυτόματα ή άμα θα μπαίνει στο αθόρυβο να μην σε ενοχλεί.

Τέλος άμα σε καλούν με απόκρυψη, ενεργοποίησε την απόρριψη ανώνυμων κλήσεων και θα τους ενημερώνει ότι έχεις ενεργοποιήσει την απόρριψη ανώνυμων και πρέπει να βγάλουν την απόκρυψη για να σε καλέσουν, χρόνια το έχω βάλει εγώ.

 

Ευχαριστω για τις πληροφοριες.

 

Τον αλλαξανε παλι τον αριθμο του helpdesk?

Ειχα το 2106513888, και λειτουργουσε, το ειχα καλεσει αρκετες φορες παλιοτερα.

Τωρα ποιο ειναι; Πειτε πενταψηφιο και με το 210.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τις πληροφοριες.

 

Τον αλλαξανε παλι τον αριθμο του helpdesk?

Ειχα το 2106513888, και λειτουργουσε, το ειχα καλεσει αρκετες φορες παλιοτερα.

Τωρα ποιο ειναι; Πειτε πενταψηφιο και με το 210.

 

το 13888 ειναι ή το +306971013888 πηγη : https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/gr/contact_us.html

Link to comment
Share on other sites

το 13888 ειναι ή το +306971013888 πηγη : https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/gr/contact_us.html

 

0,19ευρω/ανα κληση ειναι η χρεωση απο κινητο,

και διχως χρεωση απο το σταθερο;

 

Ειχα το 210, γιατι καλωντας απο το κινητο, δεν χρεωνομουν, αφου εχω παντα εκατονταδες λεπτα δωρεαν χρονου ομιλιας.

Ομως τωρα, καλωντας στο 13888 απο κινητο, ή στο 306971013888, θα χρεωνομαι, ετσι δεν ειναι;

 

Αληθεια, μπορω να καλεσω απο το σταθερο μου, για να δηλωσω το μητρωο για το κινητο μου;

Link to comment
Share on other sites

0,19ευρω/ανα κληση ειναι η χρεωση απο κινητο,

και διχως χρεωση απο το σταθερο;

 

Ειχα το 210, γιατι καλωντας απο το κινητο, δεν χρεωνομουν, αφου εχω παντα εκατονταδες λεπτα δωρεαν χρονου ομιλιας.

Ομως τωρα, καλωντας στο 13888 απο κινητο, ή στο 306971013888, θα χρεωνομαι, ετσι δεν ειναι;

 

Αληθεια, μπορω να καλεσω απο το σταθερο μου, για να δηλωσω το μητρωο για το κινητο μου;

 

Απο https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/gr/mhtrwo_11.html

 

Οι πελάτες κινητής που επιθυμούν να καταχωρηθεί η τηλεφωνική τους σύνδεση στο Μητρώο μπορούν να εγγραφούν σε αυτό:

με αίτησή τους σε οποιοδήποτε Κατάστημα COSMOTE ή ΓΕΡΜΑΝΟΣ, ή

καλώντας στο 13888 (Εξυπηρέτηση Οικιακών Πελατών) ή στο 13818 (Εξυπηρέτηση Εταιρικών Πελατών), ή

ηλεκτρονικά μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

 

Εγώ πάντως το ειχα ενεργοποιήσει στέλνοντας απλά 11 στο 1256!

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς. Το δοκίμασα και μου λέει ότι το αίτημά μου θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών.. Για να δούμε αν μετά από αυτό θα σταματήσουν τα ενοχλητικά τηλέφωνα με τις "σουπερ-ντουπερ ουαου προσφορές" για μετατροπή του καρτοκινητού μου σε καρτοσυμβόλαιο..
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος το παραπάνω αναφέρεται σε κλήσεις από τρίτες εταιρείες προκειμένου να διαφημίσουν προϊόντα τους και όχι από την εταιρεία στην οποία είσαι συνδρομητής.

Αυτή δηλαδή, θα μπορεί να συνεχίσει να σε καλεί.

Δεν το λέω με 100% σιγουριά, αλλά με επιφύλαξη αυτό.

Αν γνωρίζει κάποιος καλύτερα, ας διευκρινίσει.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος το παραπάνω αναφέρεται σε κλήσεις από τρίτες εταιρείες προκειμένου να διαφημίσουν προϊόντα τους και όχι από την εταιρεία στην οποία είσαι συνδρομητής.

Αυτή δηλαδή, θα μπορεί να συνεχίσει να σε καλεί.

Δεν το λέω με 100% σιγουριά, αλλά με επιφύλαξη αυτό.

Αν γνωρίζει κάποιος καλύτερα, ας διευκρινίσει.

 

Προσωπικα το μητρωο 11 το ζητησα περιπου 2,5 χρονια πριν οταν κ επεστρεψα το σταθερο κ το ιντερνετ στον Οτε.Εκτοτε δεν με ενοχλει η εταιρια ουτε κανεις αλλος! Απλα 1-2 φορε στους 2 με 3 μηνες μπορει να καλεσει καποια εταιρια κ αμεσως τους λεω οτι ειμαι στο μητρωο 11 κ το κλεινουν.

 

Στο καρτοκινητο κοσμοτε που εχω επισης δεν ξαναενοχλησε κανεις! Μονο 1 φορα το χρονο εχει τυχει κληση απο Αγγλια κ απαντησα κ στα ελληνικα μου ειπε κατι για χρηματιστιριακα κ το εκλεισα κ απλα μπλοκαρα το νουμερο αυτο κ τερμα:)

Link to comment
Share on other sites

εμένα εντωμεταξύ δεν έχει αναβαθμιστεί η εφαρμογή what's up ακόμη

 

Και σε μένα το ίδιο. Ξέρει κανείς γιατί συμβαίνει αυτό ;

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος το παραπάνω αναφέρεται σε κλήσεις από τρίτες εταιρείες προκειμένου να διαφημίσουν προϊόντα τους και όχι από την εταιρεία στην οποία είσαι συνδρομητής.

Αυτή δηλαδή, θα μπορεί να συνεχίσει να σε καλεί.

Δεν το λέω με 100% σιγουριά, αλλά με επιφύλαξη αυτό.

Αν γνωρίζει κάποιος καλύτερα, ας διευκρινίσει.

 

Ισχύει όντως. Μου το είπαν από την Cyta. Εγγράφεσαι στο μητρώο της εταιρίας στην οποία είσαι συνδρομητής. Αν αλλάξεις πάροχο, λογικά πρέπει να κάνεις νέα αίτηση για το μητρώο 11 του νέου παρόχου σου.

Επίσης από τη Cyta μου είπαν ότι οι άλλοι πάροχοι υποτίθεται ότι παίρνουν κάθε τόσο το μητρώο του παρόχου σου (που εγγράφεσαι, στην περίπτωσή μου δηλ της Cyta), οπότε δεν καλούν όσους βλέπουν στο μητρώο για προσφορές, όπως απαιτεί ο νόμος. Αλλά "τεχνηέντως" (ακριβής λέξη της υπαλλήλου) οι πάροχοι αργούν να ζητήσουν το επικαιροποιημένο μητρώο, ώστε να σε καλέσουν και όταν τους πεις "μα πώς με καλείτε 3 το μεσημέρι για προσφορά, αφού είμαι στο μητρώο 11" να απαντήσουν "μάλλον έχετε μπει αλλά δεν είναι επικαιροποιημένο το σύστημά μας ακόμα" (the greek way).

Οπότε απαντάς "δεν με ενδιαφέρει πότε κάνετε update, αυτό είναι δικό σας θέμα, θέλω να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο για να συμβουλευτώ μετά τον δικηγόρο μου για αγωγή". Μόνο έτσι σταμάτησε η Wind σε εμένα. Δεν σταμάτησαν ακόμα κι αν τους έλεγα ότι είμαι "στο μητρώο 11", απλά έλεγαν "α εντάξει, σας βγάζω από τη λίστα". Μετά από 2 μέρες ξανά τηλέφωνα. Η Cosmote είχε φτάσει στο σημείο να καλεί 8 το πρωί, 15:30 το μεσημέρι και 20:00 το βράδυ την ίδια μέρα! Γυρνούσα σπίτι και έβρισκα αναπάντητες στο σταθερό...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχει αλλάξει κάτι με τη λήξη πακέτων με λεπτά ομιλίας; e25a6afaca019d5daaf61a0726208899.jpgff8e75077645628aa7736bcf2ca4f151.jpg

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...