Jump to content

Τα πάντα για τα καρτοκινητά της Cosmote


Petros the Great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

μπορεις να μπεις στο chat στη σελιδα της κοσμοτε,και να το ζητησεις απο εκει. Φυσικα ζητανε στοιχεια κατοχου (αριθμο ταυτοτητας συνηθως ή και αφμ)
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Καλησπέρα,

 

Πριν από αρκετά χρόνια, όταν το κόστος των data ήταν απλησίαστο και δεν υπήρχαν τα σημερινά πακέτα,

είχα ζητήσει να απενεργοποιηθεί εντελώς η δυνατότητα για data στην Cosmocarta της γυναίκας μου.

Τώρα που με κάθε ανανέωση παίρνει δώρο data και που υπάρχει και ο κόφτης (Εννοώ το ΜΙ στο 1333)

θέλω να ξαναενεργοποιήσω τη δυνατότητα για data.

 

Αν μπορεί κάποιος σας παρακαλώ να μου πει τη διαδικασία. Στέλνω κάποιο μήνυμα ή πρέπει να επικοινωνήσω με εξυπ.Πελ.

Δεν ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο αλλά η συσκευή της είναι 3G (και όχι 4G).

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

 

Στειλε START στο 1333

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Λογικά θα πρέπει να μιλήσεις με την εξυπηρέτηση ξανά, αφού είχες κλείσει τα δεδομένα τελείως. Δεν παίζει ρόλο η συσκευή. Θυμίσου μόνο να ενεργοποιήσεις στα σίγουρα το my internet (με το SMS που ανέφερες) όταν ανοίξουν τα δεδομένα.

Εγινε!

Και μάλιστα η κοπέλα στην εξυπηρέτηση, αφού μου άνοιξε τα data μου πρότεινε μόνη της να μου ανοίξει και το My Internet.

Ολα καλά....

Ευχαριστώ φίλοι tetartos και doganos (Δε σε πρόλαβα) για την απάντησή σας.

May The Force Be With You...
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Πριν από αρκετά χρόνια, όταν το κόστος των data ήταν απλησίαστο και δεν υπήρχαν τα σημερινά πακέτα,

είχα ζητήσει να απενεργοποιηθεί εντελώς η δυνατότητα για data στην Cosmocarta της γυναίκας μου.

Τώρα που με κάθε ανανέωση παίρνει δώρο data και που υπάρχει και ο κόφτης (Εννοώ το ΜΙ στο 1333)

θέλω να ξαναενεργοποιήσω τη δυνατότητα για data.

 

Αν μπορεί κάποιος σας παρακαλώ να μου πει τη διαδικασία. Στέλνω κάποιο μήνυμα ή πρέπει να επικοινωνήσω με εξυπ.Πελ.

Δεν ξέρω αν παίζει κάποιο ρόλο αλλά η συσκευή της είναι 3G (και όχι 4G).

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Μπαίνει μια χαρά και με 3g.

Μιλα με την εξυπηρέτηση πελατών.

 

[Στάλθηκε από μόνο του]

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον θα έχει απαντηθεί αυτό αλλά δεν το βρίσκω.

 

Με τη λήξη του υπολοίπου λήγουν αυτόματα και τα ενεργοποιημένα πακέτα (όπως στη Wind) ή τα πακέτα συνεχίζουν μέχρι την προβλεπόμενη ημερομηνία λήξης τους;

Edited by nikosr78
Link to comment
Share on other sites

η cosmote έχει ανακοινώσει αναβάθμιση συστημάτων της για σήμερα...

 

Ανακοίνωση Προγραμματισμένης Αναβάθμισης Συστημάτων

Ανακοινώνεται ότι λόγω εργασιών αναβάθμισης των συστημάτων της COSMOTE από την 01:00 π.μ έως και 06:00 π.μ της 30/8/2018, δεν θα είναι δυνατή η Ενεργοποίηση Υπηρεσιών και Πακέτων, η Ανανέωση Χρόνου Ομιλίας, η Ενημέρωση διαθέσιμου Χρηματικού Υπολοίπου και διαθέσιμου Υπολοίπου σε λεπτά ομιλίας, SMS και ΜΒ, η χρήση των υπηρεσιών Reload It και My Internet για τους συνδρομητές Καρτοκινητής & ΚαρτοΣυμβολαίου της COSMOTE.

Link to comment
Share on other sites

Έκαναν μια τρύπα στο νερό με την προγραμματισμένη αναβάθμιση. Έκανα σήμερα ανανέωση 10 ευρώ και δεν έγινε η χρέωση των 5 ευρώ με ενεργοποίηση των 450" χρόνου ομιλίας. Κάλεσα την εξυπηρέτηση πελατών το μεσημέρι και μου είπαν ότι εντός την ημέρας θα λυθεί το πρόβλημα. Νύχτωσε και ακόμη περιμένω.. :mad:

Έχω cosmoκάρτα.

Link to comment
Share on other sites

Μπάχαλο μετά τη χθεσινή "αναβαθμίση" και σε εμένα. Εγώ παίρνω 450' και 100ΜΒ σε κάθε ανανέωση 10€ και πάνω χωρίς τη χρέωση των 5€ (γιατί είμαι παλιός) και σήμερα δεν μπήκαν αυτά. Επικοινώνησα 2 φορές με το chat του application με διαφορά κάποιων ωρών και μου είπαν ότι έχει δρομολογηθεί η επίλυση και να κάνω λίγη υπομονή ακόμα...

 

Update: Τελικά σήμερα το πρωί πιστώθηκαν τα 450 λεπτά και τα 100ΜΒ αλλά χάθηκαν τα υπόλοιπα που είχα από τον προηγούμενο μήνα και θα έπρεπε να διατηρηθούν εφόσον εγώ έκανα εμπρόθεσμα την ανανέωση και το ότι δεν την έλαβαν υπόψη τους ήταν δικό τους πρόβλημα. Θα επιμείνω αύριο να μου τα επαναφέρουν.

Edited by theo1973
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

έκανα ανανέωση με 5€ χθες το απόγευμα, αν κάνω τώρα και άλλη μία ανανέωση με 5 € θα πάρω κωδικό ReloadIt ?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

έκανα ανανέωση με 5€ χθες το απόγευμα, αν κάνω τώρα και άλλη μία ανανέωση με 5 € θα πάρω κωδικό ReloadIt ?

 

Καλημέρα,

 

Δύσκολο. Έπρεπε να είχες κάνει τη δεύτερη χθες, αμέσως μετά την πρώτη ανανέωση.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Τελικά μπορείς να ενεργοποιήσεις και το Σεπτέμβριο την καλοκαιρινή προσφορά με τα 7 GB (λογικό αφού η προφορά λήγει αύριο). Άρα συνολικά μέχρι 6 φορές = 42 GB τα οποία μεταφέρονται στον επόμενο μήνα αν ανανεώσεις πριν λήξουν. Καλή μπάζα, συγκριτικά με τα υπόλοιπα δίκτυα φυσικά, γιατί τα 40-50 GB σε άλλες χώρες τα τσιμπάς με πάρα πολύ λιγότερα χρήματα. :happy:

 

Ένα πολύ περίεργο μου συνέβη πριν λίγο πάντως: έβαλα δύο 5ρες με online ανανέωση, χωρίς να βάλω πάρε μοίρασε, και δε μου έδωσε Reloadit. Είναι φυσιολογικό; :what:

Edited by panosz75
Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

Μπορει κανεις να ανανεωσει; γιατι και απο την εφαρμογη του what's up, και απο της Cosmote μου βγαζει πως υπαρχει προβλημα, δοκιμαστε αργοτερα

Πολλοί από τους αποτυχημένους της ζωής είναι άνθρωποι οι οποίοι δεν συνειδητοποίησαν πόσο κοντά ήταν στην επιτυχία όταν τα παράτησαν

Thomas Edison

Link to comment
Share on other sites

Ανανέωσα το πρωί μέσω της εφαρμογής και ο κωδικός για το reload it ήρθε μετά από δύο ώρες.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Εμένα ακόμα δε μου ήρθε. Πολύ παράξενο...
Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

Αν περάσει η μέρα και δε σου έρθει, μίλα με την εξυπηρέτηση πελατών.

Ο "δάσκαλος", ζαίος και με άποψη επί παντός επιστητού και οι "δικαστές" της Vodafone (κατά πρώτο λόγο) και της Cosmote.😅

Link to comment
Share on other sites

Codes στο 1313 στειλατε;

Αν εχει χαθει το sms,ανακταται απο εκει

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Όχι, εντάξει, ήρθε καθυστερημένα ο κωδικός. Σας ευχαριστώ. :)
Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

Μου ήρθανε 2 κωδικοί reload it Επειδή λέει σαν σήμερα μπήκα στο whatsup. Ξέρει κανείς μέχρι οπότε μπορώ να τους ενεργοποιήσω;
Link to comment
Share on other sites

μετά την ομολογουμένως επιτυχημένη αναβάθμιση της Cosmote μπορείτε να θεωρείτε τους εαυτούς σας τυχερούς που έστω με καθυστέρηση αρκετών ωρών λαμβάνετε κωδικούς reload και όχι μηνύματα "bad command or file name" :lol:
Link to comment
Share on other sites

Μου ήρθανε 2 κωδικοί reload it Επειδή λέει σαν σήμερα μπήκα στο whatsup. Ξέρει κανείς μέχρι οπότε μπορώ να τους ενεργοποιήσω;

 

νομιζω 7 μερες,οσο ειναι για ολους τους κωδικους reloadit δηλαδη.

Link to comment
Share on other sites

Ανακοινώνεται ότι από 1/10/2018, παύει η εμπορική διάθεση της υπηρεσίας COSMOTE Mobile Internet Day Pass, η οποία είναι διαθέσιμη στους συνδρομητές κινητής COSMOTE που δεν έχουν ενσωματωμένο όγκο δεδομένων στο πρόγραμμα τους.*

 

Επιπλέον από την ίδια ημερομηνία επέρχονται οι παρακάτω αλλαγές για όλους τους συνδρομητές COSMOTE:*

 

Α. Οι συνδρομητές συμβολαίου, χωρίς ενσωματωμένο όγκο δεδομένων στο πρόγραμμά τους, μπορούν να κάνουν χρήση δεδομένων με αγορά πακέτων δεδομένων μέσω της δωρεάν υπηρεσίας COSMOTE My Internet. Υπενθυμίζεται ότι με τη δωρεάν υπηρεσία COSMOTE My Internet, στο*http://myinternet.cosmote.gr, οι συνδρομητές έχουν τον πλήρη έλεγχο των ΜΒ που καταναλώνουν, και την ασφάλεια ότι κάθε φορά που καταναλώνουν το 100% των ΜΒ τους, η πρόσβαση στο διαδίκτυο θα διακόπτεται. Στην περίπτωση αυτή θα μπορούν μέσα από τη σελίδα της υπηρεσίας, να επιλέξουν οι ίδιοι με ποιο από τα πακέτα δεδομένων θέλουν να συνεχίσουν την πλοήγησή τους στο Internet.*

 

Β. Για τους συνδρομητές Καρτοκινητής (WHAT’S UP, COSMOΚΑΡΤΑ, FROG), ΚαρτοΣυμβολαίου και Business Mobile Cost Control χωρίς ενσωματωμένο όγκο δεδομένων στο Πρόγραμμά τους, η χρέωση για τη χρήση δεδομένων ανέρχεται σε 0,2€/ΜΒ με μέγιστη ημερήσια χρέωση 2€. Εφόσον ο Συνδρομητής φτάσει τη μέγιστη επιτρεπτή ημερήσια χρέωση των 2€, η COSMOTE με σκοπό την απρόσκοπτη παροχή των Υπηρεσιών της, δικαιούται να μειώσει την ταχύτητα για την πλοήγηση στο Internet σε 1,5Mbps κατ’ ανώτατο όριο, μέχρι τη συμπλήρωση 24 ωρών από την πρώτη χρήση δεδομένων.*

 

Γ. Για τους συνδρομητές Καρτοκινητής WHAT’S UP, COSMOΚΑΡΤΑ, FROG που έχουν αγορασμένο πακέτο δεδομένων, η χρέωση μετά την κατανάλωση της ενσωματωμένης χρήσης μέχρι και τη λήξη του κάθε πακέτου, μειώνεται από 1,0416€/ΜΒ σε 0,2€/ΜΒ και μέγιστη ημερήσια χρέωση 2€. Εφόσον ο Συνδρομητής φτάσει τη μέγιστη επιτρεπτή ημερήσια χρέωση των 2€, η COSMOTE με σκοπό την απρόσκοπτη παροχή των Υπηρεσιών της, δικαιούται να μειώσει την ταχύτητα για την πλοήγηση στο Internet σε 1,5Mbps κατ’ ανώτατο όριο, μέχρι τη συμπλήρωση 24 ωρών από την πρώτη χρήση δεδομένων. Τα λοιπά χαρακτηριστικά των πακέτων παραμένουν ως έχουν. Για όσους από τους παραπάνω συνδρομητές έχουν ενεργοποιήσει πακέτο δεδομένων έως και την 1/10/2018, η χρέωση μετά την κατανάλωση της ενσωματωμένης χρήσης του πακέτου παραμένει 1,0416€/ΜΒ, μέχρι τη λήξη του.*

 

Οι συνδρομητές ΚαρτοΣυμβολαίου, Business Mobile Cost Control, καρτοκινητής WHAT’S UP, COSMOΚΑΡΤΑ, FROG, CIAO, έχουν δικαίωμα να καταγγείλουν τη σύμβαση τους αζημίως εντός δύο (2) μηνών από την έναρξη ισχύος των ανωτέρω τροποποιήσεων (εξαιρουμένων τυχόν υπολοίπων επιδότησης συσκευής ή επιδότησης τερματικού εξοπλισμού).*

 

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε από κινητό την Εξυπηρέτηση Πελατών της COSMOTE στο 13888 (χρέωση 0,19€/κλήση) ή επισκεφτείτε την ιστοσελίδα*http://www.cosmote.gr*

Η καρτοκινητή FROG είναι προϊόν COSMOTE. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών FROG στο 1299 από κινητό FROG (χρέωση 0,19 €/κλήση).*

Οι παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α. 24%.

 

https://www.cosmote.gr/mobile/content/el/attached_files/Company/310818_Katargisi_day_pass.pdf

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να ισχύει κανονικά το my Internet με τις νέες ανακοινώσεις πιο πάνω και μόλις τελειώνουν τα δεδομένα να κλείνουν αυτόματα τα δεδομένα και να μην χρεώνει όπως τα τελευταία 2 χρόνια. Παλιότερα μας έφαγαν πολλά μονοευρα
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...