Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μου πρότειναν 1500' προς Κοσμοτε,240' προς όλους, 1500sms προς Κοσμοτε, 60 προς όλους και 400mb με 32,50€ το μήνα και επιδότηση 200€ ή 25,70€ με εκπτωση παγιου και 21,80€ αν έχω και σταθερό ΟΤΕ.σταθερο προς το παρόν δεν έχω,αλλα πια είναι η γνώμη σας?
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 19,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Εχω το ιδιο προγραμμα οικογενειακο 2 νουεμρα στα 27 ευρω εκαστος, ληγει σε 1μ, μου εστειλαν μηνυμα να το ανανεωσω στα 34,5€, τους πηρα χθες τηλ να παραπονεθω και αμεσα ο υπαλληλος μου προτεινε τα 31,5 ευρω, το ανανεωσα για αλλους 18μ, παρε λοιπον κι εσυ τηλ

Που πήρες τηλέφωνο; Στην εξυπηρέτηση πελατών; Πήρα κι εγώ και μου είπαν οτι δεν μπορούν να κάνουν κάτι καλύτερο.Μόνο με φορητότητα καταλαβαίνουν αυτοί.

Link to comment
Share on other sites

Μου πρότειναν 1500' προς Κοσμοτε,240' προς όλους, 1500sms προς Κοσμοτε, 60 προς όλους και 400mb με 32,50€ το μήνα και επιδότηση 200€ ή 25,70€ με εκπτωση παγιου και 21,80€ αν έχω και σταθερό ΟΤΕ.σταθερο προς το παρόν δεν έχω,αλλα πια είναι η γνώμη σας?

Εξωτερικός συνεργάτης ή 13888 δίνουν αυτές τις προσφορές?

Link to comment
Share on other sites

Εξωτερικός συνεργάτης ή 13888 δίνουν αυτές τις προσφορές?

 

Τα 240' προς όλους είναι προσφορά που τρέχει...όλο το πακέτο με την προσφορά όσο εντυπωση και αν σου κάνει,το πήρα από κατάστημα Γερμανός

Link to comment
Share on other sites

έστειλα την παρακάτω επιστολή στην Cosmote, απλά σας αναφέρω τα γεγονότα μήπως και έχετε κάποια γνώση / γνώμη!

 

 

Καλησπέρα σας,

Είμαι πελάτης πολλά χρόνια (κωδικός συνδρομητή: ΧΧΧΧΧΧΧ). Σε όλα αυτά τα χρόνια, υπήρξαν προβλήματα τα οποία λύθηκαν και έτσι πιστεύω θα συμβεί και τώρα. Ειδικά που επίκειται η ανανέωση του συμβολαίου μου σε εσάς. (10/2016)

Όλα αυτά τα χρόνια πληρώνω με πιστωτική κάρτα (κωδικός πάγια εντολής: ΧΧΧΧΧΧΧ ) και όπως καταλαβαίνετε είμαι συνεπής στην πληρωμή των λογαριασμών μου. Κάθε τόσο βέβαια κάνω έναν έλεγχο, κάτι το οποίο συνέβη σήμερα μετά από κάποιους μήνες.

Σήμερα διαπίστωσα ότι το συμφωνηθέν πάγιο ανά γραμμή είχε ανέβει αδικαιολόγητα πολύ. Μία αύξηση που ξεπερνούσε την αύξηση του ΦΠΑ από 23% σε 24% και η οποία θα ήταν ενδεχομένως η αναμενόμενη.

Επισημαίνω ότι στην ανανέωση, μου δόθηκε τελική τιμή με ΦΠΑ (23% τότε) και ΌΧΙ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΚΠΤΩΣΗΣ ως προσφορά. Το λέω για να μην υπάρξουν παρανοήσεις.

Δυστυχώς η γραμμή από 24,7487 (και 24,9499 με ΦΠΑ 24%) που είχαμε συμφωνήσει, πήγε στο ποσό των 31,4987 (τελικές τιμές με ΦΠΑ). Μία διαφορά 6,5488 ευρώ ανά γραμμή, δηλαδή 6,5488 ευρώ Χ 4 γραμμές = 26.1952 ευρώ κάθε μήνα ΥΠΕΡΧΡΕΩΣΗ.

Την στιγμή που η διαφορά θα έπρεπε να είναι της τάξης των 0.2012 ανά γραμμή (διότι καθαρό ποσό συμφωνίας ανά γραμμή 20,1209 Χ 23% ΦΠΑ = 24,9499 από 24,7487 που ήταν με 23% ΦΠΑ)

 

 

Θα ήθελα να γίνει ο πλήρης αντιλογισμός των σχετικών ποσών από τον λογαριασμό ΧΧΧΧΧΧΧ με ημερομηνία 17/02/2016 έως και σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

έστειλα την παρακάτω επιστολή στην Cosmote, απλά σας αναφέρω τα γεγονότα μήπως και έχετε κάποια γνώση / γνώμη!

 

 

Καλησπέρα σας,

Είμαι πελάτης πολλά χρόνια (κωδικός συνδρομητή: ΧΧΧΧΧΧΧ). Σε όλα αυτά τα χρόνια, υπήρξαν προβλήματα τα οποία λύθηκαν και έτσι πιστεύω θα συμβεί και τώρα. Ειδικά που επίκειται η ανανέωση του συμβολαίου μου σε εσάς. (10/2016)

Όλα αυτά τα χρόνια πληρώνω με πιστωτική κάρτα (κωδικός πάγια εντολής: ΧΧΧΧΧΧΧ ) και όπως καταλαβαίνετε είμαι συνεπής στην πληρωμή των λογαριασμών μου. Κάθε τόσο βέβαια κάνω έναν έλεγχο, κάτι το οποίο συνέβη σήμερα μετά από κάποιους μήνες.

Σήμερα διαπίστωσα ότι το συμφωνηθέν πάγιο ανά γραμμή είχε ανέβει αδικαιολόγητα πολύ. Μία αύξηση που ξεπερνούσε την αύξηση του ΦΠΑ από 23% σε 24% και η οποία θα ήταν ενδεχομένως η αναμενόμενη.

Επισημαίνω ότι στην ανανέωση, μου δόθηκε τελική τιμή με ΦΠΑ (23% τότε) και ΌΧΙ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΚΠΤΩΣΗΣ ως προσφορά. Το λέω για να μην υπάρξουν παρανοήσεις.

Δυστυχώς η γραμμή από 24,7487 (και 24,9499 με ΦΠΑ 24%) που είχαμε συμφωνήσει, πήγε στο ποσό των 31,4987 (τελικές τιμές με ΦΠΑ). Μία διαφορά 6,5488 ευρώ ανά γραμμή, δηλαδή 6,5488 ευρώ Χ 4 γραμμές = 26.1952 ευρώ κάθε μήνα ΥΠΕΡΧΡΕΩΣΗ.

Την στιγμή που η διαφορά θα έπρεπε να είναι της τάξης των 0.2012 ανά γραμμή (διότι καθαρό ποσό συμφωνίας ανά γραμμή 20,1209 Χ 23% ΦΠΑ = 24,9499 από 24,7487 που ήταν με 23% ΦΠΑ)

 

 

Θα ήθελα να γίνει ο πλήρης αντιλογισμός των σχετικών ποσών από τον λογαριασμό ΧΧΧΧΧΧΧ με ημερομηνία 17/02/2016 έως και σήμερα.

 

Καλή τύχη. Θα είχε νόημα να είχες αναφέρει ότι εξαιτίας των μονομερών αυξήσεων διατηρείς το δικαίωμα να λύσεις το συμβόλαιο αζημίως.

Link to comment
Share on other sites

Καλή τύχη. Θα είχε νόημα να είχες αναφέρει ότι εξαιτίας των μονομερών αυξήσεων διατηρείς το δικαίωμα να λύσεις το συμβόλαιο αζημίως.

 

Είχε το δικαίωμα..εχει πάνω από ένα μήνα που γίνεται όλο αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Θελω την βοηθεια σας παιδια σχετικα με την συνδεση στην cosmote 65 που έχω.

Εχω συνδεση στο συγκεκριμενο προγραμμα απο τον Σεπτεμβρη του 2013 (πληρωνοντας τον πρωτο μηνα 2 παγια) τωρα θελω να παω σε καρτα.Επικοινωνησα με την cosmote και μου ειπαν οτι το συμβολαιο ληγει 28-8-2016.

Ο τελευταιος λογαριασμος που εκδοθηκε ληγει στις 16-8-2016 τον οποιο πληρωσα σημερα.

Εγω τωρα πως φευγω?Κανω φορητοτητα στις 29-8-2016 και δεν ξαναπληρωνω τιποτα στην cosmote?

 

Σας ευχαριστω εκ των προτερων για την βοηθεια σας!!

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ ότι όσο και να γίνεται ...αν γίνεται κάτι λάθος ΔΕΝ το καλύπτεις με το fine print του συμβολαίου!

 

Με κάλεσαν σήμερα και είδαν ότι είχε γίνει λάθος στο account μου στις εκπτώσεις που θα έπρεπε να είχα...και θα μου αντιλογίσουν όλο το ποσό που πρέπει.

 

 

Και στο παρελθόν...αντεδρασαν άμεσα.

Σε αντίθεση με wind που φίλος μου έτρεχε 2 χρόνια από λάθος χρεώσεις.

 

 

Ευχαριστώ πολύ την υπάλληλο που είδε το θέμα και έδωσε λύση...σωστή.

Link to comment
Share on other sites

Θελω την βοηθεια σας παιδια σχετικα με την συνδεση στην cosmote 65 που έχω.

Εχω συνδεση στο συγκεκριμενο προγραμμα απο τον Σεπτεμβρη του 2013 (πληρωνοντας τον πρωτο μηνα 2 παγια) τωρα θελω να παω σε καρτα.Επικοινωνησα με την cosmote και μου ειπαν οτι το συμβολαιο ληγει 28-8-2016.

Ο τελευταιος λογαριασμος που εκδοθηκε ληγει στις 16-8-2016 τον οποιο πληρωσα σημερα.

Εγω τωρα πως φευγω?Κανω φορητοτητα στις 29-8-2016 και δεν ξαναπληρωνω τιποτα στην cosmote?

 

Σας ευχαριστω εκ των προτερων για την βοηθεια σας!!

 

Εφόσον λήγει 28/8 έχεις ήδη πληρώσει για τον τελευταίο μήνα και μπορείς άμεσα να κάνεις αλλαγή σε κάρτα ή φορητότητα. Μπορείς άλλωστε να το επιβεβαιώσεις από τον λογαριασμό που πλήρωσες, όπου και αναφέρεται το διάστημα για το οποίο πλήρωσες πάγιο.

 

Έχε υπόψη σου ότι εάν παραμείνεις σε κάρτα Cosmote, η αλλαγή κάνει 30 ημέρες, επομένως θα χρεωθείς και κάποιες ημέρες για τον επόμενο μήνα, χωρίς τυχόν εκπτώσεις, αφού αυτές θα έχουν λήξει. Δηλαδή στον επόμενο λογαριασμό θα έχεις χρεώσεις για μετά τις 28/8 και μέχρι την ημερομηνία αλλαγής σε κάρτα.

 

Εάν κάνεις φορητότητα, η αλλαγή γίνεται (σχεδόν) αμέσως.

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω κι εγώ τη δική μου εμπειρία.

Είχα οικογενειακό πρόγραμμα 2 νούμερα στο πρόγραμμα 65 και τα 2 στα 26€ το καθένα. Γίνεται αλλαγή φπα και μετατροπή του προγράμματος σε XL και το πάνε στα 31€. Δεν λέω τίποτα. Λήγει το συμβόλαιο και με παίρνουν για ανανέωση με τα πολλά η καλύτερη προσφορά που μου έκαναν ήταν 34€. Παίρνω vodafone μου λένε 36€ για το αντίστοιχο πρόγραμμα. Λέω από μέσα μου θα ρισκαρω και συμφωνω. Έρχεται courier υπογράφω και το επόμενο μεσημέρι τηλέφωνο απο cosmote και μου κάνει προσφορά στο XL 26€. Φυσικά το δέχομαι και με ένα τηλέφωνο ακυρωνω το αίτημα φορητότητας.

Link to comment
Share on other sites

Πήγα να πληρώσω έναν λογαριασμό σταθερής συγγενικου προσώπου σε καταστημα Κοσμοτε και σε ερώτηση που έκανα για τιμές συμβολαίων μου λέει αν έχεις φοιτητικό πάσο κλπ να κάνουμε το φοιτητικό καρτοσυμβολαιο.. Του λέω έχω φοιτητικό What's Up αλλά από την Ευρωπαϊκή κάρτα νέων που είχα κάνει και όχι λόγω φοιτητικης ιδιότητας.Μου λέει ότι μπορεί με την Ευρωπαϊκή κάρτα να μου βάλει το φοιτητικό καρτοσυμβολαιο και μάλιστα ρώτησε και τον υπεύθυνο του καταστήματος και είπε ότι ναι γίνεται.Τον ενημέρωσα ότι πριν ένα μήνα περίπου το δοκίμασε υπάλληλος σε καταστημα Γερμανός και δεν το δέχτηκαν λόγω του ότι δεν είμαι φοιτητής.. Παρόλαυτα επεμενε ότι μπορεί να γίνει και ότι αυτή η προσφορά τρέχει τις τελευταίες 10-15 μέρες.Με το που βγήκα κάλεσα την εξυπηρέτηση όπου μου είπαν ότι κανονικά δεν γίνεται εκτός και αν υπάρχει άλλη ενημέρωση στα καταστήματα και ειδικά από την στιγμή που το επιβεβαιώνει και ο υπεύθυνος ίσως μπορέσει...Εστειλα και στο Facebook και μου είπαν ότι δεν γίνεται..Ποια είναι η γνώμη σας?Πρόκειται για το μοναδικό κατάστημα Κοσμοτε στα Τρίκαλα όπου δεν έχει ακουστεί κάτι άσχημο και ο υπάλληλος επεμενε ότι δεν έχει λόγο να μου πει ψέματα...
Link to comment
Share on other sites

Μου έκαναν δυνατή προσφορά και λέω να την δεχτώ. Μαζί με την σύζυγο σε κουβά 2000 λεπτά και άλλα τόσα sms προς όλους και 2 giga για να τα μοιραζόμαστε. Τελική τιμή και για τους δύο στα 40€ τον μήνα. Τονίζω πως έχω στο όνομα μου και σταθερό cosmote με vdsl double play.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πήγα να πληρώσω έναν λογαριασμό σταθερής συγγενικου προσώπου σε καταστημα Κοσμοτε και σε ερώτηση που έκανα για τιμές συμβολαίων μου λέει αν έχεις φοιτητικό πάσο κλπ να κάνουμε το φοιτητικό καρτοσυμβολαιο.. Του λέω έχω φοιτητικό What's Up αλλά από την Ευρωπαϊκή κάρτα νέων που είχα κάνει και όχι λόγω φοιτητικης ιδιότητας.Μου λέει ότι μπορεί με την Ευρωπαϊκή κάρτα να μου βάλει το φοιτητικό καρτοσυμβολαιο και μάλιστα ρώτησε και τον υπεύθυνο του καταστήματος και είπε ότι ναι γίνεται.Τον ενημέρωσα ότι πριν ένα μήνα περίπου το δοκίμασε υπάλληλος σε καταστημα Γερμανός και δεν το δέχτηκαν λόγω του ότι δεν είμαι φοιτητής.. Παρόλαυτα επεμενε ότι μπορεί να γίνει και ότι αυτή η προσφορά τρέχει τις τελευταίες 10-15 μέρες.Με το που βγήκα κάλεσα την εξυπηρέτηση όπου μου είπαν ότι κανονικά δεν γίνεται εκτός και αν υπάρχει άλλη ενημέρωση στα καταστήματα και ειδικά από την στιγμή που το επιβεβαιώνει και ο υπεύθυνος ίσως μπορέσει...Εστειλα και στο Facebook και μου είπαν ότι δεν γίνεται..Ποια είναι η γνώμη σας?Πρόκειται για το μοναδικό κατάστημα Κοσμοτε στα Τρίκαλα όπου δεν έχει ακουστεί κάτι άσχημο και ο υπάλληλος επεμενε ότι δεν έχει λόγο να μου πει ψέματα...

 

Καντο μια προσπαθεια και δες αν γινει. Το πολυ πολυ να αποριφθει η αιτηση και να μην γινει τιποτα

 

Ενημερωσε μας αν γινει απλα :)

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω κι εγώ τη δική μου εμπειρία.

Είχα οικογενειακό πρόγραμμα 2 νούμερα στο πρόγραμμα 65, το ένα νούμερο στα 29€ το δεύτερο στα 34€. Γίνεται αλλαγή φπα και μετατροπή του προγράμματος σε XL και το πάνε στα 36€ και αντίστοιχα στα 44€ και το ίντερνετ από το 2Gb στα 2,5Gb. Δεν λέω τίποτα (γιατί απλά δεν είχα προσέξει ότι μέσα σε ένα μήνα μπορούσες να κάνεις καταγγελία του συμβολαίου). Την προηγούμενη εβδομάδα κάνω αίτημα φορητότητας στη Vodafone, μιας και το συμβόλαιο μου λήγει σε 1 μήνα, και παίρνω σχεδόν αντίστοιχο πρόγραμμα στα 25€ και μιλάω και με Wind και μου έδιναν 23€ για το δεύτερο με τις αντίστοιχες παροχές. Με παίρνουν τηλέφωνο σήμερα το μεσημέρι και μετά από πολύ συζήτηση κατεβάζω το πρώτο νούμερο στα 21€ και το δεύτερο στα 26€. Μιας και μέχρι τώρα είμαι πολύ ευχαριστημένος από την Cosmote σε θέμα εξυπηρέτησης, σήματος δέχτηκα και ακύρωσα το αίτημα φορητότητας. Επιπλέον έχω στο όνομα μου και σταθερό cosmote με vdsl double play και μου έκαναν και εκεί μια έκπτωση της τάξεως των 4€ από τα 72,5€ στα 68,5€. Πιστεύω ότι συνδυαστικά είναι η καλύτερη επιλογή που μπορούσα να κάνω.

Link to comment
Share on other sites

Thanasis159 επειδή με ενδιαφέρει κι εμένα αυτό το πακέτο, απο κατάστημα σου έκαναν προσφορά;Πόσο πάει σύνολο με vdsl;Έχω vdsl 50αρι απο hol προσφορά με 30€ και με ενδιαφέρει μεταφορά σε cosmote.
Link to comment
Share on other sites

Εφόσον λήγει 28/8 έχεις ήδη πληρώσει για τον τελευταίο μήνα και μπορείς άμεσα να κάνεις αλλαγή σε κάρτα ή φορητότητα. Μπορείς άλλωστε να το επιβεβαιώσεις από τον λογαριασμό που πλήρωσες, όπου και αναφέρεται το διάστημα για το οποίο πλήρωσες πάγιο.

 

Έχε υπόψη σου ότι εάν παραμείνεις σε κάρτα Cosmote, η αλλαγή κάνει 30 ημέρες, επομένως θα χρεωθείς και κάποιες ημέρες για τον επόμενο μήνα, χωρίς τυχόν εκπτώσεις, αφού αυτές θα έχουν λήξει. Δηλαδή στον επόμενο λογαριασμό θα έχεις χρεώσεις για μετά τις 28/8 και μέχρι την ημερομηνία αλλαγής σε κάρτα.

 

Εάν κάνεις φορητότητα, η αλλαγή γίνεται (σχεδόν) αμέσως.

 

Φίλε μου η αλλαγή από σύνδεση σε καρτοκινητό δεν γίνεται σε 30 ημερες γιατί παραπληροφορείς τον κόσμο.

Η αλλαγή μπορεί να γίνει και την ίδια μέρα καλείς 13888 παίρνεις ένα κωδικό και τον πας στο κατάστημα υπογραφεις καραγγελια σύνδεσης και μετατροπή σε καρτοκινητό και σου λένε ποτε γίνεται η ακύρωση απλα μπορεί να μείνεις χωρίς σήμα για 1 έως 2 μέρες δεν ισχύει ότι η αλλαγή θέλει 30 μερες

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου η αλλαγή από σύνδεση σε καρτοκινητό δεν γίνεται σε 30 ημερες γιατί παραπληροφορείς τον κόσμο.

Η αλλαγή μπορεί να γίνει και την ίδια μέρα καλείς 13888 παίρνεις ένα κωδικό και τον πας στο κατάστημα υπογραφεις καραγγελια σύνδεσης και μετατροπή σε καρτοκινητό και σου λένε ποτε γίνεται η ακύρωση απλα μπορεί να μείνεις χωρίς σήμα για 1 έως 2 μέρες δεν ισχύει ότι η αλλαγή θέλει 30 μερες

 

Το επεσήμανε ήδη ο φίλος παραπάνω. Θα σου θυμίσω όμως ότι λίγο καιρό πριν ίσχυε αυτή η καθυστέρηση (για μετατροπή σε κάρτα της ίδιας εταιρείας). Δεν είναι δύσκολο να δεις ότι αναφέρεται επανειλημμένα σε άλλα θέματα και έγινε και σε εμένα προσωπικά πριν λίγους μήνες.

Link to comment
Share on other sites

H μόνη εμπειρία που έχω από τέτοια περίπτωση είναι όταν κάναμε το συμβόλαιο της θείας μου cosmoκάρτα, αλλά πάνε 2 χρόνια και κάτι οπότε αν έχει αλλάξει κάτι δεν ξέρω. Αφού έκανε την αίτηση, της είπαν ποια μέρα θα γίνει η αλλαγή. Όχι την ίδια εννοείται, αλλά όχι και 30 μέρες μετά.
Link to comment
Share on other sites

H μόνη εμπειρία που έχω από τέτοια περίπτωση είναι όταν κάναμε το συμβόλαιο της θείας μου cosmoκάρτα, αλλά πάνε 2 χρόνια και κάτι οπότε αν έχει αλλάξει κάτι δεν ξέρω. Αφού έκανε την αίτηση, της είπαν ποια μέρα θα γίνει η αλλαγή. Όχι την ίδια εννοείται, αλλά όχι και 30 μέρες μετά.

 

Με το σύστημα που έχω εγώ υπόψη μου, η καθυστέρηση είχε να κάνει με το πόσο απείχε η ημερομηνία της αίτησης μετατροπής σε κάρτα από την ημερομηνία έκδοσης λογαριασμού (με 30 ημέρες να είναι το ανώτατο όριο που ανέφεραν). Εάν συνεχίζει να ισχύει ο ίδιος αλγόριθμος, δεν έχει αλλάξει κάτι. Αντίθετα, εάν στη διαδικασία που περιγράφει ο φίλος που εξανίσταται, συστηματικά δίνουν κοντινές ημερομηνίες διακοπής, τότε προφανώς έχει επιταχυνθεί η μετατροπή σε κάρτα.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα μολις ειδα τον λογαριασμό μου και παρατησρησα το εξης περιεργο !

Καθε κυριακή στις 13:40 7, 14 και 21 Αυγουστου μου χρεωνεται το ποσο των 2,0325 με ΦΠΑ δλδ 2,52 ευρω με αιτιολογια Αγορα περιεχομένου απο Τρίτους , Games.

Τωρα δεν μου δινει καμια αλλη πληροφορια.

Δεν εχω λαβει καποιο sms και δεν ξερω πως μπορω να κανω φραγη.

Υπάρχει καποιος τροπος να σταματησω να χρεωνομαι;

Ευχαριστω

Ακομα μαθαίνω......
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα μολις ειδα τον λογαριασμό μου και παρατησρησα το εξης περιεργο !

Καθε κυριακή στις 13:40 7, 14 και 21 Αυγουστου μου χρεωνεται το ποσο των 2,0325 με ΦΠΑ δλδ 2,52 ευρω με αιτιολογια Αγορα περιεχομένου απο Τρίτους , Games.

Τωρα δεν μου δινει καμια αλλη πληροφορια.

Δεν εχω λαβει καποιο sms και δεν ξερω πως μπορω να κανω φραγη.

Υπάρχει καποιος τροπος να σταματησω να χρεωνομαι;

Ευχαριστω

 

Δοκίμασε να ζητήσεις να σου κάνουν φραγη προς ΥΠΠ τα πενταψηφια μήπως έχεις γραφτεί πουθενά και χρεωνεσαι

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Με το σύστημα που έχω εγώ υπόψη μου, η καθυστέρηση είχε να κάνει με το πόσο απείχε η ημερομηνία της αίτησης μετατροπής σε κάρτα από την ημερομηνία έκδοσης λογαριασμού (με 30 ημέρες να είναι το ανώτατο όριο που ανέφεραν). Εάν συνεχίζει να ισχύει ο ίδιος αλγόριθμος, δεν έχει αλλάξει κάτι. Αντίθετα, εάν στη διαδικασία που περιγράφει ο φίλος που εξανίσταται, συστηματικά δίνουν κοντινές ημερομηνίες διακοπής, τότε προφανώς έχει επιταχυνθεί η μετατροπή σε κάρτα.

 

Μπορείς να ζητήσεις εσύ ποια μέρα θα γίνει η διακοπή τα καταστήματα έχουν την δυνατότητα να κάνουν την διακοπή με την ONLINE διαδικασία και έτσι ονομάζεται και να γίνει την ίδια μέρα απλα έχε υπόψιν ότι μπορεί να μείνει χωρίς σήμα το κινητό έως και 2 ημερες

Link to comment
Share on other sites

Εχει ληξει απο χθες 28-8-2016 η συνδεση που ειχα στην cosmote.Πηγα σημερα στην wind και μου ανεφερε οτι δεν μπορω να κανω φορητοτητα σε καρτοκινητη Q.Πρεπει να πάω πρωτα σε cosmokarta!!!!:blink::blink:

Για ποιο λογο???

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να στείλεις μήνυμα στο 1256 ,γράφοντας το 1 και θα σου στείλουν τα υπόλοιπα χρόνου ομιλίας , μηνυμάτων και mb .

 

Ένα μικρό update, σε παλαιότερο μήνυμα.

 

Έχω το πρόγραμμα XL και για να στείλω μήνυμα στο 1256 χρεωνομαι 0,2016 συν 24% ΦΠΑ, τελική τιμή

0,25€ :mad:

 

Οπότε προσέξτε το όσοι στέλνετε μηνύματα, για να ενημερωθείτε για το υπόλοιπο σας.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...