Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μάλλον το καρτέλ συμφώνησε να κάνουν πια το κορόιδο με τις επιδοτήσεις. Δεν θα με πείραζε αν έδιναν τα αντίστοιχα ποσά σε έκπτωση αλλά μάλλον ούτε αυτό συμβαίνει.

Και η κοσμοτέ πρωτοστατεί καθώς έχει καβαλήσει το καλάμι, μάλλον από το μερίδιο αγοράς που έχει, γιατί από το σήμα μπανάνα δεν μπορεί...

Περιορίζουμε τη χρήση, μόνο αυτό πονάει.

Υπολογίστε τη χρέωση μετά την κατανάλωση του ... "δωρεάν" χρόνου ομιλίας και θα δείτε ότι βγαίνει... 20 ευρώ ( !!! ) η ώρα !!!! Θυμάστε την τιμή μονάδας πριν 10 χρόνια; Α ναι: και τα καρτοκινητά έχουν την ίδια τιμή μονάδας. Έτσι για να καταλαβαίνουμε τί συμβαίνει και, αν έχουμε πακέτο, να ΜΗΝ το υπερβαίνουμε σε ΚΑΜΜΙΑ περίπτωση !!!

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

παιδια πηρα τωρα cosmote και μου ειπαν οτι μπορει να γινει αιτημα προ ανανεωσης ενω πριν μου λεγανε οτι μπορει να γινει μετα της 9 Σεπτεμβριου και μετα μηπως το γεγονος οτι εφερα τις γραμμες απο το ονομα του θειου μου στο δικο μου επαιξε καποιο ρολο? σιγουρα αλλαξε ο κυκλος τιμολογησης. υπαρχει περιπτωση η αλλλαγη χρηστη να επηρεασει θετικα η αρνητικα την επιδοτηση?
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

παιδια μια ερωτηση εχω οικογενειακο με τον αδερφο μου μπορω να παρω εγω την επιδοτηση τωρα και ο αδερφος μου να την παρει οποτε θελει αυτος?
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

παιδια μια ερωτηση εχω οικογενειακο με τον αδερφο μου μπορω να παρω εγω την επιδοτηση τωρα και ο αδερφος μου να την παρει οποτε θελει αυτος?

 

Μπορείς. Ανεξάρτητα αν εκδίδεται κοινός λογαριασμός, οι συνδέσεις αντιμετωπίζονται ξεχωριστά ως προς την επιδότησή τους και την ανανέωση της σύμβασης.

Link to comment
Share on other sites

Σχετικα με αυτο που ανεφερε ο/η Nosferatu περι καλαμιου,να αναφερω κι εγω μια εμπειρια που χα,(απο τις πολλες η οποια) ομως με εξοργισε...

 

 

Ειμαι στην Cosmote εδω και 8 χρονια,παντα στην ωρα μου,και περσι ειδικα τους εκανα και καλους λογ/μους,περα απο το προγραμμα.επιδοτησεις για τον π@@@@ο καβαλα,προσφορες ποτε κλπ κλπ

 

 

Ετυχε φετος το καλοκαιρι για xy λογους να καθυστερησω 2 μηνιατικους,εφαγα την κλασσικη φραγη εξερχομενων κι ολα καλα...Τα πληρωνω λοιπον Πεμπτη απογευμα καθοτι τοτε μπορεσα,απενεργοποιειται η φραγη και Παρασκευη μεσημερι(για το θεο), με παιρνει τηλ ενα κοριτσακι απο την cosmote με υφακι δεν ξερω κι εγω τί,80 καρδηναλιοι ενα πραμα,σχετικα με τους 2 απληρωτους λογ/μους και "ξερετε τί πρεπει να κανετε" κλπ. Σορρυ ρε παιδια αλλα απανωτες συφιλλες εκεινη την ωρα, κι ακουσε κατι γαλλικα ξεγυρισμενα, κι αλλη φορα να κοιταζει το συστημα πρωτα πριν γινει ρόμπα...Μετα αρχισε τις συγγνωμες και "ξερετε δεν ενημερωνεται αμεσα το συστημα" κλπ κλπ Φυσικα και δε με νοιαζει ποτε ενημερωνουν το συστημα τους,αλλα πριν παρεις τηλ να μαθεις να εισαι καλυμμενος πριν πας να το παιξεις τσολιας

 

Σαν πελατης ηδη εχω στραβωσει εδω και πολυ καιρο συν το οτι την προηγουμενη βδομαδα ελαβα προσφορες απο voda και wind αρκετα ελκυστικες...Κοινως +10000 στον/ην Nosferatu να ξεκαβαλησουν το καλαμι

Link to comment
Share on other sites

Σχετικα με αυτο που ανεφερε ο/η Nosferatu περι καλαμιου,να αναφερω κι εγω μια εμπειρια που χα,(απο τις πολλες η οποια) ομως με εξοργισε...

 

 

Ειμαι στην Cosmote εδω και 8 χρονια,παντα στην ωρα μου,και περσι ειδικα τους εκανα και καλους λογ/μους,περα απο το προγραμμα.επιδοτησεις για τον π@@@@ο καβαλα,προσφορες ποτε κλπ κλπ

 

 

Ετυχε φετος το καλοκαιρι για xy λογους να καθυστερησω 2 μηνιατικους,εφαγα την κλασσικη φραγη εξερχομενων κι ολα καλα...Τα πληρωνω λοιπον Πεμπτη απογευμα καθοτι τοτε μπορεσα,απενεργοποιειται η φραγη και Παρασκευη μεσημερι(για το θεο), με παιρνει τηλ ενα κοριτσακι απο την cosmote με υφακι δεν ξερω κι εγω τί,80 καρδηναλιοι ενα πραμα,σχετικα με τους 2 απληρωτους λογ/μους και "ξερετε τί πρεπει να κανετε" κλπ. Σορρυ ρε παιδια αλλα απανωτες συφιλλες εκεινη την ωρα, κι ακουσε κατι γαλλικα ξεγυρισμενα, κι αλλη φορα να κοιταζει το συστημα πρωτα πριν γινει ρόμπα...Μετα αρχισε τις συγγνωμες και "ξερετε δεν ενημερωνεται αμεσα το συστημα" κλπ κλπ Φυσικα και δε με νοιαζει ποτε ενημερωνουν το συστημα τους,αλλα πριν παρεις τηλ να μαθεις να εισαι καλυμμενος πριν πας να το παιξεις τσολιας

 

Σαν πελατης ηδη εχω στραβωσει εδω και πολυ καιρο συν το οτι την προηγουμενη βδομαδα ελαβα προσφορες απο voda και wind αρκετα ελκυστικες...Κοινως +10000 στον/ην Nosferatu να ξεκαβαλησουν το καλαμι

 

 

Συμφωνω μαζι σου αλλα νομίζεις ότι η άλλες Εταιρίες δεν κάνουν τα ίδια;

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω μαζι σου αλλα νομίζεις ότι η άλλες Εταιρίες δεν κάνουν τα ίδια;

 

Εννοείται ότι κάνουν τα ίδια όταν θεωρήσουν ότι είσαι "σίγουρος και δεδομένος" συνδρομητής.:mad:

Για αυτό και πρέπει κατά καιρούς να αλλάζουμε δίκτυο με φορητότητα αριθμού ώστε να μην επαναπαύονται...:cool:

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται ότι κάνουν τα ίδια όταν θεωρήσουν ότι είσαι "σίγουρος και δεδομένος" συνδρομητής.:mad:

Για αυτό και πρέπει κατά καιρούς να αλλάζουμε δίκτυο με φορητότητα αριθμού ώστε να μην επαναπαύονται...:cool:

 

Όλοι μα όλοι ακριβώς τα ίδια. Αν δεν τους "εκβιάσεις" με διακοπή συμβολαίου και μεταφορά σε άλλη εταιρία συμπεριφέρονται σαν να τους έχεις και υποχρέωση. Μόλις αρχίσεις τις αιτήσεις φορητότητας θυμούνται ότι δικαιούσαι έκπτωση, επιδότηση, σε παίρνουν τηλεφωνο για να συζητήσουν μαζί σου την ποιότητα των υπηρεσιών τους κ.λπ.:mad::mad:

Link to comment
Share on other sites

Όλοι μα όλοι ακριβώς τα ίδια. Αν δεν τους "εκβιάσεις" με διακοπή συμβολαίου και μεταφορά σε άλλη εταιρία συμπεριφέρονται σαν να τους έχεις και υποχρέωση. Μόλις αρχίσεις τις αιτήσεις φορητότητας θυμούνται ότι δικαιούσαι έκπτωση, επιδότηση, σε παίρνουν τηλεφωνο για να συζητήσουν μαζί σου την ποιότητα των υπηρεσιών τους κ.λπ.:mad::mad:

 

Δυστυχώς αυτή η νοοτροπία είναι βαθιά ριζωμένη στο DNA πολλών εταιριών, επιχειρήσεων αλλά και ανθρώπων που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.:X

Το πλέον εντυπωσιακό όμως είναι πόσο γρήγορα προσαρμόζονται σε αυτό το πρότυπο όσες επιχειρήσεις προέρχονται από το εξωτερικό.:!:

Link to comment
Share on other sites

Το πλέον εντυπωσιακό όμως είναι πόσο γρήγορα προσαρμόζονται σε αυτό το πρότυπο όσες επιχειρήσεις προέρχονται από το εξωτερικό.:!:

 

Έκανες την πιο σωστή παρατήρηση. Φαντάσου πόσο ανάποδη είναι η Ελληνική αγορά:(

Link to comment
Share on other sites

Εξωτερικό, 1 βδομάδα να καθυστερήσεις τον λογαριασμό , όχι 2 μήνες σου κόβουν τη σύνδεση , αν το τραβήξεις λίγες βδομάδες τότε έρχεσαι και αντιμέτωπος και με δικηγόρους

 

Σε αυτά είμαστε καλύτερα στην Ελλάδα.

Προτιμώ να έρχομαι σε αντιπαράθεση με μια αγενή υπάλληλο στο τηλέφωνο, από το να έρχεται ένα ευγενικότατο γράμμα από την εταιρία που να λέει ότι θα σου στείλει εξώδικό αν δεν πληρώσεις άμεσα!

 

Ειδικά ΟΤΕ, ΔΕΗ μόνο στην Ελλάδα μπορούμε να αφήνουμε λογαριασμούς απλήρωτους για μήνες. Για κάντε το σε καμία σοβαρή χώρα της Ευρώπης αυτό και θα δείτε σε πόσες μέρες θα έχετε απειλή για δικαστήριο!

Link to comment
Share on other sites

Οταν ειμαι εξωτερικο και μου στειλουν sms χρεωνομαι;

 

Επισης το traveller αξιζει;

 

Οταν στειλω sms απο εξωτερικο ποσο χρεωνεται;

 

(μιλαω για τουρκια)

Samsung S21 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω μαζι σου αλλα νομίζεις ότι η άλλες Εταιρίες δεν κάνουν τα ίδια;

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Η cosmote είναι η χειρότερη στο θέμα συμπεριφοράς προς τους πελάτες της (ακόμα και τους μελλοντικούς).

Πριν 10 μέρες:

Είμαι στη wind και λαμβάνω προσφορά από την κοσμοτέ για να μεταφερθώ στην εταιρεία. Ξεκαθαρίζω εξ αρχής ότι έχω το πρόγραμμα Μ της wind, χρειάζομαι όλα όσα προσφέρει (sms προς άλλους, mms, χρόνο ομιλίας προς σταθερά και άλλους, ίντερνετ κλπ) και μόνο αν με συμφέρει θα κάνω αίτηση φορητότητας. Λέει ότι με συμφέρει και μου προτείνει 2 προγράμματα:

- το πρώτο πρόγραμμα ήταν χωρίς ίντερνετ και κόστιζε 46,50€ (ακριβώς ίδια τιμή με την wind, χωρίς ίντερνετ, χωρίς mms, αλλά με 20' προς άλλα δίκτυα επιπλέον). Της αναφέρω ότι δε με συμφέρει και μόνο αν βάλει τουλάχιστον ότι έχει και το πρόγραμμα της wind θα το συζητούσαμε. Μου αντιπροτείνει γελοία επιδότηση της τάξεως των 100€ και της λέω να την ενσωματώσει στο πάγιο ώστε να μην αυξηθεί το κόστος των 46,50 και να μου προσθέσει τουλάχιστον ίντερνετ. Μου λέει ότι δεν γίνονται αυτά στην Κοσμοτέ:!: και προτείνει 2ο πρόγραμμα.

- το δεύτερο πρόγραμμα παρείχε 270' προς άλλους, τα γνωστά απεριόριστα προς κοσμοτέ, νομίζω και sms προς άλλους και 250ΜΒ ίντερνετ (που μου τα αύξησαν σε 500ΜΒ στο πλαίσιο προσφοράς - πολλά όμως και τελικά άχρηστα για απλή πρόσβαση από κινητό). Κόστος 60€.

Της αναφέρω ευγενικά ότι επίσης δε με συμφέρει και ρωτάω γιατί παίρνουν τηλέφωνο για να κάνουν προτάσεις εμφανώς ασύμφορες.

 

Μου απαντάει με στυλ ότι η κοσμοτέ είναι η πλέον συμφέρουσα εταιρεία γιατί έχει τους περισσότερους συνδρομητές και υπαινίσσεται ότι ουσιαστικά μου προτείνει τα παραπάνω προγράμματα για το δικό μου καλό ώστε να γίνω και εγώ συνδρομητής στο μεγαλύτερο δίκτυο της Ελλάδας, ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο γιατί εν αντιθέσει με τις άλλες εταιρείες η κοσμοτέ (σαν εταιρεία) δεν ενδιαφέρεται για πελάτες (γιατί έχει πολλούς?!) και φροντίζει για το καλό των πελατών προτείνοντας τα συγκεκριμένα προγράμματα.

 

Κάπου εκεί έληξε η συνομιλία μας και αποφάσισα να μην ασχοληθώ ποτέ με αυτό το γελοίο δίκτυο.

Link to comment
Share on other sites

παιδιά στο unlimited 35 τα 1500 λεπτά σε κινητά κοτέ και σε σταθερά περιλαμβάνει και τα σταθερά που ειναι σε άλλους παρόχους?πχ tellas ,forthnet κτλ?
Link to comment
Share on other sites

παιδιά στο unlimited 35 τα 1500 λεπτά σε κινητά κοτέ και σε σταθερά περιλαμβάνει και τα σταθερά που ειναι σε άλλους παρόχους?πχ tellas ,forthnet κτλ?

Ναι, φυσικά.

Η πλάκα είναι ότι η Wind και η Q στο Απεριόριστα δεν περιλαμβάνουν κλήσεις προς Tellas. :X

Link to comment
Share on other sites

Ναι, φυσικά.

Η πλάκα είναι ότι η Wind και η Q στο Απεριόριστα δεν περιλαμβάνουν κλήσεις προς Tellas. :X

Η Wind στα πακέτα που δίνει "απεριόριστα" προς σταθερά δίνει προς όλα τα ελληνικά σταθερά δίκτυα

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Η Wind στα πακέτα που δίνει "απεριόριστα" προς σταθερά δίνει προς όλα τα ελληνικά σταθερά δίκτυα

Και το πακέτο των 10€;

Link to comment
Share on other sites

Η Wind ξεκινά να δίνει "απεριόριστα" προς σταθερά από το Wind Medium και πάνω. Ποιό πακέτο λες με 10€;

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Δεν το βλέπω πια. Οταν είχα πάει σε ενα κατάστημα μου είχαν πει ότι έχει 15€ αλλά χωρίς επιδότηση πέφτει στα 10€. Edited by soublaki-3
Link to comment
Share on other sites

Υπήρχε το XXS, αλλά αποσύρθηκε απ'την ιστοσελίδα. Δεν έδινε όμως χρόνο προς σταθερά, μόνο σε Q-WIND.
Link to comment
Share on other sites

παιδιά στο unlimited 35 τα 1500 λεπτά σε κινητά κοτέ και σε σταθερά περιλαμβάνει και τα σταθερά που ειναι σε άλλους παρόχους?πχ tellas ,forthnet κτλ?

 

Γενικά στην κινητή όταν λένε "σταθερά" σημαίνει οποιονδήποτε αριθμό αρχίζει από "2" ανεξαρτήτου παρόχου

 

Εξωτερικό, 1 βδομάδα να καθυστερήσεις τον λογαριασμό , όχι 2 μήνες σου κόβουν τη σύνδεση , αν το τραβήξεις λίγες βδομάδες τότε έρχεσαι και αντιμέτωπος και με δικηγόρους

 

Σε αυτά είμαστε καλύτερα στην Ελλάδα.

Προτιμώ να έρχομαι σε αντιπαράθεση με μια αγενή υπάλληλο στο τηλέφωνο, από το να έρχεται ένα ευγενικότατο γράμμα από την εταιρία που να λέει ότι θα σου στείλει εξώδικό αν δεν πληρώσεις άμεσα!

 

Ειδικά ΟΤΕ, ΔΕΗ μόνο στην Ελλάδα μπορούμε να αφήνουμε λογαριασμούς απλήρωτους για μήνες. Για κάντε το σε καμία σοβαρή χώρα της Ευρώπης αυτό και θα δείτε σε πόσες μέρες θα έχετε απειλή για δικαστήριο!

 

Συμφωνώ με αυτά που λες και προσωπικά θεωρώ αδύνατο να φανταστώ τον εαυτό μου να ... μην πληρώνει το κινητό του!!

Επειδή οι λογαριασμοι τρέχουν και τα χαρτιά μαζεύονται στοίβες και σίγουρα είναι αδύνατον να μην χάσεις κάποια προθεσμία αυτό που κάνω είναι σύνδεση με τραπεζικό λογαριασμό ή πιστωτική κάρτα που και αυτή είναι συνδεδεμένη με τραπεζικό λογαριασμό.

Στο κάτω - κάτω δεν έχουμε κάνει ποτέ συμφωνία ότι θα μου παρέχουν "πίστωση χρόνου".

Απλά πιστεύω ότι αν υπάρξει φραγή για τον οποιοδήποτε λόγο θα πρέπει να βγαίνει άμεσα (εντός μιας ώρας) μετά την εξόφληση του ποσού. Επίσης θεωρώ πιο διακριτικό να σου έρχεται ένα ενημερωτικό μήνυμα στο κινητό για υπενθύμιση πληρωμής , από το να σε παίρνουν τηλέφωνο και να σε κάνουν να αισθάνεσαι απαίσια.

 

Έχω ακούσει πολύ κόσμο που έχει κάνει φορητότητα προς άλλο δίκτυο μόνο και μόνο λόγω "τσαντίλας" του για το πώς χειρίστηκε η εταιρεία που ήταν , το θέμα των ληξιπρόθεσμων οφειλών του.

lalista.gr
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με αυτά που λες και προσωπικά θεωρώ αδύνατο να φανταστώ τον εαυτό μου να ... μην πληρώνει το κινητό του!!

Επειδή οι λογαριασμοι τρέχουν και τα χαρτιά μαζεύονται στοίβες και σίγουρα είναι αδύνατον να μην χάσεις κάποια προθεσμία αυτό που κάνω είναι σύνδεση με τραπεζικό λογαριασμό ή πιστωτική κάρτα που και αυτή είναι συνδεδεμένη με τραπεζικό λογαριασμό.

Στο κάτω - κάτω δεν έχουμε κάνει ποτέ συμφωνία ότι θα μου παρέχουν "πίστωση χρόνου".

Απλά πιστεύω ότι αν υπάρξει φραγή για τον οποιοδήποτε λόγο θα πρέπει να βγαίνει άμεσα (εντός μιας ώρας) μετά την εξόφληση του ποσού. Επίσης θεωρώ πιο διακριτικό να σου έρχεται ένα ενημερωτικό μήνυμα στο κινητό για υπενθύμιση πληρωμής , από το να σε παίρνουν τηλέφωνο και να σε κάνουν να αισθάνεσαι απαίσια.

 

Έχω ακούσει πολύ κόσμο που έχει κάνει φορητότητα προς άλλο δίκτυο μόνο και μόνο λόγω "τσαντίλας" του για το πώς χειρίστηκε η εταιρεία που ήταν , το θέμα των ληξιπρόθεσμων οφειλών του.

 

Για την ακρίβεια, γίνεται συμφωνία με το συμβόλαιο για το ότι πρέπει οι λογαριασμοί να εξοφλούνται εμπρόθεσμα, άρα όποιος παραπονιέται, απλά δεν έχει διαβάσει τους όρους με τους οποίους έχει συμφωνήσει. Και μάλιστα, στη περίπτωση που προκύψει ανεξόφλητος, δίνεται περίοδος χάριτος απο την έκδοση του νέου λογαριασμού για 15 ημέρες, μέσα στο οποίο χρονικό διάστημα θα πρέπει να έχει εξοφληθεί το ανεξόφλητο ποσό. Το ωραίο είναι ότι αρκετά άτομα βλέπουν την ημερομηνία λήξης του τρέχοντος λογαριασμού και επαναπαύονται σε αυτό νομίζοντας ότι είναι καλυμμένοι, ενώ μια σειρά παρακάτω δίνεται η ενημέρωση για το ανεξόφλητο με το χρονικό διάστημα που προανέφερα. Επίσης, έρχονται μηνύματα στο κινητό, 2 για την ακρίβεια, ένα που ενημερώνει πως δεν έχει ενημερωθεί το σύστημα για πληρωμή και το δεύτερο που προειδοποιεί για φραγή. Τέλος, απο τη στιγμή που γίνεται η πληρωμή παρέχεται η δυνατότητα άρσης της φραγής καλώντας στο 1212 και γνωστοποιώντας τα στοιχεία εξόφλησης ή πιο εύκολα πια, να ζητάτε την άρση της φραγής απο το κατάστημα ( ΟΤΕ, ΓΕΡΜΑΝΟΣ, COSMOTE είναι σε θέση να κάνουν την άρση ).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...