Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

22 ώρες πριν, hoback4a said:

Καλησπέρα ποιο είναι το τηλέφωνο του τμήματος προσφορών της cosmote για φορητότητα 

2106295102

2103507842

2106295102

2106269162 Ψύχα Κωνσταντίνα

 Στον πρώτο αριθμό, καλούσα εγώ και είχα πετύχει πολύ καλή προσφορά.

Τους άλλους 3, τους έχω σημειώσει πρόσφατα, από αλλού.

Link to comment
Share on other sites

10 ώρες πριν, sou_d said:

2106295102

2103507842

2106295102

2106269162 Ψύχα Κωνσταντίνα

 Στον πρώτο αριθμό, καλούσα εγώ και είχα πετύχει πολύ καλή προσφορά.

Τους άλλους 3, τους έχω σημειώσει πρόσφατα, από αλλού.

ευχαριστώ πολύ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας συγγνώμη που σας κουράζω αλλά θα ήθελα την άποψη σας και ειδικά ως μέλος που είμαι τόσα χρόνια εδώ.

Έχω ένα συμβόλαιο Απεριόριστα όλα Cosmote με 19 € το μήνα , Και το σταθερό. Επίσης είχα μία σύνδεση που την είχα δώσει στον αδερφό μου και το καλοκαίρι αιτήθηκα  να γίνει καρτοκινητό. Από λάθος καθαρά της εταιρείας στείλανε ένα μήνυμα ,εγώ εκείνη την ημέρα δεν το είδα ,ούτε ο αδερφός μου το κατάλαβε ,και αντί να το κάνουν  καρτοκινητό το διέγραψαν  εντελώς. Όταν γύρισε ο αδερφός μου από τις σπουδές και είδε το τηλέφωνο κομμένο εντελώς προσπαθήσαμε να το επαναφέρουμε Και μας είπαν ότι έχει κάποιο πρόβλημα τεχνικό και δεν θα μπορούσε άμεσα να γίνει αυτό και θα το επιλύσουν. Όταν ξαναεπέστρεψε τώρα ο αδερφός μου τελικά δεν είχε γινει τίποτα ,μέχρι που κατάλαβε ότι είχε πρόβλημα η καρτέλα μου στο σύστημα  Και δεν μπορούσε κανένα νούμερο να επανασυνδεθεί . Το φτιάξανε κι αυτό πήγε στο Ειδικό τμήμα της Cosmote  . Μας είπαν ότι για να γίνει καρτοκινητό Ή αν θέλουμε συμβόλαιο φτηνό Και να μη χάσουμε τον αριθμό μπορούμε να το κάνουμε Cosmote basic και μετά καρτοκινητό. Κάνουμε λοιπόν αίτηση αφού φτιάξανε το θέμα της καρτέλας, Και μου ζητάνε 200 € εγγύηση.

Ο συνδρομητής που είμαι έξι μήνες στην κινητή έχω πληρώσει πάντα το λογαριασμό μου πριν λήξει . Δεν έχω καμία Οφείλη   ούτε στο σταθερό ούτε στο κινητό το  σταθερό το εχω πάρα πολλά χρόνια.

Τρίτον παραδέχθηκαν ότι έκαναν  λάθος και το αποσύνδεσαν, Και λοιπόν δεν μπορούν να δώσουν έναν αριθμό που το χρησιμοποιούσε ο αδερφός μου; Πρόβλημα σου φτιάχτο .

Μου είπανε ότι θα το διαπραγματευτούν από το κατάστημα το θέμα της Εγγυήσεις  ή αλλιώς θα προσπαθήσουν να το κάνουν κάτω κινητό αν γίνεται τους λέω ότι αν γίνετε εσείς φταίτε.. Εγώ είχα καταχωρήσει αίτημα να γίνει καρτοκινητό.

Αν δεν το κάνουν σκέφτομαι να αποχωρήσω να το κάνω WhatsApp και ας έχω 19 € απεριόριστα. Η συμπεριφορά αυτή είναι απαράδεκτη. Θα πήγαινα σε άλλη εταιρία αν θα έχω πρόβλημα με το σήμα.

Εσείς τι πραγματικά θα κάνατε ποια είναι η εμπειρία σας; Δεν μπορούν να γυρίσουνε ένα κινητό σε καρτοκινητό; Πως μπορούν να ζητάνε και μάλιστα έχει γίνει θέμα και από άλλους ανεξέλεγκτα εγγυήσεις Χωρίς να έχουν χρέοι πουθενά; Αυτό είναι το ευχαριστώ.
Παρόμοιο θέμα έχει γίνει και με άλλους συνδρομητές; Ψάξτε να δείτε καταγγελίες για αυτές τις περίεργες εγγυήσεις που ζητάνε,

Εσείς τι θα κάνατε άραγε

Ευχαριστώ για το χρόνο σας

Edited by Eliseos
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Eliseos said:

Παρόμοιο θέμα έχει γίνει και με άλλους συνδρομητές; Ψάξτε να δείτε καταγγελίες για αυτές τις περίεργες εγγυήσεις που ζητάνε,

Εσείς τι θα κάνατε άραγε

Ευχαριστώ για το χρόνο σας

Ψάξε άλλο κατάστημα. Σαφώς έχεις πέσει θύμα εκμετάλλευσης αφού δείχνεις ανάγκη για ένα νούμερο και αυτό συμβουλεύουν όλοι οι μανατζαρέοι τα καταστήματα. Ίσως σε ένα άλλο κατάστημα να είναι λιγότερο απατεώνες. Δοκίμασε ονλαιν αν σου έχουν φτιάξει την καρτέλα ή κάνε αίτηση φορητότητας για αντιπροσφορά.

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, Eliseos said:

Αν δεν το κάνουν σκέφτομαι να αποχωρήσω να το κάνω WhatsApp και ας έχω 19 € απεριόριστα. Η συμπεριφορά αυτή είναι απαράδεκτη. Θα πήγαινα σε άλλη εταιρία αν θα έχω πρόβλημα με το σήμα.

Όχι να μην το κάνεις αυτό αν οι παροχές σε καλύπτουν και τις χρησιμοποιείς. Πάλι τα λεφτά σου θα πάρουν, θα έχεις αρκετά λιγότερες παροχές που εκτός αν σε καλύπτουν τότε το θεωρώ οκ αλλά δεν θα έχεις ποινή αν κάνεις την μετατροπή του συμβολαίου σου από την στιγμή που δεν έχει λήξει;

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, Arinos said:

Όχι να μην το κάνεις αυτό αν οι παροχές σε καλύπτουν και τις χρησιμοποιείς. Πάλι τα λεφτά σου θα πάρουν, θα έχεις αρκετά λιγότερες παροχές που εκτός αν σε καλύπτουν τότε το θεωρώ οκ αλλά δεν θα έχεις ποινή αν κάνεις την μετατροπή του συμβολαίου σου από την στιγμή που δεν έχει λήξει;

Όχι γιατί με καλύπτει ότι καταργήσαμε την έκπτωση του 1 € τον οποίον είχα πριν το καταργήσουν οπότε μπορώ να κάνω ατελώς την διακοπή

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Eliseos said:

Όχι γιατί με καλύπτει ότι καταργήσαμε την έκπτωση του 1 € τον οποίον είχα πριν το καταργήσουν οπότε μπορώ να κάνω ατελώς την διακοπή

πως καταφερες και το πηρες 19 ευρω?

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, hoback4a said:

πως καταφερες και το πηρες 19 ευρω?

Ήταν μία προσφορά τότε και είχα και μια έκπτωση 10 λόγω ενέργειας 

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Eliseos said:

Όχι γιατί με καλύπτει ότι καταργήσαμε την έκπτωση του 1 € τον οποίον είχα πριν το καταργήσουν οπότε μπορώ να κάνω ατελώς την διακοπή

Πιστεύω πως η τιμή είναι πάρα πολύ καλή ΑΝ σου χρειάζονται τα απεριόριστα και δεν μπορεί να σε καλύψει το what's up μείνε εκεί.

Αν όμως καλύπτεσαι από το what's up τότε ναι, θα είναι μια καλή επιλογή η μετατροπή σε καρτοκινητό.

Επίσης υπάρχει και το frog, της Cosmote είναι. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με αυτό αλλά έχω διαβάσει εδώ αρκετά καλές τιμές προς τα πακέτα δεδομένων.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, hoback4a said:

Πολύ δελεαστικό δεν ξέρω τι μπόνους δίνει όταν βάζεις κάρτα.. Σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου… Εμένα με πνίγει το παράπονο γιατί έχασα  τον αριθμό μου Και έχουν το θράσος να μου ζητάνε και εγγύηση 200 €

Link to comment
Share on other sites

για να ημαστε ρεαλιστες τα νουμερα ολων των εταιριων του ανηκουν βαση της συμβασης που υπογραφης ειναι  κατι σας χρησιδανειο. διαβασε τους ορους και μην δενεσαι.

καλο βραδυ

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, hoback4a said:

για να ημαστε ρεαλιστες τα νουμερα ολων των εταιριων του ανηκουν βαση της συμβασης που υπογραφης ειναι  κατι σας χρησιδανειο. διαβασε τους ορους και μην δενεσαι.

καλο βραδυ

Αυτό που λετε δεν είναι ρεαλιστικό τη στιγμή που ο συνδρομητής δύναται το συμβόλαιο να το κάνει καρτοκινητό και βάση της νομοθεσίας που υπάρχει Τη στιγμή που αίτησε  για αυτό Δεν είναι χρησιδάνειο Όπως το θέτετε . Στην ίδια την σύμβαση σου δίνει την δυνατότητα να το μετατρέψει σε καρτοκινητό

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Eliseos said:

Καλησπέρα σας συγγνώμη που σας κουράζω αλλά θα ήθελα την άποψη σας και ειδικά ως μέλος που είμαι τόσα χρόνια εδώ.

Έχω ένα συμβόλαιο Απεριόριστα όλα Cosmote με 19 € το μήνα , Και το σταθερό. Επίσης είχα μία σύνδεση που την είχα δώσει στον αδερφό μου και το καλοκαίρι αιτήθηκα  να γίνει καρτοκινητό. Από λάθος καθαρά της εταιρείας στείλανε ένα μήνυμα ,εγώ εκείνη την ημέρα δεν το είδα ,ούτε ο αδερφός μου το κατάλαβε ,και αντί να το κάνουν  καρτοκινητό το διέγραψαν  εντελώς. Όταν γύρισε ο αδερφός μου από τις σπουδές και είδε το τηλέφωνο κομμένο εντελώς προσπαθήσαμε να το επαναφέρουμε Και μας είπαν ότι έχει κάποιο πρόβλημα τεχνικό και δεν θα μπορούσε άμεσα να γίνει αυτό και θα το επιλύσουν. Όταν ξαναεπέστρεψε τώρα ο αδερφός μου τελικά δεν είχε γινει τίποτα ,μέχρι που κατάλαβε ότι είχε πρόβλημα η καρτέλα μου στο σύστημα  Και δεν μπορούσε κανένα νούμερο να επανασυνδεθεί . Το φτιάξανε κι αυτό πήγε στο Ειδικό τμήμα της Cosmote  . Μας είπαν ότι για να γίνει καρτοκινητό Ή αν θέλουμε συμβόλαιο φτηνό Και να μη χάσουμε τον αριθμό μπορούμε να το κάνουμε Cosmote basic και μετά καρτοκινητό. Κάνουμε λοιπόν αίτηση αφού φτιάξανε το θέμα της καρτέλας, Και μου ζητάνε 200 € εγγύηση.

Ο συνδρομητής που είμαι έξι μήνες στην κινητή έχω πληρώσει πάντα το λογαριασμό μου πριν λήξει . Δεν έχω καμία Οφείλη   ούτε στο σταθερό ούτε στο κινητό το  σταθερό το εχω πάρα πολλά χρόνια.

Τρίτον παραδέχθηκαν ότι έκαναν  λάθος και το αποσύνδεσαν, Και λοιπόν δεν μπορούν να δώσουν έναν αριθμό που το χρησιμοποιούσε ο αδερφός μου; Πρόβλημα σου φτιάχτο .

Μου είπανε ότι θα το διαπραγματευτούν από το κατάστημα το θέμα της Εγγυήσεις  ή αλλιώς θα προσπαθήσουν να το κάνουν κάτω κινητό αν γίνεται τους λέω ότι αν γίνετε εσείς φταίτε.. Εγώ είχα καταχωρήσει αίτημα να γίνει καρτοκινητό.

Αν δεν το κάνουν σκέφτομαι να αποχωρήσω να το κάνω WhatsApp και ας έχω 19 € απεριόριστα. Η συμπεριφορά αυτή είναι απαράδεκτη. Θα πήγαινα σε άλλη εταιρία αν θα έχω πρόβλημα με το σήμα.

Εσείς τι πραγματικά θα κάνατε ποια είναι η εμπειρία σας; Δεν μπορούν να γυρίσουνε ένα κινητό σε καρτοκινητό; Πως μπορούν να ζητάνε και μάλιστα έχει γίνει θέμα και από άλλους ανεξέλεγκτα εγγυήσεις Χωρίς να έχουν χρέοι πουθενά; Αυτό είναι το ευχαριστώ.
Παρόμοιο θέμα έχει γίνει και με άλλους συνδρομητές; Ψάξτε να δείτε καταγγελίες για αυτές τις περίεργες εγγυήσεις που ζητάνε,

Εσείς τι θα κάνατε άραγε

Ευχαριστώ για το χρόνο σας

Αλλαγή καταστήματος δεν βοηθάει, σχεδόν σίγουρα η εγγύηση που σου ζητούν είναι συστημικό σφάλμα.
Επειδή το έχω ξαναδεί να συμβαίνει πρόσφατα, πάλι από λάθος, θα σου πρότεινα να κάνεις άλλη μια προσπάθεια την Παρασκευή, σε περίπτωση που έχει λυθεί.

Εφόσον συνεχίζει το πρόβλημα, μπορείς να κάνεις μία καταγγελία στην ΕΕΤΤ αναφέροντας τα παραπάνω. Έχεις κάθε δικαίωμα να ζητήσεις να γίνει εξαρχής καρτοκινητό. Επίσης δεν βρίσκω λόγο να πειράξεις γραμμές με προγράμματα που σε εξυπηρετούν.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Eliseos said:

Αυτό που λετε δεν είναι ρεαλιστικό τη στιγμή που ο συνδρομητής δύναται το συμβόλαιο να το κάνει καρτοκινητό και βάση της νομοθεσίας που υπάρχει Τη στιγμή που αίτησε  για αυτό Δεν είναι χρησιδάνειο Όπως το θέτετε . Στην ίδια την σύμβαση σου δίνει την δυνατότητα να το μετατρέψει σε καρτοκινητό

4. Λοιποί όροι Ο ΟΤΕ καταβάλλει κάθε εύλογη προσπάθεια για τη συντήρηση και τη διαθεσιμότητα της Υπηρεσίας χωρίς,

ωστόσο, να παρέχει εγγύηση για την αδιάλειπτη λειτουργία και διαθεσιμότητά της, δεδομένου ότι η διαθεσιμότητα μπορεί να επηρεάζεται π.χ.από τον εξοπλισμό των χρηστών, άλλα δίκτυα επικοινωνιών, το μεγάλο αριθμό προσώπων που προσπαθούν να κάνουν χρήση της Υπηρεσίας ταυτόχρονα ή από άλλες αιτίες . Οι χρήστες αποδέχονται ότι ο ΟΤΕ δικαιούται να τροποποιεί ή/και να διακόπτει προσωρινά ή μόνιμα το σύνολο ή τμήμα της Υπηρεσίας ή των διαδικτυακών τόπων και εφαρμογών που τη φιλοξενούν, ακόμα και χωρίς προειδοποίηση προς αυτούς, σύμφωνα με την εμπορική πολιτική του ή για λόγους συντήρησης, αναβάθμισης, ασφάλειας κ.ο.κ. Ως εκ τούτου ο ΟΤΕ δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε είδους ζημία προερχομένη από την αδυναμία πρόσβασης των χρηστών σ αυτό, την παύση του συνόλου ή τμημάτων αυτού, την καθυστέρηση, μη παράδοση, διακοπή ή κακή ποιότητα λήψης των υπηρεσιών του ή απώλειας του περιεχομένου τους, ή την ύπαρξη κάθε είδους λαθών. Για κάθε διευκρίνιση σχετική με την Υπηρεσία ‘Ηλεκτρονική Πληρωμή Λογαριασμού’ /σταθερή οι χρήστες/ μπορούν να απευθύνονται στην Εξυπηρέτηση Πελατών στο 13888 για οικιακούς χρήστες και στο 13818 για εταιρικούς χρήστες, καθώς και στα κατά τόπους καταστήματα COSMΟΤΕ ή μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας επικοινωνίας του www.cosmote.gr. ΙΙ. ΌΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ/ ΚΙΝΗΤΗ

Link to comment
Share on other sites

16 ώρες πριν, Eliseos said:

Καλησπέρα σας συγγνώμη που σας κουράζω αλλά θα ήθελα την άποψη σας και ειδικά ως μέλος που είμαι τόσα χρόνια εδώ.

Έχω ένα συμβόλαιο Απεριόριστα όλα Cosmote με 19 € το μήνα , Και το σταθερό. Επίσης είχα μία σύνδεση που την είχα δώσει στον αδερφό μου και το καλοκαίρι αιτήθηκα  να γίνει καρτοκινητό. Από λάθος καθαρά της εταιρείας στείλανε ένα μήνυμα ,εγώ εκείνη την ημέρα δεν το είδα ,ούτε ο αδερφός μου το κατάλαβε ,και αντί να το κάνουν  καρτοκινητό το διέγραψαν  εντελώς. Όταν γύρισε ο αδερφός μου από τις σπουδές και είδε το τηλέφωνο κομμένο εντελώς προσπαθήσαμε να το επαναφέρουμε Και μας είπαν ότι έχει κάποιο πρόβλημα τεχνικό και δεν θα μπορούσε άμεσα να γίνει αυτό και θα το επιλύσουν. Όταν ξαναεπέστρεψε τώρα ο αδερφός μου τελικά δεν είχε γινει τίποτα ,μέχρι που κατάλαβε ότι είχε πρόβλημα η καρτέλα μου στο σύστημα  Και δεν μπορούσε κανένα νούμερο να επανασυνδεθεί . Το φτιάξανε κι αυτό πήγε στο Ειδικό τμήμα της Cosmote  . Μας είπαν ότι για να γίνει καρτοκινητό Ή αν θέλουμε συμβόλαιο φτηνό Και να μη χάσουμε τον αριθμό μπορούμε να το κάνουμε Cosmote basic και μετά καρτοκινητό. Κάνουμε λοιπόν αίτηση αφού φτιάξανε το θέμα της καρτέλας, Και μου ζητάνε 200 € εγγύηση.

Ο συνδρομητής που είμαι έξι μήνες στην κινητή έχω πληρώσει πάντα το λογαριασμό μου πριν λήξει . Δεν έχω καμία Οφείλη   ούτε στο σταθερό ούτε στο κινητό το  σταθερό το εχω πάρα πολλά χρόνια.

Τρίτον παραδέχθηκαν ότι έκαναν  λάθος και το αποσύνδεσαν, Και λοιπόν δεν μπορούν να δώσουν έναν αριθμό που το χρησιμοποιούσε ο αδερφός μου; Πρόβλημα σου φτιάχτο .

Μου είπανε ότι θα το διαπραγματευτούν από το κατάστημα το θέμα της Εγγυήσεις  ή αλλιώς θα προσπαθήσουν να το κάνουν κάτω κινητό αν γίνεται τους λέω ότι αν γίνετε εσείς φταίτε.. Εγώ είχα καταχωρήσει αίτημα να γίνει καρτοκινητό.

Αν δεν το κάνουν σκέφτομαι να αποχωρήσω να το κάνω WhatsApp και ας έχω 19 € απεριόριστα. Η συμπεριφορά αυτή είναι απαράδεκτη. Θα πήγαινα σε άλλη εταιρία αν θα έχω πρόβλημα με το σήμα.

Εσείς τι πραγματικά θα κάνατε ποια είναι η εμπειρία σας; Δεν μπορούν να γυρίσουνε ένα κινητό σε καρτοκινητό; Πως μπορούν να ζητάνε και μάλιστα έχει γίνει θέμα και από άλλους ανεξέλεγκτα εγγυήσεις Χωρίς να έχουν χρέοι πουθενά; Αυτό είναι το ευχαριστώ.
Παρόμοιο θέμα έχει γίνει και με άλλους συνδρομητές; Ψάξτε να δείτε καταγγελίες για αυτές τις περίεργες εγγυήσεις που ζητάνε,

Εσείς τι θα κάνατε άραγε

Ευχαριστώ για το χρόνο σας

Για αρχή θα έλεγα να παλέψεις το θέμα της εγγύησης μήπως μπορέσει να παρακαμφθεί με κάποιο τρόπο. Αλλά και στην περίπτωση που χρειαστεί να την πληρώσεις, εφόσον το μετατρέψεις σε καρτοκινητο και δεν εχεις άλλο κινητό σε σύνδεση η εγγύηση επιστρέφεται. Από τη στιγμή που ο αριθμός ενεργοποιηθεί μπορείς και την ίδια μέρα να κάνεις αίτημα φορητοτητας σε άλλη εταιρεία και μετά να επιστρέψεις αν σου κάνουν κάποια καλή προσφορά. Το πιο δύσκολο σε όλη την ιστορία ήταν ότι προέκυψε συστημικό θέμα, αφού αυτό επιλύθηκε όλα τα άλλα βρίσκονται με τον έναν ή τον άλλο τροπο

Link to comment
Share on other sites

Σε εταιρικο κινητο με unlimited data σε ταξιδι στο εξωτερικο εντος ΕΕ μου εδειχνε στην εφαρμογη οτι απο roaming εχω 100GB προς χρηση και οχι unlimited τι θα γινοταν αν τα καταναλωνα ολα; Υπαρχει καποιος περιορισμος;

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

Σε εταιρικο κινητο με unlimited data σε ταξιδι στο εξωτερικο εντος ΕΕ μου εδειχνε στην εφαρμογη οτι απο roaming εχω 100GB προς χρηση και οχι unlimited τι θα γινοταν αν τα καταναλωνα ολα; Υπαρχει καποιος περιορισμος;
Ποιος σου είπε ότι έχεις απεριόριστο εκτός από Ελλάδα?

sent from my S23Ultra 12/512

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Konstantine73 said:

Ποιος σου είπε ότι έχεις απεριόριστο εκτός από Ελλάδα?

sent from my S23Ultra 12/512
 

Κουφο μου ακουγεται, γιατι τα προγραμματα ισχυουν οπως και στην ελλαδα, το ελαβα και με SMS απο την Cosmote. H κοκκινη δεν μου εβαλε περιορισμο αφου στην ΕΕ ειναι και δεν υπαρχουν επιπλεον χρεωσεις.

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Konstantine73 said:

Ποιος σου είπε ότι έχεις απεριόριστο εκτός από Ελλάδα?

sent from my S23Ultra 12/512
 

Το συμβόλαιο λέει ότι δεν έχει όριο στην ΕΕ. 

Link to comment
Share on other sites

Το συμβόλαιο λέει ότι δεν έχει όριο στην ΕΕ. 
Δεν ξέρω αν στα εταιρικά είναι διαφορετικά... στο δικό μου unlimited της cosmote δεν έχω απεριόριστο στην Ευρωπαϊκή Ένωση

sent from my S23Ultra 12/512

Link to comment
Share on other sites

Η τιμή του what’s up Student συμβολαίου είναι στα 17,90 με cosmote one; Γιατί δεν αναφέρει κάτι τέτοιο στο site και η πωλήτρια στο τηλέφωνο μου είπε αυτό.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η τιμή του what’s up Student συμβολαίου είναι στα 17,90 με cosmote one; Γιατί δεν αναφέρει κάτι τέτοιο στο site και η πωλήτρια στο τηλέφωνο μου είπε αυτό.


Sent from my iPhone using Tapatalk
το αναφερει το site κανονικότατα. να έχεις υπόψιν σου ότι δεν είναι unlimited πάντως
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...