Jump to content

Cosmote: Συμβόλαια κινητής: Επιδοτήσεις, προγράμματα, χρεώσεις κλπ


JustMe
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα!

 

Να ενημερώσω αρχικά ότι το ίδιο κείμενο το ανέρτησα και σε άλλο θέμα του forum ("ποινή διακοπής συμβολαίου"), οπότε αν κάποιος Moderator κρίνει ότι πρέπει να σβηστεί από κάπου, ας το πράξει. Το έκανα αυτό διότι πρόκειται για θέμα που επείγει και θα ήθελα να απαντηθεί σύντομα, εφόσον κάποιος μπορεί να βοηθήσει.

Θα ήθελα να θέσω ένα προσωπικό θέμα σχετικά με συμβόλαιο της Cosmote και μετατροπή εταιρικού σε ιδιωτικό συμβόλαιο.

 

Το 2011, η εταιρία που δούλευε ο πατέρας μου έκλεισε και αποφάσισε να κάνει μετατροπή του εταιρικού σε ιδιωτικό συμβόλαιο, με διατήρηση του αριθμού. Η νέα σύμβαση υπεγράφη σε τοπικό κατάστημα της Cosmote, χωρίς καμία συμμετοχή της -χρεοκοπημένης- εταιρίας.

 

Αφού πέρασε ένα διάστημα σχεδόν 1 έτους, αποφάσισε να πάει στη Vodafone. Έκανε αίτηση φορητότητας, όταν και τον ενημέρωσαν από την Cosmote ότι υπάρχει ποινή 147€, λόγω λήψης επιδότησης. Σημειώνεται ότι στο διάστημα αυτό του ενός έτους, δεν έγινε καμία νύξη από την εταιρία. Προκύπτουν 2 θέματα:

 

α) Αφενός η επιδότηση πάρθηκε κεντρικά από την εταιρία (μαζί με καμιά 40αριά ακόμα επιδοτήσεις συμβολαίων) και δε χρησιμοποιήθηκε από τον πατέρα μου προσωπικά και

 

β) αφετέρου όταν συμπληρώθηκε το νέο, ιδιωτικό συμβόλαιο δεν αναφέρθηκε πουθενά (ούτε προφορικά από τον υπάλληλο, ούτε εγγράφως) ότι το νούμερο κουβαλά χρεωστικά βάρη. Μάλιστα, δεν αναφέρεται πουθενά στα αντίστοιχα πεδία του συμβολαίου ούτε λήψη επιδότησης, ούτε ορισμένη διάρκεια συμβολαίου, με αποτέλεσμα να έχει το δικαίωμα ο συνδρομητής (ο πατέρας μου) να αποχωρήσει όποτε το επιθυμεί.

 

Εν τέλει, η μεταφορά στη Vodafone έγινε κανονικά και σχετικά γρήγορα, παρά τη σχετική ενημέρωση της Cosmote για κυρώσεις. Επί 1,5 χρόνο, δεν είχε συμβεί το παραμικρό, έως σήμερα, όταν και ήρθε επιστολή από δικηγορικό γραφείο με τελεσίδικη ημερομηνία πληρωμής (29/11).

 

Διαβάζοντας τους Γενικούς Όρους Παροχής, δε βρήκα ξεκάθαρα σημεία που να καθορίζουν το ζήτημα, αν και σε 2-3 παραγράφους υπάρχουν όροι που μπορούν να ερμηνευτούν κατά το δοκούν, από την κάθε πλευρά.

 

Θα ήθελα τη γνώμη σας επί του θέματος. Να το αγνοήσει και να πάει δικαστικά, εφόσον το επιθυμεί η Cosmote; Να πληρώσει το ποσό, λόγω μη δικαίωσης (αν γνωρίζει κάποιος με σιγουριά - τεχνικός, υπάλληλος εταιρίας κτλ);

 

Ζητώ συγγνώμη για το μέγεθος του κειμένου και ευχαριστώ προκαταβολικά για κάθε απάντηση!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 19,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

καλησπέρα ειμαι στο 25 παλ της cosmote,τι

διαδικασια πρεπει να κανω για να το

γυρισω σε καρτοκινητο; εχω παρει

επιδοτηση -2 ευρω το μηνα γνωριζει κανεις

εαν θα πρεπει να πληρωσω κατι για αυτο;

εαν παω στο καταστημα της cosmote θα

μπορουν να με εξυπηρετησουν;τέλος τι χαρτια χρειαζομαι;

 

 

ευχαριστω!

"ἡ ἐπίσκεψις εἰς ἕναν οἰκίσκον τῶν Ἀθηνῶν ἀποτελεῖ τὴν καλυτέραν ἐπένδυσιν τῶν 20 € παγκοσμίως."
Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγες μέρες έκανα διακοπή του συμβολαίου και μετατροπή σε κατροκινητό. Ο λογαριασμός εκδίδεται 27 του μήνα και το συμβόλαιο θα λήξει 15/12/13. Γι αυτό το Σαββατοκύριακο δεν πήρα το μήνυμα για τα 1500 λεπτά δώρο προς όλους, η cosmote με εκδικείται??? :lol: :lol: :lol:
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!

 

Να ενημερώσω αρχικά ότι το ίδιο κείμενο το ανέρτησα και σε άλλο θέμα του forum ("ποινή διακοπής συμβολαίου"), οπότε αν κάποιος Moderator κρίνει ότι πρέπει να σβηστεί από κάπου, ας το πράξει. Το έκανα αυτό διότι πρόκειται για θέμα που επείγει και θα ήθελα να απαντηθεί σύντομα, εφόσον κάποιος μπορεί να βοηθήσει.

Θα ήθελα να θέσω ένα προσωπικό θέμα σχετικά με συμβόλαιο της Cosmote και μετατροπή εταιρικού σε ιδιωτικό συμβόλαιο.

 

Το 2011, η εταιρία που δούλευε ο πατέρας μου έκλεισε και αποφάσισε να κάνει μετατροπή του εταιρικού σε ιδιωτικό συμβόλαιο, με διατήρηση του αριθμού. Η νέα σύμβαση υπεγράφη σε τοπικό κατάστημα της Cosmote, χωρίς καμία συμμετοχή της -χρεοκοπημένης- εταιρίας.

 

Αφού πέρασε ένα διάστημα σχεδόν 1 έτους, αποφάσισε να πάει στη Vodafone. Έκανε αίτηση φορητότητας, όταν και τον ενημέρωσαν από την Cosmote ότι υπάρχει ποινή 147€, λόγω λήψης επιδότησης. Σημειώνεται ότι στο διάστημα αυτό του ενός έτους, δεν έγινε καμία νύξη από την εταιρία. Προκύπτουν 2 θέματα:

 

α) Αφενός η επιδότηση πάρθηκε κεντρικά από την εταιρία (μαζί με καμιά 40αριά ακόμα επιδοτήσεις συμβολαίων) και δε χρησιμοποιήθηκε από τον πατέρα μου προσωπικά και

 

β) αφετέρου όταν συμπληρώθηκε το νέο, ιδιωτικό συμβόλαιο δεν αναφέρθηκε πουθενά (ούτε προφορικά από τον υπάλληλο, ούτε εγγράφως) ότι το νούμερο κουβαλά χρεωστικά βάρη. Μάλιστα, δεν αναφέρεται πουθενά στα αντίστοιχα πεδία του συμβολαίου ούτε λήψη επιδότησης, ούτε ορισμένη διάρκεια συμβολαίου, με αποτέλεσμα να έχει το δικαίωμα ο συνδρομητής (ο πατέρας μου) να αποχωρήσει όποτε το επιθυμεί.

 

Εν τέλει, η μεταφορά στη Vodafone έγινε κανονικά και σχετικά γρήγορα, παρά τη σχετική ενημέρωση της Cosmote για κυρώσεις. Επί 1,5 χρόνο, δεν είχε συμβεί το παραμικρό, έως σήμερα, όταν και ήρθε επιστολή από δικηγορικό γραφείο με τελεσίδικη ημερομηνία πληρωμής (29/11).

 

Διαβάζοντας τους Γενικούς Όρους Παροχής, δε βρήκα ξεκάθαρα σημεία που να καθορίζουν το ζήτημα, αν και σε 2-3 παραγράφους υπάρχουν όροι που μπορούν να ερμηνευτούν κατά το δοκούν, από την κάθε πλευρά.

 

Θα ήθελα τη γνώμη σας επί του θέματος. Να το αγνοήσει και να πάει δικαστικά, εφόσον το επιθυμεί η Cosmote; Να πληρώσει το ποσό, λόγω μη δικαίωσης (αν γνωρίζει κάποιος με σιγουριά - τεχνικός, υπάλληλος εταιρίας κτλ);

 

Ζητώ συγγνώμη για το μέγεθος του κειμένου και ευχαριστώ προκαταβολικά για κάθε απάντηση!

 

Εχω την άποψη ότι δεν θα πάνε δικαστικά. Το χαρτί ήταν εξώδικο?

Σε παραμυθιαζουν για να ψαρώνεις.

Αν είναι εξώδικο να απαντήσεις. Δεν χρειάζεται δικηγόρος.

Γραψτους αυτά που πιστεύεις και στείλε στο γραφείο αντίγραφο του συμβολαίου με υπογραμμισεις.

Αλλά μην φοβηθείς.

Κάνε και μια βόλτα από ινκα για μια γνώμη και νομική υποστήριξη.

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα ειμαι στο 25 παλ της cosmote,τι

διαδικασια πρεπει να κανω για να το

γυρισω σε καρτοκινητο; εχω παρει

επιδοτηση -2 ευρω το μηνα γνωριζει κανεις

εαν θα πρεπει να πληρωσω κατι για αυτο;

εαν παω στο καταστημα της cosmote θα

μπορουν να με εξυπηρετησουν;τέλος τι χαρτια χρειαζομαι;

 

 

ευχαριστω!

 

θα πληρώσεις τους μήνες που είχες επιδότηση(αν έχεις κάνει ανανεώσει πριν 4 μήνες θα πληρώσεις 8 ευρώ) πάρε τηλέφωνο στο 13838 και πες τους οτι θες να το μετατρέψεις σε καρτοκινητο,θα σου δώσουν ένα κωδικό ακύρωσης και με αυτόν θα πας σε κατάστημα με την ταυτότητα σου αν είναι στο όνομα σου για να κάνεις την αίτηση μετατροπής

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!

 

Να ενημερώσω αρχικά ότι το ίδιο κείμενο το ανέρτησα και σε άλλο θέμα του forum ("ποινή διακοπής συμβολαίου"), οπότε αν κάποιος Moderator κρίνει ότι πρέπει να σβηστεί από κάπου, ας το πράξει. Το έκανα αυτό διότι πρόκειται για θέμα που επείγει και θα ήθελα να απαντηθεί σύντομα, εφόσον κάποιος μπορεί να βοηθήσει.

Θα ήθελα να θέσω ένα προσωπικό θέμα σχετικά με συμβόλαιο της Cosmote και μετατροπή εταιρικού σε ιδιωτικό συμβόλαιο.

 

Το 2011, η εταιρία που δούλευε ο πατέρας μου έκλεισε και αποφάσισε να κάνει μετατροπή του εταιρικού σε ιδιωτικό συμβόλαιο, με διατήρηση του αριθμού. Η νέα σύμβαση υπεγράφη σε τοπικό κατάστημα της Cosmote, χωρίς καμία συμμετοχή της -χρεοκοπημένης- εταιρίας.

 

Αφού πέρασε ένα διάστημα σχεδόν 1 έτους, αποφάσισε να πάει στη Vodafone. Έκανε αίτηση φορητότητας, όταν και τον ενημέρωσαν από την Cosmote ότι υπάρχει ποινή 147€, λόγω λήψης επιδότησης. Σημειώνεται ότι στο διάστημα αυτό του ενός έτους, δεν έγινε καμία νύξη από την εταιρία. Προκύπτουν 2 θέματα:

 

α) Αφενός η επιδότηση πάρθηκε κεντρικά από την εταιρία (μαζί με καμιά 40αριά ακόμα επιδοτήσεις συμβολαίων) και δε χρησιμοποιήθηκε από τον πατέρα μου προσωπικά και

 

β) αφετέρου όταν συμπληρώθηκε το νέο, ιδιωτικό συμβόλαιο δεν αναφέρθηκε πουθενά (ούτε προφορικά από τον υπάλληλο, ούτε εγγράφως) ότι το νούμερο κουβαλά χρεωστικά βάρη. Μάλιστα, δεν αναφέρεται πουθενά στα αντίστοιχα πεδία του συμβολαίου ούτε λήψη επιδότησης, ούτε ορισμένη διάρκεια συμβολαίου, με αποτέλεσμα να έχει το δικαίωμα ο συνδρομητής (ο πατέρας μου) να αποχωρήσει όποτε το επιθυμεί.

 

Εν τέλει, η μεταφορά στη Vodafone έγινε κανονικά και σχετικά γρήγορα, παρά τη σχετική ενημέρωση της Cosmote για κυρώσεις. Επί 1,5 χρόνο, δεν είχε συμβεί το παραμικρό, έως σήμερα, όταν και ήρθε επιστολή από δικηγορικό γραφείο με τελεσίδικη ημερομηνία πληρωμής (29/11).

 

Διαβάζοντας τους Γενικούς Όρους Παροχής, δε βρήκα ξεκάθαρα σημεία που να καθορίζουν το ζήτημα, αν και σε 2-3 παραγράφους υπάρχουν όροι που μπορούν να ερμηνευτούν κατά το δοκούν, από την κάθε πλευρά.

 

Θα ήθελα τη γνώμη σας επί του θέματος. Να το αγνοήσει και να πάει δικαστικά, εφόσον το επιθυμεί η Cosmote; Να πληρώσει το ποσό, λόγω μη δικαίωσης (αν γνωρίζει κάποιος με σιγουριά - τεχνικός, υπάλληλος εταιρίας κτλ);

 

Ζητώ συγγνώμη για το μέγεθος του κειμένου και ευχαριστώ προκαταβολικά για κάθε απάντηση!

 

Σε καμία περίπτωση μην το αγνοήσει - καλό είναι να αρνηθεί εγγράφως την απαίτηση - με κοινοποίηση στην εταιρεία. Με την απάντηση που θα πάρει, μπορεί να κάνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ, επίσης με κοινοποίηση στην εταιρεία και ενδεχομένως αίτημα στο Συνήγορο του Καταναλώτή για διαμεσολόβηση.

Link to comment
Share on other sites

14/11 έκανα αίτηση φορητότητας στην Wind εφόσον πλήρωσα τον τελευταίο λογαριασμό από τις 2 γραμμές που είχα.

Είναι να πληρώσω την ποινή στην Cosmote διότι έφυγα νωρίτερα του 18 μηνου.

Θα μου έρθει λογαριασμός τέλος του μήνα με την ποινή;

 

Επίσης όταν έκανα την φορητότητα μου είπαν ότι η αλλαγή θα γίνονταν το πολύ σε 3 εργάσιμες αλλά πέρασαν πολλές παραπάνω.

Υπάρχει περίπτωση να μην δίνει το ok η cosmote διότι περιμένει πρώτα να πληρώσω την ποινή ή δεν πάιζει ρόλο;

Edited by KostasGre
Link to comment
Share on other sites

14/11 έκανα αίτηση φορητότητας στην Wind εφόσον πλήρωσα τον τελευταίο λογαριασμό από τις 2 γραμμές που είχα.

Είναι να πληρώσω την ποινή στην Cosmote διότι έφυγα νωρίτερα του 18 μηνου.

Θα μου έρθει λογαριασμός τέλος του μήνα με την ποινή;

 

Επίσης όταν έκανα την φορητότητα μου είπαν ότι η αλλαγή θα γίνονταν το πολύ σε 3 εργάσιμες αλλά πέρασαν πολλές παραπάνω.

Υπάρχει περίπτωση να μην δίνει το ok η cosmote διότι περιμένει πρώτα να πληρώσω την ποινή ή δεν πάιζει ρόλο;

 

παίζει ρολο. γιατί μετά θα πρέπει να σε κυνηγάνε. πιστεύω δεν θα στην εγκρίνουν την φορητότητα πριν πληρώσεις.

 

Δες και το σύνδεσμο εδώ. Το ποστ νούμερο 11.

http://www.insomnia.gr/topic/381447-διακοπη-συνδεσης-πριν-την-ληξη-του-συμβολαιου/?p=5147093

Edited by LG1
Link to comment
Share on other sites

Κάποιος που να γνωρίζει κάτι πιο σίγουρο;

Ευχαριστώ

 

Απαγορεύεται να γίνει η φορητοτητα πέραν των 3 ημερών.

Μόνος λόγος να μη σε αποδεσμευσει είναι η φραγή.

Επομένως απλώς σε δουλεύουν.

Δεν έχουν δικαίωμα να σε καθυστερούν.

Πήγαινε και τρίξτους τα δόντια.

Στην νέα εταιρεία και μην δεχτείς τις δικαιολογίες τους.

http://www.eett.gr

http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQSview/categories_view.jsp?c=28&col=blue&s=30

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα εκανα μεταφορά 5 € απο συμβόλαιο σε whatsup κ στο λογαριασμό με τέλη κ ΦΠΑ βγήκε 6€ σύνολο. Ειναι λογικό ή να τους πω να το διορθώσουν περίμενα 5€ + 30 λεπτά η μεταφορά 5,30 συνολο
Ακομα μαθαίνω......
Link to comment
Share on other sites

Στην μεταφορά 5 ευρώ από συμβόλαιο σε whats up ο Αποδέκτης λαμβάνει 5 ευρώ , άρα χρωστάς 0,60 για φόρο κινητής τηλεφωνίας. Φ.Π.Α. δεν χρωστάς εφόσον είναι ενσωματωμένος στα 5 ευρώ που έστειλες.

Άρα 5+ 0,30 + 0,60 = 5,90

Link to comment
Share on other sites

Απαγορεύεται να γίνει η φορητοτητα πέραν των 3 ημερών.

Μόνος λόγος να μη σε αποδεσμευσει είναι η φραγή.

Επομένως απλώς σε δουλεύουν.

Δεν έχουν δικαίωμα να σε καθυστερούν.

Πήγαινε και τρίξτους τα δόντια.

Στην νέα εταιρεία και μην δεχτείς τις δικαιολογίες τους.

http://www.eett.gr

http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQSview/categories_view.jsp?c=28&col=blue&s=30

 

Μετά από επικοινωνία με την Wind, τελικά είναι δικό τους θέμα από ότι μου είπαν.

Κόλλησε το σύστημα του καταστήματος όπου έκανα την αίτηση και θα αργήσει να γίνει η ενεργοποίηση.

Τρέχα γύρευε δηλαδή...

Link to comment
Share on other sites

Μετά από επικοινωνία με την Wind, τελικά είναι δικό τους θέμα από ότι μου είπαν.

Κόλλησε το σύστημα του καταστήματος όπου έκανα την αίτηση και θα αργήσει να γίνει η ενεργοποίηση.

Τρέχα γύρευε δηλαδή...

 

Πήγαινε σε άλλο μαγαζί και αν αρνηθούν, καταγγελία.

Link to comment
Share on other sites

Στην μεταφορά 5 ευρώ από συμβόλαιο σε whats up ο Αποδέκτης λαμβάνει 5 ευρώ , άρα χρωστάς 0,60 για φόρο κινητής τηλεφωνίας. Φ.Π.Α. δεν χρωστάς εφόσον είναι ενσωματωμένος στα 5 ευρώ που έστειλες.

Άρα 5+ 0,30 + 0,60 = 5,90

 

Α πολυ ωραία αρα καλα μου τα πήραν. Οποτε η μοναδικη επιβάρυνση ειναι τα 30 λεπτά οχι κ κατι τραγικό . γιαυτό κ στην 5αρα παιρνω 4.46 ευρω στην κάρτα

Edited by tsafou
Ακομα μαθαίνω......
Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν καλησπέρα σε όλους τους φίλους του forum.

Αν και ο λόγος που έκανα εγγραφή σε αυτό το forum ήταν το πάθος μου για την τεχνολογία και κατ`επέκταση για τα smartphones, μου αρέσει να διαβάζω και για τις εταιρίες κινητής, που μας ξεζουμίζουν παρέχοντάς μας τις υπηρεσίες τους.

 

Απ`ότι έχω καταλάβει ένα πράγμα το οποίο δεν γνωρίζει πολύς κόσμος είναι " Για ποιο λόγο ο πρώτος λογαριασμός

α) Αφού πάμε σε μια νέα εταιρία με φορητότητα ή

β) αν κάνουμε νέο συμβόλαιο στην ίδια εταιρία ΑΛΛΑ αλλάξουμε πρόγραμμα (το οποίο το γνωρίζει ακόμα λιγότερος κόσμος)

είναι μεγαλύτερος απ`ότι έχουμε συμφωνήσει με τον εκάστοτε πωλητή (τηλεφωνικά ή σε κατάστημα);

 

Καταρχήν είναι ΤΡΑΓΙΚΟ!!!! Απορώ πως η ΕΕΤΤ τις αφήνει να το κάνουν. Από την άλλη αφού το κάνουν (νόμιμα;;; ) ας μάθουμε τι θα πληρώσουμε σε κάθε περίπτωση.

 

α) Πάμε σε νέα εταιρία με φορητότητα.

Με το που ενεργοποιηθούμε στο νέο δίκτυο για τις πρώτες 10-15 μέρες (καμιά φορά μπορεί και να φτάσει μέχρι και τις 17) μέχρι την έκδοση του πρώτου λογαριασμού ανήκουμε στο νέο δίκτυο, με το πρόγραμμα που έχουμε επιλέξει όλα ωραία και καλά, ΑΛΛΑ, για αυτήν την περίοδο των 10-15 ημερών το πρόγραμμα που έχουμε επιλέξει δεν παίρνει καμία έκπτωση, ότι συμφωνία και να έχουμε κάνει με τον εκάστοτε πωλητή, οπότε για αυτή την περίοδο στον πρώτο λογαριασμό μας έρχεται ένα αναλογικό πάγιο το οποίο υπολογίζεται στην αρχική τιμή του προγράμματος που έχουμε επιλέξει

π.χ.1

αρχική τιμή προγράμματος 30€ μηνιαίως - έκδοση του πρώτου λογαριασμού 10 μέρες μετά την ενεργοποίηση

Αναλογικό πάγιο 10€ (1 μήνας = 30 μέρες = 30€ --- 30/10=3 --- 10 μέρες = 1/3 του μήνα άρα 30€/3= 10€)

π.χ.2

αρχική τιμή προγράμματος 30€ μηνιαίως - έκδοση του πρώτου λογαριασμού 15 μέρες μετά την ενεργοποίηση

Αναλογικό πάγιο 15€ (1 μήνας = 30 μέρες = 30€ --- 30/15=2 --- 15 μέρες = 1/2 του μήνα άρα 30€/2= 15€)

π.χ.3

αρχική τιμή προγράμματος 36€ μηνιαίως - έκδοση του πρώτου λογαριασμού 10 μέρες μετά την ενεργοποίηση

Αναλογικό πάγιο 12€ (1 μήνας = 30 μέρες = 36€ --- 30/10=3 --- 10 μέρες = 1/3 του μήνα άρα 36€/3= 12€) κ.ο.κ.

 

Αναλογία υπάρχει επίσης και στους χρόνους ομιλίας και στα μηνύματα που είναι προς άλλα δίκτυα, τα 1500 προς Cosmote - Vodafone - Wind που έχει η κάθε εταιρία δεν έχουν αναλογίες καθώς και στο Internet για το κινητό.

π.χ.4

Πρόγραμμα 1

--- 1500' προς Cosmote, 120' προς τα υπόλοιπα δίκτυα, 1500 sms προς Cosmote, 30 sms προς τα υπόλοιπα δίκτυα - έκδοση του πρώτου λογαριασμού 10 μέρες μετά την ενεργοποίηση

Αναλογία Χρήσης - 1500' προς Cosmote, 40' προς τα υπόλοιπα δίκτυα, 1500 sms προς Cosmote, 10 sms προς τα υπόλοιπα δίκτυα (1 μήνας = 30 μέρες = 120' & 30 sms --- 30/10=3 --- 10 μέρες = 1/3 του μήνα άρα 120'/3= 40' & 30sms/3=10 sms)

π.χ.5

Πρόγραμμα 2

--- 1500' προς Vodafone, 300' προς τα υπόλοιπα δίκτυα, 1500 sms προς Vodafone, 100 προς τα υπόλοιπα δίκτυα - έκδοση του πρώτου λογαριασμού 15 μέρες μετά την ενεργοποίηση

Αναλογία Χρήσης - 1500' προς Vodafone, 150' προς τα υπόλοιπα δίκτυα, 1500 sms προς Vodafone, 50 sms προς τα υπόλοιπα δίκτυα (1 μήνας = 30 μέρες = 300' & 100 sms --- 30/15=2 --- 15 μέρες = 1/2 του μήνα άρα 300'/2= 150' & 100sms/2=50 sms)

Πρόγραμμα 3

--- 500' προς όλους, 50 sms προς όλους - έκδοση του πρώτου λογαριασμού 15 μέρες μετά την ενεργοποίηση

Αναλογία Χρήσης 250' προς όλους, 25 sms προς όλους.

Επίσης όπως γνωρίζουμε στην κινητή τηλεφωνία πάντα πληρώνουμε ένα πάγιο μπροστά (γιατί; ). Αυτό το πάγιο που προπληρώνουμε είναι με την τιμή που έχουμε συμφωνήσει. Οπότε ο πρώτος μας λογαριασμός έχει το αναλογικό πάγιο και ένα πάγιο μπροστά.

 

π.χ.6

Από WIND πάω με φορητότητα Cosmote στο Απεριόριστα προς όλους 65 (αρχική τιμή 65€) με προσφορά 20€ και ο πρώτος λογαριασμός εκδίδεται 15 μέρες μετά τη ενεργοποίηση στο δίκτυο της Cosmote.

 

30/15=2

Πρώτος λογαριασμός

 

Τελικό πάγιο = [Αναλογικό πάγιο + τέλη κινητής τηλεφωνίας (χαράτσι)]+ [Μπροστινό πάγιο + τέλη κινητής τηλεφωνίας (χαράτσι)]

 

Αναλογικό πάγιο = 65/2=32,5€

Μπροστινό πάγιο = 20€

-Τελικό πάγιο (32,50€ + τέλη κινητής τηλεφωνίας)+ (20€ + τέλη κινητής τηλεφωνίας) = 52,50€ + ότι ποσό βγαίνει από τα τέλη

 

Αναλογική χρήση

1500/2=750 Άρα θα έχω 750' προς όλους, 750 sms προς όλους και 1,5GB Internet

 

Συγγνώμη για το μεγάλο post αν κάποιος mod το θεωρήσει μη βολικό ας μου στείλει p.m. και θα το διορθώσω.

Θα επανέλθω με νέο post για το β).

Edited by agvas
Link to comment
Share on other sites

Επίσης όπως γνωρίζουμε στην κινητή τηλεφωνία πάντα πληρώνουμε ένα πάγιο μπροστά (γιατί; ). Αυτό το πάγιο που προπληρώνουμε είναι με την τιμή που έχουμε συμφωνήσει. Οπότε ο πρώτος μας λογαριασμός έχει το αναλογικό πάγιο και ένα πάγιο μπροστά.

.

Δεν μπορώ να απαντήσω για όλα αυτά που έγραψες ,αλλά δεν πληρώνεις ένα πάγιο μπροστά.

Όταν βγεί ο λογαριασμός, λήγει 25 ημέρες μετά. Όταν λοιπόν τον πληρώνεις έχουν ήδη παρέλθει 25 ημέρες από τις 30 που πλήρωσες.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να απαντήσω για όλα αυτά που έγραψες ,αλλά δεν πληρώνεις ένα πάγιο μπροστά.

Όταν βγεί ο λογαριασμός, λήγει 25 ημέρες μετά. Όταν λοιπόν τον πληρώνεις έχουν ήδη παρέλθει 25 ημέρες από τις 30 που πλήρωσες.

Μάλλον δεν έγινα κατανοητός.

Στην κινητή τηλεφωνία όταν εκδίδεται ένας λογαριασμός, ας πούμε 15 Νοεμβρίου, το πάγιο που πληρώνεις είναι για την περίοδο 15/11 - 14/12 και αν έχεις ξεπεράσει το πρόγραμμά σου σε χρήση πληρώνεις για χρήση 15/10 - 14/11. Τώρα όσων αφορά για τον πρώτο ισχύουν ότι έχω γράψει παραπάνω.

Αυτό εννοούσα όταν έλεγα ότι προ-πληρώνεις ένα πάγιο.

Επίσης , επί του θέματος, δεν έχει σχέση το πότε λήγει ο λογαριασμός. Αυτό έχει να κάνει με το πόσο ελαστική είναι η κάθε εταιρία.

Τώρα αν κάνω λάθος κάπου διορθώστε με αλλά από την εμπειρία μου (και ήταν άσχημη) αυτά έμαθα.

Edited by agvas
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν έγινα κατανοητός.

Στην κινητή τηλεφωνία όταν εκδίδεται ένας λογαριασμός, ας πούμε 15 Νοεμβρίου, το πάγιο που πληρώνεις είναι για την περίοδο 15/11 - 14/12 και αν έχεις ξεπεράσει το πρόγραμμά σου σε χρήση πληρώνεις για χρήση 15/10 - 14/11. Τώρα όσων αφορά για τον πρώτο ισχύουν ότι έχω γράψει παραπάνω.

Αυτό εννοούσα όταν έλεγα ότι προ-πληρώνεις ένα πάγιο.

Επίσης , επί του θέματος, δεν έχει σχέση το πότε λήγει ο λογαριασμός. Αυτό έχει να κάνει με το πόσο ελαστική είναι η κάθε εταιρία.

Τώρα αν κάνω λάθος κάπου διορθώστε με αλλά από την εμπειρία μου (και ήταν άσχημη) αυτά έμαθα.

 

Για όλα όσα έγραψες δεν μπορώ να απαντήσω , αλλά υπάρχουν άλλα μέλη εδώ που θα σου απαντήσουν πρόθυμα.

Ο λογαριασμός που αναφέρεις , θα λήξη στις 10 Δεκεμβρίου , Οπότε πληρώνεις ένα μήνα μπροστά μόνο στην περίπτωση που τρέξεις να τον πληρώσεις μόλις λάβεις το χαρτί. Αν τον πληρώσεις όταν λήγει ,έχεις απλά προπληρώσει 4 ημέρες. Ελπίζω να έγινα κατανοητός, Αυτό αποτελεί πάγια τακτική της αγοράς , ισχύει και στην σταθερή τηλεφωνία , ακόμα και στην ΔΕΗ που σου χρεώνουν μόνο ότι παρήλθε έχουν λάβει προκαταβολή- εγγύηση .

Σου θυμίζω την ερώτηση σου (Επίσης όπως γνωρίζουμε στην κινητή τηλεφωνία πάντα πληρώνουμε ένα πάγιο μπροστά (γιατί; ))

Σε αυτό το γιατί προσπάθησα να απαντήσω , για τα υπόλοιπα δεν μπορώ ας απαντήσει κάποιος άλλος .

Με χαρά περιμένω το Β post .

Μην δίνεις 3 παραδείγματα , είναι κουραστικό. Ένα παράδειγμα αρκεί.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

πληρώνεις ένα πάγιο μπροστά και την αναλογία της πρώτης περιόδου!

θα μου πει κάποιος τελικά το ΤΕΛΙΚΟ ποσό της προσφοράς πόσο είναι..

 

21,12 ή

21,84

Link to comment
Share on other sites

Χθες έγινε έκδοση του λογαριασμού μου. Μου ήρθε χρέωση 7.7 ευρώ για απεσταλμένα μηνύματα σε έναν αριθμό 12763 (76 σύνολο) τα οποία εγώ ουδέποτε έχω κάνει και ούτε γνωρίζω τον αριθμό αυτό. Κάποια στην αναλυτική φαίνεται ότι στάλθηκαν ανά 3 δευτερόλεπτα. Στην εξυπηρέτηση πελατών δεν γνωρίζουν τίποτα. Στην ερώτηση μου αν εξακολουθώ να χρεώνομαι μηνύματα που δεν έχω στείλει και να μου μποκάρουν όλα τα 4 ψήφια μου είπαν δεν μπορούν κι ότι μόνο σε συγκεκριμένα μπορούν. Τι κάνω? Edited by achillesgk
Link to comment
Share on other sites

Χθες έγινε έκδοση του λογαριασμού μου. Μου ήρθε χρέωση 7.7 ευρώ για απεσταλμένα μηνύματα σε έναν αριθμό 12763 (76 σύνολο) τα οποία εγώ ουδέποτε έχω κάνει και ούτε γνωρίζω τον αριθμό αυτό. Κάποια στην αναλυτική φαίνεται ότι στάλθηκαν ανά 3 δευτερόλεπτα. Στην εξυπηρέτηση πελατών δεν γνωρίζουν τίποτα. Στην ερώτηση μου αν εξακολουθώ να χρεώνομαι μηνύματα που δεν έχω στείλει και να μου μποκάρουν όλα τα 4 ψήφια μου είπαν δεν μπορούν κι ότι μόνο σε συγκεκριμένα μπορούν. Τι κάνω?

Μου είχε συμβεί να είναι το τηλέφωνο ανοικτό στην τσέπη ,και να στέλνει μηνύματα σε τυχαιο αριθμό σε κάθε μου βήμα μέχρι που το αντιλήφθηκα

12763 δεν φαίνεται να υπάρχει ,

Έλεγξες τα απεσταλμένα μηνύματα να δεις αν τυχόν τα έχεις στείλει ;

Το θέμα είναι ότι τα μηνύματα χρεώνονται , ακόμα και όταν πάνε σε ανύπαρκτο αριθμό...

Link to comment
Share on other sites

Μου είχε συμβεί να είναι το τηλέφωνο ανοικτό στην τσέπη ,και να στέλνει μηνύματα σε τυχαιο αριθμό σε κάθε μου βήμα μέχρι που το αντιλήφθηκα

12763 δεν φαίνεται να υπάρχει ,

Έλεγξες τα απεσταλμένα μηνύματα να δεις αν τυχόν τα έχεις στείλει ;

Το θέμα είναι ότι τα μηνύματα χρεώνονται , ακόμα και όταν πάνε σε ανύπαρκτο αριθμό...

Στα απεσταλμένα δεν υπάρχει τίποτα. Ο αριθμός είναι στη διαδικασία διακοπής συμβολαίου και δεν χρησιμοποιείται....Eγώ πάντως τζάμπα λεφτά δεν πρόκειται να τους δώσω.

Edited by achillesgk
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αυτή τη στιγμή είμαι στην Cosmote σε ένα επαγγελματικό συμβόλαιο και έχω 200 λεπτά ομιλίας και τίποτε άλλο. Πληρώνω 21 ευρώ τελική τιμή.

 

Θα ήθελα ένα πρόγραμμα με 200-300 λεπτά προς όλους + σταθερά και πάνω από 600ΜΒ Internet. Τα SMS δεν με ενδιαφέρουν. Τι μου προτείνετε;;

 

:worry:

:lol:
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αυτή τη στιγμή είμαι στην Cosmote σε ένα επαγγελματικό συμβόλαιο και έχω 200 λεπτά ομιλίας και τίποτε άλλο. Πληρώνω 21 ευρώ τελική τιμή.

 

Θα ήθελα ένα πρόγραμμα με 200-300 λεπτά προς όλους + σταθερά και πάνω από 600ΜΒ Internet. Τα SMS δεν με ενδιαφέρουν. Τι μου προτείνετε;;

 

:worry:

 

καν το καρτοκινητο,και εγώ είμαι στο προς όλους 25 με 200 λεπτά και έκανα αίτηση να το κάνω καρτοκινητο,είναι κοροϊδία να ζητούν 25 ευρώ για 200 λεπτά απο την στιγμή που στο καρτοκινητο στα δίνουν με 5 ευρώ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...