Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Συνεχίζοντας τα προηγούμενα posts: τελικά δε χρειάστηκε να παραβιαστεί η πόρτα και αλλάχθηκε ο μηχανισμός της κλειδαριάς καλύπτοντας τα έξοδα η επέκταση εγγύησης. Αυτό είναι το καλό.. το κακό είναι ότι με βλέπω να ξαναπηγαίνω την άλλη βδομάδα στο service. Ακούγεται ένας θόρυβος στο ρελαντί και μου έκανε εντύπωση γιατί το είχα συνηθήσει τελείως αθόρυβο το αμάξι. Από ότι φαίνεται υπάρχει πρόβλημα στο συμπλέκτη. Θα το ψάξω λίγο παραπάνω ρωτώντας και αλλού και θα ενημερώσω... όλα μαζί έτυχαν μου φαίνεται.. Merfy's law.. :(

 

Τελικά πρέπει να αλλάξω δίσκο (στα 45.000 km!). Έχουν χαλάσει/σπάσει σε κάποια σημεία κάποια ελατήρια. (Κοινή διαπίστωση από 3 διαφορετικές αντιπροσωπείες) Νομίζω είναι κάπως υπερβολικό. Το αμάξι του πατέρα μου έχει κάνει 150.000 και δεν έχει χρειαστεί ποτέ να αλλάξει ο δίσκος! Μάλιστα, από ότι πληροφορήθηκα, δεν το καλύπτει και η εγγύηση. Special..

ilias
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Τελικά πρέπει να αλλάξω δίσκο (στα 45.000 km!). Έχουν χαλάσει/σπάσει σε κάποια σημεία κάποια ελατήρια. (Κοινή διαπίστωση από 3 διαφορετικές αντιπροσωπείες) Νομίζω είναι κάπως υπερβολικό. Το αμάξι του πατέρα μου έχει κάνει 150.000 και δεν έχει χρειαστεί ποτέ να αλλάξει ο δίσκος! Μάλιστα, από ότι πληροφορήθηκα, δεν το καλύπτει και η εγγύηση. Special..

 

:eek: στα 45.000χλμ δίσκο πλατό? να υποθέσω ότι κάνεις νορμάλ χρήση του συμπλέκτη/σχέσεων.Κάτι μου βρομάει εδώ....:ninja: (είμαι πρώην κάτοχος golf..τα ξέρω τα χάλια του).Επίσης για τον δίσκο δεν τον καλύπτει η εγγύηση επειδή είναι αναλώσιμος (μηχανική φθορά αναλόγως τη χρήση).

Edited by solitary

http://www.sterki.ch/sterki/global/images/Titel/STEYR_MOTORS.jpg - MAN - International - Dodge - Αναπαλαιώσεις/Ανακατασκευές ...

 

"Αλλάζουμε τρόπο σκέψης & αλλάζουμε τρόπο ζωής"

Link to comment
Share on other sites

Φανταζομαι δισκο μονο οχι πλατο!!

 

Αν το εχεις τρελανει στα γκαζια και τις αλλαγες και στα 10.000 μπορει να πας για δισκο. αλλιως επεσες σε σκαρτο υλικο.

Link to comment
Share on other sites

Φανταζομαι δισκο μονο οχι πλατο!!

 

Αν το εχεις τρελανει στα γκαζια και τις αλλαγες και στα 10.000 μπορει να πας για δισκο. αλλιως επεσες σε σκαρτο υλικο.

 

Οδηγώ πολύ νορμαλ. Δεν το έχω ξεσκίσει το αμάξι. Το είδε και ο cabilis (τον οποίο τυχαίνει να εμπιστεύομαι περισσότερο από αντιπροσωπείες) και μου ειπε ότι δεν οφείλεται από τον τρόπο που οδηγω. Είναι προφανώς το υλικό που έφταιγε. Δίσκο χρειάζομαι. Έχει κάποια ελατήρια αυτός πάνω που είναι διαλυμμένα. Κατά τα άλλα ο δίσκος είναι οκ.

ilias
Link to comment
Share on other sites

Οδηγώ πολύ νορμαλ. Δεν το έχω ξεσκίσει το αμάξι. Το είδε και ο cabilis (τον οποίο τυχαίνει να εμπιστεύομαι περισσότερο από αντιπροσωπείες) και μου ειπε ότι δεν οφείλεται από τον τρόπο που οδηγω. Είναι προφανώς το υλικό που έφταιγε. Δίσκο χρειάζομαι. Έχει κάποια ελατήρια αυτός πάνω που είναι διαλυμμένα. Κατά τα άλλα ο δίσκος είναι οκ.

 

ο κωστας ειναι πολυ καλος ! εκει εφτιαχνα ενα ιμπιζα που ειχα 1800αρη 16v.

το ασχημο ειναι οτι τωρα μου πεδτει λιγο μακρια μια και μενω νεα σμυρνη.

Link to comment
Share on other sites

ο κωστας ειναι πολυ καλος ! εκει εφτιαχνα ενα ιμπιζα που ειχα 1800αρη 16v.

το ασχημο ειναι οτι τωρα μου πεδτει λιγο μακρια μια και μενω νεα σμυρνη.

 

Βασικά είναι τρομερός. Πάντα φεύγω πολύ ευχαριστημένος!

ilias
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
παιδια εχει περασει ο χρονος και δεν εχω κανει σερβις. εχω 13.000 χλμ και το προβλημα ειναι οτι οταν παω λιγο πανω απο 120 δλδ 3000-3500 στροφες στην εθνικη για πανω απο 20 λεπτα μου εχει αναβοσβησει πολλες φορες το λαμπακι ενδειξης ψυκτικου. και σταματαω για 10 λεπτα και μετα δεν μου αναβει για το υπολοιπο ταξιδι. τι μπορει να φταιει?
Link to comment
Share on other sites

Τσέκαρες αν έχεις ψυκτικό?

 

Μπορεί να λέω και βλακείες.. Just my two cents.

 

Είναι κίτρινο ή κόκκινο το λαμπάκι? Διάβασε τι ακριβώς γράφει το βιβλιαράκι ότι πρέπει να κάνεις!

Link to comment
Share on other sites

παιδια εχει περασει ο χρονος και δεν εχω κανει σερβις. εχω 13.000 χλμ και το προβλημα ειναι οτι οταν παω λιγο πανω απο 120 δλδ 3000-3500 στροφες στην εθνικη για πανω απο 20 λεπτα μου εχει αναβοσβησει πολλες φορες το λαμπακι ενδειξης ψυκτικου. και σταματαω για 10 λεπτα και μετα δεν μου αναβει για το υπολοιπο ταξιδι. τι μπορει να φταιει?

 

Εγω λεω να πας για σερβις γιατι αν γινει τιποτα χοντρό δεν θα εχεις και εγγυηση.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά ναι, αν στην κολώνα του οδηγού λέει "15000χλμ ή 1 χρόνο" για το πρώτο σέρβις, τότε πρέπει να το πας!

 

Ακριβώς και οι αντιπροσωπίες ψαχνουν λογο για να μην σε πληρώσουν σε περίπτωση βλαβης.

 

Ενας λογος απώλειας της εγγύηση ειναι η μη τήρηση των προβλεπόμενων διαστημάτων σέρβις.

 

Τρεχααααααα!! φιλε @arhsvivodi

Link to comment
Share on other sites

Παίδες, ξέρει κανείς αν είναι απλή η διαδικασία και ενδεχομένως πόσο στοιχίζει για την αντικατάσταση του κλειδιού? (κατάφερα να το διαλύσω και χρησιμοποιώ το 2ο κλειδί προς το παρόν). Thanx
ilias
Link to comment
Share on other sites

Παίδες, ξέρει κανείς αν είναι απλή η διαδικασία και ενδεχομένως πόσο στοιχίζει για την αντικατάσταση του κλειδιού? (κατάφερα να το διαλύσω και χρησιμοποιώ το 2ο κλειδί προς το παρόν). Thanx

 

Έμπλεξες αν πας αντιπροσωπεία θα σου αδειάσουν τις τσέπες.

Link to comment
Share on other sites

Έμπλεξες αν πας αντιπροσωπεία θα σου αδειάσουν τις τσέπες.

 

η αντιπροσωπεία πλέον δεν είναι καν στις επιλογές μου για ο,τιδήποτε κι αν συμβεί.. :-)

ilias
Link to comment
Share on other sites

η αντιπροσωπεία πλέον δεν είναι καν στις επιλογές μου για ο,τιδήποτε κι αν συμβεί.. :-)

 

Ειναι δυσκολο ομως το προβλημα που εχεις με την αντιγραφή του κλειδιού για να το λύσεις εκτος αντιπροσωπείας.

 

Γραψου και κανε ενα ερώτημα στο club που βλέπεις στην υπογραφή μου.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι δυσκολο ομως το προβλημα που εχεις με την αντιγραφή του κλειδιού για να το λύσεις εκτος αντιπροσωπείας.

 

Γραψου και κανε ενα ερώτημα στο club που βλέπεις στην υπογραφή μου.

 

Πήρα μόλις τώρα τον Καμπύλη και ρώτησα. Η διαδικασία περιλαμβάνει την παραγγελία νέου κλειδιού από Γερμανία και μόλις έρθει πας και στο προγραμματίζουν κάπως να ταιριάζει με το αυτοκίνητο (δε θυμάμαι ακριβώς πως μου το είπε). Τελική τιμή πρέπει να έρχεται χοντρικά από ότι μου είπε γύρω στα 120-130 ευρώπουλα.

ilias
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλημέρα παιδιά,

 

Πριν ένα χρόνο, όταν έκανα το 2ο μου service στο golf tsi 140hp, τους είπα (τον πρωην Παζαρόπουλο στη Θεσσαλονίκη) για κάποια ψιλοκομπιάσματα που ένιωθα την ώρα που έδινα απότομα το γκάζι. Τελικά μου αλλάξαν τη Ν75. Πρόβλημα στον εγκέφαλο δεν καταγράφηκε(οπότε πως το βρήκαν???). Επίσης από τη στιγμή που το αγόρασα ακούω ένα παράξενο θόρυβο όταν ανοίγω το air condition τα καλοκαίρια, σαν βαθύ βουητό εκεί γύρω στις 1700-2000 στροφές. Τους το είπα και αυτό και μου είπαν φυσιολογικό.

 

Πριν ένα μήνα, εκεί που πήγαινα στην εθνική οδό με ανοιχτό το air condition πατάω απότομα το γκάζι και εκεί γύρω στις 2000-3000 ήταν σαν να μην είχα κομπρέσσορα!!! Άφησα το γκάζι και με το που το ξαναπάτησα όλα φυσιολογικά. Αυτό από τότε μου το κάνει που και που. Τι γίνεται? Μήπως δεν μου άλλαξαν τη Ν75? Μήπως ο θόρυβος που ακούω στο air condition έχει σχέση? Επειδή δεν μπορώ να βγάλω συνεννόηση με κανένα επίσημο συνεργείο στην Ελλάδα, έχετε καμιά λύση εσείς?

 

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά,

 

Πριν ένα χρόνο, όταν έκανα το 2ο μου service στο golf tsi 140hp, τους είπα (τον πρωην Παζαρόπουλο στη Θεσσαλονίκη) για κάποια ψιλοκομπιάσματα που ένιωθα την ώρα που έδινα απότομα το γκάζι. Τελικά μου αλλάξαν τη Ν75. Πρόβλημα στον εγκέφαλο δεν καταγράφηκε(οπότε πως το βρήκαν???). Επίσης από τη στιγμή που το αγόρασα ακούω ένα παράξενο θόρυβο όταν ανοίγω το air condition τα καλοκαίρια, σαν βαθύ βουητό εκεί γύρω στις 1700-2000 στροφές. Τους το είπα και αυτό και μου είπαν φυσιολογικό.

 

Πριν ένα μήνα, εκεί που πήγαινα στην εθνική οδό με ανοιχτό το air condition πατάω απότομα το γκάζι και εκεί γύρω στις 2000-3000 ήταν σαν να μην είχα κομπρέσσορα!!! Άφησα το γκάζι και με το που το ξαναπάτησα όλα φυσιολογικά. Αυτό από τότε μου το κάνει που και που. Τι γίνεται? Μήπως δεν μου άλλαξαν τη Ν75? Μήπως ο θόρυβος που ακούω στο air condition έχει σχέση? Επειδή δεν μπορώ να βγάλω συνεννόηση με κανένα επίσημο συνεργείο στην Ελλάδα, έχετε καμιά λύση εσείς?

 

Ευχαριστώ!

 

Σου άλλαξαν και τη Ν249 ή μόνο Ν75?

Link to comment
Share on other sites

Μόνο τη N75

 

Κακώς αυτες οι δυο πανε πακετο, θα εχεις προβλήματα!!

Link to comment
Share on other sites

Όταν λες προβλήματα? Το service μου είναι σε 4 μήνες. Να πάω από τώρα να το κοιτάξουν? Θα βγάλω άκρη όταν ο εγκέφαλος δεν βγάζει απολύτως κανένα πρόβλημα?
Link to comment
Share on other sites

Όταν λες προβλήματα? Το service μου είναι σε 4 μήνες. Να πάω από τώρα να το κοιτάξουν? Θα βγάλω άκρη όταν ο εγκέφαλος δεν βγάζει απολύτως κανένα πρόβλημα?

 

Τα περιγραφεις μονος σου παραπανω, γιατι αν πας σε 4 μηνες θα στην αλλαξουν?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...