Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Φίλε Kyprios,

 

This new model (Sport GT) features an enhanced exterior appearance with an exclusive badge, a new style black front grille and front fog lights, and replaces our previous Sport and GT models.

 

 

Αν καταλαβαίνω καλά, στο μέλλον θα υπάρχει μόνο η έκδοση Sport GT, η οποία θα συνδυάζεται τόσο με τον TSi 140PS όσο και με τον TSi 170PS, αλλά και με τους υπόλοιπους κινητήρες της VW.

 

Τrendline & Highline παραμένουν ως έχουν (για όλες τις ιπποδυνάμεις), δεν καταργούνται :)

 

Η Sportline στα 80PS ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ.

"There's a story still unread"
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παιδια να ρωτησω κατι που ενδιαφερει τους κατοχους των TSI (140). Εχω το εν λογω Golf και εχω περιπου 5.000 km. Δοκιμασα την τελικη του αρκετες φορες και εβγαλα τα εξης αποτελεσματα:

 

α) Σε ευθεια μονος μου τελικη 219 km/h

β) Σε κατηφορα μονος μου τελικη 219 km/h

γ) Σε ευθεια με 3 ατομα τελικη 219 km/h

δ) Σε κατηφορα μονος μου τελικη 219 km/h

 

Που θελω να καταληξω το αυτοκινητο πανω απο 219 km/h δε πηγαινει και ας εχει την δυναμη να παει... Καθε φορα που πλησιαζα τα 220 km/h ενω εβλεπα να κατεβαζει τα χιλιομετρα σχετικα ευκολα (ειδικα στην κατηφορα) λιγο πριν φθασω τα 220 km/h ενιωθα κατι να το σταματαει εκει (219) δηλ κατι σαν κοφτης αλλα οχι να παρεμβαινει στις στροφες αλλα στα χιλιομετρα (219). Εκτος απο το οτι δε θεωρω φυσιολογικο να πιανω στην ευθεια με 3 ατομα 219 km/h και στην κατηφορα παλι ακριβως την ιδια τελικη. Ενημερωτικα οτι με 6η και 219 km/h ειχα κατω απο 6.000 rpm/min. Ισως οι γερμανοι να εχουν ρυθμιση ετσι τον εγκεφαλο του κινητηρα ωστε να μην αφηνει τον κινητηρα να παει πανω απο αυτην την ταχυτητα, γιατι παλι τονιζω το γεγονος οτι ενω φαινοταν οτι το αυτοκινητο πιανει πανω απο 220 km/h ενιωθα οτι κατι το σταματαγε εκει. Δεν ξερω αν εσεις εχετε δοκιμασει κατι αναλογο, περιμενω τα σχολια σας .... Ευχαριστω :)

 

 

TSI 140 ...

Link to comment
Share on other sites

Τελικά λάθος κατάλαβα ... νόμιζα ότι το GT Sport θα είναι μια νεα "έκδοση" του τωρινού TSi αλλά όπως διαβάζω και στο site της VW:

 

Note: From 27th April Golf GT Sport will be available to order replacing previous Golf Sport and Golf GT models, for further details please contact your local retailer.

 

Golf Sport and GT models will be available from stock.

 

GT τέλος δηλαδή. Πουθενά δεν αναφέρεται τίποτα για φρένα και αναρτήσεις. Θα συνεχίσουν να είναι τα ίδια με του "πρώην" GT ή θα είναι ίδια με του τωρινού TSi?!?

 

Μπορεί κάποιος που να έχει καταλάβει 100% τι συμβαίνει, να μας εξηγήσει?!?

Link to comment
Share on other sites

Τελικά λάθος κατάλαβα ... νόμιζα ότι το GT Sport θα είναι μια νεα "έκδοση" του τωρινού TSi αλλά όπως διαβάζω και στο site της VW:

 

Note: From 27th April Golf GT Sport will be available to order replacing previous Golf Sport and Golf GT models, for further details please contact your local retailer.

 

Golf Sport and GT models will be available from stock.

 

GT τέλος δηλαδή. Πουθενά δεν αναφέρεται τίποτα για φρένα και αναρτήσεις. Θα συνεχίσουν να είναι τα ίδια με του "πρώην" GT ή θα είναι ίδια με του τωρινού TSi?!?

 

Μπορεί κάποιος που να έχει καταλάβει 100% τι συμβαίνει, να μας εξηγήσει?!?

 

 

Λοιπόν........

 

Όλες οι Sportline εκδόσεις (όλων των ιπποδυνάμεων), μετονομάζονται σε "GT Sport", φέροντας τη νέα μάσκα και το λογότυπο. (από 22η εβδομάδα παραγωγής)

 

Το τωρινό "GT" θα μετονομαστεί κι αυτό σε "GT Sport", φέροντας τις ίδιες σχεδιαστικές αλλαγές.

 

Όλα πλέον (140 & 170) στο πίσω μέρος θα αναγράφουν "ΤSI".

 

Οι εκδόσεις Trendline & Highline παραμένουν ως έχουν (για όλες τις ιπποδυνάμεις)

 

:rolleyes:

"There's a story still unread"
Link to comment
Share on other sites

Παιδια να ρωτησω κατι που ενδιαφερει τους κατοχους των TSI (140). Εχω το εν λογω Golf και εχω περιπου 5.000 km. Δοκιμασα την τελικη του αρκετες φορες και εβγαλα τα εξης αποτελεσματα:

 

α) Σε ευθεια μονος μου τελικη 219 km/h

β) Σε κατηφορα μονος μου τελικη 219 km/h

γ) Σε ευθεια με 3 ατομα τελικη 219 km/h

δ) Σε κατηφορα μονος μου τελικη 219 km/h

 

Που θελω να καταληξω το αυτοκινητο πανω απο 219 km/h δε πηγαινει και ας εχει την δυναμη να παει... Καθε φορα που πλησιαζα τα 220 km/h ενω εβλεπα να κατεβαζει τα χιλιομετρα σχετικα ευκολα (ειδικα στην κατηφορα) λιγο πριν φθασω τα 220 km/h ενιωθα κατι να το σταματαει εκει (219) δηλ κατι σαν κοφτης αλλα οχι να παρεμβαινει στις στροφες αλλα στα χιλιομετρα (219). Εκτος απο το οτι δε θεωρω φυσιολογικο να πιανω στην ευθεια με 3 ατομα 219 km/h και στην κατηφορα παλι ακριβως την ιδια τελικη. Ενημερωτικα οτι με 6η και 219 km/h ειχα κατω απο 6.000 rpm/min. Ισως οι γερμανοι να εχουν ρυθμιση ετσι τον εγκεφαλο του κινητηρα ωστε να μην αφηνει τον κινητηρα να παει πανω απο αυτην την ταχυτητα, γιατι παλι τονιζω το γεγονος οτι ενω φαινοταν οτι το αυτοκινητο πιανει πανω απο 220 km/h ενιωθα οτι κατι το σταματαγε εκει. Δεν ξερω αν εσεις εχετε δοκιμασει κατι αναλογο, περιμενω τα σχολια σας .... Ευχαριστω :)

Εχω παει με 210 στην Αττικη οδο, αλλα ενιωθα οτι ειχε και αλλο. Θα το δοκιμασω σημερα αυτο που λες :devil: και θα ενημερωσω

Link to comment
Share on other sites

Τελικά λάθος κατάλαβα ... νόμιζα ότι το GT Sport θα είναι μια νεα "έκδοση" του τωρινού TSi αλλά όπως διαβάζω και στο site της VW:

 

Note: From 27th April Golf GT Sport will be available to order replacing previous Golf Sport and Golf GT models, for further details please contact your local retailer.

 

Golf Sport and GT models will be available from stock.

 

GT τέλος δηλαδή. Πουθενά δεν αναφέρεται τίποτα για φρένα και αναρτήσεις. Θα συνεχίσουν να είναι τα ίδια με του "πρώην" GT ή θα είναι ίδια με του τωρινού TSi?!?

 

Μπορεί κάποιος που να έχει καταλάβει 100% τι συμβαίνει, να μας εξηγήσει?!?

 

Λοιπόν........

 

Όλες οι Sportline εκδόσεις (όλων των ιπποδυνάμεων), μετονομάζονται σε "GT Sport", φέροντας τη νέα μάσκα και το λογότυπο. (από 22η εβδομάδα παραγωγής)

 

Το τωρινό "GT" θα μετονομαστεί κι αυτό σε "GT Sport", φέροντας τις ίδιες σχεδιαστικές αλλαγές.

 

Όλα πλέον (140 & 170) στο πίσω μέρος θα αναγράφουν "ΤSI".

 

Οι εκδόσεις Trendline & Highline παραμένουν ως έχουν (για όλες τις ιπποδυνάμεις)

 

:rolleyes:

Εχετε δικαιο σε ολα αυτα που λετε, αλλα κανετε ενα λαθος. Στην Αγγλια ΠΟΤΕ δεν υπηρχε η εκδοση TSi οπως ειναι εδω. Παντα την αναφερουν Golf Sport(140) και Golf GT(170). Δεν λεγοταν TSi kai GT

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν........

 

Όλες οι Sportline εκδόσεις (όλων των ιπποδυνάμεων), μετονομάζονται σε "GT Sport", φέροντας τη νέα μάσκα και το λογότυπο. (από 22η εβδομάδα παραγωγής)

 

Το τωρινό "GT" θα μετονομαστεί κι αυτό σε "GT Sport", φέροντας τις ίδιες σχεδιαστικές αλλαγές.

 

Όλα πλέον (140 & 170) στο πίσω μέρος θα αναγράφουν "ΤSI".

 

Οι εκδόσεις Trendline & Highline παραμένουν ως έχουν (για όλες τις ιπποδυνάμεις)

 

:rolleyes:

 

Συγνώμη αλλά ... χωρίς παρεξήγηση, τι από όλα τα παραπάνω απαντάει την ερώτηση μου?

 

Είχα την εντίπωση ότι το GT δεν υπήρχε σε εκδόσεις Sportline, Trendline & Highline αλλά σε μόνο μια και μοναδική έκδοση τη ... GT!

 

Η νέα μάσκα τι διαφορά έχει απο την μάσκα που έχει τώρα το GT?

 

Για να γίνω περισσότερο σαφής ... αν υποθέσουμε ότι αύριο πήγαινα να παραγγείλω το GT και ο πωλητής μου έλεγε ότι " δεν υπάρχει GT πλέον κύριε αλλά GT Sport" τι ακριβώς θα έπρεπε να παραγγείλω που να είναι το ίδιο ή και καλύτερο από το GT? Aν ήταν κάτι καλύτερο ποίες θα ήταν οι διαφορές με το τωρινό GT?

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη αλλά ... χωρίς παρεξήγηση, τι από όλα τα παραπάνω απαντάει την ερώτηση μου?

 

Είχα την εντίπωση ότι το GT δεν υπήρχε σε εκδόσεις Sportline, Trendline & Highline αλλά σε μόνο μια και μοναδική έκδοση τη ... GT!

 

Η νέα μάσκα τι διαφορά έχει απο την μάσκα που έχει τώρα το GT?

 

Για να γίνω περισσότερο σαφής ... αν υποθέσουμε ότι αύριο πήγαινα να παραγγείλω το GT και ο πωλητής μου έλεγε ότι " δεν υπάρχει GT πλέον κύριε αλλά GT Sport" τι ακριβώς θα έπρεπε να παραγγείλω που να είναι το ίδιο ή και καλύτερο από το GT? Aν ήταν κάτι καλύτερο ποίες θα ήταν οι διαφορές με το τωρινό GT?

 

Αν ξαναδιαβάσεις με προσοχή ότι έγραψα, θα σου απαντηθούν όλα τα ερωτήματα.:)

Στο τωρινο GT, αυτό που ΘΑ αλλάζει είναι τo μεσαίο κομμάτι της μάσκας που ειναι ΜΑΥΡΟ, ανεξαρτήτως εξωτερικού χρώματος του αυτοκινήτου.

 

Επιπλέον, μπροστά θα αναγράφει "GT Sport" και πίσω "TSI" .

 

Εχετε δικαιο σε ολα αυτα που λετε, αλλα κανετε ενα λαθος. Στην Αγγλια ΠΟΤΕ δεν υπηρχε η εκδοση TSi οπως ειναι εδω. Παντα την αναφερουν Golf Sport(140) και Golf GT(170). Δεν λεγοταν TSi kai GT

 

Για Ελλάδα φυσικά αναφέρομαι. Αγγλία δε νομίζω ότι μας ενδιαφέρει τί γίνεται...:rolleyes:

"There's a story still unread"
Link to comment
Share on other sites

Αν ξαναδιαβάσεις με προσοχή ότι έγραψα, θα σου απαντηθούν όλα τα ερωτήματα.:)

Στο τωρινο GT, αυτό που αλλάζει είναι τo μεσαίο κομμάτι της μάσκας που ειναι ΜΑΥΡΟ, ανεξαρτήτως εξωτερικού χρώματος του αυτοκινήτου.

 

Επιπλέον, μπροστά θα αναγράφει "GT Sport" και πίσω "TSI" .

 

Δηλαδή αυτή είναι η μοναδική διαφορά?!?

Link to comment
Share on other sites

Για Ελλάδα φυσικά αναφέρομαι. Αγγλία δε νομίζω ότι μας ενδιαφέρει τί γίνεται...:rolleyes:

Μα ολοι σας κανετε quote τι γραφει το αγγλικο site;)

Link to comment
Share on other sites

Katarxas den paei na vgei kai GTI sport kai mpla mpla,egw pariggila to TSI kai erxetai se kana dio vdomades.

Please twra an mporei kapoios na mou apantisei.

 

AN gratsounisei kapoios to amaxi i estw gratsounistei sto parking mipws xerete kamia kali aloifi (kai tin timoula tis mazi)?

Giati twn fronimwn ta padia prin peinasoun mageirevoun.

 

Episis tha itela na rwtisw re alania gia eswterikous marspiedes kai fime tzamia(autokolita kai mi).

Poioi valane,an axizoun kai poso peripou kostizoun KAI auta.

Madness?

This is TSI!:mad:

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι ακριβώς ετσι τα πραγματα...

δεν πρεπει να συγκρίνει κανεις τα παρανομα πρατηρια με τον συνολικο αριθμό των πρατηριων της εκάστοτε φιρμας αλλά με τον αριθμό των πρατηρίων της φιρμας που ελέγχθησαν (ο οποιος ειναι αγνωστος).

οσο για το ότι ο κοσμος συνεχιζει να βαζει 100αρα παρα τις νοθειες δηλαδη τι πρεπει να αποδεχθουμε τη νοθεια και να βαζουμε 95αρα ή να τσακισουμε τους παρανομούντες;; μη τα ριχνουμε ολα στον καταναλωτη... σκεψου και την ευθυνη που φέρει ο επαγγελματίας (στην περιπτωση μας ο βενζινοπωλης-ποσο ηθικό βλεπεις το οτι καθε ενας μας τον κανει πλουσιο και ταυτοχρονα να αισθανεται "μαγκας". Τελος μη ξεχνας οτι ορισμενα αυτοκινητα (μεταξυ των οποίων και το gt) χρειάζονται 98αρα (για την ελλαδα η μονη λυση ειναι 100αρα- αλλο θεμα αυτο...) αυτοί τι πρεπει να κανουμε;;; τι λυση προτείνεις μιας και εισαι και του χώρου απο ότι ειπες (περαν το βαζω σε δοκιμασμενο πρατηριο...)

Οι ελεγχοι γινονται ανα περιοχες και στην τυχη...

Αν υπηρχε θεμα επιλεκτικου ελεγχου αναλογα με τα σηματα ειναι δεδομενο οτι οι υπολοιπες εταιριες θα ειχαν ξεσηκωθει!!

Η διαφορα στο ποσα πρατηρια της μιας εταιριας πιαστηκαν νοθευμενα και ποσα οχι εχει να κανει με το ποσο ενδιαφερεται η καθε εταιρεια για τους καταναλωτες της! Και το τι ελεγχους κανει η ιδια για να προφυλαξει το ονομα της απο τις νοθειες των πρατηριουχων!

 

Τετοιους ελεγχους μεχρι στιγμης εχει μονο η Shell και η Aegean!! Τα αποτελεσματα φαινονται... ;)

 

H μοναδικη λυση ειναι να ψαξετε να βρειτε ΕΝΑ πρατηριο εμπιστο και αξιοπιστο και απο εκει να γεμιζετε συνεχεια!!!

Link to comment
Share on other sites

Εχω παει με 210 στην Αττικη οδο, αλλα ενιωθα οτι ειχε και αλλο. Θα το δοκιμασω σημερα αυτο που λες :devil: και θα ενημερωσω

Exω την εντυπωσει οτι στο TSI (140) οι γερμανοι δεν αφηνουν τον κινητηρα να πιασει πανω απο 219 km/h, κατι δηλ σαν ορια ταχυτητας...

 

 

TSI 140 ...

Link to comment
Share on other sites

Exω την εντυπωσει οτι στο TSI (140) οι γερμανοι δεν αφηνουν τον κινητηρα να πιασει πανω απο 219 km/h, κατι δηλ σαν ορια ταχυτητας...

Δε το δοκιμασα, γιατι δεν ειχα το χρονο, αλλα εαν ειναι θεμα κοφτη ταχυτητας, δεν ειναι δυσκολο να βγει. Εσυ manual exeis or DSG?

Link to comment
Share on other sites

Να κανω μια ερωτηση προς κατοψους και "fans" tsi τεχνολογιας...

Προς το παρόν υπάρχει και ενα Yaris μέσα στην οικογένεια που σε μόλις 5,5 χρόνια έχει κάνει 150.000χλμ...σκεφτόμαστε πως καιρός είναι να φύγει και έλεγα για ενα golf tsi...με βάση την χρήση του yaris λέτε να πάω για golf ή να στραφώ σε κάτι πιο εγγυημένο/αξιόπιστο? και λέγοντας αξιόπιστο εννοώ απο άποψη δοκιμασμένου...μην ξεχνάμε ότι ο tsi είναι νεαράς ηλικίας ακόμα...

Link to comment
Share on other sites

Katarxas den paei na vgei kai GTI sport kai mpla mpla,egw pariggila to TSI kai erxetai se kana dio vdomades.

Please twra an mporei kapoios na mou apantisei.

 

AN gratsounisei kapoios to amaxi i estw gratsounistei sto parking mipws xerete kamia kali aloifi (kai tin timoula tis mazi)?

Giati twn fronimwn ta padia prin peinasoun mageirevoun.

 

Episis tha itela na rwtisw re alania gia eswterikous marspiedes kai fime tzamia(autokolita kai mi).

Poioi valane,an axizoun kai poso peripou kostizoun KAI auta.

 

file morbidas,

ego exo tin 3m tin aloifi 30 euro polu kali...

 

oso gia pio xontres gratzounies dokiamse auto ine kali patenta k malista elliniki.....

http://www.magicstick.gr/flash/grSite.html

Link to comment
Share on other sites

Δε το δοκιμασα, γιατι δεν ειχα το χρονο, αλλα εαν ειναι θεμα κοφτη ταχυτητας, δεν ειναι δυσκολο να βγει. Εσυ manual exeis or DSG?

Manual ...

 

 

TSI 140 ...

Link to comment
Share on other sites

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με αντιπροσωπεία της VW, και συγκεκριμένα τον Φιλιππαίο, με ενημέρωσαν ότι το Golf TSi που είχα παραγγείλει στις 4 Μαίου, και δεν έχει πάρει ακόμα εβδομάδα παραγωγής, θα είναι Sport GT, θα έχει δηλαδή τη νέα μάσκα αλλά και τα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά του Sport GT.

 

Για αυτό προτείνω σε όσους βρίσκονται στην ίδια θέση με εμένα, να πάρουν ένα τηλέφωνο για να μάθουν τι θα γίνει με το δικό τους αυτοκίνητο.

Golf GT Sport TSI 140PS
Link to comment
Share on other sites

Τελικά ειπάρχει κανείς να μας πεί με σαφήνεια τι ακριβώς έχει αλλάξει στις εκδόσεις και τι αλλάζει πιο συγκεκριμένα στο GT ?!?
Link to comment
Share on other sites

Να κανω μια ερωτηση προς κατοψους και "fans" tsi τεχνολογιας...

Προς το παρόν υπάρχει και ενα Yaris μέσα στην οικογένεια που σε μόλις 5,5 χρόνια έχει κάνει 150.000χλμ...σκεφτόμαστε πως καιρός είναι να φύγει και έλεγα για ενα golf tsi...με βάση την χρήση του yaris λέτε να πάω για golf ή να στραφώ σε κάτι πιο εγγυημένο/αξιόπιστο? και λέγοντας αξιόπιστο εννοώ απο άποψη δοκιμασμένου...μην ξεχνάμε ότι ο tsi είναι νεαράς ηλικίας ακόμα...

 

 

 

Ελπιζω να βρεις την απαντηση που ζητας στα πιο κατω e-mails οπως την βρηκα εγω αφου ειχα την ιδια απορια. ;)

 

 

 

E-mail to VW headquarters in Wolfsburg 11 May 2007

 

Title: 170Hp 1.4 TSI motor face reliability problems?

 

 

Dear Sir / Madam

 

My name is ….. and I am a client of VW. I have order Golf GT with 170Hp 1.4 TSI engine from Unicars Ltd here in Cyprus. Searching the internet I came up with a link (http://carscoop.blogspot.com/2007/04/vw-golf-vi-presentation-postponed-for.html) from CARSCOOP as shown below:

 

"VW Golf VI: Presentation postponed for the end of 2008

Monday, April 23, 2007

 

According to an interview that Ulrich Hackenburg, head of development for VW gave to Automobilwoche during the Shanghai Show, VW's best selling model will not be replaced next spring as originally planned. Hackenburg told Automobiwoche journalists that the current Golf is still selling well and that there's no time-pressure to replace it. At least that's the official line, cause unofficially, the company's new boss, Martin Winterkorn, has postponed the 2008 Geneva Show premiere of the Golf VI as he was not pleased at all with the car's appearance and ordered a complete redesign. In any case, the 6th-gen Golf is now scheduled for a late 2008 launch.

Hackenburg also informed journalist that the new Golf will get an updated version of Audi's 160Hp 1.8TFSI engine –probably with a GT badge since from what we've heard, VW is planning to stop the production of the 170Hp 1.4TSI motor due to reliability problems. As for the GTI, it'll wear a more powerful version of the current 2.0 TFSI motor. Via: Automobilwoche"

 

Reading the above article and in particular the lines where it says 'VW is planning to stop the production of the 170Hp 1.4 TSI motor due to reliability problems' I was very worried and disappointed.

 

Does 170Hp 1.4 TSI motor face with reliability problems? If yes, please advise me on how to proceed, as I have already paid in advance ££££ Cyprus Pounds to Unicars Ltd and I am waiting for my new car to arrive at the end of August 2007.

 

A prompt response to the above matter will be appreciated.

 

Thank you in advance.

 

 

 

 

Answer to my e-mail from VW headquarters in Wolfsburg 14 May 2007

 

 

Dear Mr. ……….,

 

thank you for your request concerning the our TSI-technology.

 

Expecially since unlike you, reporters of Carscoop unfortunately do their

business not by cross-checking information, but apparently by inventing

information. What can you expect from reporters qouting themselves "...

since from what we`ve heard ...". Heard from who?

 

To stay with the facts:

 

Every seventh Golf (Europe's best selling car) leaves the factory today with

a TSI-engine, no matter if 140 hp or 170 hp. In a matter of weeks, there

will be a third version (single charged) with 122 hp out.

 

Before the first car ever went to customers in early 2006, we have tested

the TSI in the broadests field testing ever done at Volkswagen: 250 engines

had to proof their reliability over 300.000 km each, there was not a single

problem. Neither do we have information on customers complaining about the

reliability of their vehicle.

 

Last no least, I can confirm that additional TSI-engines will be introduced

in the future to replace engine without Chargement to reach lower fuel

consumption results as well as lower CO2-emissions.

 

best regards,

 

Christian Buhlmann

 

 

VOLKSWAGEN AG

Produktkommunikation

Christian Buhlmann

Brieffach 1971

D-38436 Wolfsburg

Deutschland

 

 

 

Ελπιζω να κλεισουμε το κεφαλαιο για θεμα αξιοπιστιας του Golf GT και του TSi κινητηρα, μια για παντα.:X

 

 

http://www.duncans.tv/images/volkswagen-frog.jpg

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

file morbidas,

ego exo tin 3m tin aloifi 30 euro polu kali...

 

oso gia pio xontres gratzounies dokiamse auto ine kali patenta k malista elliniki.....

http://www.magicstick.gr/flash/grSite.html

 

File dc03kks se euxaristw gia tis info kai egw gia 3m epsaxna (alla den ixera poso exei) se sindiasmo me to xrwma-spray pou tha zitisw apo ton pazaropoulo.

Twra gia to autokolito molis to savvato to ematha,den xerw einai toso kalo oso to deixnoun?to dokimases?(makari pote na min sou katsei).

Madness?

This is TSI!:mad:

Link to comment
Share on other sites

Ελπιζω να βρεις την απαντηση που ζητας στα πιο κατω e-mails οπως την βρηκα εγω αφου ειχα την ιδια απορια. ;)

 

 

 

E-mail to VW headquarters in Wolfsburg 11 May 2007

 

Title: 170Hp 1.4 TSI motor face reliability problems?

 

 

Dear Sir / Madam

 

My name is ….. and I am a client of VW. I have order Golf GT with 170Hp 1.4 TSI engine from Unicars Ltd here in Cyprus. Searching the internet I came up with a link (http://carscoop.blogspot.com/2007/04/vw-golf-vi-presentation-postponed-for.html) from CARSCOOP as shown below:

 

"VW Golf VI: Presentation postponed for the end of 2008

Monday, April 23, 2007

 

According to an interview that Ulrich Hackenburg, head of development for VW gave to Automobilwoche during the Shanghai Show, VW's best selling model will not be replaced next spring as originally planned. Hackenburg told Automobiwoche journalists that the current Golf is still selling well and that there's no time-pressure to replace it. At least that's the official line, cause unofficially, the company's new boss, Martin Winterkorn, has postponed the 2008 Geneva Show premiere of the Golf VI as he was not pleased at all with the car's appearance and ordered a complete redesign. In any case, the 6th-gen Golf is now scheduled for a late 2008 launch.

Hackenburg also informed journalist that the new Golf will get an updated version of Audi's 160Hp 1.8TFSI engine –probably with a GT badge since from what we've heard, VW is planning to stop the production of the 170Hp 1.4TSI motor due to reliability problems. As for the GTI, it'll wear a more powerful version of the current 2.0 TFSI motor. Via: Automobilwoche"

 

Reading the above article and in particular the lines where it says 'VW is planning to stop the production of the 170Hp 1.4 TSI motor due to reliability problems' I was very worried and disappointed.

 

Does 170Hp 1.4 TSI motor face with reliability problems? If yes, please advise me on how to proceed, as I have already paid in advance ££££ Cyprus Pounds to Unicars Ltd and I am waiting for my new car to arrive at the end of August 2007.

 

A prompt response to the above matter will be appreciated.

 

Thank you in advance.

 

 

 

 

Answer to my e-mail from VW headquarters in Wolfsburg 14 May 2007

 

 

Dear Mr. ……….,

 

thank you for your request concerning the our TSI-technology.

 

Expecially since unlike you, reporters of Carscoop unfortunately do their

business not by cross-checking information, but apparently by inventing

information. What can you expect from reporters qouting themselves "...

since from what we`ve heard ...". Heard from who?

 

To stay with the facts:

 

Every seventh Golf (Europe's best selling car) leaves the factory today with

a TSI-engine, no matter if 140 hp or 170 hp. In a matter of weeks, there

will be a third version (single charged) with 122 hp out.

 

Before the first car ever went to customers in early 2006, we have tested

the TSI in the broadests field testing ever done at Volkswagen: 250 engines

had to proof their reliability over 300.000 km each, there was not a single

problem. Neither do we have information on customers complaining about the

reliability of their vehicle.

 

Last no least, I can confirm that additional TSI-engines will be introduced

in the future to replace engine without Chargement to reach lower fuel

consumption results as well as lower CO2-emissions.

 

best regards,

 

Christian Buhlmann

 

 

VOLKSWAGEN AG

Produktkommunikation

Christian Buhlmann

Brieffach 1971

D-38436 Wolfsburg

Deutschland

 

 

 

Ελπιζω να κλεισουμε το κεφαλαιο για θεμα αξιοπιστιας του Golf GT και του TSi κινητηρα, μια για παντα.:X

 

 

http://www.duncans.tv/images/volkswagen-frog.jpg

 

Ποτε δε πιστεψα το report απο το carscoop, αλλα ενα πραγμα μονο μου φαινεται περιεργο στην απαντηση που σου εδωσε. Τα αγγλικα του ειναι χαλια. Εισαι σιγουρος οτι η απαντηση ειναι δικια τους? ;)

Link to comment
Share on other sites

Ποτε δε πιστεψα το report απο το carscoop, αλλα ενα πραγμα μονο μου φαινεται περιεργο στην απαντηση που σου εδωσε. Τα αγγλικα του ειναι χαλια. Εισαι σιγουρος οτι η απαντηση ειναι δικια τους? ;)

 

 

Σιγουρα ειναι δικια τους η απαντηση αφου το e-mail address (dialogcenter@volkswagen.de) ειναι απο το επισημο web site της VW (http://www.volkswagenag.com/vwag/vwcorp/info_center/en/contacts/contact_overview.acq/_/index.html). Ο ανθρωπος σιγουρα δεν ειναι αγγλος, οποταν και τα αγγλικα του.;)

 

Τα δικα μου πως σου φανηκαν?????????:p

 

Παντος απο την απαντηση εμενα μου φανηκε Γερμανος!

 

τι θα ελεγες για το τηλεφωνο, το fax και το e-mail του:

 

Telefon: +49-5361-9-87584

Telefax: +49-5361-9-21952

Email: christian.buhlmann@volkswagen.de

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...