Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πίσω εχει την εξατμιση του gt η οπως ήταν ...που δεν φαίνεται καθόλου;Ας βάλει καποιος φοτο διαφορα tsi kai γτ σπορτ μασκα να δουμε

 

δεν μου απαντησατε....

 

Loipon i moni diafora pou tha exei to GT sport me to sportline tha einai to rcd300 pou tha paizei pleon mp3,tin empros maska pou tha einai omoia me auti tou GT,kai ta diakritika GT sport.

Twra gia exatmiseis,frena kai lalakies den isxiei tpt(apo oti xerw).

Egw exasa autin tin ekdosi gia molis 2 vdomades alla eilikrina den xaliemai katholou pou tha exw ena aplo kai tapeino TSI.

Autos pou den einai ikanopoiimenos me auta pou exei kai vlepei tou geitona i tou filou tou kai zileuei einai apla axaristos alla kai sorry kiolas megalos mamakas!

Madness?

This is TSI!:mad:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

μήπως ξέρεις part number ?

 

Δυστυχως οχι......:( :( :(

Με ενημερωσαν παντως προχθες οτι θα αργησει και αλλο γιατι υπαρχει ελειψη λενε!!!!

Τωρα τι να πω.....:mad: :mad: :mad:

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση: Όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο, με νεκρά, αν πατήσεις τέρμα γκάζι οι στροφές ανεβαίνουν μόνο μέχρι 4.000 ???

 

File eixe sugkritiko to periodiko XL ena GT me filrto exatmish 180 hp kai eipane oti einai thema compressor pou den anevazei panw apo 4.000 rpm:confused:

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Πέρασα από την αντιπροσωπεία για να ρωτήσω τη γίνετε με το τελωνείο και ρώτησα έναν πωλητή για το USB στο υποβραχιόνιο.

Μου είπε ότι υπάρχει έλλειψη και ακόμα και αυτοί που το έχουν παραγγείλει εδώ και δυο μήνες δεν τους έχει έρθει ακόμα.

Μου είπε όμως ξανά (μου το είχε πει όταν είχα πάει για την παραγγελία) ότι αφού υπάρχει υποβραχιόνιο ακόμα και ένας τεχνικός από το Γερμανό μπορεί να βάλει ένα άλλο USB. ( ? )

 

Ξέρει κανείς τι ακριβός συμβαίνει ? Όταν υπάρχει δηλαδή υποβραχιόνιο υπάρχουν έτοιμες αναμονές ? Ξέρει κανείς να μας πει σίγουρα ?

[sIGPIC][/sIGPIC]

Healthy disregard for the impossible.

Link to comment
Share on other sites

File eixe sugkritiko to periodiko XL ena GT me filrto exatmish 180 hp kai eipane oti einai thema compressor pou den anevazei panw apo 4.000 rpm:confused:

Δεν ειναι αυτο, απλά το έχει κάνει η vw αυτο για να μή κάνει κάποιος

οριακές ενέργειες...ειναι στη φιλοσοφια του αυτοκινητου, ακομα και τα συστήματα

απενεργοποιούνται σε ενα ποσοστό....όχι τελείως...

 

Αυτό μπορείς να το παρατηρήσεις και με τις μερσεντες...που έχουν

κομπρεσσορα, αλλα όχι αυτον τον περιορισμο ;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι αυτο, απλά το έχει κάνει η vw αυτο για να μή κάνει κάποιος

οριακές ενέργειες...ειναι στη φιλοσοφια του αυτοκινητου, ακομα και τα συστήματα

απενεργοποιούνται σε ενα ποσοστό....όχι τελείως...

 

Αυτό μπορείς να το παρατηρήσεις και με τις μερσεντες...που έχουν

κομπρεσσορα, αλλα όχι αυτον τον περιορισμο ;)

 

φιλε μου ομως οι μερσεντες δεν ειναι Twincharged :blink:

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα δε δουλεύει ο κομπρέσσορας μαζί με την τουρμπίνα....

Αν γνωρίζεις και έχεις δει το σχεδιάγραμμα και τη λειτουργία του

κινητήρα φαίνεται....Υπάρχει ενα κλαπέτο που μετα απο καποιες χιλιάδες στροφές ''παραχωρείται'' η θέση της τουρμίνας να κανει τη δουλειά της...

ανεξαρτητα κομματια.... :)

Link to comment
Share on other sites

κυκλοφορεί κανένα βιβλίο-manual για το golf tsi?

Υπήρχε μια σειρά βιβλίων που είχε αναλυτικά τεχνικά θέματα γύρω από συγκεκιμένες μάρκες αυτοκινήτων, μηπως θυμάται κανείς ποια ήταν?

Link to comment
Share on other sites

Πάντως η μερσεντες που εχει γνωστος C200 kompressor του 2004++ δεν εχει, αλλα δε γνωριζω αν υπαρχει η δυνατότητα να τον αφαιρέσεις....
Link to comment
Share on other sites

Loipon i moni diafora pou tha exei to GT sport me to sportline tha einai to rcd300 pou tha paizei pleon mp3,tin empros maska pou tha einai omoia me auti tou GT,kai ta diakritika GT sport.

Twra gia exatmiseis,frena kai lalakies den isxiei tpt(apo oti xerw).

Egw exasa autin tin ekdosi gia molis 2 vdomades alla eilikrina den xaliemai katholou pou tha exw ena aplo kai tapeino TSI.

Autos pou den einai ikanopoiimenos me auta pou exei kai vlepei tou geitona i tou filou tou kai zileuei einai apla axaristos alla kai sorry kiolas megalos mamakas!

Ενταξει να μη λεμε και οτι θελουμε... και ποιος δε θα ηθελε να εχει την μασκα απο το GT ? και τo ΜP3 που θα εχει σημαντικο ειναι... παντως εγω προσωπικα δε προκειται να το αφησω ετσι το TSI μου την μασκα θα την αλλαξω ;)

 

 

TSI 140 ...

Link to comment
Share on other sites

Τελικά όντως έχει κόφτη στις 4.000σαλ με νεκρά. Για την ακρίβεια, αν πατήσεις τέρμα γκάζι με νεκρά, οι στροφές ανεβαίνουν αμέσως, το όργανο της υπερπλήρωσης τερματίζει και γενικά συμπεριφέρεται σα να είχε ταχύτητα. Όμως, όταν οι στροφές φτάσουν τις 4.000, το όργανο της υπερπλήρωσης πέφτει στο μηδέν, παρότι εσύ εξακολουθείς να πατάς τέρμα γκάζι! Προφανώς, όταν έχει νεκρά δεν συμπλέκεται καθόλου το turbo.

 

Υποθέτω ότι όλα αυτά γίνονται για να αποφεύγονται οι (πολύ) απότομες εκκινήσεις, καθώς και επειδή όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο, αν δουλεύει σε υψηλές στροφές υπερθερμαίνεται μιας και δε μπαίνει αέρας στο ψυγείο.

Link to comment
Share on other sites

Volkswagen announced a few changes in its Golf range replacing the existing Sport and GT trim levels with a single all-new model, the Golf GT Sport. As you can see in the picture, visual changes are restricted up front, and specifically to the pitch-black grille section along with the darkened headlights insert which help forge a visual link with the sporty Golf GTI and R32 variants.

The new GT Sport trim (3d & 5d) can be combined with the 1.4-litre TSI petrol and 2.0-litre TDI diesel engine, both available in 140 Hp and 170 Hp outputs. Equipment-wise, a leather-trimmed 3-spoke steering wheel, gearknob and handbrake are fitted along with front sports seats, automatic light sensing headlights and rain sensing windscreen wipers. This is in addition to the 17-inch multi-spoke alloys fitted with 225/45 R17 tires, climatic a/c, a CD stereo system with eight speakers and electric windows. Six airbags, ABS and Electronic Stabilisation Programme (ESP) round off the standard equipment list. Sales are expected to start in Europe later in the summer.

 

Loipon auto to post me provlimatise dld gia to GT sport eite me 140 eite me 170 hp tha mpoun 17ares kai standar ESP?

Tote tha paw na to akirwsw kai as erxetai se 2 vdomades auto pou pariggila.

Apo timi xerei kaneis tpt?

Madness?

This is TSI!:mad:

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι πολύ απλά δεν θα υπάρχουν πλέον ξεχωριστές εκδόσεις TSi Sportline και GT.

Και οι δύο πλέον θα λέγονται GT Sport και θα υπάρχει η παρακάτω αντιστοιχία

 

Παλιά ονομασία -----> Νέα ονομασία

 

TSi Sportline --------> GT Sport 140 HP

GT ------------------> GT Sport 170 HP

 

και πολύ απλά η ερώτηση που προκύπτει είναι αν η έκδοση GT Sport στα 170 άλογα θα έχει τις αναρτήσεις,

τα φρένα και το standard ESP του "τωρινού" GT ή αν η μόνη ουσιαστική διαφορά θα είναι στην ιπποδύναμη.

 

Υπάρχει κανείς που να μπορεί να επιβεβαιώσει αν τα λέω σωστά μιλώντας με σιγουριά και όχι κάνοντας

υποθέσεις και εικασίες και αν ναι, μπορεί να απαντήσει την παραπάνω ερώτηση?

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα δε δουλεύει ο κομπρέσσορας μαζί με την τουρμπίνα....

 

ποιός το λέει αυτό? :blink:

"There's a story still unread"
Link to comment
Share on other sites

Τώρα που θα υπάρχουν κάποια sportline και GT Sport ταυτόχρονα σε στοκ από προπαραγγελίες των αντιπροσωπειών πώς θα τα σπρώξουν τα Sportline? Φθηνότερα?
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα δε δουλεύει ο κομπρέσσορας μαζί με την τουρμπίνα....

Αν γνωρίζεις και έχεις δει το σχεδιάγραμμα και τη λειτουργία του

κινητήρα φαίνεται....Υπάρχει ενα κλαπέτο που μετα απο καποιες χιλιάδες στροφές ''παραχωρείται'' η θέση της τουρμίνας να κανει τη δουλειά της...

ανεξαρτητα κομματια.... :)

 

φιλε μου κανεις λαθος. το αμαξι απο τις 2.200 rpm μεχρι τις 3.500 rpm δουλευει twincharged! :X ειναι το σταδιο οπου το κλαπετο ειναι σε μια παραλληλη περιπου θεση με τον σωληνα αερα. Δουλευουν παραλληλα ωστε να μπορεσει ο κινητηρας να 'στροφαρει' το turbo ωστε να αποφευχθει το turbo lag. Σου παραθετω σχετικο αρθρο http://www.drive.com.au/Editorial/ArticleDetail.aspx?ArticleId=40001 :D

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση ότι πολύ απλά δεν θα υπάρχουν πλέον ξεχωριστές εκδόσεις TSi Sportline και GT.

Και οι δύο πλέον θα λέγονται GT Sport και θα υπάρχει η παρακάτω αντιστοιχία

 

Παλιά ονομασία -----> Νέα ονομασία

 

TSi Sportline --------> GT Sport 140 HP

GT ------------------> GT Sport 170 HP

 

και πολύ απλά η ερώτηση που προκύπτει είναι αν η έκδοση GT Sport στα 170 άλογα θα έχει τις αναρτήσεις,

τα φρένα και το standard ESP του "τωρινού" GT ή αν η μόνη ουσιαστική διαφορά θα είναι στην ιπποδύναμη.

 

Υπάρχει κανείς που να μπορεί να επιβεβαιώσει αν τα λέω σωστά μιλώντας με σιγουριά και όχι κάνοντας

υποθέσεις και εικασίες και αν ναι, μπορεί να απαντήσει την παραπάνω ερώτηση?

Δε νομιζω να ειναι ετσι... απο οτι καταλαβα το μονο που θα αλλαξουν θα ειναι την μασκα και την ονομασια απο το TSI. Σκεψου οτι το GT εχασε ηδη σε πωλησεις απο το TSI, τωρα θα χασει ακομα περισσοτερο αν προσθεσουν και την μασκα του GT. Τωρα αν οπως λετε προσθεσουν και ESP και 17` ζαντες συγνωμη κι ολας αλλα ποιος θα δωσει +4.000 Ε για το GT ?? Εκτος βεβαια αν αυξησουν και την τιμη απο το TSI κανα 2.000 Ε ...

 

 

TSI 140 ...

Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω να ειναι ετσι... απο οτι καταλαβα το μονο που θα αλλαξουν θα ειναι την μασκα και την ονομασια απο το TSI. Σκεψου οτι το GT εχασε ηδη σε πωλησεις απο το TSI, τωρα θα χασει ακομα περισσοτερο αν προσθεσουν και την μασκα του GT. Τωρα αν οπως λετε προσθεσουν και ESP και 17` ζαντες συγνωμη κι ολας αλλα ποιος θα δωσει +4.000 Ε για το GT ?? Εκτος βεβαια αν αυξησουν και την τιμη απο το TSI κανα 2.000 Ε ...

 

Δεν νομίζω ότι θα υπάρχει έκδοση GT Sport στα 170 (με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του σημερινού TSi Sportline) KAI έκδοση GT (όπως την ξέρουμε σήμερα). Κάτι τέτοιο αν κατάλαβα καλά είναι αυτό που περιγράφεις αλλά δεν νομίζω να ισχύει ...

 

Αυτό ακριβώς που λέω (κάνοντας υποθέσεις μόνο από αυτά που διαβάζω στο αγγλικό site) είναι ότι δεν θα υπάρχει GT, δεν θα υπάρχουν παράλληλα μοντέλα GT Sport KAI GT (σκέτο). Θα υπάρχει το GT σε δύο εκδόσεις 140 και 170 και απλά αυτό που δεν γράφει πουθενά είναι αν στην έκδοση 170 θα διατηρηθούν τα χαρακτηριστικά του "τωρινού" GT. Με λίγα λόγια αν θα είναι "σημερινο" GT = GT Sport 170 ...

Link to comment
Share on other sites

Εγω αυτο που πιστευω ειναι οτι στο GT δε θα αλλαξουν κατι και θα το αφησουν ετσι οπως ειναι τωρα, και στο ΤSI θα του αλλαξουν ονομασια (GTSport) και μασκα (θα του βαλουν του GT) δε θα του προσθεσουν κατι αλλο... Γιατι οπως ειπα μετα θα χασει πολυ τo GT...

 

 

TSI 140 ...

Link to comment
Share on other sites

Εγω αυτο που πιστευω ειναι οτι στο GT δε θα αλλαξουν κατι και θα το αφησουν ετσι οπως ειναι τωρα, και στο ΤSI θα του αλλαξουν ονομασια (GTSport) και μασκα (θα του βαλουν του GT) δε θα του προσθεσουν κατι αλλο... Γιατι οπως ειπα μετα θα χασει πολυ τo GT...

 

Μακάρι ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...