Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το αμάξι είναι φοβερό!!! το οδήγησε ο πατέρας μου εχτές, και το ευχαριστήθικε!!!:) Τουρμπίζει από την αρχή μέχρι το τέλος:ninja:
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

ο νομος της αγορας που λεει πως "Ο,τι πληρωνεις, παιρνεις" ισχυει και στον κλαδο των καυσιμων! ;)

 

Aυτό θα ίσχυε αν δεν υπήρχε νοθεία και αισχροκέρδια...τώρα ή σε πιάνουν κότσο (και πάλι ελπίζεις ότι έβαλες αυτό που σου είπαν) ή μυρίζεις τα νύχια σου για το τί είναι αυτό που έβαλες.

Για να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός πρέπει να αντιμετωπιστεί η νοθεία, τίποτε άλλο.

 

Anyway, αφού η VW λεέι ότι λειτουργεί με 95άρα μπορείς να τη βάζεις και να είσαι στην εγγύηση. Αν χάνεις κάτι αυτό θα είναι 5 άλογα...σιγά τα ωά.

Αν υπάρξει πρόβλημα από τα πειράκια πιστεύω θα μπει στην εγγύηση. Αν όμως το πρόβλημα είναι από τα σκουπιδάκια μιας ακάθαρτης δεξαμενής ο λογαριασμός μάλλον θα επιβαρύνει εσένα.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως ο κοσμος εχει την εντυπωση οτι η νοθεια και η αισχροκερδια (αληθεια, πως οριζεις την αισχροκερδια στον κλαδο των βενζινοπωλων???) ειναι γενικα φαινομενα ενω η αληθεια ειναι πολυ διαφορετικη!! Ειναι οι εξαιρεσεις... εξαιρεσεις οι οποιες εμφανιζονται σε καθε επαγγελματικο ειτε ιδιωτικο, ειτε δημοσιο κλαδο!

Η νομοι της αγορας ισχυουν κανονικοτατα... Το θεμα ειναι να τους εκμεταλλευτει το αγοραστικο κοινο!!

Link to comment
Share on other sites

εγω τα περνω απο καραβι παντως κανονικη ανοθευτη 100αρα να ναι καλα ο σκαραμαγκας εχω 3 30λιτρα μπιτονια σπιτι μου και την βαζω μονο σε περιπτωσεις αναγκης

 

παντως ας μεινουμε στο θεμα του golf gt

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως ο κοσμος εχει την εντυπωση οτι η νοθεια και η αισχροκερδια (αληθεια, πως οριζεις την αισχροκερδια στον κλαδο των βενζινοπωλων???) ειναι γενικα φαινομενα ενω η αληθεια ειναι πολυ διαφορετικη!! Ειναι οι εξαιρεσεις... εξαιρεσεις οι οποιες εμφανιζονται σε καθε επαγγελματικο ειτε ιδιωτικο, ειτε δημοσιο κλαδο!

Η νομοι της αγορας ισχυουν κανονικοτατα... Το θεμα ειναι να τους εκμεταλλευτει το αγοραστικο κοινο!!

 

Ίσως πρέπει να ανοιχτεί νέο θέμα με τίτλο "Νοθεία και αισχροκέρδια στα καύσιμα" και να γίνει η μεταφορά των σχετικών μηνυμάτων

 

Amelidi αυτοί που νοθεύουν είναι αρκετοί ώστε να μην λειτουργεί ο ανταγωνισμός. Γιατί αν η νοθεία δεν ήταν στο μυαλό όλων μας, θα βάζαμε την πιο φτηνή 95άρα της περιοχής μας (και θα έπαυαν οι διαφορές του 10% πρατηρίων του ίδιου δρόμου) ή από το πιο φτηνό πρατήριο μάρκας βενζίνης (V-power κλπ.) της περιοχής μας.

Το θέμα είναι ότι στον κρίσιμο τομέα για να υπάρχει ανταγωνισμός, τα πρατήρια δλδ με τις πιο χαμηλές τιμές, τα ποσοστά νοθείας (ή κλέψιμου στην αντλία...) είναι υψηλά. Αυτό δημιουργεί και το περιθώριο σε άλλους να πουλούν σε υψηλές τιμές και να αισχροκερδούν (να έχουν περιθώριο κέρδους άνω του 3-4%) μιας και πολλοί αποφεύγουν το φτηνό πρατήριο από το φόβο της νοθείας.

 

Αν είναι τόσο περιορισμένο το φαινόμενο της νοθείας...δεδομένου ότι η VW επιτρέπει τη χρήση 95άρας, γιατί είσαι κατά της 95άρας στο GT?;)

Link to comment
Share on other sites

Καμια σχεση... Τα 95/98/100 οκτανια ειναι τιμη εντελως θεωριτικη!! Ελαχιστες φορες η βενζινη που βαζουμε εχει την αναγραφομενη τιμη οκτανιων!! ;)

Μην τρελαινεσαι δεν ειναι αυτο το προβλημα...

 

Λιγο οξυμωρο δεν βρισκεις να ειναι το γεγονος οτι η οικογενεια σου διατηρει βενζιναδικο και εσυ να διατεινεσαι οτι η βενζινη που διατιθεται στην Ελλαδα εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων ειναι νοθευμενη;

Link to comment
Share on other sites

Να τα παρουμε ενα ενα τα πραγματα...

af9pk ακομα και αν δεν γνωριζεις πολλα απο καυσιμα τα ιδια πραγματα καναμε και στην χημεια στο λυκειο! Τα οκτανια λοιπον ειναι απλα μια χημικη ενωση... Ειναι αδυνατο το καυσιμο το οποιο μενει σε μια δεξαμενη να διατηρει τον ιδιο αριθμο οκτανιων απο την παραγωγη του!! Ειναι ακομα πιο απιθανο να διυλιστει το καυσιμο με συγκεκριμενο αριθμο οκτανιων... Ετσι λοιπον μπορει η απλη αμολυβδη που βαζεις στο αυτοκινητο σου (θεωριτικη τιμη οκτανιων: 95) να εχει την μια φορα 93 οκτανια κατα μεσο ορο ενω την επομενη 96! Δεν ειναι σε καμια περιπτωση νοθεια αυτο! Σε καμια περιπτωση δεν εχει να κανει με τον εκαστοτε πρατηριουχο αυτο! Ειναι απλα θεμα φυσικης!

 

Νικολα ποιος ειπε οτι στο Golf GT επιτρεπετε η 95αρα αμολυβδη!! Το βιβλιαρακι των απλων FSi με τα 90 αλογα υποδεικνυει την χρηση αμολυβδης τουλαχιστον 98 οκτανιων...Ειναι επισης γνωστο οτι τα υπερτροφοδοτουμενα μοτερ πρεπει να καινε βενζινες υψηλων οκτανιων! Δεδομενου οτι στην Ελλαδα πλεον παμε απο τα 95οκτανια στα 100 (εχει καταργηθει αυτη των 98 οκτανιων!) μαλλον οι κατοχοι θα πρεπει να βαζουν "καλες" βενζινες! ;)

Link to comment
Share on other sites

εχει καταργηθει αυτη των 98 οκτανιων

 

Kαλά, η V-power 98 δεν είναι; Γιατί η Racing (και οι αντίστοιχες άλλων εταιρειών) είναι πλέον στο 1,20 ευρώ -χώρια που αναμένονται αυξήσεις συνέχεια από εδώ και πέρα (μέσα στο 2006 ανακοινώθηκε τουλάχιστον 1,5 λεπτό από το υπουργείο).

 

Πάντως το θέμα παραμένει. Καλά, δεν έχει κανένας εδώ μέσα ένα απλό FSI να μας πει τι του βάζει;

Link to comment
Share on other sites

Οχι! Η Vpower ειναι αμολυβδη βενζινη 95 οκτανιων... Η διαφοροποιηση της απο την απλη αμολυβδη των 95 οκτανιων ειναι καποια χημικα προσθετα (επειδη το εχω ακουσει και αυτο, οχι αυτα τα χημικα δεν τα προσθετει ο πρατηριουχος!) τα οποια σαν σκοπο εχουν την καλυτερη και ομαλοτερη καυση της βανζινης απο τον κινητηρα και τον καθαρισμο των διαφορων μερων του κινητηρα (θαλαμος καυσης, βαλβιδες, μπεκ κλπ κλπ)!

 

Οσο για την τιμη της VpowerRacing αυτη τη στιγμη ειναι λιγο πανω απο το 1,20 αλλα ας μην ξεχναμε οτι σε σχεση με τις υπολοιπες βενζινες η τιμη αυτης εχει ανεβει πολυ λιγοτερο!! Αν θυμασται καλα η τιμη της Racing οταν ξεκινησε η κυκλοφορια της ηταν στο 1,10-1,15€! Ποσοστιαια λοιπον, οσοι εβαζαν απο την αρχη την Vpower Racing στα αυτοκινητα τους εχουν δεχτει την μικροτερη αυξηση εξ'αιτιας της ανοδου της τιμης του αργου πετρελαιου! ;)

Link to comment
Share on other sites

Έχεις απόλυτο δίκιο φίλε μου. Και πολύ σωστή και η παρατήρηση για τις τιμές.

 

Πάντως παραμένει το γεγονός ότι με ένα φουλάρισμα 100άρας (50+ λίτρα) θα θέλουμε 65 ευρώ :(

 

Τουλάχιστον, με τις 100άρες μειώνεται η κατανάλωση σε σχέση με τις απλές;

Κάπου διάβασα ότι μπορεί να βγάλεις έως και 100 χιλιόμετρα παραπάνω με ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Καλά, στο GT δε θα έχουμε σύγκριση, αφού δε λειτουργεί καν με απλή, αλλά ίσως επαληθευτούν σε κάποιο βαθμό οι εξαγγελίες της VW για χαμηλή κατανάλωση...

Link to comment
Share on other sites

Νικολα ποιος ειπε οτι στο Golf GT επιτρεπετε η 95αρα αμολυβδη!! Το βιβλιαρακι των απλων FSi με τα 90 αλογα υποδεικνυει την χρηση αμολυβδης τουλαχιστον 98 οκτανιων...Ειναι επισης γνωστο οτι τα υπερτροφοδοτουμενα μοτερ πρεπει να καινε βενζινες υψηλων οκτανιων! Δεδομενου οτι στην Ελλαδα πλεον παμε απο τα 95οκτανια στα 100 (εχει καταργηθει αυτη των 98 οκτανιων!) μαλλον οι κατοχοι θα πρεπει να βαζουν "καλες" βενζινες!

 

 

Πάντως στο γερμανικό site της VW λέει για τον 1.6FSI "Superbenzin bleifrei, mind. 95 ROZ"

Και για τον 1.4TSI "Super Plus bleifrei oder Superbenzin bleifrei, mind. 95 ROZ"

:) :)

 

Oi βενζίνες σε Ελλάδα και Γερμανία βεβαίως και είναι οι "ίδιες" (η 95άρα εδώ έχει τις ίδιες ιδιότητες με την 95άρα εκεί).

Τα οκτάνια Amelidi είναι λίγο μπλεγμένη ιστορία και στις βενζίνες ως έννοια ξεφεύγουν από τη χημική ένωση και συμβολίζουν τις αντικροτικές ιδιότητες του καυσίμου, ή τουλάχιστον αυτή η εντύπωση μου είχε δημιουργηθεί όταν είχα ψάξει το θέμα στη 2α Λυκείου. Απόδειξη ότι τα οκτάνια στην Ευρώπη δεν είναι ίδια σαν μονάδα μέτρησης με τα οκτάνια της Αμερικής.*

 

Όσο για το ότι στην Ελλάδα καταργήθηκαν οι 98άρες για τις ακριβότερες 100άρες, δείχνει πόσο θύματα είμαστε ως καταναλωτές. Μόνο σε αμάξια με πάνω από 120ίππους/λίτρο μπορεί να φανεί η διαφορά...και αν.

Δεν είναι τυχαίο ότι η VpowerRacing (ή η αντίστοιχη της BP, δεν θυμάμαι) ξεκίνησε η διάθεσή της από την Ελλάδα...όπου έρχεται με βυτιοφόρα από την Ολλανδία. Αλήθεια διατίθεται σε άλλες χώρες ή όχι?

 

*Υπάρχουν 2 μονάδες μέτρησης. Στην Ευρώπη χρησιμοποιούμε τη μία ενώ στις ΗΠΑ νομίζω χρησιμοποιούν το μέσο όρο των 2.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη εχουμε ξεφυγει λιγακι δεν μπορω να τα ξερω ολα αυτα...

Γνωριζω βεβαια οτι στην Ελλαδα ο αριθμος των οκτανιων που χρησιμοποιουμε για να μετραμε την ποιοτητα της βενζινης ειναι στην κλιμακα RON! Δηλαδη η αμολυβδη που παραλαμβανουμε απο την Shell ερχεται στο τιμολιγιο με την ονομασια Unleaded 95 RON!

Στο quote απο το site της VW υπαρχει η κλιμακα ROZ αλλα δεν γνωριζω ποια η σχεση αναμεσα σε RON και ROZ! Παντως ειμαι επισης σιγουρος οτι στο βιβλιαρακι του GOLF 1,6/4 FSi οπως επισης και στο Α3 αναφερει οτι πρεπει να καιει βενζινη 98 οκτανιων και πανω...

Υποθετων λοιπον οτι το 95 ROZ ειναι 98 RON!

 

Οσο για την αλλαγη απο 98οκτανια στα 100 δεν ειχε να κανει με τους καταναλωτες... Ολες οι πετρελαικες εταιριες επελεξαν να καταργησουν αυτου του τυπου το καυσιμο εξ'αιτιας του κοστους! Οι καταναλωτες δεν ειχαν να κανουν με αυτη την αποφαση.. Απλα την δεχτηκαν! Κατι σαν τα κινητα, καταργειται το παλια για να ερθει το νεο!

 

Σε οτι αφορα τα οκτανια, αυτα ειναι μια χημικη ενωση με την βοηθεια της οποιας μετραμε την ποιοτητα του καυσιμου... Οσο περισσοτερα, τοσο το καλυτερο! Οι τιμες που βλεπεις να αναγραφοναι (95,98, 100) ειναι ενδεικτικες και αποτελουν τον μεσο ορο! Για αυτο σου ειπα οτι σε ενα γεμισμα μπορει να παρεις κατα μεσο ορο 94 η 93 οκτανια ενω σε ενα αλλο απο την ιδια δεξαμενη να παρεις 95 η 96! Το ολο αυτο φαινομενο εχει να κανει με τις χημικες ιδιοτητες των καυσιμων!

Link to comment
Share on other sites

Σε οτι αφορα τα οκτανια, αυτα ειναι μια χημικη ενωση με την βοηθεια της οποιας μετραμε την ποιοτητα του καυσιμου... Οσο περισσοτερα, τοσο το καλυτερο! Οι τιμες που βλεπεις να αναγραφοναι (95,98, 100) ειναι ενδεικτικες και αποτελουν τον μεσο ορο! Για αυτο σου ειπα οτι σε ενα γεμισμα μπορει να παρεις κατα μεσο ορο 94 η 93 οκτανια ενω σε ενα αλλο απο την ιδια δεξαμενη να παρεις 95 η 96! Το ολο αυτο φαινομενο εχει να κανει με τις χημικες ιδιοτητες των καυσιμων!

 

Δεν συμφωνώ απόλυτα:cool:

 

Για να αποσαφηνιστεί τι είναι ο αριθμός οκτανίων παραθέτω από άλλο thread σχετικά με τις βενζίνες...

 

....Λοιπόν, ο αριθμός οκτανίων είναι το χαρακτηριστικό των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στους κινητήρες εσωτερικής καύσεως με ελεγχόμενη ανάφλεξη (όπως είναι και οι βενζινοκινητήρες). Καθορίζει την ποιότητα του καυσίμου και έχει άμεση σχέση με την απόδοση του κινητήρα, η οποία απόδοση αυξάνεται με το βαθμό συμπίεσης που υποβάλλεται το μίγμα ατμών βενζίνης και άερα. Υπάρχει όμως ένα μέγιστο όριο συμπίεσης, πέρα από το οποίο μειώνεται η απόδοση του κινητήρα, ενώ παράλληλα η ανάφλεξη δεν γίνεται ομαλά με αποτέλεσμα να συμβαίνουν μικροεκρήξεις, που είναι γνωστές σαν χτυπήματα (πειράκια ή knocks) του κινητήρα. Το αποτέλεσμα των χτυπημάτων είναι αφενός μηχανική καταπόνηση, αφετέρου υπερθέρμανση του κινητήρα.

Μια βενζίνη θεωρείται ότι είναι καλής ποιότητας όσο το παραπάνω όριο, που εξαρτάται από τη χημική σύσταση της βενζίνης, βρίσκεται σε υψηλές πιέσεις (γιάυτό σε υψηλό ρυθμό περιστροφής του κινητήρα δεν ακούγονται πειράκια). Η βενζίνη αποτελείται κυρίως από κανονικό επτάνιο και ισο-οκτάνιο. Ξέρουμε σήμερα ότι το κανονικό επτάνιο έχει πολύ μικρή αντοχή στη συμπίεση, δίνοντας πολλά χτυπήματα, ενώ το ισο-οκτάνιο έχει άριστη συμπεριφορά κατά τη συμπίεση.

Για να ξεκαθαρίσω κάτι, ο αριθμός οκτανίων μιας βενζίνης είναι η επί τοις εκατό κατ'όγκον συγκέντρωση του ισο-οκτανίου μέσα σε μίγμα ισο-οκτάνιου και κανονικού επτανίου. Έτσι π.χ., όταν η BP λέει βενζίνη 95 οκτανίων σημαίνει ότι η συγκεκριμένη βενζίνη έχει την ίδια συμπεριφορά σε ότι αφορά τα χτυπήματα με αντίστοιχο μίγμα περιεκτικότητας 5% σε κανονικό επτάνιο και 95% σε ισο-οκτάνιο.

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω, όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός οκτανίων τόσο καλύτερη είναι και η βενζίνη (δεν μπορώ να σκεφτώ ένα λόγο για τον οποίο δεν κάνει να βάζουμε κατοστάρα)....

Link to comment
Share on other sites

Καμια σχεση... Τα 95/98/100 οκτανια ειναι τιμη εντελως θεωριτικη!! Ελαχιστες φορες η βενζινη που βαζουμε εχει την αναγραφομενη τιμη οκτανιων!! ;)

Μην τρελαινεσαι δεν ειναι αυτο το προβλημα...

 

Λιγο οξυμωρο δεν βρισκεις να ειναι το γεγονος οτι η οικογενεια σου διατηρει βενζιναδικο και εσυ να διατεινεσαι οτι η βενζινη που διατιθεται στην Ελλαδα εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων ειναι νοθευμενη;

 

 

Να τα παρουμε ενα ενα τα πραγματα...

af9pk ακομα και αν δεν γνωριζεις πολλα απο καυσιμα τα ιδια πραγματα καναμε και στην χημεια στο λυκειο! Τα οκτανια λοιπον ειναι απλα μια χημικη ενωση... Ειναι αδυνατο το καυσιμο το οποιο μενει σε μια δεξαμενη να διατηρει τον ιδιο αριθμο οκτανιων απο την παραγωγη του!! Ειναι ακομα πιο απιθανο να διυλιστει το καυσιμο με συγκεκριμενο αριθμο οκτανιων... Ετσι λοιπον μπορει η απλη αμολυβδη που βαζεις στο αυτοκινητο σου (θεωριτικη τιμη οκτανιων: 95) να εχει την μια φορα 93 οκτανια κατα μεσο ορο ενω την επομενη 96! Δεν ειναι σε καμια περιπτωση νοθεια αυτο! Σε καμια περιπτωση δεν εχει να κανει με τον εκαστοτε πρατηριουχο αυτο! Ειναι απλα θεμα φυσικης!

 

Ειναι απλα θεμα φυσικης στην Ελλαδα δηλαδη, επειδη απο τις απαντησεις σου εχω καταλαβει οτι στο εξωτερικο οι αναγραφομενες τιμες ανταποκρινονται στην πραξη?

Link to comment
Share on other sites

το ειχα για λιγη ωρα το GT 170hp

 

δεν μου φανικε κανενα τερας με πολλα αλογα που πατας λιγο γκαζι και δεν μπορεις να το κουμανταρεις .

 

ειναι ομαλο εχει δυναμη παντου οχι υπερβολες . ωραιο κιβοτιο μετριο τιμονι αθορυβος κινητηρας .

 

 

 

 

παντως για εμένα GTI δεν ειναι .

Link to comment
Share on other sites

to pire enas gnostos mou kai ekane gianena athina me 30 evro!!!!

 

ara i katanalosi pou dinei i vw einai sosti!!!!

 

oso gia to an kaiei kai 95ara mou to eipane emena apo tin antiprosopeia.

 

gia ta prostheta migmata pou anevazoune ta oktania poia einai i gnomi sas???

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με πήραν τηλέφωνο και θα έρθει σε 10 μέρες!

 

Δηλαδή 1,5 μήνα νωρίτερα απ'ότι υπολόγιζα!

 

Βρέθηκε από κάποιον που ακύρωσε την παραγγελία του!

 

:up: :up: :up:

Link to comment
Share on other sites

α ρε τυχερε.εγω περιμενω το GTI απο τον ιανουαριο.καλοριζικο να ειναι.

 

Καλά, τι του έχεις βάλει επάνω; Εδώ στην αντιπροσωπεία έχουν ένα απούλητο εδώ και 2 μήνες. Δε μπορεί να μην υπάρχουν! Εκτός αν το έχεις παραγγείλει με περίεργο εξοπλισμό. Αλλά και πάλι πάμε για ολόκληρο εξάμηνο ?!

 

Εγώ αυτό που παίρνω είναι ελάχιστα διαφορετικό από αυτό που είχα παραγγείλει (έχει άλλη ταπετσαρία). Αλλά μικρό το κακό :)

Link to comment
Share on other sites

Καλά, τι του έχεις βάλει επάνω; Εδώ στην αντιπροσωπεία έχουν ένα απούλητο εδώ και 2 μήνες. Δε μπορεί να μην υπάρχουν! Εκτός αν το έχεις παραγγείλει με περίεργο εξοπλισμό. Αλλά και πάλι πάμε για ολόκληρο εξάμηνο ?!

 

Εγώ αυτό που παίρνω είναι ελάχιστα διαφορετικό από αυτό που είχα παραγγείλει (έχει άλλη ταπετσαρία). Αλλά μικρό το κακό :)

υπηρχαν αμαξια αλλα οχι κοκκινο και τριπορτο.επισης εβαλα και ηλιοροφη.

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα δεν πίστεύω η VW να σχεδίασε τον κινητήρα για 100 oct και όσοι βάζουν 95 "να κόψουν τον λαιμό τους". Θα δουλεύει και με 95.

 

 

Μακαρι, αλλα με συμπιεση 10:1, ειναι σιγουρο οτι θα δουλεψει καλα με 95αρα...;

Link to comment
Share on other sites

to pire simera o pateras mou!!!!

 

pantos mas irthe se ligotero apo mina! mono horis to cruize control alla apo to na perimenoume kana trimino kalitera horis!!!:)

loipon o kataskevastis grafei oti proairetika kaiei kai 95-ara alla tha ehei meiomeni apodosi afto mono to grafei ksekathara kai stin tapa tou rezervouar diladi grafei 98 kai (95)

 

to kako einai oti gia to strosimo mas eipane 3000-3500 strofes kai den prolavaineis na alakseis tahitites!!! telospanton tha pame kana 2-3 taksidakia entos evdomados gia na to strosoume kai meta ante geia!!!!!!!!!!:cool:

Link to comment
Share on other sites

to pire simera o pateras mou!!!!

 

pantos mas irthe se ligotero apo mina! mono horis to cruize control alla apo to na perimenoume kana trimino kalitera horis!!!:)

loipon o kataskevastis grafei oti proairetika kaiei kai 95-ara alla tha ehei meiomeni apodosi afto mono to grafei ksekathara kai stin tapa tou rezervouar diladi grafei 98 kai (95)

 

to kako einai oti gia to strosimo mas eipane 3000-3500 strofes kai den prolavaineis na alakseis tahitites!!! telospanton tha pame kana 2-3 taksidakia entos evdomados gia na to strosoume kai meta ante geia!!!!!!!!!!:cool:

 

 

kalotaksido alla poso sas vgike me to kleidi sto xeri?

My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...