Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

παιδια λεω να παρω το Gti 2,0,τι λετε κι εσεις?

 

Σίγουρα είναι πάρα πολύ καλή επιλογή.

 

Πρωσοπικά όμως σε αυτά τα άλογα δεν θα επέλεγα προσθιοκίνητο, μάλλον θα κοιτούσα προς τετρακίνητο Α3 ή θυσιάζοντας αρκετά άλογα και ροπή προς bmw, θέλει πολή σκέψη και test drives.

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καλα τι συγκρινουμε? Το GTI Εχει 30.000 Ε και το S3 εχει 42.000 Ε :blink:

Το GTI οχι μονο για μενα αλλα και για πολλους αλλους ειναι πολυ φθηνο για αυτα που προσφερει ... Ειναι το καλυτερο της κατηγοριας του και δε το λεω εγω αλλα ολα τα συγκριτικα ... Βεβαια για τα λεφτα του ;)

 

 

TSI 140 ...

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον δε το καταλαβες;) Ουτε βεβαια ο Ταξιδιωτης:lol:

μαλλον πως το επιασα τον τροπο που το λες:lol:

:worry: re paidia yparxei kaneis pou na exei balei to programma pou to paei sta 200ps???

 

aksizei na ta dwsei kaneis gia 30ps mono?:worry: :!:

 

για 30 αλογα???30 αλογα φιλε μου ειναι μεγαλη υποθεση και σιγουρα εγω θα τα εδινα αφου πρωτα θα το εψαχνα καλα.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Καλα τι συγκρινουμε? Το GTI Εχει 30.000 Ε και το S3 εχει 42.000 Ε :blink:

Το GTI οχι μονο για μενα αλλα και για πολλους αλλους ειναι πολυ φθηνο για αυτα που προσφερει ... Ειναι το καλυτερο της κατηγοριας του και δε το λεω εγω αλλα ολα τα συγκριτικα ... Βεβαια για τα λεφτα του ;)

 

Cupra, λιγο φτηνοτερο +40 αλογα

FR, -5Κ ιδια ακριβως

 

(+4πορτες):ninja:

 

Ωραιο το tt αλλα με χαλαει η καμπυλη πισω στην οροφη.

δλδ το GTI ειναι πιο ωραιο; :knife: :knife: :X

█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║© - BEST BEFORE [hopefully] : ███▓▒░░up deʞɔnɟ really░░▒▓███
Link to comment
Share on other sites

παιδια λεω να παρω το Gti 2,0,τι λετε κι εσεις?

Αν εχεις τα λεφτα φιλε ταξιδιωτη22 παρε το GTI αλλιως παρε το GT που ειναι ο μικρος αδερφος του.

Αν εισαι με υπολογισμους σκεψου οτι το ενα ειναι στην κατηγορια 2.0 με ολα τα επακολουθα (ασφαλειες , τελη κυκλοφοριας , καταναλωση ) και το αλλο στα 1.4

Οτι και αν παρεις παντως ειναι κορυφη στην κατηγορια του.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Φιλε ταξιδιωτη22 για μένα οι καλυτερες επιλογες είναι το Gti Ed30, to Cupra kai to TypeR! Πάντα μιλάμε για χρήματα ~30.000 ...

Τα 2 πρωτα εχουν τον ιδιο κινητηρα με 225 άλογα δυναμομετρημενα και το TypeR είναι γνωστο ...

Οι τιμές βέβαια είναι λιγο τσιμπημενες για το Edition30 αλλα δείχνει super!

Υ.Γ: εγω εχω το GT και είμαι ενθουσιασμένος! (δεν κολλας πισω απο την επιταχυνση αλλα είναι τελειο overall)

Link to comment
Share on other sites

:worry: re paidia yparxei kaneis pou na exei balei to programma pou to paei sta 200ps???

 

aksizei na ta dwsei kaneis gia 30ps mono?:worry: :!:

 

Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι φτανει τα 210 HP και θα κοστιζει περιπου

900 ευρω.Άκουσα οτι θα δωσει και 1 kg ροπης επανω.

Απλα περιμενε πρωτα να το βαλει καποιος να δεις τι γινεται και μετα αν αξιζει γιατι οχι.Βεβαια και τα αλογα που εχουμε μια χαρα ειναι αλλα και τα 210 δεν θα ειναι ασχημα!

Αν αφηνουμε 30 ευρω τη μερα στην ακρη (δηλ οτι βγαζουμε) σε ενα μηνα θα εχουμε τα αλογα που θελουμε.:D

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Φιλε ταξιδιωτη22 για μένα οι καλυτερες επιλογες είναι το Gti Ed30, to Cupra kai to TypeR! Πάντα μιλάμε για χρήματα ~30.000 ...

 

:offtopic: Ειδικά το E30 είναι πανάκριβο. Ναι μεν είναι συλλεκτική έκδοση και είναι πολύ όμορφο (αν και θα του άλλαζα τις μαύρες ζάντες με τις κανονικές του GTI) αλλά μέχρι εκεί. Έχει 5.000 παραπάνω από το GTI! Το δε Type-R λένε ότι είναι χειρότερο από το προηγούμενο, ενώ το το Leon είναι όντως ευκαιρία. Κάτι που όμως δεν εξηγεί γιατί στα συγκριτικά εξακολουθεί να βγαίνει καλύτερο το GTI...:offtopic:

 

Όμως, όλα αυτά τα αυτοκίνητα είναι άλλη περίπτωση από το GT. Το GT έχει άλλη φιλοσοφία σαν αυτοκίνητο και δεν πρέπει να συγκρίνεται με τα Hot Hatches. Για όσους θυμούνται, στην τρίτη γενιά του Golf, όπου είχε εμφανιστεί πάλι το λογότυπο "GT" αυτό αφορούσε στην προσθήκη κινητήρα 1,6 με 100 ίππους, αντί για 72 που είχε μέχρι τότε. Σιγά τα ωα, θα αναφωνήσουν κάποιοι και θα επισημάνω ότι το GTI της εποχής είχε 115 ίππους. Που θέλω να καταλήξω; Όπως το τότε GT ήταν μια ενδιάμεση έκδοση στο τυπικό 1,6 και στο σπορ GTI η οποία είχε πιο καλό εξοπλισμό, στήσιμο και επιδόσεις από το απλό, αλλά όχι τόσο καλό ώστε να απειλεί το μεγάλο του αδελφό, έτσι και τώρα το GTI είναι και πάλι κάτι τέτοιο, ανάμεσα στους 115 ίππους του 1,6 FSI και τους 200 (ή 230) του GTI. Δεν είναι hot hatch λοιπόν, και δεν πρέπει να συγκρίνεται με αυτά, κατά την άποψή μου πάντα.

Link to comment
Share on other sites

Όσα λες είναι σωστα φιλε DJ ARIS απλά ο ταξιδιωτης22 θέλησε γκάζι χωρις να αναφερθει σε περιορισμό χρημάτων(έβαλα εγω ένα λογικο περιορισμο 35000) ... γι αυτο παραμερισα το GT ... το οποίο έχω και το οποιο δεν σύγκρινα με το GTi και τα υπόλοιπα
Link to comment
Share on other sites

Καλα τι συγκρινουμε? Το GTI Εχει 30.000 Ε και το S3 εχει 42.000 Ε :blink:

Το GTI οχι μονο για μενα αλλα και για πολλους αλλους ειναι πολυ φθηνο για αυτα που προσφερει ... Ειναι το καλυτερο της κατηγοριας του και δε το λεω εγω αλλα ολα τα συγκριτικα ... Βεβαια για τα λεφτα του ;)

 

 

A3 2.0 TFSI ATTRACTION 31300

 

A3 2.0 TFSI QUATTRO AMBITION 35400

 

A4 1.8 T QUATTRO 36400

 

Ε όχι και πολύ φθηνό γι΄αυτά που προσφέρει, το GTi !!

 

Τότες για το Λεόν τί θα πρεπε να λέμε;

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

Έχετε σκεφτεί οτι μπορεί να είστε εκτός θέματος;:rtfm:

 

Στο θέμα μας:

Τα +30 άλογα αξίζουν πραγματικά; Δε νομίζω...

1. Αυξάνουμε την κατανάλωση

2. Επιβαρύνουμε τον κινητήρα για να κερδίσουμε ουσιαστικά λίγα (άχρηστα) δεύτερα στα 0-100 και 1 κιλό ροπής που δε θα είναι και πολύ εμφανές

3. Παρεμβαίνουμε σε κάτι που μπορεί να επηρεάσει την ασφάλειά μας.

Αλήθεια... έχετε οδηγήσει με απενεργοποιημένο το esp;

Ποια η συμπεριφορά του αυτοκινήτου;

Ποια η συμπεριφορά του με +30 άλογα;

Ποια η συμπεριφορά του (σε ένα χρόνο) με +30 άλογα και ελαστικά μισοφθαρμένα;

Link to comment
Share on other sites

GOLF GT

1. Ποσο τελικη εχετε δει στο αμαξι?

2. Εχει αλλαξει κανενας ελαστικα να μας πει τιμες γιατι τα δικα μου τα μπροστα πανε για αλλαγμα...

3. Εχει ξαναειπωθει στο forum αλλα δεν μπορω να το βρω. Ακουτε ενα κροταλισμα στην 1η??? Εχει ρωτησει κανενας τι ειναι?

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς asr το απλο tsi μέσα στην πόλη κυνηγάει τα πεζοδρόμια:scared: αλλά φταίνε και οι λουκουμάδες που του βάζουν αντί για λάστιχα:rocket:

 

Εκτός πόλης, δεν χρειάζεται κανένα ηλ ....βοήθημα κάθεται από καλά εώς πάρα πολύ καλά στο δρόμο.

 

Για το μοτέρ το έχω ξαναγράψει, οι Γερμαναράδες έχουν κάνει τόσο καλή δουλειά, είναι επίσης τόσο πολυσύνθετη η βελτίωση του που θα το σκεφτόμουνα μόνο για εργοστασιακή μετατροπή από tsi 140 σε tsi 170 αλλά τότε την αναβάθμιση σε φρένα-αναρτήσεις δεν την αποφευγεις με τίποτα.

 

Γενικά είμαι υπερ των μετατροπών μόνο εκεί που υστερεί ένα αυτοκίνητο σε εργοστασιακή μορφή, αν έδινα αυτά τα χρήματα σε ένα (πολύ) καλό σετ αναρτήσεων είμαι βέβαιος ότι θα το απολάμβανα πολύ περισσότερο.

 

Επίσης θέλω να πώ ότι από 170 στα 200 άτια είναι σχεδόν 18% αύξηση ιπποδύναμης.

Όμως το μόνο ένα επιπλέον κιλό ροπής δεν είναι ούτε 5% αύξηση.

Άρα η συγκεκριμένη μετατροπή έχει νόημα μόνο αν είναι κανείς πολύ συχνά κοντά στους κόφτες, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οδηγούμε ένα αυτοκίνητο που αποδίδει την μέγιστη ροπή από τις 2000 σαλ, προσωπικά το ανεβάζω πάρα πολύ σπάνια πάνω από τις 5000 σαλ.

 

Για μένα θα είχε νόημα μια βελτίωση που θα μου έδινε πχ +3-5 κιλά ροπής αλλά που θα αποδιδόταν ακριβώς όπως και στο εργοστασιακό πρόγραμμα, κάτι τέτοιο το βρίσκω πολύ δύσκολο γιατί λειτουργεί ήδη με υψηλές πιέσεις οπότε θα ήταν αμφίβολης αξιοπιστίας.

 

Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα άφηνα κανα 2 χρονάκια να γίνουν άλλοι τα πειραματόζωα και αν αποδεικνυόταν ότι όντως το μοτέρ είναι αλεξίσφερο και σε αυτή τη χρήση θα επέλεγα την καλυτερη δυνατή λύση.

Αστους να λένε

 

Η δύναμη συμπιέζεται

Link to comment
Share on other sites

Έχετε σκεφτεί οτι μπορεί να είστε εκτός θέματος;:rtfm:

 

Στο θέμα μας:

Τα +30 άλογα αξίζουν πραγματικά; Δε νομίζω...

1. Αυξάνουμε την κατανάλωση

2. Επιβαρύνουμε τον κινητήρα για να κερδίσουμε ουσιαστικά λίγα (άχρηστα) δεύτερα στα 0-100 και 1 κιλό ροπής που δε θα είναι και πολύ εμφανές

 

:wacko:

1.Οχι απαραιτητα.

2.Τα 30 ειναι η διαφορα του GT απο το GTI.

Το ενα ειναι 1400/90 στα 170 κ το αλλο 2000/150 στα 200.

Ποιο επιβαρυνεται;;;;

█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║© - BEST BEFORE [hopefully] : ███▓▒░░up deʞɔnɟ really░░▒▓███
Link to comment
Share on other sites

:wacko:

1.Οχι απαραιτητα.

2.Τα 30 ειναι η διαφορα του GT απο το GTI.

Το ενα ειναι 1400/90 στα 170 κ το αλλο 2000/150 στα 200.

Ποιο επιβαρυνεται;;;;

 

1. Με ποιον τρόπο θα κρατήσουμε σταθερή την κατανάλωση αυξάνοντας όμως ροπή και ιπποδύναμη;

 

2. Δε σου λέω πως ο κινητήρας δεν αντέχει. Σαφως όμως επιβαρύνεται. Ποιος ο λόγος να το κάνεις; Για να κοντράρεις τα hot hatch, για να έχεις κάποια επιπλέον χιλιόμετρα τελικής ή για να λες οτι το αμάξι σου βγάζει παπάδες...

 

Προσωπικά δεν πηγαίνω το αμάξι στους κόφτες, ποτέ δε θα δω την τελική του και επομένως δε μου χρειάζονται τα +30 άλογα

Link to comment
Share on other sites

katarxas ta 30 alogakia filoi mou einai gia arxh kala!giati akoumpame to gti se apodoseis!+oti tha exei kai mikroterh katanalwsh apo gti!

 

epishs na apanthsw sto filo pou eipe oti de tou xreiazontai ta 30ps.

 

file mou an exeis odhghsei amaksakia me 200ps+ tote de tha to eleges auto!

 

anebazoun strofes pio grigora kai exoun kalitera rempriz!twra gia thn katanalwsh einai allo paramithi. ama to patas kaiei@! to thema einai---pires to golf gt kai de to patas kai ligo??

 

an oxi tote file mou as epernes to tsi pou exei akoma pio xamilh katanalwsh ;h akoma to 1600 me ta 100ps pou exei AKOMA pio xamili katanalwsh.

 

h kabla pou sou dinei h taxitita-to kolima sta kathismata apo tis epitaxinseis de sta dinei kanenas allos para mono ta aloga.

 

twra an exeis problima me to na dineis 30e gia benzinh anti gia 25e tote paw paso.giati pame se alla xwrafia:ninja:

Link to comment
Share on other sites

katarxas ta 30 alogakia filoi mou einai gia arxh kala!giati akoumpame to gti se apodoseis!+oti tha exei kai mikroterh katanalwsh apo gti!

 

epishs na apanthsw sto filo pou eipe oti de tou xreiazontai ta 30ps.

 

file mou an exeis odhghsei amaksakia me 200ps+ tote de tha to eleges auto!

 

anebazoun strofes pio grigora kai exoun kalitera rempriz!twra gia thn katanalwsh einai allo paramithi. ama to patas kaiei@! to thema einai---pires to golf gt kai de to patas kai ligo??

 

an oxi tote file mou as epernes to tsi pou exei akoma pio xamilh katanalwsh ;h akoma to 1600 me ta 100ps pou exei AKOMA pio xamili katanalwsh.

 

h kabla pou sou dinei h taxitita-to kolima sta kathismata apo tis epitaxinseis de sta dinei kanenas allos para mono ta aloga.

 

twra an exeis problima me to na dineis 30e gia benzinh anti gia 25e tote paw paso.giati pame se alla xwrafia:ninja:

 

Φιλε sonicsoto συμφωνω απολυτα μαζι σου γιατι στην ουσια ετσι εχουν τα πραγματα.Οταν παιρνεις τετοιο αμαξι με 170 και βαλε αλογα δεν κοιτας ποσο θα καψει.Και εγω οταν το πηρα ηξερα οτι ρουφαει βενζινη αλλα ηταν το τελευταιο που θα με σκεφτομουν.

Καθε ενας βεβαια εχει το σκεπτικο του και αναλογα πρατει στο αμαξι του.

Και κατι τελευταιο,ας αφησουμε το παραμυθι με τη μικρη καταναλωση στο GT,

αυτες οι μετρησεις γινονται χωρις φορτια σε συγκεκριμενες συνθηκες με λιγα χλμ στο κοντερ.

Δε νομιζω πολλοι απο μας που πηραμε το GT να πηγαινουμε με 90 η 100 για να μην καιει πολυ.Εγω τουλαχιστο μολις βγω απο την πολη θα το δωσω στο χαλαρο 160 αν βοηθαει ο δρομος και δε θα σκεφτω οτι τωρα καιει.

Αλλιως θα επαιρνα αν ηταν κανενα FOX , AYGO , PICANTO η κανα τετοιο...

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

@sonicsotos

 

Έχω οδηγήσει αυτοκίνητο με πολυ πολυ περισσότερους απο 200 ίππους (και για αρκετό καιρό)...

 

Εδώ όμως μιλάμε για το gt.

Δε με ενδιαφέρει η κατανάλωση. Γράφω 600 χλμ την εβδομάδα εντός πόλης και δεν πληρώνω και λίγο. Σε ταχύτητα το έχω μέχρι τα 200. Το πηγαίνω με τις πόρτες (αυτό είναι μεγαλύτερη διασκέδαση).

 

Απλά δε θέλω να κάνω το αυτοκίνητό μου made by barba-mitsos και προσωπικά τα +30 άλογα δε με ενδιαφέρουν...

 

Αλήθεια...τα +30 άλογα σε κάνουν ένα με το κάθισμα;;;

Link to comment
Share on other sites

Το TSI εμένα τώρα το τριήμερο έκανε γύρω στα 670km (με 55ευρώ βενζίνη γύρω στα 43lt) εκδρομούλα Χανιά-Αγ.Νικόλαο και πίσω και ο υπολογιστής υπολόγισε γύρω στα 6.5lt/100km. Είναι βέβαια το μεγαλύτερο μέρος πορεία σε εθνική αλλά αυτή η κατανάλωση είναι χαμηλώτερη και από 1600 αμάξι το οποίο μάλιστα δεν θα τα κατάφερνε με τόση άνεση σε ανηφόρες-προσπεράσματα κλπ.
Link to comment
Share on other sites

Το TSI εμένα τώρα το τριήμερο έκανε γύρω στα 670km (με 55ευρώ βενζίνη γύρω στα 43lt) εκδρομούλα Χανιά-Αγ.Νικόλαο και πίσω και ο υπολογιστής υπολόγισε γύρω στα 6.5lt/100km. Είναι βέβαια το μεγαλύτερο μέρος πορεία σε εθνική αλλά αυτή η κατανάλωση είναι χαμηλώτερη και από 1600 αμάξι το οποίο μάλιστα δεν θα τα κατάφερνε με τόση άνεση σε ανηφόρες-προσπεράσματα κλπ.

 

με τι μεση ωριαια ταχυτητα?

My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ...
Link to comment
Share on other sites

με τι μεση ωριαια ταχυτητα?

Στον υπολογιστή έγραφε μέση ωριαία 35km/h όλου του ταξιδιού που είχε και κομμάτια μέσα σε πόλη κλπ... Στην εθνική πάντως γύρω στα 100 (σε σημεία από 70 έως και 140) Συντηρητική οδήγηση μιας και είναι ακόμα στο στρώσιμό του

Link to comment
Share on other sites

ASXETOS me tous prohgoumenous

1. Στο TSI μου μετα απο 9000κμ νομιζω οτι επρεπε να βαλω ESP

2. Παρατηρω οτι η 1η και η 2α μου βγαινουν σε ASR μηπως να βαλω 17αρες ζαντουλες?

3. Με 1200ε θα βαζατε οθονη(http://www.kalogeropoulos.gr) η ζαντες?(εχω tsi sportline) και ειμαι 18 χρονων <σαν κριτηριο στην απαντηση σας)

 

4!!!!! ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ <golf>???? akoma dn t pirame?!!?? AAAAAAAAAAAAA! alh8evei?!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...