Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ΣΕ ΤΙ ΠΙΕΣΗ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Ο 1.4 ??????????

Καλή ερώτηση και κανείς δεν έχει αναφερθεί σε αυτό ακόμα.:!:

Κάπου είχα διαβάσει για 2,5 bar άλλα δεν έλεγε αν ήταν υπερπίεση(λίγο δύσκολο) ή απόλυτη πίεση (πιο λογικό που μας δίνει 1,5 bar υπερπίεση)

 

νιωθω οτι ειναι μια επιδειξη δυναμης και τεχνογνωσιας της VW και τιποτε παραπανω.......

Λογικό να είναι επίδειξη τεχνογνωσίας αλλά να μην το εκμεταλλευτούν οικονομικά?:cool:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Δεν είναι επίδειξη από την άποψη ότι αυτός ο κινητήρας έχει κάτι ουσιαστικό να προσφέρει.

 

Όσο για τις φθορές...στο μεγάλο ποσοστό τους οφείλονται στο στροφάρισμα. Η πίεση υπερπλήρωσης έχει ελάχιστη συμμετοχή στις φθορές.

Αυτός είναι και ο λόγος που οι diesel αντέχουν περισσότερα χιλιόμετρα από τους βενζίνης, λειτουργούν σε χαμηλότερες στροφές, παρά τις πολύ υψηλές πιέσεις υπερπλήρωσης.

 

Η σταθερή max πίεση του κινητήρα είναι 1,5 bar. Αν αθροίσεις και την ατμοσφαιρική πίεση προκύπτουν τα 2,5bar.

Link to comment
Share on other sites

Δείτε εδώ:

Τεχνικά χαρακτηριστικά Golf GT

Αν και είναι στα γερμανικά το νόημα βγαίνει.

Και δείτε αυτό-->"Maximaler Ladedruck 2,5 bar" ούτε εδώ λένε βέβαια για απόλυτη πίεση ή υπερπίεση.

Link to comment
Share on other sites

1.5 bar διαδρομη και διαμετρο εχουμε?

λοιπον εφοσον ειναι υπερτετραγωνος και η ροπη εμφανιζεται στις μικρομεσαιες και εχει σχεση συμπιεσης 10:1 μαλλον το μοτερ δεν παει αλλο και αν παει 2- 50 το πολυ αλογα παραπανω σε σχεση με τον 1.8 οπου ηταν 81χ86,4 μαλλον πηραν μπιελες πιστονια στροφαλο απο τον 1.8 και τα εκαναν resize ειναι σχεδον δυσκολο να μειωσεις τα κυβικα και να βγαζεις 180 σχεδον οσα και ο 1.8 χωρις να μην ζοριζεται το μοτερ

Link to comment
Share on other sites

1.5 bar διαδρομη και διαμετρο εχουμε?

76,5mm x 75.6mm (bore x stoke).:)

Είναι ίδια με του 1,4 FSI.:)

Link to comment
Share on other sites

To autotriti έχει σύγκριση μεταξύ του 2.0FSI Sportline, του GT και του GTI.

 

Δυναμομετρημένα από το περιοδικό η διαφορά των κινητήρων είναι 20 ίπποι, δλδ το GT έχει 10% μικρότερη ισχύ από το GTI.

To κουφό? Το GT έχει 1 κιλό περισσότερο max ροπής που μάλιστα τη δίνει 500σαλ. κάτω από το GTI (GT 268/3.180, GTI 256/3.660).

H διαφορά στο 0-100 είναι επίσης πολύ μικρή (GTI 7,5s-GT 7,8s).

 

Aν πράγματι ισχύουν όλα αυτά, τότε το GT θα κόψει πολλές πωλήσεις και από το GTI, μιας και η διαφορά μεταξύ τους είναι πολύ μικρή και, το κυριότερο, ο κινητήρας δείχνει να έχει το σθένος να τραβήξει το αυτοκίνητο και με 3η σε οποιαδήποτε ανηφορική διαδρομή με στροφές (εκτός της ευθείας δλδ δεν χρειάζεσαι περισσότερη δύναμη).

 

Όσο για τη βελτιωσιμότητα του μοτέρ πιστεύω 3 είναι τα σημεία κλειδιά:

1) Η υψηλή συμπίεση, που για στοκ μοτέρ είναι κάτι θετικό, μάλλον θα θέσει το όριο στο πόσα άλογα θα μπορέσει να βγάλει ο κινητήρας με κλασσική βενζίνη. Βέβαια πάντα κάποιος μπορεί να επέμβει ρίχνοντας τη συμπίεση αλλά πλέον πάμε σε άλλα χωράφια

2) Ο κομπρέσσορας. Πόσο μπορεί να στροφάρει επιπλέον? Θα μπορεί δηλαδή να ανταπεξέλθει στις ανάγκες του μεγαλύτερου τούρμπο (πιθανώς θα πρέπει να απεμπλέκεται στις 4500σαλ ώστε να σπουλάρει το μεγαλύτερο τούρμπο αλλά να αυξηθεί και ο λόγος των στροφών του προς τις στροφές του κινητήρα (αυξάνοντας έτσι τη ροπή που δίνει) ώστε να διατηρηθεί η γραμμικότητα του κινητήρα) Αν θα πρέπει να αλλαχτεί και κομπρέσσορας το κόστος θα ανεβαίνει σημαντικά

3) Ο συμπλέκτης αποσύμπλεξης του κομπρέσσορα. Δεν ξέρω αλλά κάτι μου λέει πως αυτό το εξάρτημα ίσως να είναι αρκετά ευαίσθητο...θα δούμε.

Link to comment
Share on other sites

σιγα την συμπιεση για στοκ μοτερ δηλαδη ο 1.8 που ειχε 9 συμπιεση τι θα πρεπει να πει???

αν το βελτειωσεις πολυ απλα βγαζεις τον κομπρεσσορα οσο για τον συμπλεκτη του απλως δεν ειναι τιποτα σπουδαιο αθως ουτε και ο ιδιος ο κομπρεσσορας ειναι

Link to comment
Share on other sites

Mα του TSI είναι γύρω στο 10:1 όταν του δυνατού 1,8Τ που έχει τα ίδια άλογα/λίτρο, ήταν κάπου στο 8,5:1.

 

Αν βγάλεις τον κομπρέσσορα αλλάζεις τελείως το χαρακτήρα του κινητήρα και αφαιρείς το μεγαλύτερο πλεονέκτημά του-τη γραμμικότητα. Μπορείς να το κάνεις βέβαια για τα maximum άλογα (ίσως να μην είναι απαραίτητο) αλλά θυσιάζεις πολλά και πιθανώς ένας άλλος κινητήρας να ήταν καλύτερος ως βάση για τη βελτίωσή σου.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μεχρί πριν 3-4 χρόνια το 10:1 :blink: ήταν εξωπραγματική συμπίεση για στόκ turbo κινητήρα και ο κύριος λόγος που τον κατάφερε αυτό η VW είναι ο άμεσος ψεκασμός.

Τώρα ο 1,8Τ άρχισε με 9,5:1 έπεσε στο 9,3:1 και μετά ξαναανέβηκε στο 9,5:1.

Link to comment
Share on other sites

νιωθω οτι ειναι μια επιδειξη δυναμης και τεχνογνωσιας της VW και τιποτε παραπανω.......

Κακο ειναι αυτο?Αφου μπορεσε και το καταφερε,μπραβο της!Δεν λεω,το πιο σημαντικο ειναι η αξιοπιστια αυτου του κινητηρα αλλα ειναι μια πολυ αξιολογη κινηση...

The greatest thing you 'll ever learn,is just to love and be loved in return... MOULIN ROUGE
Link to comment
Share on other sites

To autotriti έχει σύγκριση μεταξύ του 2.0FSI Sportline, του GT και του GTI.

 

Δυναμομετρημένα από το περιοδικό η διαφορά των κινητήρων είναι 20 ίπποι, δλδ το GT έχει 10% μικρότερη ισχύ από το GTI.

To κουφό? Το GT έχει 1 κιλό περισσότερο max ροπής που μάλιστα τη δίνει 500σαλ. κάτω από το GTI (GT 268/3.180, GTI 256/3.660).

H διαφορά στο 0-100 είναι επίσης πολύ μικρή (GTI 7,5s-GT 7,8s).

 

 

Newton per meter ειναι η ροπη.

Mutilator :shifty:
Link to comment
Share on other sites

Newton per meter ειναι η ροπη.

 

 

Newton*meter ειναι η ροπη και οχι Newton ανα μετρο. ;) ;)

Yπάρχουν δυο τρόποι για να πετύχεις…

1)ποτέ μη λες όλα όσα ξέρεις

2)

Link to comment
Share on other sites

Απορώ κάποιοι εδώ μέσα πως μπορούν και πιστεύουν πως μπορούν να κρίνουν ή να κατακρίνουν έναν κινητήρα που δεν τον έχουν δει ποτέ τους , δεν τον έχει δουλέψει κανένας και δεν ξέρουν κανέναν που τον έχει χρησιμοποιήσει.

Κάνετε όλοι σας εικασίες χωρίς καμία βάση . Κάποιος λέει τι του είπαν οι μηχανικοί στην OPEL Και στην SEAT , οι οποίοι ουδόλως γνωρίζουν από την νέα τεχνολογία και χωρίς να τους ξέρω κάνω την εκτίμηση (Μόνο από την εμπειρία μου από μηχανικούς και μπορεί να κάνω λάθος) πως δεν είναι απόφοιτοι ανώτατης εκπαίδευσης αφου μπορούν να κάνουν "εκτίμηση" προβληματικής συμπεριφοράς σε έναν κινητήρα που δεν τον έχουν δει ποτέ τους. Οι "μηχανικοί" σε συνεργεία , που κατέχουν τον λανθασμένα τον τίτλο του μηχανικού γιατί μηχανικός θεωρείται ο απόφοιτος πολυτεχνικής σχολής , συνήθως γνωρίζουν επί της επισκευής (που τους έχει υποδειχθεί ο τρόπος από το εργοστάσιο)και όχι επί της σχεδίασης ενός κινητήρα. Αν γνώριζαν επί της σχεδίασης τότε θα μπορούσαν να εκτιμήσουν για το ενδεχόμενο καλής ή κακής συμπεριφοράς. Αλλά τότε μάλλον (και όχι σίγουρα γιατι δεν ξέρεις πως τα φέρνει η ζωή) δεν θα ήταν απλά "μηχανικοί" σε κάποιο συνεργειο..

 

 

Αφήστε λοιπόν τις εκτιμήσεις που πολλές φορές στο παρελθόν έχουν κάνει τις πατάτες τους και ας περιμένουμε να δουμε ιδίοις όμασι το GT.

 

Ο κινητήρας έχει υιοθετήσει αυτό που κάποτε λέγαμε "Το ιδανικό θα ήταν να υπάρχει ένας compressor χαμηλά και ένα turbo μεσαία και ατμόμσφαιρα ψηλά"

Μπορεί να βγεί προβληματικός μπορεί και όχι . Δεν έχουμε καμία εγγύηση για την σταθερότητα του. Όμως οι άνθρωποι στην VW είναι τόσο σίγουροι για την τεχνολογία του που σε 6 μήνες θα παρουσιάσουν και τον 1.2 TSI ... Προφανώς λοιπόν έχουν γίνει πολλές δοκιμές και προχωράνε την τεχνολογία και μικρότερης χωρητικότητας κινητήρες που θα έχουν μεγαλύτερη απήχηση και μεγαλύτερο εύρος αγοραστικού κοινού.

 

Επίσης το θέμα δεν είναι κάποια κόντρα για να υπερασπίζεται κάποιος το ένα ή το άλλο τόσο σθεναρά ...

 

Όσοι δεν "γουστάρουν" το αυτοκίνητο μπορούν να κοιτάξουν άλλες λύσεις. ΆΛλοι έχουν μπει ήδη στο τρυπάκι να το κατακρίνουν γιατί προσπαθούν να επιβεβαιωθούν για τις δικές τους , πιθανά διαφορετικές επιλογές ώστε να πεισθούν πως κάναν την καλύτερη επιλογή. Χαλαρώστε ...

 

Πες τα Χρυσόστομε...:)

Link to comment
Share on other sites

HellasVagapond απ'οτι βλέπω εξακολουθείς να είσαι προκατειλλημένος με όλες τις εταιρείες πλην OPEL. Προσπαθείς και πάλι να βρεις κάτι αρνητικό σε κάτι που δεν γνωρίζεις. Άσε να βγει, να κυκλοφορήσει και θα δούμε. Μην προκαλείς και πάλι πρόβλημα και έριδες, δεν είναι πρέπον...

 

Θα επικεντρωθώ στην τελευταία φράση του Τna : Όσοι δεν "γουστάρουν" το αυτοκίνητο μπορούν να κοιτάξουν άλλες λύσεις. ΆΛλοι έχουν μπει ήδη στο τρυπάκι να το κατακρίνουν γιατί προσπαθούν να επιβεβαιωθούν για τις δικές τους , πιθανά διαφορετικές επιλογές ώστε να πεισθούν πως κάναν την καλύτερη επιλογή.

 

 

Ακόμα δεν τον ξέρουμε, Γιάννη τον εβγάλαμε (που λέει κι η σοφή παροιμία)

 

Χωρίς παρεξήγηση, έτσι;

Link to comment
Share on other sites

Αν το αυτοκινητο βγει προβληματικο να δω τι θα πουνε μερικοι :)

 

Γι` αυτό δεν παίρνεις ένα αμάξι όταν πρωτοκυκλοφορεί. Περιμένεις ενα 6μηνο με χρόνο για να δείς αν και τι προβλήματα θα βγάλουν τα πρώτα και μετά αποφασίζεις.;)

Link to comment
Share on other sites

Τονυ78 ποτε δεν εχω υπερασπιστει αμαξι που δεν εχει βγει στην αγορα και δεν εχει τεσταριστει ειτε ηταν Opel ειτε Mercedes ειτε Fiat ειτε VW ειτε Mazda.

Κατα την γνωμη μου κανεις δεν θα επρεπε να υπερασπιστει αμαξι πριν κυκλοφορησει για καμποσο καιρο.

Και δεν ειμαι φανατικος της Opel οπως λενε μερικοι και σαν αποδειξη ειναι πως σε κανα χρονο θα χτυπησω ειτε το Rx7 το καινουργιο η την SLK 2.8 Kompressor.

NTG Εγω περιμενα 8 μηνες πριν παρω το Astra και το πηρα επειδη δεν ακουσα τιποτα για προβληματα.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ σε όσα λες, αλλά όπως δεν θα πρέπει να το υπερασπιστεί, άλλο τόσο δεν θα πρέπει και να το καταδικάζει...

 

Με το καλό να πάρεις το νέο όχημα (και τα 2 είναι τρέλα...!!!)

Link to comment
Share on other sites

Αν το αυτοκινητο βγει προβληματικο να δω τι θα πουνε μερικοι :)

Ακολουθωντας την ιδια τακτικη... Θελω να μαθω τι θα πουν μερικοι αν ΔΕΝ βγαλει προβληματα το αμαξι!! ;) :)

Link to comment
Share on other sites

Ειδα ένα από κοντά δίπλα μου για την ακρίβεια στην διασταύρωση της Ραφήνας.

Δεν είχε πινακίδες αλλά 2 μεγάλα αυτοκόλλητα στις πόρτες GOLF GT.

Ηταν με τις 4 πόρτες. Λογικά ήταν test drive car. Ο τύπος με το που άναψε πράσινο απλά εξαφανίστηκε.

 

Εμένα μου άρεσε πάντως. Αυτή την τιμή να μην είχε...

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Δε μπορώ να καταλάβω την εμπάθεια που δείχνετε σχετικά με το νέο κινητήρα της VW. Η VW Group είναι ένας κολοσσός. Δλδ εσείς τι λέτε? Να σχεδίασε έναν κινητήρα και να τον έβγαλε έτσι απλά στην παραγωγή?

"Παιδικές" ασθένειες είναι απολύτως λογικό να υπάρχουν (όπως υπάρχουν σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα παραγωγής), αλλά πιστεύω πως σαν σύνολο θα είναι πολύ καλό.

 

Δείτε και ένα βίντεο... ;)

http://rapidshare.de/files/14924916/MOV02381.MPG.html

~12MB

Nick
Link to comment
Share on other sites

Το διάγραμμα ροπής του TSI δεν δείχνει καθόλου λαχάνιασμα στις ψηλές στροφές με την ροπή να μήν πέφτει κάτω από τα 16 kgm στις 6500 . Η πίεση στον θάλαμο καύσης παραμένει στο 85 % την πίεσης της μέγιστης ροπής σε όλο το εύρος στροφών. Το αυτοκίνητο δεν είναι αυτοκίνητο για κόντρες ούτε αυτοκίνητο που χρίζει βελτίωσης. Το παίρνεις για αυτό που είναι .
Ας επιχειρήσουμε...
Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να αναφέρω τη γνώμη μου, για το πόσο βελτιώσιμος είναι ο κινητήρας.

Πραγματικά δεν ξέρω και δεν είμαι σίγουρος.

Μπορεί να είναι, μπορεί και όχι.

Αλλά για να πάμε 10+ χρόνια πίσω όταν εμφανίστηκε το Punto GT. 1400cc με Turbo και 136ps.

Πόσα δεν είχαν ειπωθεί για την αξιοπιστία του... Αλλά τελικά τίποτε δεν ίσχυε. Αφήστε που το Punto GT, αποκαλείται (και όχι άδικα) ο βασιλιάς της βελτίωσης. (εννοείται πως πρέπει να το βελτιώσει κάποιος που ΞΕΡΕΙ)

Μετά από 10 χρόνια η τεχνολογία και η τεχνογνωσία έχει αναβαθμιστεί τόσο, ώστε να βγαίνουν μοτέρ με λίγα κυβικά και με πολλά άλογα.

Δηλαδή αποκλείεται ο κινητήρας να έχει τρομερές αντοχές και όρια?

Εξάλλου δεν είναι και φθηνό αυτοκίνητο... 24k είναι αυτά.

 

Με λίγα λόγια δεν πρέπει να είμαστε επικριτικοί και απόλυτοι...

Ας αφήσουμε να κυκλοφορήσει με το καλό το αμάξι και ας εκφράσουμε ΜΕΡΙΚΗ άποψη μετά από 1-2 χρόνια.

Nick
Link to comment
Share on other sites

ξερεις τι δυστηχως εμεις εδω δεν εχουμε την δυνατοτητα να εχουμε ο καθενας 25αρι μοτερ επομενως ειναι λογικο να βελτειωνουμε αυτα που εχουμε τωρα αμα το δεις σαν αμαξι το κοστολογιο πρεπει να φτανει περιπου τις 30000 ευρω (πλασματικα βεβαια απο οτι εχω ακουσει να εχει επανω ) το προτζεκτ παιζει και να ειναι πανω απο 45000 ευρω

για atos ενα ξερω που ειναι 230 αλογα αλλα ειναι μονο για κοντρα ενα μαυρο απο την γλυφαδα

Συμφερει με τοσα λεφτα να φτιαξεις ενα αμαξι που καστιζει το 1/6 αυτων των χρηματων?Δεν ειναι υπερβολη?Μου φαινεται μλκ οταν καποιος παιρνει ενα αμαξι σχετικα φτηνο και το κανει 1000 ιππους(συμβολικο ηταν!):rolleyes: .Αν εκανε τα μισα χρηματα μπορει και να αξιζε.Εξαλλου τα λεφτα που θα χαλασεις στο συνεργειο (για συντηρηση και μονο) σε ενα τετοιο αυτοκινητο τοσο φτιαγμενο τα ιδια θα ναι με το αν παρεις οχι το golf gt,αλλα το GOLF GTI!

The greatest thing you 'll ever learn,is just to love and be loved in return... MOULIN ROUGE
Link to comment
Share on other sites

Παντως, θελω να πιστευω πως η λυση της VW θα βγει αξιοπιστη γιατι δεν την σχεδιασε η VW αλλα η EATON, οποτε φανταζομαι θα ελαβαν τα απαραιτητα μετρα για τον 1.4. Τωρα βεβαια αν η VW κανει κακη υλοποιηση... προβλημα τους... εχουν που εχουν κακο ονομα με τους FSI, θα θαφτουν κι αλλο.
Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...