Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

-Τι κανεις Γιαννη??

-Μπλε!

 

Οτι να'ναι...

Εχεις δικιο αγορινα μου! Εγω δεν ξερω τιποτα...

Τα ξερεις ολα εσυ! ;)

 

Α! Και αυτο που περιγραφεις απεχει πολυ απο την επανασταση... Αυτο που περιγραφεις ειναι η εξελιξη της τεχνολογιας των υλικων και η εξελιξη των τροπων κατασκευης ετσι ωστε να γινει εφικτη και αξιοπιστη η ευρεια εφαρμογη μιας ιδεας 12 ετων!! Τιποτα παραπανω, τιποτα λιγοτερο...

 

Επαναστατικη ιδεα ειναι η υδρογονοκινηση ΤΩΡΑ!! Σε 15 χρονια που θα βγει στην παραγωγη οταν τα υλικα και το know how θα εχουν εξελιχθει δεν θα ειναι επαναστατικη ιδεα... Θα ειναι απλα η ευρεια εφαρμογη μιας 15χρονης ιδεας! ;)

 

Καλο σου βραδυ!!

Ps: Εγω αν ειχα τα λεφτα σε καθε περιπτωση θα επαιραν το "real thing"! ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Τα Gt/Tsi είναι πιο γρήγορα "απλά" golf, δεν έχουν και πολλές σχέσεις με τα Gti, Gti Ed.30 και R32.

 

Μπορεί οι επιδόσεις στην ευθεία του Gt-Gti να είναι τόσο διακριτές όσο και η διαφορά στην ονομασία, αλλά σε άλλα, ποιό ουσιαστικά επίπεδα οι διαφορές γίνονται πολύ μεγάλες.

Link to comment
Share on other sites

Τα Gt/Tsi είναι πιο γρήγορα "απλά" golf, δεν έχουν και πολλές σχέσεις με τα Gti, Gti Ed.30 και R32.

 

Μπορεί οι επιδόσεις στην ευθεία του Gt-Gti να είναι τόσο διακριτές όσο και η διαφορά στην ονομασία, αλλά σε άλλα, ποιό ουσιαστικά επίπεδα οι διαφορές γίνονται πολύ μεγάλες.

 

Mπορεις να μου αναφερεις τις μεγαλες διαφορες?

Link to comment
Share on other sites

Καλημερίζω όλους,και όλες στο forum μας.Καταρχήν θέλω να σας ευχηθώ

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ σε ολους μας.Είμαι καινούριος στο forum

και θα ήθελα κάποιες τοποθετήσεις σας σε ενα πρόβλημα που αντιμετόπησα

στο εξουσιοδοτιμένο κατάστημα που πήγα για το αυτοκίνητο του ΠΑΤΕΡΑ μου για το καθηερομένο 1ο service ( 15.000 χιλ ) Το αυτοκίνητο μας είναι το

Vw golf tsi Highline 1.4 Ζήτησα να μου τοποθετήσουν τα προβολεάκια και μου

ζήτησαν το εξωφρενικό ποσό των 450 ευρώ και 25 ευρώ η τοποθέτηση.

Τούς ρώτησα γιατί τόσο ακριβά; και μου απάντησαν οτι πρέπει να τοποθετήσουν και μια πλακέτα στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου για να τα

δεχτή ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου και να μη δείχνει στο καντράν αλοπρόσαλα ''πράγματα''. Αυτή η πλακέτα είχε 220 ευρώ και χωρίς αυτήν δεν μου τοποθέτησαν τα προβολεάκια. Εχει τοποθετήση κάποιος; Σε ποιό κατάστημα; Και με τι κοστολόγιο. Είμαι απο ΑΘΗΝΑ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

Link to comment
Share on other sites

για ομορφια θες να τα βαλεις??γιατι απο θεμα φωτισμου δεν ειναι και ιδιαιτερα χρησιμα , αν μαλιστα εχεις και xenon τοτε απλα ειναι αχρηστα
Link to comment
Share on other sites

Πεταμενα λεφτα....

Κρατα τα και φατα στις διακοπες σου το καλοκαιρι!!

Και εμενα που ειχε απο το εργοστασιο, ζητημα να εχουν αναψει 4-5 φορες στα τελευταια 3 χρονια!!

 

Επισης το να κυκλοφορεις με τις ψειρες και τα φωτο ομιχλης το βραδυ δεν ειναι ομορφια!! Εινια τρισμεγιστη και ελεεινη καγκουρια... (και οποιος λεει οτι τον βοηθανε ειναι απλα ενας καγκουρας που ψαχνει για ανυπαρκετες δικαιολογιες!!!) Αν και ειμαι σιγουρος οτι δεν τα θελεις για αυτο το λογο!

Link to comment
Share on other sites

Πεταμενα λεφτα....

Κρατα τα και φατα στις διακοπες σου το καλοκαιρι!!

Και εμενα που ειχε απο το εργοστασιο, ζητημα να εχουν αναψει 4-5 φορες στα τελευταια 3 χρονια!!

 

Επισης το να κυκλοφορεις με τις ψειρες και τα φωτο ομιχλης το βραδυ δεν ειναι ομορφια!! Εινια τρισμεγιστη και ελεεινη καγκουρια... (και οποιος λεει οτι τον βοηθανε ειναι απλα ενας καγκουρας που ψαχνει για ανυπαρκετες δικαιολογιες!!!) Αν και ειμαι σιγουρος οτι δεν τα θελεις για αυτο το λογο!

Είπες την απαγορευμένη λέξη από "Κ"...

 

Εδώ μιλάμε για ομορφιά! Το αμάξι τη νύχτα με όλα τα φώτα αναμένα μοιάζει με νταλίκα από το άλλο ρεύμα, ή ακόμα καλύτερα με αγωνιστικό WRC αυτοκίνητο σε νυκτερινή ειδική. Όσο νάναι αυτό προσδίδει κύρος στον οδηγό του εν λόγω αυτοκινήτου. :cool: χαχα

 

Οι προβολείς ομίχλης (με εξαίρεση μερικές συγκεκριμένες περιοχές της Ελλάδας) είναι η πιο άχρηστη αγορά μετά την DVD οθόνη για τον οδηγό!

Link to comment
Share on other sites

Πεταμενα λεφτα....

Κρατα τα και φατα στις διακοπες σου το καλοκαιρι!!

Και εμενα που ειχε απο το εργοστασιο, ζητημα να εχουν αναψει 4-5 φορες στα τελευταια 3 χρονια!!

 

Επισης το να κυκλοφορεις με τις ψειρες και τα φωτο ομιχλης το βραδυ δεν ειναι ομορφια!! Εινια τρισμεγιστη και ελεεινη καγκουρια... (και οποιος λεει οτι τον βοηθανε ειναι απλα ενας καγκουρας που ψαχνει για ανυπαρκετες δικαιολογιες!!!) Αν και ειμαι σιγουρος οτι δεν τα θελεις για αυτο το λογο!

 

Γεια σας και καλή Ανάσταση να έχετε κι από μένα!

Πέραν της ... καγκουριάς, διαβάζοντας τον νέο κ.ο.κ. απαγορεύεται να χρησιμοποιούνται τα προβολάκια στο σπόιλερ του προφυλακτήρα εκτός κι αν έχει ομίχλη ή καταρακτώδη βροχή.

Be well και καλά αρνιά.

ilias
Link to comment
Share on other sites

Είπες την απαγορευμένη λέξη από "Κ"...

 

Εδώ μιλάμε για ομορφιά! Το αμάξι τη νύχτα με όλα τα φώτα αναμένα μοιάζει με νταλίκα από το άλλο ρεύμα, ή ακόμα καλύτερα με αγωνιστικό WRC αυτοκίνητο σε νυκτερινή ειδική. Όσο νάναι αυτό προσδίδει κύρος στον οδηγό του εν λόγω αυτοκινήτου. :cool: χαχα

 

Οι προβολείς ομίχλης (με εξαίρεση μερικές συγκεκριμένες περιοχές της Ελλάδας) είναι η πιο άχρηστη αγορά μετά την DVD οθόνη για τον οδηγό!

Αφου ειναι καγουρια, πως να το πω εγω!??!?!

Ιδιοτροπια? Εκκεντρικοτητα??

 

Ειναι οπως ακριβως το ειπα... Ελεεινη, τρισμεγιστη, γλοιωδης, κοινη καγκουρια!!

Link to comment
Share on other sites

OK παιδιά το έχουμε εμπεδώσει αρκετές σελίδες τώρα, το GTi είναι καλύτερο από το GT.

 

Εγώ λέω να μαζέψουμε υπογραφές και να στείλουμε στην VW επιστολή να σταματήσουν επιτέλους την παραγωγή του GT. Ή να του αλλάξουν όνομα για να μην υπάρχει σύγχυση! Να δώσουν σύνθετη ονομασία "GT αλλά με χειρότερα φρένα και ανάρτηση από το GTi". Αλλιώς θα αναγκαστούμε να κάνουμε βέτο...

 

Δε λέμε τίποτα πιο ενδιαφέρον και ontopic? Τα αυτοκίνητα υπάρχουν σε μεγάλη ποικιλία για να επιλέγει ο καθένας αυτό που θέλει. Το να κάθεσαι να συγκρίνεις και να διαφωνείς χρησιμοποιώντας τα επιχειρήματα που έκαναν εσένα να αγοράσεις ένα διαφορετικό αυτοκίνητο από τον άλλον είναι τουλάχιστον ανούσιο...

Link to comment
Share on other sites

Φρένα, μοτέρ στα ψηλά, ανάρτηση, feeling του αυτοκινήτου. Θέλεις και άλλα;

 

Φρενα εχουν ακριβως τα ιδια. Αναρτηση ελαφρως πιο μαλακη. Μοτερ, ειναι αυτο που τονισα και εγω, με ρεπριζ:

 

60-100

 

GT 6,2

GTI 5,5

 

80-120

 

GT 8,8

GTI 7,7

 

Αλλα ξαναλεω αυτες οι ''τεραστιες'' διαφορες,(που μονο τεραστιες δεν ειναι) καποιος τις αντιπαραθετει με την πραγματικα μεγαλη διαφορα σε καταναλωση και κυβισμο, τελη και ασφαλειες.

 

Νομιζω οτι η VW εκανε την πιο επαναστατικη κινηση στην αυτοκινητοβιομηχανια στον συγκεκριμενο τομεα εδω και πολλα χρονια. Και αυτο ειναι μονο η αρχη. O TSI ειναι το μελλον.

Link to comment
Share on other sites

Φρένα είναι ίδια όσον αφορά τις διαστάσεις των δίσκων. Στο πεντάλ το Gti έχει διαφορετική άισθηση από το Gt, χωρίς να ξέρω ακριβώς γιατί, πολύ καλύτερη.

 

Το ίδιο και η ανάρτηση, το Gt είναι ένα πιο σκληρό απλό Golf, το Gti έχει κάποιες αλλαγές στοχευμένες στον καλύτερο έλεγχο και feeling.

 

Τέσπα, αν νομίζεις ότι το Gt είναι ένα οικονομικότερο Gti ok, εμένα δεν μου πέφτει λόγος. :)

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας και καλή Ανάσταση να έχετε κι από μένα!

Πέραν της ... καγκουριάς, διαβάζοντας τον νέο κ.ο.κ. απαγορεύεται να χρησιμοποιούνται τα προβολάκια στο σπόιλερ του προφυλακτήρα εκτός κι αν έχει ομίχλη ή καταρακτώδη βροχή.

Be well και καλά αρνιά.

 

 

τι μας ειπες τωρα, αν δεν κανω λαθος ο κοκ απαγορευει και τις μεμβρανες και τα αφτερμαρκετ xenon ...καλη χωνεψη

Link to comment
Share on other sites

Προσπαθω να σου δειχω οτι δεν εχεις ιδεα τι λες τοση ωρα.:) Επανασταση για μενα, ειναι να αξιοποιησεις και να εξελισεις μια ιδεα σε τετοιο βαθμο που μαζικα να ειναι εφαρμοσιμη και αξιοπιστη. Αυτος ο κινητηρας ειναι μια επανασταση τεχνολογικα. Δεν κανω ουτε εκανα συγκριση του GT με το GTI. Απλα ειπα μερικα πραγματα γιατι ελεγες αλαμπουρνεζικα του στιλ ''το GT ειναι ειναι απλα ενα πιο οικονομικο GOLF!'' Καταρχας δεν ειναι πιο οικονομικο GOLF. Ειναι ομως το πιο οικονομικο GOLF σε σχεση με την ιπποδυναμη του. Δηλ εχει την καλυτερη αναλογια κυβικα/ιπποδυναμη και ιπποδυναμη/καταναλωση. Και αν θες να συγκρινουμε με το GTI αυτο ακριβως ειναι και το μεγαλυτερο ατου του. Και αυτο ακριβως ειδα και εγω οταν διαλεξα μεταξυ των δυο αν και ειχα τα λεφτα να παρω GTI. Ειδα οτι το στησιμο, οι διαφορα στις επιδοσεις και η διαφορα στα κοστη (τελη, καταναλωση, ασφαλειες) δεν δικαιολογουνται. Με αλλα λογια προτιμω να εχω ενα αμαξι που μπορει να εχει μικρες διαφορες ρεπριζ (γιατι 0-100 δεν εχουν διαφορα) και 15 χιλιομετρα τελικη λιγοτερη, αλλα απο την αλλη εναν κινητηρα διαμαντι, με χαμηλη καταναλωση για τοση ιπποδυναμη, χαμηλα τελη και χαμηλες ασφαλειες. Και στην τελικη μ αρεσει να ειμαι μερος της τεχνολογιας του μελλοντος στους κινητηρες. Γιατι το μελλον ειναι αυτο. Οχι 2λιτροι, 3λιτροι και 4λιτροι. Το μελλον ειναι χαμηλος κυβισμος με την μεγαλυτερη δυνατη ιπποδυναμη και την χαμηλοτερη δυνατη καταναλωση-ριποι. Για να μην μιλησουμε για ηλεκτροκινηση και υβριδικα...

 

Καλα συγουρα δεν εχεις οδηγησει GTI. Σε πληροφορω πως στο 0-100 εχουν μεγαλη διαφορα, επισης το στησιμο ειναι 3 κλασεις ανωτερο του GTI καθως προκειται για sporcar και οχι αυτοκινητο οικογενειας.

Link to comment
Share on other sites

Καλα συγουρα δεν εχεις οδηγησει GTI. Σε πληροφορω πως στο 0-100 εχουν μεγαλη διαφορα, επισης το στησιμο ειναι 3 κλασεις ανωτερο του GTI καθως προκειται για sporcar και οχι αυτοκινητο οικογενειας.

 

Ευχαριστω που με πληροφορησες οτι το GT με το GTI εχουν μεγαλη διαφορα 0-100, οτι το GTI ειναι sportscar και οτι το GT ειναι οικογενειακο αυτοκινητο.

 

:p

Link to comment
Share on other sites

Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη σε όλους!

 

Πάντως να πω κάτι, χωρίς να θέλω να ρίξω λάδι στη φωτιά. Δε θέλω να πάρω θέση αν το GTI είναι καλύτερο από το GT, αυτό είναι νομίζω αυτονόητο, αλλά θέλω να κάνω κάτι άλλο προφανές:

 

Το GT (και τα TSI γενικότερα) είναι μια μικρή επανάσταση είτε το δέχονται κάποιοι είτε όχι! Από τα μέσα του 2006 που βγήκε μέχρι σήμερα, σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές "αναγκάστηκαν" να βάλουν turbo στα μικρομεσαία τους αυτοκίνητα! Και αυτό παρότι τους περισσότερους δε θα έπρεπε να τους ενδιαφέρει καν να ασχοληθούν με βενζινοκινητήρες αφού τα ντίζελ που μοσχοπουλάνε σε όλη την Ευρώπη είναι έτσι κι αλλιώς turbo.

 

Αφού λοιπόν έβαλαν όλοι turbo, κάτι παραπάνω θα ξέρουν σε σχέση με εμάς εδώ στο forum, δε βρίσκετε; Αν ένα αυτοκίνητο επιφέρει αλλαγές σε ολόκληρη τη βιομηχανία τότε δεν θεωρείται επαναστατικό;

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να διαφωνώ με αυτά που λες σκέψου και το εξής όμως. Η διαφορά ενός χρόνου περίπου από την κυκλοφορία του TSi και των άλλων turbo κινητήρων δεν συνεπάγεται ότι οι άλλοι είδαν τον TSi και εκ των υστέρων ακολούθησαν. Δεν παρασκευάζεται νέος κινητήρας και γραμμή παραγωγής σε ένα χρόνο, σίγουρα θα ήταν ήδη στα σχεδιαστήρια απλά η VW έκανε πρώτη την κίνησή της στο όλο παιχνίδι
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να διαφωνώ με αυτά που λες σκέψου και το εξής όμως. Η διαφορά ενός χρόνου περίπου από την κυκλοφορία του TSi και των άλλων turbo κινητήρων δεν συνεπάγεται ότι οι άλλοι είδαν τον TSi και εκ των υστέρων ακολούθησαν. Δεν παρασκευάζεται νέος κινητήρας και γραμμή παραγωγής σε ένα χρόνο, σίγουρα θα ήταν ήδη στα σχεδιαστήρια απλά η VW έκανε πρώτη την κίνησή της στο όλο παιχνίδι

 

Χριστός Ανεστη και χρόνια πολλα και απο εμενα...

Οπως το λες ειναι. Ενα κινητηρας δεν γίνεται απο τη μια μερα στην αλλη. Προφανώς ολοι έβλεπαν πως το μέλλον (για επίτευξη χαμηλων ρυπων) είναι η υπερτροφοδοτηση. Αυτό ομως δε μειώνει σε τιποτα αυτο που επισημαίνει ο dj-aris. Ισα ισα που η vw τολμησε το κατι παραπανω (απο ενα T/C), και σε αυτό έγκειται η πρωτοτυπία/"επαναστατικότητα" της. (εστω και αν προκειται για μια παλια ιδεα. Αλλωστε όλα ή σχεδον ολα ειναι παλιες ιδεες... απλά για καποιους λογους ειχαν μπει βαθια σε καποια συρταρια...)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Πεταμενα λεφτα....

Κρατα τα και φατα στις διακοπες σου το καλοκαιρι!!

Και εμενα που ειχε απο το εργοστασιο, ζητημα να εχουν αναψει 4-5 φορες στα τελευταια 3 χρονια!!

 

Επισης το να κυκλοφορεις με τις ψειρες και τα φωτο ομιχλης το βραδυ δεν ειναι ομορφια!! Εινια τρισμεγιστη και ελεεινη καγκουρια... (και οποιος λεει οτι τον βοηθανε ειναι απλα ενας καγκουρας που ψαχνει για ανυπαρκετες δικαιολογιες!!!) Αν και ειμαι σιγουρος οτι δεν τα θελεις για αυτο το λογο!

 

Συμφωνώ στο ότι δεν είναι ομορφιά. Το έχω κάνει μόνο μία φορά, στην Αυστρία, με ΠΥΚΝΗ χιονόπτωση και ΜΕΡΑ.

 

Έβλεπα καλύτερα με σβηστά τα μεσαία (και φυσικά αναμμένα ομίχλης και μικρά).

 

Σε κάθε άλλη περίπτωση γελάω όταν τα βλέπω.. Γενικά γελάω όταν βλέπω αναμμένα ομίχλης χωρίς να ψιχαλίζει καν.. (ή να έχει λίγη ομίχλη)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...