Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Χμμμ....αν δεις ομως καμιά φορά τις λίστες με τις παραβάσεις των πρατηρίων οι περισσότερες είναι στα "ενισχυμένες" βενζίνες (plus, power, racing κλπ)

Σε κάνει να αναρωτιέσαι πως να προστατευ8είς σε αυτή τη χωρα :worry:

Για την ακριβεια δεν υπαρχει ουτε ενα πρατηριο της Shell με νοθευμενη 100αρα!!

Πρακτικα στην υπαρχουσα λιστα απο τα 129 πρατηρια στα οποια επιβληθηκαν προστιμα μονο τα 3 ηταν με τα σηματα της Shell και απο αυτα μονο η μια παραβαση ηταν σοβαρη παραβαση... Στα αλλα δυο η νοθεια ηταν αμελητεα (κοντα στο 5-5,5%!)

 

Αυτο λεει πολλα... Ειδικα για τις 100αρες και τις "100αρες"!!

Link to comment
Share on other sites

Για την ακριβεια δεν υπαρχει ουτε ενα πρατηριο της Shell με νοθευμενη 100αρα!!

Πρακτικα στην υπαρχουσα λιστα απο τα 129 πρατηρια στα οποια επιβληθηκαν προστιμα μονο τα 3 ηταν με τα σηματα της Shell και απο αυτα μονο η μια παραβαση ηταν σοβαρη παραβαση... Στα αλλα δυο η νοθεια ηταν αμελητεα (κοντα στο 5-5,5%!)

 

Αυτο λεει πολλα... Ειδικα για τις 100αρες και τις "100αρες"!!

 

Η αλήθεια είναι πως έχω καιρό να παρακολουθήσω τι θέμα, παλιά όμως, θυμάμαι χαρακτηριστικά πως ήταν και της Shell πρατηρια με νοθευμένη 100άρα...μακάρι να είναι έτσι όπως τα λες

Link to comment
Share on other sites

Περιττο οπως και ολα τα αναλογα σκευασματα για τετοιας τεχνολογιας κινητηρες.

Μονο καλο λαδακι συμφωνα με τις προδιαγραφες του.

Link to comment
Share on other sites

Το λάδι που βάζεις στο αμάξι σου είναι ήδη τιγκα στα πρόσθετα - απορρυπαντικά, σταθεροποιητές, αντιαφριστικά, αντιπιτυριδικά κτλ κτλ. Σε μελετημένες αναλογίες, με σωστή ανάμιξη. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι τα πρόσθετα που θα βάλεις εσύ δεν θα αντιδράσουν με τα ήδη υπάρχοντα; Πώς θα εξασφαλίσεις την ορθή τους διασπορά στο λάδι; Ένα καλό λάδι σε συνδυασμό με σωστές αλλαγές είναι υπεραρκετό πιστεύω.
Link to comment
Share on other sites

xoris na thelo na kano diafimisi sto sigekrimeno,,,, k os mixanikos ,,, oxi autokiniton,,, exo mia w apopsi...sto psito..

 

To MotorKote δημιουργεί μια υπερ λιπαντικη επικάλυψη στα μεταλλα.Αυτό εχει σαν αποτελεσμα την σημαντικη μείωση των τριβων, της υπερθερμανσης και της φθορας του κινητηρα.Η ιπποδύναμη αυξάνεται κατα 10% στον πρωτο μήνα χρήσης, οικονομια στα καυσιμα απο 5% έως 15% και αξιοσημείωτη μείωση στην φθορα του κινητηρα. Δεν μεταβάλλει το ιξωδες του λιπαντικού γιατι δεν αναμιγνύεται με αυτο.Δεν περιέχει τεφλον, σιλικονη,γραφιτη,μολυβδένιο η οποιοδήποτε αλλο επιβλαβες χημικο. Χρησιμοποιείται σε τετράχρονους και δίχρονους κινητήρες, σε σασμάν-γραναζοκιβώτια,υδραυλικά

Link to comment
Share on other sites

Τι γνώμη έχετε βρε παιδιά, αν μετά από το πρώτο service λάδια/φίλτρο στα 15000km, να αλλάζω ανά 7500km (δηλαδή στα 22500km) τα λάδια μόνο ή και πρέπει απαραιτήτως και το φίλτρο.
Link to comment
Share on other sites

xoris na thelo na kano diafimisi sto sigekrimeno,,,, k os mixanikos ,,, oxi autokiniton,,, exo mia w apopsi...sto psito..

 

To MotorKote δημιουργεί μια υπερ λιπαντικη επικάλυψη στα μεταλλα.Αυτό εχει σαν αποτελεσμα την σημαντικη μείωση των τριβων, της υπερθερμανσης και της φθορας του κινητηρα.Η ιπποδύναμη αυξάνεται κατα 10% στον πρωτο μήνα χρήσης, οικονομια στα καυσιμα απο 5% έως 15% και αξιοσημείωτη μείωση στην φθορα του κινητηρα. Δεν μεταβάλλει το ιξωδες του λιπαντικού γιατι δεν αναμιγνύεται με αυτο.Δεν περιέχει τεφλον, σιλικονη,γραφιτη,μολυβδένιο η οποιοδήποτε αλλο επιβλαβες χημικο. Χρησιμοποιείται σε τετράχρονους και δίχρονους κινητήρες, σε σασμάν-γραναζοκιβώτια,υδραυλικά

 

Καλά, ήταν ανάγκη να μας μεταφέρεις αυτούσιο το διαφημηστικό κειμενάκι του Λαμπριανίδη; :rolleyes:

 

Βάλτο να δούμε, εγώ πάντως μαντζούνια και πειραματισμούς δεν κάνω στο δικό μου το μοτέρ. Αν ήταν με ένα μαγικό ζωμό να πάρω 10 άλογα, να μειώσω 15% την κατανάλωση κτλ κτλ νομίζεις ότι η VAG, η PSA, η BMW θα έριχνε τόσα λεφτά στην εξέλιξη συστημάτων εξοικονόμησης καυσίμων, ή τρόπο να βγάλουν 5-10 άλογα από ένα μοτέρ;

 

 

Αλλαγή λαδιών πακέτο με φίλτρο πάντα. Η διαφορά κόστους είναι αμελητέρα μπροστά στο να έχεις ένα πεντακάθαρο φίλτρο.

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως έχω καιρό να παρακολουθήσω τι θέμα, παλιά όμως, θυμάμαι χαρακτηριστικά πως ήταν και της Shell πρατηρια με νοθευμένη 100άρα...μακάρι να είναι έτσι όπως τα λες

Ετσι ειναι... Τα πρατηρια της Shell καθε μηνα που πιανονται νοθευμενα ειναι απο ελαχιστα εως καθολου!! Το ιδιο ισχυει και για την Ελιν!

Ειναι οι μονες που διενεργουν ελεγχους οι ιδιες στα ιδια τους τα πρατηρια...

Link to comment
Share on other sites

Σημερα στα 38.000km αλλαξα τακακια μπροστα, χωρις να εχει αναψει το λαμπακι ακομα (ηταν οριακα να αναψει-μπορουσα να περιμενω 1000km ακομα).

-> ΚΟΣΤΟΣ: 138 euro με τα εργατικα.:)

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

xoris na thelo na kano diafimisi sto sigekrimeno,,,, k os mixanikos ,,, oxi autokiniton,,, exo mia w apopsi...sto psito..

 

To MotorKote δημιουργεί μια υπερ λιπαντικη επικάλυψη στα μεταλλα.Αυτό εχει σαν αποτελεσμα την σημαντικη μείωση των τριβων, της υπερθερμανσης και της φθορας του κινητηρα.Η ιπποδύναμη αυξάνεται κατα 10% στον πρωτο μήνα χρήσης, οικονομια στα καυσιμα απο 5% έως 15% και αξιοσημείωτη μείωση στην φθορα του κινητηρα. Δεν μεταβάλλει το ιξωδες του λιπαντικού γιατι δεν αναμιγνύεται με αυτο.Δεν περιέχει τεφλον, σιλικονη,γραφιτη,μολυβδένιο η οποιοδήποτε αλλο επιβλαβες χημικο. Χρησιμοποιείται σε τετράχρονους και δίχρονους κινητήρες, σε σασμάν-γραναζοκιβώτια,υδραυλικά

 

Συγνωμη αλλα μονο και μονο απο το κειμενο αυτο, που πρεπει να ειναι της εταιριας που το προωθει, μονο και λιγο να κατεχεις απο αυτοκινητα καταλαβαινεις οτι οχι μονο δεν κανει αυτα που λεει αλλα σιγουρα καλο δεν προκειται να κανει.

-Παγκοσμιο πρωτο-αυξηση ιπποδυναμης απο λιπαντικο και μαλιστα 10%

Συγνωμη φιλε μου αλλα αν εισαι μηχανικος και πιστευεις αυτο τοτε τι να πουν και οι αλλοι?

 

-10-15% οικονομια στα καυσιμα.

Τελος οι υβριδικοι κινητηρες. Βρεθηκε Η ΛΥΣΗ και μαλιστα με λιγα ευρω.

 

- Δεν αναμειγνυεται με το λιπαντικο.

Απο τι ειναι κατασκευασμενο ωστε να αποφευγει την αναμειξη και να πηγαινει και να επικαθεται μονο στα μεταλλικα μερη που το χρειαζονται? Μαλλον με τηλεκατευθυνση.

 

-Η αξιοσημειωτη μειωση της φθορας του κινητηρα πως μετριεται?

 

Ενταξει ας σοβαρευτουμε τωρα.

Πραγματικα υπαρχουν αδαεις εκει εξω που μπορει να αγορασουν αυτο το πραγμα?

Και ενταξει κανενας παππους που θα νομισει οτι το σαραβαλακι του θα αντεξει πιο πολλα χρονια απο αυτον ενταξει, αλλα καποιος νεωτερος και στοιχειωδως ενημερωμενος για το θεμα αυτοκινητου ειναι δυνατον να πιστεψει ολες αυτες τις μαμακιες?

Ημαρτον, οπως θαλεγε και ο Γεωργιου.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα στα 38.000km αλλαξα τακακια μπροστα, χωρις να εχει αναψει το λαμπακι ακομα (ηταν οριακα να αναψει-μπορουσα να περιμενω 1000km ακομα).

-> ΚΟΣΤΟΣ: 138 euro με τα εργατικα.:)

 

Αν περιμενες να αναψει μαλλον θα χρεωνοσουνα επιπλεον τον αισθητηρα. Τουλαχιστον αυτο μου ειχε συμβει στο προηγουμενο μου Opel Vectra.

Link to comment
Share on other sites

Α, και κατι αλλο που ξεχασα για το MotorKote, οπως λεει.

Κανει για τα παντα απο κινητηρες, σαζμαν, χλοοκοπτικα κλπ.

Το ενα και το ιδιο προιον!

 

Μακρια!!

Link to comment
Share on other sites

To κείμενο που έβαλε ο dc03kks ως "προσωπική άποψη" είναι αυτούσια παράθεση της περιγραφής του προϊόντως σε eshop λιπαντικών.
Link to comment
Share on other sites

Γεια σε όλους!

 

Έχω πάλι 2-3 πραγματάκια...

 

1. Μετά τα 120 ακούω ένα σφύριγμα από -μάλλον- το παράθυρό μου. Προσπάθησα να πιέσω το τζάμι σε διάφορα σημεία αλλά δεν ξέρω αν το επηρέασα. (το σφύριγμα)

 

(όχι, δεν είναι το σφυρ. του compressor, είναι αεροδυναμικός ήχος)

 

2. Υπάρχει τρόπος να ρυθμίσω την ευαισθησία του αισθητήρα φωτός? (από vag-com?)

 

3. Υπάρχει περίπτωση να μου έχουν βάλει λάθος τα λάστιχα? (είμαι άσχετος αλλά μου φαίνεται ότι δεν ακουμπάνε σε όλα τα αυλάκια στο δρόμο με τον ίδιο τρόπο.. ) θα βγάλω/στείλω φωτογραφία.

 

Καταπληκτικό το αυτοκίνητο πάντως... (στρώσιμο ακομα)

Link to comment
Share on other sites

fadazome to dokimases gia na ta les auta....

 

plisu k me ultrex k motorkote na goustaris...

 

kanenas omos pu na dosi mia sovari apadasi???

 

(Αστειευόμουν, ΔΕ σε ειρωνευόμουν, προφανώς..

Δεν έχω ιδέα για το προϊόν, απλά σχολίασα περιμένοντας κάποιο σχετικό να απαντήσει)

Link to comment
Share on other sites

Αν ήταν με ένα μαγικό ζωμό να πάρω 10 άλογα, να μειώσω 15% την κατανάλωση κτλ κτλ νομίζεις ότι η VAG, η PSA, η BMW θα έριχνε τόσα λεφτά στην εξέλιξη συστημάτων εξοικονόμησης καυσίμων, ή τρόπο να βγάλουν 5-10 άλογα από ένα μοτέρ;

 

Ακριβώς αυτή είναι η λογική που πρέπει να έχουμε όταν βλέπουμε "εύκολες" λύσεις. Συμφωνώ απόλυτα.

Link to comment
Share on other sites

Αν περιμενες να αναψει μαλλον θα χρεωνοσουνα επιπλεον τον αισθητηρα. Τουλαχιστον αυτο μου ειχε συμβει στο προηγουμενο μου Opel Vectra.

 

Οχι φιλε. Απ' οτι ειδα ειναι πανω στο τακακι φιξ ο αισθητηρας... Ειχε καλωδιο πανω του το τακακι και το παλιο το πεταξε με το καλωδιο.Καθαρη τιμη τα τακακια νομιζω οτι ειχαν 103 ή 108 euro...

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Θα' χε ενδιαφέρον να το βλέπαμε, πως το κάνουν...

 

Βάζω και 4:

4. Δεν έβαλα κάποιο έξτρα, δε θα ειδοποιηθώ για χαμηλή πίεση ελαστικού ε?

(γιατί ένας φίλος που παρήγγειλε πριν 2 μήνες το έβαλε σαν εξοπλισμό με 60-70, ενώ στη δική μου λίστα δεν υπήρχε επιλογη! [το Νοέμβριο] Την αυξημένη τιμή όμως την πλήρωσα...)

 

(More info: Στην αμερική από το 2004 και μετά όλα τα νέα αυτοκίνητα έχουν το σύστημα STANDARD)

Link to comment
Share on other sites

Θα' χε ενδιαφέρον να το βλέπαμε, πως το κάνουν...

 

Βάζω και 4:

4. Δεν έβαλα κάποιο έξτρα, δε θα ειδοποιηθώ για χαμηλή πίεση ελαστικού ε?

(γιατί ένας φίλος που παρήγγειλε πριν 2 μήνες το έβαλε σαν εξοπλισμό με 60-70, ενώ στη δική μου λίστα δεν υπήρχε επιλογη! [το Νοέμβριο] Την αυξημένη τιμή όμως την πλήρωσα...)

 

(More info: Στην αμερική από το 2004 και μετά όλα τα νέα αυτοκίνητα έχουν το σύστημα STANDARD)

 

 

Αν θες το βαζεις και τωρα....απο ξερω εχει γυρω στα 50 ευρώ....αλλα εχει λιγο "μανικι" στην τοποθετηση .....μιας και πρεπει να φυγει καλωδιο απο το "button" που θα ειναι διπλα απο το "SRS" και να παει μπροστα στον controler του abs.Πολυ κοπος για το τιποτα πιστευω...

Οποιος θελει ας κατεβασει το DIY απο εδω:

http://rapidshare.com/files/106728466/tpms_install.pdf

 

 

Επισης επειδη μιλησαμε και για βενζιναδικα ...δειτε και αυτο : http://www.e3i.gr/webmap/

ειναι ωραια προσπαθεια....

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...