Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

παιδια σημερα αντιμετωπισα το εξης προβλημα. Εβλεχε και οπως ανοιξα την πορτα για να μπω γρηγορα στο αμαξι βραχικανε οι διακοπτες που ανοιγουν τα παραθυρα (λιγο). περνω ενα πανακι να σκουπισω τις σταγονες και εφυγε το χρωμα απο τον διακοπτη του συνοδηγου!!:wacko: :X Εμεινε ασπρο :X :cry: :!:
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΑΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΑΛΙΟΣ ΚΑΤΟΧΟΣ TSI 140 ΓΡΑΦΩ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ.

ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑ ΚΑΝΑ 2 ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

 

1ο ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΟ ΣΕ ΣΤΑΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ 700 ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΤΡΕΜΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟ.ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΟΚΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ?

 

2ο ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΣ ΣΕ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΩ ΛΙΓΟ ΤΟ ΦΡΕΝΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΡΙΖΕΙ.

 

3ο ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ 19/04/06 ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΙΟΥΛΙΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΠΛΑΚΕΣ ΤΙΣ ΑΥΛΗΣ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΥΠΗΡΧΑΝ ΛΕΚΕΔΕΣ.ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΞΑΤΜΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΥΓΡΑ ΤΟΥ.ΤΟ ΠΗΓΑ Ε.Τ.Ε.Α. ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΧΑΝΕ ΛΑΔΙΑ (ΘΕΣ/ΝΙΚΗ) ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΝ ΤΙΠΟΤΑ. ΤΕΛΗ ΙΟΥΛΙΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΞΑΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΑΚΙ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΧΩΡΙΣ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ.ΕΤΣΙ Ο ΑΡΧΙΜΗΧΑΝΙΚΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΜΠΟΥΛΩΝΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΔΕΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΞΕΛΑΣΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΧΑΝΕ ΒΑΛΒΟΛΙΝΕΣ.ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ Η ΟΠΙΣΘΕΝ ΚΟΛΛΑΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ Ή Η ΠΡΩΤΗ ΜΠΑΙΝΕΙ ΔΥΣΚΟΛΑ.Ο ΑΡΧΙΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΖΩΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΕΣ ΚΤΛ.. ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ?

 

 

ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΕΣΤΡΩΣΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ "ΜΕΙΟΝ" ΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Τ.Ε.Α. ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΑ 7,000 ΜΟΥ ΕΦΑΓΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 700ΜΛ ΛΑΔΙ.

 

ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΠΟΥ ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ? ΕΤΕΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΑΝ ΜΑΣΚΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.Η ΜΑΣΚΑ ΠΕΤΑΞΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ

Link to comment
Share on other sites

Για service Θεσ/νίκη δοκίμασε και Μανδύλα και Παζαρόπουλο σαν επίσημο service...

Αν μιλάς για εκτός αντιπροσωπείας, έχει άπειρα αλλά δεν νομίζω να θέλεις εκτός...

Link to comment
Share on other sites

1ο το αυτοκινητο μου ειναι ρυθμισμενο σε σταση να ειναι στις 700 στροφες πραγμα που το κανει να τρεμει αρκετες φορες οταν ειναι σταματημενο.ειναι φυσιολογιοκο να ειναι τοσο χαμηλα?

2ο οταν ειμαι σταματημενος σε κατηφορα και αφησω λιγο το φρενο το αυτοκινητο ολοκληρο τριζει.

3ο ακομα και σημερα εχω προβλημα αρκετες φορες η οπισθεν κολλαει και δεν βγαινει απο το κιβωτιο ή η πρωτη μπαινει δυσκολα.ο αρχιμηχανικος μου λεει οτι ειναι υστερα απο ζωρισμα του συμπλεκτη σε ανηφορες κτλ.. παιζει να ειναι κατι αλλο?

 

το αυτοκινητο το εστρωσα κανονικα και το μονο "μειον" να και στην ε.τ.ε.α. μου ειπαν οτι θα συμβει στα 7,000 μου εφαγε περιπου 700μλ λαδι.

 

 

1.οι στροφες ειναι οκ... το τρεμουλο μου το κανει και εμενα μερικες φορες και δεν εχω λαβει απαντηση...

2. γιατι και το polo δεν το εκανε;; νομιζω πως ολα το κανουν (το δικου polaki παντως το εκανε) για το golf δεν το εχω προσεξει

3. μου εχει συμβει 1-2 φορες με την οπισθεν (ηταν φασεις οπως αυτη που σου ειπε ο μηχανικος σου...

 

εε οκ μεσα στα ορια... αν δεις και το manual τετοια καταναλωση ειναι φυσιολογικη

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

 

ευχαριστω για την απαντηση φιλε κυπριε, τα links ειναι διαφωτιστικα.

Η πραγματικη ερρωτιση μου ηταν το γιατι ολοι οι κατασκευαστες προτεινουν διαφορετικου ιξωδες λαδι αναλογα με την εκαστοτε θερμοκρασια περιβαλοντος οπως και τονιζει σε πολλα σημεια το τελευταιο link ενω η VW δεν κανει καμια αναφορα (τουλαχιστον στο user manual) γι' αυτο το θεμα.

to GT or not to GT?[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

παιδια θα ηθελα να κανω μια πολυ σημαντικη κατα τη γνωμη μου ερρωτιση. Σε οσα αυτοκινητα ειχα μεχρι στιγμης αναφερεται το ιξωδες του λαδιου που προτεινει ο κατασκευαστης, ακομα τονιζεται οτι το ιξωδες πρεπει να ειναι αναλογο με την εκαστοτε θερμοκρασια περιβαλοντος. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι δεν μπορεις να προτεινεις το ιδιο λαδι οταν το αυτοκινητο ειναι στη Φιλανδια που η θερμοκρασια κυμενεται απο -20 εως 15 βαθμους ενω στην Ελλαδα η θερμοκρασια ειναι 0 εως 45 βαθμους.

 

Τσέκαρε κι αυτό :

http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html

Link to comment
Share on other sites

REAR SKIRT APO GTI VAMENO TO MISO.

 

Pos sas fenete? Pantos se allo xroma autokinito leei poli. Idika se aspro

 

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/medium/TSI.jpg

 

polu wraio :D poso phge h vafh? :worry:

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

Τσέκαρε κι αυτό :

http://www.carbibles.com/engineoil_bible.html

 

Exellent web site my friend.:up:

 

σε αυτο το site μπορεις να βρεις και να μαθεις αρκετες πληροφοριες οχι μονο για τα λαδια. μηπως υπαρχουν και αλλα παρομιας φυσης web sites τα οποια γνωριζεις????

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω για την απαντηση φιλε κυπριε, τα links ειναι διαφωτιστικα.

Η πραγματικη ερρωτιση μου ηταν το γιατι ολοι οι κατασκευαστες προτεινουν διαφορετικου ιξωδες λαδι αναλογα με την εκαστοτε θερμοκρασια περιβαλοντος οπως και τονιζει σε πολλα σημεια το τελευταιο link ενω η VW δεν κανει καμια αναφορα (τουλαχιστον στο user manual) γι' αυτο το θεμα.

 

το user manual είναι απλώς μετάφραση στα Ελληνικά δηλαδή? δεν είναι προσαρμοσμένο για τα Ελληνικά δεδομένα?

ilias
Link to comment
Share on other sites

Γειά σας κύριοι,

 

Πήρα και διάβασα το περιοδικό από ενδιαφέρον για το τεστ το οποίο πράγματι είναι μακροσκελές. Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η γνωστή πλέον επιστολή με τα παιδιά της Αρτας. Δεν θέλω να σχολιάσω τα όσα αναφέρονται στα δημοσιεύματα παρά μόνο να κάνω ένα σχόλιο για το σημείο (2) του φίλου Ηλία.

 

Οταν πρωτοοδήγησα το GOLF πράγματι ενοχλήθηκα από την απόκριση του γκαζιού το οποίο παρουσιάζει καθυστέρηση .. όπως όλα τα αυτοκίνητα με ηλεκτρονικό γκάζι. Αμέσως έψαξα για κάποια λύση όπως το Sprint Booster http://www.sprintbooster.gr/. Μετά από βαθύτερη μελέτη πληροφορήθηκα ότι παρότι το booster κάνει όσα υπόσχεται, η καθυστέρηση όμως είναι θεμιτή για την προστασία του καταλύτη καθώς επίσης ότι το συγκεκριμένο βοήθημα μπορεί να οδηγήσει σε καταπόνηση του αυτοκινήτου. Δεν ήθελα και πολύ και έτσι απέφυγα την παραπάνω "λύση".

 

Το έχει δοκιμάσει κανείς από εσάς?

 

Κώστας

 

Εγω το ειχα βαλει στο προηγουμενο αυτοκινητο μου (Vectra 1.8 2003)

οπου και πραγματικα υπηρχε βελτιωση της αποκρισης και θα το συνεστηνα, αν και η καταναλωση ανεβηκε κατα 0.7 λιτρα στα 100 χλμ.

Τωρα στο TSI μου και εχοντας την προηγουμενη εμπειρια δεν νομιζω οτι χρειαζεται καθοτι ειναι αναγκαιο μονο στο ξεκινημα (οπου μπορεις εκ των προτερων να δωσεις μονος σου λιγο γκαζι πριν αποσυμπλεξεις) και οχι στις ρεπριζ οπου ηδη ο κομπρεσσορας και το τουρμπο με τη ροπη που προσφερουν εκμηδενιζουν την οποια υστερηση.

Αν 'δουλευεις' το μοτερ δεν θα πρεπει να εχεις κανενα προβλημα, αλλα αν αποτομα του 'ζητας' τοτε δεν πιστευω οτι υπαρχει αυτοκινητο της κατηγοριας του (και καπως μεγαλυτερης) που και ετσι μπορει να ανταποκρινεται καλυτερα.

Αν παραυτα υπαρχει καποιος που εχει βαλει το booster θα ηθελα και εγω να μαθω το αποτελεσμα.

Link to comment
Share on other sites

Άλλαξέ το στην εγγύηση. Συνηθισμένο για όλους τους διακόπτες. Δε θέλει τρίψιμο όταν το καθαρίζετε.

 

Δηλαδη οταν καθαρισεις τους διακοπτες με το νερο φευγει το χρωμα?σορρυ κιολας αλλα δεν ειναι ποιοτητα αυτη.κριμα και μου αρεσε το golfaki αλλα δεν ξερω με το που το διαβασα αυτο ξενερωσα.η γερμανικη ποιοτητα των πλαστικων υποτιθετε ειναι καλη...

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη οταν καθαρισεις τους διακοπτες με το νερο φευγει το χρωμα?σορρυ κιολας αλλα δεν ειναι ποιοτητα αυτη.κριμα και μου αρεσε το golfaki αλλα δεν ξερω με το που το διαβασα αυτο ξενερωσα.η γερμανικη ποιοτητα των πλαστικων υποτιθετε ειναι καλη...

 

Δεν είναι ακριβώς θέμα ποιότητας. Βαμμένα πλαστικά είναι. Αν τα τρίψεις, μόνο αν τα τρίψεις, το βάψιμο θα φύγει. Λογικό μου φαίνεται. Εμένα 3 χρόνια τώρα το μόνο που έχει ξεβάψει είναι ο διακόπτης alarm κι αυτό γιατί το είχα τρίψει δυνατά και με κάποιο υγρό καθαριστικό. Μπορεί κάποιο ανταλλακτικό να είναι και προβληματικό. Αλλά δεν νομίζω ότι αυτό μετράει στα αρνητικά της VW τόσο σοβαρά. Ούτε νομίζω ότι είναι χαρακτηριστικό μόνο της VW.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα το παλικαρι που ειπε οτι το σκουπισε με εαν πανι για να φυγει το νερο εεε ποσο τριψιμο μπορεις να ριξεις σε εναν διακοπτη με ενα πανι για να φυγει το νερο?????:wacko:εκτος και εαν ειχε ριξει οξινη βροχη.δεν ξερω,τι να πω.ξερω οτι δεν ειναι μονο προβλημα της vw αυτο το εχω δει και σε αλλα καινουργια αλλα περιμενα κατι καλυτερο απο την ποιοτητα της vw.και δεν συμφωνω οτι ειναι βαμμενο πλαστικο.εχω δει βαμμενα πλαστικα που δεν εχουν ξεβαψει εδω και 30 χρονια σε αυτοκινητα.
Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα το παλικαρι που ειπε οτι το σκουπισε με εαν πανι για να φυγει το νερο εεε ποσο τριψιμο μπορεις να ριξεις σε εναν διακοπτη με ενα πανι για να φυγει το νερο?????:wacko:εκτος και εαν ειχε ριξει οξινη βροχη.δεν ξερω,τι να πω.ξερω οτι δεν ειναι μονο προβλημα της vw αυτο το εχω δει και σε αλλα καινουργια αλλα περιμενα κατι καλυτερο απο την ποιοτητα της vw.και δεν συμφωνω οτι ειναι βαμμενο πλαστικο.εχω δει βαμμενα πλαστικα που δεν εχουν ξεβαψει εδω και 30 χρονια σε αυτοκινητα.

 

Γι αυτό μίλησα για προβληματικό ανταλλακτικό. Μπορεί του φίλου με σταγόνες βροχής νε ξέβαψε, όμως και το δικό μου 3 χρόνια τώρα με μπόλικη βροχή δεν έχει πάθει τίποτα. Ποιός είναι ο κανόνας και ποιά η εξαίρεση ????

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας φίλοι,

 

Σήμερα τελικά προχώρησα στην διαδικασία τοποθέτησης του Cruise Control. Το είχα αναβάλει για μερικές ημέρες λόγω αναζήτησης στην αγορά του κλειδιού (αστεράκι) που είναι απαραίτητο για την αφαίρεση του τιμονιού. Ομως όλα πήγαν καλά αν και θα έλεγα πως είναι λίγο δύσκολη δουλειά. Θα μπορούσα να πω ότι η αποσυναρμολόγηση του αεραγωγού / RCD300 έχει την μισή δυσκολία μπροστά στην τοποθέτηση του Cruise Control. Τελος πάντων μου πήρε συνολικά 1 ώρα προσεκτικής δουλειάς (Many thanks to DIS). Τώρα μου μένει μόνο η κωδικοποίηση με το VAG COM η οποία θα γίνει αργότερα.

 

Για όποιον ενδιαφέρεται για περισσότερες πληροφορίες .. είμαι όπως πάντα διαθέσιμος.

 

Κώστας

 

http://img134.imageshack.us/img134/1616/dsc00148ju4.th.jpg

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αλλαξα για πρώτη φορά λάδια/φίλτρο στα 13.000 χιλ.

 

- 4 λίτρα λάδι 15W-40 €40,26

- 1 φίλτρο λαδιού €15,17

- Εργασία €22,71

 

ΣΥΝΟΛΟ €78,14

 

Οταν έκλεισα το ραντεβού από το τηλέφωνο, μου είχαν πει ότι θα κοστίσει €150 και τα παραπάνω προέκυψαν μετά από έκπτωση που μου έκαναν στο ταμείο, χωρις να την ζητήσω και που ούτε καν την περίμενα. Ισως βέβαια η έκπτωση να προέκυψε επειδή ζήτησα τιμολόγιο αντί απόδειξης και πλήρωσα με την εταιρική μου κάρτα.. δεν το γνωρίζω.

 

ΦΙΛΟΣΙΔΗΣ !!! Για μια ακόμη φορά μένω ευχαριστημένος.

 

Κώστας

 

Καλησπέρα εχω το TSI 140 KAI έκανα αλλαγή λαδιών σε επίσημη αντιπροσωπία στα 15.000 χλμ. και πλήρωσα τα εξης

Λαδι κινητήρος SAE5W-30 4 λίτρα 84,20

Φίλτρο λαδιού FILTERELEM 17,15

Εργασία 22,61

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σε ολους τελικα καταφερα κ γω να γινω μελλος μετα απο αρκετες προσπαθειες.εχω αρκετο καιρο που απλα διαβαζω κ θα ειθελα να σασ πω οτι νοιωθω οτι σας ξερω αρκετα.δεν θα σας κρειψω λοιπον οτι κ σεις εισαστε υπευθηνει για την επηλογη μου.εδω λοιπον κ 2 βδομαδες περιπου ειμαι κατοχος ενος JETTA TSI 140 κ εχω να σας πω αρκετα που ενδιαφερουν.ευχαριστω εκ των προτερων κ συγνωμη για το μακροσκελες μυν
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σε ολους τελικα καταφερα κ γω να γινω μελλος μετα απο αρκετες προσπαθειες.εχω αρκετο καιρο που απλα διαβαζω κ θα ειθελα να σασ πω οτι νοιωθω οτι σας ξερω αρκετα.δεν θα σας κρειψω λοιπον οτι κ σεις εισαστε υπευθηνει για την επηλογη μου.εδω λοιπον κ 2 βδομαδες περιπου ειμαι κατοχος ενος JETTA TSI 140 κ εχω να σας πω αρκετα που ενδιαφερουν.ευχαριστω εκ των προτερων κ συγνωμη για το μακροσκελες μυν

 

Καλορίζικο, Καλοτάξιδο και καλώς ήλθες.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα εχω το TSI 140 KAI έκανα αλλαγή λαδιών σε επίσημη αντιπροσωπία στα 15.000 χλμ. και πλήρωσα τα εξης

Λαδι κινητήρος SAE5W-30 4 λίτρα 84,20

Φίλτρο λαδιού FILTERELEM 17,15

Εργασία 22,61

ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΠΟΥ ΟΜΩΣ

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα φιλε κωστα θα ειθελα τα φωτα σου σχετικα με το cruise control οχι για jetta αλλα για το passat του πατερα μου το οποιο ειναι αγορασμενο 2/07 κ δεν εχει.του αρεσαι πολυ κ θελει να το βαλει.ρωτησαμε στην carenta μας ζητησαν αριθμο πλαισιου το ελεξαν κ μας ειπαν οτι μπαινει.νομιζω ομως οτι μου ζηταν αρκετα βαση με αυτα που εδωσες εσυ.το λοιπον<90 ευρ το συστημα 40 ευρ ενα πλαστικο λενε κατω απ το τιμονι<το γιατι θελει αλλαγη αυτο δεν μπορω να καταλαβω>50 ευρ ησαγωγη κ 30ευρ τοποθετηση>σκευτομαι ομως για να το εβαλες εσυ μπορω κ γω μιας κ εχω της γνωσεις σε καποια πραγματα αρκει να με βοηθεισεις.ευχαριστω
Link to comment
Share on other sites

Στο Passat το cc είναι διαφορετικό από αυτό στο Golf. Οι τιμές που σου ζηταν καλές μου ακούγονται. Ειδικά η τοποθέτηση. Το πλαστικό που αναφέρεις ελπίζω να καταλάβεις γιατί χρειάζεται.

 

http://imageshack.gr/files/16sai5j45qgt52tlgaod_thumb.jpg

 

http://imageshack.gr/files/m4wydm9930nym3e38axd_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

;)μαλιστα φιλε μου κατανοειτο σ΄ευχαριστω πολυ.κοιταγα πριν τις φωτογραφιες για τα καλωδια κ τα ηχεια τελειο.εγω εχω κατι αλλο απ το προηγουμενο αμαξι το clarion to vrx848rvd dvd tv tuner bluetooth δυστηχως 1 din κ το ομορφο ηχοσυστημα του jetta θα παει στο ντουλαπι κ πρεπει να βαλω πλαστικια θυκη εκτος αν καποιος εχει να προτινει κατι καλυτερο χωρις να πανε φυσικα 2200ευρ χαμενα
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...