mol Δημ. July 24, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 24, 2010 επεσες στην περιπτωση (προβληματικη σησκευη). ΚΑΙ περιπτωσεις υπαρχουν ;) πολυ απλα θα πας και θα πεις να γινει (αμεσα αν μπορουν) αντικατασταση με νεα συσκευη. τοσο απλα. ;) οταν λες οτι δεν εχει αντιπροσωπεια τι εννοεις? τοσα καταστηματα nokia care/shops υπαρχουν, δε σε καλυπτουν?:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aliengoa Δημ. July 25, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2010 (edited) επεσες στην περιπτωση (προβληματικη σησκευη). ΚΑΙ περιπτωσεις υπαρχουν ;) πολυ απλα θα πας και θα πεις να γινει (αμεσα αν μπορουν) αντικατασταση με νεα συσκευη. τοσο απλα. ;) οταν λες οτι δεν εχει αντιπροσωπεια τι εννοεις? τοσα καταστηματα nokia care/shops υπαρχουν, δε σε καλυπτουν?:) τα nokia care δεν κανουν αντικατασταση εντος 7 ημερων εκτος και αν το αγορασες απο εκεί την συσκευή. Αντικατάσταση πρέπει να κάνει το μαγαζί απο όπου το αγόρασες. Το θέμα είναι οι δικαιολογίες της υπαλλήλου (δεν στο αλλαζω γιατι δεν αποφασίζω εγώ αλλα η αρβάτο, πρέπει να το ελεγξουν κλπ). Επίσης, μου έιπε πως το DOA είναι όταν στέλνουν την συσκευή στην αντιπροσωπεία για έλεγχο και πως θα κρίνουν αυτοί τι θα κάνουν!! Οσον αφορά την ερώτηση για το αν υπάρχει αντιπροσωπεία γιατί δλδ μου είπε οτι το στέλνουν στην Αρβάτο και όχι στα Κεντρικά όπως παλιότερα; Μιλάμε για αγορά ΜΙΑΣ ΗΜΕΡΑΣ. anyway, να μην το "τραβήξουμε " περισσότερο, μαλλον πάνω στα νεύρα μου το έγραψα το post. Για να μην πει πάλι κάποιος γιατί δεν επέμενες να στο αλλάξουν, έχω δώσει την απάντηση παραπάνω. :) Edited July 25, 2010 by aliengoa Παράθεση ΑΙΕΝ ΥΨΙΚΡΑΤΕΙΝ Pocophone F1 // iPhone X // Nokia N9 64GB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mol Δημ. July 25, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2010 Αντικατάσταση πρέπει να κάνει το μαγαζί απο όπου το αγόρασες. ναι, ετσι ειναι 100%;) ΠΡΕΠΕΙ να κανουν αντικατασταση και να το απαιτησεις! τι παει να πει το στελνουν εδω και εκει? ζητα αμμεση αντικατασταση! καλα εκανες και εγραψες το ποστ! πολυ καλα εκανες μαλιστα! πρεπει να "δικαιωθεις" και ολοι εμεις ειμαστε εδω για να σου πουμε τι συμβαινει σε τετοιες περιπτωσεις! εγω στο ξαναλεω: ΖΗΤΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ουτε καν επισκευη:mad: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
terrestial Δημ. July 26, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2010 Ήμουν σαφής. Η κοπέλα επέμενε πως δεν το κάνει. Δηλαδή τι να έκανα; Να την εδερνα; Δευτέρα κινώ τα νόμιμα μέσα. Γιατί κοροϊδία έχει και τα ορια της. Πάντως μου φταίει ναι και η Νοκια γιατί αντιπροσωπεία δεν έχει ακόμα. Η μήπως κάνω λάθος; Το πρόβλημα που έχεις είναι με τον ΟΤΕ, όχι με τη Nokia. Φυσικά και έχει αντιπροσωπεία η Nokia, και είναι η Arvato, όπως πριν ήταν η Alpha Copy, όπως της Apple είναι η Rainbow κλπ κλπ. Οι αντιπροσωπείες ΟΛΩΝ των ξένων εταιρειών στην Ελλάδα (αλλά και παντού στον κόσμο) είναι ανεξάρτητες τοπικές επιχειρήσεις που έχουν κάνει σύμβαση με την εταιρεία που αντιπροσωπεύουν. Δεν είναι θυγατρικές της. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aliengoa Δημ. July 26, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2010 (edited) Το post το έβαλα για να καταδείξω το πρόβλημα με μια συσκευή. Παρτε το σαν στατιστική. Είναι φανερό πως ημουν νευριασμένος όταν το έβαλα λόγω της αντιμετώπισης που είχα απο το ΟΤΕshop. Ωστόσο, ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου άποψη ως ευτυχής κάτοχος 6210 (ακομα!), 6300 και παλαιότερα 6150 είναι οτι η ποιότητα των σημερινών τηλεφώνων Nokia είτε υλικών είτε αξιοπιστίας έχει πέσει κατα πολύ. Περισσότερο αυτό ήθελα να καταδείξω. επετρεψέ μου να διαφωνήσω για το θέμα τις αντιπροσωπείας καθότι στο επίσημο site http://www.nokia.gr δίνει άλλη διέυθυνση και συγκεκριμένα: Nokia 18-20 Amarousiou–Chalandriou Street 15125 Athens Greece η οποία και δεν έχει καμία σχέση με την Arvato. Η εν λογω εταιρία ήταν και είναι πλεον η μοναδική εξουσιοδοτημένη εταιρία για service level 3-4. Αλλωστε, για την συγκεκριμένη εταιρία έχουν αναφερθεί αρκετά προς πληροφορησή σας και στο συγκεκριμένο Topic. (παρεπιπτόντως η παραπάνω διεύθυνση αντιστοιχεί στην Nokia Siemens Networks). Edited July 26, 2010 by aliengoa Παράθεση ΑΙΕΝ ΥΨΙΚΡΑΤΕΙΝ Pocophone F1 // iPhone X // Nokia N9 64GB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
terrestial Δημ. July 26, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2010 (edited) Το post το έβαλα για να καταδείξω το πρόβλημα με μια συσκευή. Παρτε το σαν στατιστική. Είναι φανερό πως ημουν νευριασμένος όταν το έβαλα λόγω της αντιμετώπισης που είχα απο το ΟΤΕshop. Ωστόσο, ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ μου άποψη ως ευτυχής κάτοχος 6210 (ακομα!), 6300 και παλαιότερα 6150 είναι οτι η ποιότητα των σημερινών τηλεφώνων Nokia είτε υλικών είτε αξιοπιστίας έχει πέσει κατα πολύ. Περισσότερο αυτό ήθελα να καταδείξω. επετρεψέ μου να διαφωνήσω για το θέμα τις αντιπροσωπείας καθότι στο επίσημο site http://www.nokia.gr δίνει άλλη διέυθυνση και συγκεκριμένα: Nokia 18-20 Amarousiou–Chalandriou Street 15125 Athens Greece η οποία και δεν έχει καμία σχέση με την Arvato. Η εν λογω εταιρία ήταν και είναι πλεον η μοναδική εξουσιοδοτημένη εταιρία για service level 3-4. Αλλωστε, για την συγκεκριμένη εταιρία έχουν αναφερθεί αρκετά προς πληροφορησή σας και στο συγκεκριμένο Topic. (παρεπιπτόντως η παραπάνω διεύθυνση αντιστοιχεί στην Nokia Siemens Networks). Θα στο ξαναπώ, πέρυσι τέτοιο καιρό άλλαξα 2 Nokia στην Cosmote, το ένα πίσω απ' το άλλο. Και μάλιστα 2 N97, τηλέφωνα αξίας €600 (€1200 στο σύνολο). Η πλάκα μάλιστα είναι ότι δεν είχαν καν hardware πρόβλημα, αλλά software (που όμως τότε δεν είχα τη δυνατότητα να το γνωρίζω). Συγκεκριμένα, η φόρτιση φαινόταν να μην τελειώνει ποτέ, όσες ώρες και να το είχες στο φορτιστή. Λίγες μέρες μετά, το πρόβλημα λύθηκε με αναβάθμιση του firmware. Φυσικά, ο υπάλληλος προσπάθησε να αποφύγει την αντικατάσταση, όμως εγώ επέμενα και την πέτυχα. Αυτό έπρεπε να κάνεις κι εσύ (εφόσον ζεις εδώ και ξέρεις την τακτική των καταστημάτων). Αν δεν το έκανες δεν σου φταίει κανείς, και σίγουρα όχι η Nokia. Όσον αφορά όλα τα υπόλοιπα που λες για τις αντιπροσωπείες, συγγνώμη αλλά είναι εντελώς ασυνάρτητα. Αντιπροσωπεία της Νokia μέχρι πρόσφατα ήταν η Alpha Copy και πλέον είναι η Arvato. Όσον αφορά την ποιότητα των συσκευών της Nokia, η άποψή μου είναι εντελώς διαφορετική. Έχει βελτιωθεί κατά πολύ, και είναι εξαιρετική. Πιάσε ένα N97 ή N97 mini και θα καταλάβεις τι εννοώ. Άψογη ποιότητα κατασκευής, και μάλιστα όχι σε monoblock, αλλά σε συσκευή που έχει hardware keyboard. Τα E-series είχαν πάντα πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, ενώ τα N-series συνήθως υπολείπονταν. Πλέον η ποιότητα των N-series είναι εφάμιλλη των E-series. Αν τώρα δεν είσαι ευχαριστημένος με την ποιότητα κατασκευής των τηλεφώνων των 100€ (που κι εκεί είναι εξαιρετική για την κατηγορία), δεν μπορώ να καταλάβω τι διαφορετικό περίμενες. Edited July 26, 2010 by terrestial Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aliengoa Δημ. July 26, 2010 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2010 Θα στο ξαναπώ, πέρυσι τέτοιο καιρό άλλαξα 2 Nokia στην Cosmote, το ένα πίσω απ' το άλλο. Και μάλιστα 2 N97, τηλέφωνα αξίας €600 (€1200 στο σύνολο). Η πλάκα μάλιστα είναι ότι δεν είχαν καν hardware πρόβλημα, αλλά software (που όμως τότε δεν είχα τη δυνατότητα να το γνωρίζω). Συγκεκριμένα, η φόρτιση φαινόταν να μην τελειώνει ποτέ, όσες ώρες και να το είχες στο φορτιστή. Λίγες μέρες μετά, το πρόβλημα λύθηκε με αναβάθμιση του firmware. Φυσικά, ο υπάλληλος προσπάθησε να αποφύγει την αντικατάσταση, όμως εγώ επέμενα και την πέτυχα. Αυτό έπρεπε να κάνεις κι εσύ (εφόσον ζεις εδώ και ξέρεις την τακτική των καταστημάτων). Αν δεν το έκανες δεν σου φταίει κανείς, και σίγουρα όχι η Nokia. Όσον αφορά όλα τα υπόλοιπα που λες για τις αντιπροσωπείες, συγγνώμη αλλά είναι εντελώς ασυνάρτητα. Αντιπροσωπεία της Νokia μέχρι πρόσφατα ήταν η Alpha Copy και πλέον είναι η Arvato. Όσον αφορά την ποιότητα των συσκευών της Nokia, η άποψή μου είναι εντελώς διαφορετική. Έχει βελτιωθεί κατά πολύ, και είναι εξαιρετική. Πιάσε ένα N97 ή N97 mini και θα καταλάβεις τι εννοώ. Άψογη ποιότητα κατασκευής, και μάλιστα όχι σε monoblock, αλλά σε συσκευή που έχει hardware keyboard. Τα E-series είχαν πάντα πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, ενώ τα N-series συνήθως υπολείπονταν. Πλέον η ποιότητα των N-series είναι εφάμιλλη των E-series. Αν τώρα δεν είσαι ευχαριστημένος με την ποιότητα κατασκευής των τηλεφώνων των 100€ (που κι εκεί είναι εξαιρετική για την κατηγορία), δεν μπορώ να καταλάβω τι διαφορετικό περίμενες. καθένας με την αποψή του... Παράθεση ΑΙΕΝ ΥΨΙΚΡΑΤΕΙΝ Pocophone F1 // iPhone X // Nokia N9 64GB Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leonidas0 Δημ. August 12, 2010 Κοινοποίηση Δημ. August 12, 2010 Φοβήθηκε το μάτι μου με αυτά που γράφετε ρε παιδιά...Ήρθε η ώρα να απευθυνθώ και εγώ σε nokia care και θέλω την άποψη σας. Έχω το 5800ΧΜ και έχει χαλάσει μικρόφωνο και ακουστικό. Το τηλέφωνο βρίσκεται εντός εγγύησης. Μπορεί κάποιος να μου προτείνει κάποιο nokia care point "δοκιμασμένο" στην Θεσσαλονίκη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eLeKtriK EyE Δημ. August 13, 2010 Κοινοποίηση Δημ. August 13, 2010 Το Service λέει (μάλλον της Arvato) θα κλείσει σήμερα και θα ανοίξει πάλι 1 Σεπτεμβρίου!!! Η κοπέλα μου πήγε το κινητό της για service 4 Αυγούστου και θα το πάρει ένα μήνα μετά! LOL! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
freddaras Δημ. August 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. August 15, 2010 σημερα πηγα το νοκια ν97 του αδερφου μου εδω σε νοκια care αλεξανδρουπολη για το γνωστο προβλημα με το καπακι της καμερας κτλ.... ο τεχνικος μου ειπε να το παω απο τριτη και θα κανει την αλλαγη εδω Αλεξανδρούπολη και οτι δεν χρειαζεται να περιμενω να το στειλουν κατω κτλ... ειναι δυνατον ρε παιδια....?????:confused::confused: εχω χασει τοσα επεισόδια....? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
yannis77 Δημ. August 19, 2010 Κοινοποίηση Δημ. August 19, 2010 Φοβήθηκε το μάτι μου με αυτά που γράφετε ρε παιδιά...Ήρθε η ώρα να απευθυνθώ και εγώ σε nokia care και θέλω την άποψη σας. Έχω το 5800ΧΜ και έχει χαλάσει μικρόφωνο και ακουστικό. Το τηλέφωνο βρίσκεται εντός εγγύησης. Μπορεί κάποιος να μου προτείνει κάποιο nokia care point "δοκιμασμένο" στην Θεσσαλονίκη. +1 Επίσης ζήτησα από το νοκια care στην ι. δραγούμη στη θεσσαλονίκη μία "γραπτή προσφορά" για την επισκευή του τηλεφώνου και μου είπαν οτι δεν μπορούν! Είναι δυνατόν; Ξέρεις κανείς κανένα επαγγελματία μάστορα στη Θεσσαλονίκη για σερβις; Το κινητό είναι ένα Ν900 που κάποιος @λητης μου το πούλησε χαλασμένο:cry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
freddaras Δημ. August 22, 2010 Κοινοποίηση Δημ. August 22, 2010 παιδια εδω Αλεξανδρούπολη αλλαζουν πλεον κανονικα το καπακι της καμερας για ν97(στα προβληματικα μοντελα) στο μαγαζι..... δεν χρειαζεται πλεον να το στειλεις κατω:):) οπως και την οθονη σου αν εχει προβλημα κτλ κτλ κτλ....... καρατσεκαρισμενο αυτο.... οπααα αρχισε η νοκια να παιρνει μπρος η μου φαινεται.....?:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
terrestial Δημ. August 25, 2010 Κοινοποίηση Δημ. August 25, 2010 Σήμερα πήγα το N97 μου σε ένα Nokia Care (στην Ίωνος Δραγούμη, στη Θεσσαλονίκη) για αλλαγή του καλύμματος της κάμερας (είναι από τις πρώτες παρτίδες, που είχαν το πρόβλημα) και θα το παραλάβω αύριο, χωρίς να πληρώσω τίποτα, εφόσον είναι εντός εγγύησης. :D Η διαφορά με την (πολύ πρόσφατη) εποχή της Alpha Copy χαώδης. Ακούς εκεί, 15 μέρες και στο εξωτερικό για να αλλάξουν ένα κομμάτι πλαστικό. :wacko: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
honda22 Δημ. August 26, 2010 Κοινοποίηση Δημ. August 26, 2010 Πόσο καιρό πάνω κάτω έχει γίνει η αλλαγή από AlphaClopy σε Nokia Care; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Brummie Δημ. September 9, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 9, 2010 Το πρόβλημα που έχεις είναι με τον ΟΤΕ, όχι με τη Nokia. Φυσικά και έχει αντιπροσωπεία η Nokia, και είναι η Arvato, όπως πριν ήταν η Alpha Copy, όπως της Apple είναι η Rainbow κλπ κλπ. Οι αντιπροσωπείες ΟΛΩΝ των ξένων εταιρειών στην Ελλάδα (αλλά και παντού στον κόσμο) είναι ανεξάρτητες τοπικές επιχειρήσεις που έχουν κάνει σύμβαση με την εταιρεία που αντιπροσωπεύουν. Δεν είναι θυγατρικές της. Μήπως συγχέεις έννοιες όπως: αντιπρόσωπος, διανομέας, εξουσιοδοτημένο service, κλπ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
terrestial Δημ. September 9, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 9, 2010 (edited) Μήπως συγχέεις έννοιες όπως: αντιπρόσωπος, διανομέας, εξουσιοδοτημένο service, κλπ? Μήπως ήρθε να μας πουλήσεις πνεύμα από το πρώτο σου post; Το thread όπου γράφεις αναφέρεται στο service. Τι δεν καταλαβαίνεις; Edited September 9, 2010 by terrestial Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_gnr Δημ. September 10, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 10, 2010 (edited) ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣ NOKIA CARE. 9/9/2010 Είχα αγοράσει (29/4/2010) από γνωστή αλυσίδα κινητής τηλεφωνίας το κινητό τηλέφωνο NOKIA X6-00. Έπαθε βλάβη τέλη Ιουλίου ,και το παρέδωσα στη Nokia Care στις Αχαρναί(Μενίδι). Μου έκαναν αντικατάσταση μπαταρίας,και το κινητό δούλεψε μέχρι να τελειώσει η μπαταρία του. Το παρέδωσα στις 2/8/2010 πάλι στη Nokia Care,στο ιδιο υποκατάστημα,και μου το επέστρεψαν στις 28/8/2010 ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ!!! Ζήτησα φορτιστή μηπως έφταιγε αυτο,και πάλι τίποτα. Το ξαναεπέστρεψα,και ζήτησα αντικατάσταση (2/9/2010). Την ίδια μερα πήρα τηλέφωνο στα Κεντρικα της Nokia Care (τηλ:0080044144300), εξήγησα το θεμα,ζήτησα αντικατασταση μεχρι τις 8/9/2010 και προειδοποίησα ότι σε αντίθετη περίπτωση θα προέβαινα σε καταγγελία. ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ. Πήρα παλι τηλεφωνο στα κεντρικα και συμφωνήσαμε στις 9/9 να συνεννοηθούμε τηλεφωνικώς σχετικά με το ποτε θα γινόταν η αντικατασταση. Παρόλα αυτά ΔΕΝ έλαβα κανένα τηλεφώνημα.!! Τελικη επικοινωνια στις 10/9,και η απαντηση ηταν: “Ετσι δουλευουμε στη NOKIA,δεν μπορω να κανω κατι,το τηλεφωνο θα το παρετε οταν το παρετε” Ετσι ως πελατης,εχω να καταγγείλω την Nokia Care: για στερηση προπληρωμένων υπηρεσιών,(στερηση κινητου για διάστημα 1,5 μηνα). Για ΑΘΛΙΑ μη εξυπηρέτηση Για το μη αξιόλογο service. Η συσκευη επιστραφηκε απο το service χαλασμενη.Σημ:Η αναφορα για την επισκευη του κινητου γραφει <ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΚ>. Για την πλήρη απουσίά επικοινωνίας Για την μη χορηγηση κινητου τηλεφωνου κατα τη διαρκεια της επισκευης. Γιανναράς Νικόλαος Edited September 10, 2010 by nikos_gnr Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pavlos_91 Δημ. September 21, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 21, 2010 Γεία σας Θέλω να στειλω στην Νοκια καταγγελία για συγκεκριμένο κατάστημα Nokia Care που βαριοντουσαν να κανουν ενα καθαρισμό σε υγρασία στο κινητο μου καθώς επίσης μου ανεφεραν ως κόστος επισκευής 6 φορές το ποσό που τελικά πλήρωσα για επισκευή σε αλλό Nokia Care και γενικά για την δραματική εξυπηρέτηση. Πέρα απο το IMEI και τις ημερομηνίες in και out σε κάθε κατάστημα χρειάζεται κάτι άλλο και που ακριβώς πρέπει να στείλω την καταγγελία? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ddr2 Δημ. September 21, 2010 Κοινοποίηση Δημ. September 21, 2010 (edited) ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣ NOKIA CARE. 9/9/2010 Είχα αγοράσει (29/4/2010) από γνωστή αλυσίδα κινητής τηλεφωνίας το κινητό τηλέφωνο NOKIA X6-00. Έπαθε βλάβη τέλη Ιουλίου ,και το παρέδωσα στη Nokia Care στις Αχαρναί(Μενίδι). Μου έκαναν αντικατάσταση μπαταρίας,και το κινητό δούλεψε μέχρι να τελειώσει η μπαταρία του. Το παρέδωσα στις 2/8/2010 πάλι στη Nokia Care,στο ιδιο υποκατάστημα,και μου το επέστρεψαν στις 28/8/2010 ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ!!! Ζήτησα φορτιστή μηπως έφταιγε αυτο,και πάλι τίποτα. Το ξαναεπέστρεψα,και ζήτησα αντικατάσταση (2/9/2010). Την ίδια μερα πήρα τηλέφωνο στα Κεντρικα της Nokia Care (τηλ:0080044144300), εξήγησα το θεμα,ζήτησα αντικατασταση μεχρι τις 8/9/2010 και προειδοποίησα ότι σε αντίθετη περίπτωση θα προέβαινα σε καταγγελία. ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ. Πήρα παλι τηλεφωνο στα κεντρικα και συμφωνήσαμε στις 9/9 να συνεννοηθούμε τηλεφωνικώς σχετικά με το ποτε θα γινόταν η αντικατασταση. Παρόλα αυτά ΔΕΝ έλαβα κανένα τηλεφώνημα.!! Τελικη επικοινωνια στις 10/9,και η απαντηση ηταν: “Ετσι δουλευουμε στη NOKIA,δεν μπορω να κανω κατι,το τηλεφωνο θα το παρετε οταν το παρετε” Ετσι ως πελατης,εχω να καταγγείλω την Nokia Care: για στερηση προπληρωμένων υπηρεσιών,(στερηση κινητου για διάστημα 1,5 μηνα). Για ΑΘΛΙΑ μη εξυπηρέτηση Για το μη αξιόλογο service. Η συσκευη επιστραφηκε απο το service χαλασμενη.Σημ:Η αναφορα για την επισκευη του κινητου γραφει <ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΚ>. Για την πλήρη απουσίά επικοινωνίας Για την μη χορηγηση κινητου τηλεφωνου κατα τη διαρκεια της επισκευης. Γιανναράς Νικόλαος Ναι φίλε μου, σε πιστεύω απόλυτα. Τέτοια *** είναι εκεί στη νόκια.... Εμένα το Ε71 μου, από την ημέρα της αγοράς του είχε μερικά καμμένα πιξελς στην οθόνη. Κάποια στιγμή, εντός εγγύησης, αποφάσισα να το πάω στο Nokia care της Ν. Σμύρνης. Το τηλέφωνο το άφησα για πάνω από 1 μήνα, και όταν το παρέλαβα, πριν καν το ενεργοποιήσω, διαπίστωσα ότι κάτω από το τζαμάκι της οθόνης είχε πάρει σκόνη. Το λέω επιτόπου στην κυρία και της δίνω πάλι πίσω το κινητό. Μου είπε να περάσω να το πάρω μετά από 2 μέρες. Μετά από 2 που πήγα ξανά, και πάλι πριν ενεργοποιήσω το τηλέφωνο, διαπιστώνω ότι το πληκτρολόγιο δεν είχε τοποθετηθεί σωστά. Δηλαδή είχε πάρα πολύ "αέρα" όταν πατούσα τα πλήκτρα. Σίγουρα δεν ήταν κανονικό. Το λέω πάλι στην αξιολάτρη κυρία της υποδοχής, η οποία μου υποσχέθηκε να περάσω το απόγευμα της ίδια μέρας για να το πάρω. Το αποτέλεσμα? το απόγευμα που το παρέλαβα, η οθόνη εξακολουθούσε να έχει καμμένα πίξελς...... ΟΚ, απλά σταμάτησα να ασχολούμαι, δεδομένου ότι το τηλέφωνο είναι πλέον παλιό και δεν το πολυχρησιμοποιώ, αλλά κατάλαβα από πρώτο χέρι πόσο ******** είναι... Και εγώ δεν σου λέω ότι δεν μου αντικατέστησαν την οθόνη, αλλά την καινουρια που έβαλαν πάνω, δεν μπορούσαν να την ελέγξουν πριν μου δώσουν το τηλέφωνο? Είναι ********, τελεια και παύλα.... Edited September 22, 2010 by stendor Αφαίρεση άσεμνων εκφράσεων. Κρίνουμε ιδέες και όχι ανθρώπους. Παράθεση MyName: Γιάννης. Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
freddaras Δημ. October 21, 2010 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2010 παιδια ενα φιλαρακι μου πηγε το νοκια n97 του 25 αυγουστου για αλλαγη οθονης...επειδη η οθονη του σταματησε να αποκρίνεται... δεχθηκε να πληρωσει την αλλαγη(80 εβρο)..και του ειπαν το πολυ σε μια βδομαδα... η βδομαδα εγινε 3 βδομαδες μηνας και τωρα σημερα 2 μηνες σχεδον μετα του λενε τελη οκτωβριου επειδη δεν υπαρχουν ανταλλακτικα στα κεντρικα... εννοείται οτι ο ανθρωπος ειναι εξω φρενων.... να μην το παιδευω αλλο αξιζει ολο αυτο το πραγμα να το κανει καταγγελία στο Συνήγορος του Καταναλωτή κτλ...? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elephant Δημ. October 21, 2010 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2010 Προφανώς! Τι άλλο περιμένει; Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
freddaras Δημ. October 21, 2010 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2010 Προφανώς! Τι άλλο περιμένει; βασικα ειναι ετοιμος να παει για ξυλο.....:lol: τελος παντων δέχθηκε να τους δωσει αλλη μια βδομαδα διορία και μετα θα κινηθει νομικα..... ελεος ομως ρε παιδια πραγματικα.......εκει που λες οτι το στρωσανε το πραγμα βλεπεις κατι τετοια και μενεις καγκελο........ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DolceVii Δημ. November 11, 2010 Κοινοποίηση Δημ. November 11, 2010 παιδια εδω Αλεξανδρούπολη αλλαζουν πλεον κανονικα το καπακι της καμερας για ν97(στα προβληματικα μοντελα) στο μαγαζι..... δεν χρειαζεται πλεον να το στειλεις κατω:):) οπως και την οθονη σου αν εχει προβλημα κτλ κτλ κτλ....... καρατσεκαρισμενο αυτο.... οπααα αρχισε η νοκια να παιρνει μπρος η μου φαινεται.....?:) από τις 18-10 και ακόμα περιμένω... :lol: τίποτα δεν άλλαξε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
g47 Δημ. November 12, 2010 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2010 Mηπως καποιος γνωριζει το σερβις της Νοκια στη Πατρα? Πηγα εκει που γραφει το σαιτ της νοκια (γιατι δεν αναφερει τηλεφωνο) και ηταν ενα αδειο μαγαζι και κλειστο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DolceVii Δημ. November 12, 2010 Κοινοποίηση Δημ. November 12, 2010 :lol: μόλις παρέλαβα τελικά το Ν97... το GPS δεν έπιανε στην διαδρομή (νομίζω χειρότερα από πριν) το τζαμάκι μέσα στην γρατσουνιά, και η άσπρη θολούρα στην φώτο υπάρχει.. μάλλον το μόνο που κάνανε ήταν να μου κάνουν Reset το κινητό.. εμμ :p αυτό το έκανα και μόνος μ δεν χρειαζόταν να το πάρουν για 20 και μέρες για να το κάνουν αυτοί. Και από μένα τέλος η Nokia. :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.