Jump to content

Cosmote Wifi Calling


petros_alonso
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Είμαι ανάμεσα στο poco x3 nfc και mi 10 lite 5g.

Ξέρουμε αν δουλεύει το cosmote WiFi calling και στα δύο;

 

Το Mi 10 Lite παίζει το WiFi Calling της Cosmote out of the box. Είναι μέσα στη λίστα με τις υποστιρηζόμενες συσκευές. Το Poco X3 NFC δεν είναι στη λίστα. μπορεί να παίξει με το *#*#volte#*#* και *#*#vowifi#*#*, μπορεί και να μην παίξει.

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα. 3χω το xiaomi mi note 10 pro. Το vowifi επαιζε κανονικα. Ξαφνικα, και ενω στος ρυθμισεις φαινεται οτι ειναι ενεργοποιημενο, δεν...

εχω την αισθηση πως ολο αυτι ξεκινησε μς την αναβαθμιση σε miui 12. Εχει συμβει και σε αλλον; παιζει να ειναι αυτο που λεω και να ειναι μπαγκ;ννα οεριμενω καποιο απντειτ απο xiaomi ή ειναι θεμα κοσμοτε; ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα. 3χω το xiaomi mi note 10 pro. Το vowifi επαιζε κανονικα. Ξαφνικα, και ενω στος ρυθμισεις φαινεται οτι ειναι ενεργοποιημενο, δεν...

 

εχω την αισθηση πως ολο αυτι ξεκινησε μς την αναβαθμιση σε miui 12. Εχει συμβει και σε αλλον; παιζει να ειναι αυτο που λεω και να ειναι μπαγκ;ννα οεριμενω καποιο απντειτ απο xiaomi ή ειναι θεμα κοσμοτε; ευχαριστω

Επανεκκίνηση δοκίμασες;

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα. 3χω το xiaomi mi note 10 pro. Το vowifi επαιζε κανονικα. Ξαφνικα, και ενω στος ρυθμισεις φαινεται οτι ειναι ενεργοποιημενο, δεν...

εχω την αισθηση πως ολο αυτι ξεκινησε μς την αναβαθμιση σε miui 12. Εχει συμβει και σε αλλον; παιζει να ειναι αυτο που λεω και να ειναι μπαγκ;ννα οεριμενω καποιο απντειτ απο xiaomi ή ειναι θεμα κοσμοτε; ευχαριστω

 

 

Κι εμένα μου είχε συμβεί αυτό μετά από αναβάθμιση στο redmi note 7. Το ανάφερα στο νήμα της συσκευής και κάποιος έριξε την ιδέα να ξαναστείλω sms ενεργοποίησης. Μου ήρθε sms ότι η ( ενεργοποιημενη!) υπηρεσία ενεργοποιηθηκε. Έκανα επανεκκίνηση στην συσκευή και.... Όλα καλά! Δοκίμασε το. Δεν χάνεις κάτι...

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σε υπερευχαριστω φιλε. Για να μην ψαχνω ειναι ευκολο να μου θυμησεις τι στελνω σε σμσ και που; να εισαι καλα
Link to comment
Share on other sites

Στείλε WIFICALL στο 1333

 

 

https://www.cosmote.gr/cs/cosmote/gr/wifi_calling.html

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Να σαι καλα φιλε. Μουρθε δυστυχως απαντηση οτι η υπηρεσια ειναι ενεργοποιημενη. Αλλος με miui 12 εχει προβλημα παιδια;
Link to comment
Share on other sites

Να σαι καλα φιλε. Μουρθε δυστυχως απαντηση οτι η υπηρεσια ειναι ενεργοποιημενη. Αλλος με miui 12 εχει προβλημα παιδια;
Μετά απ αυτό έκανες επανεκκίνηση μήπως και...;

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έφερα το γαμπρό μου στο οικογενειακό που έχω στη cosmote. Στέλνει wificall στο 1333 και έχει εννοείται συμβατή συσκευή S10+

 

Δεν παίρνει ποτέ απάντηση επιβεβαίωσης ή κάτι άλλο. δεν δουλεύει η υπηρεσία... Εδώ και 10 μέρες υποτίθεται το κοίταξε οι τεχνικοί..

 

Καμία ιδέα;

Link to comment
Share on other sites

Έφερα το γαμπρό μου στο οικογενειακό που έχω στη cosmote. Στέλνει wificall στο 1333 και έχει εννοείται συμβατή συσκευή S10+

 

Δεν παίρνει ποτέ απάντηση επιβεβαίωσης ή κάτι άλλο. δεν δουλεύει η υπηρεσία... Εδώ και 10 μέρες υποτίθεται το κοίταξε οι τεχνικοί..

 

Καμία ιδέα;

Πάρε ο ίδιος στο 2106513888 και ζήτα να το ενεργοποιήσουν από το σύστημα.

Link to comment
Share on other sites

Μετά απ αυτό έκανες επανεκκίνηση μήπως και...;

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ναι φιλε. Δυστυχως τιποτα...
Link to comment
Share on other sites

Πάρε ο ίδιος στο 2106513888 και ζήτα να το ενεργοποιήσουν από το σύστημα.

 

Εχω μιλήσει με εξυπηρέτηση και μου λένε ότι τους βγάζει σφάλμα και δεν μπορούν να το ενεργοποίησουν και το έχουν δώσει στους τεχνικούς... 10+ μέρες

Link to comment
Share on other sites

Σε Mi 10 αρνείται πεισματικά να συνδεθεί σε VoWifi,ενώ είναι όλα ενεργοποιημένα κανονικά.

Μέχρι πριν λίγες μέρες στο S9 plus έπαιζε κανονικά.

 

 

Στάλθηκε από το Mi 10 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Xiaomi 12 Pro

Link to comment
Share on other sites

Φιλε χρυσοστομε αν σουβδουλευε πριν, ειμαι στην ιδια φαση. Λογικα αν δουκευει σε αλλους, το προβλημα μαλλον ειναι στο miui 12
Link to comment
Share on other sites

Δούλευε μεν,σε άλλη συσκευή δε.

 

Στάλθηκε από το Mi 10 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Xiaomi 12 Pro

Link to comment
Share on other sites

για τις υποστηριζόμενες συσκευές δοκιμάστε τη λύση "να βγούμε και να ξαναμπούμε"

«END WIFICALL» στο 1333

και εν συνεχεία «WIFICALL» επείσης στο 1333

 

για τις μη υποστηριζόμενες συσκευές θα απαιτηθεί κλήση στην εξυπηρέτηση πελατών

οπότε για δοκιμή απαιτείται ένας γενναίος κάτοχος συμβατής συσκευής :)

Link to comment
Share on other sites

μάλλον θέμα του miui είναι, το θυμάμαι να συμβαίνει σε κάθε νέο Miui. Αλλάζουν την έκδοση του modem, παλιότερα θυμάμαι ότι σαν λύση είχαμε το flash modem παλιότερης έκδοσης.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ που αναβάθμισα σε MIUI 12 στο Note 8T, εξακολουθεί να λειτουργεί η υπηρεσία.

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

MIUI 12 ναι... όχι όμως και Android 11

 

Μάλλον θα πρέπει να στείλει bug report μέσω της σχετικής εφαρμογής Feedback που έχει το κινητό για να το διορθώσουν εάν είναι θέμα της συσκευής και όχι του παρόχου.

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη ειναι θεμα αντροιντ 11? Ποιος ειναι υπεύθυνος για αυτηβτην ασυμβατοτητα; το αντροιντ ορεπει να διορθωσει κατι; ή η κοσμοτε να κανει απντειτ για να υποστηριζει αντροιντ 11? Μαλλον το 2ο;
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη ειναι θεμα αντροιντ 11? Ποιος ειναι υπεύθυνος για αυτηβτην ασυμβατοτητα; το αντροιντ ορεπει να διορθωσει κατι; ή η κοσμοτε να κανει απντειτ για να υποστηριζει αντροιντ 11? Μαλλον το 2ο;
Πιο πιθανό μου φαίνεται ο κατασκευαστής να πρέπει να περάσει κάτι στο λογισμικό σε επόμενη αναβάθμιση. Edited by Mark_K
Link to comment
Share on other sites

2 εβδομάδες και μου λένε από μέρα σε μέρα. Δε ξέρουν τι τους γίνεται... Μπορώ να κάνω κάτι άλλο για να ενεργοποιηθεί το wificall στη γραμμή;

 

Να θυμίσω το κινητό είναι S10+ και στέλνωντας μήνυμα δεν παίρνω ποτέ απάντηση.

Link to comment
Share on other sites

Τι άλλο να κάνεις; Αν δεν μπορούν για κάποιο τεχνικό λόγο προσωρινά να το ενεργοποιήσουν στη συγκεκριμένη γραμμή, δε βλέπω κάποια εναλλακτική.

 

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

για τις υποστηριζόμενες συσκευές δοκιμάστε τη λύση "να βγούμε και να ξαναμπούμε"

 

«END WIFICALL» στο 1333

 

και εν συνεχεία «WIFICALL» επείσης στο 1333

 

 

 

για τις μη υποστηριζόμενες συσκευές θα απαιτηθεί κλήση στην εξυπηρέτηση πελατών

 

οπότε για δοκιμή απαιτείται ένας γενναίος κάτοχος συμβατής συσκευής :)

Το δοκίμασα σε Mi 10.

Δεν επιασε. Ακόμα δεν δουλεύει.

 

Στάλθηκε από το Mi 10 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Xiaomi 12 Pro

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...