Jump to content

Samsung Galaxy Watch


PETROSLEON
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ήλπιζα ότι μια σοβαρή εταιρία σαν τη Smartec, δε θα άφηνε το θέμα να φτάσει εκεί... Βέβαια, δυστυχώς η συντριπτική πλειοψηφία των αρνητικών κριτικών της αφορά στα smartwatches και την αδιαβροχοποίηση, οπότε προφανώς και κάτι δεν πάει καλά εκεί...
Link to comment
Share on other sites

Ήλπιζα ότι μια σοβαρή εταιρία σαν τη Smartec, δε θα άφηνε το θέμα να φτάσει εκεί... Βέβαια, δυστυχώς η συντριπτική πλειοψηφία των αρνητικών κριτικών της αφορά στα smartwatches και την αδιαβροχοποίηση, οπότε προφανώς και κάτι δεν πάει καλά εκεί...

 

Προφανώς αυτό παίζει και σίγουρα είναι και κατασκευαστικο πρόβλημα της Samsung που αμα ανοιχτουν τα ρολόγια της μετά είναι επικίνδυνο να έχουν τέτοια θέματα με το νερό.

Λογικά κάτι έχουν failarei άσχημα στο τρόπο που ελέγχουν την αδιαβροχοποιηση. (και ότι θέλει ολόκληρο πίσω καπάκι για να φτιάξει σίγουρα το θέμα υποδηλώνει ότι κάτι παίζει)

Link to comment
Share on other sites

Μη μου λέτε τέτοια γιατί μόλις την προηγούμενη εβδομάδα πήγα το active2 στη Smartec και άλλαξα πλακέτα και πίσω καπάκι. Βέβαια δεν έχω ποτέ τεστάρει την αδιαβροχοποίηση αφού ακόμα και για να πλύνω τα χέρια το βγάζω...

 

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μη μου λέτε τέτοια γιατί μόλις την προηγούμενη εβδομάδα πήγα το active2 στη Smartec και άλλαξα πλακέτα και πίσω καπάκι. Βέβαια δεν έχω ποτέ τεστάρει την αδιαβροχοποίηση αφού ακόμα και για να πλύνω τα χέρια το βγάζω...

 

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

 

Φίλε μου το είπες μόνος σου ότι σου άλλαξαν πίσω καπάκι.... μόνο έτσι είσαι σίγουρος για την αδιαβροχοποίηση.

 

Φαντάζομαι σου έδωσαν και χαρτί που αναφέρει και το νέο s/n του ρολογιού; Διότι εκεί στο καπάκι αναγράφονται όλα και τώρα στο άλλαξαν με άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Στον φίλο παραπάνω του άλλαξαν μόνο πλακέτα και όχι και καπάκι; Δεν πρόσεξα... Ναι, μου έδωσαν και σχετικό χαρτί για την αλλαγή με τα στοιχεία πάνω.

 

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου το είπες μόνος σου ότι σου άλλαξαν πίσω καπάκι.... μόνο έτσι είσαι σίγουρος για την αδιαβροχοποίηση.

 

Φαντάζομαι σου έδωσαν και χαρτί που αναφέρει και το νέο s/n του ρολογιού; Διότι εκεί στο καπάκι αναγράφονται όλα και τώρα στο άλλαξαν με άλλο.

 

Και σε μένα άλλαξαν rear case στο τελευταίο σέρβις, παρόλα αυτά η αδιαβροχοποίηση πήγε περίπατο...

 

Κρίμα γιατί πραγματικά το είχα κατευχαριστηθεί το ρολόι και το σέρβις μου το έβγαλε άχρηστο.

Link to comment
Share on other sites

Έπεσες στην περίπτωση, σχεδόν 2 χρόνια που έχω το ρολόι, και 2 καλοκαίρια κάθε μέρα μέσα στη θάλασσα, και με 2 αλλαγές πλακέτας στη Smartec με αποστολή από την επαρχία, ποτέ δε συνάντησα πρόβλημα.

Μάλιστα στις φετινές διακοπές 2 συνεχόμενες μέρες σε εκδρομή με καραβάκι, με τουλάχιστον 4 ώρες μέσα στη θάλασσα, και μετά κανένα πλύσιμο με φρέσκο νερό γιατί δεν υπήρχε διαθέσιμο όλα λειτουργούν απροβλημάτιστα.

129026.png?1640591734

Link to comment
Share on other sites

E, ναι μα το ρολόι είναι (ή μάλλον ήταν) σκυλί. Αν δεν ήταν εντός εγγύησης δεν θα το έστελνα για σέρβις γιατί δε με ενοχλούσε τόσο πολύ το back button... Επίσης, δεχομαι και το λάθος και την αστοχία, αυτό που με εξαγριωνει και με αναγκάζει να πάω στο συνήγορο του καταναλωτή είναι ότι προσπαθούν να με πείσουν ότι οξειδώθηκε με μία μέρα χρήσης και δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη που τους αναλογεί.
Link to comment
Share on other sites

Και σε μένα άλλαξαν rear case στο τελευταίο σέρβις, παρόλα αυτά η αδιαβροχοποίηση πήγε περίπατο...

 

Κρίμα γιατί πραγματικά το είχα κατευχαριστηθεί το ρολόι και το σέρβις μου το έβγαλε άχρηστο.

 

Αυτό με την αλλαγή στο πίσω καπάκι δε μας την είχες αναφέρει... τώρα αλλάζουν τα πράγματα... πας για αστοχία υλικού.

Σημασία έχει το αποτέλεσμα όμως πως το ρολόι πήγε ακλαφτο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με την αλλαγή στο πίσω καπάκι δε μας την είχες αναφέρει... τώρα αλλάζουν τα πράγματα... πας για αστοχία υλικού.

Σημασία έχει το αποτέλεσμα όμως πως το ρολόι πήγε ακλαφτο.

 

Το θέμα είναι ότι αυτή τη στιγμή με τις παλινωδίες της Smartec και μετά από 3 σέρβις έχω μείνει ένα μήνα χωρίς ρολόι και προσπαθούν να με κάνουν να δώσω 289 ευρώ για την επισκευή του εντός εγγύησης...

Link to comment
Share on other sites

Μη μου λέτε τέτοια γιατί μόλις την προηγούμενη εβδομάδα πήγα το active2 στη Smartec και άλλαξα πλακέτα και πίσω καπάκι. Βέβαια δεν έχω ποτέ τεστάρει την αδιαβροχοποίηση αφού ακόμα και για να πλύνω τα χέρια το βγάζω...

 

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

 

Mετά τη δική μου εμπειρία θα σου πρότεινα να το αποφύγεις... Ή όπώς μου είπε και ένας από τους τεχνικούς της Smartec "αν θέλετε αδιαβροχα ρολογία να πάρετε Garmin" :X:X:X

Link to comment
Share on other sites

Καταγγελία στον συνηγορο του καταναλωτή με ολο το ιστορικό,έγγραφα κτλ και προώθηση στην Samsung hellas.

 

Sent from my SM-G985F using Tapatalk

 

Δεν θέλει πολλά λόγια, αν όλα έγιναν όπως περιγράφεις, το ρολόι θεωρείτε αδιάβροχο και είναι. Αν μετά από service σταματάει να είναι πρέπει να υπάρχει σαφή και ρητή γραπτή προειδοποίηση από την εταιρεία (Samsung, Smartek κλπ.). Εφόσον δεν υπάρχει μη εξουσιοδοτούμενη επέμβαση στο ρολόι, είναι απαράδεκτο να μιλάνε για διάβρωση πλακέτας.

 

Καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και επικοινωνία με Samsung Hellas.

Link to comment
Share on other sites

Πριν από 5 μήνες άλλαξα μπαταρία στην smartec. Αποστολή από επαρχία τσάμπα μέσω κούριερ.

Με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι μαζί με την μπαταρία άλλαξαν και το πίσω καπάκι για αδιάβροχο ποίηση.

Έμεινα ευχαριστημένος.

Τώρα μετά από τοσους μήνες δεν ανοίγει και το έστειλα πάλι smartec.

Δεν έχω λάβει ακόμα κάποια ενημέρωση (σήμερα παρέλαβαν) αλλά πραγματικα πιστεύω ότι θα πράξουν τα δέοντα

Link to comment
Share on other sites

Δεν θέλει πολλά λόγια, αν όλα έγιναν όπως περιγράφεις, το ρολόι θεωρείτε αδιάβροχο και είναι. Αν μετά από service σταματάει να είναι πρέπει να υπάρχει σαφή και ρητή γραπτή προειδοποίηση από την εταιρεία (Samsung, Smartek κλπ.). Εφόσον δεν υπάρχει μη εξουσιοδοτούμενη επέμβαση στο ρολόι, είναι απαράδεκτο να μιλάνε για διάβρωση πλακέτας.

 

Καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και επικοινωνία με Samsung Hellas.

 

Σύμφωνα με αυτούς, η αδιαβροχοποίηση που έκαναν πέρασε όλα τα Quality Tests και δε θεωρούν παράλογη την οξείδωση μετά από μόλις μία μέρα χρήσης...

Ζήτησα όλα τα service reports σε ένα μέιλ από τη Smartec για να τα προωθήσω στο Συνήγορο του καταναλωτή και μου απάντησαν ότι μαζί με το ρολόι μου θα μου τα στείλουν με σε χαρτί και να το βγάλω φωτογραφία...

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με αυτούς, η αδιαβροχοποίηση που έκαναν πέρασε όλα τα Quality Tests και δε θεωρούν παράλογη την οξείδωση μετά από μόλις μία μέρα χρήσης...

 

Ζήτησα όλα τα service reports σε ένα μέιλ από τη Smartec για να τα προωθήσω στο Συνήγορο του καταναλωτή και μου απάντησαν ότι μαζί με το ρολόι μου θα μου τα στείλουν με σε χαρτί και να το βγάλω φωτογραφία...

Η λογική λέει ότι ένα ρολόι που στα χαρακτηριστικά αντοχής αναφέρει ότι είναι IP68, αντέχει 5 ατμόσφαιρες πίεση και έχει military std 810g, δεν μπάζει νερά με ένα πλατσούρισμα. Επίσης χαλασε μια μέρα μετά την παραλαβή από το service.

 

Εκτός αν είσαι δύτης ή το κατσαβίδιασες.

 

Επειδή μας αφορά όλους το θέμα, ενημέρωσε μας για την εξέλιξη, γιατί γενικά ακούγονται πολύ καλά λόγια για την Smartec και τις υπηρεσίες της.

 

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η λογική λέει ότι ένα ρολόι που στα χαρακτηριστικά αντοχής αναφέρει ότι είναι IP68, αντέχει 5 ατμόσφαιρες πίεση και έχει military std 810g, δεν μπάζει νερά με ένα πλατσούρισμα. Επίσης χαλασε μια μέρα μετά την παραλαβή από το service.

 

Εκτός αν είσαι δύτης ή το κατσαβίδιασες.

 

Επειδή μας αφορά όλους το θέμα, ενημέρωσε μας για την εξέλιξη, γιατί γενικά ακούγονται πολύ καλά λόγια για την Smartec και τις υπηρεσίες της.

 

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Δυστυχώς ούτε δύτης είμαι ούτε wannabe τεχνικός να το ανοίξω... Δεν έκανα τίποτα διαφορετικό από αυτό που έκανα πάντα... Ίσως το ότι απλά πλατσούρισα, ενώ πιο πριν το πρώτο σέρβις κολυμπουσα :)

 

Το μόνο που άλλαξε ήταν ότι το ρολόι πήγε για σέρβις... Αλλά για κάποιο λόγο την ευθύνη την έχει ο καταναλωτής...

Το χειρότερο είναι ότι αφού είναι τόσο σίγουροι ότι φταίω εγώ, γιατί δε μου στέλνουν το μέιλ με τα service reports και τα quality tests, αλλά θα πρέπει να τα στείλουν έντυπα και να τα σκανάρω; (για να είναι ακόμα πιο χρονοβορα η διαδικασία στο συνήγορο του καταναλωτη μάλλον)

Link to comment
Share on other sites

Μου ήρθε μήνυμα από την ACS ότι έχω δέμα από τη Smartec... Προφανώς είναι το ρολόι μου ανεπισκευαστο, όπως μου είπαν και τηλεφωνικά...
Link to comment
Share on other sites

Δεν θέλει πολλά λόγια, αν όλα έγιναν όπως περιγράφεις, το ρολόι θεωρείτε αδιάβροχο και είναι. Αν μετά από service σταματάει να είναι πρέπει να υπάρχει σαφή και ρητή γραπτή προειδοποίηση από την εταιρεία (Samsung, Smartek κλπ.). Εφόσον δεν υπάρχει μη εξουσιοδοτούμενη επέμβαση στο ρολόι, είναι απαράδεκτο να μιλάνε για διάβρωση πλακέτας.

 

Καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και επικοινωνία με Samsung Hellas.

 

Σε σημερινή τηλεφωνική επικοινωνία με τη Samsung, η εκπροσωπος του μου ανέφερε: "Έχει γίνει παρανόηση, εμείς δεν έχουμε αδιάβροχα ρολόγια"... Σοβαρή εταιρεία...

Link to comment
Share on other sites

:o και το Swimming activity πως γίνεται δηλαδη?? Θα μας τρελάνουν??

 

Κάτι άλλο.. Ξέρετε γιατί δεν με ειδοποιεί όταν λαμβάνω Messenger call? Αφού τελειώσει η κλήση (αναπάντητη) μου εμφανίζει το missed call.

Και τέλος, με την πλοήγηση (χάρτες) πως εμφανίζονται στο ρολόι? Ούτε όταν έχω στο κινητό πλοήγηση δεν εμφανίζεται κάτι στο ρολόι ούτε έχω βρει κάτι για χάρτη στο ρολόι.

 

Ευχαριστώ.

Samsung Omnia - Samsung Galaxy S2 - LG G3 - MS Surface pro 3 - Samsung A5(2016) - Samsung A70 - Galaxy Watch - Galaxy Buds+ - Samsung Galaxy A72

Link to comment
Share on other sites

Χρησιμοποιώ από την πρώτη μέρα το κοντό λουράκι που έχει μέσα η συσκευασία και τώρα μου κόπηκε. ¨Έχω άθικτο στο κουτί του το μακρύ λουράκι. Μήπως ενδιαφέρεται κάποιος σας, να ανταλλάξουμε το έξτρα λουράκι; δηλ. να δώσω το μεγάλο εάν το χρησιμοποιείτε και να μου δώσετε το μικρό εάν δεν σας βολεύει; Thanks :)
Link to comment
Share on other sites

Σε σημερινή τηλεφωνική επικοινωνία με τη Samsung, η εκπροσωπος του μου ανέφερε: "Έχει γίνει παρανόηση, εμείς δεν έχουμε αδιάβροχα ρολόγια"... Σοβαρή εταιρεία...

 

Βουρ για τον συνήγορο του καταναλωτή.... Απαράδεκτοι... ακόμα και στο

δείχνουν την άλλη να πλατσουρίζει.

 

Δεν φτάνει η απάτη της Samsung με το ECG - blood pressure / fall detection (στα gwa2 και gw3)... α ρε μηνύσεις που θέλουν....:mad::mad:

Link to comment
Share on other sites

Βουρ για τον συνήγορο του καταναλωτή.... Απαράδεκτοι... ακόμα και στο
δείχνουν την άλλη να πλατσουρίζει.

 

Δεν φτάνει η απάτη της Samsung με το ECG - blood pressure / fall detection (στα gwa2 και gw3)... α ρε μηνύσεις που θέλουν....:mad::mad:

 

Δεν κερδίζεις ποτέ δικαστικά γιατί το έχουν σκεφτεί αυτό το σκέλος από την Samsung και οι άλλες εταιρίες φυσικά (όπως και στα κινητά τους).

Αυτό λένε στην διαφήμιση στο site:

 

<<Φορέστε το Galaxy Watch σας έξω στη βροχή ή σε άλλες δύσκολες συνθήκες. Καθώς είναι 5 ATM* ανθεκτικό στο νερό και διαθέτει ανθεκτικότητα υψηλού επιπέδου** σας επιτρέπουν περισσότερες δραστηριότητες σε εξωτερικούς χώρους, αντέχοντας σε δύσκολες συνθήκες.>>

 

Εγω πιστεύω ότι αφού είπε και η samsung Hellas ότι δεν το φτιάχνουν.. δύσκολα θα κάνει κάτι μια καταγγελία σε αυτό το θέμα... σε θέματα εγγυήσεων είναι απλά ανύπαρκτη.

Μόνο να τους φοβίσεις μπορείς με τέτοιες κινήσεις και όχι κάτι αποτελεσματικό σε νομικό επίπεδο.

Είναι να μην σε τύχει γιατί αλλιώς πάνε τα λεφτά σου.

Link to comment
Share on other sites

:o και το Swimming activity πως γίνεται δηλαδη?? Θα μας τρελάνουν??

 

Κάτι άλλο.. Ξέρετε γιατί δεν με ειδοποιεί όταν λαμβάνω Messenger call? Αφού τελειώσει η κλήση (αναπάντητη) μου εμφανίζει το missed call.

Και τέλος, με την πλοήγηση (χάρτες) πως εμφανίζονται στο ρολόι? Ούτε όταν έχω στο κινητό πλοήγηση δεν εμφανίζεται κάτι στο ρολόι ούτε έχω βρει κάτι για χάρτη στο ρολόι.

 

Ευχαριστώ.

 

Το open water swimming σύμφωνα με την εκπρόσωπο της Samsung αναφέρεται σε λίμνες και ποτάμια και όχι σε θάλασσες....

Για το άλλο δες μην είναι ενεργοποιημενο να χτυπάει στο ρολόι μετά από συγκεκριμενο αριθμό χτυπηματων στο κινητο

 

 

"Εγω πιστεύω ότι αφού είπε και η samsung Hellas ότι δεν το φτιάχνουν.. δύσκολα θα κάνει κάτι μια καταγγελία σε αυτό το θέμα... σε θέματα εγγυήσεων είναι απλά ανύπαρκτη.

Μόνο να τους φοβίσεις μπορείς με τέτοιες κινήσεις και όχι κάτι αποτελεσματικό σε νομικό επίπεδο.

Είναι να μην σε τύχει γιατί αλλιώς πάνε τα λεφτά σου. "

 

Θα την κάνω την καταγγελία γιατί σέβομαι τον εαυτό μου σαν καταναλωτή... Παρ' όλα αυτά ακόμα και να μην πετύχει, θα κάνω αυτό που θεωρώ σωστό δηλ. θα έχουν χάσει ένα καλό πελάτη που τους πρότεινε παντού για τις καλές συσκευες και το αξιόπιστο σέρβις...Που τλκ μονο αξιόπιστο δεν είναι...

 

----- προσθήκη μηνύματος 104 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Χρησιμοποιώ από την πρώτη μέρα το κοντό λουράκι που έχει μέσα η συσκευασία και τώρα μου κόπηκε. ¨Έχω άθικτο στο κουτί του το μακρύ λουράκι. Μήπως ενδιαφέρεται κάποιος σας, να ανταλλάξουμε το έξτρα λουράκι; δηλ. να δώσω το μεγάλο εάν το χρησιμοποιείτε και να μου δώσετε το μικρό εάν δεν σας βολεύει; Thanks :)

 

Φίλε μου ευχαριστως να σου το έδινα μια και δεν έχω πια ρολόι, αλλά είμαι εκτός Αττικής τώρα και για ενα μηνα ακόμα...

Link to comment
Share on other sites

Το open water swimming σύμφωνα με την εκπρόσωπο της Samsung αναφέρεται σε λίμνες και ποτάμια και όχι σε θάλασσες....

Για το άλλο δες μην είναι ενεργοποιημενο να χτυπάει στο ρολόι μετά από συγκεκριμενο αριθμό χτυπηματων στο κινητο

 

 

"Εγω πιστεύω ότι αφού είπε και η samsung Hellas ότι δεν το φτιάχνουν.. δύσκολα θα κάνει κάτι μια καταγγελία σε αυτό το θέμα... σε θέματα εγγυήσεων είναι απλά ανύπαρκτη.

Μόνο να τους φοβίσεις μπορείς με τέτοιες κινήσεις και όχι κάτι αποτελεσματικό σε νομικό επίπεδο.

Είναι να μην σε τύχει γιατί αλλιώς πάνε τα λεφτά σου. "

 

Θα την κάνω την καταγγελία γιατί σέβομαι τον εαυτό μου σαν καταναλωτή... Παρ' όλα αυτά ακόμα και να μην πετύχει, θα κάνω αυτό που θεωρώ σωστό δηλ. θα έχουν χάσει ένα καλό πελάτη που τους πρότεινε παντού για τις καλές συσκευες και το αξιόπιστο σέρβις...Που τλκ μονο αξιόπιστο δεν είναι...

 

 

Να την κάνεις την καταγγελία. Όσο δεν υπάρχουν αντιδράσεις τόσο θα αποθρασύνονται.

Έχουμε παραδείγματα που εταιρείες αναγκάστηκαν να υπαναχωρήσουν...

 

Στάλθηκε από το SM-N975F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Χρησιμοποιώ από την πρώτη μέρα το κοντό λουράκι που έχει μέσα η συσκευασία και τώρα μου κόπηκε. ¨Έχω άθικτο στο κουτί του το μακρύ λουράκι. Μήπως ενδιαφέρεται κάποιος σας, να ανταλλάξουμε το έξτρα λουράκι; δηλ. να δώσω το μεγάλο εάν το χρησιμοποιείτε και να μου δώσετε το μικρό εάν δεν σας βολεύει; Thanks :)

 

Φίλε μου σου έχω στείλει πμ.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...