Jump to content

αίτημα φορητότητας, αντιπροσφορά με τις νέες ρυθμίσεις ;


ioann1s
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους.

Είμαι χρόνια συνδρομητής cosmote και κάθε φορά που έληγε η σύμβαση μου γινόταν προσφορά από cosmote σε μεγαλύτερη τιμή, έκανα αίτημα φορητότητας σε άλλο πάροχο και τσουπ ως δια μαγείας ερχόταν η καλύτερη προσφορά από cosmote για να παραμείνω.

Με τις νέες ρυθμίσεις της ΕΕΤΤ για τη φορητότητα αριθμών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας που είναι σε ισχύ από τις 4 Ιουνίου ο πάροχος δέκτης κρατά την αίτηση φορητότητας στο συρτάρι μέχρι να εκπνεύσει το 14ήμερο του δικαιώματος υπαναχώρησης και μετά το παραδίδει στον τρέχων πάροχο.

 

Ερώτημα:

Ο τρέχων πάροχος θα προχωρήσει σε συνέχεια σε αντιπροσφορά ή επειδή πέρασε το δικαίωμα υπαναχώρησης είναι υποχρεωμένος να παραδώσει τη σύνδεση;

Υπάρχει πρόσφατη εμπειρία κανενός;

My smartphone history:

Nokia E60 -> Nokia E51 -> Apple Iphone 4 32GB Black -> LG G2 32GB Black -> HomTom HT17 Pro -> Xiaomi Mi Max Prime

Link to comment
Share on other sites

Αφού περάσουν οι 14 ημέρες ο πάροχος δεν θα προχωρήσει σε αντιπροσφορά, που και να προχωρούσε, θα είχες το penalty να πληρώσεις.

 

Μπορείς να επιλέξεις να μην περιμενεις 14 ημέρες χάνοντας το δικαίωμα υπαναχώρησης αλλά εκεί, μπορείς να κάνεις ακύρωση μέχρι να ενεργοποιηθείς στο νέο πάροχο, είναι τζόκερ η κατάσταση μιας και μπορεί να γίνει και σε λίγες ώρες.

Link to comment
Share on other sites

Άρα πια δεν θα έχουμε αντιπροσφορές από τον πάροχο μας;

χαχαχα και η ανακοίνωσή της ΕΕΕΤ έγραφε στο τέλος:

"Η νέα διαδικασία διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς και αναμένεται να ενισχύσει τον ανταγωνισμό, προς όφελος των καταναλωτών."

Epic.....

My smartphone history:

Nokia E60 -> Nokia E51 -> Apple Iphone 4 32GB Black -> LG G2 32GB Black -> HomTom HT17 Pro -> Xiaomi Mi Max Prime

Link to comment
Share on other sites

αν αντί για φορητότητα κάνω αίτημα διακοπής, θα γίνει αντιπροσφορά;

My smartphone history:

Nokia E60 -> Nokia E51 -> Apple Iphone 4 32GB Black -> LG G2 32GB Black -> HomTom HT17 Pro -> Xiaomi Mi Max Prime

Link to comment
Share on other sites

Ναι στο αίτημα διακοπής γίνεται κανονικά.

 

σε ευχαριστώ πολύ.

Το έκανα και ο θεός βοηθός.

My smartphone history:

Nokia E60 -> Nokia E51 -> Apple Iphone 4 32GB Black -> LG G2 32GB Black -> HomTom HT17 Pro -> Xiaomi Mi Max Prime

Link to comment
Share on other sites

Άρα πια δεν θα έχουμε αντιπροσφορές από τον πάροχο μας;

χαχαχα και η ανακοίνωσή της ΕΕΕΤ έγραφε στο τέλος:

"Η νέα διαδικασία διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς και αναμένεται να ενισχύσει τον ανταγωνισμό, προς όφελος των καταναλωτών."

Epic.....

 

Προφανώς ο ανταγωνισμός σημαίνει να πας σε νέο πάροχο και όχι να παραμείνεις στον ίδιο.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.

Είμαι χρόνια συνδρομητής cosmote και κάθε φορά που έληγε η σύμβαση μου γινόταν προσφορά από cosmote σε μεγαλύτερη τιμή, έκανα αίτημα φορητότητας σε άλλο πάροχο και τσουπ ως δια μαγείας ερχόταν η καλύτερη προσφορά από cosmote για να παραμείνω.

Με τις νέες ρυθμίσεις της ΕΕΤΤ για τη φορητότητα αριθμών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας που είναι σε ισχύ από τις 4 Ιουνίου ο πάροχος δέκτης κρατά την αίτηση φορητότητας στο συρτάρι μέχρι να εκπνεύσει το 14ήμερο του δικαιώματος υπαναχώρησης και μετά το παραδίδει στον τρέχων πάροχο.

 

Ερώτημα:

Ο τρέχων πάροχος θα προχωρήσει σε συνέχεια σε αντιπροσφορά ή επειδή πέρασε το δικαίωμα υπαναχώρησης είναι υποχρεωμένος να παραδώσει τη σύνδεση;

Υπάρχει πρόσφατη εμπειρία κανενός;

 

Λοιπόν θεωρώ πως ο πάροχος θα σε πάρει για αντιπροσφορά και ας έχει περάσει το 14ημερο. Και να συνδεθείς στον άλλο πάροχο μπορείς να επιστρέψεις αλλά θα πληρώσεις το πέναλντι. Εάν η τιμή είναι πολύ χαμηλή και κάνεις απόσβεση το πέναλντι τότε γύρνα. Εάν επιστρέψεις αμέσως, το πέναλντι δεν θα είναι και πάρα πολύ μεγάλο καθώς πληρώνεις το 100% της επιδότησης για όσο έμεινες δηλαδή για ένα μήνα μπορεί να είναι από 30Ε έως 70 ανάλογα το πρόγραμμα. Η πιο ασφαλής λύση είναι φορητότητα σε καρτοκινητό που δεν έχει δέσμευση. Έαν δεν γίνεται από τηλέφωνο η φορητότητα και πάς σε κατάστημα δεν θα μπορείς να κάνεις υπαναχώρηση αλλά δεν έχεις και δέσμευση κιόλας. Οπότε ο πάροχος όταν σε πάρει που θα σε πάρει 100% καθώς το αίτημα θα υλοποιηθεί πιο γρήγορα τους λες ότι έκανες αίτηση από κατάστημα και να σου δώσουν την προσφορά με το να επιστρέψεις σε αυτούς. Αυτό έχει γίνει και στο παρελθόν αρκετές φορές, δηλαδή άτομα που ενεργοποιήθηκαν σε άλλο πάροχο, η εταιρεία κράτησε την προσφορά για να επιστρέψουν. (Βέβαια χρεώθηκαν πέναλντι στον καινούργιο πάροχο αλλά εσύ έχεις καρτοκινητό οπότε δεν σε ενδιαφέρει). Η cyta έχει δωρεάν τη φορητότητα. Οι άλλες ζητούν από 20Ε έως 30Ε (παρέχοντας κάποιες παροχές βέβαια) αλλά άμα σου κάνει καλή αντιπρόταση η εταιρεία που εισαι θεωρώ πως συμφέρει να τα δώσεις. Πάντως η cyta έχει δωρεάν την φορητότητα στο καρτοκινητό. Επίσης και αντιπροσφορά να μην πάρεις και θέλεις να επιστρέψεις πάλι θα πάρεις κάτι πιο οικονομικό από αυτό που έχεις καθώς ως νέος πελάτης θα σου κάνουν εκπτώσεις.

 

Πάντως εγώ νομίζω ότι κάποια λαμογιά θα κάνουν για να δουν έαν έκανες αίτημα φορητότητας πριν το 14ημερο. Στην τελική πάρε τους τηλέφωνο και πες τους ότι έκανες αίτημα φορητότητας σε άλλη εταιρεία και να σου δώσουν προσφορά.

Edited by lord1982
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στη παρέα, θα ήθελα τη βοήθεια σας μιας και στις 13/7 ολοκληρώνεται το οικογενειακό συμβόλαιο που έχω στη κοσμοτε (3 γραμμές gold με 112€ συνολικά) και ψάχνω τρόπους να μπορέσω να ξαναπάρω μεγάλη έκπτωση παγίου. Κάθε φορά με τη λήξη του συμβολαίου η προσφορά ήταν με μικρότερη έκπτωση παγίου αλλά μετά από μια φορητότητα για άλλο δίκτυο επέστρεφαν με νέα καλύτερη προσφορά και ανανέωνα πάλι στη κοσμοτε.

 

Πλέον θα ήθελα τη βοήθειά σας για το πως μπορώ να πιέσω για καλύτερη προσφορά μιας και με τα νέα μέτρα αν κάνεις φορητότητα σε "δεσμεύει" και υφιστάμενος πάροχος ενημερώνεται για αυτό αργά ώστε να μπορέσει να κάνει αντιπροσφορά. Ποιές είναι οι κινήσεις που μπορώ να κάνω πλέον για να πετύχω καλύτερη προσφορά με τα νέα μέτρα αλλά και να μη μείνω και χωρίς τηλέφωνα;

 

Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας, κάθε λύση ευπρόσδεκτη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Είχα Cosmote mobile Family το προηγούμενο δηλ. 1 leader με Mobile Family 65 και 2 members με Cosmote Mobile Family 10.

Πλήρωνα 60€ το μήνα (με έκπτωση 20% λόγω σταθερής ΟΤΕ 50 mbps και 10% λόγω συνταξιούχου άνω των 65 ετών).

 

Επειδή το παιδί μου δεν είναι πιά στην Ελλάδα κατάργησα το leader (που χρησιμοποιούσε αυτό δυστυχώς) μόλις αυτό εληξε δηλ. πριν 20 μέρες πληρώνωντας και 15€ για "τέλος διακοπής" (αν δεν το ξέρετε και όταν λήξει η σύμβασή σας δεν έχει λήξει το συμβόλαιό σας, μόνο οι εκπτώσεις του έχουν λήξει). Τέλος πάντων. Leader έκανα τον δικό μου αριθμό.

 

Τα 2 members (το δικό μου και της συζύγου μου) εχουν λήξει από τον Απρίλιο 2018.

 

Ο ΟΤΕ (Deutsche Τelekom για να ακριβολογούμε) μου έστειλε προσφορά στα 59,36€ για δύο κινητά φυσικά, εμένα και της συζύγου μου)!

Επειδή έτσι κι αλλιώς δεν είχαν νόημα για μένα τα 3000', 3000 SMS και 2 GB το μήνα στο pool, ζήτησα προσφορά για το πρόγραμα Cosmote Mobile Family S (1000', 1000 SMS & 1 GB) που το έχουν στα site στα 59,90€ (χωρίς έκπτωση 20% του σταθερού και χωρίς το 10 % λόγω συνταξιούχου). Με πήρε μια ευγενεστατη κυρία και τελος πάντων συμφωνήσαμε στην ανανέωση 24 μηνών (και στη σταθερή) με τελικό κόστος για την κινητή στα 46,80€ (και είχε κάνει και κάποιο λάθος γιατί ξεκίνησε από την προηγούμενη προσφορά για την Family S που ήταν στα 64,90€ η οποία τώρα είναι 59,90€). Τέλος πάντων.

 

Μετά από 4 ώρες με πήρε άλλος και μου είπε ότι αυτό δεν ισχύει γιατί η τιμή στο σιτε (59,90€) περιέχει επιδότηση (την υπολογίζω χοντρικά στα 22€) και ισχύει μόνο για νέες συνδέσεις (=νέος αριθμός) ή για φορητότητα. Η τιμή που μου έδωσε ήταν 59,80€ με όλες τις παραπάνω εκπτώσεις αλλά χωρίς την τυχόν επιδότηση που "θα βγεί" αφού όμως πρώτα δεσμευτώ!

 

Το έψαξα στο site της Cosmote και (μόνο αφού το βάλεις στο καλάθι για αγορά) αναφέρει ότι αυτή η τιμή ειναι με επιδότηση για νεές συνδέσεις χωρίς να λέει πουθενά πόσο είναι η "κανονική τιμή" αυτού του πακέτου! Δηλαδή ο παλιός δεν μπορεί ούτε να ψωνίσει είναι δεσμευμένος για πάντα εκτός αν πάει σε άλλον πάροχο. Τοσο απλό είναι τελικά!

 

Όντας στον ΟΤΕ από τον προηγούμενο αιώνα (!) δηλ. από το 1978, δεν περίμενα τέτοια συμπεριφορά. Είναι να μη σε βάλουν στο μαντρί. Άρα η μόνη λύση (όσο ακόμα μπορεί να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός σε αυτή τη χώρα) είναι η πραγματική φορητότητα.

 

Ποιά προτείνετε; WIND, VODAFONE ή καποια άλλη εταιρεία?

 

ΥΓ Καλύτερα να μη σας πώ τι πληρώνει η κόρη μου και ο γαμπρός μου για απεριόριστο στο Λονδίνο... Μεταξύ σοβαρού και αστείου με συμβούλεψε να μας πάρει Αγγλικό και να το χρησιμοποιούμε στην Ελλάδα μια και ισχύει το δωρεάν roaming...

Edited by MessengerOfGood
Link to comment
Share on other sites

H περίπτωση μου ήταν για γέλια και για κλάματα.

Στις 21 Ιουνίου 2018 ( Υπέβαλα τηλεφωνικά αίτημα φορητότητας για τους δύο αριθμούς Cosmote πού έχω στο όνομα μου (xxxx και yyyyy) ώστε να μεταβούν στη wind. Tα έγγραφα τα παρέλαβα (με courier acs) και τα υπέγραψα στις 28 Ιουνίου. 29 Ιουνίου 2018 πήγα στο κατάστημα wind Βριλησσίων και συμπλήρωσα αίτημα ακύρωσης φορητότητας (το οποίο επισυνάπτεται). Στη συνέχεια επέστρεψα πάλι μέσω acs τα συμβόλαια και τις κάρτες sim που είχα παραλάβει.

Στις 16 Ιουνίου 2018 15:23 έλαβα sms της cosmote που με ενημέρωσε πως υπάρχει αίτημα φορητότας για τον αριθμό xxxx και να καλέσω το 13899 για ακύρωση. Επικοινώνησα τηλεφωνικά με την cosmote και μου επιβεβαίωσαν πως υπάρχει αίτημα και πρέπει να καλέσω μέχρι της 16:00 το 13899 για ακύρωση. Στη συνέχεια κάλεσα και το 13899 (στις 15:46) αλλά το μήνυμα ανέφερε πως το 14ήμερο είχε παρέλθει.

 

Προφανώς είχε γίνει ανθρώπινο λάθος και ο αριθμός μου μεταφέρθηκε (φορητότητας) χωρίς τη συγκατάθεσή μου….

ως αποτέλεσμα αυτού ξαφνικά η σύζυγος μου δεν είχε πια κινητό....

Έτσι αναγκάστηκα να κάνω νέο αίτημα άμεσης φορητότητας από wind σε Cossmote με αποτέλεσμα να χάσω το δικαίωμα παραμονής στο παλαιό μου πρόγραμμα (Cosmote Mobile 1500-35).

Τελικά στη σύζυγο έκανα ακριβότερο πακέτο (Cosmote L) με κάποια γενναία έκπτωση και εγώ κράτησα το (Cosmote Mobile 1500-35) μέσω της προσφοράς που μου έδινε η εφαρμογή της Cosmote.

My smartphone history:

Nokia E60 -> Nokia E51 -> Apple Iphone 4 32GB Black -> LG G2 32GB Black -> HomTom HT17 Pro -> Xiaomi Mi Max Prime

Link to comment
Share on other sites

H περίπτωση μου ήταν για γέλια και για κλάματα.

Στις 21 Ιουνίου 2018 ( Υπέβαλα τηλεφωνικά αίτημα φορητότητας για τους δύο αριθμούς Cosmote πού έχω στο όνομα μου (xxxx και yyyyy) ώστε να μεταβούν στη wind. Tα έγγραφα τα παρέλαβα (με courier acs) και τα υπέγραψα στις 28 Ιουνίου. 29 Ιουνίου 2018 πήγα στο κατάστημα wind Βριλησσίων και συμπλήρωσα αίτημα ακύρωσης φορητότητας (το οποίο επισυνάπτεται). Στη συνέχεια επέστρεψα πάλι μέσω acs τα συμβόλαια και τις κάρτες sim που είχα παραλάβει.

Στις 16 Ιουνίου 2018 15:23 έλαβα sms της cosmote που με ενημέρωσε πως υπάρχει αίτημα φορητότας για τον αριθμό xxxx και να καλέσω το 13899 για ακύρωση. Επικοινώνησα τηλεφωνικά με την cosmote και μου επιβεβαίωσαν πως υπάρχει αίτημα και πρέπει να καλέσω μέχρι της 16:00 το 13899 για ακύρωση. Στη συνέχεια κάλεσα και το 13899 (στις 15:46) αλλά το μήνυμα ανέφερε πως το 14ήμερο είχε παρέλθει.

 

Προφανώς είχε γίνει ανθρώπινο λάθος και ο αριθμός μου μεταφέρθηκε (φορητότητας) χωρίς τη συγκατάθεσή μου….

ως αποτέλεσμα αυτού ξαφνικά η σύζυγος μου δεν είχε πια κινητό....

Έτσι αναγκάστηκα να κάνω νέο αίτημα άμεσης φορητότητας από wind σε Cossmote με αποτέλεσμα να χάσω το δικαίωμα παραμονής στο παλαιό μου πρόγραμμα (Cosmote Mobile 1500-35).

Τελικά στη σύζυγο έκανα ακριβότερο πακέτο (Cosmote L) με κάποια γενναία έκπτωση και εγώ κράτησα το (Cosmote Mobile 1500-35) μέσω της προσφοράς που μου έδινε η εφαρμογή της Cosmote.

 

Aνθρώπινα τα λάθη (του ΟΤΕ) :p

Πάντως το ότι η σύζυγός σου πήρε νέο πακέτο από φορητότητα από WIND δεν είναι απαραίτητα κακό (πάντα προηγούνται οι ερχόμενοι από άλλους.

Γιατί δεν έκανες κάποιο Mobile Family με τη σύζυγό σου σαν καινούριο leader και εσένα σαν member (~12,88€)?

Νομίζω θα σε συνέφερε...

Link to comment
Share on other sites

Είχα Cosmote mobile Family το προηγούμενο δηλ. 1 leader με Mobile Family 65 και 2 members με Cosmote Mobile Family 10.

Πλήρωνα 60€ το μήνα (με έκπτωση 20% λόγω σταθερής ΟΤΕ 50 mbps και 10% λόγω συνταξιούχου άνω των 65 ετών).

 

Επειδή το παιδί μου δεν είναι πιά στην Ελλάδα κατάργησα το leader (που χρησιμοποιούσε αυτό δυστυχώς) μόλις αυτό εληξε δηλ. πριν 20 μέρες πληρώνωντας και 15€ για "τέλος διακοπής" (αν δεν το ξέρετε και όταν λήξει η σύμβασή σας δεν έχει λήξει το συμβόλαιό σας, μόνο οι εκπτώσεις του έχουν λήξει). Τέλος πάντων. Leader έκανα τον δικό μου αριθμό.

 

Τα 2 members (το δικό μου και της συζύγου μου) εχουν λήξει από τον Απρίλιο 2018.

 

Ο ΟΤΕ (Deutsche Τelekom για να ακριβολογούμε) μου έστειλε προσφορά στα 59,36€ για δύο κινητά φυσικά, εμένα και της συζύγου μου)!

Επειδή έτσι κι αλλιώς δεν είχαν νόημα για μένα τα 3000', 3000 SMS και 2 GB το μήνα στο pool, ζήτησα προσφορά για το πρόγραμα Cosmote Mobile Family S (1000', 1000 SMS & 1 GB) που το έχουν στα site στα 59,90€ (χωρίς έκπτωση 20% του σταθερού και χωρίς το 10 % λόγω συνταξιούχου). Με πήρε μια ευγενεστατη κυρία και τελος πάντων συμφωνήσαμε στην ανανέωση 24 μηνών (και στη σταθερή) με τελικό κόστος για την κινητή στα 46,80€ (και είχε κάνει και κάποιο λάθος γιατί ξεκίνησε από την προηγούμενη προσφορά για την Family S που ήταν στα 64,90€ η οποία τώρα είναι 59,90€). Τέλος πάντων.

 

Μετά από 4 ώρες με πήρε άλλος και μου είπε ότι αυτό δεν ισχύει γιατί η τιμή στο σιτε (59,90€) περιέχει επιδότηση (την υπολογίζω χοντρικά στα 22€) και ισχύει μόνο για νέες συνδέσεις (=νέος αριθμός) ή για φορητότητα. Η τιμή που μου έδωσε ήταν 59,80€ με όλες τις παραπάνω εκπτώσεις αλλά χωρίς την τυχόν επιδότηση που "θα βγεί" αφού όμως πρώτα δεσμευτώ!

 

Το έψαξα στο site της Cosmote και (μόνο αφού το βάλεις στο καλάθι για αγορά) αναφέρει ότι αυτή η τιμή ειναι με επιδότηση για νεές συνδέσεις χωρίς να λέει πουθενά πόσο είναι η "κανονική τιμή" αυτού του πακέτου! Δηλαδή ο παλιός δεν μπορεί ούτε να ψωνίσει είναι δεσμευμένος για πάντα εκτός αν πάει σε άλλον πάροχο. Τοσο απλό είναι τελικά!

 

Όντας στον ΟΤΕ από τον προηγούμενο αιώνα (!) δηλ. από το 1978, δεν περίμενα τέτοια συμπεριφορά. Είναι να μη σε βάλουν στο μαντρί. Άρα η μόνη λύση (όσο ακόμα μπορεί να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός σε αυτή τη χώρα) είναι η πραγματική φορητότητα.

 

Ποιά προτείνετε; WIND, VODAFONE ή καποια άλλη εταιρεία?

 

ΥΓ Καλύτερα να μη σας πώ τι πληρώνει η κόρη μου και ο γαμπρός μου για απεριόριστο στο Λονδίνο... Μεταξύ σοβαρού και αστείου με συμβούλεψε να μας πάρει Αγγλικό και να το χρησιμοποιούμε στην Ελλάδα μια και ισχύει το δωρεάν roaming...

 

 

Ειτε κανεις καρτοκινητο για εισερχομενες και παιρνεις ενα αγγλικο για εξερχομενες λογω roaming.

Καρτοκινητο Whats Up ή Frog μπορειτε να πατε με τη χρηση που κανετε;

Αλλιως συμβολαιο στη Wind,εχει κατι καρτοσυμβολαια με 15€ το ενα σε τηλεφωνικες προσφορες.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Ειτε κανεις καρτοκινητο για εισερχομενες και παιρνεις ενα αγγλικο για εξερχομενες λογω roaming.

Καρτοκινητο Whats Up ή Frog μπορειτε να πατε με τη χρηση που κανετε;

Αλλιως συμβολαιο στη Wind,εχει κατι καρτοσυμβολαια με 15€ το ενα σε τηλεφωνικες προσφορες.

 

Ευχαριστώ

 

Αλλά η σύζυγος δεν θέλει κάρτα (εργάζεται) και πρέπει να έχουμε τους ίδιους αριθμόυς που είχαμε τόσα χρόνια και τους ξέρουν πολλοί άνθρωποι.

Αναγκαστικά πρέπει να πάμε σε συμβόλαιο με τα ίδια νούμερα...

Link to comment
Share on other sites

Είχα Cosmote mobile Family το προηγούμενο δηλ. 1 leader με Mobile Family 65 και 2 members με Cosmote Mobile Family 10.

Πλήρωνα 60€ το μήνα (με έκπτωση 20% λόγω σταθερής ΟΤΕ 50 mbps και 10% λόγω συνταξιούχου άνω των 65 ετών).

 

Επειδή το παιδί μου δεν είναι πιά στην Ελλάδα κατάργησα το leader (που χρησιμοποιούσε αυτό δυστυχώς) μόλις αυτό εληξε δηλ. πριν 20 μέρες πληρώνωντας και 15€ για "τέλος διακοπής" (αν δεν το ξέρετε και όταν λήξει η σύμβασή σας δεν έχει λήξει το συμβόλαιό σας, μόνο οι εκπτώσεις του έχουν λήξει). Τέλος πάντων. Leader έκανα τον δικό μου αριθμό.

 

Τα 2 members (το δικό μου και της συζύγου μου) εχουν λήξει από τον Απρίλιο 2018.

 

Ο ΟΤΕ (Deutsche Τelekom για να ακριβολογούμε) μου έστειλε προσφορά στα 59,36€ για δύο κινητά φυσικά, εμένα και της συζύγου μου)!

Επειδή έτσι κι αλλιώς δεν είχαν νόημα για μένα τα 3000', 3000 SMS και 2 GB το μήνα στο pool, ζήτησα προσφορά για το πρόγραμα Cosmote Mobile Family S (1000', 1000 SMS & 1 GB) που το έχουν στα site στα 59,90€ (χωρίς έκπτωση 20% του σταθερού και χωρίς το 10 % λόγω συνταξιούχου). Με πήρε μια ευγενεστατη κυρία και τελος πάντων συμφωνήσαμε στην ανανέωση 24 μηνών (και στη σταθερή) με τελικό κόστος για την κινητή στα 46,80€ (και είχε κάνει και κάποιο λάθος γιατί ξεκίνησε από την προηγούμενη προσφορά για την Family S που ήταν στα 64,90€ η οποία τώρα είναι 59,90€). Τέλος πάντων.

 

Μετά από 4 ώρες με πήρε άλλος και μου είπε ότι αυτό δεν ισχύει γιατί η τιμή στο σιτε (59,90€) περιέχει επιδότηση (την υπολογίζω χοντρικά στα 22€) και ισχύει μόνο για νέες συνδέσεις (=νέος αριθμός) ή για φορητότητα. Η τιμή που μου έδωσε ήταν 59,80€ με όλες τις παραπάνω εκπτώσεις αλλά χωρίς την τυχόν επιδότηση που "θα βγεί" αφού όμως πρώτα δεσμευτώ!

 

Το έψαξα στο site της Cosmote και (μόνο αφού το βάλεις στο καλάθι για αγορά) αναφέρει ότι αυτή η τιμή ειναι με επιδότηση για νεές συνδέσεις χωρίς να λέει πουθενά πόσο είναι η "κανονική τιμή" αυτού του πακέτου! Δηλαδή ο παλιός δεν μπορεί ούτε να ψωνίσει είναι δεσμευμένος για πάντα εκτός αν πάει σε άλλον πάροχο. Τοσο απλό είναι τελικά!

 

Όντας στον ΟΤΕ από τον προηγούμενο αιώνα (!) δηλ. από το 1978, δεν περίμενα τέτοια συμπεριφορά. Είναι να μη σε βάλουν στο μαντρί. Άρα η μόνη λύση (όσο ακόμα μπορεί να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός σε αυτή τη χώρα) είναι η πραγματική φορητότητα.

 

Ποιά προτείνετε; WIND, VODAFONE ή καποια άλλη εταιρεία?

 

ΥΓ Καλύτερα να μη σας πώ τι πληρώνει η κόρη μου και ο γαμπρός μου για απεριόριστο στο Λονδίνο... Μεταξύ σοβαρού και αστείου με συμβούλεψε να μας πάρει Αγγλικό και να το χρησιμοποιούμε στην Ελλάδα μια και ισχύει το δωρεάν roaming...

 

Διάλεξε οποία εχει καλύτερη κάλυψη στην περιοχή σου.

Link to comment
Share on other sites

Διάλεξε οποία εχει καλύτερη κάλυψη στην περιοχή σου.

 

Πήρα προσφορά από WIND (έχει αρκετά καλό σήμα στην Αθήνα αλλά δεν ξέρω στο εξοχικό στη Σαντορίνη).

Λένε πολλά για την κακή after sales εξυπηρέτηση της Wind.

Και δεν έχει κατάστημα στη Σαντορίνη (!!!) για να πάρω μια καρτούλα να δοκιμάσω...

Link to comment
Share on other sites

Πήρα προσφορά από WIND (έχει αρκετά καλό σήμα στην Αθήνα αλλά δεν ξέρω στο εξοχικό στη Σαντορίνη).

Λένε πολλά για την κακή after sales εξυπηρέτηση της Wind.

Και δεν έχει κατάστημα στη Σαντορίνη (!!!) για να πάρω μια καρτούλα να δοκιμάσω...

 

Καλημέρα,

 

Προσωπικά δε γνωρίζω ποια έχει καλύτερο σήμα στις περιοχές που θέλεις, αλλά σε εξυπηρέτηση η Vodafone είναι πολύ δυνατή.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Αντιπροσφορά για αίτηση φορητότητας στη wind από τη cosmote 1 gigabyte δώρο το μήνα. Έχω το cosmote mobile L με 47,80 € το μήνα. Επίσης έχουν λάβει από εχθές το αίτημα της wind και μέχρι τώρα δεν της δίνουν τη γραμμή. Θα πληρώσω 10 € πέναλτι και φεύγω. Με 47,80 € δεν κάθομαι με τίποτε.
Link to comment
Share on other sites

πότε σου κάνανε την αντιπροσφορά?

σε σχέση με την ημέρα που είπες το ναι στην wind

------------

Στέφανος

Link to comment
Share on other sites

Κάντε τα καρτοκινητα να ησυχασετε!

Δεν συμφέρουν πλέον τα συμβόλαια.

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

πότε σου κάνανε την αντιπροσφορά?

σε σχέση με την ημέρα που είπες το ναι στην wind

Χτες τους πήγε το αίτημα της wind για φορητότητα και με 1 giga παραπάνω ήθελαν να με κρατήσουν . Καμία μείωση στη τιμή . Πλέον είμαι στη wind .

Link to comment
Share on other sites

Χτες τους πήγε το αίτημα της wind για φορητότητα και με 1 giga παραπάνω ήθελαν να με κρατήσουν . Καμία μείωση στη τιμή . Πλέον είμαι στη wind .

 

Αν καταλαβαίνω καλά, βρίσκεις ακριβό το Cosmote Mobile L στα 47,80€ που σου δίνουν +1GB δηλ. να έχεις 6GB το μήνα.

Εκπλήσσομαι γιατί η τρέχουσα τιμή καταλόγου στο site της Cosmote είναι 59,90€ (με 5GB) και είναι προσφορά για νέα σύνδεση ή φορητότητα.

Εμένα για την Cosmote Family S δεν μου δίνουν καν την τιμήτης νεας σύνδεσης (59,90€) που έχουν στο site αλλά την "ονομαστική" τιμή του πακέτου που την υπολογίζω στα 79,90€ (δεν την αναφέρουν!). Εσένα σου δίνουν έκπτωση 20% επί της τιμής προσφοράς για νέες συνδέσεις και ένα επιπλέον GB !!!

 

Ίσως όμως δεν κατάλαβα καλά τι λές...

 

ΥΓ. πόσα GB σου δίνει η Wind και σε τι τιμή???

 

----- προσθήκη μηνύματος 47 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Κάντε τα καρτοκινητα να ησυχασετε!

Δεν συμφέρουν πλέον τα συμβόλαια.

 

Συμφωνώ αλλά ...είμαι έγγαμος!

 

----- προσθήκη μηνύματος 102 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Καλημέρα,

 

Προσωπικά δε γνωρίζω ποια έχει καλύτερο σήμα στις περιοχές που θέλεις, αλλά σε εξυπηρέτηση η Vodafone είναι πολύ δυνατή.

 

Πρεπει να είναι ακριβή, είναι πολύ γιάπικη εταιρεία και αν θυμάσαι έκανε και μια απαράδεκτη κατασκοπεία σε βάρος της χώρας. Δεν την πάω καθόλου...

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Τελικά αν δεν κανει αντιπροσφορά ο OTE, μπορούμε να ξαναγυρίσουμε σε αυτόν από τη Wind???

Και, αν ναι, πόσο κοστίζει αυτό το πείραμα?

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ έγγαμος είμαι, τι σχέση έχει; :)

Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί.

Παύλος Παυλίδης 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ έγγαμος είμαι, τι σχέση έχει; :)

 

Η δική μου δεν θέλει καρτικινητή και τα διαζύγια είναι πολύ ακριβά :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...