Jump to content

OnePlus 6


TAZ_DEV
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν δεν ήσουν με ρουταρισμενο τηλέφωνο γιατί δεν ακολούθησες τον πρώτο τρόπο?

Τώρα έχεις twrp η όχι?

Αν έχεις κάνε ένα μια εγκατάσταση πάλι τη ρομ, λογικά θα φτιάξει.

Δεν μου έχει τύχει ποτέ.

 

ημουν με ρουταρισμενο

Link to comment
Share on other sites

Από χθες το έχω στα χέρια μου

Αξίζει κάθε ευρώ σε αρκετά παραπάνω από αυτή την τιμή!!

Στα 355 η έκδοση 8/128gb στο banggood και σε λευκό με το κουπόνι 2ldop68

Πολύ καλό deal!

Link to comment
Share on other sites

Το δακτυλικό αποτύπωμα λειτουργεί;

Εγγραφή κλήσεων κάνει;

 

Στάλθηκε από το ONEPLUS 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Το πρώτο ναι, το 2ο είναι παράνομο αλλά δεν με ενδιαφέρει κιόλας οπότε δεν ξέρω.

1+6 omnirom - smurfkernel - microG - edxposed
Link to comment
Share on other sites

Στα 355 η έκδοση 8/128gb στο banggood και σε λευκό με το κουπόνι 2ldop68

Πολύ καλό deal!

 

 

Ε δεν άντεξαααααα μόλις παρήγγειλα Mirror Black!!!:D

Link to comment
Share on other sites

Ε δεν άντεξαααααα μόλις παρήγγειλα Mirror Black!!!:D

 

Και πολυ καλα εκανες!!! Με το καλο να το δεχτεις και να χαρεις! Η αυθεντικη θηκη αυτη https://www.gearbest.com/cases-leather/pp_009608480897.html?wid=1433363 ειναι εξαιρετική, στην προτεινω ανεπιφύλακτα οταν ξανα βγει σε στοκ!

Link to comment
Share on other sites

Στα 355 η έκδοση 8/128gb στο banggood και σε λευκό με το κουπόνι 2ldop68

Πολύ καλό deal!

 

Να πάρει μόλις το παράγγειλα απο gearbest και σε μαύρο. φτουυυυυ!

Link to comment
Share on other sites

The freight covers the shipping fee of all orders included in this parent order. So we will not be able to return the freight to you if there are some orders included in this parent order being under shipping. We sincerely wish you could understand this.

 

Παιδιά αυτό μου έβγαλε με την ένδειξη contact customer δεν έχω ιδέα είναι η πρώτη μου φορά που παραγγέλνω βοηθήστε!! Έκανα γκάφα?

Link to comment
Share on other sites

Πότε στο έβγαλε αυτό?

έκανες την παραγγελία,έβαλες pdm μέθοδο αποστολής και σου ήρθε αυτό το μήνυμα????

The freight covers the shipping fee of all orders included in this parent order. So we will not be able to return the freight to you if there are some orders included in this parent order being under shipping. We sincerely wish you could understand this.

 

Παιδιά αυτό μου έβγαλε με την ένδειξη contact customer δεν έχω ιδέα είναι η πρώτη μου φορά που παραγγέλνω βοηθήστε!! Έκανα γκάφα?

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς!!!! Τι κανω εε παιδιά;;;

 

Με priority line παραγγελνεις απο bangood gearbest και δεν εχεις το παραμικρο προβλημα ποτε. Τωρα μιλα μαζι τους στο τσατ να αλλαξουν την μεθοδο αποστολης αν προλαβαινεις. Αυτο που λεει priority direct mail. Τι μεθοδο αποστολης επελεξες? κανε αν μπορεις ενα print screen την παραγγελια σου χωρις να φαινονται τα προσωπικα σου στοιχεια ( Ονομα τοπος κατοικιας κτλ)

Edited by Arian13
Link to comment
Share on other sites

Dear Sir/Madam,

Thank you for placing an order.

We regret to inform you that the item can't be shipped with the shipping method you chose due to some specific restrictions of the logistics carrier.

 

In order to provide a better service to you, we could help you:

-Change: Change the shipping method to Air Mail Register.

 

If there is a price difference between the two methods, we will refund the overcharge payment or demand payment of the shortage from our customers. Hope for your understanding.

Regarding the delivery time of shipping methods , you could check it by going to "Help Center" - "Shipping" - "Shipping methods".

 

Here is the reference link : https://www.banggood.com/Popular-questions_hl70_at321

 

-Cancel: Cancel the whole order and refund the full payment for you.

 

Please note that you are responsible for all import taxes and duties that may be charged when your parcel passes through Customs if you have not bought the tariff insurance.

We would appreciate if you could reply your decision to this e-mail in the next 3 days.

 

Look forward to your reply. Thank you in advance for your understanding.

 

----- προσθήκη μηνύματος 16 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Παιδια με pdm παρηγγειλα και μου εστειλαν σημερα αυτη τη μπουρδα!!! Τσάμπα η χαρα μου που παρηγγειλα επιτελους

Τι να κανω τωρα;;;

Edited by VilosopheR
Link to comment
Share on other sites

Dear Sir/Madam,

 

 

 

Thank you for placing an order.

 

 

 

We regret to inform you that the item can't be shipped with the shipping method you chose due to some specific restrictions of the logistics carrier.

 

 

 

In order to provide a better service to you, we could help you:

 

 

 

-Change: Change the shipping method to Air Mail Register.

 

 

 

If there is a price difference between the two methods, we will refund the overcharge payment or demand payment of the shortage from our customers. Hope for your understanding.

 

 

 

Regarding the delivery time of shipping methods , you could check it by going to "Help Center" - "Shipping" - "Shipping methods".

 

Here is the reference link : https://www.banggood.com/Popular-questions_hl70_at321

 

 

 

-Cancel: Cancel the whole order and refund the full payment for you.

 

 

 

Please note that you are responsible for all import taxes and duties that may be charged when your parcel passes through Customs if you have not bought the tariff insurance.

 

 

 

We would appreciate if you could reply your decision to this e-mail in the next 3 days.

 

 

 

Look forward to your reply. Thank you in advance for your understanding.

 

Change: Change the shipping method to Air Mail Register. τι μεθοδο ειχες επιλεξει? Αν ειχες βαλει priority και στο ακυρωσαν ειναι επειδη εχουν καποιο θεμα τις τελευταιες μερες και ακυρωνουν παραγγελιες με priority line. Αν εχεις βαλει priority και σου εστειλαν αυτο, ακυρωσε την και παρε τα χρηματα σου πισω (-Cancel: Cancel the whole order and refund the full payment for you.) Μην παραγγειλεις με αλλη μεθοδο θα φας τελωνειο. μονο priority. Αν το ειχες κανει ηδη ετσι απλα ακυρωσε την.

Link to comment
Share on other sites

Ώπα!!Κακό αυτό!!'Εχουν θέμα με το pdm!!Ακύρωσε τη!Θα έχεις μπλεξίματα!!

Change: Change the shipping method to Air Mail Register. τι μεθοδο ειχες επιλεξει? Αν ειχες βαλει priority και στο ακυρωσαν ειναι επειδη εχουν καποιο θεμα τις τελευταιες μερες και ακυρωνουν παραγγελιες με priority line. Αν εχεις βαλει priority και σου εστειλαν αυτο, ακυρωσε την και παρε τα χρηματα σου πισω (-Cancel: Cancel the whole order and refund the full payment for you.) Μην παραγγειλεις με αλλη μεθοδο θα φας τελωνειο. μονο priority. Αν το ειχες κανει ηδη ετσι απλα ακυρωσε την.
Link to comment
Share on other sites

Ακύρωσε το και παράγγειλετο απo banggood με το κουπόνι που γράφω πιο πάνω. Δουλεύει ακόμα.
Link to comment
Share on other sites

Μα από το banggood το πήρε ο άνθρωπος!!

Ακύρωσε το και παράγγειλετο απo banggood με το κουπόνι που γράφω πιο πάνω. Δουλεύει ακόμα.
Link to comment
Share on other sites

Μα από το banggood το πήρε ο άνθρωπος!!

 

Τότε λάθος μου δεν είδα τα λινκ. Νόμιζα ήταν από gearbest

Link to comment
Share on other sites

Έχω δει ότι όταν το επαναφέρω μετά από τη λειτουργία πτήσης σε σύνδεση χωρίς να έχω ανοιχτα τα δεδομένα προσπαθεί να συνδεθεί στο ίντερνετ (έρχεται μήνυμα). Έχω δύο κάρτες και η πρώτη ευτυχώς είναι cosmote αλλιώς θα με είχε τρελάνει στη χρέωση. Έχει συμβεί σε κανένα άλλο αυτό, έχω κάποια ρύθμιση λάθος?

 

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by themig
Link to comment
Share on other sites

Thank you for contacting us.

 

We are so glad to inform you that the payment of your order has been confirmed. It is currently being processed and we will ship it once we gather up all the items, do strict quality-control tests, and carefully package the items. Processing time 24-48 hours normally.

 

We will send you a confirmation e-mail once it is shipped.

 

The estimated delivery time is 6-14 business days after shipment. If you have any questions about our shipping times, please refer to the following article of our Help Center: https://www.banggood.com/Detail_hl70_at321

 

We hope you receive your order soon.

Best regards,

Sita

 

Αυτο το email μου στάλθηκε σημερα παιδιά!!! Προφανώς σημαινει οτι ολα ειναι πλέον οκ σωστά;;; Και στο status της παραγγελιας δεν εχει την ενδειξη contact customer πλέον αλλά processing!!!

Nα περιμένω το εργαλείο σε κανα διβδόμαδο;;;:D

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το email μου στάλθηκε σημερα παιδιά!!! Προφανώς σημαινει οτι ολα ειναι πλέον οκ σωστά;;; Και στο status της παραγγελιας δεν εχει την ενδειξη contact customer πλέον αλλά processing!!!

Nα περιμένω το εργαλείο σε κανα διβδόμαδο;;;:D

 

Αν στον τροπο αποστολης εχεις priority εισαι κομπλε. 15-20 μερες το πολυ θα το εχεις. παει πρωτα ολλανδια και μετα σου ερχεται. το tracking number που θα σου στειλουν οταν γινει shiipped θα τελειωνει σε NL. Με το καλο να το δεχτεις!:D

Link to comment
Share on other sites

DNu9xBp.png

Ήταν φυσικά εξ αρχης με pdm και απλά κάτι παίχτηκε με τα logistics.. Απλά μετατράπηκε σε priority air mail που νομίζω είναι φυσιολογικό!

Link to comment
Share on other sites

Κομπλέ είσαι!

Δευτέρα παρέλαβα σε συνολικά 13 μέρες από την παραγγελία!

Με το καλό!!

DNu9xBp.png

Ήταν φυσικά εξ αρχης με pdm και απλά κάτι παίχτηκε με τα logistics.. Απλά μετατράπηκε σε priority air mail που νομίζω είναι φυσιολογικό!

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to OnePlus 6

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...