AlexM2 Δημ. April 17, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 17, 2022 1 minute ago, nikosp88 said: Δε πειράζει, θα σε πείσει η ιστορία, εδώ θα είμαστε! Εννοείται αλλά η ιστορία μέχρι στιγμής δείχνει το αντίθετο. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vaskor Δημ. April 17, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 17, 2022 (edited) On 14/4/2022 at 9:39 ΠΜ, nikosp88 said: Μη ξεχνάμε επίσης ότι η vf για χρόνια είχε το μεγαλύτερο δίκτυο οπτικών ινών στην Ελλάδα, γτ πολύ απλά επένδυε, όπως επενδύει και τώρα με τεράστια έργα όπως το υποθαλάσσιο καλώδιο σε Αιγαίο και Ιόνιο Ψέμμα. Η σταθερή της βονταφον είναι η παλιά HOL, του Κόκκαλη. Συν τη CYTA, που εξαγόρασε και η οποία είχε ήδη κάποια χιλιόμετρα οπτικής ίνας. Ποτέ δεν είχε δικο της δίκτυο στήσει, παρά μόνον όταν έγινε ο διαγωνισμός με τις μεγάλες εταιρείες... Τα αγόρασε έτοιμα τα σταθερά τηλέφωνα, είχε μόνο κινητή... Edited April 17, 2022 by vaskor 2 1 Παράθεση :ninja: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgebad Δημ. April 17, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 17, 2022 Η εξυπηρέτηση πελατών , άριστη των άριστων, εξερετικα παιδιά πρόθυμα να σε βοηθήσουν και λίγος χρόνος αναμωνης. ΑΛΛΑ .... 1 βδομάδα χωρίς στεθερο τηλέφωνο και Ίντερνετ σε εταιρικό τηλέφωνο (καταστημα) και τεχνικός άφαντος... 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
manosn2 Δημ. April 17, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 17, 2022 (edited) 56 minutes ago, vaskor said: Ψέμμα. Η σταθερή της βονταφον είναι η παλιά HOL, του Κόκκαλη. Συν τη CYTA, που εξαγόρασε και η οποία είχε ήδη κάποια χιλιόμετρα οπτικής ίνας. Ποτέ δεν είχε δικο της δίκτυο στήσει, παρά μόνον όταν έγινε ο διαγωνισμός με τις μεγάλες εταιρείες... Τα αγόρασε έτοιμα τα σταθερά τηλέφωνα, είχε μόνο κινητή... Έτσι ακριβως όπως τα λες!!! Την οτικη ινα την είχε περασει η τοτε HOL και το έργο το ειχε αναλάβει η ΙΝΤΡΑΚΑΤ, η βοδαφον δεν ειχε ποτέ τίποτα. Μονο κινητή, η οποια εκτος πόλεων ηταν ερημη & σκότεινη απο σήμα, οπως παραμένει ακομη και τώρα στην επαρχια. Edited April 17, 2022 by manosn2 3 3 Παράθεση ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgebad Δημ. April 18, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2022 Εγώ σαν πελάτης της Vodafone , Με 1 εταιρικό σταθερό , ένα vdsl 100 home , 3 συμβόλαια κινητης και 3 καρτοκινητά στην εταιρία , μπορώ να εκφράσω την δυσαρέσκεια μου σε όλα τα πλάτη και μήκη . Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο . Μας έχουν δει ως ένα βέβαιο πελάτη και δεν τους ενδιαφέρει καθόλου να είναι εξυπηρετικοί (όλα τα νούμερα είναι στο ίδιο ΑΦΜ) . Έχουμε κάνει παράπονα για την κακή κάλυψη στην περιοχή , αλλά αυτό ξέρουμε ότι έτσι θα παραμένει και μόνο με WiFi calling θα ξανουμε δουλειά . Ο λόγος που μας κρατούσε τόσο καιρό στην εταιρία είναι ότι ο κόπος μετάβασης όλων αυτών των αριθμών είναι αρκετά μεγάλος , καθώς και το κόστος . Έχουμε ανοίξει δεκάδες καρτέλες τόσο για την κινητή όσο και για την σταθερή. Τα μεσημερια η 100 άρα vdsl συγχρονίζει στα μισά από ότι θα έπρεπε και έχουμε τρελούς χρόνους απόκρισης (3000ms) ειδικά τα καλοκαίρια . Το εντερική βρίσκεται σε κατάστημα και έχουμε 10 αποσυνδέσεις την ημέρα . Ο ποτήρι όμως ξεχείλησε αυτή την εβδομάδα που από την περασμένη τριτη ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ . Και οι οι τεχνικοί απλά αδιαφορούν . Δεν ξέρω πιάνου θέμα είναι , του ΟΤΕ η της Vodafone , αλλά δεν έχει γίνει η παραμικρή κίνηση από την εταιρία για επίκληση του προβλήματος . Τουλάχιστον στην άλλη όταν έχω θέματα έρχονται οι ανρθωπο και σε 3 ώρες έχω κανονικά υπηρεσία . Όποτε ξέρετε ποια είναι η διαδικασία , και αν υπάρχει κάποιος τρόπος να γλυτωσουμε καππια πρόστιμα ; 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CaptainNickGR Δημ. April 18, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2022 47 minutes ago, georgebad said: Εγώ σαν πελάτης της Vodafone , Με 1 εταιρικό σταθερό , ένα vdsl 100 home , 3 συμβόλαια κινητης και 3 καρτοκινητά στην εταιρία , μπορώ να εκφράσω την δυσαρέσκεια μου σε όλα τα πλάτη και μήκη . Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο . Μας έχουν δει ως ένα βέβαιο πελάτη και δεν τους ενδιαφέρει καθόλου να είναι εξυπηρετικοί (όλα τα νούμερα είναι στο ίδιο ΑΦΜ) . Έχουμε κάνει παράπονα για την κακή κάλυψη στην περιοχή , αλλά αυτό ξέρουμε ότι έτσι θα παραμένει και μόνο με WiFi calling θα ξανουμε δουλειά . Ο λόγος που μας κρατούσε τόσο καιρό στην εταιρία είναι ότι ο κόπος μετάβασης όλων αυτών των αριθμών είναι αρκετά μεγάλος , καθώς και το κόστος . Έχουμε ανοίξει δεκάδες καρτέλες τόσο για την κινητή όσο και για την σταθερή. Τα μεσημερια η 100 άρα vdsl συγχρονίζει στα μισά από ότι θα έπρεπε και έχουμε τρελούς χρόνους απόκρισης (3000ms) ειδικά τα καλοκαίρια . Το εντερική βρίσκεται σε κατάστημα και έχουμε 10 αποσυνδέσεις την ημέρα . Ο ποτήρι όμως ξεχείλησε αυτή την εβδομάδα που από την περασμένη τριτη ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ . Και οι οι τεχνικοί απλά αδιαφορούν . Δεν ξέρω πιάνου θέμα είναι , του ΟΤΕ η της Vodafone , αλλά δεν έχει γίνει η παραμικρή κίνηση από την εταιρία για επίκληση του προβλήματος . Τουλάχιστον στην άλλη όταν έχω θέματα έρχονται οι ανρθωπο και σε 3 ώρες έχω κανονικά υπηρεσία . Όποτε ξέρετε ποια είναι η διαδικασία , και αν υπάρχει κάποιος τρόπος να γλυτωσουμε καππια πρόστιμα ; Ο συγχρονισμός μεταβάλλεται; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgebad Δημ. April 18, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2022 2 minutes ago, CaptainNickGR said: Ο συγχρονισμός μεταβάλλεται; Το πρόβλημα το αναγνωρίζουν από τα κεντρικα, και λένε ότι εκείνες τις ώρες γίνεται αναβάθμιση.....(επίθεση 1.5 χρόνο) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. April 20, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 20, 2022 On 18/4/2022 at 4:51 ΜΜ, georgebad said: Εγώ σαν πελάτης της Vodafone , Με 1 εταιρικό σταθερό , ένα vdsl 100 home , 3 συμβόλαια κινητης και 3 καρτοκινητά στην εταιρία , μπορώ να εκφράσω την δυσαρέσκεια μου σε όλα τα πλάτη και μήκη . Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο . Μας έχουν δει ως ένα βέβαιο πελάτη και δεν τους ενδιαφέρει καθόλου να είναι εξυπηρετικοί (όλα τα νούμερα είναι στο ίδιο ΑΦΜ) . Έχουμε κάνει παράπονα για την κακή κάλυψη στην περιοχή , αλλά αυτό ξέρουμε ότι έτσι θα παραμένει και μόνο με WiFi calling θα ξανουμε δουλειά . Ο λόγος που μας κρατούσε τόσο καιρό στην εταιρία είναι ότι ο κόπος μετάβασης όλων αυτών των αριθμών είναι αρκετά μεγάλος , καθώς και το κόστος . Έχουμε ανοίξει δεκάδες καρτέλες τόσο για την κινητή όσο και για την σταθερή. Τα μεσημερια η 100 άρα vdsl συγχρονίζει στα μισά από ότι θα έπρεπε και έχουμε τρελούς χρόνους απόκρισης (3000ms) ειδικά τα καλοκαίρια . Το εντερική βρίσκεται σε κατάστημα και έχουμε 10 αποσυνδέσεις την ημέρα . Ο ποτήρι όμως ξεχείλησε αυτή την εβδομάδα που από την περασμένη τριτη ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ . Και οι οι τεχνικοί απλά αδιαφορούν . Δεν ξέρω πιάνου θέμα είναι , του ΟΤΕ η της Vodafone , αλλά δεν έχει γίνει η παραμικρή κίνηση από την εταιρία για επίκληση του προβλήματος . Τουλάχιστον στην άλλη όταν έχω θέματα έρχονται οι ανρθωπο και σε 3 ώρες έχω κανονικά υπηρεσία . Όποτε ξέρετε ποια είναι η διαδικασία , και αν υπάρχει κάποιος τρόπος να γλυτωσουμε καππια πρόστιμα ; Πάρε τα όλα στην κοσμοτε φίλε μου αν πρόκειται για επιχείρηση. Από τη στιγμή που εδώ και καιρό επικοινωνείς με το 13840 και δεν μπορούν να βρουν λύση φορητότητα και στην ΕΕΤΤ καταγγελία. Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgebad Δημ. April 20, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 20, 2022 1 hour ago, Nikolas14 said: Πάρε τα όλα στην κοσμοτε φίλε μου αν πρόκειται για επιχείρηση. Από τη στιγμή που εδώ και καιρό επικοινωνείς με το 13840 και δεν μπορούν να βρουν λύση φορητότητα και στην ΕΕΤΤ καταγγελία. ποια είναι η διαδικασία για να γίνει καταγγελία ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgeavl3 Δημ. April 20, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 20, 2022 https://apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam εδώ Poco X3 Pro Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Pppe Δημ. April 20, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 20, 2022 1 hour ago, georgebad said: ποια είναι η διαδικασία για να γίνει καταγγελία ? 1 hour ago, georgeavl3 said: https://apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam εδώ Poco X3 Pro Αλλά μην ελπίζεις τίποτα: Για την ακρίβεια υπολόγιζε ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙΠΟΤΑ από τη μεριά της ΕΕΤΤ, εκτός απ'το να πηγαινοφέρνει τις καταγγελίες σου στη Vodafone και αυτή να "απαντά" (συνήθως απαντά αλλα ντ'αλλων και η ΕΕΤΤ απλά πηγαινοφέρνει επιστολές, δε κάνει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. April 20, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 20, 2022 12 minutes ago, Pppe said: Αλλά μην ελπίζεις τίποτα: Για την ακρίβεια υπολόγιζε ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙΠΟΤΑ από τη μεριά της ΕΕΤΤ, εκτός απ'το να πηγαινοφέρνει τις καταγγελίες σου στη Vodafone και αυτή να "απαντά" (συνήθως απαντά αλλα ντ'αλλων και η ΕΕΤΤ απλά πηγαινοφέρνει επιστολές, δε κάνει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ). Εγώ φίλε μου σε περίπτωση όπως του Γιώργου στις Σέρρες δικαιώθηκα με ένα κινητό καρτοσυμβολαιο και σταθερό στο ίδιο ΑΦΜ. Αν δεν μπορεί να βρει το πρόβλημα στη γραμμή ας τον αφήσει να φύγει. Ειδικα αν πρόκειται για επιχείρηση,υπάρχει και οικονομική ζημιά, διότι δεν δουλεύει το POS(συνήθως είναι μέσω Ίντερνετ αλλά και με τηλέφωνο). Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Pppe Δημ. April 20, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 20, 2022 Ok . Ας κάνει την καταγγελία και σε 4 μήνες, αν λυθεί, ας μας πει τι απέγινε. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgebad Δημ. April 20, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 20, 2022 1 ώρα πριν, nikosp88 said: Η καμπίνα είναι της vf? Θα προσπαθήσω να ξαναεπικονωνησω και αν δεν θα προσπαθήσω με την ΕΕΤΤ ευχαριστώ πολύ!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nucleogenesis Δημ. April 26, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2022 Κάποιο νέο / πληροφορία για το σήμα στο μέτρο ? 1 Παράθεση Porphyrion - Electronic music Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bbbb Δημ. April 26, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2022 (edited) 1 hour ago, nucleogenesis said: Κάποιο νέο / πληροφορία για το σήμα στο μέτρο ? Θα γίνει διαθέσιμο αρχικά στο μετρό Θεσσαλονίκης και ακολουθεί σε Αθήνα Edited April 26, 2022 by bbbb 1 4 Παράθεση [/url] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
p_k Δημ. April 26, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2022 Εδώ στο μετρό Θεσσαλονίκης, όλες οι εταιρείες έχουν άριστη κάλυψη. Δεν υπάρχει λέμε! 1 1 4 Παράθεση Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί. Παύλος Παυλίδης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
AlexM2 Δημ. April 27, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 27, 2022 Το λέει ξεκάθαρα switch to green(cosmote) 1 8 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgebad Δημ. April 27, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 27, 2022 Η αλληθεια είναι αυτή... Αν δεν βάζεις RRU'S πως θα καταναλώνεις ρεύμα?? Άρα δεν βάζουμε για να είμαστε eco friendly δικτυο...Αρε vodafone κανεις δεν σε φτανει 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
p_k Δημ. April 27, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 27, 2022 Έχει και τον βάτραχο μέσα στο λογότυπο. 3 Παράθεση Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί. Παύλος Παυλίδης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
waeo Δημ. April 29, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2022 Μήπως γνωρίζει κανείς τι είδους αναβαθμίσεις κάνει η Vodafone στο δίκτυο της; Έχουν 25 μέρες τώρα.. μου έστειλαν αυτό: «Το διάστημα αυτό πραγματοποιούμε έναν από τους μεγαλύτερους ψηφιακούς μετασχηματισμούς της εταιρείας μας με σκοπό να σας παρέχουμε προϊόντα, υπηρεσίες και λύσεις που θα βασίζονται σε καινοτόμες τεχνολογίες. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση των εργασιών, θα υλοποιηθεί και το αίτημά σας.» Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Pppe Δημ. April 29, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2022 25 μέρες "μετασχηματίζουν" την κεραία στην περιοχή σου; Τί είδους αίτημα είχες κάνει; 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
waeo Δημ. April 29, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2022 (edited) 42 minutes ago, Pppe said: 25 μέρες "μετασχηματίζουν" την κεραία στην περιοχή σου; Τί είδους αίτημα είχες κάνει; Αναβάθμιση ταχύτητητας σταθερής γραμμής. Μου φάνηκε πως είναι πανελλαδική αλλαγή γιατί δεν ανέφεραν κάτι για την συγκεκριμένη περιοχή όσες φορές επικοινώνησα. Edited April 29, 2022 by waeo Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgeavl3 Δημ. April 29, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2022 Απλώς ο ΟΤΕ αργεί να σου φέρει γραμμή στο σπίτι Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
waeo Δημ. April 29, 2022 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2022 (edited) 7 minutes ago, georgeavl3 said: Απλώς ο ΟΤΕ αργεί να σου φέρει γραμμή στο σπίτι Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Όχι, το ρώτησα. Από την vodafone δεν έχουν ξεκίνησει την διαδικασία για να αναλάβει ο ΟΤΕ λόγω της αναβάθμισης. Edited April 29, 2022 by waeo Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.