Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

πάντως και ένας φίλος μου που έχει το Sony Ericsson V600i και μένει στα Παλαιά Βόλου που η vodafone υποτίθεται ότι καλύπτει με 3g έχει ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ ήχου και drop call και χαμένες κλήσεις.έχει και USIM...

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 15,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Εγω απο την αλλη μενω Πειραια και πραγματικα το συγκεκριμενο προβλημα γινεται συνεχεια! Τωρα απενεργοποιησα το 3G αλλα απο την αλλη δεν ειναι αδικο να εχω πληρωσει τοσα χρηματα για μια συσκευη 3G και να μην μπορω να χρησιμοποιησω το 3G δικτυο?

 

@kostas_pav: Αυτος ειναι ο ηχος που ακουω και εγω μονο που στην περιπτωση μου ποτε δεν εχει επανελθει σε κανονικη συνομιλια παρα μονο μετα απο διακοπη κλησεως..

.. Και ειπε ποτέ σου μην κοιτάς τον άλλο μες τα μάτια, γιατι καθρέφτης γίνεσαι και όλοι σε σπαν κομμάτια ..
Link to comment
Share on other sites

Εγω απο την αλλη μενω Πειραια και πραγματικα το συγκεκριμενο προβλημα γινεται συνεχεια! Τωρα απενεργοποιησα το 3G αλλα απο την αλλη δεν ειναι αδικο να εχω πληρωσει τοσα χρηματα για μια συσκευη 3G και να μην μπορω να χρησιμοποιησω το 3G δικτυο?

 

@kostas_pav: Αυτος ειναι ο ηχος που ακουω και εγω μονο που στην περιπτωση μου ποτε δεν εχει επανελθει σε κανονικη συνομιλια παρα μονο μετα απο διακοπη κλησεως..

Σε ξαναρωτάω το πρόβλημα το έχεις μόνο στον Πειραιά ή γενικά? Ξέρεις αν και άλλοι με Vodafone 3G έχουν σε αυτή τη περιοχή πρόβλημα? Ξανακάλεσε στο cc και πες τους να κρατηθεί trouble ticket για να ελεγχθεί και να σε ενημερώσουν, αφού το κάνει συνέχεια!

Link to comment
Share on other sites

Σε ξαναρωτάω το πρόβλημα το έχεις μόνο στον Πειραιά ή γενικά? Ξέρεις αν και άλλοι με Vodafone 3G έχουν σε αυτή τη περιοχή πρόβλημα? Ξανακάλεσε στο cc και πες τους να κρατηθεί trouble ticket για να ελεγχθεί και να σε ενημερώσουν, αφού το κάνει συνέχεια!

Ναι γίνεται και σε άλλους. Όπως εμένα που έχω Ν80! Και μένω Ελληνικό.

 

Πήρα στο cc 4 φορές (2 στο 13830 και 2 στο 1251, επειδή έχω Vf 2gether), και όχι μόνο δεν το κράτησαν για πρόβλημα αλλά μόνο που δε με έβρησαν.:mad:

Link to comment
Share on other sites

Σε ξαναρωτάω το πρόβλημα το έχεις μόνο στον Πειραιά ή γενικά? Ξέρεις αν και άλλοι με Vodafone 3G έχουν σε αυτή τη περιοχή πρόβλημα? Ξανακάλεσε στο cc και πες τους να κρατηθεί trouble ticket για να ελεγχθεί και να σε ενημερώσουν, αφού το κάνει συνέχεια!

 

Το προβλημα το εχω στον Πειραια επειδη σπανια χρειαζεται να βγω εκτος Πειραια αλλα ξερω και αλλον ενα χρηστη με N71 παλι στον Πειραια με ακριβως το ιδιο προβλημα...

.. Και ειπε ποτέ σου μην κοιτάς τον άλλο μες τα μάτια, γιατι καθρέφτης γίνεσαι και όλοι σε σπαν κομμάτια ..
Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα το εχω στον Πειραια επειδη σπανια χρειαζεται να βγω εκτος Πειραια αλλα ξερω και αλλον ενα χρηστη με N71 παλι στον Πειραια με ακριβως το ιδιο προβλημα...

Αν το πρόβλημα υπάρχι μόνο στον Πειραιά τότε κάτι παίζει με τη κεραία που καλύπτει τη περιοχή. Αν όμως το πρόβλημα επαναλαμβάνεται συνεχώς και σε άλλες περιοχές τότε μάλλον κάτι παίζει με τη SIM, για αυτό σε ρώτησα. Αλλά αφού έχι και άλλος πρόβλημα στη περιοχή μάλλον είναι πρόβλημα στη περιοχή. Το μόνο που μπορείς να κάνεις πριν αλλάξεις δίκτυο είναι να ξανακαλέσεις και να ζητήσεις επίμονα να το κρατήσουν ως πρόβλημα (μιας και δυστυχώς έχει πέσει γραμμή στο cc να μην κρατάνε συνεχώς φόρμες προβλημάτων 3G αφού το τεχνικό τμήμα γνωρίζει τα προβλήματα και το δίκτυο είναι υπό ανάπτυξη) και φυσικά να σε ενημερώσουν. Βρίσε τους και λίγο αν χρειαστεί!

Link to comment
Share on other sites

Μολις μιλησα με το vodafone CS.

 

Με την πρωτη κοπελα που μιλησα η οποια προεκυψε κανοντας την επιλογη 4 για θεματα δικτυου αφου της εξηγησα αναλυτικα το προβλημα μου η λυση που μου προτεινε ειναι να γυρισω το κινητο μου σε λειτουργια GSM. Οταν της εδωσα να καταλαβει με εντονο τροπο οτι δεν πληρωσα 500€ για να εχω ενα κινητο το οποιο υποστηριζει προσβαση σε UMTS δικτυο το οποιο παρεχει ο παροχος μου για να το χρησιμοποιω σε GSM λειτουργια με παρεπεμψε στο τμημα τεχνικης υποστηριξης του vodafone live αφου αυτο ειναι υπευθυνο για το 3G δικτυο. :!:

Με την κοπελα που μιλησα στην συνεχεια αφου της εξηγησα για αλλη μια φορα το προβλημα που αντιμετωπιζω μου ειπε πως γνωριζει το προβλημα και αυτο που προτεινουν στους χρηστες ειναι να χρησιμοποιουν το δικτυο GSM. Σε αυτη την κοπελα δεν της ειπα μονο τα παραπανω αλλα και οτι αδυνατω να καταλαβω με ποια λογικη δεδομενου του οτι ειμαι σε περιοχη στην οποια στην χαρτογραφηση της εταιριας τους φαινεται πως παρεχει 3G καλυψη ειμαι υποχρεωμενος να επιλεξω μεταξυ του να χρησιμοποιω το δικτυο το οποιο χρησιμοποιουσα και με την προηγουμενη συσκευη μου και του να χανω τον δωρεαν χρονο ομιλιας μου επαναλαμβανοντας την καθε κληση αρκετες φορες μεχρι να ολοκληρωθει μια συζητηση. Ακομα της εξηγησα πως δεν μπορω να δεχτω πως ενα προβλημα του παροχου το οποιο αφορα το handover στο δικτυο του και οχι την συσκευη του χρηστη λυνεται με ενεργεια του χρηστη.

Αφου της τα ειπα ολα αυτα (και λιγα πιστευω ειπα) μου κρατησε τα στοιχεια και μου ειπε οτι θα με καλεσει σε 5 εργασιμες τεχνικος. :food:

 

Συγνωμη που δεν κανω edit στο προηγουμενο post αλλα επειδη η συζητηση μου φανηκε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ηθελα να δωσω λιγο εμφαση ωστε οσοι εχουν το ιδιο προβλημα να πραξουν αναλογως..

.. Και ειπε ποτέ σου μην κοιτάς τον άλλο μες τα μάτια, γιατι καθρέφτης γίνεσαι και όλοι σε σπαν κομμάτια ..
Link to comment
Share on other sites

Μολις μιλησα με το vodafone CS.

 

Με την πρωτη κοπελα που μιλησα η οποια προεκυψε κανοντας την επιλογη 4 για θεματα δικτυου αφου της εξηγησα αναλυτικα το προβλημα μου η λυση που μου προτεινε ειναι να γυρισω το κινητο μου σε λειτουργια GSM. Οταν της εδωσα να καταλαβει με εντονο τροπο οτι δεν πληρωσα 500€ για να εχω ενα κινητο το οποιο υποστηριζει προσβαση σε UMTS δικτυο το οποιο παρεχει ο παροχος μου για να το χρησιμοποιω σε GSM λειτουργια με παρεπεμψε στο τμημα τεχνικης υποστηριξης του vodafone live αφου αυτο ειναι υπευθυνο για το 3G δικτυο. :!:

Με την κοπελα που μιλησα στην συνεχεια αφου της εξηγησα για αλλη μια φορα το προβλημα που αντιμετωπιζω μου ειπε πως γνωριζει το προβλημα και αυτο που προτεινουν στους χρηστες ειναι να χρησιμοποιουν το δικτυο GSM. Σε αυτη την κοπελα δεν της ειπα μονο τα παραπανω αλλα και οτι αδυνατω να καταλαβω με ποια λογικη δεδομενου του οτι ειμαι σε περιοχη στην οποια στην χαρτογραφηση της εταιριας τους φαινεται πως παρεχει 3G καλυψη ειμαι υποχρεωμενος να επιλεξω μεταξυ του να χρησιμοποιω το δικτυο το οποιο χρησιμοποιουσα και με την προηγουμενη συσκευη μου και του να χανω τον δωρεαν χρονο ομιλιας μου επαναλαμβανοντας την καθε κληση αρκετες φορες μεχρι να ολοκληρωθει μια συζητηση. Ακομα της εξηγησα πως δεν μπορω να δεχτω πως ενα προβλημα του παροχου το οποιο αφορα το handover στο δικτυο του και οχι την συσκευη του χρηστη λυνεται με ενεργεια του χρηστη.

Αφου της τα ειπα ολα αυτα (και λιγα πιστευω ειπα) μου κρατησε τα στοιχεια και μου ειπε οτι θα με καλεσει σε 5 εργασιμες τεχνικος. :food:

 

Συγνωμη που δεν κανω edit στο προηγουμενο post αλλα επειδη η συζητηση μου φανηκε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ηθελα να δωσω λιγο εμφαση ωστε οσοι εχουν το ιδιο προβλημα να πραξουν αναλογως..

Άρα μην ανησυχείς, το πιθανότερο είναι πλέον να λυθεί το πρόβλημά σου. Γενικά πάντως είναι απαράδεκτο που εξακολουθούν να προτείνουν το κλείδωμα συσκευής σε GSM. Αυτό τους είχαν πει να κάνουν από τότε που όταν είχε βγει το 3G της Vodafone αρχικά είχε τέτοιου είδους προβλήματα όλο το δίκτυο. Τότε ναι, το καταλάβαινα, ήταν χαζό να κρατάνε trouble ticket για τον κάθε συνδρομητή όταν είχαν όλοι πρόβλημα, το cc δεχόταν εκατοντάδες κλήσεις καθημερινά για τον λόγο αυτό. όλο το δίκτυο 3G της Vodafone είχε πρόβλημα στις φωνητικές κλήσεις. Τώρα όμως που τα προβλήμτα αυτά κατα κύριο λόγο έχουν εξαλειφθεί, η κάλυψη έχει βελτιωθεί και το δίκτυο λειτουργεί σχεδόν απροβλημάτιστα πρέπει να καταλάβουν ότι πιθανά προβλήματα πρέπει να αντιμετοπίζονται όπως γίνεται για το GSM, με καταγραφή και έλεγχο. Είναι πραγματικά το μόνο κενό στην εξυπηρέτηση της Vodafone αλλά δεν το καταλαβαίνουν!!! :mad:

Link to comment
Share on other sites

και εγώ bored01 στην Πάτρα έχω ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια προβλήματα με τους ανωτέρω! Γιατί τέτοια προβλήματα στην εναλλαγή απλού δικτύου-3ης γενιάς; Η λύση που μου πρότειναν από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για το ΝΟΚΙΑ Ν70 που έχω ήταν να κλειδώσω το κινητό μου σε απλό δίκτυο γιατί το δίκτυο 3ης γενιάς παρουσιάζει κατά καιρούς τέτοια προβλήματα.Έχω μπλέξει με τη vodafone...μια η vodafone mobile connect card 3g που μου έχει σπάσει τα νεύρα τόσο σε ταχύτητα όσο και σε παγώματα,μια η προβληματική εναλλαγή δικτύου UMTS/GSM στο Ν70(ΕΥΤΥΧΩΣ που το νούμερο vodafone δεν είναι το βασικό μου,ώρες ώρες το παίζω στο Ν70 για vf live) τι να κάνω; το Ν70 αποκλείεται πάντως να φταίει,το νούμερο ΤΙΜ που έχω λειτουργεί κανονικά σε 3g δίκτυο και οι εναλλαγές δικτύου γίνονται κανονικά!

Το μόνο που μου έμεινε είναι να ελπίζω ότι κάποια μέρα τα προβλήματα θα ξεπεραστούν...

UMTS power!:cool:
Link to comment
Share on other sites

Θα ηθελε να αναφερω ενα προβλημα του συστηματος που παρατηρησα ανανεωνοντας χρονο ομιλιας σε Vodafone a la carte μεσω της νεας αυτης υπηρεσιας σε καταστημα Vodafone και να ρωτησω αν το εχει παρατηρησει αλλος...

Λοιπον, εαν σε Vodafone a la carte με ενεργοποιημενο το pointmania και εχοντας κανει ηδη χρηση της υπηρεσιας επεκτασης υπολοιπου κατα 2euro γινει ανανεωση χρονου ομολιας απο καταστημα Vodafone και μετα προσπαθεισετε να ξανακανεται χρηση της επεκτασης υπολοιπου θα διαπιστωσεται, οτι το συστημα δεν εχει ενημερωθει οτι εχει γινει ανανεωση του χρονου ομιλιας και ως συνεπεια δεν ειναι δυνατη η χρηση της υπηρεσιας

Link to comment
Share on other sites

To N70 δεν φταιει!! Και εγω N70 εχω και το ιδιο προβλημα εχει παρατηρηθει σε N71! Εκτος αν εχουν προβλημα ολες οι 3G συσκευες της Nokia.. Απο την αλλη αν δεν θελουν να παραδεχθουν στην voda οτι εχουν προβλημα αυτο ειναι αλλο θεμα! Τωρα για το αν θα λυθει το προβλημα θα δουμε αλλα το μονο σιγουρο αν και ο τεχνικος μου δωσει αυτη την αστεια λυση ειναι οτι θα τσακωθουμε ασκημα...
.. Και ειπε ποτέ σου μην κοιτάς τον άλλο μες τα μάτια, γιατι καθρέφτης γίνεσαι και όλοι σε σπαν κομμάτια ..
Link to comment
Share on other sites

Ποιος όμως μπορεί να τα προσφέρει ... Η Vodafone μπορεί !!!

Να σας χαρίσει το μοναδικό Sharp 770SH ΔΩΡΕΑΝ στο Vodafone 500 με πιστωτική κάρτα.

 

Η προσφορά ισχύει ΜΟΝΟ για νέες συνδέσεις σε Vodafone 500 Parent με ή χωρίς πιστωτική κάρτα και την ταυτόχρονη αγορά της συσκευής Sharp 770SH.

 

Το σύνολο της επιδότησης ανάλογα με το πρόγραμμα θα είναι:

Vodafone 500 parent: €238

Vodafone 500 parent με πιστωτική κάρτα: €255,85

 

Έτσι, η συσκευή στο Vodafone500 parent με πιστωτική κάρτα βγαίνει ΔΩΡΕΑΝ, ενώ στο Vodafone 500 parent μόνο €17,85.

 

Να σημειώσω ότι τώρα στο site της Vodafone για το πρόγραμμα Vodafone 500 ισχύουν οι εξής τιμές:

Με πιστωτική: €59.50

Χωρίς πιστωτική: €77.35

Επίσης τιμή μετητοίς (κατά το vodafone-shop.gr είναι €294)

Link to comment
Share on other sites

Θα πάω να πάρω 2 !!! Απίθανη προσφορά !!! Και στο Vodafone 5000 σου δίνουν ένα sharp 903 δωρεάν !! ;)

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Θα πάω να πάρω 2 !!! Απίθανη προσφορά !!! Και στο Vodafone 5000 σου δίνουν ένα sharp 903 δωρεάν !! ;)

 

:lol: :lol: :lol: ;)

Link to comment
Share on other sites

Την προσφορά την βρήκα κάπου στο νετ (δεν λέω που γιατί θα μου βάλουν αστεράκια!).

Πάντως δεν κατάλαβα αν πρόκειται απλά για προσφορά ή για μείωση τιμής...

Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (SonyEricssonP910i/R4A SEMC-Browser/Symbian/3.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.0)

 

mallon gia prosfora prokeitai. para einai kalo gia na nai kati parapanw apo prosfora. pantws kalh eykauria! :)

Link to comment
Share on other sites

Η κλασική παγίδα για τον κλασικό ...τον Έλληνα. Κανουν συνδεσεις σουριδον για να παιρνουν κινητά. Ποσο παγιο εχει το 500; Νομιζω γυρω στα 80-85 ευρω. Επι 12 ποσα το χρόνο; :wacko:

 

Μια δευτερη παρατηρηση. Τι μανια ειναι αυτη με τα sharp ρε παιδια! Δεν τολμας να μπεις σε vodafone shop και τσουπ! να σου μιλησουν για sharp. Ελεος. Σαν τα προγραμματα των ελευθερων επαγγελματιων. Χωρις το GX29 και τον φορτιστη αυτοκινητου δεν μπορει να δουλεψει ο ελευθερος επαγγελματιας :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

http://i77.photobucket.com/albums/j72/Ferryman_rx7/PB3.jpg Έχω να φάω κουραμάνα ...
Link to comment
Share on other sites

Εαν δεν προωθήσει η Vodafone τα Sharp κινητά ποιός θα τα προωθήσει η ΤΙΜ;

Βέβαια μια αλλαγή στα μενού και γενικότερα στο UI απαιτείται... Βασικά αυτό που απαιτείται είναι να περιοριστεί το "κόκκινο" χρώμα στο UI και επιτέλους να υπάρχουν μεγαλύτερες δυνατότητες παραμετροποίησης...

Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (SonyEricssonP910i/R4A SEMC-Browser/Symbian/3.0 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.0)

 

Εαν δεν προωθήσει η Vodafone τα Sharp κινητά ποιός θα τα προωθήσει η ΤΙΜ;

Βέβαια μια αλλαγή στα μενού και γενικότερα στο UI απαιτείται... Βασικά αυτό που απαιτείται είναι να περιοριστεί το "κόκκινο" χρώμα στο UI και επιτέλους να υπάρχουν μεγαλύτερες δυνατότητες παραμετροποίησης...

 

edw katakreourgoun ta smartphones,8a afhsoun ta apla? einai h moira twn sharp....

Link to comment
Share on other sites

Η κλασική παγίδα για τον κλασικό ...τον Έλληνα. Κανουν συνδεσεις σουριδον για να παιρνουν κινητά. Ποσο παγιο εχει το 500; Νομιζω γυρω στα 80-85 ευρω. Επι 12 ποσα το χρόνο; :wacko:

 

Μια δευτερη παρατηρηση. Τι μανια ειναι αυτη με τα sharp ρε παιδια! Δεν τολμας να μπεις σε vodafone shop και τσουπ! να σου μιλησουν για sharp. Ελεος. Σαν τα προγραμματα των ελευθερων επαγγελματιων. Χωρις το GX29 και τον φορτιστη αυτοκινητου δεν μπορει να δουλεψει ο ελευθερος επαγγελματιας :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Το Vodafone 500 χει 69,5 ευρώ πάγιο. Και η προσφορά δεν είναι καθόλου παγίδα αν τη χρησιμοποιήσεις σωστά, δηλαδή αν εκτος από το να απολαμβάνεις τη νέα σου συσκευή εκμεταλλευτείς και τα 500 λεπτά ομιλίας που θα έχεις κάθε μήνα. Τότε η προσφορά συμφέρει υπερβολικά πολύ, με ένα σμπάρο (ένα πάγιο) δύο τριγώνια (καλή συσκευή και 500 λεπτά κάθε μήνα). Τώρα αν κάποιος είναι ηλίθιος και κάνει τη σύνδεση μόνο για τη συσκευή χρίς να μιλάει τα 500 λεπτά τότε ναι πληρώνει υψηλό πάγιο χωρίς λόγο.

 

Όσο για τα Sharp,γιατί τέτοια αμπάθεια βρε παιδιά? Εγώ που χρησιμοποιώ το Sharp 703 είμαι πολύ ευχαριστημένος, θεωρώ ότι ακόμα και η ποιότητα κατασκευής τους υπερέχει έναντι άλλων (π.χ Motorola που δύο φορές πήρα κινητό της και τις δύο φορές το μετάνιωσα πικρά, το C650 έκανε έναν ενοχλητικό θόρυβο στη συνομιλία και το πήγα 3 φορές για service και το V980 κολλούσ3ε συνεχώς και έσβηνε η οθόνη του. Επίσης και με Sony Ericsson έχω αντιμετοπίσει προβλήματα κολλήματος). Σιγά, επειδή έχει κόκκινο Vodafone μενού? Και ειδικά το συγκεκριμένο και ωραία εμφάνιση έχει και σχετικά καλές δυνατότητες.

Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (MOT-V1050/83.38.49. MIB/2.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1)

 

kai egw perysi pou xrisimopoiousa voda usim me moto v1050 kata tin enalagi 3G se 2.5G exana kliseis kai i vodafon mou eixe pei na to kleidwsw sto GSM!

Link to comment
Share on other sites

Θα πάω να πάρω 2 !!! Απίθανη προσφορά !!! Και στο Vodafone 5000 σου δίνουν ένα sharp 903 δωρεάν !! ;)

αν θες κανουμε οικογενειακο να μοιραστουμε και απο 2500λεπτα!

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...