Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Wirelessly posted (PtG@myqnet.gr: Nokia3200/1.0 () Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0)

 

Mallon oloi... @@ kerdizoun! Xa xa xa

http://www.myphone.gr/forum/image.php?type=sigpic&userid=862&dateline=1324629158
Link to comment
Share on other sites

νομίζω παλίοτερα γίνοταν μόνο μέσω ΑΤΜ. Να λειτουργεί και σε 24ώρη βάση το refill στο site τους και νομίζω σε αυτόν τον τομέα θα είναι υπερπλήρης η vf...
Link to comment
Share on other sites

άντε για να δούμε... και μου είχε έρθει ένα μήνυμα από vodafone.com αλλά το έσβησα πριν το διαβάσω προσπαθώντας να συμμαζέψω λίγο το mailbox μου... Surfer το μήνυμα αυτό σου ήρθε από το vodafone news που έχει στο http://www.vodafone.com?
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος gmmour (24 Ιούν. 2004 , 20:54)

 

Το Vodafone Refill υπήρχε εδώ και πάρα πολύ καιρό (πάνω από χρόνο αν δεν απατώμαι) μόνο με την Eurobank (με δωρεάν κλήση στο κέντρο τηλεφωνικής τραπεζικής της εν λόγω τράπεζας) προφανώς τώρα το διαφημίζουν καθώς συνεργάζονται με πολλές τράπεζες και πλέον ο συνδρομητής δεν καλεί την τράπεζα αλλά ένα κοινό τετραψήφιο στο οποίο απαντά IVR.

 

Σωστά. Σύντομα θα δείτε όλο και περισσότερες τράπεζες να συνεργάζονται με την voda στα πλαίσια αυτής της υπηρεσίας. By the way, η υπηρεσία υπήρχε εδώ και ένα χρόνο σχεδόν με την μορφή που υφίσταται σήμερα (μέσω κλήσης στο 1258), απλά διαφημίζεται με την ευκαιρία ένταξης περισσότερων τραπεζών.
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος SuRfer (24 Ιούν. 2004 , 18:30)

 

Να ρωτήσω κάτι?

Γιατί δεν προσφέρεται η υπηρεσία και μέσω πιστωτικής?

Μόνο μέσω τραπ/κού λογαριασμού??? :(

 

Τεσπα... ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ μας τα λέει η Voda τελευταία! :)

 

ΑΝΤΕ... να δούμε και 3G πριν τους Ολυμπιακούς! :p

 

ΑΚΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΤΕΕΕΕΕΕΕ?????????

 

Μη βιάζεσαι φίλε surfer.....Θα γίνει κι'αυτό.....
Link to comment
Share on other sites

γίνεται κανονικότατα... απλά από το μενού της συσκευής βάζεις να κάνει προώθηση πχ όταν είναι εκτός δικτύου στο +30694111χχχχχχχ (χχχχχχχ: ο αριθμός του τηλεφώνου χωρίς το 694)... Το μόνο κακό είναι ότι για να σου έρθει το sms με το νούμερο αυτό που σε καλούσε δεν πρέπει να το κλείσει στο "η κλήση σας προωθείται" αλλά αφού βγει ο τηλεφωνιτής (κοινώς πρέπει να χρεωθεί ο άλλος καλά καλά :mad: )
Link to comment
Share on other sites

Διορθώνω ότι έχω γράψει παραπάνω και αναφέρω:

 

Από σήμερα είναι εμπορικά διαθέσιμες οι νέες υπηρεσίες Ειδοποίησης Κλήσεων και

Ενημέρωσης της διαθεσιμότητας ενός αριθμού (δηλαδή όταν ο συνδρομητής

ενεργοποιήσει ξανά την συσκευή του ή βρεθεί εντός δικτύου).

 

H υπηρεσία Ειδοποίησης Κλήσεων δίνει την δυνατότητα σε όλους τους συνδρομητές

της που έχουν ενεργοποιημένο τον τηλεφωνητή τους να ενημερώνονται παράλληλα και

για τις χαμένες τους κλήσεις όσο είχαν το τηλέφωνό τους απενεργοποιημένο ή

βρίσκονταν εκτός δικτύου κάλυψης. Οι συνδρομητές έχουν την δυνατότητα να

ειδοποιούνται για τις χαμένες τους κλήσεις είτε μέσω SMS από την υπηρεσία

Ειδοποίησης Κλήσεων είτε μέσω ηχητικού μηνύματος του τηλεφωνητή. Η υπηρεσία

ενεργοποιείται αυτόματα για όλους τους χρήστες τηλεφωνητή.

 

H υπηρεσία Ενημέρωσης της διαθεσιμότητας του αριθμού ενός συνδρομητή Vodafone,

προσφέρει την δυνατότητα σε αυτούς που τον καλούν, όταν η συσκευή του είναι

ανενεργή ή εκτός δικτύου κάλυψη, να ενημερώνονται μέσω SMS όταν θα είναι ξανά

διαθέσιμος.

 

Το μήνυμα Ενημέρωσης διαθεσιμότητας ενός συνδρομητή μπορούν να λάβουν μόνο

συνδρομητές με ελληνικό MSISDN.

Το μήνυμα Ειδοποίησης κλήσεων διατηρείται για 3 ημέρες.

 

Η αποστολή των μηνυμάτων και των δύο υπηρεσιών παρέχεται δωρεάν και για τις δύο

υπηρεσίες.

----------------------------------------------------------

You'll remember me...//For the rest of you Life!//

<------------------------------------------>

Amanitou City

Link to comment
Share on other sites

Χρειαζεται ο αλλος να χρεωθει για να ειδοποιηθω εγω, η γινεται οπως στην Cosmote; Γιατι, η ενημερωση αριθμου που σου αφησε μηνυμα στον τηλεφωνητη, γινεται εδω και καιρο. To δοκιμασα σε εμενα, και δε δουλευει σε καμια περιπτωση, ακομη και εαν χρεωθω και αφησω φωνητικο μηνυμα, ερχεται απλως το μηνυμα οτι υπαρχει μηνυμα στον τηλεφωνητη. Vodafone, μη με αφηνεις απ' εξω. 100,16 ευρω σου εδωσα αυτο το μηνα!

http://www.flyfishingdevon.co.uk/salmon/year1/parkinsons.gif

Link to comment
Share on other sites

Τελικά και σε εμένα παρουσιάζει πολλά προβλήματα και δεν έχω καταλάβει πότε έρχεται και πότε δεν έρχεται μήνυμα ειδοποίησης... Είναι με τα κέφια του... Οπότε ξαναενεργοποιώ την απλή καλή ειδοποίηση που είχα εώς τώρα!

 

Η υπηρεσία ειδοποίησης διαθεσιμότητας συνδρομητή πως δουλεύει και κυρίως πώς μπορώ να ζητήσω να μην λειτουργεί όταν καλούν εμένα; (Πάντα έχει κάτι τετραψήφια η Vodafone που σου δίνουν τη δυνατότητα να κόψεις αυτές τις ενοχλητικές υπηρεσίες)

Link to comment
Share on other sites

H υπηρεσία είναι απο default απενεργοποιημένη σε όλους τους συνδρομητές.
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος CptBill (26 Ιούν. 2004 , 01:50)

 

H υπηρεσία είναι απο default απενεργοποιημένη σε όλους τους συνδρομητές.

 

 

Και πως την ενεργοποιούμε; Εγώ που μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών τους πάντως μου είπαν ότι δεν χρειάζεται να κάνω τίποτα αν έχω ήδη τηλεφωνητή και ότι ενεργοποιείται αυτόματα! Αν και αμφιβάλλω αν ξέρουν τι τους γίνεται γιατί κάθε φορά ακούγονται και πιο προβληματισμένοι σχετικά με την υπηρεσία...

Επίσης για να δουλέψει αν έχεις ήδη απλή ειδοποίηση, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, αρκεί να την απενεργοποιήσεις από το 1285 και να βάλεις προώθηση στον τηλεφωνητή, αλλά ούτε αυτό φαίνεται να δουλεύει.

 

Προσωρινά ξαναενεργοποιώ την απλή καλή ειδοποίηση γιατί η νέα υπηρεσία είτε έχει πολλά bugs ακόμα είτε στο cc δεν ξέρουν πώς ακριβώς ενεργοποιείται...

Link to comment
Share on other sites

egw pou rwtisa kai ematha, energopoieis ton tilefwniti kai eite kratas tin eidopoihsh klisewn h oxi. se periptwsi pou tin akirwseis otan exeis kleisto kinito akougetai to minima h klisi sas prowtheitai kai se pigainei ston tilefwniti.molis anoikseis to kinito sou erxetai ena sms apo to 1212 pou grafei (akrivws opws to SMS:)

X KLHSEIS:

>XXXXXXXXXX

25/06 20:00

MH XREWSIMO SMS

emena auta elege.den kserw me tin diathesimotita tou arithmou.tha dokimasw kai tha sas pw neotera...

anaminate sto akoustiko sas!

You'll remember me...//For the rest of you Life!//

<------------------------------------------>

Amanitou City

Link to comment
Share on other sites

simplirwnw:

gia na leitourgisei i eidopoihsh otan einai energopoihmenos o tilefwnitis o allos den prepi na to klisi otan leei i klisi sas prowtheitai alla otan sindethei me ton thlefwniti!!

You'll remember me...//For the rest of you Life!//

<------------------------------------------>

Amanitou City

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος crazy_4 (26 Ιούν. 2004 , 02:42)

 

simplirwnw:

gia na leitourgisei i eidopoihsh otan einai energopoihmenos o tilefwnitis o allos den prepi na to klisi otan leei i klisi sas prowtheitai alla otan sindethei me ton thlefwniti!!

 

 

Το επιβεβαίωσα κι εγώ σήμερα από την εξυπηρέτηση πελατών...

Μεγάλο bug που πρέπει άμεσα να διορθωθεί. Η Q που το εμφάνιζε την πρώτη ημέρα το διόρθωσε αμέσως... Κάτι μου λέει ότι η Vodafone αφού το λέει και στην εξυπηρέτηση πελατών της, θα το αφήσει ως έχει...

 

Επίσης η δυνατότητα να μην ειδοποιείται αυτός που σε καλεί ότι άνοιξες το κινητό σου είναι αρχικά απενεργοποιημένη και ενεργοποιείται από το μενού του τηλεφωνητή, όπως και η "ειδοποίηση κλήσεων με τηλεφωνητή" που ένας θεός να την κάνει ειδοποίηση κλήσεων καθώς κανένας δεν περιμένει να χρεωθεί, αν χρεωθεί θα αφήσει και μήνυμα...

Link to comment
Share on other sites

αυτή η ειδοποίηση ότι άνοιξες το κινητό σου μπορείς να την ενεργοποιήσεις μόνο όταν έχεις τηλεφωνιτή? με την απλή καλή ειδοποίηση κλήσεων δεν γίνεται τίποτα?
Link to comment
Share on other sites

& Όλα αυτά συμβαίνουν τη στιγμή που η CosmOte ενεργοποίησε ΤΕΛΕΙΑ την ειδοποίηση & τηλεφωνητή σε 4,000,000 συνδρομητές Ταυτόχρονα σε 3 μέρες max :p :whistle: :whistle: :whistle:

Κυνήγα το λευκό της ζωής σου

Link to comment
Share on other sites

loipon, gia na eidopoihthei o allos oti einai to til sou anoikto prepei na mpei ston tilefwniti na afisei minima kai meta exei epilogi pou leei: an thelete na afisete minima kai na enimerwtheitai oti o sindromitis einai diathesimos patiste 1.me apla logia prepei o allos na xrewthei, na afisei minima gia na douleuoun ola auta!me allo tropo den ginetai

meta tou pigainei ena sms pou leei oti o sindromitis tade einai diathesimos, mporeite na kalesete!

-------------------------------------------

You'll remember me...//For the rest of you Life!//

<------------------------------------------>

Amanitou City

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάλι μάλλον θα προτιμήσω την κλασσική παλία ειδοποίηση άμα είναι έτσι...
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος poseidon2004 (26 Ιούν. 2004 , 16:06)

 

& Όλα αυτά συμβαίνουν τη στιγμή που η CosmOte ενεργοποίησε ΤΕΛΕΙΑ την ειδοποίηση & τηλεφωνητή σε 4,000,000 συνδρομητές Ταυτόχρονα σε 3 μέρες max :p :whistle: :whistle: :whistle:

 

 

Νταξ. Τους πηρε 3 αλλα οχι μερες. Χρονια :alien:

 

Η υπηρεσια στην Vodafone δουλευει κανονικα, χωρις προβληματα. Τα specs ειναι χαζα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος SuRfer (24 Ιούν. 2004 , 23:21)

 

Μόλις ζήτησα διευκρινήσεις... έως τη Δευτέρα ελπίζω να έχω ενημερωθεί! Θα κάνω post στο forum άμεσα.

 

ΑΚΟΥΤΕ ΣΤΗ VODA??? ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΠΤ???

 

:eek: :eek:

Η "απάντηση" ήρθε:

This hasn't launched yet. It's due in the next few months apparently. :cool:

 

Αναμένουμε λοιπόν... :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Εμενα, εξακολουθει να ΜΗΝ δουλευει.

http://www.flyfishingdevon.co.uk/salmon/year1/parkinsons.gif

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, μίλησα πολλές φορές με την εξυπηρέτηση πελατών για το θέμα και κατέληξα στο εξής.

Για να λειτουργήσουν και οι δύο νέες υπηρεσίες θα πρέπει ο καλών να περιμένει να απαντήσει ο τηλεφωνητής και μετά να διακόψει την κλήση. Σε περίπτωση που ο καλών (επειδή προφανώς δεν θέλει να χρεωθεί) κλείσει το τηλέφωνο στο "η κλήση σας προωθείται..." ΔΕΝ λειτουργεί η ειδοποίηση κλήσεων ούτε και η άλλη υπηρεσία διαθέσιμου συνδρομητή.

 

Η Vodafone δείχνει τελείως απρόθυμη να αλλάξει αυτό το ομολογουμένως εκνευριστικότατο bug που καθιστά την υπηρεσία τελείως Α-Χ-Ρ-Η-Σ-Τ-Η καθώς σύμφωνα και με τα λεγόμενα των υπαλλήλων του cc (οι οποίοι σημειωτέον αρνούνται να καταγράψουν την παρατήρηση ότι η υπηρεσία θα έπρεπε να διορθωθεί!) "η υπηρεσία είναι καινούρια και δεν υπάρχει λόγος να αλλάξει"!!!!!!

 

Σε αυτή την περίπτωση η Vodafone είναι 100% off-side!

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...