Jump to content

ΕΛ.ΤΑ. Αποστολές, καθυστερήσεις, παράπονα


vpdank
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Και μία ακόμα ερώτηση: Τελικά τα 3ευρα έχουν καταργηθεί; Πρόσφατα (27/10) παρέλαβα θήκη κινητού αξίας 5€ και με χρέωσαν κανονικά +3€. Το πακέτο είχε το κλασικό πράσινο αυτοκολλητάκι. Αν έχουν καταργηθεί, ας πει κάποιος φίλος τι πρέπει να λέμε στους υπαλλήλους για να μη μας χρεώνουν τσάμπα 3ευρα.
Link to comment
Share on other sites

Μου έχουν στείλει πακέτο χωρίς tracking number από Γερμανία με κινητό μέσα (παρότι έδωσα εντολή για DHL Express, ο γνωστός με γείωσε και έστειλε σκέτο δέμα!), μέσω των dhl απλών (δηλαδή γερμανικά ελτά).

Ημερομηνία αποστολής: 30/10.

Μέχρι σήμερα 14/11 άφαντο.

Στις πόσες μέρες να κλάψω τα λεφτά μου ;

Back to basics

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Μου έχουν στείλει πακέτο χωρίς tracking number από Γερμανία με κινητό μέσα (παρότι έδωσα εντολή για DHL Express, ο γνωστός με γείωσε και έστειλε σκέτο δέμα!), μέσω των dhl απλών (δηλαδή γερμανικά ελτά).

Ημερομηνία αποστολής: 30/10.

Μέχρι σήμερα 14/11 άφαντο.

Στις πόσες μέρες να κλάψω τα λεφτά μου ;

 

Δυστυχώς, οι καθυστερήσεις είναι πλέον γενικό φαινόμενο. Από Αγγλία, πακέτο (απλό) έκανε 1 μήνα να μου έρθει το καλοκαίρι...

Link to comment
Share on other sites

Από 14/09 έχει έρθει Ελλάδα (θήκη κινητού) και τα ΕΛΤΑ ακόμα τίποτα, ούτε φωνή ούτε ακρόαση...Ζητάω refund, να πρήξω τα ΕΛΤΑ ή να κάνω κι άλλο υπομονή;

 

2017-09-14 15:06 The item has arrived in the country of destination

2017-09-14 15:06 The consignment has arrived in the country of destination

2017-09-04 08:33 The item is on transport to the country of destination

2017-09-02 22:22 The item is processed at the PostNL sorting center

2017-09-02 22:22 The item is at the PostNL sorting center

2017-08-29 07:24 The item is ready for shipment

2017-08-26 04:27 The item is pre-advised

2017-08-24 14:15 The Item is at the shippers warehouse

He who controls the past,commands the future.He who commands the future,conquers the past.
Link to comment
Share on other sites

Η σελίδα των ΕΛΤΑ μπορεί να δείχνει δεδομένα όταν βάζετε αριθμό αποστολής αλλά δεν είναι ενημερωμένη. Δείτε λίγο τους αριθμούς σας από την ΕΛΤΑ courier. Για παράδειγμα τα ΕΛΤΑ λένε αποστολή αντικειμένου και τα ΕΛΤΑ courier ΚΔ ΑΤΤΙΚΗΣ.

 

https://imgur.com/a/KRXi5KRXi5

Link to comment
Share on other sites

Από 14/09 έχει έρθει Ελλάδα (θήκη κινητού) και τα ΕΛΤΑ ακόμα τίποτα, ούτε φωνή ούτε ακρόαση...Ζητάω refund, να πρήξω τα ΕΛΤΑ ή να κάνω κι άλλο υπομονή;

 

2017-09-14 15:06 The item has arrived in the country of destination

2017-09-14 15:06 The consignment has arrived in the country of destination

2017-09-04 08:33 The item is on transport to the country of destination

2017-09-02 22:22 The item is processed at the PostNL sorting center

2017-09-02 22:22 The item is at the PostNL sorting center

2017-08-29 07:24 The item is ready for shipment

2017-08-26 04:27 The item is pre-advised

2017-08-24 14:15 The Item is at the shippers warehouse

 

Φίλε μου, θήκη κινητού, από 31/8 στο αεροδρόμιο, έφτασε στο ταχυδρομείο στις 27/10. Υπομονή. Εγώ έχω κάνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

Link to comment
Share on other sites

και τι θα γινει; ως ποτε θα το περιμενω; θελω να φυγω και για ελιες, δεν γινεται να εχω το νου μου το τι θα κανουν οι ελληνες,

ας μην εστελνε ο πωλητης αν δεν μπορει να βεβαιωθει οτι θα φτασει στα χερια μου

Link to comment
Share on other sites

και τι θα γινει; ως ποτε θα το περιμενω; θελω να φυγω και για ελιες, δεν γινεται να εχω το νου μου το τι θα κανουν οι ελληνες,

ας μην εστελνε ο πωλητης αν δεν μπορει να βεβαιωθει οτι θα φτασει στα χερια μου

 

Μόλις σταμάτησα να παρακολουθώ το θέμα. Καλή σοδειά φίλε μου...

Link to comment
Share on other sites

Για μια στιγμή. Αν το πακέτο έχει φτάσει στην Ελλάδα, τι σου φταίει ο πωλητής;

 

Θα συμφωνήσω με το φίλο sixoremenos. Ο πωλητής δεν έχει καμία ευθύνη και ούτε υποχρεούται να ξέρει αν τα ελληνικά τελωνεία τον "παίζουν".

 

Θα κάνω λίγο ακόμα υπομονή και μετά θα περάσω από τα ΕΛΤΑ να τους τα ψάλλω ένα χεράκι :mad:

He who controls the past,commands the future.He who commands the future,conquers the past.
Link to comment
Share on other sites

Για όποιον ενδιαφέρεται για συμπληρώματα, πακέτο από Muscle&Strength με 2 fish oil και αξία 15$ από 21/9 ήρθε χτες χωρίς ΕΟΦ, χωρίς αιτήσεις, χωρίς τελωνειακά αυτοκόλλητα, χωρίς τίποτα. Στάλθηκε με DHL global, αυτό το φτηνό που τελειώνει το tracking μόλις φύγει από Αμερική και μου παραδόθηκε από τα ΕΛΤΑ. Προηγούμενο πακέτο με 60$ αξία και 6 πράγματα μέσα ήθελε την αίτηση από ΕΟΦ την οποία αγνόησα και υποθέτω καταστράφηκε.
Δεν έχω κάτι να πω, γιατί όλοι κάτι λένε. Έχω όμως να κάνω, γιατί κανείς δεν κάνει τίποτα.
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με το φίλο sixoremenos. Ο πωλητής δεν έχει καμία ευθύνη και ούτε υποχρεούται να ξέρει αν τα ελληνικά τελωνεία τον "παίζουν".

 

Θα κάνω λίγο ακόμα υπομονή και μετά θα περάσω από τα ΕΛΤΑ να τους τα ψάλλω ένα χεράκι :mad:

Δεν νομίζω ότι φταίνε αυτοί των ΕΛΤΑ, παρά μόνο για τις 3-4 μέρες που κάνει μεταξύ αεροδρομίου και κέντρων διαλογής.

 

 

Στο τελωνείο πρέπει να σκάσουμε μια όλοι μαζί...

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk

images?q=tbn:ANd9GcSajrrZEo6APx0nLGx13EufEf6HGZt6oIMxyclgz-36fQJFB7gC

could you do it again?

ThL W8 Beyond , OnePlus 3T

Link to comment
Share on other sites

To κακό είναι ότι όλες οι πλευρές έχουν δίκιο.

Ο αγοραστής δε φταίει να περιμένει 60+ ημέρες, ο πωλητής δεν φταίει σε τίποτα μιας και ότι έπρεπε να κάνει το έχει κάνει αλλά και οι εργαζόμενοι των ΕΛΤΑ έχουν δίκιο γιατί δε βγαίνει τόσο δουλειά με το προσωπικό που υπάρχει ήδη και το να γίνουν προσλήψεις δεν είναι στο δικό τους χέρι. Σαφέστατα σε τέτοιες περιπτώσεις ο ένας θα ρίχνει τις ευθύνες στον άλλoν με εξαίρεση τους πιο υπομονετικούς ( είτε αγοραστές είτε πωλητές )

Link to comment
Share on other sites

To κακό είναι ότι όλες οι πλευρές έχουν δίκιο.

Ο αγοραστής δε φταίει να περιμένει 60+ ημέρες, ο πωλητής δεν φταίει σε τίποτα μιας και ότι έπρεπε να κάνει το έχει κάνει αλλά και οι εργαζόμενοι των ΕΛΤΑ έχουν δίκιο γιατί δε βγαίνει τόσο δουλειά με το προσωπικό που υπάρχει ήδη και το να γίνουν προσλήψεις δεν είναι στο δικό τους χέρι. Σαφέστατα σε τέτοιες περιπτώσεις ο ένας θα ρίχνει τις ευθύνες στον άλλoν με εξαίρεση τους πιο υπομονετικούς ( είτε αγοραστές είτε πωλητές )

Συμφωνώ απόλυτα......

Link to comment
Share on other sites

παιδια πιο ηταν το κινεζικο site που βλεπαμε τα unregistered tracking numbers μεχρι να φτασουν στην Ελλαδα? Το θυμομουν αλλα το ξεαχασα γαμοτο.
Link to comment
Share on other sites

Sky56 για τα περισσότερα όχι για όλα.

http://sky56.cn/english/track/index

 

ωραιος φιλε, ευχαριστω πολυ:)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά στο site των ΕΛΤΑ εσάς δείχνει κανονικά πληροφορίες tracking? Έχω 2 δέματα τα οποία ήρθαν απο 18/10 Ελλάδα και ακόμα δεν πέρασαν τελωνείο μου είπαν απο ΕΛΤΑ οτι μπορεί να κάνει μέχρι 60 μέρες (!). Μέχρι χθες έβαζα τους κωδικούς και έβλεπα πληροφορίες, σήμερα και για τα 2 μου λέει οτι δεν βρέθηκαν αποτελέσματα.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά στο site των ΕΛΤΑ εσάς δείχνει κανονικά πληροφορίες tracking? Έχω 2 δέματα τα οποία ήρθαν απο 18/10 Ελλάδα και ακόμα δεν πέρασαν τελωνείο μου είπαν απο ΕΛΤΑ οτι μπορεί να κάνει μέχρι 60 μέρες (!). Μέχρι χθες έβαζα τους κωδικούς και έβλεπα πληροφορίες, σήμερα και για τα 2 μου λέει οτι δεν βρέθηκαν αποτελέσματα.

 

Μπες στο site των ελτα κουριερ γιατί το site των ελτα τις τελευταίες ημέρες αυνανίζεται.

Link to comment
Share on other sites

και ναι!! μετά από 1 μήνα στο Αεροδρόμιο έγινε ανανέωση στο tracking!

 

17/11/2017, 00:14:09 Κ.Α.Τ. ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ PAYPAL ή ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ή ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΓΟΡΑΣ

17/11/2017, 00:13:48 Κ.Α.Τ. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΟΣ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟ

 

τους πήρα τηλ κ μου είπαν να στείλω απόδειξη στο geta@elta-net.gr

Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα σήμερα μια παραγγελία αναστήθηκε, 1 μήνα αφότου έφτασε Ελλάδα:

 

16/11/2017, 01:04:45 Κ.Δ. ΑΤΤΙΚΗΣ ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στο forum . Λοιπόν. Πριν λίγες εβδομάδες, ανέφερα για το ότι παρήγγειλα πακέτο μέσω Gearbest. Πέρασε καιρός, μέχρι που έλεγε στο 17track (Send item abroad, Netherlands) και η κουκίδα ήταν μαυρισμένη δίπλα από αυτό και με έντονη γραφη. Τώρα, η κουκίδα πήγε στο Item arrived in the country of destination και με έντονα γράμματα. Αυτό σημαίνει πως τα ΕΛΤΑ σκαναραν το πακέτο; Αν και τα ΕΛΤΑ αργούν να δείξουν στη σελίδα τους ότι κατέφθασε το πακέτο.

 

Στάλθηκε από το Nexus 5X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...