Jump to content

ΕΛ.ΤΑ. Αποστολές, καθυστερήσεις, παράπονα


vpdank
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έχω να δω ταχυδρόμο ΕΛ.ΤΑ 1μίση εβδομαδα στην γειτονιά (Ίλιον) Υπάρχουν;
Update. Από περιέργεια πήγα στο ΚΔ Ιλίου (12:30). Για να διαπιστώσω τι συμβαίνει. Περίμενα να βρω βουνά από δέματα και κάποιον να τρέχει να προλάβει την κατάσταση... Αντιθέτως δεν υπήρχε καν αλληλογραφία στα ράφια. Μια Κυρία με ενημέρωσε ότι η καθυστέρηση είναι μεγάλη στο τελωνείο για όλα ανεξαιρέτως τα δέματα (tracked - untracked). Αυτό επιβεβαιώνεται από το νήμα του τελωνείου στο παρόν φόρουμ, όπου υπάρχουν 2-3 μήνες αναμονής όπως πολλοί αναφέρουν.
Link to comment
Share on other sites

Update. Από περιέργεια πήγα στο ΚΔ Ιλίου (12:30). Για να διαπιστώσω τι συμβαίνει. Περίμενα να βρω βουνά από δέματα και κάποιον να τρέχει να προλάβει την κατάσταση... Αντιθέτως δεν υπήρχε καν αλληλογραφία στα ράφια. Μια Κυρία με ενημέρωσε ότι η καθυστέρηση είναι μεγάλη στο τελωνείο για όλα ανεξαιρέτως τα δέματα (tracked - untracked). Αυτό επιβεβαιώνεται από το νήμα του τελωνείου στο παρόν φόρουμ, όπου υπάρχουν 2-3 μήνες αναμονής όπως πολλοί αναφέρουν.
Από τον Δεκέμβριο δυόμιση μήνες ακόμα κολλημένα στο τελωνείο 2 δεματάκια μου το θέμα είναι ότι δεν τα περνάν κατά ημερομηνία έστω και στο περίπου αλλά όπως τύχη με αποτέλεσμα αυτά που έρχονται μεταγενέστερα να περνάν ποιό γρήγορα και τα παλιότερα να μένουν εκεί...
Link to comment
Share on other sites

Παρείγγειλα από Dbrand skin και την ίδια μέρα μου έστειλαν μειλ πως το πακέτο έφυγε με USPS άνευ tracking#.

Αυτό έγινε 1/2/2019 και έχει περάσει ένας μήνας.

Ψάχνοντας στο διαδίκτυο να δω με ποιά ελληνική εταιρία "συνεργάζονται" βρήκα πως είναι τα Ελτα (αλλά τίποτε επίσημο, μονάχα από διάφορα fora και posts).

Να αποτανθώ που; Ελτα, Ελτα Courrier ή Αγιο Φανούριο; :rolleyes:

How Soon™ is now?
Link to comment
Share on other sites

δέματα που σας έχουν στείλει με Yanwen και Sunyou μέσω νησιά Σολομώντα και νησιά Τόγκο αντίστοιχα ή από LAOS ή νησιά Σαμόα

το δικό μας τελωνείο τα δεσμεύει, αν σας λείπουν δέματα κοιτάξτε εάν σας τα έχουν στείλει με αυτόν τον τρόπο μάλλον δεν θα τα λάβετε ποτέ,

επιβεβαιωμένο από εχθές με την εξυπηρέτηση πελατών ΕΛΤΑ.

Link to comment
Share on other sites

δέματα που σας έχουν στείλει με Yanwen και Sunyou μέσω νησιά Σολομώντα και νησιά Τόγκο αντίστοιχα ή από LAOS ή νησιά Σαμόα

το δικό μας τελωνείο τα δεσμεύει, αν σας λείπουν δέματα κοιτάξτε εάν σας τα έχουν στείλει με αυτόν τον τρόπο μάλλον δεν θα τα λάβετε ποτέ,

επιβεβαιωμένο από εχθές με την εξυπηρέτηση πελατών ΕΛΤΑ.

 

Για ποιόν ακριβώς λόγο;

Έχω χάσει μερικά από Οκτώβριο και Νοέμβριο αλλά μια χαρά παραλαμβάνω άλλα από Δεκέμβριο

Link to comment
Share on other sites

δέματα που σας έχουν στείλει με Yanwen και Sunyou μέσω νησιά Σολομώντα και νησιά Τόγκο αντίστοιχα ή από LAOS ή νησιά Σαμόα

το δικό μας τελωνείο τα δεσμεύει, αν σας λείπουν δέματα κοιτάξτε εάν σας τα έχουν στείλει με αυτόν τον τρόπο μάλλον δεν θα τα λάβετε ποτέ,

επιβεβαιωμένο από εχθές με την εξυπηρέτηση πελατών ΕΛΤΑ.

 

και εγω 2 με yanwen Οκτωβριο-Δεκεμβριο το ενα σιγουρα απο νησια σολομωντα. τι σου ειπαν δηλαδη? δεσμευονται και καταστρεφονται ετσι απλα? :blink:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

δέματα που σας έχουν στείλει με Yanwen και Sunyou μέσω νησιά Σολομώντα και νησιά Τόγκο αντίστοιχα ή από LAOS ή νησιά Σαμόα

το δικό μας τελωνείο τα δεσμεύει, αν σας λείπουν δέματα κοιτάξτε εάν σας τα έχουν στείλει με αυτόν τον τρόπο μάλλον δεν θα τα λάβετε ποτέ,

επιβεβαιωμένο από εχθές με την εξυπηρέτηση πελατών ΕΛΤΑ.

Και γιατί το κάνουν αυτό,τι διαφορετικό έχει αυτός ο δρόμος;

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί το κάνουν αυτό,τι διαφορετικό έχει αυτός ο δρόμος;

 

Δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό που διαδίδει και εδώ (και σε άλλο forum), προφανώς, το ίδιο άτομο. Και ο λόγος είναι ότι βασίζεται στο ότι τα δέματα που διακινούνται με αυτές τις εταιρείες χρησιμοποιούν ταχυδρομικές θυρίδες στα νησιά που αναφέρει και όχι ότι αγοράζει από πωλητές που ζουν και έχουν το εμπόρευμά τους εκεί.

 

Άλλωστε, το τελωνείο δεν έχει κανένα λόγο να ανακατεύεται με την προέλευση ή την ΤΘ που γράφει στο αυτοκόλλητο ένα δέμα. Η όποια παράβαση κανονισμών ενός εθνικού ταχυδρομείου έχει να κάνει με την Παγκόσμια Ένωση Ταχυδρομείων και όχι με το τελωνείο της Ελλάδας ή άλλης χώρας.

 

Επίσης, ισχυρίζεται ότι του είπε υπάλληλος των ΕΛΤΑ, αλλά πόσες και πόσες φορές έχουμε ακούσει και διαβάσει ανεύθυνες κουβέντες "υπαλλήλων" των ΕΛΤΑ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ,είμαι καινούργιος χρήστης και πρόσφατα άρχισα τις αγορές από τα ‘ξένα’.Ηθελα να σας ρωτήσω για την καθυστέρηση των δεμάτων .Εχω παραγγείλει κάποια items από eBay στις 8 Ιανουαρίου και η μέγιστη χρονική περίοδος που θα έρχονταν το δέμα θα ήταν 28Φεβρουαριου , τα οποία δεν έχουν φτάσει ακόμα .Παιρνω το tracking number και το κάνω search στο 17track και μου λέει ότι έχουν φτάσει Ελλάδα στις 15 του Ιανουαρίου .Ειναι δυνατόν να έχουν φτάσει ένα μηνα τα πράγματα στην Ελλάδα και να μην τα έχω ακόμα στα χέρια μου ; Είναι ακουστικά Samsung και ένα splitter iPhone ,δηλαδή πράγματα αξίας 5ευρω μαζί .Πειτε Μου αν ξέρετε που να απευθυνθώ στας Ελλαδας να ρωτήσω για τα δέματα.
Link to comment
Share on other sites

Η θα περιμένεις πολύ ή θα ζητήσεις refund και ΑΝ/ΟΤΑΝ παραλάβεις πληρώνεις ξανά.

 

Προσωπικά από eBay παραλαμβάνω 2 στα 10 σε διάστημα 1 έως 3 μήνες.

Τα άλλα 8 δε φτάνουν ποτέ στα χέρια μου (περιμένω παραγγελίες από Αύγουστο!!!!)

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

WXPEeHs.png

94 μερες

ίσως προσωπικό ρεκορ :lol:

 

μην χάνετε την ελπίδα αδέρφια!

 

κ ενα άλλο απο δεκεμβρη ηρθε με τη διευθυνση να εχει σβησει σχεδον ( απο βροχες, χιονια; ) αλλα καποιος καλος ανθρωπος απο τα ελτα την ειχε ξαναγραψει διπλα με στυλο

Link to comment
Share on other sites

WXPEeHs.png

 

94 μερες

 

ίσως προσωπικό ρεκορ :lol:

 

 

 

μην χάνετε την ελπίδα αδέρφια!

 

 

 

κ ενα άλλο απο δεκεμβρη ηρθε με τη διευθυνση να εχει σβησει σχεδον ( απο βροχες, χιονια; ) αλλα καποιος καλος ανθρωπος απο τα ελτα την ειχε ξαναγραψει διπλα με στυλο

Υπάρχει ελπίδα... 4 μικροδέματα σήμερα (χωρίς πράσινο αυτοκόλλητο) ευτυχώς είχα ενημερωθεί για το κόλλημα στο τελωνείο και δεν είχα κάνει refund...
Link to comment
Share on other sites

Έλαβα σήμερα 2 δέματα του Δεκεμβρίου αγορασμένα από ebay..

Πλέον ότι παραγγέλνω και πλέον από AliExpress επιλέγω registered mail / συστημένο πληρώνοντας επιπλέον 2-3€ και τουλάχιστον παρακολουθώ το πακέτο που είναι με πραγματικό αριθμό αποστολής. Λογικά θα παραλάβω και πιο γρήγορα. Θα ενημερώσω. Έχω δυο τέτοια πακέτα με 1 εβδομάδα διαφορα η αγορά τους.

http://www.danasoft.com/sig/grlansin.jpg
Link to comment
Share on other sites

Παίδες εγώ έλαβα βρεγμένο πακέτο.

 

;) - ''welcome to the club'' που λενε,εχει συμβει σε πολλους,τα δεματακια ειναι παρατημενα συχνα εξω ειτε δρομος ειτε πχ αεροδρομιο γιαυτο συχνα οι κινεζοι το τριπλοτυλιγουν σε ναυλον συν με φολιδες απο μεσα γιατι ξερουν πως τα δεματακια κακομεταχειριζονται κατα την μεταφορα.

Το κακο ειναι πως μερικα δεματακια εχουν ηλεκτρονικα μεσα τα οποια νερο ή και υγρασια ακομη τους προκαλει ζημιες,παλαιοτερα ειχα λαβει αναπτηρα ο οποιος εσταζε στην κυριολεξια (!) επρεπε να τον λυσω,να στεγνωσω τα τμηματα του,να τα περασω με σπρευ,να στεγνωσει και μετα να τον χρησιμοποιησω.

NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!)

fighting0060.gif

Link to comment
Share on other sites

Η θα περιμένεις πολύ ή θα ζητήσεις refund και ΑΝ/ΟΤΑΝ παραλάβεις πληρώνεις ξανά.

Προσωπικά από eBay παραλαμβάνω 2 στα 10 σε διάστημα 1 έως 3 μήνες.

Τα άλλα 8 δε φτάνουν ποτέ στα χέρια μου (περιμένω παραγγελίες από Αύγουστο!!!!)

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Προσωπικά, διαφωνώ με αυτό (το bold) και κρίνω κατά περίπτωση. Μπορεί να δεχτώ κι ένα μήνα καθυστέρηση, αναλόγως του πώς θα κρίνω την υπαιτιότητα της καθυστέρησης και πόσο με επηρέασε. Αλλά θεωρώ ότι γενικά, δεν πρέπει ο καταναλωτής να επιβαρύνεται περισσότερο, για κάτι που δεν ήταν υπεύθυνος και ότι κάτι τέτοιο ζημιώνει τη λειτουργία της συγκεκριμένης αγοράς. Και εξηγούμαι:

( WARNING - ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΕΝΤΟΝΙ - ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΑΣ ΜΗ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ ΑΔΙΚΑ :) )

- Όταν αγοράζω κάτι διαδικτυακά, εξετάζω τον πωλητή, το προϊόν, την τιμή και το χρόνο παράδοσης. Αν ο πωλητής είναι σωστός, οφείλει να ξέρει και να γράφει σωστές πληροφορίες, για να μπορεί να κρίνει ο αγοραστής, κατά τις ανάγκες του. Κανείς δεν αγοράζει κάτι με μια αόριστη υπόσχεση παράδοσης "κάποτε και αν". Εγώ, ως αγοραστής, συμφώνησα με την προσφορά και (προ)πλήρωσα, για κάτι που υποτίθεται ότι θα λάβω στον προβλεπόμενο χρόνο και θα είναι όπως περιγραφόταν. Αυτό είναι το προϊόν: το συγκεκριμένο πράγμα, σε συγκεκριμένο χρόνο στην κατοχή μου, όχι απλά ένα προϊόν να κόβει βόλτες ή να αράζει σε μια αποθήκη, επ' αόριστο. Άντε, να του δώσω και 10 - 15 μέρες περιθώριο επιπλέον, για να δω αν έρθει ως τότε. Αλλιώς, κάνω αίτημα για να πάρω πίσω τα χρήματά μου.

- Πληρώνοντας εκ των προτέρων, υφίσταμαι ήδη ένα κόστος (το κόστος ευκαιρίας του χρήματος) και περιμένω. Ο πωλητής (ή το paypal ή όποιος τρίτος) αυτά τα χρήματα τα έχει στη διάθεσή του και τα αξιοποιεί από εκείνη τη στιγμή. Εγώ πάλι, ελπίζω να λάβω αυτό που αγόρασα, μέσα στο χρόνο που αποδέχτηκα. Αν αργήσει, δε φταίω εγώ, άσε που μπορεί να μην το χρειάζομαι πλέον, να παρήλθε ο σκοπός της αγοράς του ή να παράγγειλα δεύτερο (διπλάσιο κόστος). Το να μου έρθει το προϊόν με δύο μήνες καθυστέρηση, μπορεί να αναιρεί το λόγο της αγοράς του κι αυτό είναι ζημιά για μένα, που δεν κάλυψα την ανάγκη μου, ενώ πλήρωσα. Γιατί να πρέπει να μπω στη διαδικασία να παζαρεύω για να πάρω πίσω τα χρήματά μου (επιπλέον χρόνος και κόπος) και μετά, αν έρθει σε δυο μήνες από τότε, να ξαναπληρώσω αυτόν που δεν ήταν σωστός απέναντί μου;

- Από τη σκοπιά του πωλητή τώρα: σίγουρα υπάρχουν και σωστοί και... πονηροί. Οι σωστοί γενικά τηρούν τα παραπάνω και αντιμετωπίζουν τον αγοραστή όπως πρέπει. Συχνά ασφαλίζουν το προϊόν, για να μη ζημιωθούν σε περίπτωση απώλειας / ζημιάς κατά τη μεταφορά (ενσωματώνοντας το κόστος στην τιμή), εκτός αν είναι κάτι ευτελές, που δεν ασχολούνται. Η ύπαρξη registered tracking number διασφαλίζει και τους δύο (αγοραστή και πωλητή). Οι πονηροί πάλι, άνετα μπορούν να εκμεταλλεύονται μια κατάσταση, όπου κάποιοι καταναλωτές δε γνωρίζουν ή δεν ασκούν τα δικαιώματά τους. Σε μια αγορά, που ο καταναλωτής είναι ανεκτικός, ο πονηρός πωλητής ευνοείται, εις βάρος του σωστού πωλητή. Του "κλέβει" πωλήσεις, παρατυπώντας (στην περιγραφή, στην αποστολή, οπουδήποτε) και επωφελείται εις βάρος του. Η αγορά χάνει την εμπιστοσύνη του καταναλωτή (ζημιά για αυτόν και για το σωστό πωλητή) και υποβαθμίζεται.

- Αντιλαμβάνομαι ότι μεγάλο μέρος των καθυστερήσεων οφείλεται στα ΕΛΤΑ ή στο τελωνείο. Αρκετοί εδώ μέσα λένε ότι έτσι γίνεται κάθε χρόνο, τέτοια εποχή (και άλλες, όπως εθνικές γιορτές των κινέζων). Αν είναι έτσι και το ξέρουν τόσα μέλη εδώ, δε μπορεί να μην το ξέρουν οι πωλητές. Ας προσάρμοζαν τους χρόνους παράδοσης λοιπόν. Κι αν μιλάμε για πωλητές από την Κίνα, οι καθυστερήσεις στο τελωνείο είναι σε μεγάλο βαθμό δική τους υπαιτιότητα, αφού συστηματικά δηλώνουν λάθος (εξόφθαλμα χαμηλότερη) τιμή στα προϊόντα, βάζοντας σήμανση ως "δώρο", άσχετες περιγραφές κτλ. Αν πρέπει κάθε τελωνειακός, για κάθε πακέτο από την Κίνα, να ξοδεύει χρόνο για να δει περί τίνος πρόκειται και πόσο κοστίζει, οι καθυστερήσεις είναι αναμενόμενες. Εκτός κι αν πρέπει να προσλάβουμε πολύ περισσότερους τελωνειακούς (και να επωμιστούμε το κόστος για αυτό), για να ωφεληθούν κι άλλο οι εν λόγω πωλητές, που δεν κάνουν τη δουλειά τους όπως πρέπει.

- Βλέπω επίσης, ότι πολλοί θεωρούν πως το να μην επιστρέψει τα χρήματα ο αγοραστής στον πωλητή, αν έλαβε με καθυστέρηση το προϊόν, είναι "κλεψιά", ο ίδιος "Ελληναράς" κτλ. Όπως είπα, εγώ κρίνω κατά περίπτωση. Δε θέλω να ωφεληθώ εις βάρος κανενός, ούτε όμως και να ωφελούνται άλλοι στην πλάτη μου. Αν αγόρασα κάτι από το ebay και μετά την πάροδο του χρόνου παράδοσης δεν το έχω λάβει, ρωτάω τον πωλητή αν ξέρει τι γίνεται με το προϊόν. Κάποιοι έχουν προσφερθεί να με αποζημιώσουν αμέσως και τους απάντησα να περιμένουμε λίγο ακόμα. Αλλοι μπορεί να σου πουν ό,τι να 'ναι: π.χ. να σου ξαναστείλουν το προϊόν, με πιο "γρήγορο" τρόπο και χωρίς tracking number. Φυσικά και δε μάσησα. Καλός με τους καλούς, κακός με τους κακούς και με τις γάτες, σκύλος, που λέει και το τραγούδι.

- Ένα σημαντικό θέμα είναι τι γίνεται με το προϊόν, αν πήραμε refund και ήρθε μετά. Το σωστό θα ήταν να μην το παραλάβουμε, για να γυρίσει πίσω στον πωλητή. Αλλά είναι κάτι ανέφικτο συνήθως, για όσους έχουν παραγγείλει αρκετά πράγματα και δεν ξέρουν τι περιέχει το πακέτο, πριν ανοιχθεί (οι δε περιγραφές των κινέζων είναι πάλι, ό,τι να 'ναι συνήθως). Μια λύση είναι να επικοινωνήσουμε με τον πωλητή και να του προτείνουμε να του το στείλουμε αν θέλει, με δική του χρέωση. Ή μπορεί να μας προτείνει να του πληρώσουμε ένα μέρος του κόστους και να το κρατήσουμε. Κρίνουμε κατά περίπτωση και λύσεις υπάρχουν.

-Τα περί... μπαναρίσματος της Ελλάδας από τους ξένους κτλ. είναι κατά τη γνώμη μου η αντίληψη του "Ελληναρά", από την ανάποδη. Και στην τελική, αν πρέπει όταν αγοράζω κάτι, αυτό να σημαίνει ότι οφείλω στον πωλητή, όποτε κι αν έρθει το προϊόν, αντί να τηρούμε και οι δύο τα υπεσχημένα, δεν τη χρειάζομαι τέτοιου είδους αγορά. Ως καταναλωτής, θέλω συνέπεια και σωστή πληροφόρηση, ώστε να παίρνω σωστές αποφάσεις. Αν αρχίσουμε τα "έλα μωρέ, τι κι αν άργησε, ήρθε τελικά", "έλα μωρέ, τι κι αν έγραφε αδιάβροχο, έπρεπε να το περιμένεις με τέτοια τιμή ότι δε θα ήταν", μια ζωή ως ψωροκώσταινα θα μας αντιμετωπίζουν.

- Το ίδιο το ebay (και το paypal) δε θέλουν τέτοιου είδους αγορά και γι' αυτό λειτουργούν δικαιώνοντας τον αγοραστή, σε τέτοιες περιπτώσεις. Όχι γιατί τον αγαπάνε, αλλά γιατί ξέρουν τι συμβαίνει και πώς πρέπει να λειτουργεί μια αγορά, για να... συνεχίσει να λειτουργεί (και να βγάζουν το παντεσπάνι τους).

Edited by anonimos_
Link to comment
Share on other sites

Από τον Οκτώβριο έως και τον Δεκέμβριο έχω παραγγείλει από την Κίνα 7 πακέτα με είδη ηλεκτρονικής και φωτογραφίας. Έως και σήμερα δεν έχω παραλάβει τα πακέτα. Βέβαια δεν ήταν συστημένα. Μόνο το 8ο πακέτο το οποίο ήταν συστημένο έφτασε. Όλα τα άλλα εξαφανίστηκαν. Πήγα δύο φορές στο Κέντρο Διαλογής του Αγίου Δημητρίου και την πρώτη φορά ο ταχυδρόμος μου είπε ότι οποιοσδήποτε μπορεί να τα έχει πάρει. Την δεύτερη φορά πήγα και ζήτησα τον προϊστάμενο. Του εξήγησα την κατάσταση και μου είπε ότι τα κλέβουν οι Κινέζοι. Στην συνέχεια του εξήγησα ότι τα πακέτα έφυγαν από Κίνα άρα έφτασαν Ελλάδα. Τότε κατηγόρησε το τελωνείο. Βέβαια ούτε λόγος για το δικό του υποκατάστημα διαλογής. Του ζήτησα να μου εξηγήσει πώς γίνεται εγώ να έχω χάσει 7 πακέτα και από τον Οκτώβριο να μην έχω παραλάβει κανένα παρα μόνο ένα συστημένο. Αν γίνονταν η δουλειά στο τελωνείο τότε κάποιο θα κατάφερνε να φτάσει σε εμένα. Δεν παραδεχόντανε τίποτα. Τον ρώτησα αν έχει κάνει οποιαδήποτε ενέργεια για να ελέγχει τους εργαζόμενους του για κλοπές και ήταν αρνητικός (κανείς δεν κλέβει). Τον ρώτησα πως το γνωρίζει και δεν πήρα απάντηση.

Κατέθεσα αίτηση να μου απαντήσει εγγράφως την τύχη των πακέτων μου την οποία θα καταθέσω στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.

Όποιος έχει παρόμοια εμπειρία να κάνε ότι έκανα και εγώ ώστε να μπει ένα stop στους ποντικούς των ταχυδρομείων.

Link to comment
Share on other sites

Από τον Οκτώβριο έως και τον Δεκέμβριο έχω παραγγείλει από την Κίνα 7 πακέτα με είδη ηλεκτρονικής και φωτογραφίας. Έως και σήμερα δεν έχω παραλάβει τα πακέτα. Βέβαια δεν ήταν συστημένα. Μόνο το 8ο πακέτο το οποίο ήταν συστημένο έφτασε. Όλα τα άλλα εξαφανίστηκαν. Πήγα δύο φορές στο Κέντρο Διαλογής του Αγίου Δημητρίου και την πρώτη φορά ο ταχυδρόμος μου είπε ότι οποιοσδήποτε μπορεί να τα έχει πάρει. Την δεύτερη φορά πήγα και ζήτησα τον προϊστάμενο. Του εξήγησα την κατάσταση και μου είπε ότι τα κλέβουν οι Κινέζοι. Στην συνέχεια του εξήγησα ότι τα πακέτα έφυγαν από Κίνα άρα έφτασαν Ελλάδα. Τότε κατηγόρησε το τελωνείο. Βέβαια ούτε λόγος για το δικό του υποκατάστημα διαλογής. Του ζήτησα να μου εξηγήσει πώς γίνεται εγώ να έχω χάσει 7 πακέτα και από τον Οκτώβριο να μην έχω παραλάβει κανένα παρα μόνο ένα συστημένο. Αν γίνονταν η δουλειά στο τελωνείο τότε κάποιο θα κατάφερνε να φτάσει σε εμένα. Δεν παραδεχόντανε τίποτα. Τον ρώτησα αν έχει κάνει οποιαδήποτε ενέργεια για να ελέγχει τους εργαζόμενους του για κλοπές και ήταν αρνητικός (κανείς δεν κλέβει). Τον ρώτησα πως το γνωρίζει και δεν πήρα απάντηση.

 

Κατέθεσα αίτηση να μου απαντήσει εγγράφως την τύχη των πακέτων μου την οποία θα καταθέσω στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.

 

Όποιος έχει παρόμοια εμπειρία να κάνε ότι έκανα και εγώ ώστε να μπει ένα stop στους ποντικούς των ταχυδρομείων.

Οποία μη συστημένη παραγγελία έχει προορισμό το σπίτι μου χάνεται. Αντίθετα οποία έχει προορισμό τη διεύθυνση της δουλειάς έρχεται. Επιβεβαιωμένο στις 6 τελευταίες παραγγελίες (3+3).

Να είναι σύμπτωση; Πάντως ότι παραγγέλνω πλέον είναι στη διεύθυνση της δουλειάς.

 

Στάλθηκε από το HTC 10 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

:innocent: Όλα είναι σχετικά... :devil:
Link to comment
Share on other sites

Από τον Οκτώβριο έως και τον Δεκέμβριο έχω παραγγείλει από την Κίνα 7 πακέτα με είδη ηλεκτρονικής και φωτογραφίας. Έως και σήμερα δεν έχω παραλάβει τα πακέτα. Βέβαια δεν ήταν συστημένα. Μόνο το 8ο πακέτο το οποίο ήταν συστημένο έφτασε. Όλα τα άλλα εξαφανίστηκαν. Πήγα δύο φορές στο Κέντρο Διαλογής του Αγίου Δημητρίου και την πρώτη φορά ο ταχυδρόμος μου είπε ότι οποιοσδήποτε μπορεί να τα έχει πάρει. Την δεύτερη φορά πήγα και ζήτησα τον προϊστάμενο. Του εξήγησα την κατάσταση και μου είπε ότι τα κλέβουν οι Κινέζοι. Στην συνέχεια του εξήγησα ότι τα πακέτα έφυγαν από Κίνα άρα έφτασαν Ελλάδα. Τότε κατηγόρησε το τελωνείο. Βέβαια ούτε λόγος για το δικό του υποκατάστημα διαλογής. Του ζήτησα να μου εξηγήσει πώς γίνεται εγώ να έχω χάσει 7 πακέτα και από τον Οκτώβριο να μην έχω παραλάβει κανένα παρα μόνο ένα συστημένο. Αν γίνονταν η δουλειά στο τελωνείο τότε κάποιο θα κατάφερνε να φτάσει σε εμένα. Δεν παραδεχόντανε τίποτα. Τον ρώτησα αν έχει κάνει οποιαδήποτε ενέργεια για να ελέγχει τους εργαζόμενους του για κλοπές και ήταν αρνητικός (κανείς δεν κλέβει). Τον ρώτησα πως το γνωρίζει και δεν πήρα απάντηση.

Κατέθεσα αίτηση να μου απαντήσει εγγράφως την τύχη των πακέτων μου την οποία θα καταθέσω στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων.

Όποιος έχει παρόμοια εμπειρία να κάνε ότι έκανα και εγώ ώστε να μπει ένα stop στους ποντικούς των ταχυδρομείων.

 

Το μόνο σίγουρο είναι ότι έχουν καταγραφεί πολλές περιπτώσεις, σ' αυτό και σε άλλα fora, για καθυστερήσεις δεμάτων της ίδιας περιόδου, αλλά τον τελευταίο καιρό παρατηρείται ότι πολλά από τα καθυστερημένα δέματα παραδίδονται είτε στην κανονική κατάσταση είτε βρεγμένα.

Εάν δεν έχεις ζητήσει επιστροφή χρημάτων, τότε η μόνη λύση είναι να κάνεις υπομονή μήπως παραλάβεις και εσύ, έστω και καθυστερημένα.

Link to comment
Share on other sites

Ετσι κ εδω, πακετα από Νοέμβρη-Δεκέμβρη χαμένα, χτες παρελαβα παραγγελία τέλη Γενάρη! Καπου αλλου βόσκουν τα περσυνα...
Link to comment
Share on other sites

Παραγγελία από ebay 13 Φεβρουαρίου. Παρέλαβα 13 Μαρτίου. UI134441177CN.

Από καμιά 10 δέματα που έχω από Νοέμβριο και Δεκέμβριο έχω παραλάβει τα 3, τα υπόλοιπα refund.

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don’t.
Link to comment
Share on other sites

Ετσι κ εδω, πακετα από Νοέμβρη-Δεκέμβρη χαμένα, χτες παρελαβα παραγγελία τέλη Γενάρη! Καπου αλλου βόσκουν τα περσυνα...

 

Από την περίοδο Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου 2018 μόνο 1 από τα 10 εκκρεμεί η παράδοση με παραγγελία 17/11. Όλα τα υπόλοιπα μου ήρθαν με μικρή ή (πολύ) μεγάλη καθυστέρηση. Μικροδέματα untracked, από eBay αποκλειστικά.

 

Ένα πακέτο από AliExpress είναι κολλημένο στο τελωνείο από 23/2

 

Καλά πάμε...

http://mowned.com/sig/don-fedon-kon.jpg
Link to comment
Share on other sites

Παραγγελία από ebay 13 Φεβρουαρίου. Παρέλαβα 13 Μαρτίου. UI134441177CN.

Από καμιά 10 δέματα που έχω από Νοέμβριο και Δεκέμβριο έχω παραλάβει τα 3, τα υπόλοιπα refund.

 

Από ποιο τμήμα διαλογής ΕΛΤΑ παραλαμβάνεις;

 

----- προσθήκη μηνύματος 30 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Από την περίοδο Νοεμβρίου-Δεκεμβρίου 2018 μόνο 1 από τα 10 εκκρεμεί η παράδοση με παραγγελία 17/11. Όλα τα υπόλοιπα μου ήρθαν με μικρή ή (πολύ) μεγάλη καθυστέρηση. Μικροδέματα untracked, από eBay αποκλειστικά.

 

Ένα πακέτο από AliExpress είναι κολλημένο στο τελωνείο από 23/2

 

Καλά πάμε...

 

Από ποιο τμήμα διαλογής ΕΛΤΑ παραλαμβάνεις;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ,με confirmation της παραγγελίας στις 19/01 δεν έχω ιδέαν τι γίνεται.Αξία προϊόντος ένα Ευρώ,(αριθ.1€").:)

Κοσμοτε,100Mbps.

Ηifiman HM801,Westone UM3X,Yuin PK1,Fischer Audio DBA-02,Koss Porta Pro,

JVC HAFX1X / HA-FX1X Xtreme Xplosives.

Link to comment
Share on other sites

Παρέλαβα μια θήκη κινητού σήμερα αγορασμένο από eBay 15 Ιανουαρίου. Ο κινεζος είχε δώσει ένα tracking number ψεύτικο γιατί δεν έβγαζε ποτε που ήταν το πακέτο. Ο φάκελος όμως έγραφε tracking number από την Τουρκία! Το πακέτο δηλ. έφυγε από Τουρκία και έκανε 2 μήνες να φτάσει Ελλάδα; Περίεργο..
http://www.danasoft.com/sig/grlansin.jpg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...