Jump to content

χρέωση καρτας απο πενταψήφιο νούμερο


kostasw
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Κοιτα ή θα ρωτας... ή θα απαντας.. και τα δυο δεν παιζουν για να γινει διαλογος.

 

Σε ρωταω λοιπον αν εισαι με συνδρομη ή με καρτα.

 

Άσε το επιθετικό ύφος γιατί εκ πρώτης το εξέλαβα ότι με ρωτάς αν έχω καρτοκινητό ή σύνδεση.

 

Μόλις το googlαρα: https://www.mastapiranola.gr/54122-%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-650

Καμία σχέση.

 

Κάποιος/-α με €γραψε δίνοντας τον αριθμό κινητού μου.

 

Εννοείται:

α) Δεν απαντάω

β) Δεν έχω ανάγκη από τ€τοια.

 

Γκεκε;

Και να μιλάς καλύτερα την επόμενη φορά ΑΝ δεν κατέεις σε ποιόν μιλάς...ΟΚ>?

Link to comment
Share on other sites

Άσε το επιθετικό ύφος γιατί εκ πρώτης το εξέλαβα ότι με ρωτάς αν έχω καρτοκινητό ή σύνδεση.

 

Μόλις το googlαρα: https://www.mastapiranola.gr/54122-%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-650

Καμία σχέση.

 

Κάποιος/-α με €γραψε δίνοντας τον αριθμό κινητού μου.

 

Εννοείται:

α) Δεν απαντάω

β) Δεν έχω ανάγκη από τ€τοια.

 

Γκεκε;

Και να μιλάς καλύτερα την επόμενη φορά ΑΝ δεν κατέεις σε ποιόν μιλάς...ΟΚ>?

 

Μα αυτό σε ρώτησε, αν έχεις σύνδεση ή κάρτα, δηλαδή αυτό που κατάλαβες εκ πρώτης.

 

Φίλε μαζέψου. Σε φόρουμ όπως το myphone, που ακολουθώ χρόνια, όλοι οφείλουν να γράφουν με σεβασμό.

 

Το μόνο σχετικό με το θέμα που έχεις γράψει στο τελευταίο σου post είναι το link που παραθέτεις.

 

Επίσης, όταν γράφεις την άποψη σου με σεβασμό, δεν έχει καμία απολύτως σημασία (για εμένα τουλάχιστον) το ποιός είσαι. Αυτό το "σε ποιον μιλάς" θυμίζει 5χρονο.

 

Φιλικά στα λέω και πάντα εκφράζω την προσωπική μου άποψη.

Αυτά...
Link to comment
Share on other sites

Άσε το επιθετικό ύφος γιατί εκ πρώτης το εξέλαβα ότι με ρωτάς αν έχω καρτοκινητό ή σύνδεση.

 

Μόλις το googlαρα: https://www.mastapiranola.gr/54122-%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-650

Καμία σχέση.

 

Κάποιος/-α με €γραψε δίνοντας τον αριθμό κινητού μου.

 

Εννοείται:

α) Δεν απαντάω

β) Δεν έχω ανάγκη από τ€τοια.

 

Γκεκε;

Και να μιλάς καλύτερα την επόμενη φορά ΑΝ δεν κατέεις σε ποιόν μιλάς...ΟΚ>?

 

Δηλαδη αφου εξελαβες πως σε ρωτησα αν εχεις καρτοκινητο ή συνδεση η απαντηση σου ειναι αυτη;

Καμία σχέση...Έτσι το έλαβα. Στο ξεκάρφωτο:

Και στο παρακατω για να καταλαβω καλυτερα ρωτας αν ειμαι τρελος ή οχι;

Βλέπεις να έχει άλλο προηγούμενο sms από 54122 (2,50€ στα εξ€ρχόμενα);

 

Κανε μας τη χαρη λοιπον και μαζεψου. Εδω ειναι κοινοτητα και συμμετεχεις γιατι εσυ το θελεις. Οφειλεις λοιπον να σεβεσαι το διαλογο, να μη προτρεχεις αφηνωντας τον συνομιλητη σου να απαντησει στην απορια σου, να μην εισαι ειρωνικος και πανω απολα να μην εχεις αμυντικη σταση ιδιως σε 3ης απλες λεξεις οπως αυτες που σε ρωτησα.

 

Τωρα τα γκεγκε και τα λοιπα δεν τα επικοινωνω.

Edited by vamire666
Link to comment
Share on other sites

Πάμε ΞΑΝΑ, λοιπόν,

αφού "εννόησα" τι εννοείς με το "συνδρομή":

 

Με συνδρομή είσαι;

 

ΟΧΙ. Καρτοκινητό έχω.

ΚΑΙ;

Edited by jimmiss
Link to comment
Share on other sites

Ποσες μοναδες ειχες μεσα αν επιτρεπεις;

Εχεις κανει φραγη σε 5ψηφια;

 

Πάρα πολλές 100. Και έχω ούτε 0,01€ μείον εδώ κ μήνες.

Όχι.

 

Αλλά να δω που το πας στο "διάλογο"...

Edited by jimmiss
Link to comment
Share on other sites

Αρα λογικα μιλαμε για στοχευμενη απατη.

Υπαρχει καποιος που να ειχε κατω απο 1€ μοναδες και να του ηρθε σχετικο ή αναλογο μηνυμα; Ας μας απαντησει.

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ...."Κατάλαβα"....

 

....."Σε "ευχαριστώ"....".......:lol:

 

Όπως είπα εξ'αρχής:

 

Πάντως, έχ€ι παραγίν€ι το κακό νομίζω:

......

 

Και ΔΕΝ είναι "ατομικό" το θέμα: ΑΝ με €γραψε κάποιος/-α που γνωρίζει τον αριθμό κινητού μου, ΑΝ ξέρω να το διαχειριστώ, ΑΝ γνωρίζω σε ποιόν αριθμό "απαντάω" σε πιθανό sms κλπ.

 

ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;

Νομίζω (Σίγουρος είμαι): ΠΟΥΘΕΝΑ.

 

Ας δοκιμάσει κάποιος να "επικοινωνήσει" για τέτοια θέματα με "υψηλά" ιστάμενους στην ΕΕΤΤ

Και θα καταλάβει.

Απίθανο να του δώσουν οι τηλεφωνήτριες κάποιο τέτοιο "στέλεχος" της ΕΕΤΤ, βέβαια, όπως έχω καταφέρει να κάνω συνδιαλέξεις διαρκείας....ΚΑΙ ΑΣ μας πει:

 

ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΕΛΛΕΙΨΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. ΠΟΙΝΗ ΟΠΟΙΟΥ €ΙΔΟΥΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 10 ΧΡΟΝΙΑ.

Τσάμπα οι μισθοί τους και λίγα λέω.

Link to comment
Share on other sites

Τωρα κανουν αναπαντητες απο το εξωτερικο (και καλα) και ως δια μαγειας απ'οσο εμαθα ολοι ηταν με συνδρομες ή με αρκετη καρτα.
Link to comment
Share on other sites

Γεια στην παρέα.

 

Σήμερα επικοινώνησα με το chat του Vodafonecu.gr για να μου ενεργοποιήσουν τη φραγή εισερχομένων μηνυμάτων από πενταψήφιους αριθμούς. Μιας και θορυβήθηκα από όσα διαβάζω με τις χρεώσεις σε ανυποψίαστους συνδρομητές.

 

Όπερ και εγένετο. Ωστόσο μου είπανε, πως αν στείλω εγώ μήνυμα σε οποιονδήποτε πενταψήφιο αριθμό, καταργήται η φραγή.

 

Αυτό προς ενημέρωση.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Τωρα κανουν αναπαντητες απο το εξωτερικο (και καλα) και ως δια μαγειας απ'οσο εμαθα ολοι ηταν με συνδρομες ή με αρκετη καρτα.

 

To να πιστεύουμε πως αυτό το κάνουν οι ίδιες οι εταιρίες είτε Wind είτε Vodafone κλπ νομίζω είναι τελίως άστοχο, όλοι κάπου έχουμε δώσει τον αριθμό μας σε κάποιο site η έχουμε παίξει κάποιο τυχερό παιχνίδι

ck
Link to comment
Share on other sites

To να πιστεύουμε πως αυτό το κάνουν οι ίδιες οι εταιρίες είτε Wind είτε Vodafone κλπ νομίζω είναι τελίως άστοχο, όλοι κάπου έχουμε δώσει τον αριθμό μας σε κάποιο site η έχουμε παίξει κάποιο τυχερό παιχνίδι

 

Κοίτα, οι εταιρίες κινητής σίγουρα κάτι βγάζουν, ακόμη και το οτί θα πρέπει να βάλεις νέα κάρτα, είναι κέρδος για αυτές. Από κει και πέρα, ΣΙΓΟΥΡΑ δεν έχω βάλει σε κάποιο "τυχερό" site το κινητό μου, όπως και οι περισσότεροι που παραπονιούνται. Επίσης, σε πάρα πολλούς τα συνεχόμενα SMS ήρθαν όταν καν δεν ήταν στο κινητό τους. Άρα όχι μόνο έβαλαν το κινητό τους, αλλά επιβεβαίωσαν και το PIN που τους ήρθε; Είναι καθαρή απαταιωνιά η όλη ιστορία και όπως αρκετές ετιαρίες ακολουθούν το "ότι κάτσει και μέχρι να μας τσακώσουν".

Αυτά...
Link to comment
Share on other sites

To να πιστεύουμε πως αυτό το κάνουν οι ίδιες οι εταιρίες είτε Wind είτε Vodafone κλπ νομίζω είναι τελίως άστοχο, όλοι κάπου έχουμε δώσει τον αριθμό μας σε κάποιο site η έχουμε παίξει κάποιο τυχερό παιχνίδι

 

Και τι εχεις να πεις για τη περιπτωση μου σε wind mobile broadband διχως να εχει μπει πουθενα ο αριθμος;

Οποτε ασε να πιστευω οτι θελω εγω. Και καλο ειναι να μη μιλας σε πληθυντικο ¨πιστευουμε¨ ¨εχουμε δωσει¨ ¨εχουμε παιξει¨ γιατι δεν μπορω να σε παρω στα σοβαρα.

Link to comment
Share on other sites

όλοι κάπου έχουμε δώσει τον αριθμό μας σε κάποιο site η έχουμε παίξει κάποιο τυχερό παιχνίδι

Εσυ σιγουρα εχεις δωσει τον αριθμο σου, εμας μην μας βαζεις στο ιδιο τσουβαλι μαζι σου.

Link to comment
Share on other sites

Και τι εχεις να πεις για τη περιπτωση μου σε wind mobile broadband διχως να εχει μπει πουθενα ο αριθμος;

Οποτε ασε να πιστευω οτι θελω εγω. Και καλο ειναι να μη μιλας σε πληθυντικο ¨πιστευουμε¨ ¨εχουμε δωσει¨ ¨εχουμε παιξει¨ γιατι δεν μπορω να σε παρω στα σοβαρα.

 

Εσυ σιγουρα εχεις δωσει τον αριθμο σου, εμας μην μας βαζεις στο ιδιο τσουβαλι μαζι σου.

 

Καλά μην τον φάτε κιόλας. Τη γνώμη του εξέφρασε, όπως κι εγώ όπως κι εσείς τη δική σας. Διάλογος γίνεται. Αν θέλετε να "αρπαχτήτε" υπάρχει και το γήπεδο. Χαλαρά λοιπόν, θα μπορούσατε και οι δύο να δώσετε λιγότερο επιθετικές απαντήσεις. Φιλικά τα λέω πάντα :) Καλημέρες!

Αυτά...
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχει καμια επιθεση αντιθετως οταν ο συνομιλητης σου βαζει και αλλους στην αποψη του..για να εναντιωθει στην δικη σου.. αυτο τοτε ειναι χαλαρα επικοινωνιακο μπουλινγκ και δεν παιζει fairplay στην οποια συζητηση. Κλασσικη μεθοδος για να ισχυροποιησεις τον λογο σου εναντι του αλλου.

Επισης εγω ημουν αυτος που εγγραψε την αποψη του και αλλος μπηκε να την μηδενισει διχως αποδεικτικα στοιχεια.

Οι ιδιες οι εταιριες τα κανουν αυτα... αν δεν τα κανανε θα τα ειχαν μπλοκαρει. Οπως και με τα pc αυτος που σου πουλαει antivirus αυτος συνηθως τους φτιαχνει.. αυτος που σου πουλαει προστασια στο μαγαζι σου..αυτος το σπαει κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι το θέμα είναι που βρίσκουν τους αριθμούς. Μπορεί να τους βρίσκουν και εντελώς τυχαία.

Το θέμα είναι ότι διαπράτουν απάτη χρεώνοντας μας-με χωρίς να έχουμε-ω συμφωνήσει. Και λόγω του μικρού ύψους της απάτης δεν μπορούμε-ω να κάνουμε-ω τίποτα ώστε να τους σταματήσουμε-ω . ( συγνώμη για τον πληθυντικό αν διαφωνείτε διαβάστε το στην εκδοχή του ενικού)

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Τη γνώμη του εξέφρασε, όπως κι εγώ όπως κι εσείς τη δική σας.

Προσωπικα αν αυτη η γνωμη ηταν με επιχειρηματα τοτε θα απαντουσα και εγω με επιχειρηματα.

Ειναι σαν να λεει "μαζι τα φαγαμε" δηλαδη οτι να ναι.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Είχα κι εγώ μια αντίστοιχη εμπειρία απο την εταιρία Buongiorno Hellas.

Στις 4 τα ξημερώματα έλαβα ένα ενημερωτικό SMS οτι εγγράφηκα σε μια συνδρομητική υπηρεσία κι αμέσως μετά έλαβα ακόμα 2 SMS τα οποία με χρέωσαν 4ευρώ περίπου.

Για να μην μακρηγορώ έκανα καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή, η εταιρία θέλοντας να δείξει καλή πίστη μου έστειλε αυτά τα 4ευρώ πίσω στον τραπεζικό μου λογαριασμό (που σημειωτέον τους κόστισε παραπάνω λόγω προμήθειας τράπεζας) αλλά στην απαντητική της επιστολή αποποιήθηκε επίσημα οποιασδήποτε ευθύνης ισχυριζόμενη πως εγώ εκούσια και εις γνώσην μου εγγράφηκα σε 5 (!!!!) συνδρομητικές υπηρεσίες στις 4 τα ξημερώματα.

Αυτό που παρατήρησα πάντως είναι πως ο συνήγορος του καταναλωτή κινήθηκε πολύ γρήγορα απο την μέρα που έστειλα το email της καταγγελίας καθώς και η εταιρία απάντησε χωρίς καθυστέρηση στην καταγγελία. Η υπόθεση έκλεισε υπερ του καταναλωτή αλλά πιστεύω πως υπάρχει "ψωμί" για περαιτέρω νομικές ενέργειες και ίσως αποζημιώσεις.

Σίγουρα θα υπάρξει εξέλιξη πάνω σ'αυτό το θέμα απο την ΕΕΤΤ.

Μέχρι να εξαλειφθούν τέτοιες εταιρίες το καλύτερο ειναι να κάνετε φραγή στα 5ψήφια νουμερα καλού κακού.

[ f i l i p p o s ] - [ lokalize.gr ]

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Καλημέρα.εμαι και εγώ ένας από τους τυχερούς που με χρέωσαν τα πενταψηφια νούμερα και μου έφαγαν την κάρτα.πηρα στην wind αλλ κάνουν το κορόιδο με τις γνωστές δικαιολογίες ότι κάπου έκανα εγγραφή και με χρέωσαν.τι πρέπει να κάνω για να τους καταγγείλω.ευχαριστω

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.εμαι και εγώ ένας από τους τυχερούς που με χρέωσαν τα πενταψηφια νούμερα και μου έφαγαν την κάρτα.πηρα στην wind αλλ κάνουν το κορόιδο με τις γνωστές δικαιολογίες ότι κάπου έκανα εγγραφή και με χρέωσαν.τι πρέπει να κάνω για να τους καταγγείλω.ευχαριστω

 

 

Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια. Εχουν αρχίσει οι καταγγελιες μολις εχω νεα θα ενημερωσω

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.ειμαι και εγώ ένας από τους τυχερούς που με χρέωσαν τα πενταψηφια νούμερα και μου έφαγαν την κάρτα.πηρα στην wind αλλ κάνουν το κορόιδο με τις γνωστές δικαιολογίες ότι κάπου έκανα εγγραφή και με χρέωσαν.τι πρέπει να κάνω για να τους καταγγείλω.ευχαριστω
Εγώ έχω φοιτητικό και μια φορά πριν κάνα έτυχε το ίδιο.εβαλα κάρτα και μου έφαγε το υπόλοιπο. Ανακάλυψα ότι ήταν ένα 5ψηφιο όπου φυσικά δεν είχα εγγραφεί. Το βρήκα και βρήκα την γραμμή υποστήριξης της εταιρείας τους και τους πήρα. Τους είπα ευθέως ότι ποτέ δεν έχω εγγραφεί και ότι θα τους κάνω μήνυση στο ηλεκτρονικό έγκλημα για απάτη. Σε λίγες μέρες μου έδωσαν μια δεκάρα κάρτα πίσω.οσο έχασα δλδ.

Αποψη μου είναι ότι είναι απάτη και γράφουν νούμερα είτε παράνομα είτε με κάποιο παράθυρο του νομού αντλώντας τα από κάπου. Αυτό όμως είναι δουλειά της αστυνομίας να το ψάξει όχι δική μου.

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.εμαι και εγώ ένας από τους τυχερούς που με χρέωσαν τα πενταψηφια νούμερα και μου έφαγαν την κάρτα.πηρα στην wind αλλ κάνουν το κορόιδο με τις γνωστές δικαιολογίες ότι κάπου έκανα εγγραφή και με χρέωσαν.τι πρέπει να κάνω για να τους καταγγείλω.ευχαριστω

 

Αν και είμαστε off topic εδώ, όπως θα διαβάσεις στο κατάλληλο νήμα, οι καταγγελίες δεν φέρνουν αποτέλεσμα και επιστροφή των χρημάτων. Ο μόνος τρόπος είναι να καλέσεις την εταιρεία του 5ψήφιου (καλό θα είναι να τον γράψεις στο άλλο νήμα, για να μάθεις περισσότερα για το συγκεκριμένο) και να ζητήσεις την επιστροφή των χρημάτων.

Link to comment
Share on other sites

Αν και είμαστε off topic εδώ, όπως θα διαβάσεις στο κατάλληλο νήμα, οι καταγγελίες δεν φέρνουν αποτέλεσμα και επιστροφή των χρημάτων. Ο μόνος τρόπος είναι να καλέσεις την εταιρεία του 5ψήφιου (καλό θα είναι να τον γράψεις στο άλλο νήμα, για να μάθεις περισσότερα για το συγκεκριμένο) και να ζητήσεις την επιστροφή των χρημάτων.

Παίρνω την εταιρεία με το πενταψηφια αλλα δεν απανταει κανεις.

Αυτό γίνεται απο το προηγουμενο Σαββάτο

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...