Jump to content

Money wallets (viva, skrill, revolut κλπ)


nico4gr
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

[/color]Σχετικά με την curve κι εγώ. Έκανα 2 επιστροφές (και οι δυο αφορούσαν αγορές από το zara online).

Και οι δυο ακυρώσεις, στο ebanking της τράπεζας φαίνονται ως χρεώσεις και όχι ως πιστώσεις (στην ουσία έχω χρεωθεί 2 φορές, μια την ωρα της αγοράς και μια αντί για να μου γίνει επιστροφή χρημάτων).

Επίσης, η μια δε φαίνεται καθόλου ως επιστροφή στην εφαρμογή της curve.

 

Είχα διαβάσει παρόμοια περιστατικά παλιότερα εδώ και περίμενα πότε θα συμβεί και σε εμένα.

Πως "ξεμπλέξατε" οι ομοιοπαθούντες;

 

Για να σου επιστραφούν στην curve χρειάζεται κάποιες εργάσιμες μέρες, όπως και από την curve στην ελληνική σου κάρτα. 3 με 5 νομίζω.

Στείλε στο support mail για να το δουν κι αυτοί και θα σου απαντήσουν κάποια στιγμή. Απλώς χωλαίνουν πολύ σ αυτό τον τομέα.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

Θα επιλεγεί ποια κάρτα θέλει να χρησιμοποιήσει μέσα από την εφαρμογή. Θα παει στην κάρτα που θέλει και θα δει ένα δάκτυλο. Θα πατήσει επάνω στην κάρτα και θα αλλάξει κ θα γίνει αυτή αρχική.

 

Ναι θα σε στείλει και φυσική κάρτα στην διεύθυνση που έβαλες αρκεί να την παραγγειλες την κάρτα

 

Ps. Συγνώμη αλλά δεν μου είχαν έρθει οι απαντήσεις σας γι'αυτό απάντησα στο παιδί και εγώ.

 

.982e1e36f6dd5a55f0ef0be08e45fdc3.jpg22fe28f6fd362b9c44b9a36efbcaf37e.jpg

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by GTHOM
Όλοι θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο, αλλά κανένας δεν θέλει να αλλάξει τον εαυτό του
Link to comment
Share on other sites

Σε μερικές περιπτώσεις στέλνουν αυτόματα την κάρτα μόλις ολοκληρώσεις τη δημιουργία λογαριασμού. Μήπως σου λέει ότι η κάρτα έχει σταλεί;
Όχι, δεν αναφέρεται κάπου ότι μου έχουν αποστείλει φυσική κάρτα, ούτε έχει επιλογή για να παραγγείλω.

 

Δεν καίγομαι και τόσο να μου στείλουν, απλά η ερώτηση μου είχε να κάνει με το αν μου στείλουν, αν θα έχει άλλα στοιχεία από αυτά της εικονικής και αν πρέπει να κάνω τις αλλαγές εγώ στην εφαρμογή ή γίνουν αυτόματα.

Καλημέρα.

Θα επιλεγεί ποια κάρτα θέλει να χρησιμοποιήσει μέσα από την εφαρμογή. Θα παει στην κάρτα που θέλει και θα δει ένα δάκτυλο. Θα πατήσει επάνω στην κάρτα και θα αλλάξει κ θα γίνει αυτή αρχική.

 

Ναι θα σε στείλει και φυσική κάρτα στην διεύθυνση που έβαλες αρκεί να την παραγγειλες την κάρτα

 

Ps. Συγνώμη αλλά δεν μου είχαν έρθει οι απαντήσεις σας γι'αυτό απάντησα στο παιδί και εγώ.

 

.982e1e36f6dd5a55f0ef0be08e45fdc3.jpg22fe28f6fd362b9c44b9a36efbcaf37e.jpg

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Σ' ευχαριστώ πολύ.

 

Sent from my Huawei Mate 20 Pro by using Tapatalk

Smartphone: Samsung Galaxy A54 5G

Tablet: Samsung Galaxy Tab S7

Link to comment
Share on other sites

Όχι, δεν αναφέρεται κάπου ότι μου έχουν αποστείλει φυσική κάρτα, ούτε έχει επιλογή για να παραγγείλω.

 

Δεν καίγομαι και τόσο να μου στείλουν, απλά η ερώτηση μου είχε να κάνει με το αν μου στείλουν, αν θα έχει άλλα στοιχεία από αυτά της εικονικής και αν πρέπει να κάνω τις αλλαγές εγώ στην εφαρμογή ή γίνουν αυτόματα.Σ' ευχαριστώ πολύ.

 

Sent from my Huawei Mate 20 Pro by using Tapatalk

 

Τυχόν φυσική κάρτα θα έχει διαφορετικά στοιχεία από τη virtual κάρτα (νομίζω ημερομηνία λήξεως και cvv). Οπότε θα πρέπει να ξαναπεραστεί σε google pay.

Link to comment
Share on other sites

Από εχθές το απόγευμα στην εφαρμογή της Revolut μου έχει εμφανίσει μία επιλογή που λέει Temporary Hold και πιο δίπλα 0 ευρώ. Δεν έχω δοκιμάσει αν μπορώ να κάνω αγορές η όχι η αν μπλοκάρει κάτι όλο αυτό. Τι σημαίνει όμως μιας και πρώτη φορά το βλέπω;

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη μοναξιά από εκείνη του Σαμουράι...εκτός, ίσως από την μοναξιά του τίγρη μέσα στη ζούγκλα.

Link to comment
Share on other sites

Για να σου επιστραφούν στην curve χρειάζεται κάποιες εργάσιμες μέρες, όπως και από την curve στην ελληνική σου κάρτα. 3 με 5 νομίζω.

Στείλε στο support mail για να το δουν κι αυτοί και θα σου απαντήσουν κάποια στιγμή. Απλώς χωλαίνουν πολύ σ αυτό τον τομέα.

 

Το θέμα είναι ότι έχει ήδη φανεί στο ebanking, απλά φαίνεται σαν χρέωση ξανά και όχι σαν πίστωση. Θα περιμένω να λογιστικοποιηθεί για σίγουρα.

Όπως και να έχει, έχω ήδη στείλει στο support, απλά επειδή ξέρω ότι αργούν είπα να ρωτήσω κι εδώ.

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Από εχθές το απόγευμα στην εφαρμογή της Revolut μου έχει εμφανίσει μία επιλογή που λέει Temporary Hold και πιο δίπλα 0 ευρώ. Δεν έχω δοκιμάσει αν μπορώ να κάνω αγορές η όχι η αν μπλοκάρει κάτι όλο αυτό. Τι σημαίνει όμως μιας και πρώτη φορά το βλέπω;

 

 

μήπως έβαλες καμία virtual card στο google pay?

Link to comment
Share on other sites

μήπως έβαλες καμία virtual card στο google pay?

 

Άλλαξα συσκευή εχθές και εγκατέστησα πάλι τις εφαρμογές από την αρχή. Οπότε ξαναπρόσθεσα στο Google pay την Revolut.

 

Edit: Πρόσθεσα ένα μικρό ποσό από άλλη κάρτα χρεωστική και έφυγε.

Edited by baiosss

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη μοναξιά από εκείνη του Σαμουράι...εκτός, ίσως από την μοναξιά του τίγρη μέσα στη ζούγκλα.

Link to comment
Share on other sites

Από εχθές το απόγευμα στην εφαρμογή της Revolut μου έχει εμφανίσει μία επιλογή που λέει Temporary Hold και πιο δίπλα 0 ευρώ. Δεν έχω δοκιμάσει αν μπορώ να κάνω αγορές η όχι η αν μπλοκάρει κάτι όλο αυτό. Τι σημαίνει όμως μιας και πρώτη φορά το βλέπω;
Δεκάδες φορές μου το βγάζει αυτό εδώ και πολύ καιρό.

Δεν είναι τίποτα.

Νομίζω είναι κάποιοι έλεγχοι που γίνονται κατά ή πριν τις πληρωμές.

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Δεκάδες φορές μου το βγάζει αυτό εδώ και πολύ καιρό.

Δεν είναι τίποτα.

Νομίζω είναι κάποιοι έλεγχοι που γίνονται κατά ή πριν τις πληρωμές.

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Εντάξει οπότε κομπλέ.

 

Sent from my Pixel 5 using Tapatalk

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη μοναξιά από εκείνη του Σαμουράι...εκτός, ίσως από την μοναξιά του τίγρη μέσα στη ζούγκλα.

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με την curve κι εγώ. Έκανα 2 επιστροφές (και οι δυο αφορούσαν αγορές από το zara online).

Και οι δυο ακυρώσεις, στο ebanking της τράπεζας φαίνονται ως χρεώσεις και όχι ως πιστώσεις (στην ουσία έχω χρεωθεί 2 φορές, μια την ωρα της αγοράς και μια αντί για να μου γίνει επιστροφή χρημάτων).

Επίσης, η μια δε φαίνεται καθόλου ως επιστροφή στην εφαρμογή της curve.

 

Είχα διαβάσει παρόμοια περιστατικά παλιότερα εδώ και περίμενα πότε θα συμβεί και σε εμένα.

Πως "ξεμπλέξατε" οι ομοιοπαθούντες;

 

Τελικά φαίνεται ότι λύθηκε "μόνο του" το θέμα περίπου την ίδια ώρα που έκανα και αίτημα στην curve. Ήρθε η επιστροφή στην τράπεζα, επίσης μου απάντησαν και στο ερώτημα μου από την curve και μου έδωσαν τους κωδικούς συναλλαγής από τη μερία τους, σε περίπτωση που χρειαστούν.

 

Ακόμα βλέπω τη δεύτερη χρέωση στο ebanking όμως. Δεν έχει λογιστικοποιηθεί ακόμα βέβαια, και πιστεύω ότι δε θα γίνει. Οπότε, νομίζω, ότι όλα κομπλε.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να κάνω μια ερώτηση.

Έχω γύρω στα 600€ στην Revolut.

Ξέρετε πόσα θα μου κρατήσει η Πειραιώς αν τα στείλω στον λογαριασμό μου εκεί;;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να κάνω μια ερώτηση.

Έχω γύρω στα 600€ στην Revolut.

Ξέρετε πόσα θα μου κρατήσει η Πειραιώς αν τα στείλω στον λογαριασμό μου εκεί;;

 

Αν δε τα έχεις άμεση ανάγκη σε μετρητά, γιατί δε τα χαλάς από εκεί σιγά σιγά σε αγορές με κάρτα; σούπερ κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να κάνω μια ερώτηση.

Έχω γύρω στα 600€ στην Revolut.

Ξέρετε πόσα θα μου κρατήσει η Πειραιώς αν τα στείλω στον λογαριασμό μου εκεί;;

 

Νομίζω 4€.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω 4€.

 

Σωστά!

Σελίδα 4, 4€

 

https://www.piraeusbank.gr/~/media/CFA37614FDB94126AE64DB1EA23AA195.ashx

GH388, Nokia 3210, Nokia 3310, Nokia 6310i, Sharp GX15, Sony Ericsson K510i, Moto E770v, Moto RAZR V3i, Nokia E51, HTC Desire, maguro, mako, hammerhead, shamu, angler, marlin, taimen, bonito, coral, redfin, oriole, cheetah, husky & iPad 9th

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Έχω κάνει μια αγορά με χρήση της Curve κάρτας αλλά η συναλλαγή λέει ότι είναι σε εκκρεμότητα. Σε πόσο χρονικό διάστημα περίπου αυτό θα το θεωρήσει ως χρέωση;

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Έχω κάνει μια αγορά με χρήση της Curve κάρτας αλλά η συναλλαγή λέει ότι είναι σε εκκρεμότητα. Σε πόσο χρονικό διάστημα περίπου αυτό θα το θεωρήσει ως χρέωση;

 

Kαι τι αε πειράζει αν είναι σε εκκρεμότητα;

Μπορεί να φτάσει τις 7 μερες.

Link to comment
Share on other sites

Kαι τι αε πειράζει αν είναι σε εκκρεμότητα;

 

Μπορεί να φτάσει τις 7 μερες.

Μου έτυχε στο παρελθόν να έχω φάει 2πλοχρεωση εξαιτίας αυτού. Έχω αναφέρει εδώ για αυτό πριν κάνα 2μηνο.

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Όλες οι χρεώσεις είναι pending για λίγες μέρες. Το ότι σε χρέωσαν δύο φορές είναι δικό τους λάθος μεν αλλά δεν είναι ο κανόνας.

 

Sent from my Mi Note 10 using Tapatalk

 

----- προσθήκη μηνύματος 49 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Φταίει η curve και το σύστημα της

 

Sent from my Mi Note 10 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μόλις παρέλαβα με Deutsche Post την φυσική Μπλε κάρτα της Curve.

 

Αν θυμάμαι καλά από posts που είχα διαβάσει στα forum, ή και από το site ίσως της Curve, η φυσική κάρτα έχει διαφορετικό αριθμό, expiry date και CVV από την virtual, και όταν την παραλάβεις πρέπει να κάνεις ενημέρωση στο Curve app.

 

Στην δική μου περίπτωση να υποθέσω πως δεν πρέπει να κάνω κάτι αφού όλα τα στοιχεία είναι ίδια, σωστά;

 

Sent from my Huawei Mate 20 Pro by using Tapatalk

Smartphone: Samsung Galaxy A54 5G

Tablet: Samsung Galaxy Tab S7

Link to comment
Share on other sites

Μόλις παρέλαβα με Deutsche Post την φυσική Μπλε κάρτα της Curve.

 

Αν θυμάμαι καλά από posts που είχα διαβάσει στα forum, ή και από το site ίσως της Curve, η φυσική κάρτα έχει διαφορετικό αριθμό, expiry date και CVV από την virtual, και όταν την παραλάβεις πρέπει να κάνεις ενημέρωση στο Curve app.

 

Στην δική μου περίπτωση να υποθέσω πως δεν πρέπει να κάνω κάτι αφού όλα τα στοιχεία είναι ίδια, σωστά;

 

Sent from my Huawei Mate 20 Pro by using Tapatalk

 

Ο αριθμός είναι ίδιος αλλά ημερομηνία λήξης και cvv είναι διαφορετικά. Μόλις πατήσεις "Ενεργοποίηση κάρτας", αλλάζουν αυτά τα στοιχεία της virtual και γίνονται ίδια με αυτά της φυσικής κάρτας.

Link to comment
Share on other sites

Ο αριθμός είναι ίδιος αλλά ημερομηνία λήξης και cvv είναι διαφορετικά. Μόλις πατήσεις "Ενεργοποίηση κάρτας", αλλάζουν αυτά τα στοιχεία της virtual και γίνονται ίδια με αυτά της φυσικής κάρτας.
Όπως έγραψα νωρίτερα, όλα τα στοιχεία είναι ίδια.

Τα έχω ελέγξει πολλές φορές πριν γράψω το μήνυμα.

 

Περιμένω να μου απαντήσουν και από το Curve Contact, να δω τι θα μου γράψουν, απλά αργούν και γι' αυτό ρώτησα κι εδώ μέσα.

 

Έχω γράψει για την περίπτωση μου και παλιότερα, είχα πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού μου, χρειάστηκε να περάσουν 2 μήνες μέχρι να μπορέσω να χρησιμοποιήσω την κάρτα με το GPay, και όταν επικοινώνησα και πάλι με την Curve για να τους ρωτήσω αν θα μου στείλουν από μόνοι τους την φυσική κάρτα, γιατί δεν έβρισκα κάποια επιλογή μέσα από το app, μου απάντησαν ότι λόγω του προβλήματος δεν θα μου στείλουν, εκτός και αν διαγράψω τον λογαριασμό μου και φτιάξω καινούριο από την αρχή.

 

Φυσικά τους έγραψα ότι δεν θα το κάνω γιατί φοβάμαι μην έχω πάλι τα ίδια προβλήματα, και άλλωστε κάνω τη δουλειά μου με την virtual που την συνέδεσα στο GPay.

 

Ίσως να διόρθωσαν το πρόβλημα, και μόνο για την περίπτωση μου να μου έστειλαν φυσική κάρτα με τα ίδια στοιχεία που έχει η virtual;

 

Sent from my Huawei Mate 20 Pro by using Tapatalk

Smartphone: Samsung Galaxy A54 5G

Tablet: Samsung Galaxy Tab S7

Link to comment
Share on other sites

Όπως έγραψα νωρίτερα, όλα τα στοιχεία είναι ίδια.

Τα έχω ελέγξει πολλές φορές πριν γράψω το μήνυμα.

 

Περιμένω να μου απαντήσουν και από το Curve Contact, να δω τι θα μου γράψουν, απλά αργούν και γι' αυτό ρώτησα κι εδώ μέσα.

 

Έχω γράψει για την περίπτωση μου και παλιότερα, είχα πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού μου, χρειάστηκε να περάσουν 2 μήνες μέχρι να μπορέσω να χρησιμοποιήσω την κάρτα με το GPay, και όταν επικοινώνησα και πάλι με την Curve για να τους ρωτήσω αν θα μου στείλουν από μόνοι τους την φυσική κάρτα, γιατί δεν έβρισκα κάποια επιλογή μέσα από το app, μου απάντησαν ότι λόγω του προβλήματος δεν θα μου στείλουν, εκτός και αν διαγράψω τον λογαριασμό μου και φτιάξω καινούριο από την αρχή.

 

Φυσικά τους έγραψα ότι δεν θα το κάνω γιατί φοβάμαι μην έχω πάλι τα ίδια προβλήματα, και άλλωστε κάνω τη δουλειά μου με την virtual που την συνέδεσα στο GPay.

 

Ίσως να διόρθωσαν το πρόβλημα, και μόνο για την περίπτωση μου να μου έστειλαν φυσική κάρτα με τα ίδια στοιχεία που έχει η virtual;

 

Sent from my Huawei Mate 20 Pro by using Tapatalk

 

Και εγώ παιδεύτηκα αρχικά ένα δίμηνο μέχρι να λειτουργήσουν όλα. Αν τα στοιχεία είναι ίδια και δεν υπάρχει κάτω από τη εικόνα της κάρτας η επιλογή για να την ενεργοποιήσεις, τότε είναι ενεργοποιημένη οπότε θεωρητικά δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ παιδεύτηκα αρχικά ένα δίμηνο μέχρι να λειτουργήσουν όλα. Αν τα στοιχεία είναι ίδια και δεν υπάρχει κάτω από τη εικόνα της κάρτας η επιλογή για να την ενεργοποιήσεις, τότε είναι ενεργοποιημένη οπότε θεωρητικά δεν χρειάζεται να κάνεις κάτι άλλο.
Κάτω από την εικόνα της κάρτας στο app έχει ένα "i" και γράφει: "Your CVV and expire date were updated when you activated your physical card."

 

Όπως έγραψα η κάρτα μού ήρθε σήμερα, και δεν την ενεργοποίησα με κάποιον τρόπο, ούτε την χρησιμοποίησα κάπου.

 

Το μήνυμα πάλι, θυμάμαι υπάρχει σ' εκείνο το σημείο από την 1η μέρα που ενεργοποιήθηκε ο λογαριασμός μου.

 

 

Να υποθέσω την ενεργοποίησαν οι ίδιοι από την Curve, οπότε δεν χρειάζεται να κάνω κάτι εγώ;

Και λογικά η κάρτα όταν χρησιμοποιηθεί θα μου ζητήσει το PIN που έβαλα εγώ στην εφαρμογή κατά την δημιουργία του λογαριασμού;

 

Sent from my Huawei Mate 20 Pro by using Tapatalk

Smartphone: Samsung Galaxy A54 5G

Tablet: Samsung Galaxy Tab S7

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...