Jump to content

Επιστροφή Κινητού στην Κίνα (Αντικατάσταση, Επισκευή, Refund)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα παιδιά ,θα σας πω και την δική μου περίπτωση για να με βοηθήσετε λίγο.

Παρελαβα στις 13/9 κινητο xiaomı από το vickmall το οποίο είχε πρόβλημα στην υποδοχή της sim η οποία δεν άνοιγα. Μετά από συννενόηση με την Selina το κινητό ταχυδρομήθηκε πίσω σύμφωνα με τις υποδείξεις της για αντικατάσταση (ζήτησε φωτο και βίντεο βέβαια τα οποία της έστειλα).Για να μην περιμένω 2 μήνες μου υποσχέθηκε ότι θα μου σταλεί καινούργια συσκευη από την ευρωπαική αποθήκη μετά την παραλαβή του χαλασμένου κινητού. Έκανα αίτηση στο paypal για να μου δώσουν πίσω τα μεταφορικά και έστειλα φωτογραφία του δέματος και φωτο της απόδειξης των ΕΛΤΑ με το ποσό των 9.20 ευρώ που πλήρωσα για την αποστολή. Επίσης έστειλα πάλι στο κινεζομάγαζο φωτό με το δέμα και το trackıng number και μου απάντησηε ευγενέστατα ότι θα κάνει αυτό που υποσχέθηκε .Τώρα περιμένω εν αγωνίως να παραλήφθεί το κινητό και να μου αποσταλεί το καινούργιο. Από'δω και πέρα χρειάζεται να κάνω τίποτα αν δω καμιά μαϊ****** ;

:ninja:ΟΖ...
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καλημέρα παιδιά ,θα σας πω και την δική μου περίπτωση για να με βοηθήσετε λίγο.

Παρελαβα στις 13/9 κινητο xiaomı από το vickmall το οποίο είχε πρόβλημα στην υποδοχή της sim η οποία δεν άνοιγα. Μετά από συννενόηση με την Selina το κινητό ταχυδρομήθηκε πίσω σύμφωνα με τις υποδείξεις της για αντικατάσταση (ζήτησε φωτο και βίντεο βέβαια τα οποία της έστειλα).Για να μην περιμένω 2 μήνες μου υποσχέθηκε ότι θα μου σταλεί καινούργια συσκευη από την ευρωπαική αποθήκη μετά την παραλαβή του χαλασμένου κινητού. Έκανα αίτηση στο paypal για να μου δώσουν πίσω τα μεταφορικά και έστειλα φωτογραφία του δέματος και φωτο της απόδειξης των ΕΛΤΑ με το ποσό των 9.20 ευρώ που πλήρωσα για την αποστολή. Επίσης έστειλα πάλι στο κινεζομάγαζο φωτό με το δέμα και το trackıng number και μου απάντησηε ευγενέστατα ότι θα κάνει αυτό που υποσχέθηκε .Τώρα περιμένω εν αγωνίως να παραλήφθεί το κινητό και να μου αποσταλεί το καινούργιο. Από'δω και πέρα χρειάζεται να κάνω τίποτα αν δω καμιά μαϊ****** ;

 

Eισαι ΟΚ. Απλα περιμενεις, τουλαχιστον το μαγαζι ειναι πιο σπαθι απο οτι τα υπολοιπα.

Link to comment
Share on other sites

Χαίρεται πρωτάρα σε τέτοιο θέμα γιατί μέχρι τώρα ζητούσα refund απευθείας στον Seller κ μου το έδινε άλλωστε το πόσο ήταν μικρό. Πριν ένα μήνα όμως παρήγγειλα drone από ebay. Ενώ ο Seller εχει 99,3 % feedback με έχει σκάσει. Ηρθε σε μια απλή σακούλα με 2 χαλασμενα-σπασμένα μοτέρ κ εξαρτήματα. Αφού του έστειλα 4 email παρατήρησα ότι δεν αναφέρει κάτι για refund κ απαντάει μόνο μια φορά τη μέρα. Έτσι σήμερα έκανα αίτηση για return. Στο ebay λέει πως αν έρθει χαλασμένο τα μεταφορικα για Κινα τα πληρώνει ο ίδιος αλλά αυτός γράφει πως τα πληρώνει ο αποστολέας. Τι κανω; απαιτώ τα χρήματα; να ανοίξω και στο paypal Case?
Link to comment
Share on other sites

Χαίρεται πρωτάρα σε τέτοιο θέμα γιατί μέχρι τώρα ζητούσα refund απευθείας στον Seller κ μου το έδινε άλλωστε το πόσο ήταν μικρό. Πριν ένα μήνα όμως παρήγγειλα drone από ebay. Ενώ ο Seller εχει 99,3 % feedback με έχει σκάσει. Ηρθε σε μια απλή σακούλα με 2 χαλασμενα-σπασμένα μοτέρ κ εξαρτήματα. Αφού του έστειλα 4 email παρατήρησα ότι δεν αναφέρει κάτι για refund κ απαντάει μόνο μια φορά τη μέρα. Έτσι σήμερα έκανα αίτηση για return. Στο ebay λέει πως αν έρθει χαλασμένο τα μεταφορικα για Κινα τα πληρώνει ο ίδιος αλλά αυτός γράφει πως τα πληρώνει ο αποστολέας. Τι κανω; απαιτώ τα χρήματα; να ανοίξω και στο paypal Case?

 

Στο eBay άνοιξες case? Αν άνοιξες case στο eBay μην ανοίγεις και στο PayPal.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Ναι άνοιξα στο ebay απλά εγώ ήθελα refund και αυτό μου έβγαζε μόνο επιλογή για return. Ελπίζω να μου καλύψει τα χρήματα για την επιστροφή.
Link to comment
Share on other sites

Ναι άνοιξα στο ebay απλά εγώ ήθελα refund και αυτό μου έβγαζε μόνο επιλογή για return. Ελπίζω να μου καλύψει τα χρήματα για την επιστροφή.

Από όσο γνωρίζω το κόστος μεταφορικων το κανονίζεις με τον πωλητή, δεν το καλύπτει το eBay, αλλά τσέκαρε το. Εχω καιρό να ανοίξω case στο eBay, αλλά θυμάμαι είχε επιλογή για refund, Ίσως όταν είναι ελαττωματικό έχει μόνο return. Anyway, αφού δεν τα βρήκες με τον πωλητή, προχώρησες την υπόθεση να πάρει το eBay την απόφαση? Εγώ στη θέση σου Αυτό θα έκανα για να είμαι καλυμμένος, εφόσον έχεις φώτο και αποδείξεις. Αν βγει υπέρ σου, θα πάρεις άμεσα τα χρήματα πίσω. Αν πληρωσες με PayPal, μπορείς να πάρεις τα μεταφορικά πίσω από το PayPal, δες κάποια ποστ πιο πίσω για το πώς θα το κάνεις . Αν έχεις επιλέξει return, ψάξε το λίγο στο help του eBay γιατί έχει συγκεκριμένο χρονικό όριο και προϋποθέσεις να το στείλεις.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά ,θα σας πω και την δική μου περίπτωση για να με βοηθήσετε λίγο.

Παρελαβα στις 13/9 κινητο xiaomı από το vickmall το οποίο είχε πρόβλημα στην υποδοχή της sim η οποία δεν άνοιγα. Μετά από συννενόηση με την Selina το κινητό ταχυδρομήθηκε πίσω σύμφωνα με τις υποδείξεις της για αντικατάσταση (ζήτησε φωτο και βίντεο βέβαια τα οποία της έστειλα).Για να μην περιμένω 2 μήνες μου υποσχέθηκε ότι θα μου σταλεί καινούργια συσκευη από την ευρωπαική αποθήκη μετά την παραλαβή του χαλασμένου κινητού. Έκανα αίτηση στο paypal για να μου δώσουν πίσω τα μεταφορικά και έστειλα φωτογραφία του δέματος και φωτο της απόδειξης των ΕΛΤΑ με το ποσό των 9.20 ευρώ που πλήρωσα για την αποστολή. Επίσης έστειλα πάλι στο κινεζομάγαζο φωτό με το δέμα και το trackıng number και μου απάντησηε ευγενέστατα ότι θα κάνει αυτό που υποσχέθηκε .Τώρα περιμένω εν αγωνίως να παραλήφθεί το κινητό και να μου αποσταλεί το καινούργιο. Από'δω και πέρα χρειάζεται να κάνω τίποτα αν δω καμιά μαϊ****** ;

 

Άριστη αντιμετώπιση..

Link to comment
Share on other sites

Από όσο γνωρίζω το κόστος μεταφορικων το κανονίζεις με τον πωλητή, δεν το καλύπτει το eBay, αλλά τσέκαρε το. Εχω καιρό να ανοίξω case στο eBay, αλλά θυμάμαι είχε επιλογή για refund, Ίσως όταν είναι ελαττωματικό έχει μόνο return. Anyway, αφού δεν τα βρήκες με τον πωλητή, προχώρησες την υπόθεση να πάρει το eBay την απόφαση? Εγώ στη θέση σου Αυτό θα έκανα για να είμαι καλυμμένος, εφόσον έχεις φώτο και αποδείξεις. Αν βγει υπέρ σου, θα πάρεις άμεσα τα χρήματα πίσω. Αν πληρωσες με PayPal, μπορείς να πάρεις τα μεταφορικά πίσω από το PayPal, δες κάποια ποστ πιο πίσω για το πώς θα το κάνεις . Αν έχεις επιλέξει return, ψάξε το λίγο στο help του eBay γιατί έχει συγκεκριμένο χρονικό όριο και προϋποθέσεις να το στείλεις.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

 

Στο ebay λέει πως αν έρθει κατεστραμενο τότε επιβαρύνεται ο πωλητής το κόστος. Έχει και σχέδιο που γράφει ότι σου δίνει refund το κόστος αποστολής+το κόστος αγοράς. Απλά μου κάνει εντύπωση που το είπα στον Seller καξ αυτός μου είπε ευτυχώς που το είπες για να ξέρουμε για άλλη αποστολή. Αναφορά για refund πουθενά. ....σήμερα είναι Κυριακή οπότε μάλλον αύριο περιμένω απάντηση του. Το επόμενο θα είναι από banggood με ασφάλεια και tracking number...δεν ξανατολμαω από ebay.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια να ρωτησω αν καποιος εχει εμπερια απο after shales geekbying?Παρελαβα ενα redmi note 3 pro με πειραγμενη δικια τους rom που εχει μουλαρωσει και δε λεει να ενεργοποιησει το wifi και το bluetooth.Τις τελευταιες μερες δωσαμε πραγματικη μαχη με τα παιδια απο την ελληνικη miui κοινοτητα.Δοκιμασαμε ενα σωρο rom , το ρουταραμε ,τρεξαμε διαγνωστικα clean installs τα παντα ολα αλλα το wifi και το bluetooth εκει κολλημενα.Μαλλον το hardware εχει θεμα τελικα.Τους εστειλα mail Δευτερα απογευμα για επιστροφη αλλα καμια ανταποκριση.Τους εστειλα ευγενικη υπενθυμιση σημερα οπου αναφερα και το paypal και περιμενω...Ειναι τελικά τόσο δυσκινητο το support τους και στην τελικη ποση φασαρια εχει η διαδικασια επιστροφης με αυτους?
Link to comment
Share on other sites

Παιδια να ρωτησω αν καποιος εχει εμπερια απο after shales geekbying?Παρελαβα ενα redmi note 3 pro με πειραγμενη δικια τους rom που εχει μουλαρωσει και δε λεει να ενεργοποιησει το wifi και το bluetooth.Τις τελευταιες μερες δωσαμε πραγματικη μαχη με τα παιδια απο την ελληνικη miui κοινοτητα.Δοκιμασαμε ενα σωρο rom , το ρουταραμε ,τρεξαμε διαγνωστικα clean installs τα παντα ολα αλλα το wifi και το bluetooth εκει κολλημενα.Μαλλον το hardware εχει θεμα τελικα.Τους εστειλα mail Δευτερα απογευμα για επιστροφη αλλα καμια ανταποκριση.Τους εστειλα ευγενικη υπενθυμιση σημερα οπου αναφερα και το paypal και περιμενω...Ειναι τελικά τόσο δυσκινητο το support τους και στην τελικη ποση φασαρια εχει η διαδικασια επιστροφης με αυτους?

 

Mε μια λεξη η υποστηριξη του geek ειναι σχεδον ανυπαρκτη. Περιμενα αρκετες ωρες στο τσατ για να μου λυσουν μια απορια, ενω σε αλλα καταστηματα δεν περιμενα παραπανω απο 5λεπτο.

Στο θεμα ειδικα μαιλ.... αστο καλυτερα, καλυτερα να πας ο ιδιος εκει, οι απαντησεις τους ειναι τυποποιημενες χαζομαρες των κινεζων. Αν μπορεις ξεκινα διενεξη με το παυπαλ

Link to comment
Share on other sites

Παιδια να ρωτησω αν καποιος εχει εμπερια απο after shales geekbying?Παρελαβα ενα redmi note 3 pro με πειραγμενη δικια τους rom που εχει μουλαρωσει και δε λεει να ενεργοποιησει το wifi και το bluetooth.Τις τελευταιες μερες δωσαμε πραγματικη μαχη με τα παιδια απο την ελληνικη miui κοινοτητα.Δοκιμασαμε ενα σωρο rom , το ρουταραμε ,τρεξαμε διαγνωστικα clean installs τα παντα ολα αλλα το wifi και το bluetooth εκει κολλημενα.Μαλλον το hardware εχει θεμα τελικα.Τους εστειλα mail Δευτερα απογευμα για επιστροφη αλλα καμια ανταποκριση.Τους εστειλα ευγενικη υπενθυμιση σημερα οπου αναφερα και το paypal και περιμενω...Ειναι τελικά τόσο δυσκινητο το support τους και στην τελικη ποση φασαρια εχει η διαδικασια επιστροφης με αυτους?

 

Με τα mail δεν θα βγαλεις ακρη θα σου το παιζουν τρελα μεχρι να βαρεθεις.

Ανοιγεις αμεσα υποσθεση στο paypal και τους λες το προβλημα σου.

Θα δεις σε ποσσο χρονο θα ερθει η απαντηση που περιμενεις.

Σε καμια περιπτωση μην αναφερεις οτι εχεις κανει root το τηλεφωνο.

Link to comment
Share on other sites

Με τα mail δεν θα βγαλεις ακρη θα σου το παιζουν τρελα μεχρι να βαρεθεις.

Ανοιγεις αμεσα υποσθεση στο paypal και τους λες το προβλημα σου.

Θα δεις σε ποσσο χρονο θα ερθει η απαντηση που περιμενεις.

Σε καμια περιπτωση μην αναφερεις οτι εχεις κανει root το τηλεφωνο.

 

Μου απαντησαν και μου ειπαν τα κορυφαια να δοκιμασω να μπω σε flight mode και να ξαναβγω ,να αλλαξω συχνοτητα στο router (λες και μπορει να το δει) και να εγκαταστησω official firmware(που θα επρεπε να το ειχε αντι για αυτο που βαλανε).Τελος παντων με παρακάλεσαν να περιμένω λίγο να μιλήσουν και με τους τεχνικους τους για βοηθεια.Να δω και την επομενη απαντηση τους και μετα dispute στο paypal.Ειναι κριμα γιατι τι κινητο τα σπαει και δε θα το αφησω ετσι

Link to comment
Share on other sites

Μου απαντησαν και μου ειπαν τα κορυφαια να δοκιμασω να μπω σε flight mode και να ξαναβγω ,να αλλαξω συχνοτητα στο router (λες και μπορει να το δει) και να εγκαταστησω official firmware(που θα επρεπε να το ειχε αντι για αυτο που βαλανε).Τελος παντων με παρακάλεσαν να περιμένω λίγο να μιλήσουν και με τους τεχνικους τους για βοηθεια.Να δω και την επομενη απαντηση τους και μετα dispute στο paypal.Ειναι κριμα γιατι τι κινητο τα σπαει και δε θα το αφησω ετσι

 

 

Καμια φορά συμβαίνει να μην συνδέεται μια συσκευή στο router το έχω πάθει και με το κινητό και με το tablet.

Δοκίμασε και σε άλλο ρουτερ αν δεν το εχεις κανει ειδη ποτε δεν ξέρεις.

Αν είναι να το στείλεις πίσω αναγκαστικά μέσω dispute στο paypal για να είσαι καλυμμένος και φυσικά με δικα τους τα έξοδα αποστολής.

Αν σου πουν για επισκευή μην το δεχτεις μονο αντικατασταση η επιστροφη χρημάτων.

Link to comment
Share on other sites

Καμια φορά συμβαίνει να μην συνδέεται μια συσκευή στο router το έχω πάθει και με το κινητό και με το tablet.

Δοκίμασε και σε άλλο ρουτερ αν δεν το εχεις κανει ειδη ποτε δεν ξέρεις.

Αν είναι να το στείλεις πίσω αναγκαστικά μέσω dispute στο paypal για να είσαι καλυμμένος και φυσικά με δικα τους τα έξοδα αποστολής.

Αν σου πουν για επισκευή μην το δεχτεις μονο αντικατασταση η επιστροφη χρημάτων.

 

Μπα δεν παιζει καθολου το wlan.Ειναι εντελος πεθαμενο και οταν πας να το ενεργοποιησεις απο τισ ρυθμισεις κλεινει αμεσως ενω εχει χασει και τη Mac adress.Τα ιδια και το bluetooth και το ραδιο.Εννοειται οτι θα ζητησω refund.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σε όλους!

Χρειάζομαι την καθοδήγηση σας.

Παρέλαβα από το gearbest μια ελαττωματική συσκευή. Έχω βγάλει βίντεο από το unboxing και από το ελάττωμα της συσκευής και την ίδια μέρα άνοιξα case στο paypal και έστειλα στο support του καταστήματος. Αυτό που έχουμε συζητήσει είναι να συμπεριληφθεί σαν DOA και αφού το στείλω και παραλάβουν να μου κάνουν refund ή να το αλλάξουν.

Χρειάζεται να κάνω escalate στο paypal? Μπορεί να κερδίσω ή να χάσω κάτι από αυτό?

Σκέφτομαι να αφήσω το case ανοιχτό μέχρι να πάει το αντικείμενο στην κίνα και μέχρι να πάρω τα χρήματα. Γιατί από όσο ξέρω, διορθώστε με αν κάνω λάθος, δεν έχω δικαίωμα για δεύτερο case στην ίδια υπόθεση.

 

Θα ήθελα όμως να πάρω τα χρήματα άμεσα, δηλαδή να τους το στείλω πίσω και να πάρω έπειτα το refund.

 

Άρα εσείς τι λέτε, αξίζει να κάνω escalate ή μπορεί να γίνουν χειρότερα τα πράγματα?

Link to comment
Share on other sites

Γεια σε όλους!

Χρειάζομαι την καθοδήγηση σας.

Παρέλαβα από το gearbest μια ελαττωματική συσκευή. Έχω βγάλει βίντεο από το unboxing και από το ελάττωμα της συσκευής και την ίδια μέρα άνοιξα case στο paypal και έστειλα στο support του καταστήματος. Αυτό που έχουμε συζητήσει είναι να συμπεριληφθεί σαν DOA και αφού το στείλω και παραλάβουν να μου κάνουν refund ή να το αλλάξουν.

Χρειάζεται να κάνω escalate στο paypal? Μπορεί να κερδίσω ή να χάσω κάτι από αυτό?

Σκέφτομαι να αφήσω το case ανοιχτό μέχρι να πάει το αντικείμενο στην κίνα και μέχρι να πάρω τα χρήματα. Γιατί από όσο ξέρω, διορθώστε με αν κάνω λάθος, δεν έχω δικαίωμα για δεύτερο case στην ίδια υπόθεση.

 

Θα ήθελα όμως να πάρω τα χρήματα άμεσα, δηλαδή να τους το στείλω πίσω και να πάρω έπειτα το refund.

 

Άρα εσείς τι λέτε, αξίζει να κάνω escalate ή μπορεί να γίνουν χειρότερα τα πράγματα?

Απο την στιγμη που στο βιντεο φαινονται τα παντα, δεν εχεις να φοβηθεις τιποτα. Να αφησεις την υποθεση ανοικτη, και ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ κλεισεις, αν δεν δεις χρηματα στο λογαριασμο σου οτι και αν σου πουν αυτοι.

Χειροτερα με την κλιμακωση της υποθεσης δεν ξερω αν θα γινουν, αλλα σε αυτο ας το απαντησουν καποιοι που εχουν πολλα νταλαβερια με το καταστημα.

Link to comment
Share on other sites

Απο την στιγμη που στο βιντεο φαινονται τα παντα, δεν εχεις να φοβηθεις τιποτα. Να αφησεις την υποθεση ανοικτη, και ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ κλεισεις, αν δεν δεις χρηματα στο λογαριασμο σου οτι και αν σου πουν αυτοι.

Χειροτερα με την κλιμακωση της υποθεσης δεν ξερω αν θα γινουν, αλλα σε αυτο ας το απαντησουν καποιοι που εχουν πολλα νταλαβερια με το καταστημα.

 

Ευχαριστώ για τις οδηγίες! περιμένω και άλλες απόψεις βέβαια.

Λέτε να ζητήσω τα χρήματα πίσω αφού το στείλω και όχι αφού το λάβουν?

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις οδηγίες! περιμένω και άλλες απόψεις βέβαια.

Λέτε να ζητήσω τα χρήματα πίσω αφού το στείλω και όχι αφού το λάβουν?

 

exουν γινει πολλα ευτραπελα με αυτο το θεμα,κατ αρχην χρηματα θα παρεις πισω μονο οταν το παρλαβουν,ακομα υπαρχουν περιπτωσεις που το πεηπαλ ειπε να επιστραφει το κινητο και διαφορα καταστηματα προσπαθησαν να αποφυγουν την επιστροφη χρηματων μη παραλαμβανοντας το.'Θα σου ελεγα να αφησεις ανοιχτη την υποθεση μεχρι να παραλαβουν το κινητο και να σε αποζημιωσουν,αν δεις διαφορες δικαιολογιες τοτε να ζητησεις απο το πεηπαλ να επεμβει,διαβασε τι πρεπει να κανεις κατα την αποστολη του στην Κινα ωστε να εχεις ολα τα δικαιολογητικα που θα σου ζητηθουν αργοτερα.

Link to comment
Share on other sites

exουν γινει πολλα ευτραπελα με αυτο το θεμα,κατ αρχην χρηματα θα παρεις πισω μονο οταν το παρλαβουν,ακομα υπαρχουν περιπτωσεις που το πεηπαλ ειπε να επιστραφει το κινητο και διαφορα καταστηματα προσπαθησαν να αποφυγουν την επιστροφη χρηματων μη παραλαμβανοντας το.'Θα σου ελεγα να αφησεις ανοιχτη την υποθεση μεχρι να παραλαβουν το κινητο και να σε αποζημιωσουν,αν δεις διαφορες δικαιολογιες τοτε να ζητησεις απο το πεηπαλ να επεμβει,διαβασε τι πρεπει να κανεις κατα την αποστολη του στην Κινα ωστε να εχεις ολα τα δικαιολογητικα που θα σου ζητηθουν αργοτερα.

Στην πρώτη σελίδα δεν βρήκα τι δικαιολογητικά πρέπει να εχω. Πλην της απόδειξη αποστολής χρειάζομαι κάτι άλλο?

Link to comment
Share on other sites

Στην πρώτη σελίδα δεν βρήκα τι δικαιολογητικά πρέπει να εχω. Πλην της απόδειξη αποστολής χρειάζομαι κάτι άλλο?

Για εμένα δεν έπρεπε να ανοίξεις dispute πριν μιλήσεις με Το μαγαζί. Θα μπορούσες να το στείλεις με όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες και αν κάτι πήγαινε στραβά τότε εμπλεκες το PayPal. Ο λόγος είναι ότι δεν ξέρω αν θα σου φτάσουν οι μέρες που θα είναι ανοικτό το case ώστε να παραλάβει το κατάστημα Γιατί έχουν και γιορτές τον Οκτώβριο Κίνα και δεν δουλεύουν για αρκετές ημέρες. Οπότε Ίσως χρειαστεί να κάνεις escalate πριν παραλάβουν Γιατί μετα το case κλείνει αυτόματα. Να πάρεις refund πριν παραλάβουν είναι απίθανο. Μόνο κάποιο partial refund και να κρατήσεις το προϊόν.

 

Anyway, θες την απόδειξη και φώτο με το φάκελο να φαίνεται ο παραλήπτης και το tracking number μαζί με τα αυτοκόλλητα που θα σου βάλουν στα ελτα. Αυτά θα τα χρειαστείς για να πάρεις πίσω τα μεταφορικά απο την υπηρεσία του PayPal αλλά και για να έχεις απόδειξη ότι το έστειλες. Βγάλε και μια φώτο με τα περιεχόμενα του φακέλου πριν τον κλείσεις.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Για εμένα δεν έπρεπε να ανοίξεις dispute πριν μιλήσεις με Το μαγαζί. Θα μπορούσες να το στείλεις με όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες και αν κάτι πήγαινε στραβά τότε εμπλεκες το PayPal. Ο λόγος είναι ότι δεν ξέρω αν θα σου φτάσουν οι μέρες που θα είναι ανοικτό το case ώστε να παραλάβει το κατάστημα Γιατί έχουν και γιορτές τον Οκτώβριο Κίνα και δεν δουλεύουν για αρκετές ημέρες. Οπότε Ίσως χρειαστεί να κάνεις escalate πριν παραλάβουν Γιατί μετα το case κλείνει αυτόματα. Να πάρεις refund πριν παραλάβουν είναι απίθανο. Μόνο κάποιο partial refund και να κρατήσεις το προϊόν.

 

Anyway, θες την απόδειξη και φώτο με το φάκελο να φαίνεται ο παραλήπτης και το tracking number μαζί με τα αυτοκόλλητα που θα σου βάλουν στα ελτα. Αυτά θα τα χρειαστείς για να πάρεις πίσω τα μεταφορικά απο την υπηρεσία του PayPal αλλά και για να έχεις απόδειξη ότι το έστειλες. Βγάλε και μια φώτο με τα περιεχόμενα του φακέλου πριν τον κλείσεις.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

 

φωτο και του φακκελου κλειστου με τα γραμματοσημα και την διευθυνση του παραληπτη να φαινεται,υπαρχει και μια εξτρα χρεωση που σ ενημερωνουν οτι ο φακκελος παραληφθηκε,2 ευρω νομιζω εξτρα αν θες.

Link to comment
Share on other sites

φωτο και του φακκελου κλειστου με τα γραμματοσημα και την διευθυνση του παραληπτη να φαινεται,υπαρχει και μια εξτρα χρεωση που σ ενημερωνουν οτι ο φακκελος παραληφθηκε,2 ευρω νομιζω εξτρα αν θες.

 

Λιγοτερα ειναι, τα πληρωσα προσφατα κι εγω, αλλα ενημερωση ουδεποτε πηρα απο τα ΕΛΤΑ. Βαριεμαι την βαβουρα, αλλειως θα πηγαινα για ενα τσακωμο:X

Με εκτιμηση Ευαγγελος.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα.Επανερχομαι στο θεμα με το geekbying λιγα post πιο πανω και την επιστροφη του κινητου για refund.Η δευτερη απαντηση τους ηταν να το στειλω για επισκευη Κινα δηλαδη τρεχα γυρευε.Κανα δίμηνο και ισως περισσοτερο χωρις κινητο κατι που φυσικα τους εγραψα στην απαντηση μου.Φυσικα επεμεινα για refund.H επομενη απαντηση τους ηταν πως συνεχιζουν να προτεινουν επισκευη γιατι το refund είναι περίπλοκη διαδικασία.Ιδου ακριβώς τι μου εγραψαν.''Hi dear sir,

 

Thanks for you reply and tell us your idea .

 

Here we will suggest return for repairing . Because there will very complicate if you want to return for refund.

 

For your case , if you want to return for refund ,there will be some policy below :

 

1. After we get the returned item ,the factory will have a test , if there any question about the hardware, it need solve with you.

 

2. If there is any obvious scratch or defect on the item that cause during the return trip ,we are sorry that GeekBuying has the right to charge you the restocking fee.

 

Thanks for your kindly understanding and friendly cooperation.

 

Look for your reply.

 

Have a nice day ''

Τώρα τι δουλεια εχω εγω με το εργοστασιο και τι να τους πω για τα hardware tests τους και τι να επιλυσω μονο αυτοι ξερουν.Δεν ξέρω μηπως τελικά να μπουμπουνήσω ενα dispute στο paypal για να δουμε πόσο πολύπλοκη είναι η διαδικασία?Γιατι οι μερες περνανε και νομιζω τελικα οτι πανε να κερδισουν χρονο.Επίσης εχω ενα φτηνιαρικο tampered glass, μηπως να το αφήσω πάνω οταν το στειλω για μαξιμουμ προστασια της οθόνης?Θα ειναι πρόβλημα?Παντα τις προεγκατεστημενες μεμβρανες τις βγαζω αμεσως με το ξεπακεταρισμα γιατι ειναι της πλακας.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα.Επανερχομαι στο θεμα με το geekbying λιγα post πιο πανω και την επιστροφη του κινητου για refund.Η δευτερη απαντηση τους ηταν να το στειλω για επισκευη Κινα δηλαδη τρεχα γυρευε.Κανα δίμηνο και ισως περισσοτερο χωρις κινητο κατι που φυσικα τους εγραψα στην απαντηση μου.Φυσικα επεμεινα για refund.H επομενη απαντηση τους ηταν πως συνεχιζουν να προτεινουν επισκευη γιατι το refund είναι περίπλοκη διαδικασία.Ιδου ακριβώς τι μου εγραψαν.''Hi dear sir,

 

Thanks for you reply and tell us your idea .

 

Here we will suggest return for repairing . Because there will very complicate if you want to return for refund.

 

For your case , if you want to return for refund ,there will be some policy below :

 

1. After we get the returned item ,the factory will have a test , if there any question about the hardware, it need solve with you.

 

2. If there is any obvious scratch or defect on the item that cause during the return trip ,we are sorry that GeekBuying has the right to charge you the restocking fee.

 

Thanks for your kindly understanding and friendly cooperation.

 

Look for your reply.

 

Have a nice day ''

Τώρα τι δουλεια εχω εγω με το εργοστασιο και τι να τους πω για τα hardware tests τους και τι να επιλυσω μονο αυτοι ξερουν.Δεν ξέρω μηπως τελικά να μπουμπουνήσω ενα dispute στο paypal για να δουμε πόσο πολύπλοκη είναι η διαδικασία?Γιατι οι μερες περνανε και νομιζω τελικα οτι πανε να κερδισουν χρονο.Επίσης εχω ενα φτηνιαρικο tampered glass, μηπως να το αφήσω πάνω οταν το στειλω για μαξιμουμ προστασια της οθόνης?Θα ειναι πρόβλημα?Παντα τις προεγκατεστημενες μεμβρανες τις βγαζω αμεσως με το ξεπακεταρισμα γιατι ειναι της πλακας.

Εφόσον δεν σου αρέσει η λύση που προτείνουν, ανοίγεις dispute στο PayPal, δεν έχει νόημα να χάνεις χρόνο. Φτιάξε ένα βίντεο να έχεις αποδεικτικά στοιχεία για το πρόβλημα, οπλίσου με υπομονή, ετοιμάσου για όλα τα ενδεχόμενα και προχώρα.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Ανοιγεις υποθεση στο paypal και περιγραφεις το προβλημα σου.

 

Τους λες ακριβως πως εχουν τα πραγματα σαν να μιλατε για πρωτη φορα και τους ζητας full refund η αντρικατασταση με δικα τους εξοδα επιστροφης.

 

Αν δεις και λενε παλι τα ιδια για επιστροφη και επισκευες αμεσως escalate to claim και αναλαμβανει το paypal να λυσει την διαφορα σας.

 

Σε καμια περιπτωση μην δεχτεις ποτε επισκευη.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...