Jump to content

Επιστροφή Κινητού στην Κίνα (Αντικατάσταση, Επισκευή, Refund)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν θέλω να γίνομαι κουραστικός κι ελπίζω να γράφω για τελευταία φορά για το θέμα που έχω αναφέρει στα προηγούμενα μηνύματα μου. Ακολουθώντας τις οδηγίες που διάβασα στις προηγούμενες σελίδες, κατέληξα με το Gearbest (μέσω paypal) να τους επιστρέψω το κινητό, πράγμα το οποίο έκανα σήμερα. Αυτό που δεν μπορώ να κάνω τώρα, είναι να ζητήσω την επιστροφή των εξόδων που πλήρωσα από το paypal. Ειδικότερα πηγαίνω στη λίστα των αγορών μου, επιλέγω τη συγκεκριμένη αγορά που έκανα από το Gearbest και πατώντας στο "Request return shipping refund" ανοίγει μια φόρμα, όπου όμως δεν λειτουργεί τίποτα. Όλες οι επιλογές είναι κενές, δηλ. δεν φαίνεται τίποτα, δεν μπορώ να επιλέξω ή να γράψω κάτι. Όποια βοήθεια καλοδεχούμενη, σας ευχαριστώ.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Παρηγγειλα απο Banggood ενα Xiaomi Mi5s. Το εστειλαν με Swiss Post, μπηκε τελωνειο κ τωρα στο τρακινγκ αναφερει "ΕΝ ΑΝΑΜΟΝΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ ΑΓΟΡΑΣ/ΑΞΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΑΡΑΛΗΠΤΗ". Προφανως περιμοενουν να τους στειλω την αποδειξη του Paypal για το κοστος. Μιλησα με το Banggood, κ τους ρωτησα αν μπορω να το επιστρεψω για να μου το ξαναστειλουν με Priority Direct Mail, ωστε να μην περασει τελωνειο ξανα κ μου απαντησαν "For your order you can contact your local customs to return it back. Then, when the tracking number show it returned, you can contact us again. We will refund you, then you can place the order again. Τι διαδικασια χρειαζεται για να το στειλω πισω κ ποσο ειναι το κοστος? Ευχαριστω εκ των προτερων
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει κόστος, το θέμα είναι πόσο καιρό θα κάνει. Ειδικά αν θέλουν (λογικά) να παραλάβουν πρώτα για να κάνουν refund. Πρέπει να επικοινωνήσεις με το τελωνείο και ίσως να στείλεις fax με την υπεύθυνη δήλωση ότι θες να γυρίσει

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει κόστος, το θέμα είναι πόσο καιρό θα κάνει. Ειδικά αν θέλουν (λογικά) να παραλάβουν πρώτα για να κάνουν refund. Πρέπει να επικοινωνήσεις με το τελωνείο και ίσως να στείλεις fax με την υπεύθυνη δήλωση ότι θες να γυρίσει

 

Βασικα μου ειπαν οτι με το που φανει στο τρακινγκ οτι το δεμα επιστρεφει, θα μου κανουν Refund τα λεφτα. Αυτη την υπευθυνη δηλωση την συμπληρωνω στο ΕΛΤΑ της περιοχης μου? Κ επειτα με φαξ την στελνω στο τελωνειο στην Αθηνα? Γιατι το κινητο ακομη εκει βρισκεται. Κ δεν χρειαζεται δλδ να πληρωσω τπτ?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω ακριβώς πρέπει να πάρεις τηλέφωνο.

Οχι, στις αποστολές γενικά η επιστροφή είναι μέσα στα έξοδα αποστολής. Δηλαδή αν δώσεις 1€ για να στείλεις μια κάρτα, αλλά αυτή δεν πάει γιατί εκεί δεν υπάρχει τίποτα στη διεύθυνση, γυρίζει σε σένα. Δεν πληρώνεις άλλο 1€ για να σου έρθει πίσω. Τώρα τα έξοδα αποστολής είναι 0 από banggood πχ, γιατί έχεις κάνει μια αγορά, αν ακυρωθεί αυτή η αγορά, τα έξοδα ίσως σε επιβαρύνουν. Από τη στιγμή όμως που δέχτηκαν refund από τη στιγμή και μόνο που φανεί ότι τους γυρίζει, τότε μάλλον δεν τίθεται τέτοιο θέμα.

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω ακριβώς πρέπει να πάρεις τηλέφωνο.

Οχι, στις αποστολές γενικά η επιστροφή είναι μέσα στα έξοδα αποστολής. Δηλαδή αν δώσεις 1€ για να στείλεις μια κάρτα, αλλά αυτή δεν πάει γιατί εκεί δεν υπάρχει τίποτα στη διεύθυνση, γυρίζει σε σένα. Δεν πληρώνεις άλλο 1€ για να σου έρθει πίσω. Τώρα τα έξοδα αποστολής είναι 0 από banggood πχ, γιατί έχεις κάνει μια αγορά, αν ακυρωθεί αυτή η αγορά, τα έξοδα ίσως σε επιβαρύνουν. Από τη στιγμή όμως που δέχτηκαν refund από τη στιγμή και μόνο που φανεί ότι τους γυρίζει, τότε μάλλον δεν τίθεται τέτοιο θέμα.

 

Ωρια, σε ευχαριστω πολυ για την ενημερωση!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Γεια σας έχω στείλει κινητό πίσω για refund .και στο track17 είναι κολλημένο από τις 20 δεκεμβρη

Πεκίνο κέντρο επεξεργασίας, οι εισαγωγές έχουν σφραγιστεί (εσωτερική διαμετακόμιση)

Να ανησυχω?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μετά από εκατοντάδες αγορές, κάποτε θα έμπλεκα και εγώ!..

Αγορά ενός HomTom HT37pro στις 28 Νοεμβρίου από lightinthebox.com. Καθυστέρηση στην αποστολή 10 ημέρες επιπλέον της αναγραφόμενης ημερομηνίας. Παραλαβή, επιτέλους, στις 25 Ιανουαρίου. Το κινητό φορτίζει εξαιρετικά αργά, χρειάζεται 17 ώρες για να φορτίσει από το 60%.

Το support της HomTom για γέλια. Μου έστειλαν δύο email, στο δεύτερο μου πρότειναν να μην φορτίζω το κινητό σε εξαιρετικά χαμηλές θερμοκραασίες! Μετά την (νηφάλια) απάντησή μου, μην τον είδατε τον Παναή.

Οπότε άρχισαν οι κουβέντες με το lightinthebox. Αφού άρχισαν να μου δίνουν 10,20 ευρώ σε πόντους κρατώντας το κινητό και είδαν ότι δεν δέχομαι, μου πρότειναν να στείλω το κινητό Κίνα και κατόπιν refund. Λογικό μεν, αλλά επειδή η κόρη μου δεν έχει άλλο κινητό, τους πρότεινα να αγοράσω ένα καινούργιο και μόλις παραλάβω να τους το στείλω πίσω το προβληματικό και να μου κάνουν refund. Ούτε αυτό το δέχτηκαν.

Το θέμα είναι ότι στο return policy αναγράφουν πως οι ευρωπαίοι αγοραστές πρέπει να στείλουν τις επιστροφές στην ευρωπαϊκή τους αποθήκη, αλλά αυτοί ζητούν αποστολή στην Κίνα.

Το διακινδύνευσα και παρήγγειλα μία καινούργια μπαταρία, ελπίζοντας το πρόβλημα να είναι εκεί και όχι κάπου στο κύκλωμα φόρτισης.Το θέμα είναι ότι τέτοιες σχετικά ακριβές αγορές από Κίνα τελειώνουν για εμένα. Καθυστερήσεις, Τελωνείο, επιστροφές, μέτριο customer service, δεν αξίζει πια.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από εκατοντάδες αγορές, κάποτε θα έμπλεκα και εγώ!..

Αγορά ενός HomTom HT37pro στις 28 Νοεμβρίου από lightinthebox.com. Καθυστέρηση στην αποστολή 10 ημέρες επιπλέον της αναγραφόμενης ημερομηνίας. Παραλαβή, επιτέλους, στις 25 Ιανουαρίου. Το κινητό φορτίζει εξαιρετικά αργά, χρειάζεται 17 ώρες για να φορτίσει από το 60%.

Το support της HomTom για γέλια. Μου έστειλαν δύο email, στο δεύτερο μου πρότειναν να μην φορτίζω το κινητό σε εξαιρετικά χαμηλές θερμοκραασίες! Μετά την (νηφάλια) απάντησή μου, μην τον είδατε τον Παναή.

Οπότε άρχισαν οι κουβέντες με το lightinthebox. Αφού άρχισαν να μου δίνουν 10,20 ευρώ σε πόντους κρατώντας το κινητό και είδαν ότι δεν δέχομαι, μου πρότειναν να στείλω το κινητό Κίνα και κατόπιν refund. Λογικό μεν, αλλά επειδή η κόρη μου δεν έχει άλλο κινητό, τους πρότεινα να αγοράσω ένα καινούργιο και μόλις παραλάβω να τους το στείλω πίσω το προβληματικό και να μου κάνουν refund. Ούτε αυτό το δέχτηκαν.

Το θέμα είναι ότι στο return policy αναγράφουν πως οι ευρωπαίοι αγοραστές πρέπει να στείλουν τις επιστροφές στην ευρωπαϊκή τους αποθήκη, αλλά αυτοί ζητούν αποστολή στην Κίνα.

Το διακινδύνευσα και παρήγγειλα μία καινούργια μπαταρία, ελπίζοντας το πρόβλημα να είναι εκεί και όχι κάπου στο κύκλωμα φόρτισης.Το θέμα είναι ότι τέτοιες σχετικά ακριβές αγορές από Κίνα τελειώνουν για εμένα. Καθυστερήσεις, Τελωνείο, επιστροφές, μέτριο customer service, δεν αξίζει πια.

 

Homtom

Σκουπίδια

In the down down of the writing we became robes...
Link to comment
Share on other sites

Οτι χειροτερη εταιρια εχει περασει απο τα χερια μου.
Μαζί με τα vk

Σκουπιδια ολκης

 

Στάλθηκε από το LEX722 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

In the down down of the writing we became robes...
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.

Μετά από πολλές αγορές, πρώτη φορά με πρόβλημα. Πριν τέσσερις μήνες αγόρασα το Mi Note 2 από Gearbest. Πριν μια εβδομάδα μου παρουσίασε σοβαρό πρόβλημα με την οθόνη. Δοκίμασα τα πάντα και είναι θέμα hardware. Μαύρες γραμμές στη μισή οθόνη.

Εχθές άνοιξα ticket στο Gearbest.

Τι πρέπει να προσέξω γιατί δεν μιλάμε για κινητό των 100 ευρώ?

Φοβάμαι μη μου πουν τελικά ότι δεν επισκευαζεται και μου προτείνουν επιστροφή μέρους του αρχικού ποσού, της ταξης των 50€.

Το PayPal μπορώ να το χρησιμοποιήσω γιατί εκτιμώ πως μέχρι να το στείλω πίσω και να μου απαντήσουν θα έχουν περάσει οι 180 μερες?

HELP.

 

Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους.μετα απο παρα πολλες αγορες απο κινα επρεπε και εγω να πεσω σε ελλατωματικο τηλεφωνο. (nubia m2) μιλησα με bangood μου ειπαν οκ να το στειλω και θα μου πληρωσουν και τα μεταφορικα!μετα θα μπορω να επιλεξω ειτε το ιδιο τηελφωνο η ενα ισης αξιας. Τι πρεπει να προσεξω για την αποστολη στην κινα?καποια βηματα?δεν εχω ξαναστειλει κατι σε κινα και τα αρχικα ποστ με εχουν ψιλομπερδεψει.ευχαριστω εκ των προτερων
Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με την "εγγύηση τελωνείου" που προσφέρει το lightinthebox, γιατί τελικά, τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται...

Συνεχίζω την ιστορία δύο-τρία posts παραπάνω και κάνω dispute στο paypal. Στο σημείο που πρέπει να δηλώσω το ποσό που ζητάω, μου βγάζει ότι δεν μπορώ να ζητήσω €94 ως επιστροφή που ήταν το ποσό που πλήρωσα, αλλά μόνο €59.

Ψάχνοντάς το περισσότερο, βρήκα τι έγινε. Οι απίθανοι, όταν μου επέστρεψαν τα €35 που πλήρωσα στο τελωνείο, δεν το έκαναν ως νέα κίνηση, αλλά ως partial refund στα αρχικά €94, άρα "φαίνεται" να έχω καταβάλει σε αυτούς τελικά μόνο €59. Οπότε, τώρα μπορώ να διεκδικήσω μόνο €59! Και το καλύτερο, το customs insurance ήταν υπηρεσία την οποία πλήρωσα!

Ακόμη δεν έχουν απαντήσει στο dispute, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα πάω σε claim. Οπότε έχετε τον νου σας, όσοι επιστρέφετε προϊόν, στοχεύετε σε refund και έχετε πληρώσει customs insurance, ετοιμαστείτε για περιπέτειες...

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με την "εγγύηση τελωνείου" που προσφέρει το lightinthebox, γιατί τελικά, τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται...

Συνεχίζω την ιστορία δύο-τρία posts παραπάνω και κάνω dispute στο paypal. Στο σημείο που πρέπει να δηλώσω το ποσό που ζητάω, μου βγάζει ότι δεν μπορώ να ζητήσω €94 ως επιστροφή που ήταν το ποσό που πλήρωσα, αλλά μόνο €59.

Ψάχνοντάς το περισσότερο, βρήκα τι έγινε. Οι απίθανοι, όταν μου επέστρεψαν τα €35 που πλήρωσα στο τελωνείο, δεν το έκαναν ως νέα κίνηση, αλλά ως partial refund στα αρχικά €94, άρα "φαίνεται" να έχω καταβάλει σε αυτούς τελικά μόνο €59. Οπότε, τώρα μπορώ να διεκδικήσω μόνο €59! Και το καλύτερο, το customs insurance ήταν υπηρεσία την οποία πλήρωσα!

Ακόμη δεν έχουν απαντήσει στο dispute, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα πάω σε claim. Οπότε έχετε τον νου σας, όσοι επιστρέφετε προϊόν, στοχεύετε σε refund και έχετε πληρώσει customs insurance, ετοιμαστείτε για περιπέτειες...

 

To είχα αναφέρει δυστυχώς εδώ πέρα ( post #13572 και 13575 ) ως ερώτημα σε όσους έλεγαν ότι είναι πολύ καλή η υπηρεσία τους. Να που καλά σκεφτόμουν. Ελπίζω να βρεις λύση αλλά δυστυχώς έχουν βρει ωραίο πάτημα στο σύστημα του paypal.

Link to comment
Share on other sites

To είχα αναφέρει δυστυχώς εδώ πέρα ( post #13572 και 13575 ) ως ερώτημα σε όσους έλεγαν ότι είναι πολύ καλή η υπηρεσία τους. Να που καλά σκεφτόμουν. Ελπίζω να βρεις λύση αλλά δυστυχώς έχουν βρει ωραίο πάτημα στο σύστημα του paypal.

 

Σωστά σκεφτόσουν! Οι τύποι είναι πραγματικά σκουλήκια!..

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά λίγο την βοήθεια σας χρειάζομαι.

Θέλω να επιστρέψω ένα κινητό πίσω στην Κίνα, τι πρέπει να προσέξω ώστε να φτάσει και να παραδοθεί. Έπειτα για να πάρω να χρήματα μου πίσω τι πρέπει να κάνω; πλήρωσα την αγορά του κινητού με PayPal. Θα κάνει ο πωλητής ενέργειες ωστε να γίνει επιστροφή χρημάτων στο PayPal ή θα κάνω εγώ ενέργειες μέσω PayPal, και τι ακριβώς πρέπει να κάνω;

Παρακαλώ βοηθήστε με λίγο παιδιά. Διάβασα κάποια σχόλια αλλά μπερδεύτηκα.

Nokia 5800,Nokia Lumia 930,Microsoft Lumia 535 DS,Vernee Apollo Lite,Nokia 6.1 , xiaomi mi 9T
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά λίγο την βοήθεια σας χρειάζομαι.

Θέλω να επιστρέψω ένα κινητό πίσω στην Κίνα, τι πρέπει να προσέξω ώστε να φτάσει και να παραδοθεί. Έπειτα για να πάρω να χρήματα μου πίσω τι πρέπει να κάνω; πλήρωσα την αγορά του κινητού με PayPal. Θα κάνει ο πωλητής ενέργειες ωστε να γίνει επιστροφή χρημάτων στο PayPal ή θα κάνω εγώ ενέργειες μέσω PayPal, και τι ακριβώς πρέπει να κάνω;

Παρακαλώ βοηθήστε με λίγο παιδιά. Διάβασα κάποια σχόλια αλλά μπερδεύτηκα.

Θα το στείλεις ως επιστολή, φάκελο αν θες σου δίνουν στα ελτα.

Μόλις σου κολλήσουν όλα τα αυτοκόλλητα στα ελτά, βγάζεις φώτο το φάκελο να φαίνεται ο παραλήπτης και το tracking number μαζί με τα αυτοκόλλητα. Αυτή τη φώτο, μαζί με φώτο από την απόδειξη των ελτα, θα τα χρειαστείς για να πάρεις πίσω τα μεταφορικά απο την υπηρεσία του PayPal αλλά και για να έχεις απόδειξη ότι το έστειλες. Στο πράσινο χαρτί στο φάκελο γράφεις "return item for repair" ή ότι σου πουν από το μαγαζί. Βγάλε και μια φώτο με τα περιεχόμενα του φακέλου πριν τον κλείσεις.

Για να πάρεις πίσω τα μεταφορικά, αν δεν στα επιστρέφει το ίδιο το μαγαζί όπως κάνει πχ το Banggood, θα το αναλάβεις εσύ μέσω PayPal. Ψάξε κάποια ποστ πριν το link που σε βγάζει στη φόρμα για PayPal return.

Τώρα για τα άλλα που αναφέρεις για το refund του κινητού μέσω PayPal κλπ εξαρτάται τι έχεις κάνει. Αν έχεις ήδη ανοίξει dispute και βγήκε η απόφαση από PayPal να το επιστρέψεις τότε δεν κάνεις τίποτα, ακολουθείς τις οδηγίες του PayPal (θα σου δώσει διορία να το στείλεις), ενημερώνεις το PayPal μέσω της φόρμας ότι το έστειλες και δίνεις το tracking number, και τους ενημερώνεις ξανά όταν παραληφθεί το δέμα.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Θα το στείλεις ως επιστολή, φάκελο αν θες σου δίνουν στα ελτα.

Μόλις σου κολλήσουν όλα τα αυτοκόλλητα στα ελτά, βγάζεις φώτο το φάκελο να φαίνεται ο παραλήπτης και το tracking number μαζί με τα αυτοκόλλητα. Αυτή τη φώτο, μαζί με φώτο από την απόδειξη των ελτα, θα τα χρειαστείς για να πάρεις πίσω τα μεταφορικά απο την υπηρεσία του PayPal αλλά και για να έχεις απόδειξη ότι το έστειλες. Στο πράσινο χαρτί στο φάκελο γράφεις "return item for repair" ή ότι σου πουν από το μαγαζί. Βγάλε και μια φώτο με τα περιεχόμενα του φακέλου πριν τον κλείσεις.

Για να πάρεις πίσω τα μεταφορικά, αν δεν στα επιστρέφει το ίδιο το μαγαζί όπως κάνει πχ το Banggood, θα το αναλάβεις εσύ μέσω PayPal. Ψάξε κάποια ποστ πριν το link που σε βγάζει στη φόρμα για PayPal return.

Τώρα για τα άλλα που αναφέρεις για το refund του κινητού μέσω PayPal κλπ εξαρτάται τι έχεις κάνει. Αν έχεις ήδη ανοίξει dispute και βγήκε η απόφαση από PayPal να το επιστρέψεις τότε δεν κάνεις τίποτα, ακολουθείς τις οδηγίες του PayPal (θα σου δώσει διορία να το στείλεις), ενημερώνεις το PayPal μέσω της φόρμας ότι το έστειλες και δίνεις το tracking number, και τους ενημερώνεις ξανά όταν παραληφθεί το δέμα.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

 

Με αυτούς εκεί στο μαγαζί που μίλησα συνενοηθικαμε να το επιστρέψω και να γίνει refund. Με έστειλαν την διεύθυνση επιστροφής και με έστειλαν και ένα RMA και εκτυπωσα για να το συμπληρώσω και να το βάλω στο φάκελο. Δεν έχω ανοίξει κάτι ακόμη στο PayPal. Την τρίτη θα το ταχυδρομησω. Να ανοίξω και dispute ή δεν χρειάζεται, θα με τα επιστρέψουν στο PayPal αυτοί από το μαγαζί;

Nokia 5800,Nokia Lumia 930,Microsoft Lumia 535 DS,Vernee Apollo Lite,Nokia 6.1 , xiaomi mi 9T
Link to comment
Share on other sites

Με αυτούς εκεί στο μαγαζί που μίλησα συνενοηθικαμε να το επιστρέψω και να γίνει refund. Με έστειλαν την διεύθυνση επιστροφής και με έστειλαν και ένα RMA και εκτυπωσα για να το συμπληρώσω και να το βάλω στο φάκελο. Δεν έχω ανοίξει κάτι ακόμη στο PayPal. Την τρίτη θα το ταχυδρομησω. Να ανοίξω και dispute ή δεν χρειάζεται, θα με τα επιστρέψουν στο PayPal αυτοί από το μαγαζί;
Εξαρτάται το μαγαζί, εγώ προσωπικά αν το θεωρώ έμπιστο δεν ανακατεύω το PayPal.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται το μαγαζί, εγώ προσωπικά αν το θεωρώ έμπιστο δεν ανακατεύω το PayPal.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

 

Ειναι το κατάστημα eudirect.com

Κατάλαβα πάντως τι πρέπει να κάνω, και αν δω ότι με τα "μασάνε" βάζω "δικηγόρο" το PayPal.

Ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθεια.

Nokia 5800,Nokia Lumia 930,Microsoft Lumia 535 DS,Vernee Apollo Lite,Nokia 6.1 , xiaomi mi 9T
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ένα πακέτο που έστειλα πίσω για refund, έφτασε Κίνα και μέσω china post βλέπω κατάσταση import customs scan. Να ανησυχώ;
Nokia 5800,Nokia Lumia 930,Microsoft Lumia 535 DS,Vernee Apollo Lite,Nokia 6.1 , xiaomi mi 9T
Link to comment
Share on other sites

Ένα πακέτο που έστειλα πίσω για refund, έφτασε Κίνα και μέσω china post βλέπω κατάσταση import customs scan. Να ανησυχώ;

Σε ποιο καταστημα το εστειλες??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...