Jump to content

Επιστροφή Κινητού στην Κίνα (Αντικατάσταση, Επισκευή, Refund)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ολα τα μαγαζια ετσι κανουν ,περιεμνουν να ερθουν καμια 10ρια επιστροφες και πανε και τα παιρνουν ολα μαζι ,μην αγχώνεσαι.

 

 

Στείλε τους ξανά μαζί με screenshot απο 17track οτι το πακέτο έχει φτάσει στον τελικό προορισμό και περιμένει να παραληφθεί απο τον πωλητή στο τοπικό ταχυδρομείο.

Αφού είχες unsuccessful delivery δεν πρόκειται να τους το πάει ο ταχυδρόμος ξανά, πρέπει να πάνε να το σηκώσουν αυτοί.

Επίσης πες τους σε αυστηρό ύφος ότι έκανες το μέρος που σου αναλογούσε, να επιστρέψεις το εμπόρευμα πίσω στον πωλητή σύμφωνα με τις οδηγίες τους, τώρα αυτοί πρέπει να προχωρήσουν στο refund.

Εξήγησέ τους πως δεν έχεις την δυνατότητα να υποχρεώσεις τον πωλητή να παραλάβει το πακέτο και πως σκόπιμα καθυστερούν.

 

Είναι λίγο στο paypal "τα ζώα μου αργά", αλλά θα βρεις λύση.:D

Ποιο κατάστημα είπαμε είναι;

 

Σήμερα στο status έδειξε ότι παραδόθηκε. Δεν ξέρω αν ήταν τυχαίο ή έπαιξε ρόλο που ξαναενόχλησα το PayPal χτες.

@grinder αυτά που γράφεις τους είχα γράψει και εγώ στο PayPal χτες.

Το κατάστημα είναι το fastcardtech, ιστορία μεγάλη οι τύποι λέμε, ελπίζω να ξεμπερδέψω.

Τώρα απλά περιμένω ή ενοχλώ ξανά το PayPal?

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Σήμερα στο status έδειξε ότι παραδόθηκε. Δεν ξέρω αν ήταν τυχαίο ή έπαιξε ρόλο που ξαναενόχλησα το PayPal χτες.

@grinder αυτά που γράφεις τους είχα γράψει και εγώ στο PayPal χτες.

Το κατάστημα είναι το fastcardtech, ιστορία μεγάλη οι τύποι λέμε, ελπίζω να ξεμπερδέψω.

Τώρα απλά περιμένω ή ενοχλώ ξανά το PayPal?

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

 

Ναι ξαναενοχλείς με screenshot απο 17track, αφού λές ότι παραδόθηκε.

Κοίτα απο την στιγμή που τα κάνεις όλα σωστά όσο απατεώνες και να είναι δεν μπορούν να το παίξουν "ιστορία" για πολύ καιρό.:)

Αργά η γρήγορα το case θα κλείσει υπέρ σου.

Link to comment
Share on other sites

Πήρα ένα xiaomi redmi 3 pro για την αδερφη μου σε ασημί χρώμα από το minideal. Αφού περίμενε 1 μήνα το κινητό έφτασε σε χρώμα χρυσό. Πέρασα το μαρτύριο να την πείσω να το κρατήσει για να γλιτώσουμε ένα μήνα να επιστρέψει στην Κίνα και έναν μήνα να έρθει το καινούριο, και έστειλα μέιλ στους Κινέζους ότι θέλω 10% refund (16 ευρώ) όπως υπόσχονται στο σαιτ τους για αποστολή λάθος αντικειμένου, μαζί με φωτογραφίες που το αποδεικνύουν. Αυτοί απάντησαν αν 5 δολάρια είναι ΟΚ, προφανώς τσαντισμένος απάντησα η 16 ευρώ ή τίποτα και τώρα λένε να επιστρέψω το κινητό για αντικατάσταση.

 

Πως να συνεχίσω να κινούμαι; Να επιμείνω να γίνει κανονικά 10% refund? Αν δεχτούν, πως θα γίνει; Θα δω τα λεφτά στο paypal? Αν δεν δεχτούν, υπάρχει κάποιος τρόπος για dispute μέσω paypal αν δεν κάνω λάθος; Μπορεί κάποιος να με καθοδηγήσει;

Nokia 6510 -> Sony Ericsson W700i -> Sony Ericsson Xperia Ray (LegacyXperia CM11), Nokia 101 -> OnePlus X
Link to comment
Share on other sites

Πήρα ένα xiaomi redmi 3 pro για την αδερφη μου σε ασημί χρώμα από το minideal. Αφού περίμενε 1 μήνα το κινητό έφτασε σε χρώμα χρυσό. Πέρασα το μαρτύριο να την πείσω να το κρατήσει για να γλιτώσουμε ένα μήνα να επιστρέψει στην Κίνα και έναν μήνα να έρθει το καινούριο, και έστειλα μέιλ στους Κινέζους ότι θέλω 10% refund (16 ευρώ) όπως υπόσχονται στο σαιτ τους για αποστολή λάθος αντικειμένου, μαζί με φωτογραφίες που το αποδεικνύουν. Αυτοί απάντησαν αν 5 δολάρια είναι ΟΚ, προφανώς τσαντισμένος απάντησα η 16 ευρώ ή τίποτα και τώρα λένε να επιστρέψω το κινητό για αντικατάσταση.

 

Πως να συνεχίσω να κινούμαι; Να επιμείνω να γίνει κανονικά 10% refund? Αν δεχτούν, πως θα γίνει; Θα δω τα λεφτά στο paypal? Αν δεν δεχτούν, υπάρχει κάποιος τρόπος για dispute μέσω paypal αν δεν κάνω λάθος; Μπορεί κάποιος να με καθοδηγήσει;

 

Αν δεχτούν refund τα χρήματα να ζητήσεις να στα επιστρέψουν στο paypal, θα φανούν κανονικά. Αν δεν δεχτούν μπορεις να ανοιξεις dispute στο paypal με την αιτιολογία ότι παρέλαβες wrong item (μεσω paypal μπορεις να αρχίσεις νεο γύρο διαπραγματεύσεων με το μαγαζι για partial refund). Τσεκαρε αν στην πληρωμή στο paypal αναγράφεται το χρώμα που παρήγγειλες. Αν έχεις και φωτο από το unboxing λογικα δεν θα εχεις πρόβλημα το paypal να βγάλει την απόφαση υπέρ σου αν δεν τα βρείτε. Απλα θα πρέπει να επιστρέψεις το προϊόν πίσω στο κουτι του με ολα τα παρελκόμενα, κοστίζει 9.2€ συστημένο, βγάζεις φωτο το δέμα να φαίνεται το tracking number και η διεύθυνση αποστολής, κρατας και την απόδειξη των ΕΛΤΑ και θα πάρεις πίσω τα έξοδα αποστολής από το paypal μέσω

https://www.paypal.com/gr/webapps/mpp/refunded-returns/

 

Sent from my Onda V975m using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Επιστροφη xiaomi redmi note 2 sto vickmall φιλου που το ειχα αγορασει εγω γιατι ειχε σημαδια η οθονη (αγορασμενο οκτωβριο απο κει) πριν 15 μερες το παρελαβε και μου απαντησε σημερα η Σελινα οτι η xiaomi δε το επισκευαζει δωρεαν γιατι εχει λιγο "παρει" κατι σαν bend μπυ εστειλε και φωτο σε συγκριση με αλλο αλλα και βιντεο οταν ανοιξε τη συσκευασια που το ειχα στειλει και τελικα λεει η xiaomi θελει 52$ μαζι με αυτα που κραταει το paypal + 6$ για την αποστολη η μου λεει μπορεις να βρεις οθονη και με 20-25 $ και να το φτιαξω εγω (καποιος τεχνικος προφανως) αλλα λεμε που να μπουμε σε τετοια διαδικασια της εστειλα τα $58 και το περιμενουμε πλεον επισκευασμενο !!οπως και να εχει θεωρω πτι το vick και η Σελινα ειναι πολυ εξυπηρετικοι και συνεργασιμοι !!!
[85]IPHONE(6)3G-3GS-4-5-5s-6plus[NOKIA(42)1100 6110 6150 6210 6310i 3210 3310 3330 8210 8310 8810 8850 7650 3510 3100 5100 5140 3200 6610 6600 7200 2650 7260 6101 6230 6670 3230 6111 N71 5300 6290 6300 N76 1650 5220 6303i c2-03 202 206 301 515 225] [ERICSSON z200 v800 w800i T280i 337 388 768 788 t20 t20s t28][sHARP G400 G30i G25 G703 GX29 GX770] [PANASONIC (3)] [sAMSUNG 5522 7722 8262 9060][XIAOMI RN2-3-4-5A-5 MIMAX1-2-3 MI MIX][POCO F2-X3]
Link to comment
Share on other sites

Το κατάστημα είναι το fastcardtech, ιστορία μεγάλη οι τύποι λέμε, ελπίζω να ξεμπερδέψω.

Πως το ειπες το μαγαζί?? :shock: :sick: :nuke: :w00t: :confused:

 

Από αυτή τη στιγμή και μεχρι 3 μήνες μετά που θα ξεμπερδεψεις με το fct, απαγορεύεται να συμβουλέψεις οποιονδήποτε συμφορουμιτη για οτιδήποτε, έτσι για τιμωρία...:ρ :chair: :chair:

 

Το νου σου, θα βάλω τον @vasilis_hd2, να σε παρακολουθεί..:lol: :rotfl: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Απαραδεκτοι στο Vickmall... Εχω στείλει πίσω απαιτωντας αντικατάσταση ένα Lenovo Vibe z2 Pro ... γιατί αυτό που είχα ηταν.... μην πω τι... μου λέει ότι το έχεις !!!περίπου!!! ένα χρόνο και δεν γίνεται αντικατάσταση... Εγώ εντωμεταξυ το έχω στα χέρια μου από 7/7/15 και το έστειλα πίσω 19/5/16 έχει θέμα στο Motherboard και στην υποδοχή 3.5mm Τέλος η Κίνα από εμένα

(Realme X2 pro)Mi 9,Mi Max 3,Mi A2,LG V10 H901,Mi Note 2,Samsung Galaxy S7 Edge, LG V10 , LG G Flex 2 ,Lenovo Vibe Z2 Pro, LG G3,Lenovo Vibe X2, Coolpad F1, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S3,

(Samsung Galaxy Tab Pro 8,4)

Link to comment
Share on other sites

Eldir αστειευεσαι ετσι? Μετα απο ενα χρονο σου ******* οτι εχει θεμα το κινητο και θες αντικατασταση? Γελασαμε και σημερα, μπραβο σου, να σαι καλα... Edited by impreza_sti
Αφαίρεση άσεμνων εκφράσεων
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί όντος να μην είχε πρόβλημα απο την αρχή και το έβγαλε μετά.Γιατί να μην διεκδικήσει την εγγύηση του ενός χρόνου που δικαιούται αν και εφόσον όλα τα στοιχεία που μας έδωσε είναι πραγματικά, ημερομηνίες,βλάβη χωρίς δικό του φταίξιμο κ.λ.π
Link to comment
Share on other sites

Καταρχην εχει περασει ο χρονος.της εγγυησης. Οποτε αντικατασταση δεν υφισταται, ενω απο την αλλη ειμαι σιγουρος οτι μπορει να φτιαχτει με καποιο λογικο κοστος, ετσι φανταζομαι δηλαδη.
Link to comment
Share on other sites

Αφού γράφει το πήρε 7/7/15 κάτι το έστειλε 19/5/16 αρα δεν πέρασε ένας χρονος που είναι σε ισχύει η εγγύηση....
Link to comment
Share on other sites

Καλά όταν λέω εγώ ότι έχουμε παράλογες απαιτήσεις από το κάθε κινεζομάγαζο, είμαι εγώ ο υπερβολικός.:rolleyes:

Εδώ, στα εγχώρια καταστήματα (φυσικά ή ηλεκτρονικά) είμαστε "αρνάκια" όλοι.

Ούτε καταναλωτική συνείδηση έχουμε ούτε τίποτα.

Γι αυτό και έχουμε γεμίσει "πιασοκώληδες" παντού.

Μόλις απομακρυνθείς από το ταμείο, μηδενική υποστήριξη, αλλά κανείς δεν αντιδρά να απαιτήσει τα αυτονόητα.

Έξω μια χαρά τα χώνουμε (ιδανικά μέσω email) όταν νομίζουμε πως έχουμε δίκιο.:)

Έτσι για να ξεσπάσουμε κάπου...

 

Απαραδεκτοι στο Vickmall... Εχω στείλει πίσω απαιτωντας αντικατάσταση ένα Lenovo Vibe z2 Pro ... γιατί αυτό που είχα ηταν.... μην πω τι... μου λέει ότι το έχεις !!!περίπου!!! ένα χρόνο και δεν γίνεται αντικατάσταση... Εγώ εντωμεταξυ το έχω στα χέρια μου από 7/7/15 και το έστειλα πίσω 19/5/16 έχει θέμα στο Motherboard και στην υποδοχή 3.5mm Τέλος η Κίνα από εμένα

 

Θα προσπαθήσω να απαντήσω σοβαρά.

Καταρχήν να σε ρωτήσω, γράφεις 7/7/15, είναι σωστό έτσι;

Δεν μπορεί να είναι διαφορετικά, Ιούνιο έχουμε ακόμα, άρα το έχεις στα χέρια σου 10 μήνες και κάτι περίπου.

!!!Σχεδόν!!! ένα χρόνο δηλαδή.

Αν δεν κάνω λάθος, το vickmall έχει 12 μήνες εγγύηση. Δηλαδή επισκευή.

Δεν κατάλαβα ακριβώς τι σου είπαν. Αρνήθηκαν να το επισκευάσουν;

Αντικατάσταση γίνεται μόνο τις πρώτες μέρες.

Άρα λογικό αυτό που σου είπαν.

 

Επίσης, έχεις γυρίσει κάποιο προϊόν πίσω σε ελληνικό κατάστημα;

Εκεί να δεις "εξυπηρέτηση" και "μικρά γράμματα".

Αλλά φαντάζομαι έχεις εμπειρία, και γι αυτό κατέληξες στην απόφαση "Τέλος η Κίνα από εμένα"...:)

Edited by grinder
Link to comment
Share on other sites

Νομιζα οτι ειδα 7-5-2015 και οχι 7-7-2015 οπως γραφει το παιδι. Δικο μου λαθος, σορρυ. Οπως και να εχει αντικατασταση δεν δικαιουται οπως ειπε και ο αποπανω φιλος. Επισκευη ναι αν δεν ειναι υπαιτιοτητα του χρηστη, αλλα οχι αντικατασταση.
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ δικαιούται επισκευή και όχι αντικατάσταση,το θέμα είναι πως θα βρει το δίκαιο του...;;;

Οταν το vickmall του λέει ότι δεν έχει πλέον εγγύηση...που υποτίθεται ότι είναι απο τα ποιό έμπιστα μαγαζιά.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ εντωμεταξυ το έχω στα χέρια μου από 7/7/15 και το έστειλα πίσω 19/5/16

7-7-15 το ειχες στα χερια σου, η παραγγελια ποτε εγινε ?

Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος.

Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.

2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love:

Link to comment
Share on other sites

Εγγύηση μόνο απο μαγαζί στη χώρα σου έχεις. Σε καλύπτει η νομοθεσία, ο συνήγορος, κι αν στο παίξουν μάγκες πας στο μαγαζί και τους λες 2 λογάκια.
Link to comment
Share on other sites

Επειδή κάποιοι δεν γνωρίζουν το συγκεκριμένο κινητό... και σπευδουν να ειρωνευτουν και να κάνουν τους έξυπνους... και για να μην απαντάω σε καθένα ξεχωριστά...

Το Vibe Z2 pro σχεδόν σε όλους μετά από λίγο καιρό βγάζει θέμα με την μητρική... δείτε στο αντίστοιχο νήμα... Και επειδή το ίδιο έχει γίνει και στα ξένα φόρουμ... Φυσικά η Lenovo κάνει τον Κινεζο...

Και να το φτιάξουν... λογικά πάλι τα ίδια θα βγάλει...

Με το Vickmall τα έχω γιατί πρώτον καθυστερεί πάρα πολύ και δεύτερον αναγκάστηκα να ψάξω και να στείλω όλα τα e-mail με τις ημερομηνίες.. και δε γίνεται να μου λέει ότι το έχω about one year και δεν ισχύει η εγγύηση... τι about???

Τελικά θα το επισκευασουν

Μην κρίνεται εξ ιδιων τα αλλοτρια παιδιά... κανείς δεν έχει παραλογες απαιτήσεις... και πως ξέρετε τι έχω κάνει εγώ η ο καθένας στα εγχώρια μαγαζιά σε αντιστοιχες περιπτώσεις... Αρα δεν χρειάζεται να γενικευουμε...

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

7-7-15 το ειχες στα χερια σου, η παραγγελια ποτε εγινε ?

 

H παραγγελία εγινε στις 17-6-15

Edited by Eldir

(Realme X2 pro)Mi 9,Mi Max 3,Mi A2,LG V10 H901,Mi Note 2,Samsung Galaxy S7 Edge, LG V10 , LG G Flex 2 ,Lenovo Vibe Z2 Pro, LG G3,Lenovo Vibe X2, Coolpad F1, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S3,

(Samsung Galaxy Tab Pro 8,4)

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή απο ότι κατάλαβα δέχτηκαν να το επισκευάσουν;;

 

Ναι... δέχτηκαν...

Αυτό έλλειπε... 10 μήνες ειναι...

Edited by Eldir

(Realme X2 pro)Mi 9,Mi Max 3,Mi A2,LG V10 H901,Mi Note 2,Samsung Galaxy S7 Edge, LG V10 , LG G Flex 2 ,Lenovo Vibe Z2 Pro, LG G3,Lenovo Vibe X2, Coolpad F1, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S3,

(Samsung Galaxy Tab Pro 8,4)

Link to comment
Share on other sites

, απο την αλλη ειμαι σιγουρος οτι μπορει να φτιαχτει με καποιο λογικο κοστος, ετσι φανταζομαι δηλαδη.

 

Αστειεύεσαι έτσι??? Γελασαμε και σημερα, μπραβο σου, να σαι καλα...!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Realme X2 pro)Mi 9,Mi Max 3,Mi A2,LG V10 H901,Mi Note 2,Samsung Galaxy S7 Edge, LG V10 , LG G Flex 2 ,Lenovo Vibe Z2 Pro, LG G3,Lenovo Vibe X2, Coolpad F1, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S3,

(Samsung Galaxy Tab Pro 8,4)

Link to comment
Share on other sites

Επειδή κάποιοι δεν γνωρίζουν το συγκεκριμένο κινητό... και σπευδουν να ειρωνευτουν και να κάνουν τους έξυπνους... και για να μην απαντάω σε καθένα ξεχωριστά...

Το Vibe Z2 pro σχεδόν σε όλους μετά από λίγο καιρό βγάζει θέμα με την μητρική... δείτε στο αντίστοιχο νήμα... Και επειδή το ίδιο έχει γίνει και στα ξένα φόρουμ... Φυσικά η Lenovo κάνει τον Κινεζο...

Μεγαλη αληθεια, δυστυχως πολλα κρουσματα με αυτο το μοντελο :(

 

Με το Vickmall τα έχω γιατί πρώτον καθυστερεί πάρα πολύ και δεύτερον αναγκάστηκα να ψάξω και να στείλω όλα τα e-mail με τις ημερομηνίες.. και δε γίνεται να μου λέει ότι το έχω about one year και δεν ισχύει η εγγύηση... τι about???

Τελικά θα το επισκευασουν

H παραγγελία εγινε στις 17-6-15

Εισαι εντος εγγυησης και καλα εκανες που το εστειλες πισω και εκανες χρηση της εγγυησης !

Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος.

Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.

2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love:

Link to comment
Share on other sites

Επειδή κάποιοι δεν γνωρίζουν το συγκεκριμένο κινητό... και σπευδουν να ειρωνευτουν και να κάνουν τους έξυπνους... και για να μην απαντάω σε καθένα ξεχωριστά...

Το Vibe Z2 pro σχεδόν σε όλους μετά από λίγο καιρό βγάζει θέμα με την μητρική... δείτε στο αντίστοιχο νήμα... Και επειδή το ίδιο έχει γίνει και στα ξένα φόρουμ... Φυσικά η Lenovo κάνει τον Κινεζο...

Και να το φτιάξουν... λογικά πάλι τα ίδια θα βγάλει...

Με το Vickmall τα έχω γιατί πρώτον καθυστερεί πάρα πολύ και δεύτερον αναγκάστηκα να ψάξω και να στείλω όλα τα e-mail με τις ημερομηνίες.. και δε γίνεται να μου λέει ότι το έχω about one year και δεν ισχύει η εγγύηση... τι about???

Τελικά θα το επισκευασουν

Μην κρίνεται εξ ιδιων τα αλλοτρια παιδιά... κανείς δεν έχει παραλογες απαιτήσεις... και πως ξέρετε τι έχω κάνει εγώ η ο καθένας στα εγχώρια μαγαζιά σε αντιστοιχες περιπτώσεις... Αρα δεν χρειάζεται να γενικευουμε...

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

H παραγγελία εγινε στις 17-6-15

 

Ναι... δέχτηκαν...

Αυτό έλλειπε... 10 μήνες ειναι...

 

Πάλι δεν μας λες τίποτα ουσιαστικό.

Εάν η παραγγελία έγινε στις 17-6-15 τυπικά είσαι στους 11 μήνες.

Μέχρι να παραλάβουν κτλ. έχεις ξεπεράσει το 12μηνο.

Το αν το συγκεκριμένο μοντέλο βγάζει προβλήματα δεν μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα.

Τι μπορεί να κάνει το κατάστημα αν η ίδια η εταιρεία δεν το αποσύρει από την αγορά;

Επίσης κολλάς στο "about one year" όταν όντως είναι έτσι.

Άμα δεν δείτε τις ημερομηνίες και "αναγκαστείς" να ψάξεις τα email, πώς θα σε εξυπηρετήσουν;:blink:

 

Στην αρχή έλεγες για αντικατάσταση με καινούργιο, τώρα επισκευή.

Γενικά αν θέλεις ξεκίνα την ιστορία σου απο την αρχή να δούμε τι τους είπες, τι σου πρότειναν, που καταλήξατε.

Για να έχουμε και μεις μια σφαιρική εικόνα και να βγάλουμε συμπεράσματα.

Το να πετάς έτσι ένα "Απαραδεκτοι στο Vickmall" και να στα βγάζουμε με το τσιγκέλι δεν έχει και πολύ νόημα.:)

Edited by grinder
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...